-
Ψηφίζω bayon.....Αλλά θα εριχνα μια κλεφτή ματιά σε Hyundai i30,VW taigo,Suzuki s crossΚανείς δεν προτείνει το captur.Επισης πολύ κρίμα που δεν ερχεται το απλό Kia Ceed.
Scala και Kamiq επισης εξαιρετικα......Ουπς τωρα μαλλον εγω τον μπερδεψα..... -
Ρε παιδιά είδα σήμερα αυτό το baygon που λέτε όλοι, δεν το ήξερα το συγκεκριμένο μοντέλο, μια χαρά είναι σχεδιαστικά ! Στην σχεδιαστική φιλοσοφία του νέου Sportage ακουμπάει.
Είδα και τα ποστ σχετικά με το i30 160 άλογα.
Τι γίνεται με αυτούς; Έχουν ξεχάσει να ανεβάσουν τιμές; Έχουν κάποια συγκεκριμένη συμφωνία υπογράψει με τους Κορεάτες για σταθερές τιμές όταν κυκλοφόρησε νέο i30 ;
Και με το Xceed που επίσης παραμένει κορυφαίο VFM με τις τιμές που έχει ο ανταγωνισμός το ίδιο συμβαίνει ;
Το Xceed νομίζω πως έχει πάρει κάποιο σημαντικό face lift εδώ και καιρό που δεν έχει έρθει ακόμη εδώ.
Αυτό ισχύει σίγουρα για τα ανανεωμένα Ceed και proceed που δεν εισάγονται πλέον λόγω των αυξημένων τιμών που θα είχαν. -
σήμερα εἰδαμε οικογενειακώς τα:
fabia: απορρίφθηκε ομαδικώς από τα μικρά και τη σύζυγο, δεν τους άρεσε, ξενερώσαμε που το πορτοκαλί δεν το έχουν να το δεις και κάνει +800€, k μέσα που κάτσαμε είχε ένα παράξενο πόμολο στην πόρτα που δείχνει ότι θα σου μείνει το χέρι και κάτι υφάσματα σε εκτεταμένη μέρη (ταμπλώ, υποβραχιόνιο, εσωτ επένδυση θυρών) που έδειχναν φτηνά και σίγουρα θα μαζεύουν σκόνη βρωμιά και θα χουν φθορά... και η τιμή τα ξεπερνούσε εν τέλη τα 21Κ ως τελική... πάει αυτό.
2008: τέλειο, το αγαπήσαμε όλοι, ειδικά ο γιος, ποιοτικότατο μέσα έξω, αλλά ενώ πριν ένα μήνα η βασική έκανε 21800 τώρα κάνει 22900 και έχει ο θεός...οπότε εκτός μπάτζετ, γεια σας κι αυτό δυστυχώς.
BAYON: οκ, επικρατέστερο ως τώρα, άρεσε. Δεν τρελάθηκα όμως. θέλει αρκετά περισσότερο χρόνο από αυτά που ακούγονται, δηλ αν βάλεις εξοπλισμό πχ full led θα περιμένεις ως τέλη χρονιάς και παραπάνω...ίσως το παραγγείλω από βδομάδα, 3,000 προκαταβολή.
Έχει αρκετές επιλογές προς συζήτηση, αλλά ΑΝ τελικά το διαλέξω, γιατί σκέφτομαι αυτά τα 4 αστέρια (οριακά δν πήρε 5) στο ίδιο τέστ που πήρε 5 το yaris cross, με μεγαλύτερες βαθμολογίες, και αφού έχει και χαμηλότερη κατανάλωση και μικρότερο μήκος ίσως είναι καλύτερη επιλογή...
το bayon βρήκα 2 συγκριτικά στο newsauto και χάνει και στα 2 , από C3 aircross και VW t cross. Ε όσο να ναι δεν είναι καλό αυτό... -
Καλησπερα θα προτεινα το captur αλλα το dynamic βγαινει γυρω στα 25000 πλεον....νομιζω bayon κτλ...ειναι αρκετα πιο χαμηλα στην τιμη...
@ad276 said in ΛΑΘΟΣ ΕΠΟΧΗ ΓΙΑ ΑΓΟΡΑ ΑΛΛΑ ΘΕΛΩ ΝΑ ΑΛΛΑΞΩ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ...:
Ψηφίζω bayon.....Αλλά θα εριχνα μια κλεφτή ματιά σε Hyundai i30,VW taigo,Suzuki s crossΚανείς δεν προτείνει το captur.Επισης πολύ κρίμα που δεν ερχεται το απλό Kia Ceed.
Scala και Kamiq επισης εξαιρετικα......Ουπς τωρα μαλλον εγω τον μπερδεψα.....@ad276 said in ΛΑΘΟΣ ΕΠΟΧΗ ΓΙΑ ΑΓΟΡΑ ΑΛΛΑ ΘΕΛΩ ΝΑ ΑΛΛΑΞΩ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ...:
Ψηφίζω bayon.....Αλλά θα εριχνα μια κλεφτή ματιά σε Hyundai i30,VW taigo,Suzuki s crossΚανείς δεν προτείνει το captur.Επισης πολύ κρίμα που δεν ερχεται το απλό Kia Ceed.
Scala και Kamiq επισης εξαιρετικα......Ουπς τωρα μαλλον εγω τον μπερδεψα..... -
Εγώ θα έλεγα να πάρει βόλτα όλες τις αντιπροσωπείες και να δει τι υπάρχει και τι του αρέσει στα λεφτά που θέλει να δώσει, όπως και τι αρέσει στην οικογένεια.
-
@kalamargiannis said in ΛΑΘΟΣ ΕΠΟΧΗ ΓΙΑ ΑΓΟΡΑ ΑΛΛΑ ΘΕΛΩ ΝΑ ΑΛΛΑΞΩ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ...:
σήμερα εἰδαμε οικογενειακώς τα:
fabia: απορρίφθηκε ομαδικώς από τα μικρά και τη σύζυγο, δεν τους άρεσε, ξενερώσαμε που το πορτοκαλί δεν το έχουν να το δεις και κάνει +800€, k μέσα που κάτσαμε είχε ένα παράξενο πόμολο στην πόρτα που δείχνει ότι θα σου μείνει το χέρι και κάτι υφάσματα σε εκτεταμένη μέρη (ταμπλώ, υποβραχιόνιο, εσωτ επένδυση θυρών) που έδειχναν φτηνά και σίγουρα θα μαζεύουν σκόνη βρωμιά και θα χουν φθορά... και η τιμή τα ξεπερνούσε εν τέλη τα 21Κ ως τελική... πάει αυτό.
2008: τέλειο, το αγαπήσαμε όλοι, ειδικά ο γιος, ποιοτικότατο μέσα έξω, αλλά ενώ πριν ένα μήνα η βασική έκανε 21800 τώρα κάνει 22900 και έχει ο θεός...οπότε εκτός μπάτζετ, γεια σας κι αυτό δυστυχώς.
BAYON: οκ, επικρατέστερο ως τώρα, άρεσε. Δεν τρελάθηκα όμως. θέλει αρκετά περισσότερο χρόνο από αυτά που ακούγονται, δηλ αν βάλεις εξοπλισμό πχ full led θα περιμένεις ως τέλη χρονιάς και παραπάνω...ίσως το παραγγείλω από βδομάδα, 3,000 προκαταβολή.
Έχει αρκετές επιλογές προς συζήτηση, αλλά ΑΝ τελικά το διαλέξω, γιατί σκέφτομαι αυτά τα 4 αστέρια (οριακά δν πήρε 5) στο ίδιο τέστ που πήρε 5 το yaris cross, με μεγαλύτερες βαθμολογίες, και αφού έχει και χαμηλότερη κατανάλωση και μικρότερο μήκος ίσως είναι καλύτερη επιλογή...
το bayon βρήκα 2 συγκριτικά στο newsauto και χάνει και στα 2 , από C3 aircross και VW t cross. Ε όσο να ναι δεν είναι καλό αυτό...Τα τεστ τα γράφουν άνθρωποι που έχουν προτιμήσεις και προτεραιότητες (συχνά και προκαταλήψεις), αλλά ενδεχομένως είναι διαφορετικές από τις αντίστοιχες δικές σου. Διάβασε τα τεστ και πρόσεξε τις παρατηρήσεις τους, αλλά αγνόησε τα σχήματα λόγου και τα στυλιζαρίσματα τους, γιατί πιο πολύ συσκοτίζουν παρά διαφωτίζουν (αυτό ισχύει και για τα φόρα). Έπειτα δες αν επιβεβαιώνονται από την εμπειρία σου και τελικά στάθμισε πόσο σε αφορούν. Νομίζω πως δεν είναι προς όφελος σου να απορρίψεις αυτοκίνητο που σου αρέσει και σε καλύπτει, γιατί στα τεστ χάνει.
Toyota έχω, μην σου μπαίνουν ιδέες -
@kalamargiannis said in ΛΑΘΟΣ ΕΠΟΧΗ ΓΙΑ ΑΓΟΡΑ ΑΛΛΑ ΘΕΛΩ ΝΑ ΑΛΛΑΞΩ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ...:
σήμερα εἰδαμε οικογενειακώς τα:
fabia: απορρίφθηκε ομαδικώς από τα μικρά και τη σύζυγο, δεν τους άρεσε, ξενερώσαμε που το πορτοκαλί δεν το έχουν να το δεις και κάνει +800€, k μέσα που κάτσαμε είχε ένα παράξενο πόμολο στην πόρτα που δείχνει ότι θα σου μείνει το χέρι και κάτι υφάσματα σε εκτεταμένη μέρη (ταμπλώ, υποβραχιόνιο, εσωτ επένδυση θυρών) που έδειχναν φτηνά και σίγουρα θα μαζεύουν σκόνη βρωμιά και θα χουν φθορά... και η τιμή τα ξεπερνούσε εν τέλη τα 21Κ ως τελική... πάει αυτό.
2008: τέλειο, το αγαπήσαμε όλοι, ειδικά ο γιος, ποιοτικότατο μέσα έξω, αλλά ενώ πριν ένα μήνα η βασική έκανε 21800 τώρα κάνει 22900 και έχει ο θεός...οπότε εκτός μπάτζετ, γεια σας κι αυτό δυστυχώς.
BAYON: οκ, επικρατέστερο ως τώρα, άρεσε. Δεν τρελάθηκα όμως. θέλει αρκετά περισσότερο χρόνο από αυτά που ακούγονται, δηλ αν βάλεις εξοπλισμό πχ full led θα περιμένεις ως τέλη χρονιάς και παραπάνω...ίσως το παραγγείλω από βδομάδα, 3,000 προκαταβολή.
Έχει αρκετές επιλογές προς συζήτηση, αλλά ΑΝ τελικά το διαλέξω, γιατί σκέφτομαι αυτά τα 4 αστέρια (οριακά δν πήρε 5) στο ίδιο τέστ που πήρε 5 το yaris cross, με μεγαλύτερες βαθμολογίες, και αφού έχει και χαμηλότερη κατανάλωση και μικρότερο μήκος ίσως είναι καλύτερη επιλογή...
το bayon βρήκα 2 συγκριτικά στο newsauto και χάνει και στα 2 , από C3 aircross και VW t cross. Ε όσο να ναι δεν είναι καλό αυτό...Αν δεν έχει αλλάξει κάτι και το 2008 στην βασική Active 4 αστέρια έχει . Τώρα την πάτησες τους πήγες και είδαν το 2008 , δεν θα ξεκολλάει το μυαλό τους απο εκεί . Δες επίσης wv taygo , c3 aircross , Dacia sandero stepway lpg .
-
εντάξει βρήκα σχόλιο ότι οριακά έχασε τα 5 αστέρια λόγω μη ύπαρξης κεντρικού αερόσακου που έχουν τα μεγαλύτερα αδέλφια του... αυτό δε με πειράζει . Έτσι κι αλλιώς σε σχέση με το Picanto 2006 που κυκλοφορεί τώρα η οικογένεια είναι η μέρα με τη νύχτα...
Βέβαια αν είχα ετοιμοπαράδοτο το yaris cross που είναι ΣΤΑ ΙΔΙΑ ΧΡΗΜΑΤΑ 22- θα το προτιμούσα λόγω καλύτερης βαθμολογίας στα crash test... αλλά το hybrid θέλει 18 μήνες στην καλυτερη για παράδοση,,, απογοητευτικό.
Σκέφτηκα λοιπόν τι υπάρχει κοντινό στο 2008 και κοιτάω τα C3, όπου τα είχε απορρίψει η σύζυγος για άγνωστους λόγους, και από μήκος καλά πάει 4,16 και από τιμή ακόμα καλύτερα, βάσει δημοσιεύεσεων κάπου στα 18,5Κ κι έχει κι ένα 2019 μεταχερισμένο στα 12.800 που μοιάζει να είναι το τελευταίο μοντέλο κι ειναι κι αυτόματο...
επιπλέον σκέφτηκα για μια στιγμή να δω τα περί ibiza -ίσως να ναι το φαμπια χωρίς τα υφασμάτινα μέσα, ίσως στα ίδια χρήματα, ίσως ετοιμοπαράδοτο... αλλά μετάνιωσα γρήγορα καθώς σε αυτή την περίπτωση θα παιρνα fiesta, στο οποίο θα εμβαθύνω την έρευνα σήμερα...
εξακολουθεί το bayon να είναι πρώτο στην κούρσα...εκεί όμως έχει πολλές επιλογές κινητήρα και εξοπλισμού, και θα ζητήσω γνώμες... αξίζει το hybrid το έξτρα χιλιάρικο;; ο πωλητής είπε έχει διαφορά 0,2lt/100 km, ίσον στα 10.000 km/ετος διαφορά 20 λίτρα, ούτε 50ευρώ...άρα θες με 20.000 χλ το χρόνο μια δεκαετία για να αποσβέσεις το κόστος του , και σου τρώει και 80 λίτρα πορτ μπαγκαζ...
τα φώτα δεν είναι full led (μόνο τα πορείας) και το κόστος του εξτρα είναι 525 μεσαία μεγάλα εμπρός σε στατικά φώτα στροφής... ενώ η μεγαλύτερη έκδοση εξοπλισμού distinctive κάνει +1.000 και δίνει εκτός τα led μπροστά ΚΑΙ πίσω, ασύρματη φόρτιση κινητου, keyless entry, led φωτισμό καμπίνας και ίσως κάτι άλλο ψιλό...Άρα: αξίζει η μεσαία έκδοση με +525 led , ή η κορυφαία με +1000; επειδή ξεφεύγει από τα 22Κ η τιμή έτσι, τι θυσιάζουμε ;; το hybrid, ή το αυτόματο DCT, ή τα led φώτα; δε μπορώ να τα πάρω όλα και να δώσω 22+ για αυτοκίνητο κατά βάση πόλης, είναι too much...
Τιμές: μεσαία έκδοση premium 1,0Τ 100hp 7DCT 48V HYB. 21.685 Metal colour, έχει προσφορά 1 μεταλλικό περλέ γκρι brass δωρεάν οπότε -490, πάει 21.195. +1000 η παραπάνω έκδοση=22195. Όμως +525 τα led = 21.720
Μου είπαν 21.775 για distinctive 100hp no hybrid. -490 to brass= 21.295 -
@kalamargiannis said in ΛΑΘΟΣ ΕΠΟΧΗ ΓΙΑ ΑΓΟΡΑ ΑΛΛΑ ΘΕΛΩ ΝΑ ΑΛΛΑΞΩ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ...:
BAYON: οκ, επικρατέστερο ως τώρα, άρεσε. Δεν τρελάθηκα όμως. θέλει αρκετά περισσότερο χρόνο από αυτά που ακούγονται, δηλ αν βάλεις εξοπλισμό πχ full led θα περιμένεις ως τέλη χρονιάς και παραπάνω...ίσως το παραγγείλω από βδομάδα, 3,000 προκαταβολή.
Έχει αρκετές επιλογές προς συζήτηση, αλλά ΑΝ τελικά το διαλέξω, γιατί σκέφτομαι αυτά τα 4 αστέρια (οριακά δν πήρε 5) στο ίδιο τέστ που πήρε 5 το yaris cross, με μεγαλύτερες βαθμολογίες, και αφού έχει και χαμηλότερη κατανάλωση και μικρότερο μήκος ίσως είναι καλύτερη επιλογή...
το bayon βρήκα 2 συγκριτικά στο newsauto και χάνει και στα 2 , από C3 aircross και VW t cross. Ε όσο να ναι δεν είναι καλό αυτό...ε καλά δεν είναι και για να ξετρελαθείς, VFM αυτοκίνητο είναι, ε και σχεδιαστικά δεν το λες ομορφο...... για τα χρήματα όμως που πληρώνεις παίρνεις πολύ αυτοκίνητο και τα ξεπερνάς αυτα
ασφαλές σχετικά είναι, πολύ πιο ασφαλές από οτιδήπωτε 5ετιάς ακόμα και με 5 αστέρια
το cross μπορεί κερδίζει σε αυτα που λες αλλά εχεί μικρούς χώρους και κοιτα πόσο ανοίγει η πόρτα πίσω αν εχεις να βαζεις παιδικά καθίσματα (πολύ λίγο)
αλλιώς είναι καλή περίπτωση και αυτό σίγουρα. και αυτο Vfm
στον ίδιο εξοπλισμό να συγκρίνεις αυτοκίνητα αλλιώς δεν έχει νόημα. Η κατσαρίδα τα έχει όλα σχεδον σε αυτη την τιμή, αυτό είναι το μεγαλο πλεονεκτημα του. δεν ισχύει το ίδιο για τα άλλα που λες
-
@vagkirk said in ΛΑΘΟΣ ΕΠΟΧΗ ΓΙΑ ΑΓΟΡΑ ΑΛΛΑ ΘΕΛΩ ΝΑ ΑΛΛΑΞΩ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ...:
Ρε παιδιά είδα σήμερα αυτό το baygon που λέτε όλοι, δεν το ήξερα το συγκεκριμένο μοντέλο, μια χαρά είναι σχεδιαστικά ! Στην σχεδιαστική φιλοσοφία του νέου Sportage ακουμπάει.
αυτα τα πράγματα είναι και θέμα γουστου και άποψης.
εμένα το sportage μου αρέσει , η κατσαρίδα καθόλου δεν βρίσκω να φέρνει καθολού. Το θέμα είναι να αρέσει στον αγοραστή όμως δεν έχει καμία σημασία τι αρέσει σε μας.
-
Θ' ακούσεις υποθέτω διαφορετικές απόψεις για το mild hybrid. Κατά τη γνώμη μου το mild hybrid της Hyundai δεν τ' αξίζει τα λεφτά του.
Οι κινητήρες της έχουν μεγαλύτερη κατανάλωση από τα Ευρωπαικά turbo και με μικρότερη ροπή και δεν τους σώζει ούτε το mild hybrid σ' αυτό το θέμα. Βάζεις μια επιπρόσθετη πολυπλοκότητα στο αυτοκίνητο χωρίς εμφανές οικονομικό όφελος.
Κύριο πλεονέκτημα ότι μάλλον με το mild hybrid θα κυκλοφορεί δακτύλιο και θα λειτουργεί πιό ομαλά το start-stop. Μπορεί να συμπεριφέρεται και καλύτερα το αυτοκίνητο σε χαμηλές στροφές. Με ένα συγκριτικό test drive μπορείς να διαπιστώσεις αν η διαφορά είναι σημαντική.
-
@andya3 said in ΛΑΘΟΣ ΕΠΟΧΗ ΓΙΑ ΑΓΟΡΑ ΑΛΛΑ ΘΕΛΩ ΝΑ ΑΛΛΑΞΩ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ...:
Θ' ακούσεις υποθέτω διαφορετικές απόψεις για το mild hybrid. Κατά τη γνώμη μου το mild hybrid της Hyundai δεν τ' αξίζει τα λεφτά του.
Οι κινητήρες της έχουν μεγαλύτερη κατανάλωση από τα Ευρωπαικά turbo και με μικρότερη ροπή και δεν τους σώζει ούτε το mild hybrid σ' αυτό το θέμα. Βάζεις μια επιπρόσθετη πολυπλοκότητα στο αυτοκίνητο χωρίς εμφανές οικονομικό όφελος.
Κύριο πλεονέκτημα ότι μάλλον με το mild hybrid θα κυκλοφορεί δακτύλιο και θα λειτουργεί πιό ομαλά το start-stop. Μπορεί να συμπεριφέρεται και καλύτερα το αυτοκίνητο σε χαμηλές στροφές. Με ένα συγκριτικό test drive μπορείς να διαπιστώσεις αν η διαφορά είναι σημαντική.
εχεις δίκιο
αυτά είναι τα κύρια πλεονεκτήματα του mild hybrid +μικρότερα ΄τελη λόγω αυτού. Σε οικονομία συνεισφέρει αλλά ελάχιστα, καμία σχέση με πραγματικά hybrid
-
πολύ σωστή η τοποθέτηση για το hybrid, δεν έχουμε δακτύλιο στη Θεσσαλονίκη. Το σκέφτομαι. Δεν έχω καταλάβει αν δίνει παραπάνω ροπή στις χαμηλές στροφές. (Επίσης η εταιρία έχει ένα ηλεκτρονικό συμπλέκτη χωρίς ντίζα που αποσυμπλέκει τις σχέσεις του κιβωτίου σε χαμηλό φορτίο για οικονομία. Αφού κοιτάω το αυτόματο αυτό δε με νοιάζει, ή ισχύει και με το DCT ?)
Σκέφτομαι τι κρίμα να μην έχω τιμές να συγκρίνω με fiesta active 1.T hybrid 125HP ...
Παιδιά με την προκαταβολή τι γίνεται αν μετανιώσεις;; έτσι όπως το θέλω να το παραγγείλω θα πάει από 2023, αν στο μεταξύ αλλάξω γνώμη τι χάνω; -
@cirus said in ΛΑΘΟΣ ΕΠΟΧΗ ΓΙΑ ΑΓΟΡΑ ΑΛΛΑ ΘΕΛΩ ΝΑ ΑΛΛΑΞΩ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ...:
@andya3 said in ΛΑΘΟΣ ΕΠΟΧΗ ΓΙΑ ΑΓΟΡΑ ΑΛΛΑ ΘΕΛΩ ΝΑ ΑΛΛΑΞΩ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ...:
Θ' ακούσεις υποθέτω διαφορετικές απόψεις για το mild hybrid. Κατά τη γνώμη μου το mild hybrid της Hyundai δεν τ' αξίζει τα λεφτά του.
Οι κινητήρες της έχουν μεγαλύτερη κατανάλωση από τα Ευρωπαικά turbo και με μικρότερη ροπή και δεν τους σώζει ούτε το mild hybrid σ' αυτό το θέμα. Βάζεις μια επιπρόσθετη πολυπλοκότητα στο αυτοκίνητο χωρίς εμφανές οικονομικό όφελος.
Κύριο πλεονέκτημα ότι μάλλον με το mild hybrid θα κυκλοφορεί δακτύλιο και θα λειτουργεί πιό ομαλά το start-stop. Μπορεί να συμπεριφέρεται και καλύτερα το αυτοκίνητο σε χαμηλές στροφές. Με ένα συγκριτικό test drive μπορείς να διαπιστώσεις αν η διαφορά είναι σημαντική.
εχεις δίκιο
αυτά είναι τα κύρια πλεονεκτήματα του mild hybrid +μικρότερα ΄τελη λόγω αυτού. Σε οικονομία συνεισφέρει αλλά ελάχιστα, καμία σχέση με πραγματικά hybrid
Ε ναι. Άντε ρίχνουν και λίγο τις εκπομπές CO2. Μέχρι εκεί.
-
Μέσα στην πόλη το όφελος είναι έως και 20%, πες 15% να είσαι μέσα και σε μικτη κατανάλωση είναι 3-4%.
-
Όχι νομίζω με το mild hybrid της Hyundai. Τα μοτέρ της καίνε πολύ.
-
Απλά ειναι πιο βαριά. Κάθε 100 κιλά σε αυτήν την κατηγορία έχεις όφελος αν θυμάμαι σωστά από 3-8% στην κατανάλωση. Αναλόγως την εταιρία και τους κινητήρες.
-
@kalamargiannis said in ΛΑΘΟΣ ΕΠΟΧΗ ΓΙΑ ΑΓΟΡΑ ΑΛΛΑ ΘΕΛΩ ΝΑ ΑΛΛΑΞΩ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ...:
πολύ σωστή η τοποθέτηση για το hybrid, δεν έχουμε δακτύλιο στη Θεσσαλονίκη. Το σκέφτομαι. Δεν έχω καταλάβει αν δίνει παραπάνω ροπή στις χαμηλές στροφές. (Επίσης η εταιρία έχει ένα ηλεκτρονικό συμπλέκτη χωρίς ντίζα που αποσυμπλέκει τις σχέσεις του κιβωτίου σε χαμηλό φορτίο για οικονομία. Αφού κοιτάω το αυτόματο αυτό δε με νοιάζει, ή ισχύει και με το DCT ?)
Σκέφτομαι τι κρίμα να μην έχω τιμές να συγκρίνω με fiesta active 1.T hybrid 125HP ...
Παιδιά με την προκαταβολή τι γίνεται αν μετανιώσεις;; έτσι όπως το θέλω να το παραγγείλω θα πάει από 2023, αν στο μεταξύ αλλάξω γνώμη τι χάνω;Δε σ' αρέσει και το Fabia. Χωρίς να είναι mild hybrid, έχει για πλάκα 1lt/100 χαμηλότερη κατανάλωση από το κατσαριδοκτόνο Baygon () ακόμα και το mh. Και έχει και 117 CO2 οπότε γλυτώνεις και περίπου 100€ το χρόνο τέλη κυκλοφορίας.
-
ok, k bayon έχει μηδενικά τέλη στην προσφορά που πήρα. 118-124 γρ στον κατάλογο.
Βλέπω το ibiza τώρα, optimum dsg στα 21800 χωρίς τα έξοδα πινακίδων, με μερικά εξτρα όπως full led... 126 γρ δίνει -
Εγώ θεωρώ ότι υβριδικό είναι ΜΟΝΟ ότι είναι τογιότα που έχει χρόνια εμπειρία.
Στα υπόλοιπα μάλλον το όφελος είναι λιγότερο από το κόστος και έχοντας πάρει φίλος πούμα υβριδικό, η κατανάλωση είναι σαν μη υβριδικού.
Από την άλλη μπορείς να κοιτάξεις και αμάξια σχετικά καινούργια, τέστ ντράιβ αντιπροσωπειών, αφού έχεις τις εγγυήσεις για αρκετά χρόνια.
Τέλος επειδή ανέφερες για το C3, 415 μήκος είναι το C3 aircross. Το απλό είναι 4 μ. μήκος.
Ρίξε μια ματιά και εδώ.
https://www.car.gr/classifieds/cars/view/313112079-citroen-c3-aircross
και σε αυτό
https://www.car.gr/classifieds/cars/view/321457328-opel-crossland
ΛΑΘΟΣ ΕΠΟΧΗ ΓΙΑ ΑΓΟΡΑ ΑΛΛΑ ΘΕΛΩ ΝΑ ΑΛΛΑΞΩ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ...