-
Καλημέρα σε όλους
ως ΝΕΟΣ που ακόμα ψάχνετε στα διάφορα MENU θα μου επιτρέψετε παρακαλώ δύο ερωτήσεις.- Το Dream έχει εργοστασιακό συναγερμό που μπαίνει αυτόματα κλειδώνοντας το αυτοκίνητο. Αν θέλεις να κλειδώσεις το αυτοκίνητο ΧΩΡΙΣ το συναγερμό (ή κοινώς να τον απενεργοποιήσεις) για καταστάσεις όπως π.χ. καράβι πώς γίνεται αυτό;
- Αν τελειώσει η μπαταρία του κλειδιού πως το βάζεις μπροστά; (Είναι keyless) και πως αλλάζει η μπαταρία στο κλειδί;
Ευχαριστώ πολύ
-
@vangelis1 said in VW T-Roc:
- Αν τελειώσει η μπαταρία του κλειδιού πως το βάζεις μπροστά; (Είναι keyless) και πως αλλάζει η μπαταρία στο κλειδί;
Ευχαριστώ πολύ
δεν ξερω αν εχει αλλαξει κατι, αλλα στην δεξια μερια της κολωνας πρεπει να εχει ενα αναγλυφο σημειο με το εμβλημα του keyless. Αν ειναι χαμηλη η σταθμη της μπαταριας του κλειδιου, αφου ξεκλειδωσεις χειροκινητα (αυτο ξερεις να το κανεις;), ακουμπας το κλειδι στο σημειο στην κολωνα που ανεφερα και ξεκιναει το αυτοκινητο.
σχετικα με αλλαγη μπαταριας στο fob, δες εδω
επισης, ριξε μια ματια στο manual, ειναι αρκετα επεξηγηματικο
Youtube Video - Αν τελειώσει η μπαταρία του κλειδιού πως το βάζεις μπροστά; (Είναι keyless) και πως αλλάζει η μπαταρία στο κλειδί;
-
Η διαδικασία η ίδια είναι. Το μόνο που μπορεί να αλλάζει είναι το σημείο που ακουμπάς το κλειδί. Στα Golf 8 ας πούμε είναι στην μπροστινή κεντρική ποτηροθήκη.
-
@vangelis1 said in VW T-Roc:
Καλημέρα σε όλους
ως ΝΕΟΣ που ακόμα ψάχνετε στα διάφορα MENU θα μου επιτρέψετε παρακαλώ δύο ερωτήσεις.- Το Dream έχει εργοστασιακό συναγερμό που μπαίνει αυτόματα κλειδώνοντας το αυτοκίνητο. Αν θέλεις να κλειδώσεις το αυτοκίνητο ΧΩΡΙΣ το συναγερμό (ή κοινώς να τον απενεργοποιήσεις) για καταστάσεις όπως π.χ. καράβι πώς γίνεται αυτό;
- Αν τελειώσει η μπαταρία του κλειδιού πως το βάζεις μπροστά; (Είναι keyless) και πως αλλάζει η μπαταρία στο κλειδί;
Ευχαριστώ πολύ
Για το πρώτο δεν ξέρω να σου πω, λογικά θα πρέπει να το ψάξεις στο Infotainment, στην ενότητα car.
Για την μπαταρία του κλειδιού θα σου βγάζει ειδοποίηση στην οθόνη μόλις μπαίνεις μέσα, αρκετά νωρίτερα μέχρι να φτάσει στο σημείο να μην λειτουργεί, πηγαίνεις σε ένα Γερμανό και στην αλλάζουν σε 2 λεπτά. Υπόψη ότι κρατάει ένα χρόνο περίπου.(αν έχεις ενεργοποιημένο τον αισθητήρα προσέγγισης).
Σου έδειξαν πως μπαίνεις στο αυτοκίνητο με κλειδί; -
Σας ευχαριστώ για τις απαντήσεις
Διάβασα πως θα μπαίνω, επίσης στο Troc είναι στην κολώνα το keyless και για την αλλαγή μπαταρίας (είναι λίγο διαφορετικό από το βιντεο που έχει ανέβει) στέλνω το σωστό που βρήκα.
Youtube Video -
Για καράβι μπορεί στην θήκη της πλαϊνής πόρτας να έχει κουμπάκια απενεργοποιησης
-
@vangelis1 said in VW T-Roc:
Σας ευχαριστώ για τις απαντήσεις
Διάβασα πως θα μπαίνω, επίσης στο Troc είναι στην κολώνα το keyless και για την αλλαγή μπαταρίας (είναι λίγο διαφορετικό από το βιντεο που έχει ανέβει) στέλνω το σωστό που βρήκα.παρε καμμια μπαταρια να εχεις καβατζα. Στα 4.5 χρονια που ειχα το τιγκουαν, αλλαξα 2 φορες μπαταρια.
-
Ο κύβος ερρίφθη. Την Τετάρτη έκλεισα το T-Roc Dream σε χρώμα ascot grey για 30.370€ με το κλειδί στο χέρι. Πιθανότατα ένα από τα τελευταία που βγήκαν από την γραμμή παραγωγής, καθώς κατασκευάστηκε την πρώτη εβδομάδα του Σεπτεμβρίου. Το αυτοκίνητο είναι στην Ελλάδα και αναμένεται το έχω στα χέρια μου σε 15-20 ημέρες. Το έχω κάνει test-drive 3 φορές και μου άρεσε περισσότερο από τους άλλους υποψηφίους και σε εμένα και στο έτερον ήμισυ. Για την Ιστορία οι άλλοι υποψήφιοι ήταν το Citroen C4 (πολύ κοντά) το Peugeot 2008 και από κλασικό Hatch το Seat Leon.
-
@dimitris741 said in VW T-Roc:
Ο κύβος ερρίφθη. Την Τετάρτη έκλεισα το T-Roc Dream σε χρώμα ascot grey για 30.370€ με το κλειδί στο χέρι. Πιθανότατα ένα από τα τελευταία που βγήκαν από την γραμμή παραγωγής, καθώς κατασκευάστηκε την πρώτη εβδομάδα του Σεπτεμβρίου. Το αυτοκίνητο είναι στην Ελλάδα και αναμένεται το έχω στα χέρια μου σε 15-20 ημέρες. Το έχω κάνει test-drive 3 φορές και μου άρεσε περισσότερο από τους άλλους υποψηφίους και σε εμένα και στο έτερον ήμισυ. Για την Ιστορία οι άλλοι υποψήφιοι ήταν το Citroen C4 (πολύ κοντά) το Peugeot 2008 και από κλασικό Hatch το Seat Leon.
με το καλο να παραλαβεις και να χαρειτε το αμαξι σας!!
-
Καλοτάξιδο!
Και χρώμα που του πάει

-
Καλοτάξιδο να είναι.
-
@dimitris741 said in VW T-Roc:
Ο κύβος ερρίφθη. Την Τετάρτη έκλεισα το T-Roc Dream σε χρώμα ascot grey για 30.370€ με το κλειδί στο χέρι. Πιθανότατα ένα από τα τελευταία που βγήκαν από την γραμμή παραγωγής, καθώς κατασκευάστηκε την πρώτη εβδομάδα του Σεπτεμβρίου. Το αυτοκίνητο είναι στην Ελλάδα και αναμένεται το έχω στα χέρια μου σε 15-20 ημέρες. Το έχω κάνει test-drive 3 φορές και μου άρεσε περισσότερο από τους άλλους υποψηφίους και σε εμένα και στο έτερον ήμισυ. Για την Ιστορία οι άλλοι υποψήφιοι ήταν το Citroen C4 (πολύ κοντά) το Peugeot 2008 και από κλασικό Hatch το Seat Leon.
ΜΠΡΑΒΟ, καλοτάξιδο να είναι και απροβλημάτιστο. Και εγώ ήμουν ανάμεσα στα Citroen C4, A3 allstreet και TROC. Πήρα τελικά το TROC και παρέλαβα πριν 3 μέρες. Κάνε τώρα και μια καλή μικτή ασφάλιση και ταξιδάκι τα Χριστούγεννα !!!
-
-
@vangelis1 said in VW T-Roc:
Για καράβι μπορεί στην θήκη της πλαϊνής πόρτας να έχει κουμπάκια απενεργοποιησηςΔεν έχω βρει κάτι τέτοιο. Κάποιος που να το έχει κάνει παρακαλώ;
Συνήθως με διπλό πάτημα στο κλειδί απενεργοποιείται ο εργοστασιακός συναγερμός. Δοκιμασέ το.
Σίγουρα θα γράφει στο manual τον τρόπο, αν δεν είναι αυτός που σου λέω. -
@underworld said in VW T-Roc:
Καλημερες μετα απο πολυ καιρο (χρονια) αλλα με συνεχη παρακολουθηση του forum.
Σε οτι αφορα το θεμα, προφανως αν καποιος εχει διαθεσιμο μπατζετ στα 30Κ θα περιμενει το νεο μοντελο πλεον.
Το "προβλημα" ειναι οι υψηλες τιμες των τωρινων μεταχειρισμενων (μιας και εχω βγει τσαρκα για την αγορα αυτοκινητου) οι οποιες δε μου βγαζουν ιδιαιτερο νοημα οταν δεν υπαρχει f/l μοντελο κατω απο 22Κ και με 23.5 παιρνεις νεο vitara ας πουμε. Και συγκρινω αμαξια της ιδιας κατηγοριας.
Σημεια των καιρων μαλλον..Μην ξεχνάμε ότι οι περισσότεροι που αγόρασαν το (πολύ καλό) facelift, από την άνοιξη του 2022, έχουν φάει όλες τις αυξήσεις του covid, για αυτό και υπάρχει μεγάλη διαφορά στις τιμές μεταξύ pro fl και facelift.
Αυτήν την στιγμή οι τιμές των μεταχειρισμένων T-Roc είναι στα χαμηλότερα διετίας, το αν θα συνεχίσουν να πέφτουν θα εξαρτηθεί από την τιμή του νέο T-Roc, που θα ανακοινωθεί το πρώτο τρίμηνο του 2026 (Ελλάδα).
Αν θα είναι πολύ υψηλότερη από αυτήν του τωρινού μοντέλου δεν προβλέπεται αποκλιμάκωση των τιμών.
Δραματική αποκλιμάκωση θα έχουμε όταν αρχίσουν να βγαίνουν τα πρώτα μεταχειρισμένα δεύτερης γενιάς, δλδ σε 2-3 χρόνια
Από θέμα χώρων το T-Roc είναι συγκρίσιμο με το Suzuki S-cross όχι με το μικρότερο Vitara
Επειδή οδήγησα σήμερα το T-Roc, μπορώ να πω, ότι η καμπίνα εμπρός, δεν έχει ουδεμία σχέση με το s-cross που το συγκρίνεις. Είναι πολύ στενό, πολύ στενάχωρο στη καμπίνα του, με πολύ καλή ποιότητα υλικών και 0 τριγμούς, αλλά (πως να το πω), πολύ κάθετα όλα. Το τιμόνι κάθετο, η οθόνη των οργάνων κάθετη, πολύ μικρό ταμπλο εμπρός. Ποιοτικό αλλά συγχρόνως πλαστικοποιημενο. Αλλά ο χώρος εμπρός πολύ μικρός, μπήκα μετά στο δικό μου, και απλώθηκα.
Ένα έχω να σας πω. Πως μπορείτε να οδηγείτε με αυτό το σπαστικό τρόπο επαναφοράς λωρίδας και το μπιμπ μπιμπ των ορίων ταχύτητας.
.Επίσης λίγα τα λόγια σας για το s-cross, είναι λιμουζίνα crossover μπροστά στο κατσαριδακι T-Roc (που καίει τρελά, να τα λέμε και αυτά).

-
@groover1972 said in VW T-Roc:
@underworld said in VW T-Roc:
Καλημερες μετα απο πολυ καιρο (χρονια) αλλα με συνεχη παρακολουθηση του forum.
Σε οτι αφορα το θεμα, προφανως αν καποιος εχει διαθεσιμο μπατζετ στα 30Κ θα περιμενει το νεο μοντελο πλεον.
Το "προβλημα" ειναι οι υψηλες τιμες των τωρινων μεταχειρισμενων (μιας και εχω βγει τσαρκα για την αγορα αυτοκινητου) οι οποιες δε μου βγαζουν ιδιαιτερο νοημα οταν δεν υπαρχει f/l μοντελο κατω απο 22Κ και με 23.5 παιρνεις νεο vitara ας πουμε. Και συγκρινω αμαξια της ιδιας κατηγοριας.
Σημεια των καιρων μαλλον..Μην ξεχνάμε ότι οι περισσότεροι που αγόρασαν το (πολύ καλό) facelift, από την άνοιξη του 2022, έχουν φάει όλες τις αυξήσεις του covid, για αυτό και υπάρχει μεγάλη διαφορά στις τιμές μεταξύ pro fl και facelift.
Αυτήν την στιγμή οι τιμές των μεταχειρισμένων T-Roc είναι στα χαμηλότερα διετίας, το αν θα συνεχίσουν να πέφτουν θα εξαρτηθεί από την τιμή του νέο T-Roc, που θα ανακοινωθεί το πρώτο τρίμηνο του 2026 (Ελλάδα).
Αν θα είναι πολύ υψηλότερη από αυτήν του τωρινού μοντέλου δεν προβλέπεται αποκλιμάκωση των τιμών.
Δραματική αποκλιμάκωση θα έχουμε όταν αρχίσουν να βγαίνουν τα πρώτα μεταχειρισμένα δεύτερης γενιάς, δλδ σε 2-3 χρόνια
Από θέμα χώρων το T-Roc είναι συγκρίσιμο με το Suzuki S-cross όχι με το μικρότερο Vitara
Επειδή οδήγησα σήμερα το T-Roc, μπορώ να πω, ότι η καμπίνα εμπρός, δεν έχει ουδεμία σχέση με το s-cross που το συγκρίνεις. Είναι πολύ στενό, πολύ στενάχωρο στη καμπίνα του, με πολύ καλή ποιότητα υλικών και 0 τριγμούς, αλλά (πως να το πω), πολύ κάθετα όλα. Το τιμόνι κάθετο, η οθόνη των οργάνων κάθετη, πολύ μικρό ταμπλο εμπρός. Ποιοτικό αλλά συγχρόνως πλαστικοποιημενο. Αλλά ο χώρος εμπρός πολύ μικρός, μπήκα μετά στο δικό μου, και απλώθηκα.
Ένα έχω να σας πω. Πως μπορείτε να οδηγείτε με αυτό το σπαστικό τρόπο επαναφοράς λωρίδας και το μπιμπ μπιμπ των ορίων ταχύτητας.
.Επίσης λίγα τα λόγια σας για το s-cross, είναι λιμουζίνα crossover μπροστά στο κατσαριδακι T-Roc (που καίει τρελά, να τα λέμε και αυτά).

Συγκρίσιμο έγραψα, όχι ότι έχει μεγαλύτερους χώρους,
https://www.carsized.com/en/cars/compare/volkswagen-t-roc-2021-suv-vs-suzuki-s-cross-2021-suv/
https://www.carsized.com/en/cars/compare/volkswagen-t-roc-2021-suv-vs-suzuki-vitara-2018-suv/
Δηλαδή σου φαίνεται πιο λογικό να το συγκρίνουμε με το Vitara που έχει 10 εκατοστά μικρότερο μεταξόνιο και 70 λίτρα μικρότερο χώρο αποσκευών;
Θα ήταν πιο ενδιαφέρον να μας γράψεις πώς σου φάνηκε στην οδήγηση back to back.
Στα χωροταξικά, ο καθένας σχηματίζει άποψη ανάλογα με τις ανάγκες του και τον σωματότυπο του
-
@groover1972 said in VW T-Roc:
@underworld said in VW T-Roc:
Καλημερες μετα απο πολυ καιρο (χρονια) αλλα με συνεχη παρακολουθηση του forum.
Σε οτι αφορα το θεμα, προφανως αν καποιος εχει διαθεσιμο μπατζετ στα 30Κ θα περιμενει το νεο μοντελο πλεον.
Το "προβλημα" ειναι οι υψηλες τιμες των τωρινων μεταχειρισμενων (μιας και εχω βγει τσαρκα για την αγορα αυτοκινητου) οι οποιες δε μου βγαζουν ιδιαιτερο νοημα οταν δεν υπαρχει f/l μοντελο κατω απο 22Κ και με 23.5 παιρνεις νεο vitara ας πουμε. Και συγκρινω αμαξια της ιδιας κατηγοριας.
Σημεια των καιρων μαλλον..Μην ξεχνάμε ότι οι περισσότεροι που αγόρασαν το (πολύ καλό) facelift, από την άνοιξη του 2022, έχουν φάει όλες τις αυξήσεις του covid, για αυτό και υπάρχει μεγάλη διαφορά στις τιμές μεταξύ pro fl και facelift.
Αυτήν την στιγμή οι τιμές των μεταχειρισμένων T-Roc είναι στα χαμηλότερα διετίας, το αν θα συνεχίσουν να πέφτουν θα εξαρτηθεί από την τιμή του νέο T-Roc, που θα ανακοινωθεί το πρώτο τρίμηνο του 2026 (Ελλάδα).
Αν θα είναι πολύ υψηλότερη από αυτήν του τωρινού μοντέλου δεν προβλέπεται αποκλιμάκωση των τιμών.
Δραματική αποκλιμάκωση θα έχουμε όταν αρχίσουν να βγαίνουν τα πρώτα μεταχειρισμένα δεύτερης γενιάς, δλδ σε 2-3 χρόνια
Από θέμα χώρων το T-Roc είναι συγκρίσιμο με το Suzuki S-cross όχι με το μικρότερο Vitara
Επειδή οδήγησα σήμερα το T-Roc, μπορώ να πω, ότι η καμπίνα εμπρός, δεν έχει ουδεμία σχέση με το s-cross που το συγκρίνεις. Είναι πολύ στενό, πολύ στενάχωρο στη καμπίνα του, με πολύ καλή ποιότητα υλικών και 0 τριγμούς, αλλά (πως να το πω), πολύ κάθετα όλα. Το τιμόνι κάθετο, η οθόνη των οργάνων κάθετη, πολύ μικρό ταμπλο εμπρός. Ποιοτικό αλλά συγχρόνως πλαστικοποιημενο. Αλλά ο χώρος εμπρός πολύ μικρός, μπήκα μετά στο δικό μου, και απλώθηκα.
Ένα έχω να σας πω. Πως μπορείτε να οδηγείτε με αυτό το σπαστικό τρόπο επαναφοράς λωρίδας και το μπιμπ μπιμπ των ορίων ταχύτητας.
.Επίσης λίγα τα λόγια σας για το s-cross, είναι λιμουζίνα crossover μπροστά στο κατσαριδακι T-Roc (που καίει τρελά, να τα λέμε και αυτά).

Συγκρίσιμο έγραψα, όχι ότι έχει μεγαλύτερους χώρους,
https://www.carsized.com/en/cars/compare/volkswagen-t-roc-2021-suv-vs-suzuki-s-cross-2021-suv/
https://www.carsized.com/en/cars/compare/volkswagen-t-roc-2021-suv-vs-suzuki-vitara-2018-suv/
Δηλαδή σου φαίνεται πιο λογικό να το συγκρίνουμε με το Vitara που έχει 10 εκατοστά μικρότερο μεταξόνιο και 70 λίτρα μικρότερο χώρο αποσκευών;
Θα ήταν πιο ενδιαφέρον να μας γράψεις πώς σου φάνηκε στην οδήγηση back to back.
