-
@tsour_ee said in Toyota Yaris Cross:
@monman2 said in Toyota Yaris Cross:
Στα ιαπωνικά ενα άλλο σχέδιο στο ταμπλό λίγο διαφορετικά υφάσματα κανα led και μακάρι και στο βασικό YC να υπάρχει το καινούργιο ηχομονωτικό παρμπρίζ που το περιμένουμε να εμφανιστεί στα ανταλλακτικά και οι ιδιοκτήτες του τωρινού
Σε προσφορά που πήρα χθες καθώς ενδιαφέρομαι στον std εξοπλισμό υπάρχει το ηχομονωτικό στρώμα παρμπρίζ....δεν ξέρω αν είναι το ίδιο στο οποίο αναφέρεσαι.
Αυτό που έχει τώρα κρατάει με το ζόρι το κρύο έξω όχι τον ήχο
-
@georgemit said in Toyota Yaris Cross:
Πες το στον Μοταρο.
Δε ξέρω πόσο έξυπνο είναι να επέμβεις σε ένα τέτοιο αμάξι. Άλλωστε υποτίθεται το πήρες για οικονομία.νταξ, ο τυπος ειναι σαν τη λουκα του ερωτοδικειου για τογιοταιους, πιστευε και φορα φουστα....
για να παρεις εστω και πεντε αλογατα σε ατμοσφαιρα, κανονικη μαλιστα οχι απο αυτες που ψηφιζουν τωρα το νομοσχεδιο για τις υιοθεσιες, θελει πολυ κοπο και πονοαλλα βρηκε το κοινο το πικραμενο απο τα σχιστοματικα αμεα και τα λεει
-
Ο καλύτερος και πιο αποδοτικός τρόπος να γίνει πιο γρήγορο ένα ατμοσφαιρικό είναι να κόψεις τα λιπαρά και τα γλυκά για ένα έτος.
-
Η απάντηση του Μόταρου όταν του είπα ότι ακόμα και τουρμπατα παίρνουν μόλις 20 - 25 άλογα με παράλληλο.
-
@georgemit said in Toyota Yaris Cross:
Η απάντηση του Μόταρου όταν του είπα ότι ακόμα και τουρμπατα παίρνουν μόλις 20 - 25 άλογα με παράλληλο.
ΝΑ δεις που σε πολεοδομία ή σε δημο θα δουλεύει αυτός
-
@gatoz said in Toyota Yaris Cross:
@georgemit said in Toyota Yaris Cross:
Η απάντηση του Μόταρου όταν του είπα ότι ακόμα και τουρμπατα παίρνουν μόλις 20 - 25 άλογα με παράλληλο.
ΝΑ δεις που σε πολεοδομία ή σε δημο θα δουλεύει αυτός
ή μάντης είσαι ή πονηρός
-
@georgemit said in Toyota Yaris Cross:
Η απάντηση του Μόταρου όταν του είπα ότι ακόμα και τουρμπατα παίρνουν μόλις 20 - 25 άλογα με παράλληλο.
Ειδες ομως πως βγαζει την ουρα του απ εξω?
Φανταζομαι γραφει -
Να πούμε κάτι που μόνο αν το ζήσεις το εκτιμάς και φυσικά δεν είναι προνόμιο μόνο του YC αλλα όλων των υβριδικών αλλα και EV.
Η αναμονή οταν περιμένεις να βγουν τα παιδιά -εγγόνια απο το φροντιστήριο ή να σχολάσει η γυναίκα ή να τελειώσει η πεθερά τις εξετάσεις της στο νοσοκομείο που αφήνουν μόνο ενα συνοδό να μπει μέσα .
Δεν κυνηγάς την σκιά το καλοκαίρι δεν παλεύεις με το βρωμόπανο να ξεθολώσεις τα τζάμια τις βροχερές μέρες.
ΟΛΑ δουλεύουν, μουσική ,κλίμα, υαλοκαθαριστήρες και τον χειμώνα που σκοτεινιάζει νωρίς όλα τα φώτα αναμμένα να βρούνε αμέσως που είσαι παρκαρισμένος.
Με την ελάχιστη κατανάλωση βενζίνης, μετα απο μισή ώρα στάση το 3,5 μέση κατανάλωση γίνεται 4,5
τώρα τον χειμώνα για να εχεις ζέστη 23 βαθμούς .Ω Ρ Α Ι Ο ! η αγγαρεία γίνεται πιο υποφερτή!
-
@georgemit said in Toyota Yaris Cross:
Η απάντηση του Μόταρου όταν του είπα ότι ακόμα και τουρμπατα παίρνουν μόλις 20 - 25 άλογα με παράλληλο.
Ζήτα του να σου δείξει τα μπεκ του άμεσου ψεκασμού, ή έστω την αντλία υψηλής πίεσης στο υβριδικό να δούμε τι θα πει.
-
@gatoz said in Toyota Yaris Cross:
ΝΑ δεις που σε πολεοδομία ή σε δημο θα δουλεύει αυτός
Tα έχουμε πει, οδηγός απορριματοφώρου ειναι σε κάποιο Δήμο.
-
@fanis75 said in Toyota Yaris Cross:
@gatoz said in Toyota Yaris Cross:
ΝΑ δεις που σε πολεοδομία ή σε δημο θα δουλεύει αυτός
Tα έχουμε πει, οδηγός απορριματοφώρου ειναι σε κάποιο Δήμο.
Νταξει και αυτο δεν ειναι κατι απλο.
Ειναι καλα τιμονια και αυτοι...τραβανε τρελα ζορια μεσα στις μεγαλες πολεις.
Κατι αλλο θα κανει... -
Α ναι , πείτε κιόλας του τύπου ότι στο καινούργιο Yaris είναι 92 άλογα ο κινητήρας στο υβριδικό. 74 ήταν στο προηγούμενο μοντέλο.
-
@monman2 said in Toyota Yaris Cross:
Να πούμε κάτι που μόνο αν το ζήσεις το εκτιμάς και φυσικά δεν είναι προνόμιο μόνο του YC αλλα όλων των υβριδικών αλλα και EV.
Η αναμονή οταν περιμένεις να βγουν τα παιδιά -εγγόνια απο το φροντιστήριο ή να σχολάσει η γυναίκα ή να τελειώσει η πεθερά τις εξετάσεις της στο νοσοκομείο που αφήνουν μόνο ενα συνοδό να μπει μέσα .
Δεν κυνηγάς την σκιά το καλοκαίρι δεν παλεύεις με το βρωμόπανο να ξεθολώσεις τα τζάμια τις βροχερές μέρες.
ΟΛΑ δουλεύουν, μουσική ,κλίμα, υαλοκαθαριστήρες και τον χειμώνα που σκοτεινιάζει νωρίς όλα τα φώτα αναμμένα να βρούνε αμέσως που είσαι παρκαρισμένος.
Με την ελάχιστη κατανάλωση βενζίνης, μετα απο μισή ώρα στάση το 3,5 μέση κατανάλωση γίνεται 4,5
τώρα τον χειμώνα για να εχεις ζέστη 23 βαθμούς .Ω Ρ Α Ι Ο ! η αγγαρεία γίνεται πιο υποφερτή!
Χειμωνιάτικα αυτά δεν παίζουν!
Πραγματική ιστορία για να δείτε οτι τελικά μαπα το καρπουζι!
Το μαζντογιαρις της γυναικας παρκάρεται σε υπαίθρια καιτοι περιφραγμένη θεση.
Βορά στα καιρικά φαινόμενα και κρύο!
Με την υγρασία δεν λειτουργουσε η καμερα και καθε πρωι πεταγονταν τα errors αβερτα.
Αυτό μου έχει συμβει και στο YC και στο προηγουμενο Yaris.Επίσης το αμαξι μόλις πατήσεις το κουμπί ξεκινάει ο κινητήρας και αν βάλεις και λίγο κλίμα ή τα θερμαινόμενα καθισματα/τιμόνι να σπάσει το κρυο η κατανάλωση εκτινάσεται! 10+ για πλάκα!
Γενικώς σε συνθηκες κρυου πανε ακλαφτα τα πλεονεκτηματα του υβριδισμου!
Ηδη η αυτονομία του YC ειναι κατά 150 χλμ λιγότερη του YC που ειναι σε στεγασμενο μιας και η καταναλωση από 3,9-4 σε εμενα με αυτά τα θεματα σκαρφαλωνει στα 4,8-5....Αρα καλά και τα υβριδικά αλλά σε συνθηκες στοργης και προδερμ!
-
Ευτυχώς στα νότια προάστια ο χειμώνας κρατάει έναν μήνα
-
Και ενα κανονικο θερμικο θα εχει αυξημενη καταναλωση στο κρυο παντως. Ειναι γνωστο οτι οι μπαταριες επιρεαζοντε απο το κρυο οποτε οκ. Αλλα Αθηνα σπανια εχει κρυο.
Δεν παρακολουθω ολες τις συζητησεις σας αλλα ενταξει δεν χρειαζεται να δινουμε περισσοτερη σημασια απο οση χρειαζεται. Ενα αμαξι ειναι οπως ολα τα αλλα, εχει καποια χρηστικη αξια περα απο αυτο δεν ειναι αξιο συζητησης σαν να ειναι κατι το ιδιαιτερο οπως ενα μαζερατι πχ
-
@wantone said in Toyota Yaris Cross:
Και ενα κανονικο θερμικο θα εχει αυξημενη καταναλωση στο κρυο παντως.
και τα θερμικά πονάνε αλλά τα υβριδικά επηρεάζονται περισσότερο, από 3,4 το Σεπτέμβρη είμαι στο 4,1 τον Δεκέμβρη, αύξηση 20%
-
Σε σύγκριση πάντως με το yaris diesel που εχω επίσης το υβριδικό είναι πιο οικονομικό στον κρύο καιρό και στην ίδια διαδρομή το κλίμα δίνει ζεστό αέρα νωρίτερα παντα με ίδια ζητούμενη θερμοκρασία .
Το πετρελαιοκίνητο δίνει προτεραιότητα στο ζέσταμα του κινητήρα και δεν ανοίγει ουτε στην πρώτη σκάλα τον ανεμιστήρα εαν δεν ζεσταθεί καλά το μοτερ πρώτα , εχει αυτόματο κλιματισμό και οταν το εχεις στο auto περιμένεις σχεδόν 8-10 λεπτά μεχρι να δώσει εντολή ο εγκέφαλος .
Το υβριδικό αναβοσβήνει τον κινητήρα ανάλογα της θερμοκρασίας που θα ζητήσεις , το Σάββατο που είχε ψόφο ενω περίμενα τον Στέφανο -για την ταβέρνα-έπαιζα με την ρύθμιση της θερμοκρασίας μόλις το έβαζα στο 22 ξεκίναγε ο κινητήρας μόλις το κατέβαζα στο 20 έσβηνε!
Αρα αν πας ντυμένος με σκούφο και γάντια δεν ανεβάζεις την κατανάλωση ακόμη και τον χειμώνα ! -
@monman2 said in Toyota Yaris Cross:
Αρα αν πας ντυμένος με σκούφο και γάντια δεν ανεβάζεις την κατανάλωση ακόμη και τον χειμώνα !
Σωστά οσα αναφέρεις.
Να συμπληρώσω ότι αν έχεις θερμαινόμενα καθίσματα, περιορίζεις ακόμη περισσότερο τη χρήση κλιματισμού τον χειμώνα, με άμεσο όφελος στην οικονομία καυσίμου. -
@wantone said in Toyota Yaris Cross:
Και ενα κανονικο θερμικο θα εχει αυξημενη καταναλωση στο κρυο παντως. Ειναι γνωστο οτι οι μπαταριες επιρεαζοντε απο το κρυο οποτε οκ. Αλλα Αθηνα σπανια εχει κρυο.
Δεν παρακολουθω ολες τις συζητησεις σας αλλα ενταξει δεν χρειαζεται να δινουμε περισσοτερη σημασια απο οση χρειαζεται. Ενα αμαξι ειναι οπως ολα τα αλλα, εχει καποια χρηστικη αξια περα απο αυτο δεν ειναι αξιο συζητησης σαν να ειναι κατι το ιδιαιτερο οπως ενα μαζερατι πχ
μην τα λες έτσι αυτά, σε αυτό το νήμα. Είπαμε. Είναι θησαυρός το Y C. Τα ίδια θα λέμε;
-
Υπάρχουν πολλοί σκεπτικιστές ... λογικό γιατί τα νούμερα κατανάλωσης είναι εκπληκτικά μέσα στην πόλη και αντίστοιχα ψηλού ντίζελ στην εθνική οδό .
Τα ελαττώματα του είναι αλλα και μόνο αν το ζήσεις θα τα ανακαλύψεις , μετράει επίσης και το background ...
εγω που είμαι κοντράκιας και δεν αφήνω το γάντι να πέσει κάτω όσα άλογα και να είναι ο άλλος σε πρόσφατη κόντρα με ενα AMG 63 επιβεβαίωσα οτι το αυτοκίνητο είναι σαν να ΜΗΝ εχει antispin . Aνεξέλεκτο σπινιάρισμα απο τα falken στην βροχή , προφανώς τρόμαξα τον άλλο που με άφησε καμμιά 50αρια μέτρα να προηγούμαι (να δει μηπως ανέβω στο διάζωμα της Καραμανλή δηλ μετα βιας το απέφυγα) και μετα με ανασκολόπισεΤην άλλη μέρα έψαξα για 4 εποχών με προτίμηση στο εκπληκτικό goodyear 4season gen 3 που φοράω στο άλλο yaris .
Τζίφος, δεν υπάρχει τίποτα σε αυτή την διάσταση (205/65/16) για επιβατικά μόνο για φορτηγάκια με τεράστιο δείκτη βάρους (107).
Μόνο πάλι falken το EUROALL SEASON AS210 στα 450 € περασμένα στον Παπαφλωράτο.
https://www.skroutz.gr/s/32195895/Falken-Euro-All-Season-AS210-205-65-R16-95H-4-Epochon-Lasticho-gia-Epivatiko-Aytokinito.htmlΝα ενα ελάττωμα ακόμα δεν εχεις επιλογές σε ελαστικά παρα μόνο απο την γκάμα της falken.
Toyota Yaris Cross