Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    VW T-Roc
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. VW T-Roc
    • 1
    • 2
    • 159
    • 160
    • 161
    • 162
    • 163
    • 161 / 163
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    135
    3258
    158879
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • V
      vangelis1 last edited by vangelis1

      Καλημέρα σε όλους
      ως ΝΕΟΣ που ακόμα ψάχνετε στα διάφορα MENU θα μου επιτρέψετε παρακαλώ δύο ερωτήσεις.

      1. Το Dream έχει εργοστασιακό συναγερμό που μπαίνει αυτόματα κλειδώνοντας το αυτοκίνητο. Αν θέλεις να κλειδώσεις το αυτοκίνητο ΧΩΡΙΣ το συναγερμό (ή κοινώς να τον απενεργοποιήσεις) για καταστάσεις όπως π.χ. καράβι πώς γίνεται αυτό;
      2. Αν τελειώσει η μπαταρία του κλειδιού πως το βάζεις μπροστά; (Είναι keyless) και πως αλλάζει η μπαταρία στο κλειδί;
        Ευχαριστώ πολύ
      D A d P 2 Replies Last reply Reply Quote 0
      • D
        dettol @vangelis1 last edited by

        @vangelis1 said in VW T-Roc:

        1. Αν τελειώσει η μπαταρία του κλειδιού πως το βάζεις μπροστά; (Είναι keyless) και πως αλλάζει η μπαταρία στο κλειδί;
          Ευχαριστώ πολύ

        δεν ξερω αν εχει αλλαξει κατι, αλλα στην δεξια μερια της κολωνας πρεπει να εχει ενα αναγλυφο σημειο με το εμβλημα του keyless. Αν ειναι χαμηλη η σταθμη της μπαταριας του κλειδιου, αφου ξεκλειδωσεις χειροκινητα (αυτο ξερεις να το κανεις;), ακουμπας το κλειδι στο σημειο στην κολωνα που ανεφερα και ξεκιναει το αυτοκινητο.

        σχετικα με αλλαγη μπαταριας στο fob, δες εδω

        επισης, ριξε μια ματια στο manual, ειναι αρκετα επεξηγηματικο
        Youtube Video

        1 Reply Last reply Reply Quote 2
        • S
          shumakos last edited by

          Η διαδικασία η ίδια είναι. Το μόνο που μπορεί να αλλάζει είναι το σημείο που ακουμπάς το κλειδί. Στα Golf 8 ας πούμε είναι στην μπροστινή κεντρική ποτηροθήκη.

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • A d P
            A d P moderator @vangelis1 last edited by A d P

            @vangelis1 said in VW T-Roc:

            Καλημέρα σε όλους
            ως ΝΕΟΣ που ακόμα ψάχνετε στα διάφορα MENU θα μου επιτρέψετε παρακαλώ δύο ερωτήσεις.

            1. Το Dream έχει εργοστασιακό συναγερμό που μπαίνει αυτόματα κλειδώνοντας το αυτοκίνητο. Αν θέλεις να κλειδώσεις το αυτοκίνητο ΧΩΡΙΣ το συναγερμό (ή κοινώς να τον απενεργοποιήσεις) για καταστάσεις όπως π.χ. καράβι πώς γίνεται αυτό;
            2. Αν τελειώσει η μπαταρία του κλειδιού πως το βάζεις μπροστά; (Είναι keyless) και πως αλλάζει η μπαταρία στο κλειδί;
              Ευχαριστώ πολύ

            Για το πρώτο δεν ξέρω να σου πω, λογικά θα πρέπει να το ψάξεις στο Infotainment, στην ενότητα car.

