-
Δεν είναι μόνο θέμα στάθμευσης αλλά ορθής και λογικής διαχείρισης μιας τεχνολογίας που ακόμη δεν έχει ωριμάσει στο βαθμό που περιμένουμε. Τα ηλεκτρικά είναι ιδανικά σαν αυτοκίνητα πόλης στο παρόν στάδιο, εφόσον υπάρχει δυνατότητα οικιακής φόρτισης, και κατά συνέπεια πρέπει προς το παρόν να παράγονται ως αυτοκίνητα πόλης με λογικού μεγέθους και κόστους μπαταρίες, αυτονομία που αρκεί για αστική μετακίνηση και μέγεθος μινι αυτοκινήτου.
-
@lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
https://www.japantimes.co.jp/business/2023/10/24/companies/japan-top-selling-ev/
Among domestic manufacturers, Suzuki Motor, Toyota Motor and its subsidiary Daihatsu are introducing a commercial minicar EV aimed at the business market by March, and Honda Motor is scheduled to introduce one in 2024.
Αυτά τα αμαξάκια είναι το μέλλον για την κίνηση σε όλα τα αστικά κέντρα του κόσμου.
Στην Ελλάδα θα ήταν ιδανικά σε όλες τις πόλεις και περιοχές της Αθήνας.Οι 7/10 δεν κάνουν πάνω απο 25 χλμ τη μέρα για πήγαινε έλα σε δουλειά και δραστηριότητες με τα παιδιά.
13.000$ λεει...
Πως εμείς εδώ με κάτι up και smart που είναι χειρότερα χωροταξικά πληρώνουμε 25.000€ δεν μπορώ να το καταλάβω.
Τι τους εμποδίζει να τα εξάγουν και να σπάσουν ταμεία.
Στην Ευρώπη ειδικά θεωρώ πως θα γίνουν ανάρπαστα , έχει σφίξει το ζωνάρι πολύ παντού , δεν θα τους χαλάσει του ψηλομύτηδες Ευρωπαίους το kei car καθόλου αφού δεν είναι κορόιδα να δίνουν 30άρες για τα νέα VW και Tesla αν και όποτε βγούν. -
Kαι για προβληματισμό, το ακόλουθο άρθρο δείχνει ότι τα ηλεκτρικά είναι τελείως ακατάλληλα για μακροχρόνια μίσθωση:
Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι οι μπαταρίες που τροφοδοτούν τα ηλεκτροκίνητα οχήματα ευθύνονται για το μεγαλύτερο μέρος των εκπομπών κατά τη διαδικασία κατασκευής. Επειδή τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι πιο "βρώμικα" στην κατασκευή αλλά πιο καθαρά στην οδήγηση, εξήγησε ο Woodley, πρέπει να πληρούν ορισμένα όρια χιλιομέτρων προτού αξιοποιηθούν τα περιβαλλοντικά πλεονεκτήματα.
Στις ΗΠΑ, το τυπικό μη πολυτελές ηλεκτρικό αυτοκίνητο πρέπει να διανύσει μεταξύ 45.172 και 110.000 χιλιομέτρων (προτού αποκομίσει οφέλη από τις εκπομπές ρύπων).
"Ωστόσο, πολλά νοικοκυριά πωλούν το όχημά τους πριν φτάσουν εκεί",
Οι φορολογικές πιστώσεις, κατέληξαν οι ερευνητές, θα πρέπει να αποτελέσουν κίνητρο για τη μακροπρόθεσμη χρήση Ι.Χ. ηλεκτρικών. Επιπλέον, οι αγοραστές χαμηλού και μεσαίου εισοδήματος είναι, κατά μέσο όρο, σε καλύτερη θέση για να συνειδητοποιήσουν τα πλεονεκτήματα των εκπομπών από την οδήγηση EV (δηλαδή καταγράφουν περισσότερα χιλιόμετρα σε σχέση με τον αριθμό των αυτοκινήτων που διαθέτουν).
Όχι μόνο οι επιδοτήσεις των ΗΠΑ ρέουν προς τους εύπορους, με τα νέα EV να εξακολουθούν να κοστίζουν κατά μέσο όρο σχεδόν 12.000 δολάρια περισσότερα ανά όχημα το 2022 από εκείνα που κινούνται με ορυκτά καύσιμα, αλλά αποδεικνύεται ότι οι φορολογικές πιστώσεις (έως και 7.500 δολάρια το 2023) μπορούν να δώσουν κίνητρα σε λάθος αγοραστές. Πολλοί οδηγούνται στην αύξηση του αποτυπώματος άνθρακα τους. -
Έλα ντε;;;;
Είχαν θέμα με το πρότυπα ασφαλείας. Πλέον όχι, προσφέρουν αξιοπρεπή ασφάλεια. Βαθμολογούνται με 5 αστέρια!
Ενώ λόγω των μπαταριών στο δάπεδο έχει αλλάξει όλο το κέντρο βάρος τους με αποτέλεσμα να είναι έως και παιχνιδιάρικα στην οδήγηση παρά το σχήμα τους!
-
@nmsm2 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Kαι για προβληματισμό, το ακόλουθο άρθρο δείχνει ότι τα ηλεκτρικά είναι τελείως ακατάλληλα για μακροχρόνια μίσθωση:
Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι οι μπαταρίες που τροφοδοτούν τα ηλεκτροκίνητα οχήματα ευθύνονται για το μεγαλύτερο μέρος των εκπομπών κατά τη διαδικασία κατασκευής. Επειδή τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι πιο "βρώμικα" στην κατασκευή αλλά πιο καθαρά στην οδήγηση, εξήγησε ο Woodley, πρέπει να πληρούν ορισμένα όρια χιλιομέτρων προτού αξιοποιηθούν τα περιβαλλοντικά πλεονεκτήματα.
Στις ΗΠΑ, το τυπικό μη πολυτελές ηλεκτρικό αυτοκίνητο πρέπει να διανύσει μεταξύ 45.172 και 110.000 χιλιομέτρων (προτού αποκομίσει οφέλη από τις εκπομπές ρύπων).
"Ωστόσο, πολλά νοικοκυριά πωλούν το όχημά τους πριν φτάσουν εκεί",
Οι φορολογικές πιστώσεις, κατέληξαν οι ερευνητές, θα πρέπει να αποτελέσουν κίνητρο για τη μακροπρόθεσμη χρήση Ι.Χ. ηλεκτρικών. Επιπλέον, οι αγοραστές χαμηλού και μεσαίου εισοδήματος είναι, κατά μέσο όρο, σε καλύτερη θέση για να συνειδητοποιήσουν τα πλεονεκτήματα των εκπομπών από την οδήγηση EV (δηλαδή καταγράφουν περισσότερα χιλιόμετρα σε σχέση με τον αριθμό των αυτοκινήτων που διαθέτουν).
Όχι μόνο οι επιδοτήσεις των ΗΠΑ ρέουν προς τους εύπορους, με τα νέα EV να εξακολουθούν να κοστίζουν κατά μέσο όρο σχεδόν 12.000 δολάρια περισσότερα ανά όχημα το 2022 από εκείνα που κινούνται με ορυκτά καύσιμα, αλλά αποδεικνύεται ότι οι φορολογικές πιστώσεις (έως και 7.500 δολάρια το 2023) μπορούν να δώσουν κίνητρα σε λάθος αγοραστές. Πολλοί οδηγούνται στην αύξηση του αποτυπώματος άνθρακα τους.Βάλε λίγο την πηγή, έχω την αίσθηση πως τα δεδομένα του είναι παλαιά
-
Τop gear 1.11.2023
-
Όχι, εννοώ για την παραγωγή των μπαταριών και το αποτύπωμα τους. Έχουν αλλάξει αρκετά τα τελευταία δύο έτη απο όσο διαβάζω.
-
Δεν έχω επικαιροποιημένα αλλά σαν φιλοσοφία η έρευνα έχει δίκιο, ότι η συχνή αλλαγή τύπου leasing στα ηλεκτρικά είναι επιβαρυντική όπως επίσης η επιδότηση των ηλεκτρικών έχει λανθασμένους στόχους (υψηλής αξίας ηλεκτρικά ακατάλληλα για πόλη)
-
Χμμμ διαφωνώ σε αυτό. Είναι ο μοναδικός τρόπος να επιτευχθούν οι στόχοι για απόσβεση επενδύσεων σε έρευνα και ανάπτυξη τεχνολογιών με έναν χρονικό ορίζοντα
Η οικονομική ιστορία εδώ και άνω του αιώνα έχει αποδείξει πως η τεχνολογία επιταχύνει την εξάπλωση της όταν γίνεται έντονη και υψηλή απόσβεση των δαπανών εξέλιξης τα πρώτα έτη. Αυτό συμβαίνει μόνο εάν τα οχήματα απευθύνονται σε ένα κοινό με οικονομική άνεση το οποίο πληρώνει μια μεγάλη υπεραξία.
Με λιγα λογια για να έχουμε ως πρόταση , έστω θεωρητική μέχρι να αποφασίσουν να τα φέρουν εδώ αυτά τα kei cars, ev με μπαταρία 180-200 χλμ αυτονομίας με 13-14 Κ έπρεπε τη δεκαετία του 2000 κάποιοι να πληρώσουν για την ίδια αυτονομία κοντά στα 80-100Κ
-
Η συγκριση γινεται με τι οχηματα?
Γιατι αν η συγκριση ειναι με euro 6 και μεταγενεστερο λογικο ειναι να κλεινει η ψαλιδα.
Αλλα στην ελλαδα τα μισα ειναι euro 0, με τρυπιες εξατμισεις βγαλμενους καταλυτερες και dpf που ξερνανε λαδι.
Εδω το ηλεκτρικο θα κανει αποσβεση στους ρυπους την πρωτη μερα. -
Το ισοζύγιο μετρούν στο σύνολο της ζωής τους
-
Για να γίνει η απόσβεση μιας επένδυσης αρκεί η μαζική πώληση μεσαίας αξίας ηλεκτρικών (επιδότηση των ηλεκτρικών για αστική μετακίνηση) χωρίς να επιδοτείται του αυτοκίνητο των 50.000 ευρώ και άνω. Τα κίνητρα έπρεπε να αφορούν σε πρώτο στάδιο την αστική μετακίνηση με αντίστοιχου μεγέθους και αξίας αυτοκίνητα που θα έχουν και λογικό περιβαλλοντικό αποτύπωμα διότι όταν μετακινείσαι στην πόλη με αυτοκίνητο του οποίου οι μπαταρίες ισοδυναμούν με μπαταρίες 100 υβριδικών έχει χαθεί το νόημα της οικολογικής μετακίνησης.
-
Ο δοκιμαστής είναι 1,83μ ύψος και κάθετε υπέρ άνετα πίσω από τον εαυτό του.
Όπως το βλέπουμε στις φωτογραφίες με όλα τα έξτρα κοστίζει 23Κ και έχει επιδότηση 3500 ευρώ περίπου. Οπότε φουλ έξτρα πάει στα 20Κ στην Ιαπωνία.
66 άλογα και 20 κιλά ροπής από 1 Σαλ. Αλλά και 1300 κιλα βάρους ευτυχώς όμως με το συντριπτικά μεγαλύτερο μέρος του λίγα εκατοστά από το έδαφος!!
Τα άλογα νομίζω είναι προϋπόθεση να είναι 65-66 για την κατηγορία του για φορολογικούς λόγους και λόγους έγκρισης τύπου.
-
This post is deleted! -
@nmsm2 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Για να γίνει η απόσβεση μιας επένδυσης αρκεί η μαζική πώληση μεσαίας αξίας ηλεκτρικών (επιδότηση των ηλεκτρικών για αστική μετακίνηση) χωρίς να επιδοτείται του αυτοκίνητο των 50.000 ευρώ και άνω. Τα κίνητρα έπρεπε να αφορούν σε πρώτο στάδιο την αστική μετακίνηση με αντίστοιχου μεγέθους και αξίας αυτοκίνητα που θα έχουν και λογικό περιβαλλοντικό αποτύπωμα διότι όταν μετακινείσαι στην πόλη με αυτοκίνητο του οποίου οι μπαταρίες ισοδυναμούν με μπαταρίες 100 υβριδικών έχει χαθεί το νόημα της οικολογικής μετακίνησης.
Διαφωνώ και πάλι από όσο γνωρίζω δεν λειτουργούν έτσι οι επενδύσεις και οι βιομηχανίες. Η επενδυση σε μια νέα τεχνολογία που έχει πάρα πολλά ερωτηματικά εάν δεν έχει άμεση απόσβεση των δαπανών της ανάπτυξης θα επιφέρει αλλά προβλήματα χρηματοδότησης. Εν ολίγοις θα πάει στον κουβά. Τεσπά, είναι τεχνικό το θέμα και όχι τόσο συνωμοσιολογικο, έτσι πιστεύω
Αυτό που περιγράφεις είναι τα επόμενα στάδια από αυτά που βρισκόμασταν έως τώρα και σταδιακά αρχίζουμε να τα βλέπουμε
Η μαζική παραγωγή όντως θα αλλάξει πολλά δεδομένα. Το θέμα είναι ποιας τεχνολογίας μαζική παραγωγή;;;;;
-
Το πρώτο στάδιο ήταν 2015-2021 πλέον είμαστε ήδη στο δεύτερο στάδιο εν αναμονή του τρίτου σταδίου στα τέλη της δεκαετίας, δηλαδή της μαζικής επικράτησης της ως τεχνολογίας.
-
Παιδιά διεθνώς τα 20Κ πλέον τα θεωρούν ότι τα 15Κ πριν τον παγκόσμιο πληθωρισμό. Απλώς εμείς είμαστε φτωχοί και δεν το ξέρουμε.
-
@vagkirk said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
https://www.japantimes.co.jp/business/2023/10/24/companies/japan-top-selling-ev/
Among domestic manufacturers, Suzuki Motor, Toyota Motor and its subsidiary Daihatsu are introducing a commercial minicar EV aimed at the business market by March, and Honda Motor is scheduled to introduce one in 2024.
Αυτά τα αμαξάκια είναι το μέλλον για την κίνηση σε όλα τα αστικά κέντρα του κόσμου.
Στην Ελλάδα θα ήταν ιδανικά σε όλες τις πόλεις και περιοχές της Αθήνας.Οι 7/10 δεν κάνουν πάνω απο 25 χλμ τη μέρα για πήγαινε έλα σε δουλειά και δραστηριότητες με τα παιδιά.
13.000$ λεει...
Πως εμείς εδώ με κάτι up και smart που είναι χειρότερα χωροταξικά πληρώνουμε 25.000€ δεν μπορώ να το καταλάβω.
Τι τους εμποδίζει να τα εξάγουν και να σπάσουν ταμεία.
Στην Ευρώπη ειδικά θεωρώ πως θα γίνουν ανάρπαστα , έχει σφίξει το ζωνάρι πολύ παντού , δεν θα τους χαλάσει του ψηλομύτηδες Ευρωπαίους το kei car καθόλου αφού δεν είναι κορόιδα να δίνουν 30άρες για τα νέα VW και Tesla αν και όποτε βγούν.θεωρητικα εχεις δικιο, πρακτικα ομως δεν θα πειστει κανεις να τα αγορασει σε χωρες οπως η ελλαδα. Αν ερθουν ποτε στην ευρωπη, δεν θα ερθουν στα 13κ, αλλα πιο κοντα στα 20 (μεταφορικα, δασμοι, φπα, κοστος μεσαζοντων). Απεχουν ΠΑΡΑ πολυ απο την αισθητικη κουλτουρα των ευρωπαιων. Δεν εχουν αρκετη εμβελεια για να ικανοποιησουν τις αναγκες μιας οικογενειας που εχει μονο ενα αυτοκινητο. Αν συνεχισω θα βρω και αλλα.
Αυτοκινητακια τυπου ami (αλλα καλυτερα εξοπλισμενα) πιστευω ειναι τα μονα που μπορουν να σταθουν στις ευρωπαικες αγορες. Πραγματικα μικρα και πραγματικα φτηνα. -
Νομίζω πως οι δασμοί για αυτοκίνητα από Ιαπωνία είναι κοντά στο 4% από το 10% που ήταν κάποια έτη πριν. Δηλαδή σε μια εργοστασιακή αξία περί των 12Κ είναι στα 500 ευρώ!
Μεταφορικά θα είναι στον ίδιο επίπεδο με τα σημερινά. Όχι τόσο μεγάλα με roro τεραστίων διαστάσεων.
Να πούμε +2Κ από την Ιαπωνία;;;
-
@lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Νομίζω πως οι δασμοί για αυτοκίνητα από Ιαπωνία είναι κοντά στο 4% από το 10% που ήταν κάποια έτη πριν.
Μεταφορικά θα είναι στον ίδιο επίπεδο με τα σημερινά. Όχι τόσο μεγάλα με roro τεραστίων διαστάσεων.
ισως, αλλα και παλι δεν λυνεται το προβλημα της οικιακης φορτισης. Απορω πως ειναι οι υποδομες φορτισης στην ιαπωνια, διοτι και εκει δνε ειναι οτι ζουν ολοι σε μονοκατοικιες.
Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης