-
Τι πράγματα είναι αυτά που σας λένε ρε παιδιά και τα τσιμπάτε....για το Θεό δηλαδή.
Έχω ταξιδέψει Νις-Βελιγράδι-Νόβισαντ μέσα σε καταρρακτώδη βροχή με το vitara, όμοια δεν έχω ξαναπετύχει και έχω διανύσει 900,000χλμ στη ζωή μου, και στο τελευταίο βενζινάδικο πριν το horgos, τα φανάρια ήταν σαν να βγήκαν χθές από το εργοστάσιο...
Κάτι δεν έχει κουμπώσει καλά ή έχει σπάσει, πες τους να το δουν.
-
Τα φανάρια είναι led. Δεν ξέρω δεν μου κάθεται καλά όλο αυτό. Γιατί συμβαίνει μόνο στο αριστερό και όχι στο δεξί..και γιατί μόνο στο δικό μου. Ενός φίλου ίδιο μοντέλο δεν έχει θέμα. Που θα βρω το δίκιο μου είναι το θέμα. Ευχαριστώ
-
και στα δικά μου τα led ίσω φανάρια έχει 2 μικροσκοπικές οπές για εξαερισμό. Κάποιες φορές εμφανίζει υγρασία, αλλά μετά από λίγη ώρα εξατμίζεται.
-
@chr46 said in Υγρασία σε φανάρι:
Καλησπέρα σας έχω ένα Nissan Juke 2021 ...
Προφανώς σε κοροϊδεύουν.
Στο τέλος του χειμώνα, βγάλε το φανάρι, και ρίξε μέσα ότι χημικό βρεις (π.χ υγρά φρένων, νέφτι κλπ) και άστο όσο χρειάζεται να γίνει μέσα χάλια.
Πλύντο καλά να μην μυρίζει, βάλτο στο αυτοκίνητο, και πήγαινε για εγγύηση... -
@famas said in Υγρασία σε φανάρι:
και στα δικά μου τα led ίσω φανάρια έχει 2 μικροσκοπικές οπές για εξαερισμό. Κάποιες φορές εμφανίζει υγρασία, αλλά μετά από λίγη ώρα εξατμίζεται.
Και σε εμένα μπροστά. Κάνει υγρασία στην δέσμη του λεντ
-
@pgp737ng said in Υγρασία σε φανάρι:
Πες τους να σου δώσουν επιπλέον εγγύηση σκουριάς στα μεταλλικά μέρη του φαναριού, λάμπες, και καλώδια, λόγω νερού.
Και να αναλάβουν την ευθύνη σε περίπτωση που φρενάρεις και λόγω σκουριάς δεν ανάψει το φως φρένου, και ο από πίσω σου πέσει πάνω σου.Ναι και θα πεθάνουν στα γέλια.
-
Υγρασία σε φανάρι είναι απόλυτα φυσιολογικό. Νερό μέσα στο φανάρι όχι.
Π.χ. ειδικά μετά από έντονες βροχές που ακολουθούνται από ζεστές μέρες
-
Τα λεντ μπορεί να θερμαίνονται τα ίδια και να χουν ανάγκες ενεργής ψύξης κάποια, αλλά δεν εκπέμπουν θερμότητα μέσα στο φανάρι όπως οι λάμπες πυρακτώσεως που ήταν πολλαπλάσια Watt και στέγνωνε ευκολότερα η υγρασία. Ίσως επίσης παίζει ρόλο το σημερινό πλαστικό υλικό των φαναριών στην ευκολότερη συμπύκνωση. Αν φαίνεται όπως στη φωτογραφία απ το Puma παραπάνω, εγώ δεν θα ανησυχούσα. Αν υπάρχει νερό μαζεμένο στο κάτω μέρος (όπως είδα ένα polo πριν μέρες και δεν το πίστευα) υπάρχει πρόβλημα.
-
Μιλάμε για τα πίσω φανάρια και όχι για τα μπροστά, επιμένω για μικρές τρύπες στο εξωτερικό προστατευτικό του φαναριού μιας και τα λεντ έχουν δεύτερο κάλυμμα
-
Σε ΟΛΑ τα LED φαναρια ΟΛΩΝ των κατασκευαστών είναι απολυτα φυσιολογικό να μαζεύουν υγρασία και σταγονίτσες νερου από αυτή. Εχουν εξαερισμό ολα τα φαναρια και εξαφανίζεται μόνη της
Τωρα ΑΝ εχουν βαλει μέσα νερο πρέπει να πας στην αντιπροσωπεία να το κοιταξουν. Αυτο δεν είναι φυσιολογικό
ΥΓ και στο δικό μου το εχω δει να συμβαινει και σε tesla και σε ενα καρο μοντέλα. Εξαφανίζεται γρηγορα και δεν μου εχει προκαλέσει κανένα θέμα
-
Και με τη σκόνη τι γίνεται; Γιατί κάποια στιγμή θα περάσει εκτός αν έχουν κάτι σαν φίλτρο.
-
Για μένα σταγόνες, υγρασία, νερά και το κακό συναπάντημα μέσα στο φανάρι είτε led είτε αλογόνου είτε καντηλοφάναρου είναι, δείχνουν κακή στεγανοποίηση, όλα τα αλλά είναι να’χαμε να λέγαμε….
-
Αυτό είναι υγρασία όχι σταγόνες όχι νεράΣας ευχαριστώ για τον χρόνο σας. Το κακό είναι ότι δεν μπορώ να κάνω κάτι άλλο. -
Και τα i20N και Ν line εχουν θεμα με την υγρασία στο διακοσμητικο φιλέτο αναμεσα στα φαναρια, για το οποίο η αντιπροσωπεία δεν αναλαμβάνει ευθύνη καθώς δεν επηρεάζει την ασφάλεια.
-
Στη Suzuki πάντως (σε Scross του 2017) , με τη μισή υγρασία στο πίσω φανάρι από την παραπάνω φώτο, μέσα σε ~10μήνες από την αγορά του, έγινε αντικατάσταση χωρίς καμία αντίρρηση..
-
Ίσως θα έπρεπε να ζητήσει γραπτώς ο ιδιοκτήτης μια γραπτή απάντηση ότι δεν αλλάζουν το φανάρι, επειδή "δεν είναι βλάβη".
Αυτό θα δείξει αν όντως εφαρμόζουν τον εργοστασιακο κανόνα ή τον δουλεύουν. -
This post is deleted! -
Τι μπορώ να κάνω για αυτό,τα εμπρός φανάρια μαζεύουν υγρασία,αν τα στεγανοποίηση με κάποιο υλικό αλλά μετά μου καεί καμιά λάμπα και πρέπει να ανοιχτεί το φανάρι,τι γίνεται?
Υγρασία σε φανάρι