-
Euroψευτcap,
Ουτε που μας νοιαζει τι λεει ο "οργανισμος" αν δεν δω με τα ιδια μου τα ματια το αμαξωμα δεν πιστευω τιποτα...
-
@omikrositalofilos said in Crash Tests-Αποτελεσματα Euroncap:
Euroψευτcap,
Ουτε που μας νοιαζει τι λεει ο "οργανισμος" αν δεν δω με τα ιδια μου τα ματια το αμαξωμα δεν πιστευω τιποτα...
-
@criuser said in Crash Tests-Αποτελεσματα Euroncap:
@lap said in Crash Tests-Αποτελεσματα Euroncap:
Ρε συ τα Adas ΔΕΝ παίζουν ρόλο στην πρώτη βαθμολογία στο κίτρινο κουτάκι.
Για το 4ο λέω που έχει μόνο 65. Είναι 10+ μονάδες από τους άλλους.
Στα 3 και 3 αιρκρος δικαιολογείται λόγω χαμηλής τιμής, σε αυτό δεν δικαιολογείται.
Μην ξεχνάμε ότι το νέο 5 αιρκρος έχει το ACC στάνταρ σε όλες τις εκδόσεις του.
Νομίζω ότι πρέπει να πάρει τουλάχιστον 80% στην προστασία ενηλίκων για να είναι 5
️ , ανεξαρτήτως τι έχει πάρει στα υπόλοιπα.
Επίσης, βαθμολογείται και η αποτελεσματικότητα των Adas, όχι μόνο η παρουσία τους. Δεν νομίζω να μην τα έχει όλα στάνταρ το Νο8. -
@lap said in Crash Tests-Αποτελεσματα Euroncap:
@omikrositalofilos said in Crash Tests-Αποτελεσματα Euroncap:
Euroψευτcap,
Ουτε που μας νοιαζει τι λεει ο "οργανισμος" αν δεν δω με τα ιδια μου τα ματια το αμαξωμα δεν πιστευω τιποτα...
edit
ΧΑΧΑΧΑ punto αξια, υψιστη ασφαλεια και αξιοπιστια, εμπαινες μεσα και ενοιωθες λες και οδηγεις tanks του β παγκοσμιου
-
@lap said in Crash Tests-Αποτελεσματα Euroncap:
Ωχ το VW t cross 3 αστέρια. Σαν τα Dacia
Ποιο θα προτιμούσες?


Το ένα είναι το tcross... Το άλλο θα σου πω μετά. Και τα δύο 3 *
-
Ξέρω ποιο είναι…. Τα ξέρω απ έξω τα νούμερα του

-
-
Κάτι μου λέει πλέον ότι αυτά τα plug in είναι εντελώς μάρκετινγκ προϊόντα για να πουλιούνται μόνο ως εταιρικά.
Και για το συγκεκριμένο, ποιος θα πάει να δώσει 40.000€ για Κινεζικό που λέει και ο Criuser.
Τέτοια Phev με μεγάλες μπαταρίες θέλουν την πριζουλα τους συνέχεια, άρα γιατί να μην πας κατευθείαν σε ηλεκτρικό;
Για μερικά μεγάλα ταξίδια το χρόνο;
Καλύτερα με ένα καλό ηλεκτρικό και ας σταματήσεις για φόρτιση 1-2 φορές.
Η πιο εμπορική και λογική επιλογή είναι τα HEV ακόμη, και εκτός της TOYOTA , επιλογές όπως αυτές του μικρού Cherry σε τιμές 23-25κ θα μπορούσαν να έχουν μεγάλη επιτυχία.
Για τους αποδελοιπους υγραέριο όπως της Dacia.
Εγώ προσωπικά για το μέλλον, κοιτούσα τις προάλλες με αφορμή την έκπτωση που τρέχει για το Tcross, αυτή την έκδοση του Golf για υπανάπτυκτες χώρες, 1.5 Tsi 116 άλογα και ατσάλινες 15αρες ζάντες.
Αν για κάποιο λόγο το έδιναν κοντά στα 22κ θα ήταν το τέλειο αυτοκίνητο για τον μέσο Έλληνα μέχρι το 2040, TSI forever!
Όπως Όλα έχουν το κοινό τους και τα erev έχουν το δικό τους. Κι εγώ όμως είμαι της ίδιας άποψης, αν είναι να μπριζωσω, καλύτερα αμιγώς ηλεκτρικό
.
Εκεί που διαφωνώ μαζί σου, είναι που μιλάμε για σοβαρά αυτοκίνητα και μου αναφέρεις τα τουοτα
, έχεις φάει κόλλημα με το C-hr του φίλου σου. Εντάξει και μενα μου αρέσουν τα σι τσι Αρ, αλλά τα υπόλοιπα δεν βλέπονται 
.Την golfara θα μπορούσαν να την έδιναν 22Κ, αλλά θα είχε 3
στο ευροσκραπ, όπως τα Σιτροέν 
,Και όταν είχαν 5 αστέρια τα Σιτροέν, πάλι ακριβά την γκόλφω και πάλι για την οδική ήταν, όπως και η δική μου γκόλφω κάποτε...
-
Κάτι μου λέει πλέον ότι αυτά τα plug in είναι εντελώς μάρκετινγκ προϊόντα για να πουλιούνται μόνο ως εταιρικά.
Και για το συγκεκριμένο, ποιος θα πάει να δώσει 40.000€ για Κινεζικό που λέει και ο Criuser.
Τέτοια Phev με μεγάλες μπαταρίες θέλουν την πριζουλα τους συνέχεια, άρα γιατί να μην πας κατευθείαν σε ηλεκτρικό;
Για μερικά μεγάλα ταξίδια το χρόνο;
Καλύτερα με ένα καλό ηλεκτρικό και ας σταματήσεις για φόρτιση 1-2 φορές.
Η πιο εμπορική και λογική επιλογή είναι τα HEV ακόμη, και εκτός της TOYOTA , επιλογές όπως αυτές του μικρού Cherry σε τιμές 23-25κ θα μπορούσαν να έχουν μεγάλη επιτυχία.
Για τους αποδελοιπους υγραέριο όπως της Dacia.
Εγώ προσωπικά για το μέλλον, κοιτούσα τις προάλλες με αφορμή την έκπτωση που τρέχει για το Tcross, αυτή την έκδοση του Golf για υπανάπτυκτες χώρες, 1.5 Tsi 116 άλογα και ατσάλινες 15αρες ζάντες.
Αν για κάποιο λόγο το έδιναν κοντά στα 22κ θα ήταν το τέλειο αυτοκίνητο για τον μέσο Έλληνα μέχρι το 2040, TSI forever!
Όπως Όλα έχουν το κοινό τους και τα erev έχουν το δικό τους. Κι εγώ όμως είμαι της ίδιας άποψης, αν είναι να μπριζωσω, καλύτερα αμιγώς ηλεκτρικό
.
Εκεί που διαφωνώ μαζί σου, είναι που μιλάμε για σοβαρά αυτοκίνητα και μου αναφέρεις τα τουοτα
, έχεις φάει κόλλημα με το C-hr του φίλου σου. Εντάξει και μενα μου αρέσουν τα σι τσι Αρ, αλλά τα υπόλοιπα δεν βλέπονται 
.Την golfara θα μπορούσαν να την έδιναν 22Κ, αλλά θα είχε 3
στο ευροσκραπ, όπως τα Σιτροέν 
,Και όταν είχαν 5 αστέρια τα Σιτροέν, πάλι ακριβά την γκόλφω και πάλι για την οδική ήταν, όπως και η δική μου γκόλφω κάποτε...
Έχουμε να δούμε Citroen με 5
απο το μακρινό 2019 και αυτό με την 2η προσπάθεια (C5 aircross)

