-
Μια που αναφερθήκατε σε εξοπλισμούς να ρωτήσω στην TS η active+ έχει αυτόματα φώτα υαλοκαθαριστήρες, ηλεκτροχρωμικό καθρέπτη και αυτόματη μεγάλη σκάλα όπως η αντίστοιχη style του sedan ή πρέπει να πιάσεις lounge για αυτά;
-
Μαγκες και κατι αλλο.
Για την ηλιοπροστασια που μπαινει εσωτερικα παίζει να την ακούσουν τιποτα αυτόματα συστήματα υαλοκαθαριστήρων? Ή κανα άλλο ηλεκτρονικό σχετικό με τζαμια?
Εσεις τι βάζετε? Μήπως είναι καλύτερη αυτη που πιάνει στο εξωτερικό? -
Εγώ προτιμώ εξωτερικό πανί να καλύπτει όλο το τζαμί.
-
@antonakis said in Toyota Corolla 2019:
Εγώ προτιμώ εξωτερικό πανί να καλύπτει όλο το τζαμί.
Και γω προτιμώ το εξωτερικό
-
Το εξωτερικό γρατζουνάει τις κολόνες του παρμπριζ .Το εσωτερικό μια χαρά είναι αρκεί να αγοράσεις ένα στα μέτρα σου , δεν ενοχλεί αισθητήρες και μπλιμπλίκια !
-
Δηλαδή θέλετε να μου πείτε ότι στο εσωτερικό ΔΕΝ σας χαλάει σχετικά γρήγορα η μία βεντούζα παρά το ότι εφαρμόζετε το γνωστό tip με τα σκιαστρα με αποτέλεσμα συνήθως να κρεμάει η μία πλευρά;
-
@tzimakos-0 said in Toyota Corolla 2019:
@fanis75 said in Toyota Corolla 2019:
@spiros-0 said in Toyota Corolla 2019:
το ξερω αυτο αλλα και παλι ειναι εντυπωσιακο.
Ναι είναι!! Τόσα χρόνια αναπτύσει η Τογιότα το υβριδικό σύστημα...το έχει φτάσει σε εξαιρετικό βαθμό απόδοσης. Οσο ζω το αυτοκίνητο τόσο με εντυπωσιάζει με το πόσο απλό είαι στην καθημερινότητα αλλά ταυτόχρονα πόσο μελετημένο και την απίστευτη τεχνολογία και μηχανική που κρύβει από πίσω, πραγματικά εντυπωσιακό!
Αυτο πιστευω κι εγω οτι ειναι το κλειδι.Οι Ιαπωνες καταφεραν να φτιαξουν ενα τρομερα περιπλοκο συστημα το οποιο ειναι εξαιρετικα απλο στην χρηση του.Χρειαζεται 3 ωρες για να εξηγησεις σε καποιον πως περιπου λειτουργει αλλα σε 3 λεπτα του εχεις δειξεις πως να το οδηγησει.
Το A/C οντως επιβαρύνει ελαχιστα στην καταναλωση και πρακτικα καθολου στις επιδοσεις.Κι αυτο χωρις να εχει διακοπες στην αποδοση,οπως για παραδειγμα αυτο του νεου υβριδικου της Suzuki (strong hybrid) στο οποιο το A/C δε λειτουργει οσο το μοτερ βενζινης ειναι κλειστο (!). Αναμενω εντυπωσεις (βλ.κραξιμο) απο τους χρηστες,κατακαλοκαιρο μεσα στην ποληJimako, ποιος μας είπε ότι δεν δουλεύει το AC στο SCross; στο mild hybrid πάντως δουλεύει και στο start stop... θα ήθελα να μάθω (με αποδείξεις) πως το ξέρουμε...
-
Όχι, μετά από πολύ "βεντούζα" έβγαλα συμπέρασμα ότι θέλει... νύχι στην βάση της για να ξεκολλήσει η βεντούζα και όχι τραβηγμα από την θηλιά που συνήθως χαλάει την βεντούζα. Επίσης δεν θέλει σάλιο.
-
Είσαι σίγουρος για το σάλιο? Εγώ τις χλέπωνα με ικανοποιητικά αποτελέσματα..
-
Το καλύτερο που έχω βρει, είναι μια τέτοια αναδιπλουμενη ηλιοπροστασία με ελάσματα.
Διπλώνει σε σχήμα δίσκου σε δευτερόλεπτα.
Δεν έχει βεντούζες.
Και μια απλή πατέντα, με ένα πλαστικό μανταλάκι τσιμπαω το ενδιάμεσο μαλακό μέρος γύρω απ τον καθρέφτη, ώστε στερεώνεται άψογα. Δεν νομίζω πως θα ψάξω άλλο τρόπο, δουλεύει πολύ καλά. -
@yem said in Toyota Corolla 2019:
Όχι, μετά από πολύ "βεντούζα" έβγαλα συμπέρασμα ότι θέλει... νύχι στην βάση της για να ξεκολλήσει η βεντούζα και όχι τραβηγμα από την θηλιά που συνήθως χαλάει την βεντούζα. Επίσης δεν θέλει σάλιο.
Φυσικά θέλει νύχι, αλλά θέλει και σάλιο. Επειδή αφήνω αυτοκίνητα για μέρες με ηλιοπροστασία με βεντούζες, αν δεν σαλιώσεις (και το νερό κάνει), μετά από 1-2 μέρες ξεκολλάει. Επίσης θέλει καθαρό τζάμι.
-
Έχει τύχει να βάλω βεντούζα με σάλιο και να μην ξεκολλάνε με τίποτα. Μα με τίποτα όμως. Στο τέλος έβγαλα την ηλιοπροστασία από τις τρυπουλες και είχα τις δύο βεντούζες στο παρμπρίζ μόνιμες.
Ότι πρέπει να κρεμάσεις και χριστουγεννιάτικα λαμπάκια. Να το κάνεις τέρμα καγκουρικο
-
Και εγώ χρησιμοποιώ εξωτερικά του παρμπρίζ που πιάνουν με αυτακια στις πόρτες και τις κλείνεις για να μείνουν σταθερές.
Μάλιστα χρησιμοποιούσα αρκετές φορές σε παραλίες και άλλες πολύ λεπτές για τα εμπρός πλαϊνά παράθυρα που επίσης πιάνουν ανάμεσα στις κλειστές πόρτες.
Με την ζέστη και το ελαχιστότατο κενό που δημιουργούν στο κλείσιμο μου διέλυσαν τα λαστιχακια στις μεσαίες κολώνες, μέχρι και λίγο νεράκι ξεκίνησε να μπαίνει καμία φορά. -
@groover1972 said in Toyota Corolla 2019:
@tzimakos-0 said in Toyota Corolla 2019:
@fanis75 said in Toyota Corolla 2019:
@spiros-0 said in Toyota Corolla 2019:
το ξερω αυτο αλλα και παλι ειναι εντυπωσιακο.
Ναι είναι!! Τόσα χρόνια αναπτύσει η Τογιότα το υβριδικό σύστημα...το έχει φτάσει σε εξαιρετικό βαθμό απόδοσης. Οσο ζω το αυτοκίνητο τόσο με εντυπωσιάζει με το πόσο απλό είαι στην καθημερινότητα αλλά ταυτόχρονα πόσο μελετημένο και την απίστευτη τεχνολογία και μηχανική που κρύβει από πίσω, πραγματικά εντυπωσιακό!
Αυτο πιστευω κι εγω οτι ειναι το κλειδι.Οι Ιαπωνες καταφεραν να φτιαξουν ενα τρομερα περιπλοκο συστημα το οποιο ειναι εξαιρετικα απλο στην χρηση του.Χρειαζεται 3 ωρες για να εξηγησεις σε καποιον πως περιπου λειτουργει αλλα σε 3 λεπτα του εχεις δειξεις πως να το οδηγησει.
Το A/C οντως επιβαρύνει ελαχιστα στην καταναλωση και πρακτικα καθολου στις επιδοσεις.Κι αυτο χωρις να εχει διακοπες στην αποδοση,οπως για παραδειγμα αυτο του νεου υβριδικου της Suzuki (strong hybrid) στο οποιο το A/C δε λειτουργει οσο το μοτερ βενζινης ειναι κλειστο (!). Αναμενω εντυπωσεις (βλ.κραξιμο) απο τους χρηστες,κατακαλοκαιρο μεσα στην ποληJimako, ποιος μας είπε ότι δεν δουλεύει το AC στο SCross; στο mild hybrid πάντως δουλεύει και στο start stop... θα ήθελα να μάθω (με αποδείξεις) πως το ξέρουμε...
https://www.gocar.gr/test-drives/test/39741,Dokimh_Suzuki_Vitara_15_Strong_Hybrid_11.html
Στο mild πιστευω οτι ειναι επισης μηχανικο το A/C απλως εκμετάλλευεται την ψύξη που εχει ηδη ο εναλλακτης και δε γινεται αισθητο.Στο Strong ομως που θα σβηνει για μεγαλυτερο χρονικο διαστημα,θα υπαρχει ζητημα.
-
Στο mild hybrid δουλεύει για λίγο, όχι πολύ ώρα
-
@lap said in Toyota Corolla 2019:
Στο mild hybrid δουλεύει για λίγο, όχι πολύ ώρα
Και μένα στο xceed αν έχω ac και σταματήσω θα δουλέψει για λίγο το start stop και μετά θα πάρει μπρος παλι
-
@tzimakos-0 said in Toyota Corolla 2019:
@groover1972 said in Toyota Corolla 2019:
@tzimakos-0 said in Toyota Corolla 2019:
@fanis75 said in Toyota Corolla 2019:
@spiros-0 said in Toyota Corolla 2019:
το ξερω αυτο αλλα και παλι ειναι εντυπωσιακο.
Ναι είναι!! Τόσα χρόνια αναπτύσει η Τογιότα το υβριδικό σύστημα...το έχει φτάσει σε εξαιρετικό βαθμό απόδοσης. Οσο ζω το αυτοκίνητο τόσο με εντυπωσιάζει με το πόσο απλό είαι στην καθημερινότητα αλλά ταυτόχρονα πόσο μελετημένο και την απίστευτη τεχνολογία και μηχανική που κρύβει από πίσω, πραγματικά εντυπωσιακό!
Αυτο πιστευω κι εγω οτι ειναι το κλειδι.Οι Ιαπωνες καταφεραν να φτιαξουν ενα τρομερα περιπλοκο συστημα το οποιο ειναι εξαιρετικα απλο στην χρηση του.Χρειαζεται 3 ωρες για να εξηγησεις σε καποιον πως περιπου λειτουργει αλλα σε 3 λεπτα του εχεις δειξεις πως να το οδηγησει.
Το A/C οντως επιβαρύνει ελαχιστα στην καταναλωση και πρακτικα καθολου στις επιδοσεις.Κι αυτο χωρις να εχει διακοπες στην αποδοση,οπως για παραδειγμα αυτο του νεου υβριδικου της Suzuki (strong hybrid) στο οποιο το A/C δε λειτουργει οσο το μοτερ βενζινης ειναι κλειστο (!). Αναμενω εντυπωσεις (βλ.κραξιμο) απο τους χρηστες,κατακαλοκαιρο μεσα στην ποληJimako, ποιος μας είπε ότι δεν δουλεύει το AC στο SCross; στο mild hybrid πάντως δουλεύει και στο start stop... θα ήθελα να μάθω (με αποδείξεις) πως το ξέρουμε...
https://www.gocar.gr/test-drives/test/39741,Dokimh_Suzuki_Vitara_15_Strong_Hybrid_11.html
Στο mild πιστευω οτι ειναι επισης μηχανικο το A/C απλως εκμετάλλευεται την ψύξη που εχει ηδη ο εναλλακτης και δε γινεται αισθητο.Στο Strong ομως που θα σβηνει για μεγαλυτερο χρονικο διαστημα,θα υπαρχει ζητημα.
Δεν βρίσκω τον λόγο πού λένε ότι είναι κακό το μηχανικό ac. Στο mild hybrid έχει ρύθμιση πού δουλεύει όταν είναι ενεργοποιημενο το start/stop και σε πληροφορώ ότι λειτουργεί εξαιρετικά όσο διαρκεί το σταμάτημα για λίγο η στα φανάρια. Δεν βγάζει ούτε ζεστό ούτε χαμηλώνει. Αυτό που με ξένισε είναι η πολύ χαμηλότερη ιπποδύναμη αλλά πιο πολύ η χαμηλότερη ροπή. Στο mild είναι 129 ίπποι αλλά 235 ροπή. Αυτό με χαλάει εμένα προσωπικά. Και δεν βρίσκω τον λόγο να έχεις ac ηλεκτρικό να είσαι μέσα και να έχεις κλειστό τον κινητήρα.
-
Στα suzuki;
-
@groover1972 said in Toyota Corolla 2019:
@tzimakos-0 said in Toyota Corolla 2019:
@groover1972 said in Toyota Corolla 2019:
@tzimakos-0 said in Toyota Corolla 2019:
@fanis75 said in Toyota Corolla 2019:
@spiros-0 said in Toyota Corolla 2019:
το ξερω αυτο αλλα και παλι ειναι εντυπωσιακο.
Ναι είναι!! Τόσα χρόνια αναπτύσει η Τογιότα το υβριδικό σύστημα...το έχει φτάσει σε εξαιρετικό βαθμό απόδοσης. Οσο ζω το αυτοκίνητο τόσο με εντυπωσιάζει με το πόσο απλό είαι στην καθημερινότητα αλλά ταυτόχρονα πόσο μελετημένο και την απίστευτη τεχνολογία και μηχανική που κρύβει από πίσω, πραγματικά εντυπωσιακό!
Αυτο πιστευω κι εγω οτι ειναι το κλειδι.Οι Ιαπωνες καταφεραν να φτιαξουν ενα τρομερα περιπλοκο συστημα το οποιο ειναι εξαιρετικα απλο στην χρηση του.Χρειαζεται 3 ωρες για να εξηγησεις σε καποιον πως περιπου λειτουργει αλλα σε 3 λεπτα του εχεις δειξεις πως να το οδηγησει.
Το A/C οντως επιβαρύνει ελαχιστα στην καταναλωση και πρακτικα καθολου στις επιδοσεις.Κι αυτο χωρις να εχει διακοπες στην αποδοση,οπως για παραδειγμα αυτο του νεου υβριδικου της Suzuki (strong hybrid) στο οποιο το A/C δε λειτουργει οσο το μοτερ βενζινης ειναι κλειστο (!). Αναμενω εντυπωσεις (βλ.κραξιμο) απο τους χρηστες,κατακαλοκαιρο μεσα στην ποληJimako, ποιος μας είπε ότι δεν δουλεύει το AC στο SCross; στο mild hybrid πάντως δουλεύει και στο start stop... θα ήθελα να μάθω (με αποδείξεις) πως το ξέρουμε...
https://www.gocar.gr/test-drives/test/39741,Dokimh_Suzuki_Vitara_15_Strong_Hybrid_11.html
Στο mild πιστευω οτι ειναι επισης μηχανικο το A/C απλως εκμετάλλευεται την ψύξη που εχει ηδη ο εναλλακτης και δε γινεται αισθητο.Στο Strong ομως που θα σβηνει για μεγαλυτερο χρονικο διαστημα,θα υπαρχει ζητημα.
Δεν βρίσκω τον λόγο πού λένε ότι είναι κακό το μηχανικό ac. Στο mild hybrid έχει ρύθμιση πού δουλεύει όταν είναι ενεργοποιημενο το start/stop και σε πληροφορώ ότι λειτουργεί εξαιρετικά όσο διαρκεί το σταμάτημα για λίγο η στα φανάρια. Δεν βγάζει ούτε ζεστό ούτε χαμηλώνει. Αυτό που με ξένισε είναι η πολύ χαμηλότερη ιπποδύναμη αλλά πιο πολύ η χαμηλότερη ροπή. Στο mild είναι 129 ίπποι αλλά 235 ροπή. Αυτό με χαλάει εμένα προσωπικά. Και δεν βρίσκω τον λόγο να έχεις ac ηλεκτρικό να είσαι μέσα και να έχεις κλειστό τον κινητήρα.
Το νοημα του strong hybrid ειναι να κινεισαι κατα ενα μεγαλο ποσοστο με τον κινητηρα σβηστο.Ε,τοτε δε θα εχεις A/C.
Στο mild το A/C δε λειτουργει οσο το μοτερ ειναι σβηστο.Απλως επειδη αυτο συμβαινει για λιγο,δεν γινεται αντιληπτο.
Δεν ειναι τυχαιο που η Toyota που ειναι πρωτοπορα στο αθλημα εχει επιλεξει ηλεκτρικο συμπιεστη.Αλλα προφανως ειναι ακριβοτερη λυση. -
@tzimakos-0 said in Toyota Corolla 2019:
@groover1972 said in Toyota Corolla 2019:
@tzimakos-0 said in Toyota Corolla 2019:
@groover1972 said in Toyota Corolla 2019:
@tzimakos-0 said in Toyota Corolla 2019:
@fanis75 said in Toyota Corolla 2019:
@spiros-0 said in Toyota Corolla 2019:
το ξερω αυτο αλλα και παλι ειναι εντυπωσιακο.
Ναι είναι!! Τόσα χρόνια αναπτύσει η Τογιότα το υβριδικό σύστημα...το έχει φτάσει σε εξαιρετικό βαθμό απόδοσης. Οσο ζω το αυτοκίνητο τόσο με εντυπωσιάζει με το πόσο απλό είαι στην καθημερινότητα αλλά ταυτόχρονα πόσο μελετημένο και την απίστευτη τεχνολογία και μηχανική που κρύβει από πίσω, πραγματικά εντυπωσιακό!
Αυτο πιστευω κι εγω οτι ειναι το κλειδι.Οι Ιαπωνες καταφεραν να φτιαξουν ενα τρομερα περιπλοκο συστημα το οποιο ειναι εξαιρετικα απλο στην χρηση του.Χρειαζεται 3 ωρες για να εξηγησεις σε καποιον πως περιπου λειτουργει αλλα σε 3 λεπτα του εχεις δειξεις πως να το οδηγησει.
Το A/C οντως επιβαρύνει ελαχιστα στην καταναλωση και πρακτικα καθολου στις επιδοσεις.Κι αυτο χωρις να εχει διακοπες στην αποδοση,οπως για παραδειγμα αυτο του νεου υβριδικου της Suzuki (strong hybrid) στο οποιο το A/C δε λειτουργει οσο το μοτερ βενζινης ειναι κλειστο (!). Αναμενω εντυπωσεις (βλ.κραξιμο) απο τους χρηστες,κατακαλοκαιρο μεσα στην ποληJimako, ποιος μας είπε ότι δεν δουλεύει το AC στο SCross; στο mild hybrid πάντως δουλεύει και στο start stop... θα ήθελα να μάθω (με αποδείξεις) πως το ξέρουμε...
https://www.gocar.gr/test-drives/test/39741,Dokimh_Suzuki_Vitara_15_Strong_Hybrid_11.html
Στο mild πιστευω οτι ειναι επισης μηχανικο το A/C απλως εκμετάλλευεται την ψύξη που εχει ηδη ο εναλλακτης και δε γινεται αισθητο.Στο Strong ομως που θα σβηνει για μεγαλυτερο χρονικο διαστημα,θα υπαρχει ζητημα.
Δεν βρίσκω τον λόγο πού λένε ότι είναι κακό το μηχανικό ac. Στο mild hybrid έχει ρύθμιση πού δουλεύει όταν είναι ενεργοποιημενο το start/stop και σε πληροφορώ ότι λειτουργεί εξαιρετικά όσο διαρκεί το σταμάτημα για λίγο η στα φανάρια. Δεν βγάζει ούτε ζεστό ούτε χαμηλώνει. Αυτό που με ξένισε είναι η πολύ χαμηλότερη ιπποδύναμη αλλά πιο πολύ η χαμηλότερη ροπή. Στο mild είναι 129 ίπποι αλλά 235 ροπή. Αυτό με χαλάει εμένα προσωπικά. Και δεν βρίσκω τον λόγο να έχεις ac ηλεκτρικό να είσαι μέσα και να έχεις κλειστό τον κινητήρα.
Το νοημα του strong hybrid ειναι να κινεισαι κατα ενα μεγαλο ποσοστο με τον κινητηρα σβηστο.Ε,τοτε δε θα εχεις A/C.
Στο mild το A/C δε λειτουργει οσο το μοτερ ειναι σβηστο.Απλως επειδη αυτο συμβαινει για λιγο,δεν γινεται αντιληπτο.
Δεν ειναι τυχαιο που η Toyota που ειναι πρωτοπορα στο αθλημα εχει επιλεξει ηλεκτρικο συμπιεστη.Αλλα προφανως ειναι ακριβοτερη λυση.Λες να μη το έχω προσέξει ότι σταματάει; ναι είναι πιθανό να κάνω λάθος... thanks για την υπομονή σου.
Toyota Corolla 2019