-
@storm said in Ελλάδα , εργασία , αμοιβές , κλπ....:
Κάθε μέρα πήγαινε-έλα 3 ώρες;
Και άλλες τουλάχιστον 8 ώρες εργασία.Δεν παλεύεται αυτό.
To εχω κάνει αρκετά χρόνια αυτό. Παλεύεται (ειδικά χωρίς παιδί στο σπίτι να περιμένει να το πας κάπου), αλλά είναι κουραστικό και αξίζει μόνο εαν ο μισθός είναι καλός. Θυμάμαι κάποια χρόνια ξεκίναγα 6:30 από το σπίτι μου και επέστρεφα μεταξύ 6 και 7 το απόγευμα.
-
και σε εμενα παιζει ρολο η ωρα....
πριν τις 9 θελω 25'
και μετα 15'
για 6km και 21(!) φαναρια
το βραδυ <10'και με παρκιν σπιτι και γραφειο. που βεβαια τα απεκτησα με κοπο και ιδρωτα και πολλων ετων. αλλα τα παιδια στην εταιρεια αν δεν προλαβουν τις υπολοιπες 5 θεσεις πρεπει να τρεχουν στη δημοτικο παρκιν, καπου 300 μετρα μακρυα
-
@fanis75 said in Ελλάδα , εργασία , αμοιβές , κλπ....:
@storm said in Ελλάδα , εργασία , αμοιβές , κλπ....:
Κάθε μέρα πήγαινε-έλα 3 ώρες;
Και άλλες τουλάχιστον 8 ώρες εργασία.Δεν παλεύεται αυτό.
To εχω κάνει αρκετά χρόνια αυτό. Παλεύεται (ειδικά χωρίς παιδί στο σπίτι να περιμένει να το πας κάπου), αλλά είναι κουραστικό και αξίζει μόνο εαν ο μισθός είναι καλός. Θυμάμαι κάποια χρόνια ξεκίναγα 6:30 από το σπίτι μου και επέστρεφα μεταξύ 6 και 7 το απόγευμα.
Όταν ήμουν 32 και εγώ ξεκίναγα στις 6.30 το πρωί και πήγαινα Κορωπί. Χωρίς φυσικά Αττική Οδό. Τότε ήταν ποιο βατή η κατάσταση στους δρόμους.
Αλλά τότε ήμουν 32. Τώρα που πλησιάζω τα 60...δεν...
Άσε που οι γιατροί δίνουν εντολές γιατί διαφορετικά ... μπαμ και κάτω.
-
@storm said in Ελλάδα , εργασία , αμοιβές , κλπ....:
Αλλά τότε ήμουν 32. Τώρα που πλησιάζω τα 60...δεν...
Στα 32 μου, ήμουν τυχερός....περπάταγα 20' για το γραφείο! Το καλύτερο που μου έχει τύχει. 8:30 έφευγα από το σπιτι, 8:50 ήμουν γραφείο.
Το μεγάλο αγγούρι το έφαγα από τα 36 μου και μετά. Τώρα στα 47 μου, είμαι μια χαρά, κοντά στο γραφείο (20' με αμάξι) και δεν πηγαίνω συχνά.
-
Εμ αυτό είναι που λες. Και εγώ τα τελευταία δύο χρόνια που είμαι σε αυτόν τον όμιλο που εργάζομαι, φεύγω από το σπίτι στις 7.30 με το δίκυκλο και σε 15 λεπτά έχω παρκάρει έξω από την είσοδο της εταιρείας, κάτω από υπόστεγο. 8 χιλιόμετρα, σφαίρα...
Αλλά μέχρι εκεί με το δίκυκλο. Για ποιο μακρυά δεν... Αρχίζει και γίνεται το κεφάλι...σαν σφουγγάρι από την υπερένταση και τους καρδιακούς παλμούς να έχουν ανέβει κατακόρυφα.
Κατέβηκα Ελληνικό από Χαλάνδρι με το δίκυκλο, και όταν επέστρεψα σπίτι το απόγευμα ήμουν σαν να με είχε πατήσει φορτηγό. Ούτε να κοιμηθώ δεν μπορούσα από την υπερένταση.
-
@storm said in Ελλάδα , εργασία , αμοιβές , κλπ....:
Κατέβηκα Ελληνικό από Χαλάνδρι με το δίκυκλο, και όταν επέστρεψα σπίτι το απόγευμα ήμουν σαν να με είχε πατήσει φορτηγό. Ούτε να κοιμηθώ δεν μπορούσα από την υπερένταση.
Δεν αξίζει. Καλύτερα με το μετρό...πιο άνετα και με λιγότερο άγχος.
-
Προφανώς. Αν υπάρχει κοντά μετρό είναι η καλύτερη λύση.
Εγώ έχω κοντά στο σπίτι μετρό οπότε βολεύει. Πάω αφήνω εκεί το δίκυκλο και μετά μετρό.Αλλά πολλές εταιρείες δεν είναι κοντά σε μετρό και μετά θέλει άλλη συγκοινωνία ή περπάτημα ατελείωτο. Όπως την πάτησα έτσι στο Ελληνικό. Ταξίδι.
-
@storm said in Ελλάδα , εργασία , αμοιβές , κλπ....:
Κάθε μέρα πήγαινε-έλα 3 ώρες;
Και άλλες τουλάχιστον 8 ώρες εργασία.
Δεν παλεύεται αυτό.με μηχανη παλευεται άνετα
όταν δούλευα Δαφνη, βριλήσσια-δαφνη 16χλμ
20 λεπτα το πρωι, 25 λεπτα το μεσημέρι -
Αν κάποιος έχει ανάγκη και κόψιμο νομίζω ότι πάει να δουλέψει ακόμα και στην άλλη άκρη της Αθήνας και ας πηγαίνει και με τα πόδια!Εχω αρκετα παραδείγματα ανθρώπων που κάνουν μεγάλες αποστάσεις σε ώρες αιχμής για πολύ λίγα χρήματα έως και τον βασικό.
Άλλη περίπτωση να μην είναι ανασταλτικός παράγοντας η απόσταση είναι κάποιος να αμείβεται καλά και να είναι σε ένα καλό εργασιακό περιβάλλον όποτε παραβλέπει αν γίνεται την απόσταση η τα ωράρια.
Σε κάθε περίπτωση είναι μια εξίσωση με πολλές παραμέτρους που είναι μοναδικές για τον καθένα.Εγώ πχ κάνω καθημερινά εδώ και χρόνια 130 χλμ.Έχοντας στην αρχή ένα ωράριο 8-4 5ημερο ,άλλαξα οικειοθελως το ωράριο σταδιακά και το έχω κάνει 6:30-14:30 απλά επειδή δεν παλεύεται το ποτάμι μετά τις 3!Οποτε ξυπνάω 5:30 ενώ θα μπορούσα να είναι χαλαρός να ξυπνάω 7:10 και να φεύγω!
Ο λόγος που το κάνω είναι ότι αμοιβομαι καλά για τα δεδομένα της εποχής,είμαι σε καλό περιβάλλον,πληρώνομαι τα έξοδα μετακίνησης (σημαντικό)και το κυριότερο δεν έχω την πολυτέλεια να το πολύ ψάχνω λόγω υποχρεώσεων!
Άλλος ακούει Αθηνα Οινοφυτα και κουράζεται μόνο που το σκέφτεται,όπως και εγώ θα έκανα και εγώ άλλωστε! -
Δεν ρισκάρω μεγάλες αποστάσεις με το δίκυκλο. Βασικά εγώ δεν είμαι μηχανόβιος, ούτε γουστάρω τα δίκυκλα.
Η ανάγκη με ανέβασε στις δύο ρόδες.Μέχρι 6 με 8 χιλιόμετρα απόσταση με το δίκυκλο και πολύ είναι.
Για μεγαλύτερες διαδρομές αυτοκίνητο ή δεν πάω πουθενά. -
@antonmone said in Ελλάδα , εργασία , αμοιβές , κλπ....:
Άλλη περίπτωση να μην είναι ανασταλτικός παράγοντας η απόσταση είναι κάποιος να αμείβεται καλά και να είναι σε ένα καλό εργασιακό περιβάλλον όποτε παραβλέπει αν γίνεται την απόσταση η τα ωράρια.
Εγώ πάντως ψάχνομαι για αλλαγή εργασίας λόγω εργασιακού περιβάλλοντος που με προκαλεί να είμαι διαρκώς σε λευκή απεργία. Όπως και τώρα που γράφω βεβαίως-βεβαίως...
Τα χρήματα που παίρνω είναι δεόντως ικανοποιητικά, αν κρίνω από τους μισθούς που παίρνουν άλλοι σε διάφορες εταιρείες του χώρου μου.
-
Εννοείται ότι η ψυχική υγεία είναι πάνω από όλα!!!!
-
Το πρωί αν μένεις Χαλάνδρι και δουλεύεις από Βύρωνα και νότιο ανατολικότερα πας άνετα και το μεσημέρι γυρίζεις επίσης.
Η κίνηση είναι στην αντίθετη πλευρά.
Τώρα αν θέλεις να πας Φάληρο - Καλλιθέα ένα πήξιμο θα το φας, αφού το ποτάμι δεν περνιέται γενικώς.
Είναι όμως και θέμα χρημάτων για το κόστος. Αλλιώς το μετρό όσο κοντά γίνεται και μετά πόδια, ταξί ή ΜΜΜ.
-
Σε ανοιχτό δρόμο έβγαινα άνετα με το αυτοκίνητο. Π.χ. έψαχνα για Κρυονέρι ή Οινόφυτα. Ξεφεύγει και λίγο το μάτι.
Αλλά μέσα στην Αθήνα; Με τίποτα. Σκότωμα... Εγκεφαλικό.
Για να πω την αμαρτία μου, αν έβρισκα καλή δουλειά κάπου μακρυά π.χ. στο Ελληνικό, Γλυφάδα κλπ... θα μετακόμιζα.
Θα νοίκιαζα κοντά στη θάλασσα και άσε τους άλλους να τρώνε τη ζωή τους πάνω στη πίσσα.
-
@antonmone said in Ελλάδα , εργασία , αμοιβές , κλπ....:
Αν κάποιος έχει ανάγκη και κόψιμο νομίζω ότι πάει να δουλέψει ακόμα και στην άλλη άκρη της Αθήνας και ας πηγαίνει και με τα πόδια!Εχω αρκετα παραδείγματα ανθρώπων που κάνουν μεγάλες αποστάσεις σε ώρες αιχμής για πολύ λίγα χρήματα έως και τον βασικό.
Άλλη περίπτωση να μην είναι ανασταλτικός παράγοντας η απόσταση είναι κάποιος να αμείβεται καλά και να είναι σε ένα καλό εργασιακό περιβάλλον όποτε παραβλέπει αν γίνεται την απόσταση η τα ωράρια.
Σε κάθε περίπτωση είναι μια εξίσωση με πολλές παραμέτρους που είναι μοναδικές για τον καθένα.Εγώ πχ κάνω καθημερινά εδώ και χρόνια 130 χλμ.Έχοντας στην αρχή ένα ωράριο 8-4 5ημερο ,άλλαξα οικειοθελως το ωράριο σταδιακά και το έχω κάνει 6:30-14:30 απλά επειδή δεν παλεύεται το ποτάμι μετά τις 3!Οποτε ξυπνάω 5:30 ενώ θα μπορούσα να είναι χαλαρός να ξυπνάω 7:10 και να φεύγω!
Ο λόγος που το κάνω είναι ότι αμοιβομαι καλά για τα δεδομένα της εποχής,είμαι σε καλό περιβάλλον,πληρώνομαι τα έξοδα μετακίνησης (σημαντικό)και το κυριότερο δεν έχω την πολυτέλεια να το πολύ ψάχνω λόγω υποχρεώσεων!
Άλλος ακούει Αθηνα Οινοφυτα και κουράζεται μόνο που το σκέφτεται,όπως και εγώ θα έκανα και εγώ άλλωστε!Στη περιπτωση μου η παλια μου εργασία θα μετακομίσει μάντρα κάποια στιγμή. Δεν είχα πρόβλημα να πάω 70 χλμ πηγαινε- έλα από αττική οδο και με μηχανή μάλιστα. Το μηναίο κόστος 250-300 ευρώ δεν παλευόταν.
-
Έχω να εργαστώ κοντά στο σπίτι μου από το 2001, από εκεί και μετά, έως και σήμερα κάνω απόσταση 90 έως 110 χλμ την ημέρα.
Το θετικό είναι ότι τα ωράρια μου ποτέ δεν ήταν 8-16 ή 9-17 οπότε ειδικά όταν εμένα Αθήνα (2001 έως 2008) δεν έπεφτα συχνά σε υπερβολική κίνηση.
Θα μπορούσα να εργαστώ και πιο κοντά στην κατοικία μου αλλά λόγω εξειδίκευσης οικονομίκων καί εργασιακής σταθερότητας προτιμούσα να κάνω το Καλλιθέα Ελ.Βενιζελος καθημερινά.
Επίσης τα σπίτια από ελλενιτ που μας έδειχναν προς ενοικίαση οι ντόπιοι το 2001 στην ευρύτερη περιοχή βοήθησαν στην παραπάνω απόφαση.
Από το 2008 έως και σήμερα αναγκάζομαι να κάνω 108 χλμ κάθε μέρα με δικό μου όχημα (και λόγω ελλείψης συγκοινωνίας) με καύσιμα δικά μου αλλά πληρωμένα διόδια σε επαρχιακό δίκτυο και αυτοκινητόδρομο.
Στα θετικά ότι η διαδρομή μου είναι στάνταρ στα 40 με 45 λεπτά το πολύ γιατί δεν συναντώ ποτέ κίνηση.
Και σε αυτή την περίπτωση θα μπορούσα να εργαστώ στην πόλη που μένω... αλλά σαν σερβιτόρος η delivery boy...με μισθό στο 1/4 από αυτόν που παίρνω και εργασιακή σταθερότητα-προοπτική στο μηδέν... οπότε αναγκαστικά συνεχίζω, καλά να είμαστε... -
Αυτά που περιγράφετε μου θυμίζουν τα πρώτα εργασιακά μου χρόνια που έλιωνα σε δρόμους και αυτοκίνητα.
Μέχρι που έφυγα σε Γερμανία και Αμερική και είδα άλλα εργασιακά περιβάλλοντα και άλλους τρόπους ζωής, οπότε άλλαξα εντελώς νοοτροπία.
π.χ. στις ΗΠΑ σχόλαγα στις 4. Έφευγα με το αυτοκίνητο και στις 4.30 ήμουν στο σπίτι. Έβαζα αθλητικά και ξεκίναγα τρέξιμο σε μία λίμνη για μία ώρα. Κάθε μέρα το ίδιο. Άλλη ζωή. Αυτό δεν το έκανα μόνο εγώ φυσικά. Πάνω/κάτω όλοι έτσι συμπεριφερόντουσαν.
Τα ίδια και Γερμανία. -
@dimitrioskosmas said in Ελλάδα , εργασία , αμοιβές , κλπ....:
@antonmone said in Ελλάδα , εργασία , αμοιβές , κλπ....:
Αν κάποιος έχει ανάγκη και κόψιμο νομίζω ότι πάει να δουλέψει ακόμα και στην άλλη άκρη της Αθήνας και ας πηγαίνει και με τα πόδια!Εχω αρκετα παραδείγματα ανθρώπων που κάνουν μεγάλες αποστάσεις σε ώρες αιχμής για πολύ λίγα χρήματα έως και τον βασικό.
Άλλη περίπτωση να μην είναι ανασταλτικός παράγοντας η απόσταση είναι κάποιος να αμείβεται καλά και να είναι σε ένα καλό εργασιακό περιβάλλον όποτε παραβλέπει αν γίνεται την απόσταση η τα ωράρια.
Σε κάθε περίπτωση είναι μια εξίσωση με πολλές παραμέτρους που είναι μοναδικές για τον καθένα.Εγώ πχ κάνω καθημερινά εδώ και χρόνια 130 χλμ.Έχοντας στην αρχή ένα ωράριο 8-4 5ημερο ,άλλαξα οικειοθελως το ωράριο σταδιακά και το έχω κάνει 6:30-14:30 απλά επειδή δεν παλεύεται το ποτάμι μετά τις 3!Οποτε ξυπνάω 5:30 ενώ θα μπορούσα να είναι χαλαρός να ξυπνάω 7:10 και να φεύγω!
Ο λόγος που το κάνω είναι ότι αμοιβομαι καλά για τα δεδομένα της εποχής,είμαι σε καλό περιβάλλον,πληρώνομαι τα έξοδα μετακίνησης (σημαντικό)και το κυριότερο δεν έχω την πολυτέλεια να το πολύ ψάχνω λόγω υποχρεώσεων!
Άλλος ακούει Αθηνα Οινοφυτα και κουράζεται μόνο που το σκέφτεται,όπως και εγώ θα έκανα και εγώ άλλωστε!Στη περιπτωση μου η παλια μου εργασία θα μετακομίσει μάντρα κάποια στιγμή. Δεν είχα πρόβλημα να πάω 70 χλμ πηγαινε- έλα από αττική οδο και με μηχανή μάλιστα. Το μηναίο κόστος 250-300 ευρώ δεν παλευόταν.
Σε καταλαβαινω,εγω παιρνω πλεον σχεδον 500 ευρω μηνιαιως για καυσιμα και ποναω λες και τα δινω απο την τσεπη μου!
-
Πολλά παίζουν ρόλο. Μισθός, απόσταση, διαδρομή αν πρέπει να διασχίσεις αστικό κέντρο, ωράριο για το αν θα πέφτεις σε ώρα αιχμής, πάρκινγκ στο σπίτι.
Είναι λίγο δύσκολο να καταφέρεις να τικαρεις όλα αυτά. Μόνο οι διευθυντές το καταφέρνουν, οι περισσότεροι που ξέρω διανύουν καθημερινά τουλάχιστον 50 χιλιόμετρα προς την επιχείρηση τους και πίσω, πάντα περιφερειακό, ορίζοντας το ωράριο να μην πέσουν όταν πηγαίνουν δουλειά όλοι οι υπόλοιποι και αντίστοιχα επιστρέφοντας και φυσικά θέση πάρκινγκ. -
Ελλάδα , εργασία , αμοιβές , κλπ....