-
Για χρήση 80% εκτός πόλης δεν έχεις λόγο να πάρεις phev ούτε καν υβριδικό. Πάρε κάτι με ACC και ιδανικά diesel. Αφού είναι leasing, μάλλον κάτι σε VAG για να βγαίνεις ατσαλάκωτος μετά από κάθε ταξίδι.
-
What? Δεν είναι λόγος ο μηδενικός φόρος, τα 250+ άλογα, ο υπερπλήρης εξοπλισμός κτλ κτλ?
Καλύτερα δηλ να πάρει θερμικό που θα ναι ασθενικό, θα έχει φόρο ή εάν δεν έχει θα έχει της πλάκας εξοπλισμό και πιθανότατα θα είναι και πιο ακριβό στη μίσθωση?
Σόρρυ κιόλας αλλά πρέπει να είναι εντελώς βλαξ κάποιος για να μην εκμεταλλευτεί το παραθυράκι του νόμου που ευνοεί τα phev. Οι περιορισμοί τους είναι κυριολεκτικά μηδέν.
-
@stefan147 said in Leasing Crossover - SUV:
250+ άλογα, ο υπερπλήρης εξοπλισμός κτλ κτλ?
Καλύτερα δηλ να πάρει θερμικό που θα ναι ασθενικό, θα έχει φόρο ή εάν δεν έχει θα έχει της πλάκας εξοπλισμό και πιθανότατα θα είναι και πιο ακριβό στη μίσθωση?
Σόρρυ κιόλας αλλά πρέπει να είναι εντελώς βλαξ κάποιος για να μην εκμεταλλευτεί το παραθυράκι του νόμου που ευνοεί τα phev. Οι περιορισμοί τους είναι κυριολεκτικά μηδέν.Ετσι οπως τα λες είναι αλλα ελπίζω κάποια στιγμη αυτό το παραθυράκι να κλείσει
Ξερω πολλους που παίρνουν leasing για φορολογικούς λόγους και φυσικά δεν τα φορτιζουν ποτέ και καινε παραπάνω συνεχως βγάζοντας ρυπους (δεν τους νοιάζει τα πληρώνει στα έξοδα η εταιρεια τις βενζινες )
Υποτιθεται αυτά θα χρησιμοποιούνταν ως αμιγώς ηλεκτρικα εντός πόλης και μονο αυτό δεν συμβαίνει. Αντιθέτως παιρνουν φοροελαφρύνσεις για να ρυπαίνουν περισσότερο!!!!!!!!!!
Είναι από τις περιπτώσεις που ο νόμος είχε καλό σκοπό αλλα οι άνθρωποι στα @@ τους , τα χρησιμοποιουν χωρίς συνήδειση
-
Κι αυτό σχετικό είναι περί ρύπανσης. Κάποιες πρώτες γενιές phev καίγανε όσο τα θερμικά συν το επιπλέον βάρος και βγάλανε φήμη. Τα πιο σύγχρονα καίνε αφόρτιστα όσο τα αντίστοιχα HEV οπότε εάν (αυθαίρετα) θεωρήσουμε ότι η κατανάλωση καυσίμου είναι ευθέως ανάλογη της ρύπανσης, τότε ρυπαίνουν όσο ένα hev που λόγω Τουτότα υπάρχουν άπειρα από δαύτα στους δρόμους μας. Απείρως περισσότερα από phev.
Όπως προανέφερα έχω γενική μέση 3λτ/100 με το Kuga των 2.5λτ και σχεδόν 2 τόνων. Δεν υπάρχει ούτε ντίζελ ούτε Yaris hybrid με τέτοια μέση.
