-
@criuser said in VW T-ROC 2026 HEV:
Σκεφτείτε ότι γύρω στα 30000 θα ξεκινάει το νέο 5 αιρκρος με τα 145 άλογα.
Και κοντά στα 40000 το Φεβ με τα 195.
Εννοείται C5 αν θέλουν 30.000€ για Troc με 116 άλογα.
Το C5 είναι αυτοκινηταρα, ακόμα και στην basic έκδοση θα αξίζει λόγω χώρων.
Και στις πιο πλούσιες εκδόσεις του Troc αν η Toyota φέρει κάνα turbo HEV θα τους σβήσει από τον χάρτη.
Αφήνω μια πισινή ακόμη μόνο για τα ID1 , ID2 , αλλά έχουν καθυστερήσει πολύ , και αν κρίνω από την παπατζα με το HEV που τελικά θα είναι έτοιμο το...2027 , καλά κρασιά, μάλλον μας δουλεύουν.
Εκεί που πίστευα πως λόγω πίεσης από τους Κινέζους θα έκαναν μεγάλες διαρθρωτικές αλλαγές , μάλλον τελικά τους βόλεψε το κλείσιμο εργοστασίων και οι απολύσεις και πάνε να το παίξουν upmarket και premium.
Τους βολεψαν οι δασμοί στους Κινέζους, η αποτυχία της Stellantis και έκατσαν στα αυγά τους.
Θα φάνε καλά όμως και αυτοί.
Οι Κινέζοι είναι αποφασισμένοι , οι Ιταλοί στην Stellantis παίρνουν τα πράγματα στα χέρια τους , ας βγάλει και δύο καλά μοντέλα η Opel που να πείθουν τους Γερμανούς και θα σου πω εγώ τι θα γίνει.
-
@anergos13 said in VW T-ROC 2026 HEV:
Ετσι για την κουβεντα να δουμε τι παιζει αυτη την στιγμη στις δυο κατηγοριες και αν μπορει να παιξει το Roc στο 1-2-3(4-5) με δεδομενο οτι εκει επαιζε τα προηγούμενα χρόνια....
Προσωπικα το βλεπω δύσκολο.....
και για να μην παρεξηθηθώ το αυτοκίνητο οπως το βλεπω θα ειναι μπροστα απο τους αμεσους ανταγωνιστες αλλα θα κουτουλάει με την πιο premium κατηγορια.....


Το νέο Τ-Roc δεν μπορεί να παίξει στις πρώτες θέσεις στην Ελλάδα στα b, είναι ακριβό σε σχέση με τον ανατγωνισμό.
"Κουτουλάει" όμως και με το Qashqai σε μέγεθος-χαρακτηριστικά-τιμές και θα παίξει μπάλα σε όσους κοιτάνε κάτι τέτοιο.
-
@wantone said in VW T-ROC 2026 HEV:
Θα εχει ημιακαμπτο αξονα αναρτηση πισω;
Το πιθανότερο, εκτός από τις τετρακίνητες που είχαν πολλαπλούς και στο προηγούμενο.
Έψαξα αλλά δεν βρήκα κάτι σχετικό, οποίος άκουσε κάτι σχετικό σε βίντεο, ας το αναφέρει -
Α μιλάμε για 35-36 Κ χωρίς πολλαπλούς;;;
Α καλά, εντάξει!!!!
-
@andya3 said in VW T-ROC 2026 HEV:
Η Citroen δεν είναι ανταγωνίστρια της VW για να συγκρίνουμε τιμές. Και η Peugeot που το προσπάθησε έφαγε τα μούτρα της.
Παρ' όλα αυτά συμφωνώ ότι η VW δεν δείχνει κάποια διάθεση ή δυνατότητα να συγκρατήσει τις τιμές της. Και φυσικά δεν θα της βγει σε καλό, γιατί ο ανταγωνισμός είναι πολύ οξυμένος και το οικονομικό περιβάλλον γενικά στην Ευρώπη δεν ευνοεί τις "οικονομικές μαγκιές".
Γελάσαμε εντελώς.
Πάντα ήταν απλά παλιά κρυβατε τις αστοχίες μέχρι που βγήκαν τα ληζινγκ και μάθανε όλοι τα χάλια των γερμανικών.
-
@lap said in VW T-ROC 2026 HEV:
Α μιλάμε για 35-36 Κ χωρίς πολλαπλούς;;;
Α καλά, εντάξει!!!!
