-
Αυτοί λένε 180+ αυτονομία σε μικτή κατανάλωση, άρα στην πόλη πχ Κηφισός περνάει τα 200 χλμ.
Από το δίκτυο φορτίζει. 20kwh είναι η μπαταρία
Αυτοί τα kei cars τα παρκάρουν έξω από την πόρτα τους, κυριολεκτικά. Έχουν πολλές μονοκατοικίες.
Τα κολλάνε στον τοίχο του σπιτιού τους και βγαίνουν από την άλλη πόρτα. Για αυτό έχουν επίπεδο δάπεδο, και θέσεις σαν καναπές.
-
Και η kia με το Ray ev.
Τελείως αθόρυβο ως ηλεκτρικο.Αυτό σε δοκιμές, αν καταλαβαίνω σωστά έτσι όπως δείχνουν τα γραφήματα τους έχει μικτή αυτονομία 200 χλμ και σου μένουν και 20% μπαταρία! ( Μπορεί να κάνω και λάθος)
Μια χαρά για καθημερινό. το μοντέλο της kia εναι τεραστίων διαστάσεων στο εσωτειρκο του.
-
@lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Αυτοί λένε 180+ αυτονομία σε μικτή κατανάλωση, άρα στην πόλη πχ Κηφισός περνάει τα 200 χλμ.
Από το δίκτυο φορτίζει. 20kwh είναι η μπαταρία
Αυτοί τα kei cars τα παρκάρουν έξω από την πόρτα τους, κυριολεκτικά. Έχουν πολλές μονοκατοικίες.
Τα κολλάνε στον τοίχο του σπιτιού τους και βγαίνουν από την άλλη πόρτα. Για αυτό έχουν επίπεδο δάπεδο, και θέσεις σαν καναπές.
ποσοι ευρωπαιοι (για να μην παω καν στου ςελληνες) πιστευεις οτι θα δωσουν 20κ για κατι τετοιο; Εδω εχουν σταματησει στην ευρωπη να πουλανε τα πολυμορφικα, τα οποια τα θεωρω φοβερα πρακτικα αμαξια και εχουν στραφει ολοι σε suv.
Τετοια "τετραγωνα" αμαξια δεν ειχαμε ποτε στην ευρωπη (αντε μονο το ignis, το atos και το matiz, τα οποια κοστιζαν πολυ κατω απο 20κ ομως). Η αμερικη αγοραζει πολυμορφικα, αλλα πολυ μεγαλυτερα (και ακομα και εκει εχουν πεσει οι πωλησεις τους). Η ασια αγοραζει επισης πολυμορφικα, γιατι εκει εχουν διαφορετικη λογικη, της πολυτελους μεταφορας χωρις να τους ενδιαφερει η "μουρη" της εξωτερικης εμφανισης. Δεν λεω οτι η μια λογικη ειναι σωστη και η αλλη λαθος, απλα αναφερω λογους για τους οποιους, δεν πας να χτυπιεσαι κατω, αυτα δεν θα ερθουν στην ευρωπη -
Δεν αγοράζουν διότι δεν προσφέρονται. Όταν τα προσέφεραν είχε γεμίσει η αγορά. Πολλά suzuki, daihatsu, matiz, hyundai κτλ αγόραζαν.
Μάλιστα θεωρώ πως αν κάποιος μπει μέσα σε αυτό και δει τους χώρους τους που είναι τεραστίων διαστάσεων, συν την ασφάλεια και το μικρό κόστος μετακίνησης...γιατί όχι;
Για καθημερινό όχημα, για δεύτερο όχημα πάντα.
Το ignis πουλάει πολύ και έχει τιμή κοντά στα 20Κ
-
Δες τους χώρους και κάνε εικόνα μία οικογένεια να κάνει τις καθημερινές της μετακινήσεις στην πόλη, στα σχολεία, στα σουπερμάρκετ κτλ φορτώνεις ολόκληρα τα ποδήλατα πίσω και τα μεταφέρεις άνετα.
Παίρνει μέχρι και καρότσι ανάμεσα από τα καθίσματα χωρίς να το διπλώσεις!!!
-
@lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Δεν αγοράζουν διότι δεν προσφέρονται. Όταν τα προσέφεραν είχε γεμίσει η αγορά. Πολλά suzuki, daihatsu, matiz, hyundai κτλ αγόραζαν.
Μάλιστα θεωρώ πως αν κάποιος μπει μέσα σε αυτό και δει τους χώρους τους που είναι τεραστίων διαστάσεων, συν την ασφάλεια και το μικρό κόστος μετακίνησης...γιατί όχι;
Για καθημερινό όχημα, για δεύτερο όχημα πάντα.
Το ignis πουλάει πολύ και έχει τιμή κοντά στα 20Κ
οταν τα προσεφεραν κοστιζαν κατω απο 10 χιλιαρικα και ηταν καλες οικονομικα εποχες για τη χωρα μας. Το ignis δεν ξερω ποσο πουλαει, διοτι δεν βλεπω και πολλα στο δρομο, αν εχεις νουμερα, καλως. Εξακολουθεις να μην εχεις λυσει το θεμα της φορτισης ομως. Σκεψου ποσο μικρο ειναι το target group. ΕΙναι η τομη των ακολουθων συνολων
- ανθρωποι που θελουν να διαθεσουν γυρω στα 20κ για 2ο αυτοκινητο, ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ πολης (με ενα πολο ή ignis, πας στο "χωριο")
- εχουν θεση σταθμευσης με δυνατοτητα να την ηλεκτροδοτησουν (ειτε σε πολυκατοικια ειτε σε μονοκατοικια)
- τους αρεσει αισθητικα
Δεν μπορω να πιστεψω οτι οι εισαγωγεις ειναι χαζοι και δεν φερνουν κατι που ξερουν οτι θα πουλουσαν. Εδω υπαρχουν μαρκες/μοντελα που ηταν σιγουρο οτι θα πουλησουν και δεν τα εφερναν.
-
εμενα με επεισες παντως, θα το αγοραζα
-
Υπήρχε κοινό, κόπηκε λόγω προτύπων ασφαλείας όχι διότι δεν πωλούσαν.
Ναι 20Κ υποθετικά διότι μπορεί να είναι και 16-17Κ . Διοτι το έξτρα κόστος υποθετικά και πάλι θα ναι +2Κ από την Ιαπωνία.
Δεύτερο αυτοκίνητο χροεαζοντια οι κάτοικοι προαστίων, αυτό σήμαινε ότι έχουν θέση στάθμευσης τις περισσότερες φορές διότι οι κατοικίες στανπροαστοα υποχρεωτικά από την πολεοδομία είχαν τουλάχιστον μία θέση στάθμευσης.
Εδώ έχουν πλέον οι πολύ ωραίες και σύγχρονες εργατικές κατοικίες!
Το κόστος μετακίνησης πέφτει στα €1,5 /100χλμ απ' τα €8-9/ 100 χλμ με ένα σύγχρονο δεύτερο. Και μιλάμε για αυτόματο, και στην περίπτωση του nissan με one pedal οδήγηση!
Οι αποστάσεις τους είναι χοντρικά το πολύ 50-70 χλμ/ ημέρα. Άνετα το καλύπτει. Αν μάλιστα υπάρχουν φωτοβολταϊκά, δεν χρειάζεται να πούμε κάτι άλλο.
-
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
εμενα με επεισες παντως, θα το αγοραζα
Χαχαχα....next!
-
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
εμενα με επεισες παντως, θα το αγοραζα
Λαπ...πιάσε ενα και για εμένα.
-
Πω πω πω όνειρο ζωωωω
-
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Το ignis δεν ξερω ποσο πουλαει, διοτι δεν βλεπω και πολλα στο δρομο, αν εχεις νουμερα, καλως.
Είναι στην κατηγορία mini (αλλά) SUV.
Για την περίοδο Ιανουαρίου-Ioυνίου 2023 κατέγραψε :
1 Suzuki Ignis: 700
2 Toyota Aygo X: 676Ενδεικτικά τα πρώτα 5 μοντέλα στην mini κατηγορία είχαν αυτές τις πωλήσεις:
1 Hyundai i10: 1.250
2 Kia Picanto: 1.196
3 Fiat 500: 661
4 Fiat Panda: 619
5 VW up!: 129 -
-
Δε νομίζω να υπάρχει κάτι σε ηλεκτρικό αμάξι με κατανάλωση πραγματική κάτω από 15kwh ανά 100χλμ (αμάξι κανονικό όχι ami και τέτοια).
Βάλτε τα μισά από όσα λένε να είστε μέσα.Και ένα μικρό ηλεκτρικό μηχανάκι που έκανα test drive, έλεγε 100χλμ αυτονομία, αλλά με βάση τη διαδρομή που έκανα, μου βγάζει 45.
Έφαγε άκυρο και γιατί η αυτονομία δε με ικανοποιεί, όπως και η ποιότητα κατασκευής. -
Η κατανάλωση στο kei car από δοκιμή την βρήκα. Όχι επίσημα νούμερα.10-11kwh/100χλμ σε χαλαρή οδήγηση πόλης έλεγαν. Αν το ξαναβρώ θα ποσταρω. Είναι στα ιαπωνικά.
Έχω δει, αν θυμάμαι σωστά, ακόμα και 8, κάτι σε ένα άλλο κινεζικό.
Όταν πέσουν στα 1100 -1200 κιλά τετοια κατανάλωση βγάζουν
Σκέψου με τις στερεού τύπου μπαταριες που στην ίδια αυτονομία θα έχουν το μισό βάρος.
Θα πέσουν και στα 6-7 kwh/100 χλμ σε αυτά τα μικρά.
-
@johnny-0 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Δε νομίζω να υπάρχει κάτι σε ηλεκτρικό αμάξι με κατανάλωση πραγματική κάτω από 15kwh ανά 100χλμ (αμάξι κανονικό όχι ami και τέτοια).
Βάλτε τα μισά από όσα λένε να είστε μέσα.Και ένα μικρό ηλεκτρικό μηχανάκι που έκανα test drive, έλεγε 100χλμ αυτονομία, αλλά με βάση τη διαδρομή που έκανα, μου βγάζει 45.
Έφαγε άκυρο και γιατί η αυτονομία δε με ικανοποιεί, όπως και η ποιότητα κατασκευής.το model y μου μεσα στην πολη βρισκεται στις 157wh/km (δηλ 15.7kw/100km), οποτε καταλαβαινεις οτι υπαρχει αρκετο περιθωριο προς τα κατω. Το i3 ενος φιλου βρισκεται γυρω στα 140 (ή 14 αναλογως την μοναδα μετρησης που προτιμας)
-
Πραγματικά 3-4 πάνελ να έχεις κάπου σε κάποια ταράτσα, η μέρος ταράτσας, κινείσαι τζάμπα.
Υπόψιν έρχονται τέντες φωτοβολταϊκά.
-
@lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Υπόψιν έρχονται τέντες φωτοβολταϊκά.
-
@elteo said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Υπόψιν έρχονται τέντες φωτοβολταϊκά.
Keep in mind.....
για να διαβάζεις τον εαυτό σου αργότερα.....
-
@lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Keep in mind.....
για να διαβάζεις τον εαυτό σου αργότερα.....
Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης