-
@iceman7 said in TESLA FORUM:
Ζούμε το άγχος με τα κινητά και την υγεία των apple (και στα android φυσικά ισχύει) που την τσεκάρω κάθε εβδομάδα και επειδή χθες έπεσε από 99 στο 98 μετά από update έσκασα (ενός έτους iPhone 14) θα πρέπει να ζούμε και με του αυτοκίνητου;
Πολύ άγχος ρε συ και χωρίς λόγο. και τι έγινε και να πέσει στο 90% η μπαταρία? Πλασματικά άγχη ειναι, δεν σου κάνουν διαφορά στην καθημερινότητά σου, απλά σου τρώνε χρόνια ζωής. Χέστηκες εαν πέσει στο 80% η μπαταρία, σιγά το πράγμα. Αλάζεις κινητό ή μπαταρία, δεν ειναι κάνα φοβερό το κόστος.
@iceman7 said in TESLA FORUM:
Απογοήτευση ρε γαμωτο. Τετοιες αμαξάρες και είναι κουτσουρεμένα αυτοκίνητα. Για εμένα τουλάχιστον που το range είναι σημαντικότερο από την κατανάλωση για αποφυγή άγχους και πίεσης.
Δεν κάνω στασεις στο ταξίδι, δεν μπορώ να φοβάμαι αν θα φτάσω ή όχι στον προορισμό μου, δεν μπορώ να εκλιπαρώ για μια πρίζα σε ένα κατάλυμα.Με τόσα άγχη (εγώ ειμαι το ανάποδο, ειδικά σε ταξίδι όλο στάσεις κάνω....χαχα), ξεκάθαρα δεν κάνει το ηλεκτρικό για εσένα, μην το ζορίζεις. Με αυτά που περιγράφεις, η όλη διαδικασία ταξιδιού για εσένα θα ειναι εξαιρετικά αγχωτική και χωρίς να έχεις κάποιο όφελος. Καλύτερα θερμικό ή υβριδικό να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο. Φιλικά όλα αυτά, χωρίς καμία διάθεση ειρωνίας ή κριτικής....όπως θα τα έλεγα και σε ένα φίλο μου στον καφέ.
-
@iceman7 said in TESLA FORUM:
@dimsabas said in TESLA FORUM:
Τσάμπα αγχώνεσαι.
https://cartalk.gr/poso-chalaei-tachyfortisi-tin-mpataria-10-500-tesla-apantoun/
https://cartalk.gr/tesla-poso-peftei-mpataria-tous-meta-apo-320-000-chiliometra/
Στη πράξη πρέπει να τα βλέπουμε αυτά.
Έχει εφαρμογή να βλέπεις την υγεία η τεσλα σαν την apple ;
Να την τσεκάρω ανα εβδομάδα όπως στο κινητό.Eχω το κινητο απο τον Νοεμ 2019, 3 φορες ολες και ολες εχω δει την κατασταση της μπαταριας. Ουτε και στο τεσλα θα ανησυχουσα πολυ για την μπαταρια, περισσοτερο θα ανησυχουσα μηπως ζεσταθει η πριζα μου και πιασει φωτια.
-
@dettol said in TESLA FORUM:
Θα παθει εγκεφαλικό αν δει τίποτα τέτοια
Χάρη αν σε 7 μήνες που έχεις το αμάξι έχεις ήδη 3% degradation, κρίμα για εσένα και τα λεφτά που έδωσες αλλά ένα μεγάλο ευχαριστώ που έστω και στο και 5 μου εδωσες αυτή την πληροφορία και πήρα τεκμηριωμένη απόφαση !
Όταν το κινητό μου που το χρησιμοποιώ καθημερινά πρωί-βράδυ είχε ακριβώς στο χρόνο 1% και χθες το βράδυ μετά από αναβάθμιση στο 17.4.1 έπεσε ένα ακόμα , θεωρώ κάκιστη επιδοση αυτό στο τεσλα.