Άλλες αυτοκινητοβιομηχανίες δεν έχουν πολλαπλούς ούτε στα 60k...
-
Για ποιο λες;

-
-
Ρε παιδιά γιατί η τουότα θα βγάλει τουρμπο hev; Με τα hev όπως είναι τώρα δεν είναι οκ; 110 hev vs 110 turbo hev μήπως καίει παραπάνω; (το 110 είναι χλμ/ώρα)
Δεν μας λυπάται μετά γιατί θα πρέπει να ακούσουμε τις ειδικές γενικότητες του Μότη; Θα του πάρει 5 βίντεο για να τα πει σωστά; -
-
@wantone said in VW T-ROC 2026 HEV:
@hountalas said in VW T-ROC 2026 HEV:
τουρμπο hev
εχει νομιζω στην αμερικη η τογιοτα τουρμπο hev
Κάτι έχει βγάλει, ένα πανάκριβο, περίεργο και πολύ πολύπλοκο 4κίνητο μεγάλου κυβισμού.
-
@andya3 said in VW T-ROC 2026 HEV:
@wantone said in VW T-ROC 2026 HEV:
@hountalas said in VW T-ROC 2026 HEV:
τουρμπο hev
εχει νομιζω στην αμερικη η τογιοτα τουρμπο hev
Κάτι έχει βγάλει, ένα πανάκριβο, περίεργο και πολύ πολύπλοκο 4κίνητο μεγάλου κυβισμού.
Σύντομα θα έρθει νέος 1.6 turbo για τα hev μοντέλα και μάλλον νωρίτερα από την VW.
-
@andya3 said in VW T-ROC 2026 HEV:
@wantone said in VW T-ROC 2026 HEV:
@hountalas said in VW T-ROC 2026 HEV:
τουρμπο hev
εχει νομιζω στην αμερικη η τογιοτα τουρμπο hev
Κάτι έχει βγάλει, ένα πανάκριβο, περίεργο και πολύ πολύπλοκο 4κίνητο μεγάλου κυβισμού.
2,4 λίτρα δεν το λες ιδιαιτέρα μεγάλου κυβισμού.
-
@vdx said in VW T-ROC 2026 HEV:
@andya3 said in VW T-ROC 2026 HEV:
@wantone said in VW T-ROC 2026 HEV:
@hountalas said in VW T-ROC 2026 HEV:
τουρμπο hev
εχει νομιζω στην αμερικη η τογιοτα τουρμπο hev
Κάτι έχει βγάλει, ένα πανάκριβο, περίεργο και πολύ πολύπλοκο 4κίνητο μεγάλου κυβισμού.
Σύντομα θα έρθει νέος 1.6 turbo για τα hev μοντέλα και μάλλον νωρίτερα από την VW.
Αν και όταν θα έρθει με το καλό θα τον δούμε.
-
@super-t said in VW T-ROC 2026 HEV:
@andya3 said in VW T-ROC 2026 HEV:
@wantone said in VW T-ROC 2026 HEV:
@hountalas said in VW T-ROC 2026 HEV:
τουρμπο hev
εχει νομιζω στην αμερικη η τογιοτα τουρμπο hev
Κάτι έχει βγάλει, ένα πανάκριβο, περίεργο και πολύ πολύπλοκο 4κίνητο μεγάλου κυβισμού.
2,4 λίτρα δεν το λες ιδιαιτέρα μεγάλου κυβισμού.
Για mehv που το πληρώνει κάποιος για να εξοικονομεί καύσιμο, 2,4lt μοτέρ με turbo είναι πολύ μεγάλο.
-
@andya3 said in VW T-ROC 2026 HEV:
@super-t said in VW T-ROC 2026 HEV:
@andya3 said in VW T-ROC 2026 HEV:
@wantone said in VW T-ROC 2026 HEV:
@hountalas said in VW T-ROC 2026 HEV:
τουρμπο hev
εχει νομιζω στην αμερικη η τογιοτα τουρμπο hev
Κάτι έχει βγάλει, ένα πανάκριβο, περίεργο και πολύ πολύπλοκο 4κίνητο μεγάλου κυβισμού.
2,4 λίτρα δεν το λες ιδιαιτέρα μεγάλου κυβισμού.
