-
@pgs said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2:
Πού σπουδάζουν τα παιδιά τους, ενδιαφέρον θα είχε να μάθουμε.
Πήγαν/πηγαίνουν σε καλά ιδιωτικά σχολεία και μετά φυσικά ΗΠΑ για σπουδές (και έτοιμη δουλειά). Ο Αλέξης π.χ. που έχει μικρά παιδιά, έχει ήδη κλείσει τις θέσεις για πανεπιστήμιο των ΗΠΑ. Ελάχιστα σπουδάζουν Ελλάδα και όσα το κάνουν πάνε έξω για μεταπτυχιακό και μένουν.
Η βαφτιστήρα μου πχ (30 ετών πλέον) είχε συμμαθητή το γιό του Σκανδαλίδη (σοσιαλιστής λέμε....χαχαχα), τόσο στο ACS, όσο και στο πανεπιστήμιο στις ΗΠΑ. Κι όχι μόνου αυτού αλλά και άλλων πολιτικών και φυσικά επιχειρηματιών.
-
@lap said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2:
Τα επιχειρήματα μου είναι στην εφαρμογή ενός πλαισίου κανόνων και μια κεντρική πολιτική πράσινης ενέργειας και προστασίας του περιβάλλοντος.
Τα αντεπιχειρήματα σου είναι η ατομική ευθύνη.
Τα επιχειρήματα μου είναι ότι δεν μας παίρνει άλλο ως ανθρωπότητα και πρέπει κάπως να επισπεύσουμε την αλλαγή,
Τα αντεπιχειρήματα σου είναι η άνεση σου ως άτομο, χωρίς να εξετάσεις τις τεχνολογικές λύσεις και προοπτικές στο άμεσο μέλλον.
Εσύ και ο Ντιέγκο είστε σίγουρα αριστεροί όπως λέτε;
Καλύτερη αβάντα στα πετρελαϊκά συμφέροντα δεν έχει υπάρξει στο φόρουμ.
Μα κι εγώ να επισπεύσουμε την αλλαγή λέω, πως γίνεται να διαφωνούμε;
Από αύριο, τι αύριο, χάνεται ο κόσμος, λοιπόν από σήμερα σταματάμε τη χρήση ΙΧ.
Λεωφορείο, τρένο και ποδήλατο και ποδαράκια.
ΑΥΤΟ είναι Οικολογία και θα επιφέρει ραγδαία διόρθωση.
Το να πουλήσεις το ΙΧ σου σε κάποιον άλλο και να αγοράσεις ένα καινούργιο γυαλιστερό μπαταριοκινητο, είναι απλά υποκρισία και η επίπτωση θα είναι too little too late που λέγαμε και στον Θεσσαλικο κάμπο όταν υπήρχε.Επειδή εσύ στρουθοκαμηλίζεις, παρ όλο που ενδιαφέρεσαι για την κατάσταση τι να σου πω, ότι έχεις δίκιο;
Δεν γίνεται και τον Καπιταλιστικο ατομικιστικό υπερκαταναλωτισμό να συνεχίσουμε και την καταστροφή να αποφύγουμε, αν το αντιλαμβανεσαι καλώς, αν όχι, περίμενε πότε θα κυκλοφορήσει η νέα επαναστατική εφεύρεση να την αγοράσεις για να σώσεις την ανθρωπότητα.
Ο υπερκαταναλωτισμός ως σωτηρία του Κόσμου.Εγώ θα κρατήσω το ντίζελ και θα αγοράσω καινούριο κινητό και λαπτοπ τη Δευτέρα, να έχουν λιγότερα νανομετρα επεξεργαστή να μειώσω το φουτπριντ μου κατανάλωσης ενέργειας.
-
Όχι πηλιου ως συνήθως λαϊκιζεις.
Το λεωφορείο δεν προσφέρει την ίδια ικανοποίηση στις ανάγκες του ανθρώπου όπως το αυτοκίνητο. Όπως φυσικά ούτε τι ποδήλατο.
Οπότε η λύση για να βελτιωθεί η κατάσταση στο περιβάλλον χωρίς να υποβαθμιστεί ο σύγχρονος πολιτισμός είναι να υπάρξουν ατομικά οχήματα που δεν ρυπαίνουνΣου έχω νέα...υπάρχουν!
Και όσο περνούν τα έτη, μειώνουν ραγδαία τους ρύπους ως προς την παραγωγή και ως προς την μπαταρία.
Εάν είχαν τη νοοτροπία σου, θα ήμασταν ακόμα στα diesel.
-
@lap said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2:
Όχι πηλιου ως συνήθως λαϊκιζεις.
Το λεωφορείο δεν προσφέρει την ίδια ικανοποίηση στις ανάγκες του ανθρώπου όπως το αυτοκίνητο. Όπως φυσικά ούτε τι ποδήλατο.
Οπότε η λύση για να βελτιωθεί η κατάσταση στο περιβάλλον χωρίς να υποβαθμιστεί ο σύγχρονος πολιτισμός είναι να υπάρξουν ατομικά οχήματα που δεν ρυπαίνουνΣου έχω νέα...υπάρχουν!
Και όσο περνούν τα έτη, μειώνουν ραγδαία τους ρύπους ως προς την παραγωγή και ως προς την μπαταρία.
Εάν είχαν τη νοοτροπία σου, θα ήμασταν ακόμα στα diesel.
Τα τρένα ακόμα ντίζελ είναι πολλά και ρυπαίνουν, όταν εξηλεκτριστούν πλήρως και τροφοδοτούνται από ΑΠΕ και φτάνουν παντού, θα έχει γίνει το πολυπόθητο βήμα προς τη σωτηρία του πλανήτη.
Θα καταργήσουμε και τη χυδαία ρυπογόνο αεροπορική βόλτα σε χρόνο dt και με τα ανασχεδιασμένα μοντέρνα ιστιοφόρα πλοία θα πηγαίνουμε παντού δωρεάν και οικολογικά, ακόμη και φρούτα από 2 ηπείρους παραπέρα στο αντίθετο ημισφαίριο θα μεταφέρουμε, για να μη χάσουμε την αίσθηση υπερκαταναλωτισμού και φτωχύνουν και οι Μπανανίες, χωρίς να καταστρέφουμε τελείως το οικοσύστημα.
Θα επανέλθουν οι ρύποι και οι θερμοκρασίες των θαλασσών σε επίπεδα 18ου προς 19ο αιώνα, σε ένα νέο σημείο οικολογικής ισσοροπίας.
Ίσως Έλληνες μεγιστάνες να εξάγουν τότε χαβιάρι Μεσολογγίου και η πατρίδα μας να ξαναγίνει μια πολλά υποσχόμενη ανερχόμενη χώρα.Αρκεί βέβαια να σταματήσουν οι λαϊκίστικες παπάτζες της παγκόσμιας κονόμας, γιατί τη στιγμή που μιλάμε και στο προσεχές μέλλον, είναι τόσο εφικτό το να σώσουμε το δικό μας οικοσύστημα αγοράζοντας μαζικά μπαταριοκίνητα, όσο εφικτό είναι το να αποικίσουμε άλλον πλανήτη όπου οι συνθήκες μάλιστα θα είναι καλύτερες για την ανθρωπότητα απ ότι σε αυτόν που πατάμε τώρα.
-
Πάντως δεν βιαζόμαστε να αλλάξουμε αμάξι το 2035, σε 12 χρόνια, «για να σώσουμε το περιβάλλον».
(ίσως αναγκαστούμε να το αλλάξουμε επειδή δεν θα βγαίνουν απντέητς για το ινφοσύστημα και χαλάσει το αντμπλου)
Αλλά απ ότι λέει ο κύριος καθηγητής, σε 18.000 χρόνια θα πλημμυρίσει πάλι ο Βόλος, οπότε έχουμε χρονικό περιθώριο, αν και δεν ξέρω τί θα γίνουν τότε που δεν θα έχουν Αγοραστό και Μπέο να φτιάχνουν κόμβους χωρίς αποχετεύσεις...
-
@piliourits said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2:
Η λίμνη Κάρλα αποξηρανθηκε στην εποχή Καραμανλή, με την ίδια νοοτροπία "Αναπτύξης" που έγινε και η Αντιπαροχη και φάνηκε έπειτα ότι ήταν ίδιας ισχύος τερατουργημα.
