-
Πριν αρκετά χρόνια, είχα να επιλέξω ανάμεσα στο golf και το α3. Επέλεξα το a3.
Τώρα είχα να επιλέξω ανάμεσα στο T-Roc και το Q2. Επέλεξα το T-Roc.
Η vw πήρε την εκδίκησή της. Η οποία όπως λέει και το ρητό, είναι πιάτο που τρώγεται κρύο.Το νέο μου αυτοκίνητο, VW T-Roc, Das Auto. Ίσα που πρόλαβα να το παραλάβω για να φύγω για καλοκαιρινές διακοπές.
Ευχαριστώ προκαταβολικά όσους μπουν στον κόπο να μου ευχηθούν, πιθανόν δεν θα μπορέσω να απαντήσω με ευχαριστίες ξεχωριστά στον καθένα.
ΚΑΛΟΡΙΖΙΚΟ και ΚΑΛΟΤΑΞΙΔΟ να είναι, να το χαρειτε
Το νεο troc είναι καλό αμαξι, ειδικα αν το πήρες με τα 150 αλογα που είναι εξαιρετος και ο κινητηρας
Εχει βελτιωθει πολύ το εσωτερικό του. Είναι εξαιρετικό μεσα, από τα καλύτερα εσωτερικά, ζηλευτό. Εξω.... ενταξει εμενα δεν μαρεσουν τα συντηρητικα το γνωρίζεις.
Το παλιο το έθαβα γιατι μεσα ηταν ΧΑΛΙΑ και της πλακας. Οταν το διορθωσαν οι Γερμανοι αυτό με το facelift και το διαπίστωσα μπαίνοντας μεσα δεν μπορώ να πω ψέματα οτι δεν έκαναν καλή δουλεια σχετως αν δεν γουσταρω την μάρκα. Προσπαθω να είμαι αντικειμενικός
Έχουμε πει δεν κάνουμε παράθεση όλο το ποστ. Γεμίζει ο server
-
Πριν αρκετά χρόνια, είχα να επιλέξω ανάμεσα στο golf και το α3. Επέλεξα το a3.
Τώρα είχα να επιλέξω ανάμεσα στο T-Roc και το Q2. Επέλεξα το T-Roc.
Η vw πήρε την εκδίκησή της. Η οποία όπως λέει και το ρητό, είναι πιάτο που τρώγεται κρύο.Το νέο μου αυτοκίνητο, VW T-Roc, Das Auto. Ίσα που πρόλαβα να το παραλάβω για να φύγω για καλοκαιρινές διακοπές.
Ευχαριστώ προκαταβολικά όσους μπουν στον κόπο να μου ευχηθούν, πιθανόν δεν θα μπορέσω να απαντήσω με ευχαριστίες ξεχωριστά στον καθένα.
ΚΑΛΟΡΙΖΙΚΟ και ΚΑΛΟΤΑΞΙΔΟ να είναι, να το χαρειτε
Το νεο troc είναι καλό αμαξι, ειδικα αν το πήρες με τα 150 αλογα που είναι εξαιρετος και ο κινητηρας
Εχει βελτιωθει πολύ το εσωτερικό του. Είναι εξαιρετικό μεσα, από τα καλύτερα εσωτερικά, ζηλευτό. Εξω.... ενταξει εμενα δεν μαρεσουν τα συντηρητικα το γνωρίζεις.
Το παλιο το έθαβα γιατι μεσα ηταν ΧΑΛΙΑ και της πλακας. Οταν το διορθωσαν οι Γερμανοι αυτό με το facelift και το διαπίστωσα μπαίνοντας μεσα δεν μπορώ να πω ψέματα οτι δεν έκαναν καλή δουλεια σχετως αν δεν γουσταρω την μάρκα. Προσπαθω να είμαι αντικειμενικός
Έχουμε πει δεν κάνουμε παράθεση όλο το ποστ. Γεμίζει ο server
Εχεις δικιο, εβγαλα την φώτο.
Μη βαρας γύρε, όταν έχεις δίκιο, έχεις δίκιο
-
-
@gtsartsal said in VW T-Roc:
Το 1.0 πήρε @cirus , το αναφέρει σε κάποιο ποστ.
@andya3 πόσο κόστισε;
Αυτόματο ή χειροκίνητο;είναι πιο μετα από αυτό που παρέθεσα και δεν το έγραφε, δικαιολογούμαι χαχαχαχα
-
Ευχαριστώ πολύ @gtsartsal και @cirus για τις ευχές σας.
Το μικρό είναι το 1.0tsi χειροκίνητο. Αυτό ήταν ετοιμοπαράδοτο με φουλ εξοπλισμό.
Αν έκανα παραγγελία το μεγάλο με τα 150 και το dsg, θα ερχόταν άγνωστο πότε και με τις απανωτές αυξήσεις θα μου έβγαινε μπορεί και 6-7k παραπάνω, δε λέει.Μια χαρά είναι το 1.0tsi, σφαίρα ανεβάζει το μοτέρ, δεν έχω κανένα παραπάνο. Με πήγαινε σήμερα στην πόλη με 40Km/h περίπου κοντά 2.000 στροφές και 5η ταχύτητα, δεν πίστευα στα μάτια μου!
Θα το ήθελα με dsg να πω την αλήθεια, είναι άλλο αυτοκίνητο, αλλά οκ, είμαι συνηθισμένος με το χειροκίνητο, δεν με πειράζει, τόσα χρόνια έτσι οδηγώ.
26.500€ τελική με όλα, ίσα που πρόλαβα να το παραγγείλω, τώρα με την αύξηση και με τον εξοπλισμό που έχω το δίνουν 28.200€!!!
-
Ευχαριστώ πολύ @gtsartsal και @cirus για τις ευχές σας.
Το μικρό είναι το 1.0tsi χειροκίνητο. Αυτό ήταν ετοιμοπαράδοτο με φουλ εξοπλισμό.
Αν έκανα παραγγελία το μεγάλο με τα 150 και το dsg, θα ερχόταν άγνωστο πότε και με τις απανωτές αυξήσεις θα μου έβγαινε μπορεί και 6-7k παραπάνω, δε λέει.Μια χαρά είναι το 1.0tsi, σφαίρα ανεβάζει το μοτέρ, δεν έχω κανένα παραπάνο. Με πήγαινε σήμερα στην πόλη με 40Km/h περίπου κοντά 2.000 στροφές και 5η ταχύτητα, δεν πίστευα στα μάτια μου!
Θα το ήθελα με dsg να πω την αλήθεια, είναι άλλο αυτοκίνητο, αλλά οκ, είμαι συνηθισμένος με το χειροκίνητο, δεν με πειράζει, τόσα χρόνια έτσι οδηγώ.
26.500€ τελική με όλα, ίσα που πρόλαβα να το παραγγείλω, τώρα με την αύξηση και με τον εξοπλισμό που έχω το δίνουν 28.200€!!!
το audi το έχεις ακόμα ή το πούλησες?
-
Ευχαριστώ πολύ @gtsartsal και @cirus για τις ευχές σας.
Το μικρό είναι το 1.0tsi χειροκίνητο. Αυτό ήταν ετοιμοπαράδοτο με φουλ εξοπλισμό.
Αν έκανα παραγγελία το μεγάλο με τα 150 και το dsg, θα ερχόταν άγνωστο πότε και με τις απανωτές αυξήσεις θα μου έβγαινε μπορεί και 6-7k παραπάνω, δε λέει.Μια χαρά είναι το 1.0tsi, σφαίρα ανεβάζει το μοτέρ, δεν έχω κανένα παραπάνο. Με πήγαινε σήμερα στην πόλη με 40Km/h περίπου κοντά 2.000 στροφές και 5η ταχύτητα, δεν πίστευα στα μάτια μου!
Θα το ήθελα με dsg να πω την αλήθεια, είναι άλλο αυτοκίνητο, αλλά οκ, είμαι συνηθισμένος με το χειροκίνητο, δεν με πειράζει, τόσα χρόνια έτσι οδηγώ.
26.500€ τελική με όλα, ίσα που πρόλαβα να το παραγγείλω, τώρα με την αύξηση και με τον εξοπλισμό που έχω το δίνουν 28.200€!!!
το audi το έχεις ακόμα ή το πούλησες?
Το πούλησα. Δεν αξίζει να συντηρούσα 2 αυτοκίνητα. Τώρα το a3 ήθελε λάστιχα, αμορτισέρ άμεσα και δεν ξέρω τι άλλο θα ζητούσε στην πορεία. Κοντά 20 χρονών αυτοκίνητο.
Έπαιξε κι αυτό ρόλο στην απόφασή μου, έπρεπε να χώσω φράγκα στο audi, τα καινούργια ακριβαίνουν συνέχεια, θα ήταν χαζό να μην κάνω το βήμα.
-
Καλοταξιδο κ απροβληματιστο.
Να το ευχαριστηθειτε τωρα κ στις διακοπες!! -
Παλι αυξηθηκαν δαυτα; Τωρα βλεπω ομτως στο διαμορφωτη 27200!
Το μοτερ ειναι θηριο! Για τα κυβικα του πολυ δυνατο και γεματο!! Απολαυστικο με τη κουταλα. Μια βδομαδα οδηγουσα αυτοματο bmw x2 του πατερα και βαρεθηκα! Βιβα κουταλα!
-
Ευχαριστώ πολύ @gtsartsal και @cirus για τις ευχές σας.
Το μικρό είναι το 1.0tsi χειροκίνητο. Αυτό ήταν ετοιμοπαράδοτο με φουλ εξοπλισμό.
Αν έκανα παραγγελία το μεγάλο με τα 150 και το dsg, θα ερχόταν άγνωστο πότε και με τις απανωτές αυξήσεις θα μου έβγαινε μπορεί και 6-7k παραπάνω, δε λέει.Μια χαρά είναι το 1.0tsi, σφαίρα ανεβάζει το μοτέρ, δεν έχω κανένα παραπάνο. Με πήγαινε σήμερα στην πόλη με 40Km/h περίπου κοντά 2.000 στροφές και 5η ταχύτητα, δεν πίστευα στα μάτια μου!
Θα το ήθελα με dsg να πω την αλήθεια, είναι άλλο αυτοκίνητο, αλλά οκ, είμαι συνηθισμένος με το χειροκίνητο, δεν με πειράζει, τόσα χρόνια έτσι οδηγώ.
26.500€ τελική με όλα, ίσα που πρόλαβα να το παραγγείλω, τώρα με την αύξηση και με τον εξοπλισμό που έχω το δίνουν 28.200€!!!
Καλοτάξιδο και καλορίζικο , κάνε και ένα review μετά απο κάποια χιλιόμετρα
Αν σου σβήνει ενώ ρολάρεις με 3ή ή 4η και χαμηλή ταχύτητα <30 χλμ μην αγχωθεις (όπως είχα αγχωθεί εγώ στο Ibiza) το κάνει με αυτόν τον κινητήρα και κιβώτιο (δεν ξέρω τον λόγο) οπότε όταν ήταν να σταματάω σε STOP πήγαινε με συμπλέκτη -
Ευχαριστώ πολύ @gtsartsal και @cirus για τις ευχές σας.
Το μικρό είναι το 1.0tsi χειροκίνητο. Αυτό ήταν ετοιμοπαράδοτο με φουλ εξοπλισμό.
Αν έκανα παραγγελία το μεγάλο με τα 150 και το dsg, θα ερχόταν άγνωστο πότε και με τις απανωτές αυξήσεις θα μου έβγαινε μπορεί και 6-7k παραπάνω, δε λέει.Μια χαρά είναι το 1.0tsi, σφαίρα ανεβάζει το μοτέρ, δεν έχω κανένα παραπάνο. Με πήγαινε σήμερα στην πόλη με 40Km/h περίπου κοντά 2.000 στροφές και 5η ταχύτητα, δεν πίστευα στα μάτια μου!
Θα το ήθελα με dsg να πω την αλήθεια, είναι άλλο αυτοκίνητο, αλλά οκ, είμαι συνηθισμένος με το χειροκίνητο, δεν με πειράζει, τόσα χρόνια έτσι οδηγώ.
26.500€ τελική με όλα, ίσα που πρόλαβα να το παραγγείλω, τώρα με την αύξηση και με τον εξοπλισμό που έχω το δίνουν 28.200€!!!
Καλοτάξιδο και καλορίζικο , κάνε και ένα review μετά απο κάποια χιλιόμετρα
Αν σου σβήνει ενώ ρολάρεις με 3ή ή 4η και χαμηλή ταχύτητα <30 χλμ μην αγχωθεις (όπως είχα αγχωθεί εγώ στο Ibiza) το κάνει με αυτόν τον κινητήρα και κιβώτιο (δεν ξέρω τον λόγο) οπότε όταν ήταν να σταματάω σε STOP πήγαινε με συμπλέκτηΕυχαριστώ για τις ευχές. Review μετά τις διακοπές που θα κάνω αρκετά χιλιόμετρα και θα δοκιμάσω και το acc στην Εθνική.
Το μοτέρ με κλειστά παράθυρα δεν το ακούω καθόλου. Μετά βίας ακούγεται το start-stop, που δε σκοπεύω να το χρησιμοποιώ έτσι κι αλλιώς.
Από την απόκριση του γκαζιού και τις στροφές το πάω το αυτοκίνητο, δεν ακούω αν δουλεύει το μοτέρ ή αν έχει σβήσει. Μέχρι τις 3k rpm που το 'χω πάει βέβαια, παραπάνω λογικά θα ακούγεται, θα το μάθω κι αυτό όταν έρθει η ώρα.
-
Ευχαριστώ πολύ @gtsartsal και @cirus για τις ευχές σας.
Το μικρό είναι το 1.0tsi χειροκίνητο. Αυτό ήταν ετοιμοπαράδοτο με φουλ εξοπλισμό.
Αν έκανα παραγγελία το μεγάλο με τα 150 και το dsg, θα ερχόταν άγνωστο πότε και με τις απανωτές αυξήσεις θα μου έβγαινε μπορεί και 6-7k παραπάνω, δε λέει.Μια χαρά είναι το 1.0tsi, σφαίρα ανεβάζει το μοτέρ, δεν έχω κανένα παραπάνο. Με πήγαινε σήμερα στην πόλη με 40Km/h περίπου κοντά 2.000 στροφές και 5η ταχύτητα, δεν πίστευα στα μάτια μου!
Θα το ήθελα με dsg να πω την αλήθεια, είναι άλλο αυτοκίνητο, αλλά οκ, είμαι συνηθισμένος με το χειροκίνητο, δεν με πειράζει, τόσα χρόνια έτσι οδηγώ.
26.500€ τελική με όλα, ίσα που πρόλαβα να το παραγγείλω, τώρα με την αύξηση και με τον εξοπλισμό που έχω το δίνουν 28.200€!!!
Καλά έκανες και δεν πίστευες στα μάτια σου.
40 km/h και 2000 στροφές και 5η ταχύτητα δεν γίνεται. -
Ευχαριστώ πολύ @gtsartsal και @cirus για τις ευχές σας.
Το μικρό είναι το 1.0tsi χειροκίνητο. Αυτό ήταν ετοιμοπαράδοτο με φουλ εξοπλισμό.
Αν έκανα παραγγελία το μεγάλο με τα 150 και το dsg, θα ερχόταν άγνωστο πότε και με τις απανωτές αυξήσεις θα μου έβγαινε μπορεί και 6-7k παραπάνω, δε λέει.Μια χαρά είναι το 1.0tsi, σφαίρα ανεβάζει το μοτέρ, δεν έχω κανένα παραπάνο. Με πήγαινε σήμερα στην πόλη με 40Km/h περίπου κοντά 2.000 στροφές και 5η ταχύτητα, δεν πίστευα στα μάτια μου!
Θα το ήθελα με dsg να πω την αλήθεια, είναι άλλο αυτοκίνητο, αλλά οκ, είμαι συνηθισμένος με το χειροκίνητο, δεν με πειράζει, τόσα χρόνια έτσι οδηγώ.
26.500€ τελική με όλα, ίσα που πρόλαβα να το παραγγείλω, τώρα με την αύξηση και με τον εξοπλισμό που έχω το δίνουν 28.200€!!!
Καλά έκανες και δεν πίστευες στα μάτια σου.
40 km/h και 2000 στροφές και 5η ταχύτητα δεν γίνεται.Αφού το λες εσύ έτσι θα 'ναι.
-
Ευχαριστώ πολύ @gtsartsal και @cirus για τις ευχές σας.
Το μικρό είναι το 1.0tsi χειροκίνητο. Αυτό ήταν ετοιμοπαράδοτο με φουλ εξοπλισμό.
Αν έκανα παραγγελία το μεγάλο με τα 150 και το dsg, θα ερχόταν άγνωστο πότε και με τις απανωτές αυξήσεις θα μου έβγαινε μπορεί και 6-7k παραπάνω, δε λέει.Μια χαρά είναι το 1.0tsi, σφαίρα ανεβάζει το μοτέρ, δεν έχω κανένα παραπάνο. Με πήγαινε σήμερα στην πόλη με 40Km/h περίπου κοντά 2.000 στροφές και 5η ταχύτητα, δεν πίστευα στα μάτια μου!
Θα το ήθελα με dsg να πω την αλήθεια, είναι άλλο αυτοκίνητο, αλλά οκ, είμαι συνηθισμένος με το χειροκίνητο, δεν με πειράζει, τόσα χρόνια έτσι οδηγώ.
26.500€ τελική με όλα, ίσα που πρόλαβα να το παραγγείλω, τώρα με την αύξηση και με τον εξοπλισμό που έχω το δίνουν 28.200€!!!
Καλά έκανες και δεν πίστευες στα μάτια σου.
40 km/h και 2000 στροφές και 5η ταχύτητα δεν γίνεται.Αφού το λες εσύ έτσι θα 'ναι.
Οπότε στον κόφτη (ας πούμε 6,5 χιλιάδες στροφές) με 5η θα έχεις 6,5×20=130 km/h.
Μύστης. -
Τι αυτοκίνητο έχεις?
-
Εντελώς άσχετο.
-
Σχετικότατο. Πρώτα να δούμε τι εμπειρία έχεις από τα μικρά τούρμπο και μετά κάνουμε και θεωρητική ανάλυση.
-
έχω εδώ δίπλα κλειδιά από ένα t-cross του 2020, 110 hp, 6τάχυτο. Λες αν το βγάλω στον δρόμο να βλέπω 120 km/h στις 6000 στροφές με 5η;
-
Καλοτάξιδο andy!! Απροβλημάτιστο να είναι και πολλά και ασφαλή χιλιόμετρα να έχεις!! Και καλές διακοπές!!
-
Για βγάλτο και προσπάθησε. Και μετσ στείλε φωτο
VW T-Roc