Για mehv που το πληρώνει κάποιος για να εξοικονομεί καύσιμο, 2,4lt μοτέρ με turbo είναι πολύ μεγάλο.
Σε κάτι τέτοιο μπαίνει, τι να βάλουν τον 1,5 από το Yaris;
Ότι οικονομία και να δίνει καλή είναι.
hev είναι, όχι mhev.
-
@super-t said in VW T-ROC 2026 HEV:
@andya3 said in VW T-ROC 2026 HEV:
@super-t said in VW T-ROC 2026 HEV:
@andya3 said in VW T-ROC 2026 HEV:
@wantone said in VW T-ROC 2026 HEV:
@hountalas said in VW T-ROC 2026 HEV:
τουρμπο hev
εχει νομιζω στην αμερικη η τογιοτα τουρμπο hev
Κάτι έχει βγάλει, ένα πανάκριβο, περίεργο και πολύ πολύπλοκο 4κίνητο μεγάλου κυβισμού.
2,4 λίτρα δεν το λες ιδιαιτέρα μεγάλου κυβισμού.
Για mehv που το πληρώνει κάποιος για να εξοικονομεί καύσιμο, 2,4lt μοτέρ με turbo είναι πολύ μεγάλο.
Σε κάτι τέτοιο μπαίνει, τι να βάλουν τον 1,5 από το Yaris;
Ότι οικονομία και να δίνει καλή είναι.
hev είναι, όχι mhev.Οκ hev εννοούσα. Τι νόημα τώρα έχει το hev σε τόσο μεγάλο αυτοκίνητο? Εναλλακτική του diesel? Ή να κατεβαίνεις downtown στη Ν. Υόρκη με το 2.4l turbo για να κάνεις οικονομία στο μποτιλιάρισμα? Εμμονές της Toyotaρας

-
Προφανώς για οικονομία και ρύπους. Το highlander στις ΗΠΑ με το ζόρι θεωρείται μεσαίο..
Εδώ βγάζει η porsche τη panamera turbo s..
Phev. -
@andya3 said in VW T-ROC 2026 HEV:
@super-t said in VW T-ROC 2026 HEV:
@andya3 said in VW T-ROC 2026 HEV:
@super-t said in VW T-ROC 2026 HEV:
@andya3 said in VW T-ROC 2026 HEV:
@wantone said in VW T-ROC 2026 HEV:
@hountalas said in VW T-ROC 2026 HEV:
τουρμπο hev
εχει νομιζω στην αμερικη η τογιοτα τουρμπο hev
Κάτι έχει βγάλει, ένα πανάκριβο, περίεργο και πολύ πολύπλοκο 4κίνητο μεγάλου κυβισμού.
2,4 λίτρα δεν το λες ιδιαιτέρα μεγάλου κυβισμού.
Για mehv που το πληρώνει κάποιος για να εξοικονομεί καύσιμο, 2,4lt μοτέρ με turbo είναι πολύ μεγάλο.
Σε κάτι τέτοιο μπαίνει, τι να βάλουν τον 1,5 από το Yaris;
Ότι οικονομία και να δίνει καλή είναι.
hev είναι, όχι mhev.Οκ hev εννοούσα. Τι νόημα τώρα έχει το hev σε τόσο μεγάλο αυτοκίνητο? Εναλλακτική του diesel? Ή να κατεβαίνεις downtown στη Ν. Υόρκη με το 2.4l turbo για να κάνεις οικονομία στο μποτιλιάρισμα? Εμμονές της Toyotaρας

Σε μεγάλα αυτοκίνητα έχει νόημα, ειδικά Αμερική που αντιμετωπίζουν οτιδήποτε κάτω από 2.0λτ σαν κάρτ.
-
@super-t αν το toyota hev turbo είναι το "i-force max" που βρήκα στο internet, δεν έχει καμία σχέση με τα υβριδικά toyota με τα ατμοσφαιρικά μοτέρ που γνωρίζουμε.
Είναι ακριβώς το ίδιο concept που έχει και η audi με το mhev+. Έχουν βάλει έναν ηλεκτροκινητήρα ανάμεσα στο θερμικό μοτέρ και το κιβώτιο, που παρέχει ισχύ και ροπή σε χαμηλές στροφές και πιθανόν μπορεί να ξεκινήσει και να κινήσει για λίγο ηλεκτρικά το όχημα.
VW T-ROC 2026