-
Μισώ τα πίσω φώτα (γενικά όλα αυτά τα μεγάλα στρογγυλα που φορούσαν τα φίατ και τα άλφα) και το πλαστικά φρύδια στις αψίδες των τροχών.
Αλλά το μπροστά με αρέσει -ελπίζω όμως η οριζόντια γραμμή να μην είναι κιτς φωτισμένη.
Θα προτιμούσα φυσικά να είχε μείνει πιστή στο πνεύμα της Υ για αυτοκίνητο πόλης. Μου φαίνεται ότι ξεχείλωσε περισσότερα απ' όσο έπρεπε, μοιάζει μεγαλύτερη κι από το 208. -
Αμάξια πλέον χωρίς καμία προσωπικοτητα
-
@storm said in Lancia Ypsilon 2022:
Αν είναι αμιγώς ηλεκτρικό τότε μου είναι παντελώς αδιάφορο.
Αν βγει και με θερμικούς κινητήρες τότε είναι μια χαρά και μέσα και έξω και επιτέλους να μπει και άλλο ένα μοντέλο στην γκάμα των μικρών.
Θα κυκλοφορήσει και σε υβριδική έκδοση απ'όσο λένε οι πρώτες πληροφορίες. Θα συμφωνήσω στο ότι σχεδιαστικά είναι κάτι το ιδιαίτερο και σπάει λίγο τη μονοτονία που έχει υπάρξει στην κατηγορία, σχεδιαστικά τουλάχιστον, δεν θα έλεγα ότι υπάρχουν πολλές ξεχωριστές σχεδιαστικά προτάσεις επομένως, καλό comeback προμηνύεται, θα δείξει βέβαια....
-
30 χρόνια το Υ στο αντίστοιχο Φίατ πατάει, δεν ήταν ποτέ καμία σημαία επιπέδου stratos ή thema, δε βρίσκω λοιπόν κανένα πρόβλημα να πατάει πλέον και στο 208.
Εγώ το εγχείρημα το βρίσκω επιτυχημένο σα σχέδιο και με πολύ καλή βάση για να "πατήσει" πάνω του και να δώσει τον όποιο χαρακτήρα της μάρκας ( λέμε τώρα...)
-
@civil357 said in Lancia Ypsilon 2022:
30 χρόνια το Υ στο αντίστοιχο Φίατ πατάει, δεν ήταν ποτέ καμία σημαία επιπέδου stratos ή thema, δε βρίσκω λοιπόν κανένα πρόβλημα να πατάει πλέον και στο 208.
Εγώ το εγχείρημα το βρίσκω επιτυχημένο σα σχέδιο και με πολύ καλή βάση για να "πατήσει" πάνω του και να δώσει τον όποιο χαρακτήρα της μάρκας ( λέμε τώρα...)
Συμφωνω
Το μονο που μένει για να εχω άποψη είναι να δω την τιμή........
Εκεί θα το κρίνουμε ολοκληρωμένα
Αν κανουν καμιά πατάτα και το βάλουν στο θεο σε τιμή βλέπω πωλητήριο στην LANCIA σε κάνα 2 χρόνια
είναι το πιο σημαντικό της μοντελο για να δούμε αν θα ορθοποδήσει οπότε η τιμή παίζει τεραστιο ρόλο γιατι το υπόλοιπο φαίνεται πολύ όμορφο εστω και αν είναι 208 στην πραγματικότητα
-
@cirus said in Lancia Ypsilon 2022:
Το μονο που μένει για να εχω άποψη είναι να δω την τιμή........
Αυτό
-
Υποψιάζομαι πάνω από 208, κάτω από DS3...
Kάτω από 208 το θεωρώ δύσκολο, άντε στα ίδια στην καλύτερη. -
Όλοι οι δρόμοι οδηγούν στην Citroen ...
-
Στα ίδια με 208 το βλέπω και εγώ ( αναλόγως εξοπλισμού) , άλλωστε πόσο πιο ακριβό να είναι πια ένα τέτοιο αυτοκίνητο.....
Punto θα βγεί άραγε;
-
εγώ ελπιζω ...... μιας και είναι το πρώτο μοντέλο μετά από χρόνια για την μάρκα
και μιας και έχουν ρίξει το βάρος τους σε αυτό για να ορθοποδήσει
να κάνουν επιθετική πολιτική και να πάνε κοντρα στο ρεύμα βάζοντας το φτηνότερα από το 208 που είναι ακριβό μοντέλο (κόστος ανάπτυξης εξάλου δεν υπάρχει)
αν ακολουθήσουν την πολιτική που βούλιαξε την εταιρεία (premium μαρκα με premium τιμή) θα ξαναπατώσουν απλα. Ολοι τους γερμανούς προτιμούν εκεί
Κανε πρώτα μια επιθετική πολιτική να πουλήσεις το μικρό σου να σε μάθει ξανά ο κόσμος και μετά στα άλλα μοντέλα σου (που θα βγάλεις στο μέλλον) βλέπεις πως πάει έχοντας μια επιτυχία και ενα καλό ξεκίνημα ηδη και ας μην έχει το μέγιστο κέρδος
εγώ ετσι το βλέπω τουλάχιστον
-
-
Χωρίς καμία υπόνοια και προσπάθεια να θίξω τον πολιτισμό κανενός.....
Μου θύμισε αυτό....
-
@jammamon said in Lancia Ypsilon 2022:
https://www.autoweek.nl/autonieuws/artikel/nieuwe-lancia-ypsilon-vanbinnen-en-vanbuiten-te-zien/
Μια σχεδιαστική μίξη citroen C3 προηγούμενου μπροστά με στοιχεία του 208 απο την μεσαία κολώνα και πίσω.
Πωπός με φωτιστικά σώματα πίσω κάπως πάει να θυμίσει Lancia stratos.
Μέσα τιμόνι και ταμπλώ Citroen με αεραγωγους Peugeot , oθόνες η μία citroen η άλλη Peugeot με κουμπακια διακόπτες κλπ PSA.
Αχταρμάς , χωρίς ξεχωριστή σχεδιαστική ταυτότητα.
Δεν θα είχα κανένα παράπονο φυσικά αν είχε τιμές C3 , αλλά προβλέπω τιμές Audi A1.
-
Και αυτό το στριγκάκι στη μάσκα τι φάση....
-
Ως πρώτη ματιά, δε μου αρέσει.
Ιδίως το εμπρός μέρος. -
Κάτι στο εσωτερικό με χαλάει κι εμένα, ίσως επειδή με παραπέμπει σε κάτι από τη Γαλλική σχολή σε διάφορα σημεία, στο τιμόνι, στους καθρέφτες, κάτι δεν μου κάθεται καλά. Επίσης, αυτό που με χαλάει, είναι ότι απ'όσο είδα, ο χειρισμός του κλιματισμού, γίνεται μέσω του τάμπλετ. Αυτό είναι κάτι που δεν μου αρέσει γενικότερα, πες ότι θέλεις να κάνεις μια ρύθμιση στον κλιματισμό και κολλάει το τάμπλετ, τι κάνεις εκεί; Μένει να δοκιμαστεί και επίσημα και να δούμε και τις τιμές αλλά ναι, το μέσα, δεν με έχει προδιαθέσει θετικά μέχρι τώρα....
-
Tίναι αυτό ρε σεις? Μάτια βάτραχου μπροστά για φανάρια, τεράστα γραμματοσειρά για τη μάρκα, ογκώδες εμπρόσθιο μέρος, πολύ σχεδιαστική φλυαρία. Αυτό το ταψί κάτω από το ταμπλώ, τι εύρημα είναι ?
-
@dstou said in Lancia Ypsilon 2022:
Tίναι αυτό ρε σεις? Μάτια βάτραχου μπροστά για φανάρια, τεράστα γραμματοσειρά για τη μάρκα, ογκώδες εμπρόσθιο μέρος, πολύ σχεδιαστική φλυαρία. Αυτό το ταψί κάτω από το ταμπλώ, τι εύρημα είναι ?
Αν αναφέρεσαι σε αυτό που βρίσκεται μπροστά από το διακόπτη των ταχυτήτων, σε άλλη φωτογραφία που έχω δεί, είναι για ασύρματη φόρτιση smartphone, πιθανόν και για κάτι άλλο...
-
-
Στην Ιταλία,τρεις εξοπλιστικές εκδόσεις προς το παρόν για την υβριδική και ηλεκτρική: απλή Ypsilon - LX - Cassina
Περίεργη τιμολόγηση για υβριδική LX, μόνο 100 euro διαφορά από την πλήρη Cassina που έχει δύο κάμερες 180,αυτόνομη οδήγηση επιπέδου 2 και δύο οθόνες (info,καντράν) 10,25" κ.λ.π.
Μπορεί να είναι και τυπογραφικό λάθος,γιατί η ηλεκτρική LX έχει 1600 euro διαφορά από την Cassina.
Lancia Ypsilon 2022