            Για την μπαταρία του κλειδιού θα σου βγάζει ειδοποίηση στην οθόνη μόλις μπαίνεις μέσα, αρκετά νωρίτερα μέχρι να φτάσει στο σημείο να μην λειτουργεί, πηγαίνεις σε ένα Γερμανό και στην αλλάζουν σε 2 λεπτά. Υπόψη ότι κρατάει ένα χρόνο περίπου.(αν έχεις ενεργοποιημένο τον αισθητήρα προσέγγισης).
            Σου έδειξαν πως μπαίνεις στο αυτοκίνητο με κλειδί;

            I EAT MILF AND COOKIES

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • V
              vangelis1 last edited by vangelis1

              Σας ευχαριστώ για τις απαντήσεις
              Διάβασα πως θα μπαίνω, επίσης στο Troc είναι στην κολώνα το keyless και για την αλλαγή μπαταρίας (είναι λίγο διαφορετικό από το βιντεο που έχει ανέβει) στέλνω το σωστό που βρήκα.
              Youtube Video

              D 1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • K
                kapelis last edited by

                Για καράβι μπορεί στην θήκη της πλαϊνής πόρτας να έχει κουμπάκια απενεργοποιησης

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • D
                  dettol @vangelis1 last edited by

                  @vangelis1 said in VW T-Roc:

                  Σας ευχαριστώ για τις απαντήσεις
                  Διάβασα πως θα μπαίνω, επίσης στο Troc είναι στην κολώνα το keyless και για την αλλαγή μπαταρίας (είναι λίγο διαφορετικό από το βιντεο που έχει ανέβει) στέλνω το σωστό που βρήκα.

                  παρε καμμια μπαταρια να εχεις καβατζα. Στα 4.5 χρονια που ειχα το τιγκουαν, αλλαξα 2 φορες μπαταρια.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • D
                    dimitris741 last edited by

                    Ο κύβος ερρίφθη. Την Τετάρτη έκλεισα το T-Roc Dream σε χρώμα ascot grey για 30.370€ με το κλειδί στο χέρι. Πιθανότατα ένα από τα τελευταία που βγήκαν από την γραμμή παραγωγής, καθώς κατασκευάστηκε την πρώτη εβδομάδα του Σεπτεμβρίου. Το αυτοκίνητο είναι στην Ελλάδα και αναμένεται το έχω στα χέρια μου σε 15-20 ημέρες. Το έχω κάνει test-drive 3 φορές και μου άρεσε περισσότερο από τους άλλους υποψηφίους και σε εμένα και στο έτερον ήμισυ. Για την Ιστορία οι άλλοι υποψήφιοι ήταν το Citroen C4 (πολύ κοντά) το Peugeot 2008 και από κλασικό Hatch το Seat Leon.

                    D A d P fanis75 3 Replies Last reply Reply Quote 8
                    • D
                      dettol @dimitris741 last edited by

                      @dimitris741 said in VW T-Roc:

                      Ο κύβος ερρίφθη. Την Τετάρτη έκλεισα το T-Roc Dream σε χρώμα ascot grey για 30.370€ με το κλειδί στο χέρι. Πιθανότατα ένα από τα τελευταία που βγήκαν από την γραμμή παραγωγής, καθώς κατασκευάστηκε την πρώτη εβδομάδα του Σεπτεμβρίου. Το αυτοκίνητο είναι στην Ελλάδα και αναμένεται το έχω στα χέρια μου σε 15-20 ημέρες. Το έχω κάνει test-drive 3 φορές και μου άρεσε περισσότερο από τους άλλους υποψηφίους και σε εμένα και στο έτερον ήμισυ. Για την Ιστορία οι άλλοι υποψήφιοι ήταν το Citroen C4 (πολύ κοντά) το Peugeot 2008 και από κλασικό Hatch το Seat Leon.

                      με το καλο να παραλαβεις και να χαρειτε το αμαξι σας!!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • A
                        antoniokon last edited by

                        Καλοτάξιδο!

                        Και χρώμα που του πάει😊

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • C
                          criuser last edited by

                          Καλοτάξιδο να είναι.

                          Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                          πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...
                          Εμαθα...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • V
                            vangelis1 last edited by

                            @dimitris741 said in VW T-Roc:

                            Ο κύβος ερρίφθη. Την Τετάρτη έκλεισα το T-Roc Dream σε χρώμα ascot grey για 30.370€ με το κλειδί στο χέρι. Πιθανότατα ένα από τα τελευταία που βγήκαν από την γραμμή παραγωγής, καθώς κατασκευάστηκε την πρώτη εβδομάδα του Σεπτεμβρίου. Το αυτοκίνητο είναι στην Ελλάδα και αναμένεται το έχω στα χέρια μου σε 15-20 ημέρες. Το έχω κάνει test-drive 3 φορές και μου άρεσε περισσότερο από τους άλλους υποψηφίους και σε εμένα και στο έτερον ήμισυ. Για την Ιστορία οι άλλοι υποψήφιοι ήταν το Citroen C4 (πολύ κοντά) το Peugeot 2008 και από κλασικό Hatch το Seat Leon.

                            ΜΠΡΑΒΟ, καλοτάξιδο να είναι και απροβλημάτιστο. Και εγώ ήμουν ανάμεσα στα Citroen C4, A3 allstreet και TROC. Πήρα τελικά το TROC και παρέλαβα πριν 3 μέρες. Κάνε τώρα και μια καλή μικτή ασφάλιση και ταξιδάκι τα Χριστούγεννα !!!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • V
                              vangelis1 last edited by

                              @kapelis said in VW T-Roc:

                              Για καράβι μπορεί στην θήκη της πλαϊνής πόρτας να έχει κουμπάκια απενεργοποιησης

                              Δεν έχω βρει κάτι τέτοιο. Κάποιος που να το έχει κάνει παρακαλώ;

                              B 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • B
                                bill_hsd @vangelis1 last edited by

                                @vangelis1 said in VW T-Roc:

                                @kapelis said in VW T-Roc:

                                Για καράβι μπορεί στην θήκη της πλαϊνής πόρτας να έχει κουμπάκια απενεργοποιησης
                                

                                Δεν έχω βρει κάτι τέτοιο. Κάποιος που να το έχει κάνει παρακαλώ;

                                Συνήθως με διπλό πάτημα στο κλειδί απενεργοποιείται ο εργοστασιακός συναγερμός. Δοκιμασέ το.
                                Σίγουρα θα γράφει στο manual τον τρόπο, αν δεν είναι αυτός που σου λέω.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • G
                                  groover1972 @A d P last edited by

                                  @a-d-p said in VW T-Roc:

                                  @underworld said in VW T-Roc:

                                  Καλημερες μετα απο πολυ καιρο (χρονια) αλλα με συνεχη παρακολουθηση του forum.
                                  Σε οτι αφορα το θεμα, προφανως αν καποιος εχει διαθεσιμο μπατζετ στα 30Κ θα περιμενει το νεο μοντελο πλεον.
                                  Το "προβλημα" ειναι οι υψηλες τιμες των τωρινων μεταχειρισμενων (μιας και εχω βγει τσαρκα για την αγορα αυτοκινητου) οι οποιες δε μου βγαζουν ιδιαιτερο νοημα οταν δεν υπαρχει f/l μοντελο κατω απο 22Κ και με 23.5 παιρνεις νεο vitara ας πουμε. Και συγκρινω αμαξια της ιδιας κατηγοριας.
                                  Σημεια των καιρων μαλλον..

                                  Μην ξεχνάμε ότι οι περισσότεροι που αγόρασαν το (πολύ καλό) facelift, από την άνοιξη του 2022, έχουν φάει όλες τις αυξήσεις του covid, για αυτό και υπάρχει μεγάλη διαφορά στις τιμές μεταξύ pro fl και facelift.
                                  Αυτήν την στιγμή οι τιμές των μεταχειρισμένων T-Roc είναι στα χαμηλότερα διετίας, το αν θα συνεχίσουν να πέφτουν θα εξαρτηθεί από την τιμή του νέο T-Roc, που θα ανακοινωθεί το πρώτο τρίμηνο του 2026 (Ελλάδα).
                                  Αν θα είναι πολύ υψηλότερη από αυτήν του τωρινού μοντέλου δεν προβλέπεται αποκλιμάκωση των τιμών.
                                  Δραματική αποκλιμάκωση θα έχουμε όταν αρχίσουν να βγαίνουν τα πρώτα μεταχειρισμένα δεύτερης γενιάς, δλδ σε 2-3 χρόνια 😁