Γιατί στο κινητό και να πέσει παρακάτω αλλάζεις με 100 ευρώ μπαταρία. Στο τεσλα δεν αλλάζεις μπαταρία αλλά το χρησιμοποιείς σαν Ami ? -
@dstou said in TESLA FORUM:
Αυτή τη στιγμή τα ηλεκτρικά ταιριάζουν σε πολύ λίγους γιωταχήδες. Μείνε με το πεμβέ. Το ξανακοιτάς το 2030.
Αυτό το πράγμα με τις συνεχεις στασεις, τα όρια οδηγησης, το range anxiety κλπ δεν είναι οδήγηση.
-
@realzeus said in TESLA FORUM:
@iceman7 said in TESLA FORUM:
Φυσικά ξέρω ότι επένδυση δεν είναι αλλά εκτιμώ πάντα τα αμάξια που είναι εμπορικά που φεύγουν εύκολα σε νορμάλ λεφτά παρότι θεωρώ ότι τα δικά μου που πάντα θα έχουν λίγα χλμ και θα είναι προσεγμένα σε αρρωστημένο βαθμό δικαιούνται και ένα premium.
Ο φίλος μου ο @monman2 πάντα διαφωνούσε με την λογική μου (αγοράζω κάτι για πάντα και μετά απλά το αφήνω στην αυλή μου), αλλά στο τέλος συμφώνησε. Τα αυτοκίνητα είναι καταναλωτικά αγαθά. Τα παίρνεις, τα ξεζουμίζεις και μετά απλά τα έχεις. Εκτός αν μιλάμε για κάτι πολύ ξεχωριστό (Ferrari κλπ), που πιάνει λεφτά, όταν θες να το πουλήσεις. Εγώ πάντως δεν πουλάω ούτε την E-Type, που μου την ζήτησαν καλά λεφτά. Ακίνητα πουλάω, αυτοκίνητα όχι!
Εξαρτάται τι αμάξια αγοράζεις, αν έχεις χώρο κλπ.
Και φυσικά σε οικονομική ταξη μεγέθους τα αμάξια δεν είναι για εμένα τουλάχιστον αυτό που λες.
Σε κινητά που τα πούλαγα για να χρηματοδοτήσω το επόμενο το κάνω και εγώ αλλά είμαστε στον 1/50ο του κόστους. -
-
@iceman7 said in TESLA FORUM:
@realzeus said in TESLA FORUM:
@iceman7 said in TESLA FORUM:
Φυσικά ξέρω ότι επένδυση δεν είναι αλλά εκτιμώ πάντα τα αμάξια που είναι εμπορικά που φεύγουν εύκολα σε νορμάλ λεφτά παρότι θεωρώ ότι τα δικά μου που πάντα θα έχουν λίγα χλμ και θα είναι προσεγμένα σε αρρωστημένο βαθμό δικαιούνται και ένα premium.
Ο φίλος μου ο @monman2 πάντα διαφωνούσε με την λογική μου (αγοράζω κάτι για πάντα και μετά απλά το αφήνω στην αυλή μου), αλλά στο τέλος συμφώνησε. Τα αυτοκίνητα είναι καταναλωτικά αγαθά. Τα παίρνεις, τα ξεζουμίζεις και μετά απλά τα έχεις. Εκτός αν μιλάμε για κάτι πολύ ξεχωριστό (Ferrari κλπ), που πιάνει λεφτά, όταν θες να το πουλήσεις. Εγώ πάντως δεν πουλάω ούτε την E-Type, που μου την ζήτησαν καλά λεφτά. Ακίνητα πουλάω, αυτοκίνητα όχι!
Εξατταται τι αμάξια αγοράζεις, αν έχεις χώρο κλπ.
Και φυσικά σε οικονομική ταξη μεγέθους τα αμάξια δεν είναι για εμένα τουλάχιστον αυτό που λες.
