-
@npapanik said in SUZUKI FORUM:
@antonakis said in SUZUKI FORUM:
@npapanik said in SUZUKI FORUM:
@lap said in SUZUKI FORUM:
Αφού μόνο του οδηγού είναι αυτόματο!!
Στο δικό σου είναι όλα αυτόματα;
Αυτό το ξέχασα: στα μετατρέπει σε αυτόματα!
Και βάζει και ασφάλεια για να κατεβαίνουν άμα συναντήσουν σε εμπόδιο ή κόβει δάχτυλα;
Το είχα δει και γω το mod, αλλά είναι καινούργιο οπότε δε βάζω χέρι ακόμα.Το δοκίμασα μόλις: κόβει ότι βρει μπροστά του!
Το σαλάμι δηλαδή το κάνει λεπτές φετουλες;
Καααατινα....
-
@antonakis said in SUZUKI FORUM:
@lap said in SUZUKI FORUM:
@antonakis τι αυτοκίνητο πήρες;;
Scross
Α και εσύ κόλλησες.... Με τις υγείες σου.
-
@lap said in SUZUKI FORUM:
@antonakis said in SUZUKI FORUM:
@lap said in SUZUKI FORUM:
@antonakis τι αυτοκίνητο πήρες;;
Scross
Α και εσύ κόλλησες.... Με τις υγείες σου.
Lap, μην τα λες αυτά...
-
@lap said in SUZUKI FORUM:
@npapanik said in SUZUKI FORUM:
@antonakis said in SUZUKI FORUM:
@npapanik said in SUZUKI FORUM:
@lap said in SUZUKI FORUM:
Αφού μόνο του οδηγού είναι αυτόματο!!
Στο δικό σου είναι όλα αυτόματα;
Αυτό το ξέχασα: στα μετατρέπει σε αυτόματα!
Και βάζει και ασφάλεια για να κατεβαίνουν άμα συναντήσουν σε εμπόδιο ή κόβει δάχτυλα;
Το είχα δει και γω το mod, αλλά είναι καινούργιο οπότε δε βάζω χέρι ακόμα.Το δοκίμασα μόλις: κόβει ότι βρει μπροστά του!
Το σαλάμι δηλαδή το κάνει λεπτές φετουλες;
Καααατινα....
Μόνο προσούτο! -
@npapanik said in SUZUKI FORUM:
Αυτόματο άνοιγμα και κλείσιμο καθρεφτών και παραθύρων σε Suzuki Vitara/Baleno 2016-2022 & Swift 2018-2022
Αγόρασα αυτό: https://www.aliexpress.com/item/32815781900.html?spm=a2g0o.store_pc_groupList.8148356.6.456f122a7dOKjs
Η εγκατάσταση είναι πολύ εύκολη: βγάζουμε το panel της πόρτας του οδηγού, ξεκουμπώνουμε τις τρεις φύσες (κεντρικού κλειδώματος, παραθύρων και καθρεφτών) και τις κουμπώνουμε στις θηλυκές του module που αγοράσαμε. Εν συνεχεία, κουμπώνουμε τις αρσενικές του module στις θηλυκές της πόρτας.
Όπως φαίνεται και στις φωτογραφίες, κάλυψα με bubble rap το module και τις φύσες ώστε να μην έχω τριγμούς.
Σημειώστε ότι η εγκατάσταση είναι plug and play και ΔΕΝ περιλαμβάνει κανένα κόψιμο/ράψιμο καλωδίων.
Κλειδώνουμε το αυτοκίνητο οι καθρέφτες διπλώνουν και τα παράθυρα κλείνουν αν τα έχουμε αφήσει ανοιχτά. Αντιστρόφως, όταν ξεκλειδώνουμε ανοίγουν οι καθρέπτες αυτόματα.
Σημείωση: για να κλείσουν οι καθρέφτες θα πρέπει να είναι ηλεκτρικοί και ανακλινόμενοι.
Με γειά το module. Φαίνεται πολύ βολικό. Το σκεφτόμουν και εγώ αλλά με εμπόδισε το ότι είχα διαβάσει αρνητικά σχόλια στο Vitara forum κάτι για πρόβλημα μετά από καιρό στους γρυλους, ελπίζω να μην ισχύει.
Πάντως Νικ, θα ήθελα να τα βάλω και εγώ που ξεχνάω μονίμως να κλείσω τους καθρέπτες. Έχω την εντύπωση ότι μπαίνει το ίδιο και στο SCross Θα μπορούσες να μας δίνεις update με το πως τα βλέπεις, αν είναι όλα οκ;
Και πάλι με γειά, τα ζήλεψα!
-
@groover1972 said in SUZUKI FORUM:
@npapanik said in SUZUKI FORUM:
Αυτόματο άνοιγμα και κλείσιμο καθρεφτών και παραθύρων σε Suzuki Vitara/Baleno 2016-2022 & Swift 2018-2022
Αγόρασα αυτό: https://www.aliexpress.com/item/32815781900.html?spm=a2g0o.store_pc_groupList.8148356.6.456f122a7dOKjs
Η εγκατάσταση είναι πολύ εύκολη: βγάζουμε το panel της πόρτας του οδηγού, ξεκουμπώνουμε τις τρεις φύσες (κεντρικού κλειδώματος, παραθύρων και καθρεφτών) και τις κουμπώνουμε στις θηλυκές του module που αγοράσαμε. Εν συνεχεία, κουμπώνουμε τις αρσενικές του module στις θηλυκές της πόρτας.
Όπως φαίνεται και στις φωτογραφίες, κάλυψα με bubble rap το module και τις φύσες ώστε να μην έχω τριγμούς.
Σημειώστε ότι η εγκατάσταση είναι plug and play και ΔΕΝ περιλαμβάνει κανένα κόψιμο/ράψιμο καλωδίων.
Κλειδώνουμε το αυτοκίνητο οι καθρέφτες διπλώνουν και τα παράθυρα κλείνουν αν τα έχουμε αφήσει ανοιχτά. Αντιστρόφως, όταν ξεκλειδώνουμε ανοίγουν οι καθρέπτες αυτόματα.
Σημείωση: για να κλείσουν οι καθρέφτες θα πρέπει να είναι ηλεκτρικοί και ανακλινόμενοι.
Με γειά το module. Φαίνεται πολύ βολικό. Το σκεφτόμουν και εγώ αλλά με εμπόδισε το ότι είχα διαβάσει αρνητικά σχόλια στο Vitara forum κάτι για πρόβλημα μετά από καιρό στους γρυλους, ελπίζω να μην ισχύει.
Πάντως Νικ, θα ήθελα να τα βάλω και εγώ που ξεχνάω μονίμως να κλείσω τους καθρέπτες. Έχω την εντύπωση ότι μπαίνει το ίδιο και στο SCross Θα μπορούσες να μας δίνεις update με το πως τα βλέπεις, αν είναι όλα οκ;
Και πάλι με γειά, τα ζήλεψα!
Ευχαριστώ!
Το έχω βάλει από τον Νοέμβριο, δουλεύει άψογα. Το πόσες φορές είχα αναγκαστεί να ξαναμπώ για να κλείσω τα παράθυρα που είχαν αφήσει οι μικρές… Για εμένα το μεγαλύτερο πλεονέκτημα είναι ότι μπορείς να το βγάλεις όποτε θέλεις και να επανέλθεις στην εργοστασιακή κατάσταση. -
Να ρωτήσω στην πράξη πως γίνεται το one motion του διακόπτη, αν δεν έχει 2 φυσικές θέσεις; Δηλαδή απλά πατάς το κουμπί και κατεβαίνει τέρμα πάνω-κάτω, χωρίς στοπ;
-
Μόνιμη απενεργοποίηση Start-Stop
- Ανοίγουμε το καπώ.
- Ανάμεσα στην κλειδαριά και στον προφυλακτήρα βλέπουμε την φίσα που συνδέει την κλειδαριά του καπώ με τον εγκέφαλο (Φ1). Αποσυνδέουμε τα δύο κλιπς (1 & 2) από το σασί. Κατόπιν, αποσυνδέουμε την αρσενική από την θηλυκή φίσα πατώντας την ασφάλεια που είναι πάνω της.
- Χρησιμοποιώντας ένα χάλκινο καλώδιο ρεύματος γεφυρώνουμε τις επαφές 1 και 3 (όπως στην Φ2).
- Με μονωτική ταινία μονώνουμε καλά και τις δύο φίσες. Προσοχή: ΔΕΝ τις ξανασυνδέουμε!
- Ξανατοποθετούμε τα κλιπς που αποσυνδέσαμε στο βήμα 1 στη θέση τους.
Η λογική είναι: όταν εμείς ή ο μηχανικός ανοίγει το καπώ το Start-Stop απενεργοποείται από τον εγκέφαλο ώστε να μην πχ ανάψει ο κινητήρας εν αγνοία μας την ώρα που κάνουμε κάποια εργασία και μας κόψει κανένα χέρι... Άρα "κοροϊδεύουμε" τον εγκέφαλο ότι το καπώ είναι ανοιχτό και τα σύστημα απενεργοποιείται πλήρως. Εννοείται ότι δεν ανάβει κανένα λαμπάκι στο ταμπλώ ούτε καν αυτό της απενεργοποίησης του Start-Stop!
Το έχω κάνει εδώ και 2 χρόνια στο Swift μου και περιττό να σας πω, ότι το έδειξα και στον ηλεκτρολόγο του επίσημου συνεργείου του Suzuki μου για να το κάνει στο δικό του... Όπως καταλαβαίνετε, μπορείτε να το γυρίσετε στην πρότερη κατάσταση χωρίς ίχνος!
-
@realzeus said in SUZUKI FORUM:
Να ρωτήσω στην πράξη πως γίνεται το one motion του διακόπτη, αν δεν έχει 2 φυσικές θέσεις; Δηλαδή απλά πατάς το κουμπί και κατεβαίνει τέρμα πάνω-κάτω, χωρίς στοπ;
Καλή ερώτηση: αν κάνεις μια στιγμιαία κίνηση και το αφήσεις ανεβαίνει με την μια. Αν το κρατήσεις, πάει όσο θες.
-
Εξαιρετική υλοποίηση, έτσι που το σκέφτομαι.
Στο Discovery Mk1 που έχω, τα μπροστινά παράθυρα είναι μόνο αυτόματα στο κατέβασμα. Δηλαδή πατάς το κουμπί και μετά πρέπει να το ξαναπατήσεις από την ανάποδη για να σταματήσει. Βλαμμένοι το σχεδίασαν!
-
Γιατί να απενεργοποιήσετε το start stop. Με μίζα είναι;
Ελληνικες πατέντες.... Εύγε απο εμενα..Να μου πεις Swift sport πήρες, και σχεδόν τζάμπα...δεν θα ήσουν ατσίδας;
-
@lap said in SUZUKI FORUM:
Γιατί να απενεργοποιήσετε το start stop. Με μίζα είναι;
Ελληνικες πατέντες.... Εύγε απο εμενα..Να μου πεις Swift sport πήρες, και σχεδόν τζάμπα...δεν θα ήσουν ατσίδας;
Ναι με μίζα, τρομερά ενοχλητικό!
-
Κατάλαβα, στο mhev είναι από τον ηλεκτροκινητήρα και δεν καταλαβαίνεις απολύτως τίποτα. Ούτε ποτε σβήνει ούτε ποτε παίρνει μπροστά, δεν ακούγεται τίποτα, δεν καθυστερεί καθόλου, δεν νιώθεις κανέναν κραδασμό. Ο μόνος τρόπος να το καταλάβεις είναι από τον δείκτη του στροφόμετρου ή από τη ζέστη του κλιματισμού που μετά πο ένα λεπτό αρχίζει να μην βγάζει πολύ κρύο.
-
@lap said in SUZUKI FORUM:
Κατάλαβα, στο mhev είναι από τον ηλεκτροκινητήρα και δεν καταλαβαίνεις απολύτως τίποτα. Ούτε ποτε σβήνει ούτε ποτε παίρνει μπροστά, δεν ακούγεται τίποτα, δεν καθυστερεί καθόλου, δεν νιώθεις κανέναν κραδασμό. Ο μόνος τρόπος να το καταλάβεις είναι από τον δείκτη του στροφόμετρου ή από τη ζέστη του κλιματισμού που μετά πο ένα λεπτό αρχίζει να μην βγάζει πολύ κρύο.
Όντως, μεγάλο πλεονέκτημα αυτό του mHEV…
-
Τώρα το καλοκαίρι όχι και τόσο! Το απενεργοποιω γιατί σκάω...χεχε
Πάντως όταν κινείσαι πολύ στην πόλη σου κάνει οικονομία. Δεν το περίμενα να πω την αλήθεια. Ανά 100 χλμ με πολύ μποτιλιάρισμα σου μειώνει και 1 λίτρο την κατανάλωση
-
@lap said in SUZUKI FORUM:
Τώρα το καλοκαίρι όχι και τόσο! Το απενεργοποιω γιατί σκάω...χεχε
Πάντως όταν κινείσαι πολύ στην πόλη σου κάνει οικονομία. Δεν το περίμενα να πω την αλήθεια. Ανά 100 χλμ με πολύ μποτιλιάρισμα σου μειώνει και 1 λίτρο την κατανάλωση
@lap πήγαινε στα “settings” στο μενού “IS AC” και βάλε το στο “Comfort”. Θα δεις διαφορά και δεν θα χρειάζεται να απενεργοποιείς το Start-Stop.
-
Έχει τέτοιο πράγμα!!!!!! Ούτε που το ήξερα!!!!
-
-
@npapanik said in SUZUKI FORUM:
@lap said in SUZUKI FORUM:
Τώρα το καλοκαίρι όχι και τόσο! Το απενεργοποιω γιατί σκάω...χεχε
Πάντως όταν κινείσαι πολύ στην πόλη σου κάνει οικονομία. Δεν το περίμενα να πω την αλήθεια. Ανά 100 χλμ με πολύ μποτιλιάρισμα σου μειώνει και 1 λίτρο την κατανάλωση
@lap πήγαινε στα “settings” στο μενού “IS AC” και βάλε το στο “Comfort”. Θα δεις διαφορά και δεν θα χρειάζεται να απενεργοποιείς το Start-Stop.
Έτσι είναι, το έχω βάλει και εγώ εκεί. Επίσης στο SCross Hybrid δεν ακούγεται καθόλου πότε είναι on και ποτέ παίρνει μπροστά.
-
SUZUKI FORUM