-
Καλησπέρα σε όλους,
αν και το ποστ δεν εμπίπτει ακριβώς στο κεφάλαιο "βελτίωση" αλλά στην γενικότερη φροντίδα εσωτερικού αμαξώματος, με την σύζυγο αποφασίσαμε στις διακοπές να λύσουμε το εσωτερικό του κάμπριο που διαθέτουμε ( Fiat Barchetta),προκειμένου να τρίψουμε το πάτωμα που είχε μαζέψει υγρασία και να προλάβουμε τυχόν σκουριές κτλ...περάσαμε κατόπιν νέο chassis coat και στο τέλος ηχομονωτικα φύλλα αυτοκινήτου 8mm αντί για τα κλασσικά πισόχαρτα.
Αναλυτικά, έφυγαν καθίσματα, ολόκληρη η κεντρική κονσόλα,πλευρικά πλαστικα και στο τέλος η μονοκόμματη μπανιέρα που περιλαμβάνει τον κετσε( ο οποίος αφέθηκε για μέρες στον καυτό Θεσσαλικό ήλιο να στεγνώσει).....
Αυτό αντικρίσαμε αρχικά:
Μετά από αρκετό τρίψιμο καταλήξαμε εδώ:
Και τέλος:
Αν και δεν πρόκειται για ιδιαίτερα δύσκολη δουλειά, εντούτοις θέλει προσοχή στα ξηλωματα μιας και πρόκειται για πλαστικά +20ετων που ψοφανε για παρεξήγηση! Καλό σημαδεμα και βέβαια πολλές φωτό από κάθε βήμα. Νομίζω είναι ενδεικτικό της φροντίδας που μπορεί να τύχει ένα όχημα από τον άνθρωπο του, με την προϋπόθεση βέβαια ότι υπάρχει η απαιτούμενη διάθεση και (λίγος) χρόνος!
-
Ωραίος , έχεις φώτο από τα μονωτικά υλικά που έβαλες στο πάτωμα ?
-
Εγώ πάντως για να μην ξεφεύγει το βάρος βάζω ορυκτοβαμβακα 5 Άρι που δεν παίρνει και φωτιά.
-
Υγρασία από τι, πήρε νερά από κάπου;
-
Άψογοι!!!
-
Ωραία δουλειά σε ένα ενδιαφέρον αυτοκίνητο!
-
Φανταστικό, μπράβο στον μερακλή!
-
Παιδια σας ευχαριστούμε πολύ!
@yem said in Επισκευή πατώματος cabrio:
Ωραίος , έχεις φώτο από τα μονωτικά υλικά που έβαλες στο πάτωμα ?
Φώτο από τα κομμάτια πάνω στο αμάξι όχι γιατί μόλις τα βάλαμε το κλείσαμε βιαστικά για να προχωρήσει, βάλαμε τα CTK tempofix8 40x50cm.
@panos2171 said in Επισκευή πατώματος cabrio:
Υγρασία από τι, πήρε νερά από κάπου;
Τα καμπριο μαλακής οροφής έχουν κάποια θέματα στεγανοποιησης κυρίως στο σημείο που το τζάμι τερματίζει στο λάστιχο που στεγανοποιεί την κουκούλα, στα συγκεκριμένα έχουν ένα παραπάνω γιατι οι βάσεις στην πόρτα που κρατάνε και ρεγουλαρουν το τζάμι είναι πλαστικές και με τα χρόνια ανοίγουν οπότε και δημιουργείτε ενα μικρό κενό αναμεσα στο λάστιχο και το τζάμι βάζοντας σιγα-σιγα νερα σε βροχές αλλά και θόρυβο. Αφού αλλάξαμε τις βάσεις με νέες βελτιωμένες και τα λάστιχα της κουκούλας κάναμε και το πάτωμα για να είμαστε σίγουροι οτι δεν θα γίνει μεγαλύτερη ζημιά.
-
This post is deleted! -
@nikolas_mk2 said in Επισκευή πατώματος cabrio:
Παιδια σας ευχαριστούμε πολύ!
@yem said in Επισκευή πατώματος cabrio:
Ωραίος , έχεις φώτο από τα μονωτικά υλικά που έβαλες στο πάτωμα ?
Φώτο από τα κομμάτια πάνω στο αμάξι όχι γιατί μόλις τα βάλαμε το κλείσαμε βιαστικά για να προχωρήσει, βάλαμε τα CTK tempofix8 40x50cm.
@panos2171 said in Επισκευή πατώματος cabrio:
Υγρασία από τι, πήρε νερά από κάπου;
Τα καμπριο μαλακής οροφής έχουν κάποια θέματα στεγανοποιησης κυρίως στο σημείο που το τζάμι τερματίζει στο λάστιχο που στεγανοποιεί την κουκούλα, στα συγκεκριμένα έχουν ένα παραπάνω γιατι οι βάσεις στην πόρτα που κρατάνε και ρεγουλαρουν το τζάμι είναι πλαστικές και με τα χρόνια ανοίγουν οπότε και δημιουργείτε ενα μικρό κενό αναμεσα στο λάστιχο και το τζάμι βάζοντας σιγα-σιγα νερα σε βροχές αλλά και θόρυβο. Αφού αλλάξαμε τις βάσεις με νέες βελτιωμένες και τα λάστιχα της κουκούλας κάναμε και το πάτωμα για να είμαστε σίγουροι οτι δεν θα γίνει μεγαλύτερη ζημιά.
Το ξέρω ότι τα cabrio μπάζουν, απλά έτσι όπως το πες πως ξεκίνησες την όλη διαδικασία για να φύγει η υγρασία θεώρησα ότι πλημμύρησε κατά κάποιον τρόπο. Στο λύσιμο αντιλήφθηκες καθόλου υγρασίες;
Πάντως για τα χρόνια του καλά στάθηκε, τώρα με αυτή την επέμβαση θα πάει άλλα τόσα. -
@panos2171 said in Επισκευή πατώματος cabrio:
@nikolas_mk2 said in Επισκευή πατώματος cabrio:
Παιδια σας ευχαριστούμε πολύ!
@yem said in Επισκευή πατώματος cabrio:
Ωραίος , έχεις φώτο από τα μονωτικά υλικά που έβαλες στο πάτωμα ?
Φώτο από τα κομμάτια πάνω στο αμάξι όχι γιατί μόλις τα βάλαμε το κλείσαμε βιαστικά για να προχωρήσει, βάλαμε τα CTK tempofix8 40x50cm.
@panos2171 said in Επισκευή πατώματος cabrio:
Υγρασία από τι, πήρε νερά από κάπου;
Τα καμπριο μαλακής οροφής έχουν κάποια θέματα στεγανοποιησης κυρίως στο σημείο που το τζάμι τερματίζει στο λάστιχο που στεγανοποιεί την κουκούλα, στα συγκεκριμένα έχουν ένα παραπάνω γιατι οι βάσεις στην πόρτα που κρατάνε και ρεγουλαρουν το τζάμι είναι πλαστικές και με τα χρόνια ανοίγουν οπότε και δημιουργείτε ενα μικρό κενό αναμεσα στο λάστιχο και το τζάμι βάζοντας σιγα-σιγα νερα σε βροχές αλλά και θόρυβο. Αφού αλλάξαμε τις βάσεις με νέες βελτιωμένες και τα λάστιχα της κουκούλας κάναμε και το πάτωμα για να είμαστε σίγουροι οτι δεν θα γίνει μεγαλύτερη ζημιά.
Το ξέρω ότι τα cabrio μπάζουν, απλά έτσι όπως το πες πως ξεκίνησες την όλη διαδικασία για να φύγει η υγρασία θεώρησα ότι πλημμύρησε κατά κάποιον τρόπο. Στο λύσιμο αντιλήφθηκες καθόλου υγρασίες;
Πάντως για τα χρόνια του καλά στάθηκε, τώρα με αυτή την επέμβαση θα πάει άλλα τόσα.Τα νερα βρέθηκαν τον χειμώνα που ξηλώσαμε για ψυγείο καλοριφέρ, ανασηκωσε τον κετσε και τα είδαμε να λιμνάζουν από κάτω καθώς μεταξύ άλλων ήταν κλειστά και τα λουκια που υπάρχουν στο πάτωμα γι'αυτό το λόγο εκτός από ένα στον οδηγό τα υπόλοιπα πέντε ήταν κλειστά, πιθανά δεν τα άνοιξαν ποτέ γιατί τα οχήματα αυτά της πρώτης γενιάς συναρμολογήθηκαν στο χέρι εκτός γραμμής fiat...Όταν το ξηλώσαμε όλα ήταν πλέον στεγνά εκτός από τον κετσε που είχε τραβήξει αρκετα νερά.
Επισκευή πατώματος cabrio