Δες εδώ πόσο έχουν ανέβει οι απαιτήσεις των δοκιμών
Ουσιαστικά πρόκειται για το ίδιο αυτοκίνητο (Golf mk 8-8,5)
Το οποίο δοκιμάστηκε 3 φορές.
Από 95% στην προστασία ενηλίκων το 2019,
έπεσε στο 88% το 2022 και κατέληξε στο 80% φέτος.
.
.
Όπως αντιλαμβάνεσαι, τα 5
που πήρε το C3 aircross σου, το μακρινό 2017, με 85% προστασία ενηλίκων, είναι σακάκι αδειανό
με τα σημερινά στάνταρ δεν θα έπιανε ούτε 70%
.
.

-
-
Που θα πάει, δεν θα περάσει από Euro ncap το C3.....κάθε 2 αναρτήσεις θα σπαμαρω crash test c3


-
Πολλοί το περιμένουμε στη γωνία !

Μπες στη σειρά!!!
-
@a-d-p said in Peugeot 3008 (2024):
Που θα πάει, δεν θα περάσει από Euro ncap το C3.....κάθε 2 αναρτήσεις θα σπαμαρω crash test c3


Είπαμε το ινδικό που πήρε 0 αστέρια ήταν η έκδοση χωρίς αερόσακκους που τότε επιτρεπόταν να τις πουλάνε εκεί και έκανε 7000 ευρώ.
Τώρα άλλαξε η νομοθεσία και έχουν αερόσσακους οπότε το ινδικό 3 αιρκρος πήρε 5 αστέρια όπως σας έχω ανεβάσει το λίνκ εδώ και καιρό.
Εκεί προφανώς δεν μετράει τόσο το adas όπως εδώ.
-
@criuser said in Peugeot 3008 (2024):
@a-d-p said in Peugeot 3008 (2024):
Που θα πάει, δεν θα περάσει από Euro ncap το C3.....κάθε 2 αναρτήσεις θα σπαμαρω crash test c3


Είπαμε το ινδικό που πήρε 0 αστέρια ήταν η έκδοση χωρίς αερόσακκους που τότε επιτρεπόταν να τις πουλάνε εκεί και έκανε 7000 ευρώ.
Τώρα άλλαξε η νομοθεσία και έχουν αερόσσακους οπότε το ινδικό 3 αιρκρος πήρε 5 αστέρια όπως σας έχω ανεβάσει το λίνκ εδώ και καιρό.
Εκεί προφανώς δεν μετράει τόσο το adas όπως εδώ.
Βρε άσε τα ADAS, Θα πάρει 50% προστασία στην προστασία ενηλίκων και δεν θα ξέρεις που να κρυφτείς


-
Θα δούμε.
Πάντως τα προηγούμενα 5στερα ήταν.
Για το δικό μου αιρκρος λέω.
-
Γύρω στο 70% θεωρώ θα πάει!
Μη δούμε και 65%
Κρίμα διότι ως πακέτο είναι πολύ καλό!
-
@criuser said in Peugeot 3008 (2024):
Θα δούμε.
Πάντως τα προηγούμενα 5στερα ήταν.
Για το δικό μου αιρκρος λέω.
Ο όμιλος έχει να δει πέντε αστέρια από το 2022. Ας είμαστε ρεαλιστές, το νέο C5 aircross παίρνει 4 αστέρια, αν το c3 πάρει 3 θα είναι και πολλά.
-
@jamesd said in Peugeot 3008 (2024):
@criuser said in Peugeot 3008 (2024):
Θα δούμε.
Πάντως τα προηγούμενα 5στερα ήταν.
Για το δικό μου αιρκρος λέω.
Ο όμιλος έχει να δει πέντε αστέρια από το 2022. Ας είμαστε ρεαλιστές, το νέο C5 aircross παίρνει 4 αστέρια, αν το c3 πάρει 3 θα είναι και πολλά.
Δεν το οδήγησαν το 5 αιρκρος το νέο. Ούτε το Γκράντλαντ.
Οδήγησαν το νέο 3008 και πήρε 4 αστέρια και είπε ότι είναι ίδια οπότε θα πάρει 4 αστέρια.
Τώρα πόσο λογικό το βλέπετε αυτό να βαθμολογούν δια αντιπροσώπου, απλά δείχνει το ήθος τους.
Οσο για τα αστέρια του 3, πιθανόν να έπαιρνε 3 αστέρια όσα πήρε και το σαντέρο.
Βέβαια η γελοιοτάτη επιτροπή έδωσε 4 αστέρια στο εμτζι που έφυγε το κάθισμα από την βάση του.
Αλλά τα έχουμε ξαναγράψει όλα αυτά.
-
@criuser said in Peugeot 3008 (2024):
@jamesd said in Peugeot 3008 (2024):
@criuser said in Peugeot 3008 (2024):
Θα δούμε.
Πάντως τα προηγούμενα 5στερα ήταν.
Για το δικό μου αιρκρος λέω.
Ο όμιλος έχει να δει πέντε αστέρια από το 2022. Ας είμαστε ρεαλιστές, το νέο C5 aircross παίρνει 4 αστέρια, αν το c3 πάρει 3 θα είναι και πολλά.
Δεν το οδήγησαν το 5 αιρκρος το νέο. Ούτε το Γκράντλαντ.
Οδήγησαν το νέο 3008 και πήρε 4 αστέρια και είπε ότι είναι ίδια οπότε θα πάρει 4 αστέρια.
Τώρα πόσο λογικό το βλέπετε αυτό να βαθμολογούν δια αντιπροσώπου, απλά δείχνει το ήθος τους.
Οσο για τα αστέρια του 3, πιθανόν να έπαιρνε 3 αστέρια όσα πήρε και το σαντέρο.
Βέβαια η γελοιοτάτη επιτροπή έδωσε 4 αστέρια στο εμτζι που έφυγε το κάθισμα από την βάση του.
Αλλά τα έχουμε ξαναγράψει όλα αυτά.
Δεν τα οδηγούν, τα στουκαρουν

-
@criuser said in Peugeot 3008 (2024):
@jamesd said in Peugeot 3008 (2024):
@criuser said in Peugeot 3008 (2024):
Θα δούμε.
Πάντως τα προηγούμενα 5στερα ήταν.
Για το δικό μου αιρκρος λέω.
Ο όμιλος έχει να δει πέντε αστέρια από το 2022. Ας είμαστε ρεαλιστές, το νέο C5 aircross παίρνει 4 αστέρια, αν το c3 πάρει 3 θα είναι και πολλά.
Δεν το οδήγησαν το 5 αιρκρος το νέο. Ούτε το Γκράντλαντ.
Οδήγησαν το νέο 3008 και πήρε 4 αστέρια και είπε ότι είναι ίδια οπότε θα πάρει 4 αστέρια.
Τώρα πόσο λογικό το βλέπετε αυτό να βαθμολογούν δια αντιπροσώπου, απλά δείχνει το ήθος τους.
Οσο για τα αστέρια του 3, πιθανόν να έπαιρνε 3 αστέρια όσα πήρε και το σαντέρο.
Βέβαια η γελοιοτάτη επιτροπή έδωσε 4 αστέρια στο εμτζι που έφυγε το κάθισμα από την βάση του.
Αλλά τα έχουμε ξαναγράψει όλα αυτά.
Στούκα τεστ για
To νέο c5 aircross:
https://www.euroncap.com/en/results/citroën/c5+aircross/56158
To νέο Grandland:
https://www.euroncap.com/en/results/opel%2Fvauxhall/grandland/54888Τους πήραν πρέφα, μόνο το σήμα αλλάζει, αν το 3008 ήταν 5αστερο όμως θα είχαν κερδίσει.
AEB Car-to-Car 6.5 / 9 Pts και AEB Pedestrian 5.7 / 9 Pt, γιατί;
Γιατί δεν ρωτάνε τους κινέζους να μάθουν πως παίρνεις 5 αστέρια;
Crash Tests- Euro NCAP