-
@lap said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Τεραστιο σημείο καμπής θα είναι το γεγονός αν υιοθετήσουν μπαταρίες όπως εκείνες με ηλεκτρολύτες που φουλαρουν όπως τα σημερινά θερμικά.
Θα λυθούν όλα τα προβλήματα, και η υιοθέτηση της ηλεκτροκίνησης θα γίνει άμεση από όλους.
Για χιλιοστή φορά όχι. Δε θα γίνει από όλους. Κάποιοι βρίσκουμε τη λειτουργία ενός θερμικού κινητήρα ανώτερη, μηχανική σε σχέση με ένα ανέραστο τάμπλετ. Γουστάρουμε κραδασμούς, αλλαγές ταχυτύτων κτλ.
-
...η εγκατεστημένη ισχύς από αιολικά το 2022 ξεπέρασε τα 4,681 MW, σε σύγκριση με τα 4,452 MW το 2021, ενώ αντίστοιχα η εγκατεστημένη ισχύς από φωτοβολταϊκά διαμορφώθηκε στα 5,466 MW το 2022, αρκετά υψηλότερα από τα 4,126 MW το 2021. Συνολικά, εγκαταστάθηκαν περίπου 1,700 MW νέων ΑΠΕ στην Ελλάδα το 2022 (συνολική εκτιμώμενη εγκατεστημένη ισχύς ΑΠΕ για το 2022: 10,624 MW), όταν εγκαταστάθηκαν περίπου 4,350 MW την περίοδο 2014-2021. Επίσης, το 2022 καταγράφηκε για πρώτη φορά στην Ελλάδα περικοπή στην έγχυση ενέργειας σταθμών ΑΠΕ, λόγω αδυναμίας του δικτύου διανομής να την απορροφήσει.
-
@super-t said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
...η εγκατεστημένη ισχύς από αιολικά το 2022 ξεπέρασε τα 4,681 MW, σε σύγκριση με τα 4,452 MW το 2021, ενώ αντίστοιχα η εγκατεστημένη ισχύς από φωτοβολταϊκά διαμορφώθηκε στα 5,466 MW το 2022, αρκετά υψηλότερα από τα 4,126 MW το 2021. Συνολικά, εγκαταστάθηκαν περίπου 1,700 MW νέων ΑΠΕ στην Ελλάδα το 2022 (συνολική εκτιμώμενη εγκατεστημένη ισχύς ΑΠΕ για το 2022: 10,624 MW), όταν εγκαταστάθηκαν περίπου 4,350 MW την περίοδο 2014-2021. Επίσης, το 2022 καταγράφηκε για πρώτη φορά στην Ελλάδα περικοπή στην έγχυση ενέργειας σταθμών ΑΠΕ, λόγω αδυναμίας του δικτύου διανομής να την απορροφήσει.
Τα στοιχεία που δίνει ο αδμηε (IPTO analytics app) σε καμία περίπτωση δεν συμφωνούν με τα παραπάνω.
Εκτός αν κάποια από την εγκατεστημένη ισχύ πάει σε ιδιοκατανάλωση. -
Επίσης η κατανάλωση αυξάνεται... τώρα με τα ηλεκτρικά θα γίνει του λιθάνθρακα!
Εκτός αν μας αφήσει ο TOGG τίποτα ψίχουλα από κάτι, δυσπρόσιτα, ορυκτά και αέρια στο Αιγαίο.
-
Η εγκατεστημένη ισχύς δεν σημαίνει και παραγώμενη ισχύς.
Αν έχω 10 MW αιολικά και δεν φυσά έχω 0 MW παραγώμενα αλλά 10 MW εγκατεστημένα.Εδώ λέει ότι μέχρι τον Οκτώβριο του 2019 είχαμε 3000 MW αιολικά (σελίδα 22), με load factor ξέρω γω κάτω του 30 % (=σαν να λειτουργούν το 1/3 στο φουλ μόνο και μετά καθόλου μάλλον)(σελίδα 23)
https://www.admie.gr/sites/default/files/users/dssas/meleti-eparkeias-ishyos-2020-2030.pdf
Επίσης
ΑΔΜΗΕ: Η Ελλάδα είναι έτοιμη να ξεπεράσει το φράγμα των 10 GW εγκατεστημένης ισχύος ΑΠΕ
Όλα όσα επισήμανε ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του ΑΔΜΗΕ, Μάνος Μανουσάκης, σε πρόσφατη ημερίδα για ενεργειακά θέματα.
On Οκτ 3, 2022 -
@diego1960 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@lap said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Τεραστιο σημείο καμπής θα είναι το γεγονός αν υιοθετήσουν μπαταρίες όπως εκείνες με ηλεκτρολύτες που φουλαρουν όπως τα σημερινά θερμικά.
Θα λυθούν όλα τα προβλήματα, και η υιοθέτηση της ηλεκτροκίνησης θα γίνει άμεση από όλους.
Για χιλιοστή φορά όχι. Δε θα γίνει από όλους. Κάποιοι βρίσκουμε τη λειτουργία ενός θερμικού κινητήρα ανώτερη, μηχανική σε σχέση με ένα ανέραστο τάμπλετ. Γουστάρουμε κραδασμούς, αλλαγές ταχυτύτων κτλ.
Το δέχομαι. Και εμένα μου αρέσουν ιδιαίτερα σε καλούς κινητήρες. Πίστεψέ με ίσως είμαι και πιο πετρολχεντ από εσένα. Το θέμα είναι πως δεν βλέπω να έχουν μέλλον. Όταν σου λένε πως τα ηλεκτρικά μοτέρ έχουν κατά μέσο όρο 92-93% απόδοση και τα καλύτερα θερμικά 42-43% και αυτό σε μικρό φάσμα είναι προφανές το τι θα γίνει στο μέλλον.
Δεν είναι και τόσο χάλια ο ήχος από καλά ηλ. Μοτερ όπως πίστευα και εγώ στην αρχή. Είναι ένας τελείως διαφορετικός ήχος αλλά σε κάποιες εφαρμογές έχει κάποια σπορτιφ στοιχεία.
-
Στο θέμα με την μη σταθερή παραγωγή ενέργειας απο Απε η λύση είναι η αποθήκευση της πλεοναζουσας ηλεκτρικης ενέργειας ακόμα και για μήνες και χρησιμοποίηση της όταν οι ΑΠΕ προσφέρουν μηδεν
https://cleantechnica.com/2021/08/31/using-hot-sand-to-store-energy/
-
Tην Taycan τη λατρεύω γενικά και ειδικά συγκριτικά με κάτι Tes-lol αλλα ειλικρινά αυτός ο ήχος σκούπας σου αρέσει και σου φαίνεται σπορτίφ; Τι να πω δλδ, εμένα μου κάνει σαν παλιά σκούπα DeLonghi 1800W με ολίγον από Playstation 1 τα κακά ηχητικά εφέ σε παιχνίδια με διαστημόπλοια. Αλλά ακόμα και να τα βρούμε στον ήχο, για πες μου για το κιβώτιο που δεν υπάρχει (ναι οκ εχει ένα διτάχυτο αλλά καταλαβαινόμαστε τι εννοώ) όπως και για τους κραδασμούς που δεν υπάρχουν. Πού ειναι αυτή η μηχανική αίσθηση; Που είναι το old-school engagement; Κάτι που σου δίνει ένα αυτοκίνητο τύπου Fiesta ST ξέρω 'γω για πλάκα με 30 χιλιάρικα και απουσιάζει εξ' ολοκλήρου στο καλύτερο ηλεκτρικό ίσως αυτή τη στιγμή, την Taycan.