Σε κινητά που τα πούλαγα για να χρηματοδοτήσω το επόμενο το κάνω και εγώ αλλά είμαστε στον 1/50ο του κόστους.Ντάξει αυτό είναι θέμα του καθενός. Έπαιρνα π.χ. ένα αυτοκίνητο των 20 χιλιάδων και θεωρούσα ότι αυτά τα λεφτά τα έκαψα. Δεν θα το πουλήσω ποτέ. Η μεταπώληση είναι κάτι που ποτέ δεν με ένοιαξε.
-
@fanis75 said in TESLA FORUM:
@iceman7 said in TESLA FORUM:
Ζούμε το άγχος με τα κινητά και την υγεία των apple (και στα android φυσικά ισχύει) που την τσεκάρω κάθε εβδομάδα και επειδή χθες έπεσε από 99 στο 98 μετά από update έσκασα (ενός έτους iPhone 14) θα πρέπει να ζούμε και με του αυτοκίνητου;
Πολύ άγχος ρε συ και χωρίς λόγο. και τι έγινε και να πέσει στο 90% η μπαταρία? Πλασματικά άγχη ειναι, δεν σου κάνουν διαφορά στην καθημερινότητά σου, απλά σου τρώνε χρόνια ζωής. Χέστηκες εαν πέσει στο 80% η μπαταρία, σιγά το πράγμα. Αλάζεις κινητό ή μπαταρία, δεν ειναι κάνα φοβερό το κόστος.
@iceman7 said in TESLA FORUM:
Απογοήτευση ρε γαμωτο. Τετοιες αμαξάρες και είναι κουτσουρεμένα αυτοκίνητα. Για εμένα τουλάχιστον που το range είναι σημαντικότερο από την κατανάλωση για αποφυγή άγχους και πίεσης.
Δεν κάνω στασεις στο ταξίδι, δεν μπορώ να φοβάμαι αν θα φτάσω ή όχι στον προορισμό μου, δεν μπορώ να εκλιπαρώ για μια πρίζα σε ένα κατάλυμα.Με τόσα άγχη (εγώ ειμαι το ανάποδο, ειδικά σε ταξίδι όλο στάσεις κάνω....χαχα), ξεκάθαρα δεν κάνει το ηλεκτρικό για εσένα, μην το ζορίζεις. Με αυτά που περιγράφεις, η όλη διαδικασία ταξιδιού για εσένα θα ειναι εξαιρετικά αγχωτική και χωρίς να έχεις κάποιο όφελος. Καλύτερα θερμικό ή υβριδικό να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο. Φιλικά όλα αυτά, χωρίς καμία διάθεση ειρωνίας ή κριτικής....όπως θα τα έλεγα και σε ένα φίλο μου στον καφέ.
Στο κινητό δεν θα αγχωθώ και τόσο παρότι το βλέπω.
Τα κόστη δεν είναι φοβερά για αλλαγή μπαταρίας ή αλλαγή κινητού που εν προκειμενω βέβαια σε ένα πεσμένο σε μπαταρία τηλέφωνο θα στο πάρουν ένα κομμάτι ψωμί.Μια φορα το χρόνο να αγχωθώ γιατί τόσο πάω μακρινή ταξίδι. Στην τελική έχουμε και το μαζντο γιαρις που κάνει μια χαρά ταξιδάκι.
Αλλά κρίμα δεν είναι να έχεις τέτοια αμαξάρα για ταξίδι και να πρέπει να πηγαίνεις σαν κότα, να κανεις 3-5 στασεις, να διαλέγεις που θα μείνεις ανάλογα με το αν έχουν πρίζα ….
Βλέπω συνέχεια πολλά βιντεάκια αυτονομίας κλπ στο εξωτερικό.
Οριακή μεν η αυτονομία του sr αλλά έξω έχουν συνέχεια sc….
Εδώ κοροϊδεύουν μαλλον. Και έχουν πουλήσει 1800 αμάξια ήδη … συν όσα κυκλοφορούν ήδη. -
@realzeus said in TESLA FORUM:
@iceman7 said in TESLA FORUM:
@realzeus said in TESLA FORUM:
@iceman7 said in TESLA FORUM:
Φυσικά ξέρω ότι επένδυση δεν είναι αλλά εκτιμώ πάντα τα αμάξια που είναι εμπορικά που φεύγουν εύκολα σε νορμάλ λεφτά παρότι θεωρώ ότι τα δικά μου που πάντα θα έχουν λίγα χλμ και θα είναι προσεγμένα σε αρρωστημένο βαθμό δικαιούνται και ένα premium.
Ο φίλος μου ο @monman2 πάντα διαφωνούσε με την λογική μου (αγοράζω κάτι για πάντα και μετά απλά το αφήνω στην αυλή μου), αλλά στο τέλος συμφώνησε. Τα αυτοκίνητα είναι καταναλωτικά αγαθά. Τα παίρνεις, τα ξεζουμίζεις και μετά απλά τα έχεις. Εκτός αν μιλάμε για κάτι πολύ ξεχωριστό (Ferrari κλπ), που πιάνει λεφτά, όταν θες να το πουλήσεις. Εγώ πάντως δεν πουλάω ούτε την E-Type, που μου την ζήτησαν καλά λεφτά. Ακίνητα πουλάω, αυτοκίνητα όχι!
Εξατταται τι αμάξια αγοράζεις, αν έχεις χώρο κλπ.
Και φυσικά σε οικονομική ταξη μεγέθους τα αμάξια δεν είναι για εμένα τουλάχιστον αυτό που λες.
Σε κινητά που τα πούλαγα για να χρηματοδοτήσω το επόμενο το κάνω και εγώ αλλά είμαστε στον 1/50ο του κόστους.Ντάξει αυτό είναι θέμα του καθενός. Έπαιρνα π.χ. ένα αυτοκίνητο των 20 χιλιάδων και θεωρούσα ότι αυτά τα λεφτά τα έκαψα. Δεν θα το πουλήσω ποτέ. Η μεταπώληση είναι κάτι που ποτέ δεν με ένοιαξε.
Αν τα παιρνεις κούτα όπως εγώ κάποια στιγμή θα τα πουλήσεις.
Εγώ δεν θα αγόραζα ποτε μτχ γιατί δεν ξερω να αξιολογήσω μηχανικά και σε κόστη συντήρησης ένα αμάξι (τα πουλάω νωρίς) και γιατί χρηστικά δεν μπορώ να φανταστώ ότι θα υπάρχει άλλος τόσο ανώμαλος σαμ εμένα που δεν βάζω ούτε την οικογένεια μέσα να μην λερωθεί. -
@ataim said in TESLA FORUM:
Έβαλε και ο Δημήτρης άρθρα. Έχω δει και εγώ πολλά !
Το ματς όμως το σφύριξε και έληξε ο Χάρης με το screenshot !
3% σε 7 μήνες είναι για επιστροφή του οχήματος και αντικατασταση του από τον Ηλωνα!
Εγώ θα είχα κάνει αγωγή πάντως ! -
Μα έτσι γίνεται με την μπαταρία, δες το βίντεο, πέφτει στην αρχή και μετά σταθεροποιείται στο -8%
Δεν πέφτει 3% το δίμηνο.
-
Μετά τα όσα έγιναν την νύχτα αποθηκεύουμε βαρέλια πετρελαίου και κινούμαστε με το ντιζελακι για πάντα.
Α και μην το ξεχάσω μαθαίνουμε να παρακάμπτουμε το αντμπλου γιατί τότε δεν θα έχουν σημασία οι ρύποι των ντίζελ.
-
@criuser said in TESLA FORUM:
Μετά τα όσα έγιναν την νύχτα αποθηκεύουμε βαρέλια πετρελαίου και κινούμαστε με το ντιζελακι για πάντα.
Α και μην το ξεχάσω μαθαίνουμε να παρακάμπτουμε το αντμπλου γιατί τότε δεν θα έχουν σημασία οι ρύποι των ντίζελ.
Σωστός ! Το σκεφτόμουν και εγώ αλλά από την ανάποδη. Πρίζα με φ/Β η μόνη λύση γιατί θα την πάνε 3 ευρώ τη βενζίνη οι κουφάλες
-
@red_monster said in TESLA FORUM:
Έχεις αγοράσει το tessie ή όλες αυτές τις πληροφορίες τις εξάγεις με διαφορετικά softwares ?
Έχω ετήσια συνδρομή στο Tessie
-
@wantone said in TESLA FORUM:
@iceman7 said in TESLA FORUM:
@dimsabas said in TESLA FORUM:
Τσάμπα αγχώνεσαι.
https://cartalk.gr/poso-chalaei-tachyfortisi-tin-mpataria-10-500-tesla-apantoun/
https://cartalk.gr/tesla-poso-peftei-mpataria-tous-meta-apo-320-000-chiliometra/
Στη πράξη πρέπει να τα βλέπουμε αυτά.
Έχει εφαρμογή να βλέπεις την υγεία η τεσλα σαν την apple ;
Να την τσεκάρω ανα εβδομάδα όπως στο κινητό.Eχω το κινητο απο τον Νοεμ 2019, 3 φορες ολες και ολες εχω δει την κατασταση της μπαταριας. Ουτε και στο τεσλα θα ανησυχουσα πολυ για την μπαταρια, περισσοτερο θα ανησυχουσα μηπως ζεσταθει η πριζα μου και πιασει φωτια.
Αυτο με ανησυχούσε και εμένα αλλά ο ονμπορτντ κομπιούτερ του φορτιστή διαβάζει τάση και ρίχνει την ένταση καταλλήλως για αυτό έχει τόσο λεφτά (σε προλαβαίνω, περιλαμβάνεται στην αγορα του αυτοκινήτου) και είναι και γκουμουτσα. Μειώνεται η ισχύς φόρτιση βέβαια και θέλει περισσότερη ώρα αλλά κλαιν !
-
@iceman7 said in TESLA FORUM:
Αν τα παιρνεις κούτα όπως εγώ κάποια στιγμή θα τα πουλήσεις.
Εσύ μπορεί ναι, αλλά εγώ όχι.
-
@ataim said in TESLA FORUM:
Μα έτσι γίνεται με την μπαταρία, δες το βίντεο, πέφτει στην αρχή και μετά σταθεροποιείται στο -8%
Δεν πέφτει 3% το δίμηνο.
-8% στις 57,5 KWh είναι σχεδόν -4 kWh.
30-40 χλμ αυτονομίαςΥποτίθεται το Μ3 παιρνεις όχι το Ami
-
@realzeus said in TESLA FORUM:
@iceman7 said in TESLA FORUM:
Αν τα παιρνεις κούτα όπως εγώ κάποια στιγμή θα τα πουλήσεις.
Εσύ μπορεί ναι, αλλά εγώ όχι.
Ε ναι το έχω καταλάβει πως αγοράζεις εσυ. Και οικονομικά είναι το καλύτερο !
Μακάρι να μπορούσα και εγώ να το κάνω αλλά σου ανέλυσα παραπάνω γιατί δεν μπορώ! -
@iceman7 said in TESLA FORUM:
@ataim said in TESLA FORUM:
Έβαλε και ο Δημήτρης άρθρα. Έχω δει και εγώ πολλά !
Το ματς όμως το σφύριξε και έληξε ο Χάρης με το screenshot !
3% σε 7 μήνες είναι για επιστροφή του οχήματος και αντικατασταση του από τον Ηλωνα!
Εγώ θα είχα κάνει αγωγή πάντως !Το έβαλα γιατί ήξερα ότι θα φρικάρεις
Δεν είναι απόλυτα αξιόπιστο διότι αν το ψάξεις βλέπεις ότι οι μετρήσεις «παίζουν». Επίσης από τότε που το αγόρασα δεν έχω φορτίσει μέχρι τον100% όποτε το bms δεν έχει κάνει calibration. Τέλος, ο ρυθμός degradation πέφτει με την πάροδο του χρόνου.
Δεν στα λέω για να σου αλλάξω την γνώμη, απλά έτσι είναι. -
@iceman7 said in TESLA FORUM:
@fanis75 said in TESLA FORUM:
@iceman7 said in TESLA FORUM:
Ζούμε το άγχος με τα κινητά και την υγεία των apple (και στα android φυσικά ισχύει) που την τσεκάρω κάθε εβδομάδα και επειδή χθες έπεσε από 99 στο 98 μετά από update έσκασα (ενός έτους iPhone 14) θα πρέπει να ζούμε και με του αυτοκίνητου;
Πολύ άγχος ρε συ και χωρίς λόγο. και τι έγινε και να πέσει στο 90% η μπαταρία? Πλασματικά άγχη ειναι, δεν σου κάνουν διαφορά στην καθημερινότητά σου, απλά σου τρώνε χρόνια ζωής. Χέστηκες εαν πέσει στο 80% η μπαταρία, σιγά το πράγμα. Αλάζεις κινητό ή μπαταρία, δεν ειναι κάνα φοβερό το κόστος.
@iceman7 said in TESLA FORUM:
Απογοήτευση ρε γαμωτο. Τετοιες αμαξάρες και είναι κουτσουρεμένα αυτοκίνητα. Για εμένα τουλάχιστον που το range είναι σημαντικότερο από την κατανάλωση για αποφυγή άγχους και πίεσης.
Δεν κάνω στασεις στο ταξίδι, δεν μπορώ να φοβάμαι αν θα φτάσω ή όχι στον προορισμό μου, δεν μπορώ να εκλιπαρώ για μια πρίζα σε ένα κατάλυμα.Με τόσα άγχη (εγώ ειμαι το ανάποδο, ειδικά σε ταξίδι όλο στάσεις κάνω....χαχα), ξεκάθαρα δεν κάνει το ηλεκτρικό για εσένα, μην το ζορίζεις. Με αυτά που περιγράφεις, η όλη διαδικασία ταξιδιού για εσένα θα ειναι εξαιρετικά αγχωτική και χωρίς να έχεις κάποιο όφελος. Καλύτερα θερμικό ή υβριδικό να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο. Φιλικά όλα αυτά, χωρίς καμία διάθεση ειρωνίας ή κριτικής....όπως θα τα έλεγα και σε ένα φίλο μου στον καφέ.
Στο κινητό δεν θα αγχωθώ και τόσο παρότι το βλέπω.
Τα κόστη δεν είναι φοβερά για αλλαγή μπαταρίας ή αλλαγή κινητού που εν προκειμενω βέβαια σε ένα πεσμένο σε μπαταρία τηλέφωνο θα στο πάρουν ένα κομμάτι ψωμί.Μια φορα το χρόνο να αγχωθώ γιατί τόσο πάω μακρινή ταξίδι. Στην τελική έχουμε και το μαζντο γιαρις που κάνει μια χαρά ταξιδάκι.
Αλλά κρίμα δεν είναι να έχεις τέτοια αμαξάρα για ταξίδι και να πρέπει να πηγαίνεις σαν κότα, να κανεις 3-5 στασεις, να διαλέγεις που θα μείνεις ανάλογα με το αν έχουν πρίζα ….
Βλέπω συνέχεια πολλά βιντεάκια αυτονομίας κλπ στο εξωτερικό.
Οριακή μεν η αυτονομία του sr αλλά έξω έχουν συνέχεια sc….
Εδώ κοροϊδεύουν μαλλον. Και έχουν πουλήσει 1800 αμάξια ήδη … συν όσα κυκλοφορούν ήδη.Δηλαδή όταν γράφω ότι δεν έχω κανένα θέμα σε και βλέπω αυτονομίες της τάξης των 500 km στην εθνική κινούμενος με τα όρια σε κοροϊδεύω ;
TESLA FORUM