Στα χωροταξικά, ο καθένας σχηματίζει άποψη ανάλογα με τις ανάγκες του και τον σωματότυπο του
Θα γράψω εκτενώς τις εντυπώσεις μου οδηγικα, αλλά αύριο αν μπορώ (είμαι πτώμα




) -
@groover1972 said in VW T-Roc:
Επειδή οδήγησα σήμερα το T-Roc, μπορώ να πω, ότι η καμπίνα εμπρός, δεν έχει ουδεμία σχέση με το s-cross που το συγκρίνεις. Είναι πολύ στενό, πολύ στενάχωρο στη καμπίνα του, με πολύ καλή ποιότητα υλικών και 0 τριγμούς, αλλά (πως να το πω), πολύ κάθετα όλα. Το τιμόνι κάθετο, η οθόνη των οργάνων κάθετη, πολύ μικρό ταμπλο εμπρός. Ποιοτικό αλλά συγχρόνως πλαστικοποιημενο. Αλλά ο χώρος εμπρός πολύ μικρός, μπήκα μετά στο δικό μου, και απλώθηκα.
Ένα έχω να σας πω. Πως μπορείτε να οδηγείτε με αυτό το σπαστικό τρόπο επαναφοράς λωρίδας και το μπιμπ μπιμπ των ορίων ταχύτητας.Να πω και εγώ τη γνώμη μου, που έκανα σε σχεδόν όλα test drive. Καταρχάς είμαι 115 κιλά άρα έδινα μεγάλη προσοχή στους χώρους. Στο CHR ένιωθα να καταπλακώνομαι με όλα αυτά τα πλαστικά γύρω μου. Στο Captur ήταν καλά αλλά έχει τεράστιο ταμπλό με αποτέλεσμα να χάνει το εσωτερικό και οι πίσω θέσεις... μόνο για παιδιά. Στα Huyndai και KIA τα καθίσματα είναι πολύ μπάκετ με αποτέλεσμα να με ζορίζουν στις πλάτες. Στα SUZUKI (Vitara και S-Cross) άνετα μεν στο εσωτερικό αλλά σε σχέση με όλα τα άλλα μου φάνηκε το εσωτερικό δεκαετίες πίσω (μέχρι και το χειρόφρενο είναι χειροκίνητο και τα όργανα αναλογικά !!!!). Αυτά που μου άρεσαν ήταν το Citroen C4 και το AUDI A3 αλλά δεν ήθελα πάλι hatchback (χαμηλό σχετικά). Αυτός είναι ο λόγος που κατέληξα στο TROC που είμαι ΑΝΕΤΑ στο εσωτερικό και στο μπες-βγες και οι πίσω κάθονται άνετα. Αυτό σε συνδυασμό με το μεγάλο πορτ-μπαγκάζ και ταυτόχρονα το μικρό μήκος (παρκάρω κέντρο Αθήνα) ήταν ιδανικό για εμένα. Αν είχα μεγαλύτερες ανάγκες (μικρά παιδιά κτλ) και έμενα αλλού ίσως να έπαιρνα κάτι μεγαλύτερο !
Αυτά όσον αφορά τους χώρους γιατί η ποιότητα, αξιοπιστία, αντοχή στο χρόνο, ομορφιά, κόστος συντήρησης κ.τ.λ. είναι άλλα κριτήρια.
Όσον αφορά την επαναφορά λωρίδας και τα μπιπ στα σήματα και εμένα μου την σπάνε γι΄αυτό και τα απενεργοποίησα. Αυτό συμβαίνει σε όλα τα αυτοκίνητα !!! -
-
@dettol, @antoniokon, @criuser, @vangelis1 Σας ευχαριστώ για τα καλά σας λόγια και τις ευχές.
Όσον αφορά στην ευρυχωρία το του T-roc σε σύγκριση με το Scross, σύμφωνα με τις μετρήσεις του Autotriti το T-roc υπερισχύει παντού εκτός από τον χώρο για τα γόνατα των πίσω.
https://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/Dokimh-Suzuki-S-Cross-14-BoosterJet-Hybrid-2WD_271762_89101.asp
https://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/Dokimh-Ananewmeno-VW-T-Roc-1-5-TSI-EVO-150-PS-DSG_228402_53695.aspΣαν αίσθηση δεν έχω άποψη, καθώς έχω μπει μια μόνο φορά σε Scross πριν αρκετούς μήνες.
VW T-Roc