Επίσης η απόδοση ή όχι των ηλεκτρικών μοτέρ δε με ενδιαφέρει ως σύγκριση με τα θερμικά. Γνωρίζω οτι είναι ανώτερα σε αυτό. Με ενδιαφέρει η αίσθηση και μόνο της οδήγησης. Ε ό,τι και να κάνουν τα ηλεκτρικά, ποτέ δε θα το φτάσουν, σε αυτόν τουλάχιστον τον τομέα έχουν χάσει τη μάχη από τα αποδυτήρια.
-
@diego1960 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Tην Taycan τη λατρεύω γενικά και ειδικά συγκριτικά με κάτι Tes-lol αλλα ειλικρινά αυτός ο ήχος σκούπας σου αρέσει και σου φαίνεται σπορτίφ; Τι να πω δλδ, εμένα μου κάνει σαν παλιά σκούπα DeLonghi 1800W με ολίγον από Playstation 1 τα κακά ηχητικά εφέ σε παιχνίδια με διαστημόπλοια. Αλλά ακόμα και να τα βρούμε στον ήχο, για πες μου για το κιβώτιο που δεν υπάρχει (ναι οκ εχει ένα διτάχυτο αλλά καταλαβαινόμαστε τι εννοώ) όπως και για τους κραδασμούς που δεν υπάρχουν. Πού ειναι αυτή η μηχανική αίσθηση; Που είναι το old-school engagement; Κάτι που σου δίνει ένα αυτοκίνητο τύπου Fiesta ST ξέρω 'γω για πλάκα με 30 χιλιάρικα και απουσιάζει εξ' ολοκλήρου στο καλύτερο ηλεκτρικό ίσως αυτή τη στιγμή, την Taycan.
Επίσης η απόδοση ή όχι των ηλεκτρικών μοτέρ δε με ενδιαφέρει ως σύγκριση με τα θερμικά. Γνωρίζω οτι είναι ανώτερα σε αυτό. Με ενδιαφέρει η αίσθηση και μόνο της οδήγησης. Ε ό,τι και να κάνουν τα ηλεκτρικά, ποτέ δε θα το φτάσουν, σε αυτόν τουλάχιστον τον τομέα έχουν χάσει τη μάχη από τα αποδυτήρια.
Φίλε μου για σένα και για όποιον άλλο έχει ζήσει και θαυμάσει τον ήχο ενός καλού θερμικού μοτέρ, ποτέ ένα ηλεκτρικό δεν θα είναι εφάμμιλο.
Για τη νεώτερη γενιά όμως, που θα τον ακούει μόνο σε video στο youtube θα είναι αδιάφορος, να μην πω και άσχημος. Ο ήχος του ηλεκτρικού μοτέρ θα είναι το φυσιολογικό γι' αυτούς.Απλώς είμαστε μια μεταβατική γενιά εμείς, πέσαμε πάνω στην αλλαγή. Και δεν μας δίνει και κανείς σημασία, γιατί δεν είμαστε το target group αυτών που αποφάσισαν τις αλλαγές.
-
This post is deleted! -
Ομολογουμένως καλή προσπάθεια. Αν γινόταν κάτι και με fake κιβώτιο όπως δοκιμάζει η Lexus θα υπήρχε ένα ψήγμα μηχανικής αίσθησης. Βέβαια το "τσίμπημα" πάντα θα υπάρχει μέσα μας οτι όλα αυτά είναι ψεύτικα αλλά από ολότελα...
-
@diego1960 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
για πες μου για το κιβώτιο που δεν υπάρχει (ναι οκ εχει ένα διτάχυτο αλλά καταλαβαινόμαστε τι εννοώ) όπως και για τους κραδασμούς που δεν υπάρχουν. Πού ειναι αυτή η μηχανική αίσθηση; Που είναι το old-school engagement;
Αυτά ακριβώς που εσένα σε ενοχλούν, εγώ τα βρίσκω σουπερ πλεονεκτήματα!! Το κιβώτιο, ο θόρυβος και ο κραδασμός είναι αναγκαία κακά για εμένα και εαν μπορώ να τα αποφύγω ακόμα καλύτερα, ειδικά στην σπορ οδήγηση. Μόνη εξαίρεση ο ηχος ενός V8 με πολλααα κυβικά.
-
Έζησα χρόνια με V6 και ενα χρόνο σχεδόν με 5κύλινδρο Volvo αν είχα να διαλέξω ανάμεσα σε ενα ηλεκτρικό και αυτά 100% το ηλεκτρικό σκέτο και χωρίς κανένα εφε .
Το μόνο πρόβλημα που υπάρχει είναι πως η έλλειψη του θορύβου του κινητήρα του σασμάν κλπ βγάζει στην επιφάνεια και μεγεθύνει ήχους που πριν δεν τους άκουγες .
Γιαυτό τα ηλεκτρικά πρέπει να εχουν κορυφαία ηχοσυστήματα ώστε να εχεις πάντα ενα "χαλί " ήχου να γεμίζει το χώρο ακόμα και με χαμηλή "ταξιτζίδικη" ένταση . Αυτό το εχουν καταλάβει στην Τεσλα και ολα τα μοντέλα εχουν καλά και πολλά ηχεία και ενισχυτές .
-
Tα παραπάνω ποστ + το δικό μου και μερικών άλλων δείχνουν ξεκάθαρα πόσο διαφορετικές απόψεις υπάρχουν, πόσο διαφορετικά αντιλαμβανόμαστε την αυτοκίνηση, και ταυτόχρονα πόσο μια λύση τύπου ηλεκτροκίνησης aka "1 size fits all" δεν ταιριάζει σε όλους. Για το monman2 και το Φάνη είναι το φως το αληθινό, για μένα είναι το τέλος της οδήγησης και της κ@υλας. Έτσι ήταν πάντα φυσικά, opinions are like assholes που λέει και ο φίλος μας ο Κλιντ και όλοι έχουμε από μια.
-
@lap said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@driver-m said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@lap said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@driver-m Λαϊκιζεις κατά την άποψη μου.
Όλοι οι τομείς θα συμβάλουν με τον τρόπο τους με σκοπό την μείωση της ρύπανσης του πλανήτη από την ανθρώπινη δραστηριότητα ως μια ολιστική προσέγγιση.
Για παράδειγμα στα ιχ αυτοκίνητα μια λύση όπως μας λένε είναι τα ηλεκτρικά, ή τα βιοκαύσιμα. Ακόμα δεν έχουμε καταλήξει ποια μπαταρία θα είναι αυτή που θα κυριαρχήσει στο μελλον ή αν θα επιτρέψουν τελικά και τα βιοκαύσιμα. Οπότε ακόμα ως ανθρωπότητα είμαστε στο στάδιο εξέλιξης. Το ίδιο και στα αεροπλάνα όπου στο μέλλον ίσως καταναλώνουν βιοκαύσιμα ή και τα εμπορικά πλοία καταναλώνουν υδρογόνο ή τβιοκαύσιμα. Αν όντως πάμε σε εποχές με βιοκαύσιμα με μηδενικό co2 αποτύπωμα τότε δεν θα μπορούμε να έχουμε και κτηνοτροφία στα τεράστια μεγέθη που έχουμε σήμερα. Οπότε, η λύση στο κρέας εργαστηριου ίσως μας δώσει αυτήν την άνεση χωρίς να αλλάξουμε τις διατροφικές μας συνήθειες.
Δηλαδή βλέπεις πως όλα θα μπουν σε μια σειρά σε κάθε κλαδο και όλα θα εξελιχθούν έτσι ώστε να υπηρετούν το όραμα που λέει πως πρέπει να μειώσουμε τους ρύπους.
Εδώ κάποια ωραία στατιστικά στοιχεία.
Εσυ κατσε να μετρας τους ρυπους και να νομιζεις οτι ολα θα μπουν σε ταξη ενω πλεον κατι ρημαδια με τελικη 40χλμ την ωρα κοστιζουν 15 χιλιαρικα και δεν εχουν καν παραθυρα.
Ταυτοχρονα αυτοι που σου πασαρουν τις παπατζες αυτες σαν λυση στα προβληματα του πλανητη εχουν απο καμια 50αρια supercars ο καθενας.
Η δίλιτρη BMW σου που αγόρασες ως πράξη λαϊκής αντίστασης στο σύστημα, της οποίας BMW ο Δ.Σ και τα στελέχη της ζουν σε φτωχικά διαμερίσματα, παράγει λιγότερα co2 και άλλους τοξικούς ρύπους από μια αντίστοιχη λαϊκή bmw του 60-70 διότι επιβλήθηκαν κανόνες ως προς την προστασία του περιβάλλοντος. Εάν μιλούσες με τον αντίστοιχο driverm του 60 θα σου έλεγε τα ίδια που λες εσύ τώρα.
Και κατσε εσυ να μου μιλας για εξελιξη με το να μην τρωμε κρεας, να κυκλοφορουμε με ηλεκτρικα πατινια, να πινουμε τον καφε με μακαρονι και σε λιγο θα μας.πειτε να ζουμε και σε καμια σπηλια που ειναι πιο "οικολογικη" απ'τις πολυκατοικιες. Ετσι κι αλλιως οταν πρεπει να δουλευεις 30 χρονια για να αγορασεις ενα ρημαδοδιαμερισμα, σε σπηλια θα καταντησεις να ζεις.
Χαζομαρουλες, δεν υπάρχει απάντηση σε αυτό το επίπεδο. Για τα σπίτια συμφωνώ αλλά είναι άλλο θέμα και έχει να κάνει με συμφέροντα που δεν βάζουν στο σχέδιο πόλης περιοχές καθώς επίσης και του τρόπου κατασκευής τους.
Αλλα οταν καποιοι σαν εσενα την μιζερια και την ανεχεια που μας επιφυλασσουν για να τρωνε με χρυσα κουταλια στις πλατες μας την εχετε βαφτισει προοδο, τοτε τουλαχιστον θα μενετε στη σπηλια αλλα θα ειστε κανοποιημενοι γιατι θα νομιζετε οτι επιτελειτε καποιον ανωτερο σκοπο.
Έλα ντε, το να βλέπεις θετικά μια οικονομία που αλλάζει τους τρόπους παραγωγής και δραστηριότητα της σε πιο οικολογικούς δρόμους είναι αμάρτημα και δείγμα χαμηλής νοημοσύνης. Άλλωστε ο πλανήτης δημιουργήθηκε μονάχα για εμάς και μετά από εμάς το χάος
Η οικονομια αλλαζει προς το χειροτερο. Οι ανισοτητες εχουν φτασει σε απυθμενο σημειο που οπως ξαμαγραψα καποιοι εχουν 50 suoercars
@lap said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@driver-m said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@lap said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@driver-m Λαϊκιζεις κατά την άποψη μου.
Όλοι οι τομείς θα συμβάλουν με τον τρόπο τους με σκοπό την μείωση της ρύπανσης του πλανήτη από την ανθρώπινη δραστηριότητα ως μια ολιστική προσέγγιση.
Για παράδειγμα στα ιχ αυτοκίνητα μια λύση όπως μας λένε είναι τα ηλεκτρικά, ή τα βιοκαύσιμα. Ακόμα δεν έχουμε καταλήξει ποια μπαταρία θα είναι αυτή που θα κυριαρχήσει στο μελλον ή αν θα επιτρέψουν τελικά και τα βιοκαύσιμα. Οπότε ακόμα ως ανθρωπότητα είμαστε στο στάδιο εξέλιξης. Το ίδιο και στα αεροπλάνα όπου στο μέλλον ίσως καταναλώνουν βιοκαύσιμα ή και τα εμπορικά πλοία καταναλώνουν υδρογόνο ή τβιοκαύσιμα. Αν όντως πάμε σε εποχές με βιοκαύσιμα με μηδενικό co2 αποτύπωμα τότε δεν θα μπορούμε να έχουμε και κτηνοτροφία στα τεράστια μεγέθη που έχουμε σήμερα. Οπότε, η λύση στο κρέας εργαστηριου ίσως μας δώσει αυτήν την άνεση χωρίς να αλλάξουμε τις διατροφικές μας συνήθειες.
Δηλαδή βλέπεις πως όλα θα μπουν σε μια σειρά σε κάθε κλαδο και όλα θα εξελιχθούν έτσι ώστε να υπηρετούν το όραμα που λέει πως πρέπει να μειώσουμε τους ρύπους.
Εδώ κάποια ωραία στατιστικά στοιχεία.
Εσυ κατσε να μετρας τους ρυπους και να νομιζεις οτι ολα θα μπουν σε ταξη ενω πλεον κατι ρημαδια με τελικη 40χλμ την ωρα κοστιζουν 15 χιλιαρικα και δεν εχουν καν παραθυρα.
Ταυτοχρονα αυτοι που σου πασαρουν τις παπατζες αυτες σαν λυση στα προβληματα του πλανητη εχουν απο καμια 50αρια supercars ο καθενας.
Η δίλιτρη BMW σου που αγόρασες ως πράξη λαϊκής αντίστασης στο σύστημα, της οποίας BMW ο Δ.Σ και τα στελέχη της ζουν σε φτωχικά διαμερίσματα, παράγει λιγότερα co2 και άλλους τοξικούς ρύπους από μια αντίστοιχη λαϊκή bmw του 60-70 διότι επιβλήθηκαν κανόνες ως προς την προστασία του περιβάλλοντος. Εάν μιλούσες με τον αντίστοιχο driverm του 60 θα σου έλεγε τα ίδια που λες εσύ τώρα.
Και κατσε εσυ να μου μιλας για εξελιξη με το να μην τρωμε κρεας, να κυκλοφορουμε με ηλεκτρικα πατινια, να πινουμε τον καφε με μακαρονι και σε λιγο θα μας.πειτε να ζουμε και σε καμια σπηλια που ειναι πιο "οικολογικη" απ'τις πολυκατοικιες. Ετσι κι αλλιως οταν πρεπει να δουλευεις 30 χρονια για να αγορασεις ενα ρημαδοδιαμερισμα, σε σπηλια θα καταντησεις να ζεις.
Χαζομαρουλες, δεν υπάρχει απάντηση σε αυτό το επίπεδο. Για τα σπίτια συμφωνώ αλλά είναι άλλο θέμα και έχει να κάνει με συμφέροντα που δεν βάζουν στο σχέδιο πόλης περιοχές καθώς επίσης και του τρόπου κατασκευής τους.
Αλλα οταν καποιοι σαν εσενα την μιζερια και την ανεχεια που μας επιφυλασσουν για να τρωνε με χρυσα κουταλια στις πλατες μας την εχετε βαφτισει προοδο, τοτε τουλαχιστον θα μενετε στη σπηλια αλλα θα ειστε κανοποιημενοι γιατι θα νομιζετε οτι επιτελειτε καποιον ανωτερο σκοπο.
Έλα ντε, το να βλέπεις θετικά μια οικονομία που αλλάζει τους τρόπους παραγωγής και δραστηριότητα της σε πιο οικολογικούς δρόμους είναι αμάρτημα και δείγμα χαμηλής νοημοσύνης. Άλλωστε ο πλανήτης δημιουργήθηκε μονάχα για εμάς και μετά από εμάς το χάος
H οικονομια βρισκεται σε μια χαοτικα τραγικη κατασταση για τον απλο κοσμο. Καποιοι, οπως ξαναγραψα, εχουν 50 supercars και 2-3 jets και οι ιδιοι καποιοι υιοθετουν την ατζεντα που λεει εγω κι εσυ να κυκλοφορουμε με ρημαδια στυλ αμι ή οι πιο πλουσιοι με ντακοτες στυλ τεσλα που δε φτανουν ουτε μεχρι την Πατρα, να τρωμε τεχνητο κρεας ή αν δεν εχουμε λεφτα να τρωμε σκετα μακαρονια, να μη θερμαινομαστε το χειμωνα και 1002 ακομα τετοιες παπατζες που κανονικα θα επρεπε να κανουν τον λαο να ξεσηκωθει και να τους στειλει ολους αυτους στο δι@ολο που συνεχως τον εξαθλιωνουν και τον ποδοπατουν.
Αντ'αυτου, βαφτιζουν ολη αυτη την οπισθοδρομηση ως αναγκαια για την δηθεν προστασια του περιβαλλοντος και καποιοι σανοφαγοι οπως εσυ παπαγαλιζουν κιολας τις παπατζες αυτες με μηδενικη κριτικη ικανοτητα.
Το γιατι ολοι αυτοι που παιρνουν τις αποφασεις ομως, οπως και τα πολιτικα τσιρακια τους που τις εφαρμοζουν, δε διαγουν τετοιο βιο, σαν αυτο που προοριζουν για εμας, δεν μας το αναφερεις πουθενα.Ουτε μας λες γιατι πλεον τα παντα εχουν αστεια ημερομηνια ληξης (απο ηλεκτρικες συσκευες μεχρι αυτοκινητα κλπ) και δεν ειναι φτιαγμενα να κρατουν δεκαετιες οπως παλια. Ολη αυτη η συνεχης παραγωγη δεν επιβαρυνει περιβαλλοντικα? Αλλα ξερω, θα μου βρεις τωρα μια ερευνα κι εναν αλγορυθμο που θα λεει οτι αν αλλαχεις πχ ψυγειο ανα 3 χρονια επιβαρυνει λιγοτερο απ'ο,τι αν ειχες το ιδιο ψυγειο για 15-20 χρονια οπως παλια. Το οτι βεβαια πρεπει πλεον να πληρωνεις και να ξαναπληρωνεις τα παντα καθε 3 και λιγο, ενω το κοστος ζωης ειναι πιο τραγικο απο ποτε, σου'ναι αδιαφορο γιατι ολα για'σενα ειναι εκπομπες ρυπων και περιβαλλοντικες ανησυχιες.
Αλλα απο κοινωνικες ανησυχιες εισαι βαθια νυχτωμενος σε σημειο απαθειας για να μην πω ανοησιας. Γιατι δε νομιζω να'σαι κανας εκατομμυριουχος, οποτε προφανως κι οσα γραφω σε αφορουν πολυ περισσοτερο απ'το αν μια μπαταρια σε 10 χρονια προσφερει 17,5% καλυτερη αυτονομια στο τεσλα 13 και 8% καλυτερες επιδοσεις.Με λιγα λογια, οταν ο λαος δεινοπαθει και δεν εχει να βαλει ουτε βενζινη στο σαραβαλο του και καποιοι κοπτονται μονο για το τι ρυπους παραγουν μερικες πανακριβες μαουνες που δε μπορουν να παν καλα καλα ουτε ενα σοβαρο ταξιδι, τοτε αυτοι οι καποιοι ειτε εκτελουν εντεταλμενη υπηρεσια ειτε ειναι τερμα ανοητοι.
Υπαρχουν ιεραρχικες αναγκες στην κοινωνια, οσο περιεργο και να σου φαινεται. Αν εσυ θεωρεις πρωταρχικης αξιας τις εκπομπες ρυπων του μεσου μεκ, τη στιγμη μαλιστα που η βαρια βιομηχανια ειναι αυτη που παραγει τη συντριπτικη πλειοψηφια των ρυπων και ειναι στο απυροβλητο (γιατι ολες αυτες οι οικολογικες παπατζες παντα αφηνουν στην ακρη τον σκληρο πυρηνα του συστηματος και ασχολουνται με το πλαστικο καλαμακι), ε εγω ειμαι εκ διαμετρου αντιθετος και πιστευω οτι κοιμασαι τον υπνο του δικαιου. -
@driver-m said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
H οικονομια βρισκεται σε μια χαοτικα τραγικη κατασταση για τον απλο κοσμο. Καποιοι, οπως ξαναγραψα, εχουν 50 supercars και 2-3 jets και οι ιδιοι καποιοι υιοθετουν την ατζεντα που λεει εγω κι εσυ να κυκλοφορουμε με ρημαδια στυλ αμι ή οι πιο πλουσιοι με ντακοτες στυλ τεσλα που δε φτανουν ουτε μεχρι την Πατρα, να τρωμε τεχνητο κρεας ή αν δεν εχουμε λεφτα να τρωμε σκετα μακαρονια, να μη θερμαινομαστε το χειμωνα και 1002 ακομα τετοιες παπατζες που κανονικα θα επρεπε να κανουν τον λαο να ξεσηκωθει και να τους στειλει ολους αυτους στο δι@ολο που συνεχως τον εξαθλιωνουν και τον ποδοπατουν
Καταλαβαίνεις ότι γράφεις ανερμάτιστα και χωρίς ειρμό;
Ο κόσμος είναι δυναμικός και αλλάζει. Δεν υπάρχει καμία σταθερά, ιδιαίτερα στην τεχνολογία. Δεν είπε κανείς να κυκλοφορείς με ένα ami ούτε με Τέσλα. Όσο περνάει ο καιρός οι κατασκευαστές εξελίσσουν τη νέα εποχή των ηλ αυτοκινήτων και θα μας προσφέρουν φθηνότερα, και καλύτερα. Όπως ακριβώς έγινε και με τα θερμικά. Δες πως ξεκίνησαν τη δεκαετία του 70-80 και που έφτασαν όταν πήρες εσύ την δίλιτρη BMW σου στηρίζοντας εμπρακτως τους μεγαλομετόχους της ΒMW πληρώνοντας την υπεραξία ενός πολυτελούς αυτοκινήτου. Δεν είπε κανείς να κρυώνεις στο σπίτι σου, δεν είπε κανείς να τρως σκέτα μακαρόνια, ούτως ή άλλως και το κρέας που τρως σήμερα είναι εν μέρη τεχνητό διοτι η τροφή των ζώων είναι γενετικά τροποποιημένη και έχει ορμόνες. Διότι αν όλοι έτρωγαν κρέας ελευθέρας βοσκής δεν θα είχε μείνει όρθιο κανένα οικοσύστημα. Τα έχεις σκεφτεί ποτέ όλα αυτά;
Το οτι ο λαός δεν τους στέλνει στο διάολο ίσως σημαίνει ότι ένα κομμάτι αυτών των αλλαγών το βρίσκει θετικό. Θέλει ο λαός να προστατεύσει το περιβάλλον του. Το έχεις σκεφτεί ποτέ αυτό;Αντ'αυτου, βαφτιζουν ολη αυτη την οπισθοδρομηση ως αναγκαια για την δηθεν προστασια του περιβαλλοντος και καποιοι σανοφαγοι οπως εσυ παπαγαλιζουν κιολας τις παπατζες αυτες με μηδενικη κριτικη ικανοτητα.
Οι αλλαγές είναι ολιστικές. Εμείς όμως εδώ στο τοπικό εστιάζουμε στα αυτοκίνητα. Δες εδώ τη μείωση που προσδοκούν. Αυτή δεν ξέρω πως θα έρθει. Εάν μπορεί να έρθει μέσα από τα βιοκαύσιμα έχει καλώς. Συμφωνώ πως είναι πρακτικό. Εάν όμως δεν φτάνουν αυτά τότε θα πάμε στην ηλεκτροκίνηση, δεν υπάρχει άλλη λύση
https://ourworldindata.org/uploads/2020/10/IEA-Transport-to-2070-1536x970.png
Προσπάθησε να βάλεις σε μια τάξη τις σκέψεις σου και να μην είναι χύμα και μπερδεμένες. Η θέρμανση επίσης είναι ένα τεράστιο μέρος των ρύπων. Και για αυτήν υπάρχουν πολιτικές και σχεδιασμοί μείωσης αυτων όπως η θερμομόνωση των σπιτιών, η υποχρεωτική χρήση αντλίας θερμότητας κτλ. Αλλά εμείς εδώ, δεν μιλάμε για αυτά. Εμείς μιλάμε γενικότερα για το μέλλον της αυτοκίνησης.
Το γιατι ολοι αυτοι που παιρνουν τις αποφασεις ομως, οπως και τα πολιτικα τσιρακια τους που τις εφαρμοζουν, δε διαγουν τετοιο βιο, σαν αυτο που προοριζουν για εμας, δεν μας το αναφερεις πουθενα.
Αυτό σε νοιάζει εσένα; Αυτό σε τρώει μέσα σου; 10 -50-1000 μεγιστάνες. Οκ άντε να το πω δεν συμφωνώ. Ανέβηκε η κριτική μου ικανότητα επειδή συμφώνησα;
Μπορούμε τώρα να ασχοληθούμε με την τεχνολογία των οχημάτων;
Ουτε μας λες γιατι πλεον τα παντα εχουν αστεια ημερομηνια ληξης (απο ηλεκτρικες συσκευες μεχρι αυτοκινητα κλπ) και δεν ειναι φτιαγμενα να κρατουν δεκαετιες οπως παλια. Ολη αυτη η συνεχης παραγωγη δεν επιβαρυνει περιβαλλοντικα? Αλλα ξερω, θα μου βρεις τωρα μια ερευνα κι εναν αλγορυθμο που θα λεει οτι αν αλλαχεις πχ ψυγειο ανα 3 χρονια επιβαρυνει λιγοτερο απ'ο,τι αν ειχες το ιδιο ψυγειο για 15-20 χρονια οπως παλια. Το οτι βεβαια πρεπει πλεον να πληρωνεις και να ξαναπληρωνεις τα παντα καθε 3 και λιγο, ενω το κοστος ζωης ειναι πιο τραγικο απο ποτε, σου'ναι αδιαφορο γιατι ολα για'σενα ειναι εκπομπες ρυπων και περιβαλλοντικες ανησυχιες.
Ναι επιβαρύνουν αλλά από την άλλη προσφέρουν εργασία. Είναι δύσκολο θέμα αυτό που θίγεις.
Αλλα απο κοινωνικες ανησυχιες εισαι βαθια νυχτωμενος σε σημειο απαθειας για να μην πω ανοησιας. Γιατι δε νομιζω να'σαι κανας εκατομμυριουχος, οποτε προφανως κι οσα γραφω σε αφορουν πολυ περισσοτερο απ'το αν μια μπαταρια σε 10 χρονια προσφερει 17,5% καλυτερη αυτονομια στο τεσλα 13 και 8% καλυτερες επιδοσεις.
Τώρα με θεωρείς και ανόητο; Με αφορούν πολλά πράγματα. Μπορώ να καταλάβω και να αναλύσω πολλά. Τόσα που ίσως δεν φαντάζεσαι. Απλά, από την στιγμή που οι κατασκευαστές θα οδηγηθούν σε ηλεκτρικα οχήματα για Χ,Ψ λογους, ψάχνω να βρω πότε θα βελτιωθεί η μπαταρία που είναι η ουσιαστική τους αδυναμία. Εσύ από πού πήρες πτυχίο κοινωνικών ανησυχιών ώστε να μπορείς να υποθέτεις τις δικές μου;
Με λιγα λογια, οταν ο λαος δεινοπαθει και δεν εχει να βαλει ουτε βενζινη στο σαραβαλο του και καποιοι κοπτονται μονο για το τι ρυπους παραγουν μερικες πανακριβες μαουνες που δε μπορουν να παν καλα καλα ουτε ενα σοβαρο ταξιδι, τοτε αυτοι οι καποιοι ειτε εκτελουν εντεταλμενη υπηρεσια ειτε ειναι τερμα ανοητοι.
Έχουμε ξαναπεί εκατό φορές πώς μια νέα τεχνολογία για να μπορέσει γρήγορα να κάνει απόσβεση των επενδύσεων της πουλάει τα προϊόντα της σε ένα κοινό το οποίο θα πληρώσει μια υπεραξία. Κάτι σαν την αφεντια σου που αγόρασες την bmw την δίλιτρη όταν οι συνελληνες σου δεινοπαθουσαν.
Υπαρχουν ιεραρχικες αναγκες στην κοινωνια, οσο περιεργο και να σου φαινεται. Αν εσυ θεωρεις πρωταρχικης αξιας τις εκπομπες ρυπων του μεσου μεκ, τη στιγμη μαλιστα που η βαρια βιομηχανια ειναι αυτη που παραγει τη συντριπτικη πλειοψηφια των ρυπων και ειναι στο απυροβλητο (γιατι ολες αυτες οι οικολογικες παπατζες παντα αφηνουν στην ακρη τον σκληρο πυρηνα του συστηματος και ασχολουνται με το πλαστικο καλαμακι), ε εγω ειμαι εκ διαμετρου αντιθετος και πιστευω οτι κοιμασαι τον υπνο του δικαιου.
Εσύ είσαι σε σύγχιση. Φαίνεται από την δομή της σκέψη σου η οποία είναι χαοτική. Το τοπικό αυτό δεν έχει τίτλο "πες την αμπελοφιλοσοφια της ζωής σου". Μπερδεύεις χίλια δυο πράγματα μεταξύ τους για να μας πεις τελικά αυτό που πραγματικά σε ενοχλεί, ότι φοβάσαι δηλαδή την αυτονομία ενός Τέσλα.
Τέλος, ποσταρα στο τοπικό κάποιες μελέτες από σοβαρά πανεπιστήμια. Το κόστος στην ζωή των φτωχών ανθρώπων θα είναι πολλαπλάσιο εάν δεν καταφέρουν να μειώσουν τους ρύπους του θερμοκηπίου που προκαλούν την κλιματική αλλαγή. Ακόμα και το βασικό φαγητό, το ψωμί, θα γίνει πανάκριβο λόγω καταστροφής των καλλιεργήσιμων εκτάσεων. Εάν αφιερώσεις λίγο χρόνο να διαβάσεις και να μάθεις κάποια πράγματα για το θέμα θα διαπιστώσεις πως έχουμε αργήσει ως ανθρωπότητα. Ίσως για αυτό πλέον έχει μπει ένας χρονικός ορίζοντας υιοθέτησης ηλεκτρικών οχημάτων και για αυτό πιέζουν τις καταστασεις διότι από μονες τους οι βιομηχανίες δεν επενδύουν σε καθαρότερες μορφές μετακίνησης. Είναι μια ασύμφορη επένδυση για αυτές. Αυτό φαίνεται ως μια πιο λογική εξήγηση από το ότι ξαφνικά ξύπνησαν όλα τα κράτη και είπαν να κυνηγήσουν εσένα και τον τρόπο ζωής σου, που πριν 10 έτη αγόραζες λιμουζίνες και μετά από κάποια έτη θα σου επιβάλουν ηλεκτρικά.
-
@lap said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@driver-m said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
H οικονομια βρισκεται σε μια χαοτικα τραγικη κατασταση για τον απλο κοσμο. Καποιοι, οπως ξαναγραψα, εχουν 50 supercars και 2-3 jets και οι ιδιοι καποιοι υιοθετουν την ατζεντα που λεει εγω κι εσυ να κυκλοφορουμε με ρημαδια στυλ αμι ή οι πιο πλουσιοι με ντακοτες στυλ τεσλα που δε φτανουν ουτε μεχρι την Πατρα, να τρωμε τεχνητο κρεας ή αν δεν εχουμε λεφτα να τρωμε σκετα μακαρονια, να μη θερμαινομαστε το χειμωνα και 1002 ακομα τετοιες παπατζες που κανονικα θα επρεπε να κανουν τον λαο να ξεσηκωθει και να τους στειλει ολους αυτους στο δι@ολο που συνεχως τον εξαθλιωνουν και τον ποδοπατουν
Καταλαβαίνεις ότι γράφεις ανερμάτιστα και χωρίς ειρμό;
Ο κόσμος είναι δυναμικός και αλλάζει. Δεν υπάρχει καμία σταθερά, ιδιαίτερα στην τεχνολογία. Δεν είπε κανείς να κυκλοφορείς με ένα ami ούτε με Τέσλα. Όσο περνάει ο καιρός οι κατασκευαστές εξελίσσουν τη νέα εποχή των ηλ αυτοκινήτων και θα μας προσφέρουν φθηνότερα, και καλύτερα. Όπως ακριβώς έγινε και με τα θερμικά. Δες πως ξεκίνησαν τη δεκαετία του 70-80 και που έφτασαν όταν πήρες εσύ την δίλιτρη BMW σου στηρίζοντας εμπρακτως τους μεγαλομετόχους της ΒMW πληρώνοντας την υπεραξία ενός πολυτελούς αυτοκινήτου. Δεν είπε κανείς να κρυώνεις στο σπίτι σου, δεν είπε κανείς να τρως σκέτα μακαρόνια, ούτως ή άλλως και το κρέας που τρως σήμερα είναι εν μέρη τεχνητό διοτι η τροφή των ζώων είναι γενετικά τροποποιημένη και έχει ορμόνες. Διότι αν όλοι έτρωγαν κρέας ελευθέρας βοσκής δεν θα είχε μείνει όρθιο κανένα οικοσύστημα. Τα έχεις σκεφτεί ποτέ όλα αυτά;
Το οτι ο λαός δεν τους στέλνει στο διάολο ίσως σημαίνει ότι ένα κομμάτι αυτών των αλλαγών το βρίσκει θετικό. Θέλει ο λαός να προστατεύσει το περιβάλλον του. Το έχεις σκεφτεί ποτέ αυτό;Αντ'αυτου, βαφτιζουν ολη αυτη την οπισθοδρομηση ως αναγκαια για την δηθεν προστασια του περιβαλλοντος και καποιοι σανοφαγοι οπως εσυ παπαγαλιζουν κιολας τις παπατζες αυτες με μηδενικη κριτικη ικανοτητα.
Οι αλλαγές είναι ολιστικές. Εμείς εστιάζουμε στα αυτοκίνητα. Τα οχήματα (ιχ, φορτηγά, λεωφορεία) αποτελούν το 80% του 25% των συνολικων ρύπων του θερμοκηπίου. Εμείς μιλάμε τώρα για αυτό το κομμάτι. Προσπάθησε να βάλεις σε μια τάξη τις σκέψεις σου και να μην είναι χύμα και μπερδεμένες. Η θέρμανση επίσης είναι ένα τεράστιο μέρος των ρύπων. Και για αυτήν υπάρχουν πολιτικές μείωσης αυτων όπως η θερμομόνωση των σπιτιών, η υποχρεωτική χρήση αντλίας θερμότητας κτλ. Αλλά εμείς εδώ, δεν μιλάμε για αυτά. Εμείς μιλάμε γενικότερα για ο μέλλον της αυτοκίνησης.
Το γιατι ολοι αυτοι που παιρνουν τις αποφασεις ομως, οπως και τα πολιτικα τσιρακια τους που τις εφαρμοζουν, δε διαγουν τετοιο βιο, σαν αυτο που προοριζουν για εμας, δεν μας το αναφερεις πουθενα.
Αυτό σε νοιάζει εσένα; Αυτό σε τρώει μέσα σου; 10 -50-1000 μεγιστάνες. Οκ άντε να το πω δεν συμφωνώ. Ανέβηκε η κριτική μου ικανότητα επειδή συμφώνησα;
Μπορούμε τώρα να ασχοληθούμε με την τεχνολογία των οχημάτων;
Ουτε μας λες γιατι πλεον τα παντα εχουν αστεια ημερομηνια ληξης (απο ηλεκτρικες συσκευες μεχρι αυτοκινητα κλπ) και δεν ειναι φτιαγμενα να κρατουν δεκαετιες οπως παλια. Ολη αυτη η συνεχης παραγωγη δεν επιβαρυνει περιβαλλοντικα? Αλλα ξερω, θα μου βρεις τωρα μια ερευνα κι εναν αλγορυθμο που θα λεει οτι αν αλλαχεις πχ ψυγειο ανα 3 χρονια επιβαρυνει λιγοτερο απ'ο,τι αν ειχες το ιδιο ψυγειο για 15-20 χρονια οπως παλια. Το οτι βεβαια πρεπει πλεον να πληρωνεις και να ξαναπληρωνεις τα παντα καθε 3 και λιγο, ενω το κοστος ζωης ειναι πιο τραγικο απο ποτε, σου'ναι αδιαφορο γιατι ολα για'σενα ειναι εκπομπες ρυπων και περιβαλλοντικες ανησυχιες.
Ναι επιβαρύνουν αλλά από την άλλη προσφέρουν εργασία. Είναι δύσκολο θέμα αυτό που θίγεις.
Αλλα απο κοινωνικες ανησυχιες εισαι βαθια νυχτωμενος σε σημειο απαθειας για να μην πω ανοησιας. Γιατι δε νομιζω να'σαι κανας εκατομμυριουχος, οποτε προφανως κι οσα γραφω σε αφορουν πολυ περισσοτερο απ'το αν μια μπαταρια σε 10 χρονια προσφερει 17,5% καλυτερη αυτονομια στο τεσλα 13 και 8% καλυτερες επιδοσεις.
Τώρα με θεωρείς και ανόητο; Με αφορούν πολλά πράγματα. Μπορώ να καταλάβω και να αναλύσω πολλά. Τόσα που ίσως δεν φαντάζεσαι. Απλά, από την στιγμή που οι κατασκευαστές θα οδηγηθούν σε ηλεκτρικα οχήματα για Χ,Ψ λογους, ψάχνω να βρω πότε θα βελτιωθεί η μπαταρία που είναι η ουσιαστική τους αδυναμία. Εσύ από πού πήρες πτυχίο κοινωνικών ανησυχιών ώστε να μπορείς να υποθέτεις τις δικές μου;
Με λιγα λογια, οταν ο λαος δεινοπαθει και δεν εχει να βαλει ουτε βενζινη στο σαραβαλο του και καποιοι κοπτονται μονο για το τι ρυπους παραγουν μερικες πανακριβες μαουνες που δε μπορουν να παν καλα καλα ουτε ενα σοβαρο ταξιδι, τοτε αυτοι οι καποιοι ειτε εκτελουν εντεταλμενη υπηρεσια ειτε ειναι τερμα ανοητοι.
Έχουμε ξαναπεί εκατό φορές πώς μια νέα τεχνολογία για να μπορέσει γρήγορα να κάνει απόσβεση των επενδύσεων της πουλάει τα προϊόντα της σε ένα κοινό το οποίο θα πληρώσει μια υπεραξία. Κάτι σαν την αφεντια σου που αγόρασες την bmw την δίλιτρη όταν οι συνελληνες σου δεινοπαθουσαν.
Υπαρχουν ιεραρχικες αναγκες στην κοινωνια, οσο περιεργο και να σου φαινεται. Αν εσυ θεωρεις πρωταρχικης αξιας τις εκπομπες ρυπων του μεσου μεκ, τη στιγμη μαλιστα που η βαρια βιομηχανια ειναι αυτη που παραγει τη συντριπτικη πλειοψηφια των ρυπων και ειναι στο απυροβλητο (γιατι ολες αυτες οι οικολογικες παπατζες παντα αφηνουν στην ακρη τον σκληρο πυρηνα του συστηματος και ασχολουνται με το πλαστικο καλαμακι), ε εγω ειμαι εκ διαμετρου αντιθετος και πιστευω οτι κοιμασαι τον υπνο του δικαιου.
Εσύ είσαι σε σύγχιση. Φαίνεται από την δομή της σκέψη σου η οποία είναι χαοτική. Το τοπικό αυτό δεν έχει τίτλο "πες την αμπελοφιλοσοφια της ζωής σου". Μπερδεύεις χίλια δυο πράγματα μεταξύ τους για να μας πεις τελικά αυτό που πραγματικά σε ενοχλεί, ότι φοβάσαι δηλαδή την αυτονομία ενός Τέσλα.
Τέλος, ποσταρα στο τοπικό κάποιες μελέτες από σοβαρά πανεπιστήμια. Το κόστος στην ζωή των φτωχών ανθρώπων θα είναι πολλαπλάσιο εάν δεν καταφέρουν να μειώσουν τους ρύπους του θερμοκηπίου που προκαλούν την κλιματική αλλαγή. Ακόμα και το βασικό φαγητό, το ψωμί, θα γίνει πανάκριβο λόγω καταστροφής των καλλιεργήσιμων εκτάσεων. Εάν αφιερώσεις λίγο χρόνο να διαβάσεις και να μάθεις κάποια πράγματα για το θέμα θα διαπιστώσεις πως έχουμε αργήσει ως ανθρωπότητα. Ίσως για αυτό πλέον έχει μπει ένας χρονικός ορίζοντας υιοθέτησης ηλεκτρικών οχημάτων και για αυτό πιέζουν τις καταστασεις διότι από μονες τους οι βιομηχανίες δεν επενδύουν σε καθαρότερες μορφές μετακίνησης. Είναι μια ασύμφορη επένδυση για αυτές. Αυτό φαίνεται ως μια πιο λογική εξήγηση από το ότι ξαφνικά ξύπνησαν όλα τα κράτη και είπαν να κυνηγήσουν εσένα και τον τρόπο ζωής σου, που πριν 10 έτη αγόραζες λιμουζίνες και μετά από κάποια έτη θα σου επιβάλουν ηλεκτρικά.
To 2007 που αγορασα τη bmw μου ηταν η χρονια ρεκορ αγορας νεων αυτοκινητων κι εδεναν τους σκυλους με τα λουκανικα. Αν δεινοπαθουσαν τοτε μια οι συμπολιτες μου οπως λες, τωρα δεινοπαθουν 10.000. Επισης η οποια δηθεν υπεραξια πληρωσα για την αγορα της ηταν γιατι προσεφερε απτη ποιοτητα και οδικη συμπεριφορα που δεν υπηρχε σε φτηνοτερα μοντελα που να καλυπταν τις τοτε αναγκες μου. Αρα δεν ηταν υπεραξια ουσιαστικα αλλα συγκεκριμενα χαρακτηριστικα.
Τοτε παντως, που η κατασταση ηταν πολυ καλυτερη απο τωρα, δεν ειδα κανεναν ν'απασχολειται με τα ηλεκτρικα αμαξια, τα χαρτινα καλαμακια, το τεχνητο κρεας και τα υπολοιπα παπατζιλικια στα οποια αναλωνεσαι εσυ τωρα που η κατασταση ειναι απειρως χειροτερη για τον μεσο πολιτη.
Σαν ανθρωποτητα λοιπον εχουμε αργησει μονο σ'ενα πραγμα, να απαλλαγουμε απ'τα παρασιτα που ζουν εις βαρος μας και καθοριζουν το πως θα ζουμε, δηθεν για το καλο μας, στην πραγματικοτητα για το καλο της τσεπης τους και μονο.
Μηπως και για τον πολεμο στην Ουκρανια εφταιξαν τα ζιγκουλι που εχουν στις χωρες αυτες που ρυπαινουν πολυ?
Οταν λοιπον αντιμετωπισεις πιο σφαιρικα τις καταστασεις και ιεραρχησεις τις ανθρωπινες αναγκες, τοτε ελα να συνεχισουμε την κουβεντα. Ως τοτε, αν δεις καναν αστεγο στον δρομο να προσπαθει να ζεσταθει αναβοντας καμια φωτια να πας να του τη σβησεις μην και τυχον επιβαρυνει την ατμοσφαιρα κι ασ'τον να πεθανει απ'το κρυο. First world problems. -
@driver-m said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
To 2007 που αγορασα τη bmw μου ηταν η χρονια ρεκορ αγορας νεων αυτοκινητων κι εδεναν τους σκυλους με τα λουκανικα. Αν δεινοπαθουσαν τοτε μια οι συμπολιτες μου οπως λες, τωρα δεινοπαθουν 10.000. Επισης η οποια δηθεν υπεραξια πληρωσα για την αγορα της ηταν γιατι προσεφερε απτη ποιοτητα και οδικη συμπεριφορα που δεν υπηρχε σε φτηνοτερα μοντελα που να καλυπταν τις τοτε αναγκες μου. Αρα δεν ηταν υπεραξια ουσιαστικα αλλα συγκεκριμενα χαρακτηριστικα.
Χαχαχα
Όχι και το 2007 που αγόρασες τη λιμουζίνα σου πάρα πολλοί έχαναν την εργασία τους και είχε ξεκινήσει από τότε η αδυναμία αποπληρωμής ιδιωτικών δανείων κτλ. Ο κόσμος δεν ήταν άνετος όπως φαντάζεσαι. Υπήρχαν οικογένειες που τα έβγαζαν δύσκολα πέρα. Εσύ όμως εκανες ότι ακριβώς κατηγορείς. Αγόρασες λιμουζίνα με μια υπεραξία από εδώ ως το φεγγάρι. Διότι η ΒΜW σου ως αυτοκίνητο ούτε 15 Κ δεν κόστιζε, και δεν μιλώ για την τιμή που χρέωναν προ φόρων. Μιλάω για το κόστος κατασκευής. Εσύ την αγόρασες σε υπερδιπλάσια αξία, μιας και σου έταξαν λίγο καλύτερα οδηγικά χαρακτηριστικά και ένα status. Το κατάλαβες; Πλήρωσες τα golden boys της bmw πάνω από δεκάδες χιλιάδες ευρώ αέρα, όσο ο λαός δίπλα σου άρχισε να κοκκινίζει τα δάνεια του. Καλά δεν τα λέω;Τοτε παντως, που η κατασταση ηταν πολυ καλυτερη απο τωρα, δεν ειδα κανεναν ν'απασχολειται με τα ηλεκτρικα αμαξια, τα χαρτινα καλαμακια, το τεχνητο κρεας και τα υπολοιπα παπατζιλικια στα οποια αναλωνεσαι εσυ τωρα που η κατασταση ειναι απειρως χειροτερη για τον μεσο πολιτη.
Ρε άνθρωπε του Θεού. Τα πράγματα αλλάζουν συνεχώς δεν μένει τίποτα στάσιμο. Σου εξήγησα η BMW σου ήταν πολύ πιο οικολογική από μια του 70. Άρα και τότε όλα άλλαζαν απλά εσύ δεν είχες μυαλό να το καταλάβεις. Το κρέας που έτρωγες και τότε είχε ορμόνες. Τα πλαστικά καλαμάκια τα έτρωγες μέσα από την τροφική αλυσίδα και αυτήν την στιγμή μέσα στο αίμα σου έχεις νανοκόκκους πλαστικου
Σαν ανθρωποτητα λοιπον εχουμε αργησει μονο σ'ενα πραγμα, να απαλλαγουμε απ'τα παρασιτα που ζουν εις βαρος μας και καθοριζουν το πως θα ζουμε, δηθεν για το καλο μας, στην πραγματικοτητα για το καλο της τσεπης τους και μονο.
Σαν ανθρωπότητα πάσχουμε από τους ηλίθιους και τους αμόρφωτους. Και δεν το λέω έτσι αυτό. Είναι μεγάλο πρόβλημα η άνοδος των ηλίθιων στις κοινωνίες μας. Είναι γενικό πρόβλημα σε πολλές χώρες αυτό.
Μηπως και για τον πολεμο στην Ουκρανια εφταιξαν τα ζιγκουλι που εχουν στις χωρες αυτες που ρυπαινουν πολυ?
Οταν λοιπον αντιμετωπισεις πιο σφαιρικα τις καταστασεις και ιεραρχησεις τις ανθρωπινες αναγκες, τοτε ελα να συνεχισουμε την κουβεντα. Ως τοτε, αν δεις καναν αστεγο στον δρομο να προσπαθει να ζεσταθει αναβοντας καμια φωτια να πας να του τη σβησεις μην και τυχον επιβαρυνει την ατμοσφαιρα κι ασ'τον να πεθανει απ'το κρυο. First world problems.Δεν μπορώ να εξηγήσω με λογική τα επιχειρήματα σου. Είναι πολύ χαμηλού επιπέδου.
-
@lap said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@driver-m said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Καταλαβαίνεις ότι γράφεις ανερμάτιστα και χωρίς ειρμό;
Προσπάθησε να βάλεις σε μια τάξη τις σκέψεις σου και να μην είναι χύμα και μπερδεμένες.
Εσύ είσαι σε σύγχιση. Φαίνεται από την δομή της σκέψη σου η οποία είναι χαοτική. Το τοπικό αυτό δεν έχει τίτλο "πες την αμπελοφιλοσοφια της ζωής σου".
@driver-m σε βλέπω για εντατικά φροντιστήρια στην Έκθεση γιατί αλλιώς δεν το περνάς το μάθημα...
-
@piliourits said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@lap said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@driver-m said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Καταλαβαίνεις ότι γράφεις ανερμάτιστα και χωρίς ειρμό;
Προσπάθησε να βάλεις σε μια τάξη τις σκέψεις σου και να μην είναι χύμα και μπερδεμένες.
Εσύ είσαι σε σύγχιση. Φαίνεται από την δομή της σκέψη σου η οποία είναι χαοτική. Το τοπικό αυτό δεν έχει τίτλο "πες την αμπελοφιλοσοφια της ζωής σου".
@driver-m σε βλέπω για εντατικά φροντιστήρια στην Έκθεση γιατί αλλιώς δεν το περνάς το μάθημα...
Χαχα! Ακόμη παλεύετε με τους γίγαντες αυτού του φόρουμ;! Υπάρχει κουμπάκι που σας γλυτώνει από όλη αυτή την ταλαιπωρία..
Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά