-
Εδώ τους λες ''θα μπείτε στην τάδε σελίδα στο Ίντερνετ'' και σου απαντάνε στο καπάκι ''σε ποια σελίδα στου ιντερνέτι;;;; ''
Μόλις τους έχεις πει την σωστή ορολογία και αυτοι την κάνουν μετάφραση....
Υ.γ Αντίστοιχα το φειςμπου, αντί για φέισμπουκ. -
@cirus said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
όπως μιλάγαμε ότι ήρθε ενα τζιτζιμπί
Γουστάρω Κύπριους που το λένε χοίρο!!!! "Ε να τα πιάουμε με το χοίρο ...." τα χώματα , άντε βρές το μετά...
Πάντως εκτός θέματος, υπάρχει μία τεράστια αδικία σε αυτή τη χώρα. Οι κρητικοί όταν μιλάνε τη ντοπιολαλιά τους είναι "παλικάρια" και "λεβέντες" , εμάς αν μας ξεφύγει και φάμε κανένα φωνήεν ή πούμε βαριά το "σ" , στην πρωτεύουσα μας λένε χωριάτες .
Απαράδεκτο!!!!
Οι άνθρωποι που παραγγέλνουν μία πίτα γύρο με καλαμάκι χοιρινό..... -
@otso said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Ξεραμε ενα εξοχικο στο αιγαιο , τωρα μαθαινουμε και για 2ο στον ευβοικο , ας σε αναλαβει ο λαπ .
Αποκλειστικό, το πατάκι από την είσοδο στο δεύτερο εξοχικό
-
@civil357 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@cirus said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
όπως μιλάγαμε ότι ήρθε ενα τζιτζιμπί
εμάς αν μας ξεφύγει και φάμε κανένα φωνήεν ή πούμε βαριά το "σ" , στην πρωτεύουσα μας λένε χωριάτες .
Απαράδεκτο!!!!
Οι άνθρωποι που παραγγέλνουν μία πίτα γύρο με καλαμάκι χοιρινό.....Ελα τωρα δεν ισχυει αυτό για όλους, εγώ το διασκεδάζω και μαρέσουν τα πειράγματα δεν είναι όλοι κακοπροέραιτοι οταν πειράζουν . Χωριατες δεν λέω πάντως ποτε. Απλά τους πειράζω τους φίλους μου από το χωριό
σουβλακι με γύρο λέμε ή σουβλάκι με καλαμάκι χοιρινό οχι αυτό που λες. Που πάλι λάθος είναι αλλα αυτό λέμε οχι πίτα γύρο με καλαμάκι χοιρινό
ειπαν οι ανθρωποι που δεν ξέρουν ότι και το κασέρι είναι ένα είδος τυριου
-
@cirus said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@civil357 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@cirus said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
όπως μιλάγαμε ότι ήρθε ενα τζιτζιμπί
εμάς αν μας ξεφύγει και φάμε κανένα φωνήεν ή πούμε βαριά το "σ" , στην πρωτεύουσα μας λένε χωριάτες .
Απαράδεκτο!!!!
Οι άνθρωποι που παραγγέλνουν μία πίτα γύρο με καλαμάκι χοιρινό.....Ελα τωρα δεν ισχυει αυτό για όλους, εγώ το διασκεδάζω και μαρέσουν τα πειράγματα δεν είναι όλοι κακοπροέραιτοι οταν πειράζουν . Χωριατες δεν λέω πάντως ποτε. Απλά τους πειράζω τους φίλους μου από το χωριό
σουβλακι με γύρο λέμε οχι αυτό που λες. Που πάλι λάθος είναι αλλα αυτό λέμε οχι πίτα γύρο με καλαμάκι χοιρινό
Εννοείται , δεν πήγαινε σε εσένα . Υπάρχουν όμως πολλοί κακοπροαίρετοι άνθρωποι εκεί έξω , δυστυχώς...
Αντίστοιχα βέβαια και το ανάποδο , που στην επαρχία , μιλάνε επίτηδες σκληρή ντοπιολαλιά σε Αθηναίους προκειμένου να φανούν διαφορετικοί ; ανώτεροι; δε ξέρω .... -
Συγνώμη που διακόπτω το ωραίο off topic
Αυτός ο φορτιστής κάνει γρήγορη φόρτιση;
-
@a-d-p said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Συγνώμη που διακόπτω το ωραίο off topic
Αυτός ο φορτιστής κάνει γρήγορη φόρτιση;
αυτος ειναι τουλαχιστον 50kw. Αν δεν θες να μας πεις διευθυνση, ψαξε στο plugshare να δεις τι γραφει εκει. Επισης, θα γραφει καπου στο πλαι ή στις "μανικες" ποση ισχυ δινει.
-
@a-d-p said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Συγνώμη που διακόπτω το ωραίο off topic
Αυτός ο φορτιστής κάνει γρήγορη φόρτιση;
Κάνει.
-
@otso said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@otso said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@savas89 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@jammamon said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Το Dongfeng Box είναι πλέον διαθέσιμο στην Ισπανία από 25.995 ευρώ χωρίς επιδότηση, 95 HP, 340 km αυτονομίας. Με μήκος 4,03 μέτρα και χωρητικότητα πορτμπαγκάζ 326 λίτρα, μπαταρία 44 kWh.
Νομίζω αυτό θα ρθει και εδώ έχουν πει. Προσωπικά μου αρέσει αρκετά ιδίως το εσωτερικό. Πολύ χαλαρωτική φάση.
Ανοίγει κι εδω αντιπροσωπεία στη Λάρισα αυτές τις μέρες, θα εχει γενικά dfsk, seres, x peng. Η Κίνα στον κάμπο, να ρίξουμε καμιά ματιά..
Ψοφάω να ακούσω τους Λαρσαίους να προφέρουν αυτά τα κινέζικα ονόματα...
Α ρα...
Απαντώντας στον εαυτό μου...
ντιφισικι, σίρις, ξιπινγκ..
Οπου ι το τραβάμε λίγο στο πλάι...
Τώρα η επόμενη φάση, είναι η επίσκεψη στο καφενείο, που σε βλέπουν οι άλλοι...
Κινούργιο 'μάξι βλεπ...
Τι μαρκ είναι ?
Απαντάει την μάρκα ο κακομοίρης...
Οι απαντήσεις ποικίλουν...
Και οι παραγγελίες τσίπουρου αυξάνονται...
Otan πας στο χωριο σου και μιλας με τους ντοπιους μιλας ντοπιολαλια η αθηνεικα ;
Εχω δύο χωριά... Παραλιακά και τα δύο, στην Εύβοια και τα δύο, το ένα στο Αιγαίο, που πάω συχνά και το άλλο στον Ευβοϊκό που πάω σπανιότερα.
Του Αιγαίου, μιλάει Αθηναϊκά, καθότι πολλοί καπεταναίοι και μορφωμένοι, άλλωστε δεν ήταν ποτέ σοβαρή αγροτική περιοχή.
Εχει και μία τοπική γλώσσα, που μοιάζει με άλλες του Αιγαίου, χωρίς ιδιωματισμούς.Του Ευβοϊκού που είναι περισσότερο αγροτική περιοχή, μιλάνε πιο τραβηχτά.
Ξεραμε ενα εξοχικο στο αιγαιο , τωρα μαθαινουμε και για 2ο στον ευβοικο , ας σε αναλαβει ο λαπ .
Τελικα δεν απαντησες , προσαρμοζεις την ομιλια ; και σιγα μην μιλαγανε οι καπεταναιοι καθαρευσιανικα μεχρι πριν λιγα χρονια . Πανως οι δικοι μας Αθηναιοι μιλανε τα χωριατικα οπως μεγαλωσαν , αν κανεις επιμενει γινεται στοχος πειραγματων , ενας καφετζης τους ελεγε ξενους .
Εγω μιλαω χωριατικα παντως στην Αθηνα .Δεν έχω δεύτερο εξοχικό εκεί. Το έχουν οι θείοι.
Δεν μεγάλωσα εκεί, μόνο καλοκαίρι πάω, αλλά ο κόσμος εκεί είναι καπετάνιος 200 χρόνια. Δεν μιλάγανε ποτέ χωριάτικα.
Είναι και οδικά απομονωμένο το μέρος, μόνο η θάλασσα ήταν η διέξοδος τους. Είχανε πιο συχνές επαφές τον 19ο αιώνα με την Σμύρνη την Πόλη, την Αλεξάνδρεια, ακόμα και την Μασσαλία, παρά με τον Πειραιά.
-
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@a-d-p said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Συγνώμη που διακόπτω το ωραίο off topic
Αυτός ο φορτιστής κάνει γρήγορη φόρτιση;
αυτος ειναι τουλαχιστον 50kw. Αν δεν θες να μας πεις διευθυνση, ψαξε στο plugshare να δεις τι γραφει εκει. Επισης, θα γραφει καπου στο πλαι ή στις "μανικες" ποση ισχυ δινει.
Plugshare
EKO Kalypso (116) Gas Station
ABB 50kW charger: DC 50kW CCS + DC 50kW CHAdeMO + AC 22kW tethered type2.
Powered by ELPEfuture. Accessible through ELPEfuture platform.
Current (NOV2021) price at €0.45/kWh for AC and €0.60/kWh for DC. -
Και με την ταχύτητα που προχωράει η τεχνολογία, αύριο αυτός ο 50kw μπορεί να γίνει 300 κ.ο.κ.
Βλέπαμε τις προάλλες τα φορτηγά της MAN και της VOLVO. Φορτίζουν και με MW.
Αλλά θέλει πολλά € για να φτιάξεις δικό σου σταθμό φόρτισης αν έχεις πολλά φορτηγά. πχ 30-40000 για 375kw. -
Πάντως χαίρομαι που είστε εσείς οι κάτοχοι πιστοί οικογενειάρχες.
Γιατί σκεφτείτε να φτάσετε κάπου να φορτίζετε και να σκάσει μύτη γκομενάκι που σας κάνει τα γλυκά μάτια, βάζει βενζίνη και σας στέλνει το πιο ωραίο χαμόγελο της και φεύγει.
Πώς θα την ακολουθήσετε;
Ευτυχώς που τέτοια διλήμματα δεν σας απασχολούν.
-
Εσείς τα γατακια ακολουθείτε γυναίκες.
Εμάς η μας ακολουθουν η μας κυνηγούν ,εξαρτάται από το επίπεδο φόρτισης! -
@a-d-p said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Και με την ταχύτητα που προχωράει η τεχνολογία, αύριο αυτός ο 50kw μπορεί να γίνει 300 κ.ο.κ.
Βλέπαμε τις προάλλες τα φορτηγά της MAN και της VOLVO. Φορτίζουν και με MW.
Αλλά θέλει πολλά € για να φτιάξεις δικό σου σταθμό φόρτισης αν έχεις πολλά φορτηγά. πχ 30-40000 για 375kw.απο οτι θυμαμαι ειναι μεγαλη η διαφορα κοστους για να πας απο τα 50kw στα 300, εστω και μονο για τον φορτιστη.. Επισης, δεν γνωριζω αν χρειαζεται διαφορετικη υποδομη, πχ καποιος μετασχηματιστη εκει διπλα. Οπως και να εχει, επειδη αυτοι οι φορτιστες εχουν μπει αρκετα προσφατα, μην ελπιζεις οτι θα γινουν ισχυροτεροι αμεσα. Αυτην τη στιγμη, οι ισχυροι μπαινουν ειτε σε ΣΕΑ ειτε σε σουπερμαρκετ (κυριως ΔΕΗ σε βασιλοπουλους).
-
@criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Πάντως χαίρομαι που είστε εσείς οι κάτοχοι πιστοί οικογενειάρχες.
Γιατί σκεφτείτε να φτάσετε κάπου να φορτίζετε και να σκάσει μύτη γκομενάκι που σας κάνει τα γλυκά μάτια, βάζει βενζίνη και σας στέλνει το πιο ωραίο χαμόγελο της και φεύγει.
Πώς θα την ακολουθήσετε;
Ευτυχώς που τέτοια διλήμματα δεν σας απασχολούν.
what criuser thinks about gas cars and women
reality
Αι ρεστ μαι κέις
-
@a-d-p said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@a-d-p said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Συγνώμη που διακόπτω το ωραίο off topic
Αυτός ο φορτιστής κάνει γρήγορη φόρτιση;
αυτος ειναι τουλαχιστον 50kw. Αν δεν θες να μας πεις διευθυνση, ψαξε στο plugshare να δεις τι γραφει εκει. Επισης, θα γραφει καπου στο πλαι ή στις "μανικες" ποση ισχυ δινει.
Plugshare
EKO Kalypso (116) Gas Station
ABB 50kW charger: DC 50kW CCS + DC 50kW CHAdeMO + AC 22kW tethered type2.
Powered by ELPEfuture. Accessible through ELPEfuture platform.
Current (NOV2021) price at €0.45/kWh for AC and €0.60/kWh for DC.€0,60/Kwh στο γρήγορο DC?
Δηλ. χοντρικά με μια 50αρα μπαταρία,που μ.ο. βγάζει στα περισσότερα EV 300km αυτονομία,θες 30€.Για τα ίδια χλμ. στο σπίτι ίσως και λιγότερα από 10€.
Γι αυτό πολύ σημαντικό να υπάρχει οικιακή φόρτιση. -
@panormus772 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@a-d-p said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@a-d-p said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Συγνώμη που διακόπτω το ωραίο off topic
Αυτός ο φορτιστής κάνει γρήγορη φόρτιση;
αυτος ειναι τουλαχιστον 50kw. Αν δεν θες να μας πεις διευθυνση, ψαξε στο plugshare να δεις τι γραφει εκει. Επισης, θα γραφει καπου στο πλαι ή στις "μανικες" ποση ισχυ δινει.
Plugshare
EKO Kalypso (116) Gas Station
ABB 50kW charger: DC 50kW CCS + DC 50kW CHAdeMO + AC 22kW tethered type2.
Powered by ELPEfuture. Accessible through ELPEfuture platform.
Current (NOV2021) price at €0.45/kWh for AC and €0.60/kWh for DC.€0,60/Kwh στο γρήγορο DC?
Δηλ. χοντρικά με μια 50αρα μπαταρία,που μ.ο. βγάζει στα περισσότερα EV 300km αυτονομία,θες 30€.Για τα ίδια χλμ. στο σπίτι ίσως και λιγότερα από 10€.
Γι αυτό πολύ σημαντικό να υπάρχει οικιακή φόρτιση.Με τέτοιες όμως τιμες δεν θα πιασει ποτέ σοβαρα η ηλεκτροκίνηση γιατι το κόστος ειναι υψηλό για dc φορτιση (ειδικά με καταναλώσεις suv) αν και με 50αρη φορτιστή παπαρια γρηγορη τη λες!
-
Εγώ 300 χλμ ταξίδι με το ντίζελ θέλω 20-22 ευρώ, μετρημένα πολλές φορές, με τιμή ντίζελ 1,45 - 1,50 και με την μισή διαδρομή σε αυτοκινητόδρομο με ταχύτητες 120-150 και την άλλη μισή σε επαρχιακό.
Ολη η διαδρομή σε αυτοκινητόδρομο, είναι 25-27 ευρώ.
Μόνο στο σπίτι λοιπόν φόρτιση και όπως λέω καιρό τώρα, μόνο για αστική και περιαστική χρήση τα ηλεκτρικά, άρα μικρά και φτηνά...
Ξέρετε ποια είναι αυτά τα μοντέλα...
Μην τα γράφουμε πάλι...
-
Δεν ξέρω αν είναι αλήθεια αλλα παίζει παντού:
https://www.carscoops.com/2024/10/fords-ceo-is-dailying-a-xiaomi-su7-ev-and-loving-it/
χαζομάρες πάντως πρέπει να λέει , είναι ασχημα τα κινεζικα ηλεκτρικα και φτηνιάρικα και δεν φτάνουν την ποιοτητα των μεγάλων του χώρου ποιος θα τα αγοράσει
αυτά εντωμεταξυ λένε δεν έχουν φρένα και έχουν πρόβλημα να σκοτωθεις
μαπα αυτοκίνητα είναι μην ακούτε τις χαζομάρες του ceo της ford δεν έχει ιδέα ο άνθρωπος.
mono Citroen και stelantis
-
@cirus said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Δεν ξέρω αν είναι αλήθεια αλλα παίζει παντού:
https://www.carscoops.com/2024/10/fords-ceo-is-dailying-a-xiaomi-su7-ev-and-loving-it/
χαζομάρες πάντως πρέπει να λέει , είναι ασχημα τα κινεζικα ηλεκτρικα και φτηνιάρικα και δεν φτάνουν την ποιοτητα των μεγάλων του χώρου ποιος θα τα αγοράσει
αυτά εντωμεταξυ λένε δεν έχουν φρένα και έχουν πρόβλημα να σκοτωθεις
μαπα αυτοκίνητα είναι μην ακούτε τις χαζομάρες του ceo της ford δεν έχει ιδέα ο άνθρωπος.
mono Citroen και stelantis
Και που παίζει τι λέει ?
Μιλάει ο τσέος, τίποτα ασφαλιστικά ταμεία και διάφοροι υπαλληλίσκοι του χρηματοπιστωτικού συστήματος, θα παριστάνουν τους μετόχους της φόρντ, μιλάει λοιπόν ο τσέος μιας επιχείρησης που έχει πεθάνει και περιμένει το πιστοποιητικό θανάτου και την νεκροψία.
Τα αμάξια της τα θερμικά τα κλείνει, ηλεκτρικά πουλάει της βάγκ με δικό της σήμα, αλλά το πιο ωραίο είναι στο τέλος του άρθρου, ότι ΕΙΚΟΣΙΕΝΑ χρόνια πριν, είχαν πει ότι ήταν μπροστά οι κινέζοι και δεν έκαναν τίποτα και κάποιοι τον πλήρωναν τον τύπο.
Επειδή δεν φαίνεται τόσο παλιός, μάλλον θα εννοεί το 2023 και όχι το 2003 που γράφει το άρθρο, αλλά το άρθρο της γουώλ θέλει συνδρομή.
Μάλλον ο τσέος τα λέει αυτά γιατί ψάχνει την επόμενη θέση του στην κινέζικη αυτοκινητοβιομηχανία...
Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης