-
Η αμμωνία είναι πολλά υποσχόμενο μέσο για βαρέα οχήματα, πλοία κλπ.
Αν εφαρμοστεί και στα ιχ, φαντάζεσαι πως θα τη νοθευουν οι Έλληνες βενζινάδες; -
Βγαίνει και σε άλλες μορφές
-
Αμμωνία;
Μας κοροϊδεύουν; Η καύση αμμωνίας δημιουργία οξείδια του αζώτου, δηλαδή τους ίδιους ρύπους για τους οποίους κατηγορείται το ντήζελ. Οι εκλύσεις αμμωνίας πρέπει να μειωθούν, όχι να την κάνουμε και καύσιμο! -
Δεν μιλάμε για καύση αμμωνίας αλλά για αποσύνθεση της με ειδικη διαδικασία. Το υδρογόνο ως παραγωγό από αυτή την διαδικασία θα τροφοδοτεί τις fuel cell και αυτές τους ηλεκτροκινητήρες
Η αμμωνία παράγεται στο εργαστήριο χρησιμοποιώντας το πράσινο υδρογόνο. Έχει ένα ακόμα στάδιο παρασκευής συγκριτικά με το υδρογόνο υπό πίεση, αλλά έχει πολύ υψηλότερη ενεργειακή απόδοση. Οπότε στο έξτρα στάδιο είναι μονόδρομος οι ΑΠΕ.
Γενικότερα είναι ακόμα στην αρχή η εξέλιξη της τεχνολογίας αυτής, αλλά δίνει μια πρακτική λύση στο θέμα εκπομπής αερίων των θερμοκηπίων και ανεφοδιασμός αεροπλάνων, πλοίων, αυτοκινήτων που στην ουσία ίσως θα θυμίζει αυτό του υγραερίου.
-
Εδώ κάτι πολύ ενδιαφέρον, δεν μπορώ να καταλάβω αν είναι αλήθεια ή ψέμα.
Πάντως είναι εντυπωσιακό
https://newatlas.com/energy/eat-si-hydrogen-powder/
Ένα πορώδες υλικό σε μορφή πούδρας με βάση το πυρίτιο μεταφέρεται εύκολα (αλλά πάντοτε αεροστεγώς) και αν του προσθέσεις νερό με καυστική σόδα εξάγει υδρογόνο για τις fuel cell. Η ποσότητα που καταλαβαίνω πως χρειάζεται ένα αυτοκίνητο για 100 χλμ είναι γύρω στο 7,5 κιλά του υλικού και 30 λίτρα υγρού....χμμμ μου θυμίζει τους ηλεκτρολύτες.
Εδώ λιγα λογια για το πυρίτιο. Είναι άφθονο στη φύση .
https://el.m.wikipedia.org/wiki/Πυρίτιο
Εδώ λίγα λόγια για το υπεροξείδιο του Νατρίου. (Καυστική σόδα)
https://el.m.wikipedia.org/wiki/Υδροξείδιο_του_νατρίου
Για το νερο δεν χρειάζεται να αναφερθούμε.
-
Πάντως όλα αυτά, όσο ωραία κι αν φαίνονται, έχουν τέτοιες απαιτήσεις logistics & infrastructure που μου φαίνονται ανεφάρμοστα... και όσο κι αν μου κακοφαίνεται, φοβάμαι ότι θα πεθάνουμε με τριτονα μπαταριοκινητα πριζωμενα συνεχώς...
-
Μη το λες, αν αναλύσεις την πορεία των ορυκτών καυσίμων θα διαπιστώσεις πως πολλές φορες είναι πολύ πιο ακριβή διαδικασία.
Απλώς έχουν γίνει τεραστιων διαστάσεων επενδύσεις σε αυτά με ορίζοντα 50 +++ ετιας και έτσι εμείς τα χρησιμοποιούμε.
Για να μη μιλήσουμε πως ήταν η αφορμή για τις περισσότερες συγκρούσεις στην ανθρωπότητα.
-
Και φανταστείτε ότι η μισή τιμή των ορυκτών καυσίμων είναι φόροι. Κι όμως το υπόλοιπο φτάνει και για να πληρώσει και όλη την υποδομή.
-
Οικονομία κλίμακας
-
@tgd said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Αμμωνία;
Μας κοροϊδεύουν; Η καύση αμμωνίας δημιουργία οξείδια του αζώτου, δηλαδή τους ίδιους ρύπους για τους οποίους κατηγορείται το ντήζελ. Οι εκλύσεις αμμωνίας πρέπει να μειωθούν, όχι να την κάνουμε και καύσιμο!Αμμωνία γιατί θέλουμε να κάνουμε decarbonisation όχι deammonisation ή denoxisation.
