-
@criuser said in Νέο μικρομεσαίο έως 25.000€:
Τα άλλα είχαν υδροπνευματική.
last year, πλέον ημιάκαμπτο από το πάλε ποτέ 1950....καλά πήγε και αυτό!
ΥΓ: Η Σιτροέν αξίζει απεριόριστο σεβασμό για αυτά που έφτιαχνε, το έχω πει πολλές φορές. Αλλά ο κόσμος δεν το εκτίμησε και έτσι πέθανε, όπως και η Αλφα.
-
Εγώ είμαι που έχω γράψει ότι σε παραγγελία μέσω leasing μου είπαν ότι σταμάτησε η παραγωγή και δεν μπορώ να έχω αυτό που έχω παραγγείλει και αν θέλω να βολευτώ με ένα "ετοιμοπαράδοτο" (116d αυτόματο, άλλο χρώμα όμως και χωρίς 1-2 έξτρα που είχε η παραγγελία όπως π.χ. κάμερες/parking assist). Μάλλον ξεκινάει η παραγωγή του fl που θα είναι και ακριβότερο.
Για να ξέρουμε τι λέμε 116d αυτόματο στα 31Κ, την ίδια ακριβώς τιμή το βενζίνη 118i αυτόματο με τα 136 ps. Το αντίστοιχο 308 έχει ακριβώς τα ίδια χρήματα (31Κ+) και δεν βλέπω κανένα λόγο να το προτιμήσει κάποιος έναντι της σειράς 1. Οφθαλμοφανής η διαφορά στην καμπίνα, ημιάκαμπτος έναντι πολλαπλών πίσω κλπ.Τώρα για το όριο των 25Κ κι εγώ θα πήγαινα στο i30, νομίζω τα έχει όλα και συμφέρει. 160 άλογα, αυτόματο και υβριδικό (αν και η υλοποίηση της hyundai δεν μειώνει τόσο την κατανάλωση).
-
@fiverg said in Νέο μικρομεσαίο έως 25.000€:
Για να ξέρουμε τι λέμε 116d αυτόματο στα 31Κ, την ίδια ακριβώς τιμή το βενζίνη 118i αυτόματο με τα 136 ps. Το αντίστοιχο 308 έχει ακριβώς τα ίδια χρήματα (31Κ+) και δεν βλέπω κανένα λόγο να το προτιμήσει κάποιος έναντι της σειράς 1. Οφθαλμοφανής η διαφορά στην καμπίνα, ημιάκαμπτος έναντι πολλαπλών πίσω κλπ.
Δεν υπάρχει σύγκριση, πολύ ανώτερο αυτοκίνητο η σειρά 1 σε όλα τα επίπεδα!
-
Δεν είναι απαραίτητο ότι το fl θα είναι ακριβότερο γιατί πάντα επιδοτεί κάποια μοντέλα της η bmw Hellas και τα έχει κάτω από τον ανταγωνισμό. Το αρνητικό στο fl θα είναι οι οθονες αντί της κλασσικης διαταξης και προφανώς η κατάργηση της idrive ροδέλας.
-
@iceman7 said in Νέο μικρομεσαίο έως 25.000€:
Δεν είναι απαραίτητο ότι το fl θα είναι ακριβότερο γιατί πάντα επιδοτεί κάποια μοντέλα της η bmw Hellas και τα έχει κάτω από τον ανταγωνισμό. Το αρνητικό στο fl θα είναι οι οθονες αντί της κλασσικης διαταξης και προφανώς η κατάργηση της idrive ροδέλας.
Δεν είναι λογικό να μείνει στην ίδια τιμή το fl, λογικά θα πάρει 2-3Κ. Κι εγώ βέβαια δεν νομίζω να ξεκινάει από 40Κ όπως η Α. Δεν ξέρω όμως αν ο νηματοθέτης μπορεί να περιμένει, νομίζω έχει γράψει πως όχι.
-
@fiverg said in Νέο μικρομεσαίο έως 25.000€:
@iceman7 said in Νέο μικρομεσαίο έως 25.000€:
Δεν είναι απαραίτητο ότι το fl θα είναι ακριβότερο γιατί πάντα επιδοτεί κάποια μοντέλα της η bmw Hellas και τα έχει κάτω από τον ανταγωνισμό. Το αρνητικό στο fl θα είναι οι οθονες αντί της κλασσικης διαταξης και προφανώς η κατάργηση της idrive ροδέλας.
Δεν είναι λογικό να μείνει στην ίδια τιμή το fl, λογικά θα πάρει 2-3Κ. Κι εγώ βέβαια δεν νομίζω να ξεκινάει από 40Κ όπως η Α. Δεν ξέρω όμως αν ο νηματοθέτης μπορεί να περιμένει, νομίζω έχει γράψει πως όχι.
Μπορεί να τσιμπήσει αλλά θα δώσει και επιπλεόν εξοπλισμό.
Στη Χ1 τα πακέτα που πουλαγαν είχαν 37-38.
Με τη νέα Χ1 πήγαν 40-41 αλλά εδιναν εξτρά ενα σωρό πραγματα σε σχέση με τα προηγουμενα πακέτα που καλυπταν τη διαφορα. -
@fiverg said in Νέο μικρομεσαίο έως 25.000€:
Εγώ είμαι που έχω γράψει ότι σε παραγγελία μέσω leasing μου είπαν ότι σταμάτησε η παραγωγή και δεν μπορώ να έχω αυτό που έχω παραγγείλει και αν θέλω να βολευτώ με ένα "ετοιμοπαράδοτο" (116d αυτόματο, άλλο χρώμα όμως και χωρίς 1-2 έξτρα που είχε η παραγγελία όπως π.χ. κάμερες/parking assist). Μάλλον ξεκινάει η παραγωγή του fl που θα είναι και ακριβότερο.
Για να ξέρουμε τι λέμε 116d αυτόματο στα 31Κ, την ίδια ακριβώς τιμή το βενζίνη 118i αυτόματο με τα 136 ps. Το αντίστοιχο 308 έχει ακριβώς τα ίδια χρήματα (31Κ+) και δεν βλέπω κανένα λόγο να το προτιμήσει κάποιος έναντι της σειράς 1. Οφθαλμοφανής η διαφορά στην καμπίνα, ημιάκαμπτος έναντι πολλαπλών πίσω κλπ.Τώρα για το όριο των 25Κ κι εγώ θα πήγαινα στο i30, νομίζω τα έχει όλα και συμφέρει. 160 άλογα, αυτόματο και υβριδικό (αν και η υλοποίηση της hyundai δεν μειώνει τόσο την κατανάλωση).
Φίλε μου ποιος τι είπε ότι σταμάτησε η παραγωγή? Γιατί από την πρώτη επίσημη αντιπροσωπεία δ ν ξέρουν τίποτα. Και εάν όντως όπως λες σταμάτησε όλοι αυτοί που παραγγηλενε και δώσανε και προκαταβολές τι θα γίνουν? Θα τους τα δώσουν πίσω ? Μιλάμε για εκατοντάδες άτομα. Όχι μόνο Ελλάδα αλλά και Ευρώπη.
-
Παντως στο βασικό πακέτο (advantage) της 116i υπάρχουν:
BMW Live Cockpit Plus με λειτουργία πλοήγησης (και AA/ACP)
Δερμάτινο τιμόνι
Αυτόματος κλιματισμός
Σύστημα φόρτωσης 60:40
Ζάντες ελαφρού κράματος 16" με αστεροειδείς ακτίνες, σχέδιο 517
Έλεγχος Απόστασης Παρκαρίσματος (PDC) εμπρός - πίσω
Cruise Control με λειτουργία φρεναρίσματος
Πακέτο αποθηκευτικών χώρων -
@atari70 said in Νέο μικρομεσαίο έως 25.000€:
@fiverg said in Νέο μικρομεσαίο έως 25.000€:
Εγώ είμαι που έχω γράψει ότι σε παραγγελία μέσω leasing μου είπαν ότι σταμάτησε η παραγωγή και δεν μπορώ να έχω αυτό που έχω παραγγείλει και αν θέλω να βολευτώ με ένα "ετοιμοπαράδοτο" (116d αυτόματο, άλλο χρώμα όμως και χωρίς 1-2 έξτρα που είχε η παραγγελία όπως π.χ. κάμερες/parking assist). Μάλλον ξεκινάει η παραγωγή του fl που θα είναι και ακριβότερο.
Για να ξέρουμε τι λέμε 116d αυτόματο στα 31Κ, την ίδια ακριβώς τιμή το βενζίνη 118i αυτόματο με τα 136 ps. Το αντίστοιχο 308 έχει ακριβώς τα ίδια χρήματα (31Κ+) και δεν βλέπω κανένα λόγο να το προτιμήσει κάποιος έναντι της σειράς 1. Οφθαλμοφανής η διαφορά στην καμπίνα, ημιάκαμπτος έναντι πολλαπλών πίσω κλπ.Τώρα για το όριο των 25Κ κι εγώ θα πήγαινα στο i30, νομίζω τα έχει όλα και συμφέρει. 160 άλογα, αυτόματο και υβριδικό (αν και η υλοποίηση της hyundai δεν μειώνει τόσο την κατανάλωση).
Φίλε μου ποιος τι είπε ότι σταμάτησε η παραγωγή? Γιατί από την πρώτη επίσημη αντιπροσωπεία δ ν ξέρουν τίποτα. Και εάν όντως όπως λες σταμάτησε όλοι αυτοί που παραγγηλενε και δώσανε και προκαταβολές τι θα γίνουν? Θα τους τα δώσουν πίσω ? Μιλάμε για εκατοντάδες άτομα. Όχι μόνο Ελλάδα αλλά και Ευρώπη.
Είναι ένα καλό ερώτημα αυτό. Και μιλάω για leasing που δεν ξέρω τι ματσακονιές γίνονται. Μπορεί η εταιρία Lease να θέλει να σπρώξει κάτι που ακύρωσε κάποιος άλλος από το να περιμένει κι άλλο για την δική μου παραγγελία. Πάντως περίμενα σχεδόν 8 μήνες και αμάξι δεν ήρθε και όντως όπου να ναι ξεκινάει η παραγωγή της fl, αυτό δεν είναι ψεμα.
-
@fiverg said in Νέο μικρομεσαίο έως 25.000€:
@atari70 said in Νέο μικρομεσαίο έως 25.000€:
@fiverg said in Νέο μικρομεσαίο έως 25.000€:
Εγώ είμαι που έχω γράψει ότι σε παραγγελία μέσω leasing μου είπαν ότι σταμάτησε η παραγωγή και δεν μπορώ να έχω αυτό που έχω παραγγείλει και αν θέλω να βολευτώ με ένα "ετοιμοπαράδοτο" (116d αυτόματο, άλλο χρώμα όμως και χωρίς 1-2 έξτρα που είχε η παραγγελία όπως π.χ. κάμερες/parking assist). Μάλλον ξεκινάει η παραγωγή του fl που θα είναι και ακριβότερο.
Για να ξέρουμε τι λέμε 116d αυτόματο στα 31Κ, την ίδια ακριβώς τιμή το βενζίνη 118i αυτόματο με τα 136 ps. Το αντίστοιχο 308 έχει ακριβώς τα ίδια χρήματα (31Κ+) και δεν βλέπω κανένα λόγο να το προτιμήσει κάποιος έναντι της σειράς 1. Οφθαλμοφανής η διαφορά στην καμπίνα, ημιάκαμπτος έναντι πολλαπλών πίσω κλπ.Τώρα για το όριο των 25Κ κι εγώ θα πήγαινα στο i30, νομίζω τα έχει όλα και συμφέρει. 160 άλογα, αυτόματο και υβριδικό (αν και η υλοποίηση της hyundai δεν μειώνει τόσο την κατανάλωση).
Φίλε μου ποιος τι είπε ότι σταμάτησε η παραγωγή? Γιατί από την πρώτη επίσημη αντιπροσωπεία δ ν ξέρουν τίποτα. Και εάν όντως όπως λες σταμάτησε όλοι αυτοί που παραγγηλενε και δώσανε και προκαταβολές τι θα γίνουν? Θα τους τα δώσουν πίσω ? Μιλάμε για εκατοντάδες άτομα. Όχι μόνο Ελλάδα αλλά και Ευρώπη.
Είναι ένα καλό ερώτημα αυτό. Και μιλάω για leasing που δεν ξέρω τι ματσακονιές γίνονται. Μπορεί η εταιρία Lease να θέλει να σπρώξει κάτι που ακύρωσε κάποιος άλλος από το να περιμένει κι άλλο για την δική μου παραγγελία. Πάντως περίμενα σχεδόν 8 μήνες και αμάξι δεν ήρθε και όντως όπου να ναι ξεκινάει η παραγωγή της fl, αυτό δεν είναι ψεμα.
Το fl είχε ανακοινωθεί από τον Φεβρουάριο του22. Με προοπτική να ξεκινήσει στις αρχές του 23. Έχουμε μπει σχεδόν στον Απρίλιο και ακόμη κάνουν δοκιμές. Στην καλύτερη να ξεκινήσει η παραγωγή στα μέσα καλοκαιριού. Στην Ελλάδα άγνωστο ποτέ θα έρθει. Εντωμεταξύ από ότι διαβάζω στον ειδικό τύπο δεν υπάρχουν καν λεπτομέρειες τι ακριβώς θα περιλαμβάνει. Ούτε τι κινητήρες. Το σίγουρο πάντως είναι ότι όσοι παραγγείλαμε την υπάρχουσα σειρά 1 θα την παραλάβουν. Το ποτέ άγνωστο. Σε εμένα είπαν 8 με 9 μήνες. Μα ιδιωτικό συμφωνητικό.
-
Παντως για τελειωνουμε με το θεμα του Ασου,για εμενα αυτο που λειπει απο την βασικη εκδοση ειναι μονο τα φωτα LED.Τιποτα αλλο.Τα υπολοιπα ειναι απλα περιττα οπως πχ το αυτοματο ανοιγμα της πορτας του χωρου των αποσκευων.
Ενα ακομη λαθος που βλεπουμε ομως και εδω ειναι η απουσια επιλογης ρεζερβας και σαν προαιρετικη επιλογη.Τραγικο λαθος που κανουν πολλοι κατασκευαστες.
Αν δεν κανω λαθος η Χιουνται την δινει πριαιρετικα,τουλαχιστον στις εκδισεις χωρις το υβριδικο συστημα.
Ενα τελευταιο,αν μου επιτρεπετε,ειναι οτι δυστυχως στην Ελλαδα δεν βλεπουμε το kia ceed το κανονικο.Αντ αυτου μας δινουν το xceed.Ειναι κριμα που δεν το φερνουν ενω το i30 ερχεται κανονικα.Η δικαιολογια της ΚΙΑ οταν ρωτησα ηταν οτι θα επρεπε να τιμολογηθει πολυ υψηλα.Λες και τα υπολοιπα μικρομεσαια ειναι φθηνα (Κορολλα 28000,Αστρα 26000,Μεγκαν 28000κτλ).Παντως δεν νομιζω οτι θα ηταν πιο ακριβο απο το xceed. -
Πότε σας έχει πιάσει λάστιχο τελευταία φορά; Εμένα είναι 17 χρόνια που αναγκάστηκα να αλλάξω λάστιχο. Και -όπως τα είχαν σφίξει από το βουλκανιζατέρ- δεν μπορούσα με τίποτα να το βγάλω. Τα Run Flat κάνουν μια χαρά τη δουλειά τους.
Όσον αφορά τα BMW, κρίμα που στο facelift της 2 Active Tourer (που θα συνιστούσα) κατήργησαν τον μικρό κινητήρα και έβαλαν χειρότερο αυτόματο κιβώτιο από την προηγούμενη έκδοση.
Αφού θες ετοιμοπαράδοτο (που δύσκολα θα βρεις) σκέφτηκες και μεταχειρισμένο; -
@tgd said in Νέο μικρομεσαίο έως 25.000€:
Πότε σας έχει πιάσει λάστιχο τελευταία φορά;
Οδηγώ από το 1993 και λάστιχο με έχει πιάσει συνολικά 4-5 φορές.
-
@fanis75 said in Νέο μικρομεσαίο έως 25.000€:
@tgd said in Νέο μικρομεσαίο έως 25.000€:
Πότε σας έχει πιάσει λάστιχο τελευταία φορά;
Οδηγώ από το 1993 και λάστιχο με έχει πιάσει συνολικά 4-5 φορές.
Οδηγώ από το 1999 και δεν με έχει πιάσει ποτέ λάστιχο. Πτου-πτου-πτου.
-
@tgd said in Νέο μικρομεσαίο έως 25.000€:
Πότε σας έχει πιάσει λάστιχο τελευταία φορά;
Συνολικά πάνω από 12 φορές. Τελευταία φορά πριν 1,5 χρόνο με τα crossclimate. Βρήκα το πρωί το πίσω αριστερά τελείως flat. Επρεπε να βάλω αέρα για να πάω στο βουλκανιζατερ.
Τις πιο πολλές φορές το ελαστικό ήταν λειτουργικό. Δύο φορές το ελαστικό ήταν σκισμένο (αντικατάσταση). Αλλες τρεις χρειάστηκα την ρεζέρβα. Ολες οι πλην των σκισιμάτων βλάβες, ήταν από βίδες. Απορώ πως την γλυτώνετε μερικοί στους δρόμους μας. Μόνο εθνικό πάτε?
Τα runflat, είναι επιλογή μου τα τελευταία χρόνια, όπου ταιριάζουν. Και τώρα τα t005, τέτοια είναι. -
Οδηγώ από το 1996 και λάστιχο με έχει πιάσει 2 φορές κι αυτές κάτω από το σπίτι μου.
Αποκορύφωμα η ΖΧ του 92 του πατέρα που τη κράτησε 17 χρόνια χωρίς η ρεζέρβα να βγει από τη θέση της ποτέ.
Παροιμιώδης γαλλική αξιοπιστία..... -
Οδηγω απο το 1997.Λαστιχο με εχει πιασει δυο φορες και την μια ηταν σκισιμο στο πλαινο μερος που σημαινει οτι οτιδηποτε κιτ επισκευης δεν θα δουλεψει.
Και τις δυο εβαλα την ρεζερβα μου και εφυγα (Γκολφ 5 με ρεζερβα αναγκης).
Τωρα το Κλιο οχι μονο εχει ρεζερβα αλλα ειναι και σε κανονικη διασταση.
Ειναι αλλιως να ξερεις οτι οταν ερθει η στραβη απλα τ αλλαζεις και φευγεις.
Η κατασταση ειναι ακομη χειροτερη οταν εχεις σουβ με 17αρι ή 18αρι λαστιχο. -
Εγώ οδηγώ από το 1991 και μεχρι το 1998-99 με ειχε πιάσει λάστιχο 3-4 φορές
Από το 2000 που πήρα το Laguna δεν με εχει πιάσει λάστιχο ποτέ και έτσι δεν εχει χρειαστεί να χρησιμοποιήσω την κανονική του ρεζερβα
Νέο μικρομεσαίο έως 25.000€