-
Είχα γράψει σχετικό άρθρο στις αρχές Ιουνίου: μην περιμένετε βέβαια ότι τόσες τεχνολογίες είναι φθηνές. Προφανώς πιο φθηνές από ένα αντίστοιχο ευρωπαϊκό, αλλά αφύσικα ακριβό για "κινέζικο".
-
@dimsabas said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Είχα γράψει σχετικό άρθρο στις αρχές Ιουνίου: μην περιμένετε βέβαια ότι τόσες τεχνολογίες είναι φθηνές. Προφανώς πιο φθηνές από ένα αντίστοιχο ευρωπαϊκό, αλλά αφύσικα ακριβό για "κινέζικο".
Βρε το 1/3 απο αυτές τις τεχνολογίες να έχει και να είναι σε φυσιολογική τιμή.
Και φυσικά ένα κουμπάκι off/abort κάτι έστω σαν πατέντα ηλεκτρολόγου να το κλείνει εντελώς μην μας σκοτώσει και σκοτώνει άλλους όπως τα Tesla
-
@vagkirk said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dimsabas said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Είχα γράψει σχετικό άρθρο στις αρχές Ιουνίου: μην περιμένετε βέβαια ότι τόσες τεχνολογίες είναι φθηνές. Προφανώς πιο φθηνές από ένα αντίστοιχο ευρωπαϊκό, αλλά αφύσικα ακριβό για "κινέζικο".
Βρε το 1/3 απο αυτές τις τεχνολογίες να έχει και να είναι σε φυσιολογική τιμή.
Και φυσικά ένα κουμπάκι off/abort κάτι έστω σαν πατέντα ηλεκτρολόγου να το κλείνει εντελώς μην μας σκοτώσει και σκοτώνει άλλους όπως τα Tesla
Προφανώς είσαι βαλτος από τα κεντρικά επειδή δεν πουλάνε τα ID3!
Πάντως είδαμε ότι ένα Κινέζικο των 4.000 "μεταφραστικε" σε 15.000 στην Ισπανία, το είχα ποσταρει πριν μερικές μέρες.
Τσάμπα δεν θα είναι, λίγο φθηνότερα ναι, τσάμπα όμως θα είναι μόνο τα τελείως "Κινέζικα", τα καλά Κινέζικα θα είναι κοντά στα Ευρωπαϊκά σε τιμές, και θα έχουν και 2-3 μπλιμπλικια έτσι για τον εντυπωσιασμό των ιθαγενών..
-
Επειδή με τα ηλεκτρικά είδαμε και εισαγωγαί μετάχειρων ιχ από ...USA στη χώρα μας (Προσωπικά είδα σε αγγελία μάντρας αμερικάνικα νισσάν ληφ μκ1 και Φορντ φόκους ev διότι εφόσον είναι zev δεν οφείλουν να έχουν βεβαίωση euroclass standard όπως μου είπε ο μαντράς) , θα ρίξω μια ιδέα : μετάχειρα ιχ από Κίνα. Υπάρχει κάποιος άλλος περιορισμός; θα είναι αλλαξοπαιχνιδιά πιστεύω.
-
@vagkirk said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Και φυσικά ένα κουμπάκι off/abort κάτι έστω σαν πατέντα ηλεκτρολόγου να το κλείνει εντελώς μην μας σκοτώσει και σκοτώνει άλλους όπως τα Tesla
ΔΕΝ χρειάζεται πατάς απλά φρένο ...
-
Το φρένο είναι ηλεκτρικό;
-
Εδω εχει λεπτομέρειες για το model 3
https://www.tesla.com/ownersmanual/model3/en_jo/GUID-3DFFB071-C0F6-474D-8A45-17BE1A006365.htmlΣε κάθε περίπτωση (είτε ηλεκτρικά είτε υδραυλικά) κάποιος πρέπει να πατά το πενταλ του φρένου και οχι του "γκαζιού" και μετα να φτιάχνει ιστορίες για ... κινέζους
https://insideevs.com/news/584899/tesla-china-owner-admits-lying-brake-failure/ -
Ηλεκτρική αυτονομία σε ψύχος; Πρώτη η Tesla, τελευταία η Toyota
https://cartalk.gr/ilektriki-aftonomia-psychos-proti-tesla-teleftaia-toyota/
-
Tης toyota το b4zx πως το λένε, δεν ήταν που είχε πρόβλημα να φορτίσει στο κρύο ή θυμάμαι λάθος?
-
@antonakis said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Tης toyota το b4zx πως το λένε, δεν ήταν που είχε πρόβλημα να φορτίσει στο κρύο ή θυμάμαι λάθος?
Ναι, epic failure!
-
@monman2 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Εδω εχει λεπτομέρειες για το model 3
https://www.tesla.com/ownersmanual/model3/en_jo/GUID-3DFFB071-C0F6-474D-8A45-17BE1A006365.htmlΣε κάθε περίπτωση (είτε ηλεκτρικά είτε υδραυλικά) κάποιος πρέπει να πατά το πενταλ του φρένου και οχι του "γκαζιού" και μετα να φτιάχνει ιστορίες για ... κινέζους
https://insideevs.com/news/584899/tesla-china-owner-admits-lying-brake-failure/Αφορά το άρθρο αυτό και το περιστατικό με το σοκαριστικό βίντεο που ανέβασα που οδήγησε και σε θάνατο 2 ανθρώπους και σοβαρούς τραυματισμούς άλλων;
Δεν πάτησε και αυτός το φρένο αλλά για όλη την ώρα είχε καρφωμένο το πόδι στο δεξί πεντάλ;
Όντως η Tesla είπε πως απο τα δεδομένα δεν φαίνεται να πάτησε φρένο αλλά γκάζι αλλά επειδή όλα αυτά είναι ηλεκτρικά και απέτυχαν, φυσικά και δεν θα φαινόταν πως πάτησε φρένο στα data.Επείδή κατα την άποψη μου μετά τους εμπόρους όπλων, οι αυτοκινητοβιομηχανίες έχουν αποδείξει πολλές φορές τις αντίστοιχες πρακτικές συγκάλυψης και μαφίας επίτρεψε μου να κρατώ μικρό καλάθι.
Επίσης θυμήθηκα και αυτό το περιστατικό https://www.bbc.com/news/business-61919581
Τι διάολο , δοκιμαστές οδηγοί έκαναν τόσο χοντρό λάθος; -
@antonakis said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Tης toyota το b4zx πως το λένε, δεν ήταν που είχε πρόβλημα να φορτίσει στο κρύο ή θυμάμαι λάθος?
Κι όχι μόνο στο κρύο. Και σε ιδανικές θερμοκρασίες δεν μπορούσε να ανεβάσει ένταση.
-
@vagkirk said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@monman2 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Εδω εχει λεπτομέρειες για το model 3
https://www.tesla.com/ownersmanual/model3/en_jo/GUID-3DFFB071-C0F6-474D-8A45-17BE1A006365.htmlΣε κάθε περίπτωση (είτε ηλεκτρικά είτε υδραυλικά) κάποιος πρέπει να πατά το πενταλ του φρένου και οχι του "γκαζιού" και μετα να φτιάχνει ιστορίες για ... κινέζους
https://insideevs.com/news/584899/tesla-china-owner-admits-lying-brake-failure/Αφορά το άρθρο αυτό και το περιστατικό με το σοκαριστικό βίντεο που ανέβασα που οδήγησε και σε θάνατο 2 ανθρώπους και σοβαρούς τραυματισμούς άλλων;
Δεν πάτησε και αυτός το φρένο αλλά για όλη την ώρα είχε καρφωμένο το πόδι στο δεξί πεντάλ;
Όντως η Tesla είπε πως απο τα δεδομένα δεν φαίνεται να πάτησε φρένο αλλά γκάζι αλλά επειδή όλα αυτά είναι ηλεκτρικά και απέτυχαν, φυσικά και δεν θα φαινόταν πως πάτησε φρένο στα data.Επείδή κατα την άποψη μου μετά τους εμπόρους όπλων, οι αυτοκινητοβιομηχανίες έχουν αποδείξει πολλές φορές τις αντίστοιχες πρακτικές συγκάλυψης και μαφίας επίτρεψε μου να κρατώ μικρό καλάθι.
Επίσης θυμήθηκα και αυτό το περιστατικό https://www.bbc.com/news/business-61919581
Τι διάολο , δοκιμαστές οδηγοί έκαναν τόσο χοντρό λάθος;Ναι τέρμα πατημένο γκάζι έδειξαν τα στοιχεία της tesla και αν κάποιος τα λεει αναξιόπιστα οι κάμερες ασφαλείας δεν έδειξαν πουθενά να ανάβουν τα stop του αυτοκινήτου .
Πάντως προς τιμήν της η tesla πουλάει αυτοκίνητα μέσα στη φωλιά του εχθρού και δεν εχουν βρει ενα πάτημα ενα τόσο δα οι επίσημες κινεζικές αρχές να την κατηγορήσουν και να την ξεφτιλίσουν στα δικαστήρια
-
@monman2 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@vagkirk said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@monman2 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Εδω εχει λεπτομέρειες για το model 3
https://www.tesla.com/ownersmanual/model3/en_jo/GUID-3DFFB071-C0F6-474D-8A45-17BE1A006365.htmlΣε κάθε περίπτωση (είτε ηλεκτρικά είτε υδραυλικά) κάποιος πρέπει να πατά το πενταλ του φρένου και οχι του "γκαζιού" και μετα να φτιάχνει ιστορίες για ... κινέζους
https://insideevs.com/news/584899/tesla-china-owner-admits-lying-brake-failure/Αφορά το άρθρο αυτό και το περιστατικό με το σοκαριστικό βίντεο που ανέβασα που οδήγησε και σε θάνατο 2 ανθρώπους και σοβαρούς τραυματισμούς άλλων;
Δεν πάτησε και αυτός το φρένο αλλά για όλη την ώρα είχε καρφωμένο το πόδι στο δεξί πεντάλ;
Όντως η Tesla είπε πως απο τα δεδομένα δεν φαίνεται να πάτησε φρένο αλλά γκάζι αλλά επειδή όλα αυτά είναι ηλεκτρικά και απέτυχαν, φυσικά και δεν θα φαινόταν πως πάτησε φρένο στα data.Επείδή κατα την άποψη μου μετά τους εμπόρους όπλων, οι αυτοκινητοβιομηχανίες έχουν αποδείξει πολλές φορές τις αντίστοιχες πρακτικές συγκάλυψης και μαφίας επίτρεψε μου να κρατώ μικρό καλάθι.
Επίσης θυμήθηκα και αυτό το περιστατικό https://www.bbc.com/news/business-61919581
Τι διάολο , δοκιμαστές οδηγοί έκαναν τόσο χοντρό λάθος;Ναι τέρμα πατημένο γκάζι έδειξαν τα στοιχεία της tesla και αν κάποιος τα λεει αναξιόπιστα οι κάμερες ασφαλείας δεν έδειξαν πουθενά να ανάβουν τα stop του αυτοκινήτου .
Πάντως προς τιμήν της η tesla πουλάει αυτοκίνητα μέσα στη φωλιά του εχθρού και δεν εχουν βρει ενα πάτημα ενα τόσο δα οι επίσημες κινεζικές αρχές να την κατηγορήσουν και να την ξεφτιλίσουν στα δικαστήρια
Μα άμα δεν έδωσε ποτέ "εντολή" το σύστημα για φρενάρισμα, γιατί να ανάψουν τα stop;
Δυστυχώς κάποιες φορές τα ψηφιακά συστήματα είναι πολύ επίφοβα.. ένα κόμμα να ξεφύγει κάπου ή μια εντολή περίεργη για οποιαδήποτε θέμα, και μπορεί να δημιουργήσει σοβαρό πρόβλημα στον κώδικα..
Εγώ το ψηφιακό χειρόφρενο φοβάμαι σε πούμε, που είναι και το λιγότερο από όλα!
-
Και τα μισά να γίνουν πραγματικότητα...
Ουαί! -
Είναι κάπως επιφανειακό το δημοσίευμα διότι δεν εξετάζει το γεγονός πως πολλές startups χρηματοδοτούνται καθώς παρουσιάζουν λύσεις στις μπαταρίες που μέχρι σήμερα δεν ήταν εφαρμόσιμες. Για παράδειγμα κάποιες από αυτές δεν χρησιμοποιούν καθόλου σπάνιες γαίες.
Το στοίχημα είναι η αξιοπιστία των τεχνολογικών λύσεων που διαφημίζουν και το σημαντικότερο η μετάβαση στην παραγωγή.Για αυτό και υπάρχουν πολλές startups όπου εξαγοράζονται από κατασκευαστές που μπορούν να προσφέρουν τ άμεσα για μαζική παραγωγή.
Άρα το γεγονός πως κλείνουν ή εξαγοράζονται διάφορες μικρές εταιρίες του κλάδου είναι έως και φυσικό φαινόμενο σε μια τέτοια αγορά που βρίσκεται σε οργασμό νέων ανακαλύψεων με χρονικό ορίζοντα εφαρμογής.
-
@lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Άρα το γεγονός πως κλείνουν ή εξαγοράζονται διάφορες μικρές εταιρίες του κλάδου είναι έως και φυσικό φαινόμενο σε μια τέτοια αγορά που βρίσκεται σε οργασμό νέων ανακαλύψεων με χρονικό ορίζοντα εφαρμογής.
Το ποτήρι είναι στη μέση.
Είναι φανερό ότι το βλέπεις μισογεμάτο και αυτό δεν είναι κακό.
Δεν ξέρουμε τι θα γίνει. -
Ναι διότι η λογική επικρατεί πάντοτε, όπως έχω πει σε βάθος χρόνου η ανθρωπότητα βρίσκει λύσεις στα προβλήματα της. Έχουμε μια πορεία που είναι κατά μέσο όρο γραμμική με διάφορες αποκλίσεις ανά περιόδους αλλά πάντοτε πάμε προς τα μπροστά σε πολλούς τομείς. Ότι μας δυσκόλευει σήμερα αργά ή γρήγορα θα βρούμε λύσεις για να το διορθώσουμε.
Προς το παρόν υπάρχουν πολλες startupπου προτασουν το χαμηλό κόστος των μπαταριών. Συνεπώς προσπαθούν να καλύψουν την ανάγκη των κατασκευαστών για λύσεις στο τομέα του κόστους. Κάποιες από αυτές προχωρούν σε πολύ πρωτοποριακές λύσεις που πριν 10 έτη όπως μας λένε οι επιστήμονες ήταν εως και άγνωστες στην βιβλιογραφία. Δηλαδή κάποιοι επιστήμονες γράφουν ξανά τα βιβλία της επιστήμης τους. Συνεπώς δεν είναι όλα τόσο στάσιμα όπως τα λέει το άρθρο. Δεν κάνει αναφορά δηαλδη σε αυτό το κομμάτι, το οποίο είναι και το πιο θετικό και αποτελεί καταλύτη για εντατικότερες προσπάθειες βελτίωσης.
-
@lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Άρα το γεγονός πως κλείνουν ή εξαγοράζονται διάφορες μικρές εταιρίες του κλάδου είναι έως και φυσικό φαινόμενο σε μια τέτοια αγορά που βρίσκεται σε οργασμό νέων ανακαλύψεων με χρονικό ορίζοντα εφαρμογής.
Κι όμως η αλήθεια μάλλον είναι ότι είναι φθηνότερο να αγοράσεις μια start up για μια ιδέα που μπορεί να αποδόσει στο μέλλον, παρά να πληρώνεις δικαιώματα για μια πατέντα μια ζωή.
Δυστυχώς, στο χώρο της τεχνολογίας το βλέπουμε πολύ συχνά αυτό. Βέβαια η αλήθεια είναι, ότι όσο καλή και να είναι μια ιδέα, δύσκολα έχει τους πόρους μια μικρή εταιρεία να την εφαρμόσει εμπορικά. -
Συμφωνώ, δεν λέω κάτι το διαφορετικό. Αυτή είναι η νόρμα
Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης