-
Εντάξει δεν είναι κακές και οι Φερράρι. Μη λέμε ότι θέλουμε. Εγώ πιο πολύ σε Maserati θα πήγαινα με μοτέρ Φερράρι.
Είδατε τι έβγαλε η Maserati ;
Έργο τέχνης
-
η φάση με τα αμερικάνικα.
-
@lap said in TESLA FORUM:
Εντάξει δεν είναι κακές και οι Φερράρι. Μη λέμε ότι θέλουμε. Εγώ πιο πολύ σε Maserati θα πήγαινα με μοτέρ Φερράρι.
Είδατε τι έβγαλε η Maserati ;
Έργο τέχνης
Μοτέρ ferrari, οκ πρέπει να βάλεις άλλη φώτο όμως
Βλέπεις που γράφει folgore στο πλάι;;;; ;
Είναι η ηλεκτρική έκδοση με τρεις ηλεκτροκινητηρες (δύο πίσω , έναν εμπρός) και 750 άλογα
-
Τα virtual μπιπ μπιπ μπιπ τα πήραν όσοι έκαναν update στην 2023.6.9.
Εγώ την έκανα skip αυτή την έκδοση μιας κ δεν είχα WiFi στο γκαράζ και δεν ασχολήθηκα.
Έβαλα την επόμενη, 2023.12.1, σε αυτή δεν το έχει.
Έχει αναφερθεί και σε φόρα του εξωτερικού ότι τα κάνει αυτά η Τέσλα.
Το έδωσε σε κάποιους, κάνουν το beta testing και θα δούμε και μεις κααααποτε.
-
@realzeus said in TESLA FORUM:
Ξαναλέω Φάνη μου. Μυρωδιά δεν έχεις πάρει από σπορ αυτοκίνητα... Οι γατούλες γουργουρίζουν, τα λιοντάρια βρυχώνται!!!
Δαν μαρέσουν τα ουρλιαχτά. Κάποτε πλήρωσα και οδήγησα 355, δεν μου είπε και πολλά. 1000 φορές μια κορβέτα V8 με 6.200 κυβικά και το αυτόματο και ας έχει φύλλα σούστας πίσω! Φερράρι φλωριές....οπότε στα φλώρικα προτιμώ Τέσλα!
-
Κάποτε ίσως μάθεις να οδηγείς...
-
@netgeo said in TESLA FORUM:
Τα virtual μπιπ μπιπ μπιπ τα πήραν όσοι έκαναν update στην 2023.6.9.
Εγώ την έκανα skip αυτή την έκδοση μιας κ δεν είχα WiFi στο γκαράζ και δεν ασχολήθηκα.
Έβαλα την επόμενη, 2023.12.1, σε αυτή δεν το έχει.
Έχει αναφερθεί και σε φόρα του εξωτερικού ότι τα κάνει αυτά η Τέσλα.
Το έδωσε σε κάποιους, κάνουν το beta testing και θα δούμε και μεις κααααποτε.
Μου κάνει εντύπωση αυτό. Εσυ ποιο μοντέλο και ποιας χρονιάς εχεις;
-
@realzeus said in TESLA FORUM:
Κάποτε ίσως μάθεις να οδηγείς...
Καλό θα ήταν να εκλείψει η αντιπαράθεση νηπιαγωγείου.
Υπάρχουν μερικά μέλη που τα ενδιαφέρει η αντιπαράθεση επιχειρημάτων και η ανάδραση κατόχων, νισάφι -
-
@realzeus said in TESLA FORUM:
Κάποτε ίσως μάθεις να οδηγείς...
Μπα, γέρασα και σε αγώνες δεν θα πάω πια. Όλα τα άλλα τα ξέβρω!! Έχω κάνει πολλά σεμινάρια και με τον Θωμά και με άλλους!
-
@dettol said in TESLA FORUM:
Μου κάνει εντύπωση αυτό. Εσυ ποιο μοντέλο και ποιας χρονιάς εχεις;
Τώρα το πήρα 31 Μαρτίου M3 LR, ηρθε με την 2023.2.12 κ έβαλα αργοτερα την 2023.12.1.1
Ενδιάμεσα έδωσε την 2023.6.9 που δεν την κατέβασα, εκεί έδινε το Park assist.
Δε με καίει, σε φίλο με Υ μόνο μπιπ μπιμ κάνει, δεν εμπνέει εμπιστοσύνη ακόμα. Είναι στο πολύ περίπου...
-
Δεκαετίες πέρασαν ,διαβάστηκαν εκατοντάδες περιοδικά ,χιλιάδες άρθρα , είδα δεκάδες ντοκιμαντέρ με τους θρύλους των αγώνων .
Το νόημα ήταν ενα
γρήγορος και αποτελεσματικός οδηγός είναι αυτός που οδηγεί χυτά χωρίς διακοπές στην παροχή της ισχύος χωρίς να προκαλεί περιττές κινήσεις στο αμάξωμα και στο τιμόνι
ισχύει και στην καθημερινότητα και τον εκτιμούν ιδιαιτέρως οι συνεπιβάτες του γιατί δεν τους ταλαιπωρεί
καλό αυτοκίνητο είναι αυτό που του επιτρέπει να το κάνει κουράζοντας τον λιγότερο
αν δεν χαλάει κιόλας και καταναλώνει λίγο μιλάμε για την εμπορική επιτυχία του αιώναTo model Y θα γίνει το Νο1 σε παγκόσμιες πωλήσεις αυτοκίνητο το 2023 και αναμένεται να πουλήσει πάνω απο 1.000.000 κομμάτια !
https://cleantechnica.com/2023/05/18/tesla-model-y-to-be-best-selling-car-in-world-in-2023/Κανείς δεν απεχθάνεται πια ...
-
Μα με διακοπές οδηγούσε ο Σένα.
-
@red_monster said in TESLA FORUM:
@realzeus said in TESLA FORUM:
Κάποτε ίσως μάθεις να οδηγείς...
Καλό θα ήταν να εκλείψει η αντιπαράθεση νηπιαγωγείου.
Υπάρχουν μερικά μέλη που τα ενδιαφέρει η αντιπαράθεση επιχειρημάτων και η ανάδραση κατόχων, νισάφιΑνάδραση κατόχων;
Επίσης υπάρχουν mods για τον συντονισμό της συζήτησης και απευθυνόμουν σε έναν από αυτούς έτσι κι αλλιώς. Με τον Φάνη είμαστε φίλοι (χθες μάλιστα μιλήσαμε και στο τηλέφωνο για σύντομο σχολιασμό των εκλογικών αποτελεσμάτων) και αυτά είναι πειραγματάκια μεταξύ μας, όχι πραγματική κόντρα. Λες να προσπαθούσα να προσβάλω στα αλήθεια έναν mod?ΥΓ: Χρόνια πολλά για την Κυριακή!
-
@bassstarlet said in TESLA FORUM:
Μα με διακοπές οδηγούσε ο Σένα.
Ο Σένα είχε αναπτύξει τεχνική στο πάτημα του πεντάλ του γκαζιού που εξομοίωνε το traction contol ακριβώς για να εχει συνεχή επιτάχυνση χωρίς πάαατα ααασε του πεντάλ και ανάποδα τιμόνια .
-
Ο κάθε πιλότος έχει διαφορετική τεχνική και είναι αδύνατον για εμάς τους κοινούς θνητούς να κρίνουμε έναν Senna, ή έναν Sir Jackie Stewart, που λέει ότι το αντίθετο είναι το σωστό (ότι πρέπει να πατάς γκάζι όταν είσαι σίγουρος ότι δεν θα χρειαστεί να σηκώσεις ξανά). Αυτά αλλάζουν από αγωνιστικό σε αγωνιστικό, ούτως ή άλλως. Το θέμα είναι τι δουλεύει καλύτερα για εμάς τους ερασιτέχνες, στον δρόμο και αναλόγως του μηχανήματος που καβαλάμε.
-
@monman2 said in TESLA FORUM:
@bassstarlet said in TESLA FORUM:
Μα με διακοπές οδηγούσε ο Σένα.
Ο Σένα είχε αναπτύξει τεχνική στο πάτημα του πεντάλ του γκαζιού που εξομοίωνε το traction contol ακριβώς για να εχει συνεχή επιτάχυνση χωρίς πάαατα ααασε του πεντάλ και ανάποδα τιμόνια .
-
το καλυτερο που μπορει να κανει ενας χεράς στο δρομο, είναι να καταφέρει να μην φύγει τούμπες σαν το Γιώργη στη στροφάρα και να ειναι κωλόφαρδος να μην κοπανίσει απάνω του ο απέναντι.
Όποιος είναι οδηγός, το δειχνει σε αγώνες κανονικούς. -
O Σουμάχερ από την άλλη με τέρμα πατημένο γκάζι κλωτσούσε το φρένο. Καθένας όπως τον βολεύει και πως θα στήσει το αγωνιστικό με τους μηχανικούς του. Ο Mcrae τραβούσε απότομα το τιμόνι για να μπει στη στροφή κάτι που δεν κάνανε άλλοι.
Γενικά αυτό που ισχύει είναι ότι πρέπει να γίνονται όσο πιο απαλές κινήσεις αλλά εξαρτάται και το τι οδηγάς.
-
@panos2171 said in TESLA FORUM:
τραβούσε απότομα το τιμόνι για να μπει στη στροφή κάτι που δεν κάνανε άλλοι.
TESLA FORUM