-
Οι διαδρομές ήταν πολύ χαλαρές από χωριό στην πόλη (Ιωάννινα). Έβλεπα κάτι 5.3 καταναλώσεις.
Έπεφτε φυσιολογικά και δεν ήταν πλασματικό.
Δεν είχε εξάρσεις η οδήγηση.
Δεν είναι πως βγήκα από ΕΟ που ήμουν 150-160 συνέχεια και μου έριξε την αυτονομία, που θα ήταν λογικό.
Αλλά όπως και να λέει 20χλμ αυτονομία και να έχει ακόμα 6-7 λίτρα είναι περίεργο.Θέλω να ξέρω τι βγάζει πάνω κάτω από λαμπακι μέχρι να μείνω φαση.
Σε όλα τα οχήματα μου το έκανα και το κάνω. Μοτοσυκλέτες και αυτοκίνητα. -
Αναβει κάποια στιγμή ένδειξη να πας για γέμισμα μετά τα χλμ που δείχνει ή απλά δείχνει 0 στο τέλος;
Γιατί αν μετά τον μηδενισμό ανάβει η ένδειξη για φουλαρισμα τότε έχει άλλα 3-4λτ λογικά μέχρι να μείνεις οπότε λογικό να γεμίζει με 40-41 λτ.
Εμένα πχ με τα 47λτ όταν αναβει λαμπάκι και κάνω και 10-20χλμ και το φουλαρω μετά βάζει ως 43 λτ δλδ έχει ανάψει έχει κάνει αλλά 20 χλμ και έχω ακόμα αλλά 4λτ δλδ πρακτικά με τις καταναλώσεις που έχω από την ώρα που θα αναψει λαμπάκι κινούμαι για άλλα 100 χλμ μέχρι να μείνω. -
Το αουρις βαράει πρώτο ήχο και αναβοσβήνει η τελευταία μπάρα στα 25χλμ μέχρι να μηδενίσει το υπόλοιπο χλμ.
Αφού μηδενίσει έχει περίπου 35χλμ μέχρι να μείνει.
Κοίτα τι ενδείξεις έχει όταν σου ανάψει λαμπάκι. -
@tkin73 said in Mazda CX-30:
Αναβει κάποια στιγμή ένδειξη να πας για γέμισμα μετά τα χλμ που δείχνει ή απλά δείχνει 0 στο τέλος;
Γιατί αν μετά τον μηδενισμό ανάβει η ένδειξη για φουλαρισμα τότε έχει άλλα 3-4λτ λογικά μέχρι να μείνεις οπότε λογικό να γεμίζει με 40-41 λτ.
Εμένα πχ με τα 47λτ όταν αναβει λαμπάκι και κάνω και 10-20χλμ και το φουλαρω μετά βάζει ως 43 λτ δλδ έχει ανάψει έχει κάνει αλλά 20 χλμ και έχω ακόμα αλλά 4λτ δλδ πρακτικά με τις καταναλώσεις που έχω από την ώρα που θα αναψει λαμπάκι κινούμαι για άλλα 100 χλμ μέχρι να μείνω.Ανάβει το λαμπάκι περίπου στα 50-60 χλμ αναλόγως σε τι φάση ήσουν και η βελόνα κατευθεινεται στο μηδέν.
Πλησίαζε στο μηδέν και έλεγε 20χλμ ακόμα. Το φυσιολογικό είναι να περιμένεις να βάλεις 45-46λτ από τα 48.
Αλλά 41?
Θεωρητικά όταν ανάβει λαμπάκι έχεις 5-6-7 λίτρα(αναλόγως αυτοκινήτου) και έχεις από 30-40χλμ τουλάχιστον. Δεν λέμε τώρα να είσαι τέρμα γκάζι.Ήθελα να δω αν και άλλοι κάτοχοι έχουν δει κάτι διαφορετικό.
Τσεκαρα και μανουάλι...9λτ όταν ανάψει.
-
Λαμπάκι στο δικό μου ανάβει στα 50. Δεν θυμάμαι να έχει αναψει με περισσότερα.
Κι εγώ ήθελα να ξέρω τι παίζει.
Το άφησα να φτάσει στα 10 και έβαλα 43.
Οπότε μάλλον μηδενίζει με 4-5 λίτρα υπόλοιπο. -
Όποτε μετά τη σταθερη ένδειξη για χαμηλή στάθμη καυσίμου έχουμε και το αναβοσβημα.
Άραγε να μηδενίζει η αυτονομία και να αρχίζει να αναβοσβηνει μετά?
Στο λαμπάκι πάντως και με 9λτ ακόμα άνετα κάνεις 80-100χλμ.στο νορμάλ. -
@chrisk6 said in Mazda CX-30:
Θα με τρελάνει το θέμα ντεπόζιτο/λίτρα/αυτονομία.
Άφησα σήμερα το τρίπ να μου λέει αλλά 20χλμ αυτονομίας μέχρι να μείνω (?) και πήγα να φουλαρω στη Shell.
Ε λοιπόν έβαλα 40.87λτ. WTF?
Υποτίθεται είναι 48λτ το ντεπόζιτο...
Πώς γίνεται να έιχε αλλά ~7 και να αναφερε μόνο 20χλμ ακόμα.
Ποτέ δεν το έχω άφησει να δείξει τόσο χαμηλά και πότε δεν έχω βάλει πάνω από αυτό το νούμερο των λίτρων...όλο 39/40/38...Στα περισσότερα αυτοκίνητα το λαμπάκι ανάβει και η αυτονομία μειώνεται δραματικά με αρκετά λίτρα στο ρεζερβουάρ αγχώνοντάς τον για να προστατέψει αυτοκίνητο και οδηγό από το να μείνει από καύσιμα
-
@ss_76 said in Mazda CX-30:
@chrisk6 said in Mazda CX-30:
Θα με τρελάνει το θέμα ντεπόζιτο/λίτρα/αυτονομία.
Άφησα σήμερα το τρίπ να μου λέει αλλά 20χλμ αυτονομίας μέχρι να μείνω (?) και πήγα να φουλαρω στη Shell.
Ε λοιπόν έβαλα 40.87λτ. WTF?
Υποτίθεται είναι 48λτ το ντεπόζιτο...
Πώς γίνεται να έιχε αλλά ~7 και να αναφερε μόνο 20χλμ ακόμα.
Ποτέ δεν το έχω άφησει να δείξει τόσο χαμηλά και πότε δεν έχω βάλει πάνω από αυτό το νούμερο των λίτρων...όλο 39/40/38...Στα περισσότερα αυτοκίνητα το λαμπάκι ανάβει και η αυτονομία μειώνεται δραματικά με αρκετά λίτρα στο ρεζερβουάρ αγχώνοντάς τον για να προστατέψει αυτοκίνητο και οδηγό από το να μείνει από καύσιμα
Στα περισσότερα οχήματα μου ήθελα να ξέρω πόσα βγάζει για είμαι σίγουρος στο τι έχω μπροστά μου. Τώρα με 9λτ να αναβει το λαμπάκι έχουμε απόθεμα. Θα το αφήσω να μηδενίσει μια φορά και θα ξαναβάλω.
Τεσταρουμε όλα τα όρια...όχι μόνο πρόσφυσης και μοτέρ.
Μέχρι και βενζίνης. -
Δεν κανεις καλο στην αντλια βενζινης ομως , αφηνοντας το να φτανει τοσο χαμηλα το καυσιμο
-
@alexandros-k said in Mazda CX-30:
Δεν κανεις καλο στην αντλια βενζινης ομως , αφηνοντας το να φτανει τοσο χαμηλα το καυσιμο
Προφανώς αλλά σε συχνή χρήση με το να το στεγνώνεις το καταπονεις. Αν με μια φορά είχα τέτοιο άγχος...
Εδώ δεν έχει κλάσει η αντλία του Beverly που είναι Ιταλός (με ότι συνεπάγεται) αν τα παίξει του Mazda...Είπαμε όμως μια φορά για να ξέρω.
Ποτέ δεν το αφήνω να φτάσει λαμπάκι.
Εκτός και αν είμαι σε συγκεκριμένη κατάσταση.
Π.χ Τώρα που ανέβηκα χωριό δεν θα έβαζα Φιλιππιάδα ας πούμε στην shell. Έφτασα, ξεφόρτωσα και μπήκα προς τα Ιωάννινα μετά τον κόμβο που βάζω πάντα.
Έχω και κάποια κολληματα. -
@chrisk6 said in Mazda CX-30:
Έφτασα, ξεφόρτωσα και μπήκα προς τα Ιωάννινα μετά τον κόμβο που βάζω πάντα.
Έχω μια κάποια κολληματα.απεναντι απο το Πρακτικερ ?
-
@alexandros-k said in Mazda CX-30:
@chrisk6 said in Mazda CX-30:
Έφτασα, ξεφόρτωσα και μπήκα προς τα Ιωάννινα μετά τον κόμβο που βάζω πάντα.
Έχω μια κάποια κολληματα.απεναντι απο το Πρακτικερ ?
Ναι.
-
Καλησπέρα σε όλους και καλή χρονιά, στο διαταύτα, η μεικτή κατανάλωση στον skyactive- x fwd με μηχανικό κιβώτιο, ποια είναι ? όσοι ειδικά έχετε αυτόν τον συνδυασμό. Στην ουσία θα ήθελα να μάθω την πραγματική κατανάλωση για τον συνδυασμό αυτόν
Ευχαριστώ προκαταβολικά. -
@mike007 said in Mazda CX-30:
Καλησπέρα σε όλους και καλή χρονιά, στο διαταύτα, η μεικτή κατανάλωση στον skyactive- x fwd με μηχανικό κιβώτιο, ποια είναι ? όσοι ειδικά έχετε αυτόν τον συνδυασμό. Στην ουσία θα ήθελα να μάθω την πραγματική κατανάλωση για τον συνδυασμό αυτόν
Ευχαριστώ προκαταβολικά.Καλή χρονιά.
Κατοικώ σε επαρχιακή πόλη.
Έχω το awd και από τότε που αγόρασα το αυτοκίνητο έχω 6.8.Αν όμως το χρησιμοποιούσα Αθήνα και μποτιλιάρισμα εκτιμώ πως θα ήμουν προς 8.
-
Είναι πολύ γενικό πόσο καταναλώνει ο καθένας μας ενώ χρησιμοποιούμε το αυτοκίνητο σε διαφορετικές συνθήκες και σίγουρα με διαφορετικό τρόπο οδήγησης.
Μέσα στην πόλη σε καθημερινή χρήση λογικά το 8αρι-9αρι θα το έχει σίγουρα. Εγώ που μένω Αθήνα δεν το χρησιμοποιώ για καθημερινή χρήση παρά μερικές φορές για βόλτες με τα μικρά. Βλέπω ότι σε αποστάσεις μέχρι 10χλμ με σταματά/ξεκινά είναι γύρω στο 8-8.5.
Αν βγεις παραεξω και πας νορμάλ και χαλαρά πέφτει.
Που θα κινείσαι αν το πάρεις?
Επαρχία? Αθήνα?
Εγώ τώρα μια βδομάδα που είμαι Ιωάννινα και κινούμαι χαλαρά και κάνοντας αποστάσεις 20-30χλμ βλέπω από 5.5 έως 7.ΜΤ6/AWD και εγώ.
-
@chrisk6 said in Mazda CX-30:
Είναι πολύ γενικό πόσο καταναλώνει ο καθένας μας ενώ χρησιμοποιούμε το αυτοκίνητο σε διαφορετικές συνθήκες και σίγουρα με διαφορετικό τρόπο οδήγησης.
Μέσα στην πόλη σε καθημερινή χρήση λογικά το 8αρι-9αρι θα το έχει σίγουρα. Εγώ που μένω Αθήνα δεν το χρησιμοποιώ για καθημερινή χρήση παρά μερικές φορές για βόλτες με τα μικρά. Βλέπω ότι σε αποστάσεις μέχρι 10χλμ με σταματά/ξεκινά είναι γύρω στο 8-8.5.
Αν βγεις παραεξω και πας νορμάλ και χαλαρά πέφτει.
Που θα κινείσαι αν το πάρεις?
Επαρχία? Αθήνα?
Εγώ τώρα μια βδομάδα που είμαι Ιωάννινα και κινούμαι χαλαρά και κάνοντας αποστάσεις 20-30χλμ βλέπω από 5.5 έως 7.ΜΤ6/AWD και εγώ.
Ναι σίγουρα συμφωνώ απλά πιο πολύ με ενδιέφερε και τις εμπειρίες που έχει ο καθένας σύμφωνα κ με το περιβάλλον που το οδηγεί… εγώ το θέλω για γύρω προάστια Θεσσαλονίκης και όχι τόσο κέντρο… με μια νορμαλ οδήγηση όχι δλδ πολλά γκάζια… αν μπορούσα να πετύχω νούμερα 5.5 -6.5 θα ήταν καλά…
-
Όταν εννοείς προάστια εκτός Θεσσαλονίκης
θα έχει και πολύ περιφερειακόΑν όχι, θα είσαι 6 με 7.
-
@gtsartsal said in Mazda CX-30:
Όταν εννοείς προάστια εκτός Θεσσαλονίκης
θα έχει και πολύ περιφερειακόΑν όχι, θα είσαι 6 με 7.
Ναι φίλε μου θα έχει και πολύ περιφερειακό … κέντρο δεν μπαίνω πολύ… οπότε γύρω γύρω…
-
βασικά επειδή πιθανόν δεν θα κρατιέσαι (μην το εκλάβεις προσωπικά, αλλά πιθανόν να θες να παίξεις λίγο) σε ταχύτητες πόλης, υπολόγισε λίγο παραπάνω.
-
5.5λτ είναι κατανάλωση που θα γράψει ένα ντίζελ ή φουλ υβριδικο σε ταξιδάκι, όχι ένα δίλιτρο βενζίνης.
Mazda CX-30