-
@jamesd said in Peugeot 3008 (2024):
@criuser said in Peugeot 3008 (2024):
@jamesd said in Peugeot 3008 (2024):
@criuser said in Peugeot 3008 (2024):
Θα δούμε.
Πάντως τα προηγούμενα 5στερα ήταν.
Για το δικό μου αιρκρος λέω.
Ο όμιλος έχει να δει πέντε αστέρια από το 2022. Ας είμαστε ρεαλιστές, το νέο C5 aircross παίρνει 4 αστέρια, αν το c3 πάρει 3 θα είναι και πολλά.
Δεν το οδήγησαν το 5 αιρκρος το νέο. Ούτε το Γκράντλαντ.
Οδήγησαν το νέο 3008 και πήρε 4 αστέρια και είπε ότι είναι ίδια οπότε θα πάρει 4 αστέρια.
Τώρα πόσο λογικό το βλέπετε αυτό να βαθμολογούν δια αντιπροσώπου, απλά δείχνει το ήθος τους.
Οσο για τα αστέρια του 3, πιθανόν να έπαιρνε 3 αστέρια όσα πήρε και το σαντέρο.
Βέβαια η γελοιοτάτη επιτροπή έδωσε 4 αστέρια στο εμτζι που έφυγε το κάθισμα από την βάση του.
Αλλά τα έχουμε ξαναγράψει όλα αυτά.
Στούκα τεστ για
To νέο c5 aircross:
https://www.euroncap.com/en/results/citroën/c5+aircross/56158
To νέο Grandland:
https://www.euroncap.com/en/results/opel%2Fvauxhall/grandland/54888AEB Car-to-Car 6.5 / 9 Pts γιατί;
Γιατί δεν ρωτάνε τους κινέζους να μάθουν πως παίρνεις 5 αστέρια;
Tested variant: Peugeot 3008
Γι'αυτό κλαίγεται ο μέτοχος, δεν στουκαραν το νέο C5 aircross, αλλά το θεώρησαν διδυμακι με το 3008 και του έβαλαν την ίδια βαθμολογία.

The Citroën C5 Aircross is a 'corporate twin' to the Peugeot 3008. Safety equipment and performance is identical between the two cars, so this rating is based on an assessment of the Peugeot.Από την άλλη ο μέτοχος ελπίζει ότι το Citroen θα τα πήγαινε καλύτερα


-
Μεταξύ μας, θεωρώ ότι (εστω για τα ματια του κοσμου) θα έπρεπε να υποβάλουν το C5 Aircross και το Grandland σε ξεχωριστά crash tests.
Ολόκληρος οργανισμός είναι EURONCAP και αρκείται στο να βάζει "αναλογικές" βαθμολογίες, επειδή ένα μοντέλο τυχαίνει να ειναι "corporate twin" με κάποιο άλλο; -
@bill_hsd said in Peugeot 3008 (2024):
Μεταξύ μας, θεωρώ ότι (εστω για τα ματια του κοσμου) θα έπρεπε να υποβάλουν το C5 Aircross και το Grandland σε ξεχωριστά crash tests.
Ολόκληρος οργανισμός είναι EURONCAP και αρκείται στο να βάζει "αναλογικές" βαθμολογίες, επειδή ένα μοντέλο τυχαίνει να ειναι "corporate twin" με κάποιο άλλο;Δεν είναι δυνατόν να τα δοκιμάζουν όλα, οι μέτοχοι αποφασίζουν με βάση τα δικά τους κριτήρια, κυρίως εμπορικά μοντέλα.
Εξετάζονται πολλές παράμετροι, για να κατέληξαν ότι θα έχει το ίδιο αποτέλεσμα, προφανώς πρόκειται για το ίδιο αυτοκίνητο, χωρίς κάποια βελτίωση. Ίδιο πάτωμα, ίδια adas.
Αξίζει να διαβάσετε αυτό





https://www.euroncap.com/en/about-euro-ncap/the-car-selection-explained/Και αυτοί είναι οι οργανισμοί που προτείνουν ένα αυτοκίνητο ο καθένας.





https://www.euroncap.com/en/about-euro-ncap/members-and-test-facilities/ -
@bill_hsd said in Peugeot 3008 (2024):
Μεταξύ μας, θεωρώ ότι (εστω για τα ματια του κοσμου) θα έπρεπε να υποβάλουν το C5 Aircross και το Grandland σε ξεχωριστά crash tests.
Ολόκληρος οργανισμός είναι EURONCAP και αρκείται στο να βάζει "αναλογικές" βαθμολογίες, επειδή ένα μοντέλο τυχαίνει να ειναι "corporate twin" με κάποιο άλλο;εσυ το λες μπας και καθαρισει ο κοζμος απο κανενα επιπλεον γαλλοχρεπο
ξεχνας ομως οτι τοτε θα επρεπε να τρακαρουν και τα τουοτα σε καθε δυνατη μοντελοεκδοση και χρωμα για λογους αισθητικης τουλαχιστον
-
@gatoz said in Peugeot 3008 (2024):
@bill_hsd said in Peugeot 3008 (2024):
Μεταξύ μας, θεωρώ ότι (εστω για τα ματια του κοσμου) θα έπρεπε να υποβάλουν το C5 Aircross και το Grandland σε ξεχωριστά crash tests.
Ολόκληρος οργανισμός είναι EURONCAP και αρκείται στο να βάζει "αναλογικές" βαθμολογίες, επειδή ένα μοντέλο τυχαίνει να ειναι "corporate twin" με κάποιο άλλο;εσυ το λες μπας και καθαρισει ο κοζμος απο κανενα επιπλεον γαλλοχρεπο
ξεχνας ομως οτι τοτε θα επρεπε να τρακαρουν και τα τουοτα σε καθε δυνατη μοντελοεκδοση και χρωμα για λογους αισθητικης τουλαχιστον


-
@gatoz said in Peugeot 3008 (2024):
@bill_hsd said in Peugeot 3008 (2024):
Μεταξύ μας, θεωρώ ότι (εστω για τα ματια του κοσμου) θα έπρεπε να υποβάλουν το C5 Aircross και το Grandland σε ξεχωριστά crash tests.
Ολόκληρος οργανισμός είναι EURONCAP και αρκείται στο να βάζει "αναλογικές" βαθμολογίες, επειδή ένα μοντέλο τυχαίνει να ειναι "corporate twin" με κάποιο άλλο;εσυ το λες μπας και καθαρισει ο κοζμος απο κανενα επιπλεον γαλλοχρεπο
ξεχνας ομως οτι τοτε θα επρεπε να τρακαρουν και τα τουοτα σε καθε δυνατη μοντελοεκδοση και χρωμα για λογους αισθητικης τουλαχιστον
Μιλάνε και τα Σουζούκια για αισθητική...

-
Άκουσα για αμάξι που έφυγε το κάθισμα από τη θέση του? ( Ναι μιλάω εγώ με τις αρχαιολογιες:-) )
-
@w202-amg said in Crash Tests- Euro NCAP:
Άκουσα για αμάξι που έφυγε το κάθισμα από τη θέση του? ( Ναι μιλάω εγώ με τις αρχαιολογιες:-) )
Το mg…αν θυμάμαι καλά έσπασαν οι βίδες που το κρατάνε στη θέση του και ο οργανισμός τους έκανε ντα να μην το ξανακάνουν.
-
@kkostask said in Crash Tests- Euro NCAP:
@w202-amg said in Crash Tests- Euro NCAP:
Άκουσα για αμάξι που έφυγε το κάθισμα από τη θέση του? ( Ναι μιλάω εγώ με τις αρχαιολογιες:-) )
Το mg…αν θυμάμαι καλά έσπασαν οι βίδες που το κρατάνε στη θέση του και ο οργανισμός τους έκανε ντα να μην το ξανακάνουν.
Τι ντα μην το ξανακάνουν?! Αυτές οι βίδες επειδή εγώ λύσει ουκ ολίγες φορές νομίζω είναι ΠΟΛΥ καλύτερες από οποιαδήποτε άλλη βίδα έχω λύσει σε ολόκληρο το αμάξι....... Τρομερό!
-
@a-d-p said in Crash Tests- Euro NCAP:
@jamesd said in Peugeot 3008 (2024):
@criuser said in Peugeot 3008 (2024):
@jamesd said in Peugeot 3008 (2024):
@criuser said in Peugeot 3008 (2024):
Θα δούμε.
Πάντως τα προηγούμενα 5στερα ήταν.
Για το δικό μου αιρκρος λέω.
Ο όμιλος έχει να δει πέντε αστέρια από το 2022. Ας είμαστε ρεαλιστές, το νέο C5 aircross παίρνει 4 αστέρια, αν το c3 πάρει 3 θα είναι και πολλά.
Δεν το οδήγησαν το 5 αιρκρος το νέο. Ούτε το Γκράντλαντ.
Οδήγησαν το νέο 3008 και πήρε 4 αστέρια και είπε ότι είναι ίδια οπότε θα πάρει 4 αστέρια.
Τώρα πόσο λογικό το βλέπετε αυτό να βαθμολογούν δια αντιπροσώπου, απλά δείχνει το ήθος τους.
Οσο για τα αστέρια του 3, πιθανόν να έπαιρνε 3 αστέρια όσα πήρε και το σαντέρο.
Βέβαια η γελοιοτάτη επιτροπή έδωσε 4 αστέρια στο εμτζι που έφυγε το κάθισμα από την βάση του.
Αλλά τα έχουμε ξαναγράψει όλα αυτά.
Στούκα τεστ για
To νέο c5 aircross:
https://www.euroncap.com/en/results/citroën/c5+aircross/56158
To νέο Grandland:
https://www.euroncap.com/en/results/opel%2Fvauxhall/grandland/54888AEB Car-to-Car 6.5 / 9 Pts γιατί;
Γιατί δεν ρωτάνε τους κινέζους να μάθουν πως παίρνεις 5 αστέρια;
Tested variant: Peugeot 3008
Γι'αυτό κλαίγεται ο μέτοχος, δεν στουκαραν το νέο C5 aircross, αλλά το θεώρησαν διδυμακι με το 3008 και του έβαλαν την ίδια βαθμολογία.

The Citroën C5 Aircross is a 'corporate twin' to the Peugeot 3008. Safety equipment and performance is identical between the two cars, so this rating is based on an assessment of the Peugeot.Από την άλλη ο μέτοχος ελπίζει ότι το Citroen θα τα πήγαινε καλύτερα


Εχει στάνταρ το ACC...

Πάντως ήταν ανεπίτρεπτο να μην δοκιμάσουν και να βγάλουν πόρισμα.
Δηλαδή να κοιτάνε ένα από τον όμιλο της Βάγκ και να βγάζουν για όλα.
Εν τω μεταξύ Γκράντλαντ και 5 αιρκρος έχουν μεγαλύτερο μήκος κατά 10 εκ και μεταξόνιο.
-
@bill_hsd said in Crash Tests- Euro NCAP:
Μεταξύ μας, θεωρώ ότι (εστω για τα ματια του κοσμου) θα έπρεπε να υποβάλουν το C5 Aircross και το Grandland σε ξεχωριστά crash tests.
Ολόκληρος οργανισμός είναι EURONCAP και αρκείται στο να βάζει "αναλογικές" βαθμολογίες, επειδή ένα μοντέλο τυχαίνει να ειναι "corporate twin" με κάποιο άλλο;Γιατί έχει τσακωθεί με την Στελλάντις και θέλει να τους την πέσει.
-
@kkostask said in Crash Tests- Euro NCAP:
@w202-amg said in Crash Tests- Euro NCAP:
Άκουσα για αμάξι που έφυγε το κάθισμα από τη θέση του? ( Ναι μιλάω εγώ με τις αρχαιολογιες:-) )
Το mg…αν θυμάμαι καλά έσπασαν οι βίδες που το κρατάνε στη θέση του και ο οργανισμός τους έκανε ντα να μην το ξανακάνουν.
Και τους έδωσε και 4 αστέρια στο εκτοξευόμενο...

Γελοίοι εντελώς και υπόδουλοι των γουάν...
-
@criuser said in Crash Tests- Euro NCAP:
@a-d-p said in Crash Tests- Euro NCAP:
@jamesd said in Peugeot 3008 (2024):
@criuser said in Peugeot 3008 (2024):
@jamesd said in Peugeot 3008 (2024):
@criuser said in Peugeot 3008 (2024):
Θα δούμε.
Πάντως τα προηγούμενα 5στερα ήταν.
Για το δικό μου αιρκρος λέω.
Ο όμιλος έχει να δει πέντε αστέρια από το 2022. Ας είμαστε ρεαλιστές, το νέο C5 aircross παίρνει 4 αστέρια, αν το c3 πάρει 3 θα είναι και πολλά.
Δεν το οδήγησαν το 5 αιρκρος το νέο. Ούτε το Γκράντλαντ.
Οδήγησαν το νέο 3008 και πήρε 4 αστέρια και είπε ότι είναι ίδια οπότε θα πάρει 4 αστέρια.
Τώρα πόσο λογικό το βλέπετε αυτό να βαθμολογούν δια αντιπροσώπου, απλά δείχνει το ήθος τους.
Οσο για τα αστέρια του 3, πιθανόν να έπαιρνε 3 αστέρια όσα πήρε και το σαντέρο.
Βέβαια η γελοιοτάτη επιτροπή έδωσε 4 αστέρια στο εμτζι που έφυγε το κάθισμα από την βάση του.
Αλλά τα έχουμε ξαναγράψει όλα αυτά.
Στούκα τεστ για
To νέο c5 aircross:
https://www.euroncap.com/en/results/citroën/c5+aircross/56158
To νέο Grandland:
https://www.euroncap.com/en/results/opel%2Fvauxhall/grandland/54888AEB Car-to-Car 6.5 / 9 Pts γιατί;
Γιατί δεν ρωτάνε τους κινέζους να μάθουν πως παίρνεις 5 αστέρια;
Tested variant: Peugeot 3008
Γι'αυτό κλαίγεται ο μέτοχος, δεν στουκαραν το νέο C5 aircross, αλλά το θεώρησαν διδυμακι με το 3008 και του έβαλαν την ίδια βαθμολογία.

The Citroën C5 Aircross is a 'corporate twin' to the Peugeot 3008. Safety equipment and performance is identical between the two cars, so this rating is based on an assessment of the Peugeot.Από την άλλη ο μέτοχος ελπίζει ότι το Citroen θα τα πήγαινε καλύτερα


Εχει στάνταρ το ACC...

Πάντως ήταν ανεπίτρεπτο να μην δοκιμάσουν και να βγάλουν πόρισμα.
Δηλαδή να κοιτάνε ένα από τον όμιλο της Βάγκ και να βγάζουν για όλα.
Εν τω μεταξύ Γκράντλαντ και 5 αιρκρος έχουν μεγαλύτερο μήκος κατά 10 εκ και μεταξόνιο.
Αν δεν διαβάζετε αυτά που γράφουν οι συνομιλητές σας, δεν υπάρχει λόγος να συζητάμε, γράψτε όλοι τις μπούρδες σας και χρόνια πολλά
-
Για μια ακόμη φορά
Αυτοί αποφασίζουν ποια αυτοκίνητα θα δοκιμαστούν
https://www.euroncap.com/en/about-euro-ncap/members-and-test-facilities/Μεταξύ τους είναι και το γαλλικό υπουργείο μεταφορών (οικολογικής μετακίνησης)
Και η γαλλική FIA.Ο κάθε φορέας προτείνει τουλάχιστον ένα αυτοκίνητο
-
Δεν προλαβαίνουμε να ανοίγουμε και τα λινκ.
Ούτε τα βίντεο.
Σε 10 ώρες είχατε γράψει 25 θέματα.
Βάλε και άλλα 30 σάιτ που διαβάζω από το πρωί για σφαιρική πολιτική - αθλητική - οικονομική ενημέρωση, όπως και για τα χόμπυ μου, πόσα να προλάβω.
-
@criuser said in Crash Tests- Euro NCAP:
Δεν προλαβαίνουμε να ανοίγουμε και τα λινκ.
Ούτε τα βίντεο.
Σε 10 ώρες είχατε γράψει 25 θέματα.
Βάλε και άλλα 30 σάιτ που διαβάζω από το πρωί για σφαιρική πολιτική - αθλητική - οικονομική ενημέρωση, όπως και για τα χόμπυ μου, πόσα να προλάβω.
Οταν σου λεω να κοψεις τον καφε εσυ με κοροιδευεις.

-
@criuser said in Crash Tests- Euro NCAP:
Δεν προλαβαίνουμε να ανοίγουμε και τα λινκ.
Ούτε τα βίντεο.
Σε 10 ώρες είχατε γράψει 25 θέματα.
Βάλε και άλλα 30 σάιτ που διαβάζω από το πρωί για σφαιρική πολιτική - αθλητική - οικονομική ενημέρωση, όπως και για τα χόμπυ μου, πόσα να προλάβω.
Τουλάχιστον τώρα που σου το εξήγησα με απλά λόγια το κατάλαβες ή θα έχουμε τα ίδια αύριο;
-
@criuser said in Crash Tests- Euro NCAP:
Δεν προλαβαίνουμε να ανοίγουμε και τα λινκ.
Ούτε τα βίντεο.
Σε 10 ώρες είχατε γράψει 25 θέματα.
Βάλε και άλλα 30 σάιτ που διαβάζω από το πρωί για σφαιρική πολιτική - αθλητική - οικονομική ενημέρωση, όπως και για τα χόμπυ μου, πόσα να προλάβω.
Δεν χρειάζεται να διαβάζεις κάτι άλλο, το φόρουμ παρέχει σφαιρική ενημέρωση


-
Και κυρίως χωρίς κομματική χροιά...

-
@criuser said in Crash Tests- Euro NCAP:
Και κυρίως χωρίς κομματική χροιά...

Έχουμε από αριστερούς μέχρι ακομματιστους
, τι θέτε;
Crash Tests- Euro NCAP