Συν ότι για την ώρα η βασική εφαρμογή φαίνεται να είναι οι κινητήρες πλοίων που εκεί ήδη όλα τα όρια είναι αρκετά χαλαρά οπότε δεν θα επηρεάσει τόσο. -
@super-t said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@tgd said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Αμμωνία;
Μας κοροϊδεύουν; Η καύση αμμωνίας δημιουργία οξείδια του αζώτου, δηλαδή τους ίδιους ρύπους για τους οποίους κατηγορείται το ντήζελ. Οι εκλύσεις αμμωνίας πρέπει να μειωθούν, όχι να την κάνουμε και καύσιμο!Αμμωνία γιατί θέλουμε να κάνουμε decarbonisation όχι deammonisation ή denoxisation.
Συν ότι για την ώρα η βασική εφαρμογή φαίνεται να είναι οι κινητήρες πλοίων που εκεί ήδη όλα τα όρια είναι αρκετά χαλαρά οπότε δεν θα επηρεάσει τόσο.Δεν μιλάμε για καύση της αλλά για αποσύνθεση της.
-
Πάντα ξέρεις καλύτερα από όλους εδώ μέσα, εγώ δεν ξέρω από αυτά και σου έχω πει να μην ασχολείσαι με ότι γράφω και συγχύζεσαι με τις ανακρίβειες που λέμε.
The Wärtsilä 25 is intended to be the first Wärtsilä engine to run on Ammonia as a fuel – technology development is currently underway with a technology concept readiness slated for 2023, followed by planned product release soon thereafter.
WinGD on track to deliver ammonia engines in 2025
18 July 2023
Swiss marine power company WinGD is on track to deliver its first X-DF-A dual-fuel ammonia engines by the first quarter of 2025, with the first X-DF-A powered vessels in service from 2026...
Groundbreaking First Ammonia Engine Test Completed
Successful ammonia combustion in MAN B&W two-stroke engine marks ‘historic’ step for company and maritime sectorMitsubishi Shipbuilding Completes Delivery of Ammonia Fuel Supply System for Large, Low-Speed Two Stroke Marine Engines
2023-05-24 -
@super-t said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Πάντα ξέρεις καλύτερα από όλους εδώ μέσα, εγώ δεν ξέρω από αυτά και σου έχω πει να μην ασχολείσαι με ότι γράφω και συγχύζεσαι με τις ανακρίβειες που λέμε.
The Wärtsilä 25 is intended to be the first Wärtsilä engine to run on Ammonia as a fuel – technology development is currently underway with a technology concept readiness slated for 2023, followed by planned product release soon thereafter.
WinGD on track to deliver ammonia engines in 2025
18 July 2023
Swiss marine power company WinGD is on track to deliver its first X-DF-A dual-fuel ammonia engines by the first quarter of 2025, with the first X-DF-A powered vessels in service from 2026...
Groundbreaking First Ammonia Engine Test Completed
Successful ammonia combustion in MAN B&W two-stroke engine marks ‘historic’ step for company and maritime sectorMitsubishi Shipbuilding Completes Delivery of Ammonia Fuel Supply System for Large, Low-Speed Two Stroke Marine Engines
2023-05-24Την ειρωνία την έχεις εύκολη όπως σε κάθε συζήτηση που κανεις.
Ξανά λέω όμως πως δεν μιλάμε για καύση αμμωνίας.
Αλλά για αυτό
-
Ρε άνθρωπε καταλαβαίνεις ότι απαντάω στον tgd και όχι σε εσένα; Εσύ τι είσαι και πετάγεσαι, εκπροσωπός του; Διάολε, τον έχω κάνει και quote να φαίνεται σε τι απαντάω.
Ρωτάει κάτι και του απαντάω σε αυτό το κάτι και κάθεσαι και λες τα δικά σου κλασσικά εικονογραφημένα. -
Όπου ο tgd σχολιάζει το θέμα που ανέφερα δηλαδή την αμμωνία ως μέσο μεταφοράς του πράσινου υδρογόνου για τη μετάβαση στην πράσινη ενέργεια.
Δεν του ήρθε από το πουθενά να σχολιάσει την αμμωνία ως καύσιμο της πράσινης μετάβασης;
Και του απαντώ μάλιστα για να μην γίνει παρεξήγηση για το θέμα συζήτησης.
Δεν διαβάζεις όλη τη σελίδα.
Αν θέλεις αποκλειστικότητα στην συζήτηση κάνε ένα νήμα να γράφεις τις απαντήσεις σου.
Τεσπα.
-
Και να το πυρηνικό και να το κάρβουνο.
Όταν οι πρασινάδες καταλήγουν πράσινα άλογα...https://www.ot.gr/2023/10/06/energeia/germania-i-energeiaki-krisi-fernei-piso-ta-ergostasia-anthraka
-
Δεν έχει σημασία το καύσιμο ρε παιδιά, σημασία έχει ότι στο νεοφιλελεύθερο Καπιταλισμό αλά Γαλλικά, το αόρατο χέρι της αγοράς δεν πετρελαίωσε τα ΜΜΜ, τώρα που τα πιο πολλά καίνε ντίζελ, φανταστείτε τι έχει να γίνει με τα ηλεκτροκινητα...
-
-
-
Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά