-
@a65 said in Toyota Yaris Cross:
@spi_duster said in Toyota Yaris Cross:
Πανεμορφο.
Εντάξει σε άλλους δεν αρέσει το μπροστινό, είναι κάπως ρομβοειδές και ιδιαίτερο.
Πιστεύω χάνει πόντους εμφάνισης μπροστά στο c-hr, αλλά έτσι είναι αυτά το '90 που είχε βγεί η celica με τα φώτα που σηκωνόταν όλοι τη χάζευαν και τα άλλα μοντέλα φαινόταν φτωχοί συγγενείς.Ξέρω'γω, κάποιους λόγους θα έχει το C-HR που είναι πολύ ακριβότερο από το Yaris Cross και σίγουρα δεν είναι οι χώροι του και κ χώρος αποσκευών!
Το ομορφότερο Toyota μαζικής παραγωγής χαλαρά.. αλλά του στερεί αρκετούς πόντους πρακτικότητας δυστυχώς.
-
@dublin said in Toyota Yaris Cross:
@a65 said in Toyota Yaris Cross:
@spi_duster said in Toyota Yaris Cross:
Πανεμορφο.
Εντάξει σε άλλους δεν αρέσει το μπροστινό, είναι κάπως ρομβοειδές και ιδιαίτερο.
Πιστεύω χάνει πόντους εμφάνισης μπροστά στο c-hr, αλλά έτσι είναι αυτά το '90 που είχε βγεί η celica με τα φώτα που σηκωνόταν όλοι τη χάζευαν και τα άλλα μοντέλα φαινόταν φτωχοί συγγενείς.Ξέρω'γω, κάποιους λόγους θα έχει το C-HR που είναι πολύ ακριβότερο από το Yaris Cross και σίγουρα δεν είναι οι χώροι του και κ χώρος αποσκευών!
Το ομορφότερο Toyota μαζικής παραγωγής χαλαρά.. αλλά του στερεί αρκετούς πόντους πρακτικότητας δυστυχώς.
Από θέμα εμφάνισης το coupe φαίνεται πιο όμορφο, για τη τιμή μη το λες άμα συγκρίνει κάποιος τις τιμές στο διαμορφωτή σχεδόν τα ίδια έρχονται οι εκδόσεις με double wishbone, το chr δίνει μεγαλύτερο κινητήρα και το cross την τετρακίνηση
.
-
@jorge_greek said in Toyota Yaris Cross:
Volvo XC40
Nαι και υποθετω ειναι πολυ πιο premium. Mηπως ειναι το VOLVO που γραφουν αρνητικα σχολια παντου? Το εχουμε ξαναφερει ισως, αλλα μερικα 'πραγματα', απλα οπως ενα φωτακι, εν ετη 2022 επρεπε να ειναι στανταρντ σε ολα τα αυτοκινητα.
-
@a65 said in Toyota Yaris Cross:
@dublin said in Toyota Yaris Cross:
@a65 said in Toyota Yaris Cross:
@spi_duster said in Toyota Yaris Cross:
Πανεμορφο.
Εντάξει σε άλλους δεν αρέσει το μπροστινό, είναι κάπως ρομβοειδές και ιδιαίτερο.
Πιστεύω χάνει πόντους εμφάνισης μπροστά στο c-hr, αλλά έτσι είναι αυτά το '90 που είχε βγεί η celica με τα φώτα που σηκωνόταν όλοι τη χάζευαν και τα άλλα μοντέλα φαινόταν φτωχοί συγγενείς.Ξέρω'γω, κάποιους λόγους θα έχει το C-HR που είναι πολύ ακριβότερο από το Yaris Cross και σίγουρα δεν είναι οι χώροι του και κ χώρος αποσκευών!
Το ομορφότερο Toyota μαζικής παραγωγής χαλαρά.. αλλά του στερεί αρκετούς πόντους πρακτικότητας δυστυχώς.
Από θέμα εμφάνισης το coupe φαίνεται πιο όμορφο, για τη τιμή μη το λες άμα συγκρίνει κάποιος τις τιμές στο διαμορφωτή σχεδόν τα ίδια έρχονται οι εκδόσεις με double wishbone, το chr δίνει μεγαλύτερο κινητήρα και το cross την τετρακίνηση
.
Κάτσε! Το ένα ξεκινάει από 24.370 και το άλλο από 18.270 (21.120 το hybrid).
C-HR με 21.000 ούτε μεταχειρισμένο δεν βρίσκεις (- που λέει ο λόγος).
-
Είμαι μεταξύ της έκδοσης Active plus και Style σε υβριδικό.
Ουσιαστικά τα παραπάνω που έχει η Style είναι τα εξής:
Φιμε, οθονη καλυτερη 9αρα HD, προβολείς Led, ασυρματη συνδεση κινητου για carplay, πλοήγηση δικιά του, ζαντες μαυρες πιο σύγχρονες (17αρες) , κουμπί για εκκίνηση κινητήρα, φώτα ημέρας με οδηγο φωτισμού λεντ, φλας με οδηγο φωτισμού λεντΔιαφορά στην τιμή: 1850-1900 ευρώ. Και την Active plus να επέλεγα σίγουρα θα πάω για φιμέ και ίσως στο μέλλον πειστώ και για καμιά μεταχειρισμένη πιο όμορφη ζάντα. Δώστε καμιά γνώμη να πάρουμε την απόφαση. Ευχαριστώ πολύ συνφορουμιτες!
-
@kostas2310 said in Toyota Yaris Cross:
Είμαι μεταξύ της έκδοσης Active plus και Style σε υβριδικό.
Ουσιαστικά τα παραπάνω που έχει η Style είναι τα εξής:
Φιμε, οθονη καλυτερη 9αρα HD, προβολείς Led, ασυρματη συνδεση κινητου για carplay, πλοήγηση δικιά του, ζαντες μαυρες πιο σύγχρονες (17αρες) , κουμπί για εκκίνηση κινητήρα, φώτα ημέρας με οδηγο φωτισμού λεντ, φλας με οδηγο φωτισμού λεντΔιαφορά στην τιμή: 1850-1900 ευρώ. Και την Active plus να επέλεγα σίγουρα θα πάω για φιμέ και ίσως στο μέλλον πειστώ και για καμιά μεταχειρισμένη πιο όμορφη ζάντα. Δώστε καμιά γνώμη να πάρουμε την απόφαση. Ευχαριστώ πολύ συνφορουμιτες!
Style
-
@kostas2310 said in Toyota Yaris Cross:
Είμαι μεταξύ της έκδοσης Active plus και Style σε υβριδικό.
Μόνο εσύ μπορείς να το απαντήσεις. Το βασικό που έχει είναι τα φώτα led, τα υπόλοιπα είναι επουσιώδη. Εαν μπορείς να πληρώσεις την διαφορά προφανώς πας για Style...όσο πιο καλό εξοπλισμό τόσο το καλύτερο.
-
@kostas2310 said in Toyota Yaris Cross:
Είμαι μεταξύ της έκδοσης Active plus και Style σε υβριδικό.
Ουσιαστικά τα παραπάνω που έχει η Style είναι τα εξής:
Φιμε, οθονη καλυτερη 9αρα HD, προβολείς Led, ασυρματη συνδεση κινητου για carplay, πλοήγηση δικιά του, ζαντες μαυρες πιο σύγχρονες (17αρες) , κουμπί για εκκίνηση κινητήρα, φώτα ημέρας με οδηγο φωτισμού λεντ, φλας με οδηγο φωτισμού λεντΔιαφορά στην τιμή: 1850-1900 ευρώ. Και την Active plus να επέλεγα σίγουρα θα πάω για φιμέ και ίσως στο μέλλον πειστώ και για καμιά μεταχειρισμένη πιο όμορφη ζάντα. Δώστε καμιά γνώμη να πάρουμε την απόφαση. Ευχαριστώ πολύ συνφορουμιτες!
Ειχα και εγω αυτα τα διλημματα και ο πωλητης μου ειπε το εξής. Αν θες παραπανω εξοπλισμο κατευθειαν σε style ειδάλως σκετη active. H active plus δε προσφερει τιποτα ουσιαστικο σε σχεση με την active.
-
Δεν λέω έχεις ενα point. Απλώς κατ' εμέ και τις active plus με active να συγκρίνεις δεν αξίζει θεωρώ να πας στην active που δεν έχει φώτα ομίχλης, ούτε ψηφιακό καντράν. Έχοντας οδηγήσει σε ομίχλη με άλλα αυτοκίνητα που έχουν φώτα ομίχλης, θεωρώ ότι όλο και κάτι σου προσφέρουν. Άρα σίγουρα απορρίπτω την active. Το δίλημμα άρα παραμένει active plus ή style, ευχαριστώ πάντως πολύ για τις απαντήσεις σας!
-
Θα συμφωνησω να αφησεις την Active+ και να διαλεξεις αναμεσα σε Active και Style αναλογα με το ποσοδιατεθημενος εισαι να κανεις aftermarket modifications later.
3 χιλιαρικα διαφορα ειναι αρκετα και δεν δινει τετοιο value η Style, ωστοσο εχει καποια πραγματα που δε μπορεις να τα προσθεσεις αργοτερα, με κυριοτερο το νεο infortainment. Κρινε το ποσο σε ενδιαφερουν και κινησου αναλογα
-
Στο ιδιο διλημμα επελεξα Active τελικα και καποια στιγμη θα προσθεσω τα led που θεωρω το μονο που αξιζει ουσιαστικα απο την Style.
-
@osfp said in Toyota Yaris Cross:
ωστοσο εχει καποια πραγματα που δε μπορεις να τα προσθεσεις αργοτερα, με κυριοτερο το νεο infortainment. Κρινε το ποσο σε ενδιαφερουν και κινησου αναλογα
Συμφωνώ, αλλά κυριότερο θεωρώ τα led και όχι το infotainment (μια χαρά ειναι και η 8αρα), ενώ led εχουν αμφίβολο αποτέλεσμα μετά και σίγουρα ποτέ δεν θα είναι σαν εργοστασιακά.
-
@fanis75 said in Toyota Yaris Cross:
@osfp said in Toyota Yaris Cross:
ωστοσο εχει καποια πραγματα που δε μπορεις να τα προσθεσεις αργοτερα, με κυριοτερο το νεο infortainment. Κρινε το ποσο σε ενδιαφερουν και κινησου αναλογα
Συμφωνώ, αλλά κυριότερο θεωρώ τα led και όχι το infotainment (μια χαρά ειναι και η 8αρα), ενώ led εχουν αμφίβολο αποτέλεσμα μετά και σίγουρα ποτέ δεν θα είναι σαν εργοστασιακά.
Με επώνυμους led λαμπτηρες (και όχι κινεζιες του κιλού) μπορείς να έχεις πολύ ικανοποιητικό αποτέλεσμα. Σίγουρα δεν θα φτάνει αισθητικά το εργοστασιακό led, αλλά σε απόδοση φωτισμου δεν θα υπολείπεται.
-
@fanis75 said in Toyota Yaris Cross:
@osfp said in Toyota Yaris Cross:
ωστοσο εχει καποια πραγματα που δε μπορεις να τα προσθεσεις αργοτερα, με κυριοτερο το νεο infortainment. Κρινε το ποσο σε ενδιαφερουν και κινησου αναλογα
Συμφωνώ, αλλά κυριότερο θεωρώ τα led και όχι το infotainment (μια χαρά ειναι και η 8αρα), ενώ led εχουν αμφίβολο αποτέλεσμα μετά και σίγουρα ποτέ δεν θα είναι σαν εργοστασιακά.
Η αληθεια ομως ειναι Φανη οτι αφου εχει projectors μπορεις πολυ οικονομικα να βαλεις τα LED μετα, και δεν χανεις και κατι σε εμφανηση αφου δεν εχουν καποια διαγραμμηση οπως σε αλλα αυτοκινητα. Ακομα και να τα αλλαξεις πολλαπλες φορες το κοστος ειναι πολυ μικρο.
Απο την αλλη το infotainment το τονιζω ΟΧΙ για την 9αρα HD αλλα γιατι ειναι η "νεα version" και οτι αναβαθμισεις βγουν μελλοντικα δε θα ισχυουν για το παλιο. Και σημερα δεν δινει κατι σπουδαιο το καινουριο, αλλα επειδη αυτοκινητο δεν αλλαζεις καθε 2 χρονια οπως το κινητο, μπορει να σε ενοχλησει το να χανεις "δωρεαν καλουδια" τα επομενα χρονια.
-
@kostas2310 said in Toyota Yaris Cross:
Δεν λέω έχεις ενα point. Απλώς κατ' εμέ και τις active plus με active να συγκρίνεις δεν αξίζει θεωρώ να πας στην active που δεν έχει φώτα ομίχλης, ούτε ψηφιακό καντράν. Έχοντας οδηγήσει σε ομίχλη με άλλα αυτοκίνητα που έχουν φώτα ομίχλης, θεωρώ ότι όλο και κάτι σου προσφέρουν. Άρα σίγουρα απορρίπτω την active. Το δίλημμα άρα παραμένει active plus ή style, ευχαριστώ πάντως πολύ για τις απαντήσεις σας!
Εδω εισαι πολυ λαθος. Προβολεις ομιχλης βαζεις οποτε θες ειτε απο ebay με ενα 50 ρικο ειτε γνησιους με ενα 500 ρικο. Εχω βαλει στο προηγουμενο yaris απο ebay και δε ειχα κανενα θεμα. Τωρα οσο αφοα το ψηφιακο καντραν παλι λαθος εισαι. Η active εχει ψηφιακο καντραν η active plus εχει αναλογικο. Η μονη διαφορα ειναι η οθονη πληροφοριων που στην active ειναι 4 ιντσες και στην active plus 7 ιντσες αρα πιο εντυπωσιακη και ευαναγνωστη.
-
Σε ενα καινούριο αμάξι αξίζει να ρισκάρεις να βάζεις μόνους σου προβολείς ομίχλης; Δεν ξέρω δεν θα το έκανα. και δεν ξέρω τι ισχύει και με την εγγύηση μετά. Για το καντράν το ίδιο λέμε η active plus έχει πολύ μεγαλύτερη οθόνη πληροφοριών που είναι σίγουρα πιο εντυπωσιακή και ευανάγνωστη. Η Active έχει το άλλο σύστημα με τα "κυάλια" και την TFT 4,2 ιντσες
-
@kostas2310 said in Toyota Yaris Cross:
Σε ενα καινούριο αμάξι αξίζει να ρισκάρεις να βάζεις μόνους σου προβολείς ομίχλης; Δεν ξέρω δεν θα το έκανα. και δεν ξέρω τι ισχύει και με την εγγύηση μετά. Για το καντράν το ίδιο λέμε η active plus έχει πολύ μεγαλύτερη οθόνη πληροφοριών που είναι σίγουρα πιο εντυπωσιακή και ευανάγνωστη. Η Active έχει το άλλο σύστημα με τα "κυάλια" και την TFT 4,2 ιντσες
Για το καντραν συμφωνω. Για τα προβολακια ποτε κανεις δε εχασε εγγυηση. Αν πιανει το χερι σου το κανεις μονος σου αν δε πιανει πας σε ηλεκτρολογο. Αν θες και καλα τα γνησια στα βαζει η τογιοτα με ενα 500ρικο. Για το καινουργιο που λες δε εχεις δικιο. Εδω ενα συναγερμο βαζεις και ξηλωνεται ολο το αμαξι. Τ α προβολακια πολυ πιο απλη διαδικασια μια καλωδιωση ειναι που πολλες φορες υπαρχει ηδη ενας ρελες και ενας διακοπτης. Αυτα στα λεω διοτι οι μεγαλες διαφορες ειναι απο style και πανω, Αν ειναι να δωσεις συν 1000 δωσε παραπανω και παρε style ωστε να αξιζει το κοπο
-
Πάρε Style να γουστάρεις!
-
-
Στο αυτοκίνητο που έχεις, έχεις ομίχλης τώρα? Αν ναι ποσο συχνα τα χρειάστηκες? Εγώ προσωπικά 8 χρόνια με αυτοκίνητο με ομίχλης ούτε ξέρω πως ενεργοποιούνται γιατί δεν τα χρειάστηκα. Οπότε και η επιλογή μου μεταξύ active και active+ ήταν πολύ εύκολη για το active.
Offtopic: θυμάμαι όταν το 2001 αγόρασα το 206 και στην παρουσίαση απο τον πωλητή μου έδειχνε μια θήκη κάτω απο το κάθισμα του συνοδηγού. Την ξαναανοιξα το 2010 όταν το πουλησα μήπως έχω ξεχάσει τίποτα. Αυτο που θέλω να πω ότι όλα είναι μάρκετινγκ. Κάτσε και σκέψου τι πραγματικά χρειάζεσαι σύμφωνα με την εως τώρα εμπειρία σου και ποση συχνή χρήση κάνεις και τότε θα κάνεις την πιο σωστή επιλογή ΓΙΑ ΕΣΕΝΑ.
Toyota Yaris Cross