-
Μιλάμε για ένα προϊόν που δέχεται κρατική επιδότηση και για αυτό το αγοράζουν πολλές εταιρίες ενοικιάσεων.
Χτίζουν τον στόλο τους με κρατική επιδότηση.
Σε κάποιες περιοχές της Ευρώπης θα πιάσει ως τουριστική ατραξιόν και σε κάποια ιστορικά κέντρα. Ίσως και για αυτοκίνητα του δήμου για καθαριότητα. Σε νησιά όντως ίσως ταιριάζει αρκετά.Άρα, μπορούμε να αφήσουμε επιτέλους απ' έξω τις εταιρικές πωλήσεις ως στοιχείο ανωτερότητας και να κοιτάξουμε για μια φορά την ουσία των θεμάτων;
Εγώ βλέπω πως τα αντίστοιχα τετρακυκλα diesel πωλούσαν περίπου από 40-50.000 τέτοια οχήματα στην Ευρώπη ανά έτος.
Ζήτημα είναι να πουλήθηκαν 10 στην Ελλάδα. Να σημειώσω δε πως όλα αυτά τα diesel ήταν ανώτερα, καθώς είχαν από abs,a/c, ηλ. παράθυρα, έως και αερόσακο οδηγού και φυσικά έπιαναν και τα 70 χλμ/ώρα.
Όταν λοιπόν δεν έχεις ΤΙΠΟΤΑ από όλα αυτά τα ελάχιστα; Γιατί δεν βλέπουμε το προφανες;
-
Για Αθήνα μπορεί να μην κάνει, αλλά για μια μικρή πόλη που αναγκαστικά πρέπει να πάρεις αμάξι για διαδρομές 5-6 χιλιόμετρα, αρκετές φορές την ημέρα, έχει νόημα. Εγώ πραγματικά λυπάμαι που ώρες ώρες ανάβω σβήνω το αμάξι για πολύ κοντινές αποστάσεις και δεν έχει καν ζεσταθεί. Και το χειμώνα η κατανάλωση πάει στο θεό. Για να μην μιλήσουμε για τη φθορά στο μοτέρ.
Π.χ. η δουλειά μου είναι 8χμ απο το σπίτι μου, το σχολείο των παιδιών σε ακτίνα 3χμ, το κοντινά χωριά που κινούμε για δουλειές 10-15χμ. Η ιδέα ενός φτηνού μεταφορικού ηλεκτρικού δεν είναι άσχημη. -
Σαφέστατα. Ναι.
Αλλά εδώ μιλάμε για ένα όχημα που είναι τελείως ψεύτικο κατασκευαστικά και δεν έχει ούτε τα βασικά.
Αν είχε κανονικό πλαίσιο, a/c και τελική 70χλμ/ώρα θα άλλαζαν πολλά.
Ως σχέδιο είναι ωραίο. -
Που πας άνετα με 45; Συγγρού; Βουλιαγμένης; Ακόμα και Αμαλίας πας με παραπάνω...
-
@realzeus said in Citroen Ami:
Που πας άνετα με 45; Συγγρού; Βουλιαγμένης; Ακόμα και Αμαλίας πας με παραπάνω...
Παντού πας. Το Σάββατο που κατέβηκα κέντρο με έναν φίλο με QQ, από Υπουργείο εθνικής Άμυνας μαζί φτάσαμε μέχρι Καλλιμάρμαρο με ένα Ami. Και ήταν και χαλαρά από κίνηση. Καθη
μερινές 7:30-19:30 για μέσα Αθήνα μία χαρά είναι. Μακάρι να φτάνεις σταθερά 45χλμ!Προφανώς δεν είναι για δρόμους ταχείας κυκλοφορίας.
"Η Εθνική Οδός 91 είναι η μεγαλύτερη εθνική οδός της Αττικής, καθώς συνδέει το κέντρο της Αθήνας με το Φάληρο και από εκεί με την Γλυφάδα, την Βουλιαγμένη καταλήγοντας στο Σούνιο. Από το κέντρο της Αθήνας μέχρι το Φάληρο είναι Οδός ταχείας κυκλοφορίας που είναι ευρύτερα γνωστή ως Λεωφόρος Ανδρέα Συγγρού. Από το Φάληρο έως τη Βάρκιζα, είναι γνωστή ως Λεωφόρος Ποσειδώνος και το υπόλοιπο κομμάτι ως Λεωφόρος Αθηνών - Σουνίου."
-
Είσαι κάτω από 29 ετών ...να τι μπορείς να αγοράσεις για να πάρεις τους φίλους, φίλες σου να πάτε από ΒΠ Γλυφάδα για καφέ.
-
@dublin said in Citroen Ami:
@realzeus said in Citroen Ami:
Που πας άνετα με 45; Συγγρού; Βουλιαγμένης; Ακόμα και Αμαλίας πας με παραπάνω...
Παντού πας. Το Σάββατο που κατέβηκα κέντρο με έναν φίλο με QQ, από Υπουργείο εθνικής Άμυνας μαζί φτάσαμε μέχρι Καλλιμάρμαρο με ένα Ami. Και ήταν και χαλαρά από κίνηση. Καθη
μερινές 7:30-19:30 για μέσα Αθήνα μία χαρά είναι. Μακάρι να φτάνεις σταθερά 45χλμ!Προφανώς δεν είναι για δρόμους ταχείας κυκλοφορίας.
"Η Εθνική Οδός 91 είναι η μεγαλύτερη εθνική οδός της Αττικής, καθώς συνδέει το κέντρο της Αθήνας με το Φάληρο και από εκεί με την Γλυφάδα, την Βουλιαγμένη καταλήγοντας στο Σούνιο. Από το κέντρο της Αθήνας μέχρι το Φάληρο είναι Οδός ταχείας κυκλοφορίας που είναι ευρύτερα γνωστή ως Λεωφόρος Ανδρέα Συγγρού. Από το Φάληρο έως τη Βάρκιζα, είναι γνωστή ως Λεωφόρος Ποσειδώνος και το υπόλοιπο κομμάτι ως Λεωφόρος Αθηνών - Σουνίου."
Έχουμε διαφορετική άποψη για την οδήγηση προφανώς. Αν ήταν να σέρνομαι με 40, πάω και με ποδήλατο...
-
Υπάρχουν peugeot ποδήλατα....
Είναι και ηλεκτρικά.....
Πω πω τι ποδηλαταρα είναι και αυτή; Θα τρίζει λιγότερο από QQ -
@realzeus said in Citroen Ami:
@dublin said in Citroen Ami:
@realzeus said in Citroen Ami:
Που πας άνετα με 45; Συγγρού; Βουλιαγμένης; Ακόμα και Αμαλίας πας με παραπάνω...
Παντού πας. Το Σάββατο που κατέβηκα κέντρο με έναν φίλο με QQ, από Υπουργείο εθνικής Άμυνας μαζί φτάσαμε μέχρι Καλλιμάρμαρο με ένα Ami. Και ήταν και χαλαρά από κίνηση. Καθη
μερινές 7:30-19:30 για μέσα Αθήνα μία χαρά είναι. Μακάρι να φτάνεις σταθερά 45χλμ!Προφανώς δεν είναι για δρόμους ταχείας κυκλοφορίας.
"Η Εθνική Οδός 91 είναι η μεγαλύτερη εθνική οδός της Αττικής, καθώς συνδέει το κέντρο της Αθήνας με το Φάληρο και από εκεί με την Γλυφάδα, την Βουλιαγμένη καταλήγοντας στο Σούνιο. Από το κέντρο της Αθήνας μέχρι το Φάληρο είναι Οδός ταχείας κυκλοφορίας που είναι ευρύτερα γνωστή ως Λεωφόρος Ανδρέα Συγγρού. Από το Φάληρο έως τη Βάρκιζα, είναι γνωστή ως Λεωφόρος Ποσειδώνος και το υπόλοιπο κομμάτι ως Λεωφόρος Αθηνών - Σουνίου."
Έχουμε διαφορετική άποψη για την οδήγηση προφανώς. Αν ήταν να σέρνομαι με 40, πάω και με ποδήλατο...
Άλλο τι θέλουμε και άλλο τι μπορούμε..η Αθήνα έχει πήξει από αυτοκίνητα..δεν χωράνε άλλα. Εδώ έχει μποτιλιάρισμα στην ολοκαίνουργια εθνική οδό μας! Να κάνω σφήνες με 50χλμ στην Αλεξάνδρας και την Πατησίων;;
Πάντως εγώ είμαι υπέρ των δικύκλων αν θες και την αλήθεια μου, απλά οι 2 ροδες είναι επικίνδυνες για πολύ κόσμο.
-
Ενώ το ami δεν μπλέκεται σε μποτιλιάρισμα;;;
-
Δηλαδή η Συγγρού στις 3 το απόγευμα πάει με 40;
-
@realzeus said in Citroen Ami:
Δηλαδή η Συγγρού στις 3 το απόγευμα πάει με 40;
Ξαναποσταρω το παραπάνω μου ποστ, γιατί μάλλον διαβάζεις την πρώτη γραμμή.
"Προφανώς δεν είναι για δρόμους ταχείας κυκλοφορίας.
"Η Εθνική Οδός 91 είναι η μεγαλύτερη εθνική οδός της Αττικής, καθώς συνδέει το κέντρο της Αθήνας με το Φάληρο και από εκεί με την Γλυφάδα, την Βουλιαγμένη καταλήγοντας στο Σούνιο. Από το κέντρο της Αθήνας μέχρι το Φάληρο είναι Οδός ταχείας κυκλοφορίας που είναι ευρύτερα γνωστή ως Λεωφόρος Ανδρέα Συγγρού. Από το Φάληρο έως τη Βάρκιζα, είναι γνωστή ως Λεωφόρος Ποσειδώνος και το υπόλοιπο κομμάτι."
Η Συγγρού είναι δρόμος ταχείας κυκλοφορίας, και ανήκει στην Εθνική οδό 91. Δεν μένεις Αθήνα;
-
Όχι πια, αλλά έμενα κάποτε.
Το θέμα είναι ότι στους μισούς δρόμους της ευρύτερης Αθήνας δεν βγαίνεις με αυτό το κουβαδάκι.
Συγγρού δεν πας.
Βουλιαγμένης δεν πας.
Ποσειδώνος δεν πας.
Περιφερειακή Υμηττού δεν πας.
Αττική Οδό δεν πας.
Βάρης-Κορωπίου δεν πας.Για που είναι δηλαδή; Από Πλάκα μέχρι Στύλους Ολυμπίου Διός; Κι εκεί άνετα πιάνεις πάνω από 50 το απόγευμα...
-
@realzeus said in Citroen Ami:
Όχι πια, αλλά έμενα κάποτε.
Το θέμα είναι ότι στους μισούς δρόμους της ευρύτερης Αθήνας δεν βγαίνεις με αυτό το κουβαδάκι.
Συγγρού δεν πας.
Βουλιαγμένης δεν πας.
Ποσειδώνος δεν πας.
Περιφερειακή Υμηττού δεν πας.
Αττική Οδό δεν πας.
Βάρης-Κορωπίου δεν πας.Για που είναι δηλαδή; Από Πλάκα μέχρι Στύλους Ολυμπίου Διός; Κι εκεί άνετα πιάνεις πάνω από 50 το απόγευμα...
Προφανώς αν δουλεύεις Ραφήνα από Ηλιούπολη, ή Γλυφάδα από Αμπελόκηπους να μην βολεύει, αλλά αν δουλεύεις κοντά στο σπίτι σου (υπάρχουν άνθρωποι που νοικιάζουν κοντά στις δουλειές τους!), Ή από Αγία Παρασκευή πας Χαλάνδρι για τα περισσότερα πάρε δώσε (εγώ κινούμαι για προσωπικά ζητήματα από Κατεχάκη μέχρι Σταυρό, λογιστές, γιατροί, ψώνια διασκέδαση γίνεται κατά 99% σε αυτά τα όρια), ή μένεις κέντρο/Αμπελόκηπους/Παγκράτι/Πατησίων και στο μεγαλύτερο μέρος των ορίων που έθεσες με τους παραπάνω δρόμους, τότε ναι, μία χαρά βολεύει.
Έτσι από περιέργεια, άνοιξε αύριο κάνα site να δεις τι παίζει στους δρόμους της Αθήνας στις ώρες του πηξιματος, θα καταλάβεις..
Άλλωστε δεν θα πάρουν όλοι, μην το ξεσκιζουμε. Κάποιοι θα πάρουν όμως, και τους βολεύει. Και εγώ όταν βγαίνω περιφερειακή και Αττική οδό πάω με diesel, όταν περιφέρομαι εκεί στα όρια που σου είπα, δεν παίρνω καν αυτοκίνητο. Ίσως ένα τέτοιο να υπάρχει στην οικογένεια για τα γύρω γύρω, σχολεία - φροντιστήρια, σούπερ μάρκετ, θα βόλευε με χίλια..
-
Παιδιά το παιχνιδακι αυτό είναι εξαιρετικό υπό το πρίσμα της μίσθωσης του με 50-60€ το μήνα όπως θυμάμαι κάποια άρθρα που αφορούσαν στη Γαλλία αν δεν κάνω λάθος και εννοείται εντός των πολύ κεντρικών δρόμων των διαφόρων περιοχών Δήμων της Αττικής αλλά και σε άλλες πόλεις της Ελλάδας.
Εξαιρετική λύση για να κάνεις το πήγαινε έλα στη δουλειά αν έχεις μόνο έως 10-15 χλμ πήγαινε έλα και για Σ/Μ ,καφεδάκι , φροντιστήρια, γυμναστήρια κλπ.
Με...180 ευρώ + ΦΠΑ που το βλέπω εδώ το μήνα μιλάμε για αστείο , και για αγορά με 6500 μόνο για τους κατέχοντες για να κάνουν πλακιτσα και αυτό με προϋπόθεση πως θα έχει μεγάλη αγοραστική επιτυχία και θα κρατάει μεταπώληση υψηλή στα 2-3 χρόνια να πάρεις τουλάχιστον 4κ πίσω για να πάρεις πάλι το επόμενο.
Αλήθεια μήπως υπάρχει κάποιος χρονικός περιορισμός διακράτησης του αφού κάνεις χρήση της επιδότησης του κράτους;
Εδώ προς το παρόν η δουλίτσα θα πάει όπως σε προηγούμενο ποστ νομίζω του storm το οποίο δεν άνοιγε το λινκ και είχε φωτό με αγκαλιές Μωυσή- Εισαγωγέα με ταράτατζουμ ταράτατζουμ στην Χάλκη. -
@dublin said in Citroen Ami:
@realzeus said in Citroen Ami:
Όχι πια, αλλά έμενα κάποτε.
Το θέμα είναι ότι στους μισούς δρόμους της ευρύτερης Αθήνας δεν βγαίνεις με αυτό το κουβαδάκι.
Συγγρού δεν πας.
Βουλιαγμένης δεν πας.
Ποσειδώνος δεν πας.
Περιφερειακή Υμηττού δεν πας.
Αττική Οδό δεν πας.
Βάρης-Κορωπίου δεν πας.Για που είναι δηλαδή; Από Πλάκα μέχρι Στύλους Ολυμπίου Διός; Κι εκεί άνετα πιάνεις πάνω από 50 το απόγευμα...
Προφανώς αν δουλεύεις Ραφήνα από Ηλιούπολη, ή Γλυφάδα από Αμπελόκηπους να μην βολεύει, αλλά αν δουλεύεις κοντά στο σπίτι σου (υπάρχουν άνθρωποι που νοικιάζουν κοντά στις δουλειές τους!), Ή από Αγία Παρασκευή πας Χαλάνδρι για τα περισσότερα πάρε δώσε (εγώ κινούμαι για προσωπικά ζητήματα από Κατεχάκη μέχρι Σταυρό, λογιστές, γιατροί, ψώνια διασκέδαση γίνεται κατά 99% σε αυτά τα όρια), ή μένεις κέντρο/Αμπελόκηπους/Παγκράτι/Πατησίων και στο μεγαλύτερο μέρος των ορίων που έθεσες με τους παραπάνω δρόμους, τότε ναι, μία χαρά βολεύει.
Έτσι από περιέργεια, άνοιξε αύριο κάνα site να δεις τι παίζει στους δρόμους της Αθήνας στις ώρες του πηξιματος, θα καταλάβεις..
Άλλωστε δεν θα πάρουν όλοι, μην το ξεσκιζουμε. Κάποιοι θα πάρουν όμως, και τους βολεύει. Και εγώ όταν βγαίνω περιφερειακή και Αττική οδό πάω με diesel, όταν περιφέρομαι εκεί στα όρια που σου είπα, δεν παίρνω καν αυτοκίνητο. Ίσως ένα τέτοιο να υπάρχει στην οικογένεια για τα γύρω γύρω, σχολεία - φροντιστήρια, σούπερ μάρκετ, θα βόλευε με χίλια..
Μιλάς για χρήση ποδηλάτου δηλαδή... (μόνος σου είπες ότι δεν παίρνεις αυτοκίνητο για αυτές τις διαδρομές).
-
Κατά τύχη μόλις το είδα στο fb.
-
Πάντως όταν κινούμαι στην πόλη για δουλειές, χωρίς κανένα ταξίδι, ή διαδρομή στην Α.Ο. η μωτ που γράφει το αμάξι είναι 21-24 χαω...
-
@vagkirk said in Citroen Ami:
Παιδιά το παιχνιδακι αυτό είναι εξαιρετικό υπό το πρίσμα της μίσθωσης του με 50-60€ το μήνα όπως θυμάμαι κάποια άρθρα που αφορούσαν στη Γαλλία αν δεν κάνω λάθος και εννοείται εντός των πολύ κεντρικών δρόμων των διαφόρων περιοχών Δήμων της Αττικής αλλά και σε άλλες πόλεις της Ελλάδας.
Εξαιρετική λύση για να κάνεις το πήγαινε έλα στη δουλειά αν έχεις μόνο έως 10-15 χλμ πήγαινε έλα και για Σ/Μ ,καφεδάκι , φροντιστήρια, γυμναστήρια κλπ.Ακριβώς!! Στην Γαλλία ξεκινάει από €20/μήνα (όπως έγραψα)....έτσι ΟΚ το συζητάμε. Με €20 (5 σουβλάκια) και εγώ είχα ένα στο γκαράζ να κάθεται και να πηγαίνω ΣΜ, γυμναστήριο κλπ, δλδ αποστάσεις 2-3χλμ. Αλλά μέχρι εκεί....όμως δεν θα έδινα €6.500...αλλά θα έδινα €240/χρόνο.
Για αυτό έγραψα, ότι για Ελλάδα (και δη Αθήνα) δεν κάνει, γιατί έχει πολύ περιορισμένο εύρος κυκλοφορίας και είναι ακριβό.
Και ναι, στους δρόμους ταχείας κυκλοφορίας (π.χ. Συγγρού, Λαυρίου, Μαραθώνος κλπ.) είναι επικίνδυνο να πηγαίνεις με 45χαω. εκτός από όταν έχει μποτιλιάρισμα.
-
Στην Γαλλία δεν ξεκινά από 20 € τον μήνα. Στην Γαλλία ξεκινά από 20 € τον μήνα leasing για 4 χρόνια αφού έχεις δώσει μπροστά 3500 € .
Εκτός αν κατάλαβα λάθος.
Citroen Ami