-
@ggab said in Προβλημα με στραβωμα δισκοπλακας:
@w202-amg said in Προβλημα με στραβωμα δισκοπλακας:
@aquamarine said in Προβλημα με στραβωμα δισκοπλακας:
@w202-amg Μου λες οτι ο συμπαγής θα κρυώσει ομοιόμορφα, ας το πάρουμε αυτό ως δεδομένο. Ο αεριζόμενος γιατί ΔΕΝ κρυώνει ομοιόμορφα όμως (κι άρα δύναται να στραβώσει πιο εύκολα) ; Τα διάκενα θα έπρεπε θεωρητικά να υποβοηθούν αυτήν ακριβώς την λειτουργία....
Τα διάκενα του είναι το μεγάλο του πρόβλημα.Οι φθηνοί αεριζόμενοι έχουν λίγα ανοίγματα αλλά μεγάλα σε μέγεθος . Η περιοχή της βανάς ψύχεται γρήγορα ενώ η διπλά που από πίσω είναι συμπαγής όχι. Ο δίσκος αποκτά έτσι λακούβες. Αυτό παθαίνουν οι δίσκοι στη w203 όταν ζεσταθούν αρκετά , αφού κρυώσουν όλα καλά.Οι ακριβοί αεριζόμενοι έχουν περισσότερες βάνες , μικρότερες όμως.
Μη γράφεις ότι να'ναι.
Διαφωνείς κάπου?
-
Σε όλο το σκεπτικό σου. Οι αεριζόμενοι δίσκοι αντικατέστησαν τους συμπαγείς,για αυτόν ακριβώς το λόγο. Να μην σηκώνουν τόσο υψηλές θερμοκρασίες και στραβώνουν,βράζουν τα υγρά,απώλειες στην πέδηση.
Το πρόβλημα είναι στα μέταλλα που χρησιμοποιούν πλέον οι περισσότερες εταιρείες. -
@ggab said in Προβλημα με στραβωμα δισκοπλακας:
Σε όλο το σκεπτικό σου. Οι αεριζόμενοι δίσκοι αντικατέστησαν τους συμπαγείς,για αυτόν ακριβώς το λόγο. Να μην σηκώνουν τόσο υψηλές θερμοκρασίες και στραβώνουν,βράζουν τα υγρά,απώλειες στην πέδηση.
Το πρόβλημα είναι στα μέταλλα που χρησιμοποιούν πλέον οι περισσότερες εταιρείες.https://www.petrolheads.gr/viewtopic.php?p=387554
Ο συμπαγής ούτε στραβωνει ούτε ραγίζει σε καμία περίπτωση τόσο εύκολα όσο ο αεριζόμενος,ο φθηνός αεριζόμενος. Το πρόβλημα φυσικά και δεν είναι μόνο τα μέταλλα είπαμε δεν είναι από βούτυρο. Το λινκ μέχρι και φωτό έχει πως ένας αεριζόμενος γίνεται σαν πατατάκι........ φταίνε και άλλα για το χάλι αυτό....
Ο αεριζόμενος σαφώς έχει και πλεονεκτήματα αλλά για καθημερινή χρήση και με την ευαισθησία που έχει πιο πολύ άχρηστος καταλήγει ... Το γκολφ 4 με 75 άλογα ήθελε αεριζόμενο τρομάρα του? -
Τί σχέση έχει η ιπποδύναμη με τα φρένα;;; μικρή διαφορά αν είναι 75 ή 100 ίππους.Περισσότερο πρέπει να επικεντρώνεις την προσοχή σου στο βάρος.
-
Φυσικά και έχει σχέση. Κατέβηκα από Πέρασμα Μπαρού με τρέιλερ με το Μερσεντές με μια 3η που είναι τόσο μακριά που πιάνει 150+χαω και επιταχύνοντας σε κάθε στροφή . Τα φρένα φοβερά με συμπαγής δίσκους και τακάκια Zimmerman των 27€..... Σε ευθεία ή ανηφόρα για να φάνε το ίδιο ζόρι το αμάξι θα έπρεπε να έχει 200+ άλογα και να οδηγάς 10-15 λεπτά τέρμα?! Το γκολφ είναι 1200 κιλά? Και θέλει αεριζόμενους?! Τα φρένα του Μερσεντές με συμπαγή τα έχω κοκκινησει και ήταν εκεί και το γκολφ θέλει αεριζόμενους?!
Ή σε καθημερινή χρήση θα κάνει κανείς επαναλαμβανόμενα φρενάρισματα 150-50χαω?
Κυνηγάμε το βάρος της ζάντας και κυκλοφορούμε με σχεδόν 1,5 φορές πάνω βάρος από τους δίσκους .... Και είναι και ευαισθητουληδες οι άτιμοι. -
@ggab said in Προβλημα με στραβωμα δισκοπλακας:
Τί σχέση έχει η ιπποδύναμη με τα φρένα;;; μικρή διαφορά αν είναι 75 ή 100 ίππους.Περισσότερο πρέπει να επικεντρώνεις την προσοχή σου στο βάρος.
Πάνω σ αυτό κάθε αυτοκίνητο που σέβεται τον εαυτό του οφείλει να είναι ικανό να φρενάρει από την τελική του μέχρι στάση ακαριαία , δυστυχώς εδώ οι δίσκοι περνάνε σε δεύτερη μοίρα, πολλά αμάξια θα αποτύχουν από τα τακάκια τους......
-
Αφού δεν λες να το καταλάβεις,απάντησε μου στο εξής: γιατί τόοοοοσα χρόνια δεν στράβωναν οι αεριζόμενοι και τώρα έχουμε πανδημία;;;
-
@ggab said in Προβλημα με στραβωμα δισκοπλακας:
Αφού δεν λες να το καταλάβεις,απάντησε μου στο εξής: γιατί τόοοοοσα χρόνια δεν στράβωναν οι αεριζόμενοι και τώρα έχουμε πανδημία;;;
Ποιος σου είπε ότι δεν στραβωναν?! Πάντα στραβωναν εκ της δημιουργίας τους. Τώρα δε έχει αυξηθεί κατακόρυφα το βάρος των οχημάτων ,όλο και περισσότερα αμάξια κυκλοφορούν και όλο και περισσότεροι νέοι χρήστες υπάρχουν. Ακόμα και αν θες αποκλειστικά να κατηγορήσεις το υλικό ,το ίδιο υλικό χρησιμοποιείται για τους συμπαγής. Θες, δεν θες να το δεχτείς ο φθηνός αεριζόμενος είναι καταδικασμένος να είναι επιρρεπής στο να δημιουργεί προβλήματα,πόσο μάλλον αν το ίδιο το όχημα έχει από μόνο του θέματα.
Τεσπα η τέξταρ έχει ωραία ανάλυση ως επί του θέματος και τις μετρήσεις που πρέπει να πραγματοποιηθούν.
Δεν υπερασπίζομαι τους συμπαγής επειδή τους φοράει η w202 αν ήταν 40€ έχουν οι δαγκάνες να βάλω αεριζόμενους χωρίς αποστάτες . Η w203 έχει αεριζόμενους και προτιμώ τους συμπαγής...... -
Όταν αγοράζουμε τακάκια no name δίχως προδιαγραφές που είναι θεοσκληρα θα πάρουμε στο χέρι τις δισκοπλακες. Η αντοχή υλικών έχει κάποια όρια δίχως άλλο.
-
Να πω κάτι σχετικό, είχα αφήσει ακινητοποιημένη την slk r171περίπου δύο μήνες, πριν μια βδομάδα, την οδηγώ και στο φρενάρισμα είχα έντονους κραδασμούς, ενω την είχα αφήσει οκ, λέω.... 50% δισκόπλακες, 50% κόλλησαν τα τακάκια στις δισκόπλακες, κάνω κάποια σταδιακά φρεναρίσματα για να καθαρίσουν ίσως οι δισκόπλακες, βελτιώθηκε η κατάσταση, αλλά συνεχίζουν οι κραδασμοί, όχι τόσο έντονοί, το σηκώνω, βγάζω τους εμπρός τροχούς και βλέπω στούς δίσκους στάμπα από τα τακάκια, τρίψιμο με γυαλόχαρτα να φύγει η στάμπα και από τις δύο πλευρές των δίσκων, ξανά βόλτα, σταδιακά φρεναρίσματα και στο τέλος οκ, οι δίσκοι (μανίσιοι) είναι στο 1/3 της ζωής των με 100.000κμ ενω τα τακκάκια έχουν 30,000κμ (στα 3/4) έχουν αλλαχθει μία φορά. Συμπέρασμα, κάποιες φορές θέλει λίγο παραπάνω ψάξιμο για να γλυτώσεις περιτά έξοδα.
-
@106s16 said in Προβλημα με στραβωμα δισκοπλακας:
Να πω κάτι σχετικό, είχα αφήσει ακινητοποιημένη την slk r171περίπου δύο μήνες, πριν μια βδομάδα, την οδηγώ και στο φρενάρισμα είχα έντονους κραδασμούς, ενω την είχα αφήσει οκ, λέω.... 50% δισκόπλακες, 50% κόλλησαν τα τακάκια στις δισκόπλακες, κάνω κάποια σταδιακά φρεναρίσματα για να καθαρίσουν ίσως οι δισκόπλακες, βελτιώθηκε η κατάσταση, αλλά συνεχίζουν οι κραδασμοί, όχι τόσο έντονοί, το σηκώνω, βγάζω τους εμπρός τροχούς και βλέπω στούς δίσκους στάμπα από τα τακάκια, τρίψιμο με γυαλόχαρτα να φύγει η στάμπα και από τις δύο πλευρές των δίσκων, ξανά βόλτα, σταδιακά φρεναρίσματα και στο τέλος οκ, οι δίσκοι (μανίσιοι) είναι στο 1/3 της ζωής των με 100.000κμ ενω τα τακκάκια έχουν 30,000κμ (στα 3/4) έχουν αλλαχθει μία φορά. Συμπέρασμα, κάποιες φορές θέλει λίγο παραπάνω ψάξιμο για να γλυτώσεις περιτά έξοδα.
Εχεις βαλει ημιμεταλικα τακακια?
-
@alexandros-k said in Προβλημα με στραβωμα δισκοπλακας:
@106s16 said in Προβλημα με στραβωμα δισκοπλακας:
Να πω κάτι σχετικό, είχα αφήσει ακινητοποιημένη την slk r171περίπου δύο μήνες, πριν μια βδομάδα, την οδηγώ και στο φρενάρισμα είχα έντονους κραδασμούς, ενω την είχα αφήσει οκ, λέω.... 50% δισκόπλακες, 50% κόλλησαν τα τακάκια στις δισκόπλακες, κάνω κάποια σταδιακά φρεναρίσματα για να καθαρίσουν ίσως οι δισκόπλακες, βελτιώθηκε η κατάσταση, αλλά συνεχίζουν οι κραδασμοί, όχι τόσο έντονοί, το σηκώνω, βγάζω τους εμπρός τροχούς και βλέπω στούς δίσκους στάμπα από τα τακάκια, τρίψιμο με γυαλόχαρτα να φύγει η στάμπα και από τις δύο πλευρές των δίσκων, ξανά βόλτα, σταδιακά φρεναρίσματα και στο τέλος οκ, οι δίσκοι (μανίσιοι) είναι στο 1/3 της ζωής των με 100.000κμ ενω τα τακκάκια έχουν 30,000κμ (στα 3/4) έχουν αλλαχθει μία φορά. Συμπέρασμα, κάποιες φορές θέλει λίγο παραπάνω ψάξιμο για να γλυτώσεις περιτά έξοδα.
Εχεις βαλει ημιμεταλικα τακακια?
δεν θυμάμαι, της ΑΤΕ είχα βάλει (μάλλον απλά είναι), μέσα σε δυο μήνες το είχα πλύνει δυο φορες (και τους θόλους) χωρίς να το μετακινήσω καθόλου, μάλλον έτσι κόλλησαν - οξειδώσανε τα τακκάκια με τους δίσκους.
-
Καλησπερα σε όλους.
θα ήθελα να παραθέσω και το δικό μου πρόβλημα, μήπως υπάρχει κάποια γνώμη που θα με βοηθήσει.
αλλάξω σε polo 1.2tsi του 2010 δίσκους και τακάκια και στραβωνουν μετά από λίγα χιλιόμετρα. αλλάζω και 2η φορά και πάλι τα ίδια. αλλάζω 3η φορά μαζί και μουαγιε και πάλι το ίδιο. τώρα είμαι στην 5η φορά. Η οδήγηση μου είναι συντηρητική.
Γνωμες???? -
@nautilos said in Προβλημα με στραβωμα δισκοπλακας:
Καλησπερα σε όλους.
θα ήθελα να παραθέσω και το δικό μου πρόβλημα, μήπως υπάρχει κάποια γνώμη που θα με βοηθήσει.
αλλάξω σε polo 1.2tsi του 2010 δίσκους και τακάκια και στραβωνουν μετά από λίγα χιλιόμετρα. αλλάζω και 2η φορά και πάλι τα ίδια. αλλάζω 3η φορά μαζί και μουαγιε και πάλι το ίδιο. τώρα είμαι στην 5η φορά. Η οδήγηση μου είναι συντηρητική.
Γνωμες????Προφανώς ή φταίνε τα τακάκια ή έχει χαλάσει κάποιος ιμάντας που μεταδίδει την κίνηση στους τροχούς. Άν αλλάζεις τα τακάκια στο ίδιο συνεργείο πιθανότατα να φταίει το συνεργείο όπως έγινε και σε μένα, αν τα αλλάζεις σε διαφορετικά να το πάς σε κάποιο συνεργείο να σου το ανοίξουν και να το εξετάσουν.
-
Θα πήγαινα σε εξειδικευμένο φρενά στη θέση σου, αν δεν το έχεις κάνει ήδη.
Να υποθέσω έχεις πληρώσει 5 φορές δισκόπλακες;;;; -
Αχχχχχχ......
-
@pgp737ng said in Προβλημα με στραβωμα δισκοπλακας:
Και σε μένα σε αυτόματο VW POLO 1.4 με 75 πεθαμένα άλογα, στα πρώτα χρόνια στραβώσανε οι δίσκοι.
Αλλαχτήκανε με aftermarket μαζί με τακάκια, και μετά από λίγο καιρό ξανά τα ίδια. Ξαναλλαχτήκανε!
Τώρα έχω την αίσθηση ότι ξεκινάνε να ξανάστραβώνουν!!! με γύρω στα 10.000 χιλιόμετρα από την τελευταία φορά που άλλαξα δίσκους με τακάκια…Αυτό συμβαίνει γιατί δεν χρησιμοποιήθηκαν υλικά διαπιστευμένα, προφανώς πήραν noname ότι τυχαία βρέθηκε στο ραφι
-
@xenos said in Προβλημα με στραβωμα δισκοπλακας:
Θα πήγαινα σε εξειδικευμένο φρενά στη θέση σου, αν δεν το έχεις κάνει ήδη.
Να υποθέσω έχεις πληρώσει 5 φορές δισκόπλακες;;;;Οι δισκόπλακες τρώγονται όταν οδηγήσεις με χαλασμένα τακάκια, για αυτό καλό είναι να τα κοιτάζεις τακτικά ώστε να τα αλλάξεις πριν λήξουν.
Προβλημα με στραβωμα δισκοπλακας