                                  Από θέμα χώρων το T-Roc είναι συγκρίσιμο με το Suzuki S-cross όχι με το μικρότερο Vitara

                                  Επειδή οδήγησα σήμερα το T-Roc, μπορώ να πω, ότι η καμπίνα εμπρός, δεν έχει ουδεμία σχέση με το s-cross που το συγκρίνεις. Είναι πολύ στενό, πολύ στενάχωρο στη καμπίνα του, με πολύ καλή ποιότητα υλικών και 0 τριγμούς, αλλά (πως να το πω), πολύ κάθετα όλα. Το τιμόνι κάθετο, η οθόνη των οργάνων κάθετη, πολύ μικρό ταμπλο εμπρός. Ποιοτικό αλλά συγχρόνως πλαστικοποιημενο. Αλλά ο χώρος εμπρός πολύ μικρός, μπήκα μετά στο δικό μου, και απλώθηκα.

                                  Ένα έχω να σας πω. Πως μπορείτε να οδηγείτε με αυτό το σπαστικό τρόπο επαναφοράς λωρίδας και το μπιμπ μπιμπ των ορίων ταχύτητας.😜.

                                  Επίσης λίγα τα λόγια σας για το s-cross, είναι λιμουζίνα crossover μπροστά στο κατσαριδακι T-Roc (που καίει τρελά, να τα λέμε και αυτά). 😎

                                  A d P 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • A d P
                                    A d P moderator @groover1972 last edited by

                                    @groover1972 said in VW T-Roc:

                                    @a-d-p said in VW T-Roc:

                                    @underworld said in VW T-Roc:

                                    Καλημερες μετα απο πολυ καιρο (χρονια) αλλα με συνεχη παρακολουθηση του forum.
                                    Σε οτι αφορα το θεμα, προφανως αν καποιος εχει διαθεσιμο μπατζετ στα 30Κ θα περιμενει το νεο μοντελο πλεον.
                                    Το "προβλημα" ειναι οι υψηλες τιμες των τωρινων μεταχειρισμενων (μιας και εχω βγει τσαρκα για την αγορα αυτοκινητου) οι οποιες δε μου βγαζουν ιδιαιτερο νοημα οταν δεν υπαρχει f/l μοντελο κατω απο 22Κ και με 23.5 παιρνεις νεο vitara ας πουμε. Και συγκρινω αμαξια της ιδιας κατηγοριας.
                                    Σημεια των καιρων μαλλον..

                                    Μην ξεχνάμε ότι οι περισσότεροι που αγόρασαν το (πολύ καλό) facelift, από την άνοιξη του 2022, έχουν φάει όλες τις αυξήσεις του covid, για αυτό και υπάρχει μεγάλη διαφορά στις τιμές μεταξύ pro fl και facelift.
                                    Αυτήν την στιγμή οι τιμές των μεταχειρισμένων T-Roc είναι στα χαμηλότερα διετίας, το αν θα συνεχίσουν να πέφτουν θα εξαρτηθεί από την τιμή του νέο T-Roc, που θα ανακοινωθεί το πρώτο τρίμηνο του 2026 (Ελλάδα).
                                    Αν θα είναι πολύ υψηλότερη από αυτήν του τωρινού μοντέλου δεν προβλέπεται αποκλιμάκωση των τιμών.
                                    Δραματική αποκλιμάκωση θα έχουμε όταν αρχίσουν να βγαίνουν τα πρώτα μεταχειρισμένα δεύτερης γενιάς, δλδ σε 2-3 χρόνια 😁

                                    Από θέμα χώρων το T-Roc είναι συγκρίσιμο με το Suzuki S-cross όχι με το μικρότερο Vitara

                                    Επειδή οδήγησα σήμερα το T-Roc, μπορώ να πω, ότι η καμπίνα εμπρός, δεν έχει ουδεμία σχέση με το s-cross που το συγκρίνεις. Είναι πολύ στενό, πολύ στενάχωρο στη καμπίνα του, με πολύ καλή ποιότητα υλικών και 0 τριγμούς, αλλά (πως να το πω), πολύ κάθετα όλα. Το τιμόνι κάθετο, η οθόνη των οργάνων κάθετη, πολύ μικρό ταμπλο εμπρός. Ποιοτικό αλλά συγχρόνως πλαστικοποιημενο. Αλλά ο χώρος εμπρός πολύ μικρός, μπήκα μετά στο δικό μου, και απλώθηκα.

                                    Ένα έχω να σας πω. Πως μπορείτε να οδηγείτε με αυτό το σπαστικό τρόπο επαναφοράς λωρίδας και το μπιμπ μπιμπ των ορίων ταχύτητας.😜.

                                    Επίσης λίγα τα λόγια σας για το s-cross, είναι λιμουζίνα crossover μπροστά στο κατσαριδακι T-Roc (που καίει τρελά, να τα λέμε και αυτά). 😎

                                    Συγκρίσιμο έγραψα, όχι ότι έχει μεγαλύτερους χώρους,

                                    https://www.carsized.com/en/cars/compare/volkswagen-t-roc-2021-suv-vs-suzuki-s-cross-2021-suv/

                                    https://www.carsized.com/en/cars/compare/volkswagen-t-roc-2021-suv-vs-suzuki-vitara-2018-suv/

                                    Δηλαδή σου φαίνεται πιο λογικό να το συγκρίνουμε με το Vitara που έχει 10 εκατοστά μικρότερο μεταξόνιο και 70 λίτρα μικρότερο χώρο αποσκευών;

                                    Θα ήταν πιο ενδιαφέρον να μας γράψεις πώς σου φάνηκε στην οδήγηση back to back.

                                    Στα χωροταξικά, ο καθένας σχηματίζει άποψη ανάλογα με τις ανάγκες του και τον σωματότυπο του

                                    I EAT MILF AND COOKIES

                                    G 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • G
                                      groover1972 @A d P last edited by

                                      @a-d-p said in VW T-Roc:

                                      @groover1972 said in VW T-Roc:

                                      @a-d-p said in VW T-Roc:

                                      @underworld said in VW T-Roc:

                                      Καλημερες μετα απο πολυ καιρο (χρονια) αλλα με συνεχη παρακολουθηση του forum.
                                      Σε οτι αφορα το θεμα, προφανως αν καποιος εχει διαθεσιμο μπατζετ στα 30Κ θα περιμενει το νεο μοντελο πλεον.
                                      Το "προβλημα" ειναι οι υψηλες τιμες των τωρινων μεταχειρισμενων (μιας και εχω βγει τσαρκα για την αγορα αυτοκινητου) οι οποιες δε μου βγαζουν ιδιαιτερο νοημα οταν δεν υπαρχει f/l μοντελο κατω απο 22Κ και με 23.5 παιρνεις νεο vitara ας πουμε. Και συγκρινω αμαξια της ιδιας κατηγοριας.
                                      Σημεια των καιρων μαλλον..

                                      Μην ξεχνάμε ότι οι περισσότεροι που αγόρασαν το (πολύ καλό) facelift, από την άνοιξη του 2022, έχουν φάει όλες τις αυξήσεις του covid, για αυτό και υπάρχει μεγάλη διαφορά στις τιμές μεταξύ pro fl και facelift.
                                      Αυτήν την στιγμή οι τιμές των μεταχειρισμένων T-Roc είναι στα χαμηλότερα διετίας, το αν θα συνεχίσουν να πέφτουν θα εξαρτηθεί από την τιμή του νέο T-Roc, που θα ανακοινωθεί το πρώτο τρίμηνο του 2026 (Ελλάδα).
                                      Αν θα είναι πολύ υψηλότερη από αυτήν του τωρινού μοντέλου δεν προβλέπεται αποκλιμάκωση των τιμών.
                                      Δραματική αποκλιμάκωση θα έχουμε όταν αρχίσουν να βγαίνουν τα πρώτα μεταχειρισμένα δεύτερης γενιάς, δλδ σε 2-3 χρόνια 😁

                                      Από θέμα χώρων το T-Roc είναι συγκρίσιμο με το Suzuki S-cross όχι με το μικρότερο Vitara

                                      Επειδή οδήγησα σήμερα το T-Roc, μπορώ να πω, ότι η καμπίνα εμπρός, δεν έχει ουδεμία σχέση με το s-cross που το συγκρίνεις. Είναι πολύ στενό, πολύ στενάχωρο στη καμπίνα του, με πολύ καλή ποιότητα υλικών και 0 τριγμούς, αλλά (πως να το πω), πολύ κάθετα όλα. Το τιμόνι κάθετο, η οθόνη των οργάνων κάθετη, πολύ μικρό ταμπλο εμπρός. Ποιοτικό αλλά συγχρόνως πλαστικοποιημενο. Αλλά ο χώρος εμπρός πολύ μικρός, μπήκα μετά στο δικό μου, και απλώθηκα.

                                      Ένα έχω να σας πω. Πως μπορείτε να οδηγείτε με αυτό το σπαστικό τρόπο επαναφοράς λωρίδας και το μπιμπ μπιμπ των ορίων ταχύτητας.😜.

                                      Επίσης λίγα τα λόγια σας για το s-cross, είναι λιμουζίνα crossover μπροστά στο κατσαριδακι T-Roc (που καίει τρελά, να τα λέμε και αυτά). 😎

                                      Συγκρίσιμο έγραψα, όχι ότι έχει μεγαλύτερους χώρους,

                                      https://www.carsized.com/en/cars/compare/volkswagen-t-roc-2021-suv-vs-suzuki-s-cross-2021-suv/

                                      https://www.carsized.com/en/cars/compare/volkswagen-t-roc-2021-suv-vs-suzuki-vitara-2018-suv/

                                      Δηλαδή σου φαίνεται πιο λογικό να το συγκρίνουμε με το Vitara που έχει 10 εκατοστά μικρότερο μεταξόνιο και 70 λίτρα μικρότερο χώρο αποσκευών;

                                      Θα ήταν πιο ενδιαφέρον να μας γράψεις πώς σου φάνηκε στην οδήγηση back to back.

                                      Στα χωροταξικά, ο καθένας σχηματίζει άποψη ανάλογα με τις ανάγκες του και τον σωματότυπο του

                                      Θα γράψω εκτενώς τις εντυπώσεις μου οδηγικα, αλλά αύριο αν μπορώ (είμαι πτώμα 🤣😂🤣😂🤣)

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • V
                                        vangelis1 last edited by vangelis1

                                        @groover1972 said in VW T-Roc:

                                        Επειδή οδήγησα σήμερα το T-Roc, μπορώ να πω, ότι η καμπίνα εμπρός, δεν έχει ουδεμία σχέση με το s-cross που το συγκρίνεις. Είναι πολύ στενό, πολύ στενάχωρο στη καμπίνα του, με πολύ καλή ποιότητα υλικών και 0 τριγμούς, αλλά (πως να το πω), πολύ κάθετα όλα. Το τιμόνι κάθετο, η οθόνη των οργάνων κάθετη, πολύ μικρό ταμπλο εμπρός. Ποιοτικό αλλά συγχρόνως πλαστικοποιημενο. Αλλά ο χώρος εμπρός πολύ μικρός, μπήκα μετά στο δικό μου, και απλώθηκα.
                                        Ένα έχω να σας πω. Πως μπορείτε να οδηγείτε με αυτό το σπαστικό τρόπο επαναφοράς λωρίδας και το μπιμπ μπιμπ των ορίων ταχύτητας.

                                        Να πω και εγώ τη γνώμη μου, που έκανα σε σχεδόν όλα test drive. Καταρχάς είμαι 115 κιλά άρα έδινα μεγάλη προσοχή στους χώρους. Στο CHR ένιωθα να καταπλακώνομαι με όλα αυτά τα πλαστικά γύρω μου. Στο Captur ήταν καλά αλλά έχει τεράστιο ταμπλό με αποτέλεσμα να χάνει το εσωτερικό και οι πίσω θέσεις... μόνο για παιδιά. Στα Huyndai και KIA τα καθίσματα είναι πολύ μπάκετ με αποτέλεσμα να με ζορίζουν στις πλάτες. Στα SUZUKI (Vitara και S-Cross) άνετα μεν στο εσωτερικό αλλά σε σχέση με όλα τα άλλα μου φάνηκε το εσωτερικό δεκαετίες πίσω (μέχρι και το χειρόφρενο είναι χειροκίνητο και τα όργανα αναλογικά !!!!). Αυτά που μου άρεσαν ήταν το Citroen C4 και το AUDI A3 αλλά δεν ήθελα πάλι hatchback (χαμηλό σχετικά). Αυτός είναι ο λόγος που κατέληξα στο TROC που είμαι ΑΝΕΤΑ στο εσωτερικό και στο μπες-βγες και οι πίσω κάθονται άνετα. Αυτό σε συνδυασμό με το μεγάλο πορτ-μπαγκάζ και ταυτόχρονα το μικρό μήκος (παρκάρω κέντρο Αθήνα) ήταν ιδανικό για εμένα. Αν είχα μεγαλύτερες ανάγκες (μικρά παιδιά κτλ) και έμενα αλλού ίσως να έπαιρνα κάτι μεγαλύτερο !
                                        Αυτά όσον αφορά τους χώρους γιατί η ποιότητα, αξιοπιστία, αντοχή στο χρόνο, ομορφιά, κόστος συντήρησης κ.τ.λ. είναι άλλα κριτήρια.
                                        Όσον αφορά την επαναφορά λωρίδας και τα μπιπ στα σήματα και εμένα μου την σπάνε γι΄αυτό και τα απενεργοποίησα. Αυτό συμβαίνει σε όλα τα αυτοκίνητα !!!

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                        • V
                                          vangelis1 last edited by

                                          @bill_hsd said in VW T-Roc:

                                          Συνήθως με διπλό πάτημα στο κλειδί απενεργοποιείται ο εργοστασιακός συναγερμός. Δοκιμασέ το.

                                          Αυτό ακριβώς είναι, το δοκίμασα. Σε ευχαριστώ φιλαράκι. Στην αντιπροσωπεία που είχα ρωτήσει..... ακόμα το ψάχνουν δύο μέρες μετά !!!!

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                          • D
                                            dimitris741 last edited by

                                            @dettol, @antoniokon, @criuser, @vangelis1 Σας ευχαριστώ για τα καλά σας λόγια και τις ευχές.

                                            Όσον αφορά στην ευρυχωρία το του T-roc σε σύγκριση με το Scross, σύμφωνα με τις μετρήσεις του Autotriti το T-roc υπερισχύει παντού εκτός από τον χώρο για τα γόνατα των πίσω.
                                            https://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/Dokimh-Suzuki-S-Cross-14-BoosterJet-Hybrid-2WD_271762_89101.asp
                                            https://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/Dokimh-Ananewmeno-VW-T-Roc-1-5-TSI-EVO-150-PS-DSG_228402_53695.asp

                                            Σαν αίσθηση δεν έχω άποψη, καθώς έχω μπει μια μόνο φορά σε Scross πριν αρκετούς μήνες.

                                            G 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 159
                                            • 160
                                            • 161
                                            • 162
                                            • 163
                                            • 161 / 163
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr