-
Καλημέρα σας, έχω ένα opel astra j , εδώ και λίγο καιρό έχει αρχίσει να ακούγεται έντονα η καδενα ,υποθέτω ότι είναι η καδενα είναι ένας κυκλικος μεταλλικος ήχος σαν να γρατζουνιεται μεταλο , επειδή έχω ακούσει κ από άλλους ότι ακούγεται η καδενα έχει κανείς ανάλογη εμπειρία?
το αυτοκίνητο έχει 100 χιλιάδες χλμ δεν είναι νωρίς για αλλαγή καδενας? ενδεικτικό κόστος?
Ευχαριστω -
Καλημέρα σας, έχω ένα opel astra j , εδώ και λίγο καιρό έχει αρχίσει να ακούγεται έντονα η καδενα ,υποθέτω ότι είναι η καδενα είναι ένας κυκλικος μεταλλικος ήχος σαν να γρατζουνιεται μεταλο , επειδή έχω ακούσει κ από άλλους ότι ακούγεται η καδενα έχει κανείς ανάλογη εμπειρία?
το αυτοκίνητο έχει 100 χιλιάδες χλμ δεν είναι νωρίς για αλλαγή καδενας? ενδεικτικό κόστος?
ΕυχαριστωΠότε ακούγεται?
-
Καλημέρα σας, έχω ένα opel astra j , εδώ και λίγο καιρό έχει αρχίσει να ακούγεται έντονα η καδενα ,υποθέτω ότι είναι η καδενα είναι ένας κυκλικος μεταλλικος ήχος σαν να γρατζουνιεται μεταλο , επειδή έχω ακούσει κ από άλλους ότι ακούγεται η καδενα έχει κανείς ανάλογη εμπειρία?
το αυτοκίνητο έχει 100 χιλιάδες χλμ δεν είναι νωρίς για αλλαγή καδενας? ενδεικτικό κόστος?
ΕυχαριστωΔε γράφει στο manual κάθε πότε γίνεται η αλλαγή της ?
-
Αλλάζει η καδένα?
Δεν είναι απεριοριστα χλμ? -
@gtsartsal said in Καδενα:
Αλλάζει η καδένα?
Δεν είναι απεριοριστα χλμ?Κανονικά ναι, αλλά από ότι φαίνεται εξαρτάται από τον κινητήρα
-
Η καδένα είναι εφ όρου ζωής. Εφ όσον γίνονται τακτικές αλλαγές λαδιών και δεν οδηγείται με 70km και 6η.
-
-
Καλημέρα σας, έχω ένα opel astra j , εδώ και λίγο καιρό έχει αρχίσει να ακούγεται έντονα η καδενα ,υποθέτω ότι είναι η καδενα είναι ένας κυκλικος μεταλλικος ήχος σαν να γρατζουνιεται μεταλο , επειδή έχω ακούσει κ από άλλους ότι ακούγεται η καδενα έχει κανείς ανάλογη εμπειρία?
το αυτοκίνητο έχει 100 χιλιάδες χλμ δεν είναι νωρίς για αλλαγή καδενας? ενδεικτικό κόστος?
Ευχαριστω1.3 diesel είναι ο κινητήρας? Το έχεις από καινούριο?
Εάν ναι... τότε κάπου εκεί κοντά το πολύ έως τις 120000χλμ συνιστάται να αλλάζει η καδένα για την ασφάλεια του κινητήρα.
Είναι γνωστή ιδιοτροπία του 1.3 multijet της Fiat που χρησιμοποιείται και στα μοντέλα της Opel.
Πιστεύω 300 με 350 ευρώ είναι ένα λογικό κόστος σε εξειδικευμένα συνεργεία.
Επίσης σωστές προδιαγραφές στα λάδια και αλλαγή στο μισό διάστημα από ότι προτείνει το εργοστάσιο π.χ στα 15000χλμ αντί για 30000χλμ. -
-
Και στα 1.2 και 1.4 βενζίνης (δεν ξέρω αν ισχύει και για τα turbo) της opel είχε θέματα η καδένα όπως και στον1.6 cdti
-
@thodoris91 said in Καδενα:
Και στα 1.2 και 1.4 βενζίνης (δεν ξέρω αν ισχύει και για τα turbo) της opel είχε θέματα η καδένα όπως και στον1.6 cdti
Μετά τα 250.000 συνήθως προτείνανε αλλαγή. Μέχρι τότε μόνο έλεγχος.
-
Τραγική η κατάσταση με τις σύγχρονες καδένες. Το κορσα από ότι φαίνεται έχει την κλασική μονή.......
-
Οι καδένες διαφημίζονται από τους κατασκευαστές ότι δεν χρειάζονται αντικατάσταση για όλη τη διάρκεια ζωής του αυτοκινήτου. Αυτό φυσικά είναι θεωρητικό και αόριστο.
Συνήθως η καδένα αρχίζει να κροταλίζει όταν έρχεται η ώρα της αλλαγή. Οπότε ανεξαρτήτως χιλιομέτρων την αλλάζεις. Δεν μπορείς να ρισκάρεις το μοτέρ, επειδή ο κατασκευαστής λέει ότι δεν την αλλάζεις ποτέ.
-
Οι καδένες διαφημίζονται από τους κατασκευαστές ότι δεν χρειάζονται αντικατάσταση για όλη τη διάρκεια ζωής του αυτοκινήτου. Αυτό φυσικά είναι θεωρητικό και αόριστο.
Συνήθως η καδένα αρχίζει να κροταλίζει όταν έρχεται η ώρα της αλλαγή. Οπότε ανεξαρτήτως χιλιομέτρων την αλλάζεις. Δεν μπορείς να ρισκάρεις το μοτέρ, επειδή ο κατασκευαστής λέει ότι δεν την αλλάζεις ποτέ.
Κανονικά δίνουν κάποιες μοίρες ανοχή και μετά συνιστούν αλλαγή. Βέβαια και οι τεντωτηρες έχουν μερίδιο ευθύνης ,το ελατήριο τους και αν κρατάν σωστά πίεση
-
Δεν το ήξερα πως οι κατασκευαστές γράφουν πως οι καδένες δε θέλουν ποτέ αλλαγή σε κινητήρα αυτοκινήτου!! Εδώ στα παπάκια και κάποια στιγμή ακούγεται η καδένα και παλιά την ρύθμιζε ο μάστορας.
Η καδένα είναι αλυσίδα. Γίνεται να μην χαλαρώσει κάποια στιγμή;
Υπάρχουν και περιπτώσεις που η καδένα είναι καλή αλλά όπως γράφει ο Amg μπορεί να φταίει ο τεντωτήρας.
Σε corsa του 2002 κοντά, στα 200.000 χιλιόμετρα η καδένα έκανε έντονο θόρυβο και αλλάχτηκε σετ με τεντωτήρα και δεν ξέρω και εγώ τι άλλο πρέπει να αλλαχθεί.
Δεν ξέρω αν είναι μύθος ή αλήθεια με κάποιον που μιλούσα και μάλλον έχει κάποια γνώση από κινητήρες, μου είπε πως πλέον στα Opel οι καδένες είναι ποιο λεπτές και ποιο ευαίσθητες σε σχέση με παλιότερα. Αυτός έχει ένα Astra H 1.4. To Αστρα Η 1.4 έβγαινε με καδένα, ενώ το 1.6 με ιμάντα χρονισμού (δε μπορώ να καταλάβω το σκεπτικό). -
@sarantism said in Καδενα:
Δεν το ήξερα πως οι κατασκευαστές γράφουν πως οι καδένες δε θέλουν ποτέ αλλαγή σε κινητήρα αυτοκινήτου!! Εδώ στα παπάκια και κάποια στιγμή ακούγεται η καδένα και παλιά την ρύθμιζε ο μάστορας.
Η καδένα είναι αλυσίδα. Γίνεται να μην χαλαρώσει κάποια στιγμή;
Υπάρχουν και περιπτώσεις που η καδένα είναι καλή αλλά όπως γράφει ο Amg μπορεί να φταίει ο τεντωτήρας.
Σε corsa του 2002 κοντά, στα 200.000 χιλιόμετρα η καδένα έκανε έντονο θόρυβο και αλλάχτηκε σετ με τεντωτήρα και δεν ξέρω και εγώ τι άλλο πρέπει να αλλαχθεί.
Δεν ξέρω αν είναι μύθος ή αλήθεια με κάποιον που μιλούσα και μάλλον έχει κάποια γνώση από κινητήρες, μου είπε πως πλέον στα Opel οι καδένες είναι ποιο λεπτές και ποιο ευαίσθητες σε σχέση με παλιότερα. Αυτός έχει ένα Astra H 1.4. To Αστρα Η 1.4 έβγαινε με καδένα, ενώ το 1.6 με ιμάντα χρονισμού (δε μπορώ να καταλάβω το σκεπτικό).Αρχικα φταίει το καταναλωτικό κοινό, μετά οι 'δημοσιογραφοι' και τέλος οι εταιρείες που ακούνε όλους αυτούς τους βλάκες.
Τρανό παράδειγμα η μερκ. Ο Μ 111 είχε κλασσική χοντρή καδένα για μια ζωή. Μπορεί να ακουστεί, μπορεί να χάσει κάποιες μοίρες χρονισμό από τύπους που έβαζαν τηγανολαδο αλλά να κοπεί ΟΧΙ. Όσες καδένες κόβονται το παθαίνουν όταν βγάζουν για οποιαδήποτε λόγο τον τεντωτηρα,δεν τον επαναφέρουν και τον τοποθετούν όπως είναι. Η κόβει καδένα ή έκκεντρο φόρο από το τρελό τέντωμα. Μετά αφού η μερκ άκουσε γκρίνιες ( ο λίφτινγκ είναι πολύ αθόρυβος αλλά έμεινε η ρετσίνα του πρώτου) έβγαλε το Μ271 με κατώτερη ποιοτικά καδένα που βάζεις το πρωί μπροστά και μέχρι να αναλάβει η πίεση λαδιού το τέντωμα ακούγεται σαν τρακτέρ. Παρόλα αυτά την λες και αξιόπιστη . Φτάνουμε μετά σε κινητήρες τύπου ΟΜ 651 με ΜΟΝΗ καδένα την οποία φτάνουν στο σημείο να την κρύβουν στο πίσω μέρος προς το firewall για να μην ακούγεται λένε. Η αλλαγή θέλει κατέβασμα κινητήρα και σασμάν. Εδώ αυτη η καδένα μπορεί να οδηγήσει στην καταστροφή.
Για να μην είμαι άδικος ας δώσουμε ένα ελαφρυντικό τα λάδια που δεν έχουν κρίσιμα στοιχεία για να προστατέψουν όχι τον κινητήρα αλλά τα προηγμένα φίλτρα ρύπων.
Η περίπτωση της μερκ φανερώνει την εμμονή μην τυχόν ισχυριστεί κανείς ότι η καδένα ακούγεται ..... -
Δεν κόβεται απλά ξεχειλώνει και πηδάει δόντι στο γρανάζι χρονισμού στα tsi το πρόβλημα ξεκινούσε από το ελατήριο που κρατούσε τεντωμένη τη καδένα όταν δεν λειτουργούσε ο κινητήρας οπότε και ο υδραυλικός τεντωτήρας , χαλάρωνε και στην εκκίνηση τεντωνε βίαια μέχρι να σηκώσει πίεση το λάδι καί νά αναλάβει ο τεντωτήρας και σε συνδιασμό με το μικρό πάχος της καδένας...... Βέβαια προειδοποιούσε με θόρυβο κατά την εκκίνηση αν όμως δεν έδινες σημασία το επόμενο βήμα με το καιρό ήταν safe mode ή βαλβιδοσουπα....
-
εμένα είναι 1.4 βενζίνη και το έχω κάνει υγραεριο ,ένας άλλος με παρόμοιο πρόβλημα μου είπε μου είπε να κοιτάξω το συμπιεστή του κλιματιστικου , ένας μάστορας του το έφτιαξε ακόμα και αν είναι κλειστό τ κλιματιστικο ακούγεται το δοκίμασα άνοιξα air condition και σταμάτησε ο θόρυβος. δεν ξέρω τι να πω δλδ
Καδενα