Γαλάζιες ακρίδες που διέλυσαν ανεπιστρεπτί την χώρα για πολλές δεκαετίες, και κατάντησαν την Αθήνα στην άθλια αυτή μορφή της.
Εδώ οι δεξιοί έφαγαν τις οποίες αποζημιώσεις για τις Ναζιστικές θηριωδίες αντί να τις μοιράσουν στους συγγενείς των θυμάτων και έκλεισαν το κεφάλαιο για διεκδίκηση νέων όπως έκαναν οι άλλες χώρες για να μην χαλάσουν το χατίρι των Ναζιστών συνεργατών τους , θα ήταν αχάριστοι άλλωστε, οι μισές οικογένειες που σήμερα μεσουρανούν οικονομικά είναι απόγονοι των συνεργατών των Ναζί.
Στη λίμνη Κάρλα θα μασούσαν;@piliourits said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2:
Σε αυτή την επίπεδη περιοχή εξαφανισμενης λίμνης, ίσως δηλαδή στο χαμηλότερο σημείο του ορίζοντα στον κάμπο, κάποιοι είχαν τη φαεινή ιδέα να εδραιωσουν την Αεροπορία Στρατού, είναι η κεντρική βάση της Ελλάδας
Επί υπερμεγιστου Σαμαρά, αυτού του πολιτικού ογκόλιθους σκιστη μνημονίων που επέλεξε ο σοφός ελληνικός λαός.
-
Ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΛΑΟΣ ΠΛΗΡΩΝΕΙ ΓΙΑ ΜΙΑ ΔΗΜΟΣΙΑ ΕΡΤ
ΠΟΥ ΠΑΡΑΔΙΔΕΤΑΙ ΣΕ ΙΔΙΩΤΕΣ
Η διοίκηση Ζούλα παροπλίζει τη δημόσια ΕΡΤ και κατευθύνει τα χρήματα των Ελλήνων πολιτών σε εργολάβους. Δεν έχει τέλος το πάρτι με τις μεικτές παραγωγές την ίδια ώρα που αποψιλώνονται από ενημερωτικό πρόγραμμα τα εδραιωμένα, στο τηλεκοντρόλ και τη συνείδηση των τηλεθεατών, κανάλια της ΕΡΤ1 και της ΕΡΤ3.
Η δημιουργία του ΕΡΤnews επεκτείνει απλά χώρο και χρόνο για προγράμματα που δημιουργούν οι ιδιώτες και πληρώνει ο ελληνικός λαός μέσω του ανταποδοτικού τέλους. Η πολλά υποσχόμενη ιδέα για 24ωρη ενημέρωση, μένει μέχρι τώρα «πουκάμισο αδειανό» αφού περιορίζεται στην ανακύκλωση ειδήσεων που θα χώραγαν και σε ένα πολυθεματικό κανάλι, επιλεγμένες ώστε να μην «ενοχλούν». Σε μία συχνότητα μάλιστα που οι τηλεθεατές ακόμα την ψάχνουν και σε κάποιες περιοχές της Ελλάδας όσο και αν την αναζητήσουν δεν θα την βρουν.
Στο πρόγραμμα της ΕΡΤ1 είναι αμφίβολο αν υπάρχουν έστω και λίγα λεπτά της ώρας αμιγώς εσωτερικής παραγωγής της ΕΡΤ, εκτός από δύο δελτία ειδήσεων που παράγονται από το ΕΡΤnews και προβάλλονται και στις δυο συχνότητες.
Ακυρώνεται βίαια ο ιδιαίτερος ρόλος της ΕΡΤ3, να υπηρετεί το δικαίωμα της περιφέρειας στην ενημέρωση τον οποίο διατηρούσε από την ίδρυσή της ως η μοναδική συχνότητα πανελλαδικής εμβέλειας εκτός Αθήνας. Με τον τρόπο αυτό ο ενημερωτικός ρόλος της δημόσιας ραδιοτηλεόρασης καθίσταται ελλειμματικός και γεωγραφικά περιορισμένος, ενώ το δημοσιογραφικό δυναμικό της ΕΡΤ3 απαξιώνεται επαγγελματικά και παροπλίζεται.
Η απαξίωση και ο παροπλισμός του έμπειρου δυναμικού της ΕΡΤ εκδηλώνεται σταθερά και με συνέπεια τα τελευταία χρόνια. Τελευταίο θύμα της εμμονικής αντίληψης Ζούλα για «άριστους» και «άχρηστους» η δημοσιογράφος Αθηνά Καμπάκογλου. Η επιτυχημένη εκπομπή «αυλή των χρωμάτων» από εσωτερική παραγωγή με μηδαμινό κόστος, μετατράπηκε πριν ενάμιση χρόνο σε μεικτή παραγωγή με κόστος 10.000 ευρώ το επεισόδιο. Στο ΔΣ της 7ης Σεπτεμβρίου 2023 ανακλήθηκε η δημοσιευμένη απόφαση για την συνέχιση της έως το τέλος του χρόνου. Οι ίδιοι άνθρωποι που είχαν ψηφίσει για την ανανέωση της μεικτής παραγωγής με επιχειρήματα για την ποιότητα και την τηλεθέαση που κατέχει, ψήφισαν σήμερα την κατάργηση της πριν καν ξεκινήσει η νέα σεζόν. Πολύ βολικά εκπαραθύρωσαν έτσι άλλο ένα πρόσωπο της ΕΡΤ, την Αθηνά Καμπάκογλου. Η παραγωγή συνεχίζεται, προσχηματικά ως νέα εκπομπή και με κόστος που ανεβαίνει στις 15.000 ευρώ ανά επεισόδιο.
Συνεχίζονται, σχεδόν καθημερινά, οι αθρόες προσλήψεις με συμβάσεις έργου. Σύμφωνα με την τελευταία αποτίμηση η ΕΡΤ απασχολεί με συμβάσεις έργου και μέσω εργολαβικών εταιρειών και μεικτών παραγωγών 526 εργαζόμενους εκ των οποίων περίπου οι 150 είναι δημοσιογράφοι. Οι εκπρόσωποι των εργαζομένων στο ΔΣ ζητήσαμε για άλλη μια φορά ενημέρωση για τον συνολικό αριθμό των απασχολούμενων καθώς και σχεδιασμό για το προσωπικό που απαιτείται για τη λειτουργία του ΕΡΤnews. Το περιβόητο στρατηγικό σχέδιο Ζούλα ουδέποτε κατέγραψε το ανθρώπινο δυναμικό που απαιτείται για τη λειτουργία της ΕΡΤ. Έτσι δεν αναπληρώνονται οι οργανικές θέσεις των εκατοντάδων εργαζομένων που αποχωρούν ετησίως με συνταξιοδότηση. Ταυτόχρονα η εμμονική προτίμηση του κ. Ζούλα σε ανθρώπους «της αγοράς» οδηγεί σε τραγελαφικές καταστάσεις. Εκλεκτοί του λαμβάνουν αποφάσεις και δίνουν εντολές χωρίς να έχουν καμία αρμοδιότητα και άρα καμία ευθύνη, προκαλώντας χάος στη λειτουργία της ΕΡΤ.
Ο Ελληνικός λαός πληρώνει για μια δημόσια ΕΡΤ η οποία παραδίδεται σε ιδιώτες. Χωρίς καν να υπάρχει επαρκής λογοδοσία και διαφάνεια για τα εκατομμύρια που κατευθύνονται σε εταιρείες παραγωγής. Ο τρόπος με τον οποίο καταρτίζονται τα κοστολόγια προκαλεί συχνά ερωτηματικά για σπατάλες όπως οι τρεις μακιγιέζ για μια εκπομπή, σε πρόσφατη εισήγηση. Την ίδια ώρα η διοίκηση Ζούλα υποβάθμισε την κάλυψη του Παγκοσμίου Κυπέλλου μπάσκετ αποφασίζοντας να μην στείλει στη Μανίλα ούτε ένα τηλεοπτικό συνεργείο.
Στο ίδιο πνεύμα καταρτίστηκε και ο προϋπολογισμός για το 2024. Το ΔΣ της 7ης Σεπτεμβρίου ενέκρινε ισοσκελισμένο σχέδιο προϋπολογισμού με μηδενικό δημοσιονομικό πλεόνασμα και 3 εκατομμύρια μέρισμα προς το Ελληνικό δημόσιο, παρότι η κυβέρνηση ζήτησε δημοσιονομικό πλεόνασμα 8 εκατομμυρίων ευρώ και μέρισμα προς το Ελληνικό δημόσιο 10 εκατομμύρια ευρώ. Η διαπραγμάτευση συνεχίζεται και ως εκπρόσωποι των εργαζομένων ξεκαθαρίσαμε ότι σε περίπτωση που δεν αποδώσει δεν θα ανεχθούμε να «πληρώσουν το μάρμαρο» οι εργαζόμενοι, αφού η δέσμευση κονδυλίων για το 2024 φτάνει ήδη σε πολύ υψηλά επίπεδα.
Γιάννης Δάρρας
Μανώλης Παπανικήτας
Εκπρόσωποι εργαζομένων στο ΔΣ της ΕΡΤ
-
@piliourits said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2:
@lap said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2:
Όχι πηλιου ως συνήθως λαϊκιζεις.
Το λεωφορείο δεν προσφέρει την ίδια ικανοποίηση στις ανάγκες του ανθρώπου όπως το αυτοκίνητο. Όπως φυσικά ούτε τι ποδήλατο.
Οπότε η λύση για να βελτιωθεί η κατάσταση στο περιβάλλον χωρίς να υποβαθμιστεί ο σύγχρονος πολιτισμός είναι να υπάρξουν ατομικά οχήματα που δεν ρυπαίνουνΣου έχω νέα...υπάρχουν!
Και όσο περνούν τα έτη, μειώνουν ραγδαία τους ρύπους ως προς την παραγωγή και ως προς την μπαταρία.
Εάν είχαν τη νοοτροπία σου, θα ήμασταν ακόμα στα diesel.
Τα τρένα ακόμα ντίζελ είναι πολλά και ρυπαίνουν, όταν εξηλεκτριστούν πλήρως και τροφοδοτούνται από ΑΠΕ και φτάνουν παντού, θα έχει γίνει το πολυπόθητο βήμα προς τη σωτηρία του πλανήτη.
Σε εμάς χρησιμοποιούν ακόμα ντίζελ, έχεις δει τα ηλεκτρικά τρένα ανα τον κόσμο, τεχνολογία που υπάρχει εδώ και 60 έτη; Γιατί σε εμας τα κρατούν ως diesel?
Θα καταργήσουμε και τη χυδαία ρυπογόνο αεροπορική βόλτα σε χρόνο dt
Προφανώς δεν ενημερώνεσαι για τα άλματα στην αεροναυπηγική και στα νέα συνθετικά καύσιμα ούτε για τα ηλεκτρικά αερόσκαφοι που κάνουν την πρώτη εμφάνιση τους, μάλλον ως μικρά αεροπλάνα.
και με τα ανασχεδιασμένα μοντέρνα ιστιοφόρα πλοία θα πηγαίνουμε παντού δωρεάν και οικολογικά, ακόμη και φρούτα από 2 ηπείρους παραπέρα στο αντίθετο ημισφαίριο θα μεταφέρουμε, για να μη χάσουμε την αίσθηση υπερκαταναλωτισμού και φτωχύνουν και οι Μπανανίες, χωρίς να καταστρέφουμε τελείως το οικοσύστημα.
Μάλλον δεν έχεις διαβάσει και ενημερωθεί ότι αυτή η τεχνολογία υπήρχε ήδη από τα τέλη του 90 αλλά τα συμφέροντα δεν τα έβλεπαν ως λύση και τα χλεύαζαν. Τα συμφέροντα θέλουν να διατηρηθεί το σημερινό καθεστώς το οποίο τους προσφέρει μεγαλύτερα κέρδη από αυτά που έρχονται μέσα από επενδύσεις σε νέες πράσινες τεχνολογίες με μεγάλο ρίσκο.
Θέλουν, ανθρώπους λαϊκιστες να τους βοηθούν στο να διατηρήσουν αυτό το κεκτημένο.
Θα επανέλθουν οι ρύποι και οι θερμοκρασίες των θαλασσών σε επίπεδα 18ου προς 19ο αιώνα, σε ένα νέο σημείο οικολογικής ισσοροπίας.
Αυτό ακριβώς, διότι είδες από πρώτο χέρι πως θα ναι η ζωή των επόμενων γενεών.
Ίσως Έλληνες μεγιστάνες να εξάγουν τότε χαβιάρι Μεσολογγίου και η πατρίδα μας να ξαναγίνει μια πολλά υποσχόμενη ανερχόμενη χώρα.
Αρκεί βέβαια να σταματήσουν οι λαϊκίστικες παπάτζες της παγκόσμιας κονόμας, γιατί τη στιγμή που μιλάμε και στο προσεχές μέλλον, είναι τόσο εφικτό το να σώσουμε το δικό μας οικοσύστημα αγοράζοντας μαζικά μπαταριοκίνητα, όσο εφικτό είναι το να αποικίσουμε άλλον πλανήτη όπου οι συνθήκες μάλιστα θα είναι καλύτερες για την ανθρωπότητα απ ότι σε αυτόν που πατάμε τώρα.
Άρα φαντάζομαι ηλεκτρικό εσύ δεν θα αγοράσεις. Δεν είσαι τόσο κορόιδο και βλέπεις την παγίδα.
-
H κυβερνηση μητσοτακη απετυχε παταγωδως μεσα σε λιγους μηνες απο την επανεκλογη της,εχεις καραγκιοζηδες σαν τον βαρβιτσιωτη και τον καιριδη να πετανε κοτσανες και αντι να γιαουρτωνονται η να δεχονται ντοματες η αυγα,ανασκευαζουν και ολα μελι γαλα.
Και μεσα σε ολα αυτα που συμβαινουν,ο ΣΡΖ απλα ειναι ανυπαρκτος,φαγωνονται για τον γκει Κασσελακη,τζουμακες και σια,ο Ανδρουλακης επισης ανυπαρκτος και περιμενουμε να γινει,τι ακριβως?
-
Tι μπορείς να περιμένεις, από καλοζωϊσμένους πορφυρογέννητους, σαν τον Barbieτσιώτη;
Ο Καιρίδης, είναι ένα από τα «σήματα»-κλείσιμο ματιού, που στέλνει η Πολιτικά Ορθή κυβέρνηση του Μητσοτάκη, προς τους ΛΟΑΤΚΙ...
Όπως και ο Strongstoneίτης-κύριος 6 μίλια-στο ΥΠΕΞ, ρίχνει λευκή πετσέτα στα πόδια των μογγόλων.
Ακόμα και έτσι, προτιμάω ΝΔ, από τα εξώγαμα του Στάλιν. -
Αν δεν εμφανισθεί κάποιος που να μπορεί να πείσει τους πολίτες ότι είναι καλύτερος από τον Μητσοτάκη και να θέλει να αναλάβει την εξουσία, πολύ φοβάμαι ότι θα παραμείνει στο Μαξίμου τουλάχιστον μέχρι το τέλος της 4ετίας.
Δεν βλέπω να υπάρχει κάποιος σοβαρός πολιτικός από τα άλλα κόμματα.
Και μου κάνει εντύπωση που τα άλλα κόμματα δεν έχουν ξεσηκωθεί με όλα αυτά που γίνονται στη Θεσσαλία και ποιο πριν στον Έβρο και ποιο πριν στις πυρκαγιές στις άλλες περιοχές. Εξαφανισμένοι όλοι.
-
@bassstarlet said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2:
Ακόμα και έτσι, προτιμάω ΝΔ, από τα εξώγαμα του Στάλιν.
Πρέπει να είναι κάποιος εντελώς ακροδεξιός για να θεωρεί τους ΣΥΡΙΖΑίους ότι έχουν σχέση με τον Κομμουνισμό και ειδικά με τον Στάλιν...
-
@realzeus said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2:
@bassstarlet said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2:
Ακόμα και έτσι, προτιμάω ΝΔ, από τα εξώγαμα του Στάλιν.
Πρέπει να είναι κάποιος εντελώς ακροδεξιός για να θεωρεί τους ΣΥΡΙΖΑίους ότι έχουν σχέση με τον Κομμουνισμό και ειδικά με τον Στάλιν...
Η εντελώς άσχετος με την πολιτική.
-
@piliourits said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2:
Να σημειώσουμε, να συνεισφέρει όσα γνωρίζει ο καθένας, και κάποια γεγονότα.
Ο κάμπος της Θεσσαλίας είχε πολλούς βάλτους και περιστασιακες λίμνες, αλλά και κανονικές λίμνες.
Η λίμνη Κάρλα αποξηρανθηκε στην εποχή Καραμανλή, με την ίδια νοοτροπία "Αναπτύξης" που έγινε και η Αντιπαροχη και φάνηκε έπειτα ότι ήταν ίδιας ισχύος τερατουργημα.
Η λίμνη που εξαφανίστηκε είχε έκταση 200.000 στρέμματα και μάζευε όλα τα νερά της Θεσσαλίας.
Σε αυτή την επίπεδη περιοχή εξαφανισμενης λίμνης, ίσως δηλαδή στο χαμηλότερο σημείο του ορίζοντα στον κάμπο, κάποιοι είχαν τη φαεινή ιδέα να εδραιωσουν την Αεροπορία Στρατού, είναι η κεντρική βάση της Ελλάδας.
Τι άλλο να πούμε...Είπαμε δεν το βλέπουμε πολιτικά, αλλά τουλάχιστον να διατηρούμε ένα επίπεδο.
Η Κάρλα πριν 60 χρόνια, όπως και η Κωπαϊδα και άλλες λίμνες χαμηλού βάθους που αποξηράθηκαν, ήταν μία διεθνής πρακτική εκείνη την εποχή. Γιατί ουσιαστικά ήταν έλη, όχι λίμνες.
Και ο κόσμος ασκούσε την γεωργία σε μεγάλο βαθμό.
Προφανώς 60 χρόνια μετά υπάρχουν άλλα δεδομένα, αλλά τέτοιες λογικές του μετά Χριστόν Προφήτη, δεν συμβάλλουν στην αξιοπιστία των γραφόμενων τους. Αλλωστε η Βίκι, γράφει ό,τι της γράφουν κάποιοι.
-
-
@storm said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2:
Αν δεν εμφανισθεί κάποιος που να μπορεί να πείσει τους πολίτες
Δεν έχω διάθεση για τέτοια.Βρείτε κάποιον άλλον.
-
@diego1960 said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2:
@realzeus said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2:
@bassstarlet said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2:
Ακόμα και έτσι, προτιμάω ΝΔ, από τα εξώγαμα του Στάλιν.
Πρέπει να είναι κάποιος εντελώς ακροδεξιός για να θεωρεί τους ΣΥΡΙΖΑίους ότι έχουν σχέση με τον Κομμουνισμό και ειδικά με τον Στάλιν...
Η εντελώς άσχετος με την πολιτική.
Ο Τσίπρας πάντως, κάποια στιγμή είπε «εμείς οι κομμουνιστές....»
... -
Δε μας νοιάζουν τα λόγια, μας νοιάζουν οι πράξεις. Και στις πράξεις δε βλέπω να ταιριάζει ο κομμουνισμός με τις ιδιωτικοποιήσεις, το ευρώ, το ΝΑΤΟ, την ΕΕ και τα Μνημόνια. Αν είναι να βασιζόμαστε στα λόγια του κάθε πολιτικού είμαστε άξιοι της μοίρας μας.
-
Ο Τσιπρας μας εδειξε το καλυτερο που μπορει να κανει μια κυβερνώσα αριστερα που παραλληλα διατηρει το θεσμο των εκλογων.
-
Αυτο που δε βλεπουν καποιοι λιγοι ή πολλοι, ειναι πως τα συστηματα που εχουν βιοσιμοτητα και γενικοτερα ανθεκτικοτητα στο χρονο, ειναι εκεινα που δινουν στον ανθρωπο αρκετους βαθμους ελευθεριας, να σκεπτεται και να πρατει. Δεν υπαρχει υπεραξια στην στασιμοτητα. Αυτην δε θελει κανεις ελευθερα σκεπτομενος ανθρωπος. Την στασιμοτητα.
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2