-
@stefan147 said in Leasing Crossover - SUV:
Κι αυτό σχετικό είναι περί ρύπανσης. Κάποιες πρώτες γενιές phev καίγανε όσο τα θερμικά συν το επιπλέον βάρος και βγάλανε φήμη. Τα πιο σύγχρονα καίνε όσο τα αντίστοιχα HEV οπότε εάν (αυθαίρετα) θεωρήσουμε ότι η κατανάλωση καυσίμου είναι ευθέως ανάλογη της ρύπανσης, τότε ρυπαίνουν όσο ένα hev που λόγω Τουτότα υπάρχουν άπειρα από δαύτα στους δρόμους μας. Απείρως περισσότερα από phev.
Εμενα μου λένε για συχρονα PHEV οτι τα χρησιμοποιούν και καινε τον πάτο τους, οχι πρωτης γενιάς. και αυτό γιατι δεν φορτιζουν ποτέ.
Οπως και να εχει φοροελαρυνσεις γιατι να παίρνουν αν ο λόγος που τις παίρνουν δεν ισχύει και ρυπαίνουν οσο και περισσότερο από τα θερμικά???
-
Εδώ είναι που πρέπει να παίξουν το ρόλο τους και οι εταιρίες (ESG και τα φρύδια μου κουνιούνται) και να κόψουν τις πολλές παροχές σε καύσιμο ή να μοιράσουν καύσιμο μαζί με ρεύμα. Απ' όταν ξεκινήσαμε να δίνουμε phev και αμιγώς ηλεκτρικά, βάλαμε κόφτη στο καύσιμο δίνοντας 1-1.5 ντεπόζιτο το μήνα και επιπλέον δωρεάν φόρτιση (ως κάποιο όριο πάλι). Οπότε ο κάτοχος έχει όλα τα όπλα ώστε να κινείται με το πλέον οικονομικό μείγμα.
Το ίδιο ισχύει και με την περίφημη ατομική ευθύνη. Βάζεις το χέρι στην τσέπη και στήνεις υποδομή.
Οπότε το πρόβλημα δεν είναι η φοροελάφρυνση, ούτε η έλλειψη αστυνόμευσης γύρω από αυτή. Είναι ότι είμαστε ανεύθυνα σκουπίδια ως πολίτες.
-
Από τη στιγμή που το phev γράφει δύσκολα πάνω από 7 λίτρα με 140 στον αυτοκινητόδρομο , δεν υπάρχει κανένας λόγος να προτιμηθεί μία τράτα με τα υποδιπλάσια άλογα.
Η σύγκριση kuga μπριζάτου με 3008 πετρέλαιο π.χ. είναι χαώδης για 0,5 λίτρα /100 και αν που θα κερδίσει με το δεύτερο.
-
@stefan147 said in Leasing Crossover - SUV:
Εδώ είναι που πρέπει να παίξουν το ρόλο τους και οι εταιρίες (ESG και τα φρύδια μου κουνιούνται) και να κόψουν τις πολλές παροχές σε καύσιμο ή να μοιράσουν καύσιμο μαζί με ρεύμα. Απ' όταν ξεκινήσαμε να δίνουμε phev και αμιγώς ηλεκτρικά, βάλαμε κόφτη στο καύσιμο δίνοντας 1-1.5 ντεπόζιτο το μήνα και επιπλέον δωρεάν φόρτιση (ως κάποιο όριο πάλι). Οπότε ο κάτοχος έχει όλα τα όπλα ώστε να κινείται με το πλέον οικονομικό μείγμα.
Το ίδιο ισχύει και με την περίφημη ατομική ευθύνη. Βάζεις το χέρι στην τσέπη και στήνεις υποδομή.
Οπότε το πρόβλημα δεν είναι η φοροελάφρυνση, ούτε η έλλειψη αστυνόμευσης γύρω από αυτή. Είναι ότι είμαστε ανεύθυνα σκουπίδια ως πολίτες.
Πες το οπως θες αλλα αυτή την στιγμή επειδή υπάρχουν πολλά ανευθυνα σκουπίδια και δεν υπάρχει κατάλληλη νομοθεσία οπότε δεν θα έπρεπε να υπάρχει φοροελάφρυνση
Δεν εξετάζω κάποιες λίγες περιπτώσεις που όλα γινονται σωστά όταν στις περισσότερες περιπτώσεις αυτό δεν συμβαίνει
-
@dimitrioskosmas said in Leasing Crossover - SUV:
Μου κάνει εντύπωση το "μέτρια έως κακή ανάρτηση" σε ford
Το έχω οδηγήσει (αλλά δεν το έχω), αφού το είχε ο κουμπάρος μου - αλλά με την πολλαπλών πίσω. Η ανάρτηση που άφησε άριστες εντυπώσεις, από τις καλύτερες αναρτήσεις σε C Suv.
-
@stefan147 said in Leasing Crossover - SUV:
Υπάρχει ένα ιδιότυπο καθεστώς ως προς αυτό. Απ' ότι θυμάμαι απ' όταν έκανα fleet management, με μια υπεύθυνη δήλωση ο νόμιμος εκπρόσωπος "παίρνει πάνω του" τα οχήματα που έχουν ΦΠ αλλά τελικά χρεώνεται για το ένα από αυτά. Φυσικά είναι κόστος που βαρύνει την όποια εταιρία και όχι τον άνθρωπο.
Επειδή δεν είναι πολύ μεγάλη η εταιρεία, δε θέλω να τη βαρύνω ή τον εκπρόσωπο με τον ΦΠ, αλλιώς θα είχα ήδη πάρει το RAV4 2.5 PHEV.
Το T-Cross με τον 1.5 όντως έχει μεγάλη κατανάλωση?
Γιατί αν βρίσκεται γύρω στα 6-7 λίτρα τότε το θεωρώ εντάξει. -
@alyster said in Leasing Crossover - SUV:
@stefan147 said in Leasing Crossover - SUV:
Υπάρχει ένα ιδιότυπο καθεστώς ως προς αυτό. Απ' ότι θυμάμαι απ' όταν έκανα fleet management, με μια υπεύθυνη δήλωση ο νόμιμος εκπρόσωπος "παίρνει πάνω του" τα οχήματα που έχουν ΦΠ αλλά τελικά χρεώνεται για το ένα από αυτά. Φυσικά είναι κόστος που βαρύνει την όποια εταιρία και όχι τον άνθρωπο.
Επειδή δεν είναι πολύ μεγάλη η εταιρεία, δε θέλω να τη βαρύνω ή τον εκπρόσωπο με τον ΦΠ, αλλιώς θα είχα ήδη πάρει το RAV4 2.5 PHEV.
Το T-Cross με τον 1.5 όντως έχει μεγάλη κατανάλωση?
Γιατί αν βρίσκεται γύρω στα 6-7 λίτρα τότε το θεωρώ εντάξει.Εξαρτάται...
Εγώ έχω το λίγο βαρύτερο T-ROC με τον ίδιο κινητήρα και είμαι στα 2.5 λίτρα/ 100 χλμ παραπάνω, σε σχέση με το baleno, κάνοντας τις ίδιες διαδρομές.
Συγκεκριμένα, είμαι στα 9.1 λίτρα μετά από 2500χλμ
Την χαμηλότερη κατανάλωση την είδα Σήμερα στην επιστροφή από Νικήτη Χαλκιδικής έκαψε μόνο 5 λίτρα, με πολύ χαλαρή οδήγηση, μέση ωριαία 65χλμ/ώρα, φορτωμένο τίγκα και φουλ κλιματιστικό.
Σε ταξίδι Αλεξανδρούπολη, με τον ίδιο φόρτο, έκαψε 8.2 λίτρα με μέση ωριαία 93χλμ/ώρα.
Για το δικό μου στυλ οδήγησης και τις διαδρομές που κάνει το αυτοκίνητο, δεν υπάρχει περίπτωση να καίει 6-7 λίτρα.
-
Το είχε η αδερφή μου το μοτέρ αυτό σε Karoq, έκαιγε 6.5/100 αλλά οι διαδρομές της ήταν ταξίδια και κίνηση σε επαρχιακούς, πόλη σχεδόν καθόλου, κάποιες φορές επαρχιακές.
-
@a-d-p said in Leasing Crossover - SUV:
@alyster said in Leasing Crossover - SUV:
@stefan147 said in Leasing Crossover - SUV:
Υπάρχει ένα ιδιότυπο καθεστώς ως προς αυτό. Απ' ότι θυμάμαι απ' όταν έκανα fleet management, με μια υπεύθυνη δήλωση ο νόμιμος εκπρόσωπος "παίρνει πάνω του" τα οχήματα που έχουν ΦΠ αλλά τελικά χρεώνεται για το ένα από αυτά. Φυσικά είναι κόστος που βαρύνει την όποια εταιρία και όχι τον άνθρωπο.
Επειδή δεν είναι πολύ μεγάλη η εταιρεία, δε θέλω να τη βαρύνω ή τον εκπρόσωπο με τον ΦΠ, αλλιώς θα είχα ήδη πάρει το RAV4 2.5 PHEV.
Το T-Cross με τον 1.5 όντως έχει μεγάλη κατανάλωση?
Γιατί αν βρίσκεται γύρω στα 6-7 λίτρα τότε το θεωρώ εντάξει.Εξαρτάται...
Εγώ έχω το λίγο βαρύτερο T-ROC με τον ίδιο κινητήρα και είμαι στα 2.5 λίτρα/ 100 χλμ παραπάνω, σε σχέση με το baleno, κάνοντας τις ίδιες διαδρομές.
Συγκεκριμένα, είμαι στα 9.1 λίτρα μετά από 2500χλμ
Την χαμηλότερη κατανάλωση την είδα Σήμερα στην επιστροφή από Νικήτη Χαλκιδικής έκαψε μόνο 5 λίτρα, με πολύ χαλαρή οδήγηση, μέση ωριαία 65χλμ/ώρα, φορτωμένο τίγκα και φουλ κλιματιστικό.
Σε ταξίδι Αλεξανδρούπολη, με τον ίδιο φόρτο, έκαψε 8.2 λίτρα με μέση ωριαία 93χλμ/ώρα.
Για το δικό μου στυλ οδήγησης και τις διαδρομές που κάνει το αυτοκίνητο, δεν υπάρχει περίπτωση να καίει 6-7 λίτρα.8-9λ λίτρα είναι πολλά για μένα, εφόσον δεν έχει μεγάλη διαφορά σε βάρος το T-Cross, οπότε πάνω κάτω στα ίδια θα είναι.
Μου φαίνεται πως θα πρέπει να θυσιάσω την απόσταση από το έδαφος για να έχω περισσότερες επιλογές, πάντως hatchback με τουλάχιστον 16εκ. ground clearance θα το σκεφτόμουν.
Δεν είναι ότι το βγάζω off road, απλά θέλω να είμαι ήσυχος πως δε θα βρω κάπου χωρίς να χαμηλώσω την ταχύτητα μου π.χ. σε κάτι άκυρες γραμμές τρένων που υπάρχουν ξεχασμένες σε αρκετές ΒΙ.ΠΕ.
-
Αν η κατανάλωση είναι σοβαρό κριτήριο τότε με αυτό το μοτέρ δεν υπάρχει καλύτερη λύση από Golf. Επειδή το χω οδηγήσει σε κάθε πιθανή καρότσα του ομίλου και κυρίως στα suv, το Golf είναι 1-1.5λτ κάτω σε κατανάλωση ενώ ταυτόχρονα ταξιδεύει και στρίβει καλύτερα απ' όλα τα suv της ίδιας πλατφόρμας. Πάνω κάτω το ίδιο ισχύει και για το Leon το οποίο όμως θα το κοίταζα μόνο σε phev. To VZ E-hybrid με τα 272hp είναι λουκούμι.
-
@stefan147 said in Leasing Crossover - SUV:
Αν η κατανάλωση είναι σοβαρό κριτήριο τότε με αυτό το μοτέρ δεν υπάρχει καλύτερη λύση από Golf. Επειδή το χω οδηγήσει σε κάθε πιθανή καρότσα του ομίλου και κυρίως στα suv, το Golf είναι 1-1.5λτ κάτω σε κατανάλωση ενώ ταυτόχρονα ταξιδεύει και στρίβει καλύτερα απ' όλα τα suv της ίδιας πλατφόρμας. Πάνω κάτω το ίδιο ισχύει και για το Leon το οποίο όμως θα το κοίταζα μόνο σε phev. To VZ E-hybrid με τα 272hp είναι λουκούμι.
Πέρασα από τη VW για δω τη διαφορά μεταξύ Golf και Τ-Roc και μπορώ να πω ότι περίμενα να είναι αρκετά ψηλότερο το δεύτερο.
Ενώ ο πωλητής μου έλεγε τα δικά του, η διαφορά στο ύψος βάση τον κατάλογο είναι μόνο 2 εκατοστά.
Είδα επίσης και το νέο Golf 1.5 eTSI Mild Hybrid, που υπόσχεται ακόμα καλύτερη κατανάλωση.
-
@alyster said in Leasing Crossover - SUV:
@stefan147 said in Leasing Crossover - SUV:
Αν η κατανάλωση είναι σοβαρό κριτήριο τότε με αυτό το μοτέρ δεν υπάρχει καλύτερη λύση από Golf. Επειδή το χω οδηγήσει σε κάθε πιθανή καρότσα του ομίλου και κυρίως στα suv, το Golf είναι 1-1.5λτ κάτω σε κατανάλωση ενώ ταυτόχρονα ταξιδεύει και στρίβει καλύτερα απ' όλα τα suv της ίδιας πλατφόρμας. Πάνω κάτω το ίδιο ισχύει και για το Leon το οποίο όμως θα το κοίταζα μόνο σε phev. To VZ E-hybrid με τα 272hp είναι λουκούμι.
Πέρασα από τη VW για δω τη διαφορά μεταξύ Golf και Τ-Roc και μπορώ να πω ότι περίμενα να είναι αρκετά ψηλότερο το δεύτερο.
Ενώ ο πωλητής μου έλεγε τα δικά του, η διαφορά στο ύψος βάση τον κατάλογο είναι μόνο 2 εκατοστά.
Είδα επίσης και το νέο Golf 1.5 eTSI Mild Hybrid, που υπόσχεται ακόμα καλύτερη κατανάλωση.
Μπορεί να φαίνονται λίγοι οι 2 πόντοι, αλλά μπορεί να κάνουν την διαφορά , μεταξύ περνάω ή αφήνω πίσω μου εξάτμιση - καρτερ κτλ.
Γενικά θεωρώ το golf καλύτερο αυτοκίνητο και πιο φρέσκο από το T-ROC, το οποίο θα αντικατασταθεί στα τέλη της χρονιάς με νέο, το οποίο θα έχει το πάτωμα του mqb evo (golf8), σε αντίθεση με το τωρινό που έχει το πάτωμα του προηγούμενου golf7 (mqb a1).
Αλλά χρειάζεστε ψηλό, για τις Βι.Πε. τότε το T-ROC είναι η επιλογή, μεταξύ των δύο. -
@a-d-p said in Leasing Crossover - SUV:
@alyster said in Leasing Crossover - SUV:
@stefan147 said in Leasing Crossover - SUV:
Αν η κατανάλωση είναι σοβαρό κριτήριο τότε με αυτό το μοτέρ δεν υπάρχει καλύτερη λύση από Golf. Επειδή το χω οδηγήσει σε κάθε πιθανή καρότσα του ομίλου και κυρίως στα suv, το Golf είναι 1-1.5λτ κάτω σε κατανάλωση ενώ ταυτόχρονα ταξιδεύει και στρίβει καλύτερα απ' όλα τα suv της ίδιας πλατφόρμας. Πάνω κάτω το ίδιο ισχύει και για το Leon το οποίο όμως θα το κοίταζα μόνο σε phev. To VZ E-hybrid με τα 272hp είναι λουκούμι.
Πέρασα από τη VW για δω τη διαφορά μεταξύ Golf και Τ-Roc και μπορώ να πω ότι περίμενα να είναι αρκετά ψηλότερο το δεύτερο.
Ενώ ο πωλητής μου έλεγε τα δικά του, η διαφορά στο ύψος βάση τον κατάλογο είναι μόνο 2 εκατοστά.
Είδα επίσης και το νέο Golf 1.5 eTSI Mild Hybrid, που υπόσχεται ακόμα καλύτερη κατανάλωση.
Μπορεί να φαίνονται λίγοι οι 2 πόντοι, αλλά μπορεί να κάνουν την διαφορά , μεταξύ περνάω ή αφήνω πίσω μου εξάτμιση - καρτερ κτλ.
Γενικά θεωρώ το golf καλύτερο αυτοκίνητο και πιο φρέσκο από το T-ROC, το οποίο θα αντικατασταθεί στα τέλη της χρονιάς με νέο, το οποίο θα έχει το πάτωμα του mqb evo (golf8), σε αντίθεση με το τωρινό που έχει το πάτωμα του προηγούμενου golf7 (mqb a1).
Αλλά χρειάζεστε ψηλό, για τις Βι.Πε. τότε το T-ROC είναι η επιλογή, μεταξύ των δύο.Οι 2 ή τρείς πόντοι στο ύψος δεν έχουν ουσιαστική διαφορά, αυτό που παίζει σημαντικό ρόλο είναι οι άκρες των αυτοκινήτων όπου τα suv έχουν μεγαλύτερη γωνία διαφυγής.
-
Πέρασα και από την Toyota για να δοκιμάσω Yaris Cross 1.5 και Corolla Cross 1.8.
Το Yaris μετά τα 100, ειδικά τα 120 km/h έχει αρκετό θόρυβο.Το Corolla Cross έχει λίγο καλύτερη ηχομόνωση, όχι και τρελή διαφορά, ότι και να κάνεις το κιβώτιο μουγκρίζει όταν ζοριστεί. Προφανώς σε χώρους υπερτερεί αλλά για τα πόδια των πίσω επιβατών είναι και πάλι λίγο περιορισμένος σε σύγκριση πχ. με το Kamiq.
Δεν είμαι φαν των Γερμανών, αν δεν ήταν leasing δεν ξέρω αν θα προχωρούσα αλλά ποιοτικά και εργονομικά μου φαίνεται πως υπάρχει διαφορά μεταξύ VW Group και της Toyota, η οποία δίνει βάρος κυρίως στην εξέλιξη του κινητήρα.
-
@alyster said in Leasing Crossover - SUV:
Πέρασα και από την Toyota για να δοκιμάσω Yaris Cross 1.5 και Corolla Cross 1.8.
Το Yaris μετά τα 100, ειδικά τα 120 km/h έχει αρκετό θόρυβο.Το Corolla Cross έχει λίγο καλύτερη ηχομόνωση, όχι και τρελή διαφορά, ότι και να κάνεις το κιβώτιο μουγκρίζει όταν ζοριστεί. Προφανώς σε χώρους υπερτερεί αλλά για τα πόδια των πίσω επιβατών είναι και πάλι λίγο περιορισμένος σε σύγκριση πχ. με το Kamiq.
Δεν είμαι φαν των Γερμανών, αν δεν ήταν leasing δεν ξέρω αν θα προχωρούσα αλλά ποιοτικά και εργονομικά μου φαίνεται πως υπάρχει διαφορά μεταξύ VW Group και της Toyota, η οποία δίνει βάρος κυρίως στην εξέλιξη του κινητήρα.
Πάντα υπήρχε διαφορά στην ποιότητα και την ηχομόνωση....για άλλους λόγους παίρνεις toyota
Leasing Crossover - SUV