-
@dublin said in Νέο αυτοκίνητο Corsa / Clio / 208:
@nascar1 said in Νέο αυτοκίνητο Corsa / Clio / 208:
Προσωπικά πάντως οι αισθητήρες ειδικά για πίσω με βολεύουν πολύ πολύ περισσότερο από κάμερα. Ήθελα καιρό να το πω και διαβάζοντας τα θέματα περί εξοπλισμού το θυμήθηκα... Ίσως επειδή όταν κάνω όπισθεν από συνήθεια κοιτάω πίσω ή καθρέπτες οπότε βρίσκω απείρως πιο χρήσιμο τον ήχο...
Ναι! H πρώτη αισθητήρια γραμμή ενός θηλαστικού είναι συνήθως η ακοή. Όπως πολύ σωστά αναφέρεις, πρακτικά χρησιμοποιώντας τον ήχο και την όραση για κάποια άλλη ενέργεια, αποδίδεις καλύτερα, γρηγορότερα, ασφαλέστερα.
"Hearing is our fastest sense. Horowitz says that it takes our brain at least one-quarter of a second to process visual recognition. But sound? You can recognize a sound in 0.05 seconds. And our brain is so adept at hearing the differences between sounds, we can sense changes of sound that occur in "less than a millionth of a second," according to Horowitz's book. Why this need for auditory speed? It's our evolutionarily-shaped emergency response system. It let our ancestors hear a twig snap in the woods at night, when all was supposed to be quiet and they couldn't see. Yet, for most of us, we're wired to tune out non-essential sound, so the world doesn't feel like a sensory overload."
δουβλη εχεις καμερο στο δυοοχτω ή οχι?
-
δεν διαβαζω παραπισω.
να πω μονο οτι το κορσα ειναι μια χαρα αμαξακι, πολυ πιο σφιχτο απο το ιδιο σε 208.
το 208 εχει πολλα θεματα με τα ηλεκτρικά ή οχι με τα ηλεκτρικα, ηταν αντιπροσωπεια κανενα διμηνο χωρις εξηγηση βλαβης,
και το κορσα καμποσες φορες εχει μπει μεσα για το αντ μπλου βασικα, οποτε γουσταρει σου λεει οτι δεν εχει και ας ειναι γεματο και μενει,
απο το νεο κλιο δεν εχω ιδεα, ενα παλιο που εχει η γατα ειναι μια χαρα αν και με κατω απο 50k. πανακριβα ομως σερβις, δεν θυμαμαι να εχω πεσει κατω απο 500αρα. πετρελαιο του 2015. μαλιστα αυτο με τους ιμαντες ηταν για γιουπορν το ποσο.
εχω βεβαια μια ψιλοεμπειρια απο νεο μικρα με ιδια μηχανη. ηλεκτρικα θεματα. χωρις να εχει κατι σουπερ ντουπερ.
οποτε το πολυ-πολυ κλιο.
βασικα για μικρο θα πηγαινα σε ενα δυαρι ματσουντα να κοιμαμαι ησυχος. -
Ενας ακόμα επικός σχολιασμός από γάτο!!!
-
Γατε το αυτο για το ματσουντα αλλα με τοσα μπιμπλικια υπνος γιοκ με μοντελα του 20συν.
-
@Vinternoll γιατι οχι Κλιο σε ντιζελ;
-
@gatoz said in Νέο αυτοκίνητο Corsa / Clio / 208:
@dublin said in Νέο αυτοκίνητο Corsa / Clio / 208:
@nascar1 said in Νέο αυτοκίνητο Corsa / Clio / 208:
Προσωπικά πάντως οι αισθητήρες ειδικά για πίσω με βολεύουν πολύ πολύ περισσότερο από κάμερα. Ήθελα καιρό να το πω και διαβάζοντας τα θέματα περί εξοπλισμού το θυμήθηκα... Ίσως επειδή όταν κάνω όπισθεν από συνήθεια κοιτάω πίσω ή καθρέπτες οπότε βρίσκω απείρως πιο χρήσιμο τον ήχο...
Ναι! H πρώτη αισθητήρια γραμμή ενός θηλαστικού είναι συνήθως η ακοή. Όπως πολύ σωστά αναφέρεις, πρακτικά χρησιμοποιώντας τον ήχο και την όραση για κάποια άλλη ενέργεια, αποδίδεις καλύτερα, γρηγορότερα, ασφαλέστερα.
"Hearing is our fastest sense. Horowitz says that it takes our brain at least one-quarter of a second to process visual recognition. But sound? You can recognize a sound in 0.05 seconds. And our brain is so adept at hearing the differences between sounds, we can sense changes of sound that occur in "less than a millionth of a second," according to Horowitz's book. Why this need for auditory speed? It's our evolutionarily-shaped emergency response system. It let our ancestors hear a twig snap in the woods at night, when all was supposed to be quiet and they couldn't see. Yet, for most of us, we're wired to tune out non-essential sound, so the world doesn't feel like a sensory overload."
δουβλη εχεις καμερο στο δυοοχτω ή οχι?
Ναι βρε, το παλιό Allure έχω, με μπλε λεπτομέρειες και καθίσματα μέσα και το 3D i-cockpit. Προτιμάς κάμερα εσύ;
-
Ευχαριστώ πολύ όλους για τις απαντήσεις.
Οπότε πρέπει να παίξω τέτρις με έξτρα εξοπλισμό και μπάτζετ για να φτιάξω ένα καλό πακέτο. Θέλω διαφορά από τα έξτρα συστήματα αλλά αν τα βάλω όλα τότε ανεβαίνει πολύ η τιμή.Επειδή πάντα παρκάρω με καθρέφτες χωρίς να γυρίζω κεφάλι, στα τεστ ντραιβ βρήκα την κάμερα μαζί με τα μπιπ μπιπ πολύ χρήσιμα οπότε την έχω στα βασικά του εξοπλισμού. Θα προσπαθήσω να στρίμωξω μέσα και τους μπροστινούς αισθητήρες για περισσότερη ευκολία.
@ad276 said in Νέο αυτοκίνητο Corsa / Clio / 208:
@Vinternoll γιατι οχι Κλιο σε ντιζελ;
Ανεβαίνει στα 23.000€ και με 23 500€ μέχρι την προηγούμενη Παρασκευή έπαιρνες το νέο 308 πετρέλαιο.
@gatoz said in Νέο αυτοκίνητο Corsa / Clio / 208:
δεν διαβαζω παραπισω.
να πω μονο οτι το κορσα ειναι μια χαρα αμαξακι, πολυ πιο σφιχτο απο το ιδιο σε 208.
το 208 εχει πολλα θεματα με τα ηλεκτρικά ή οχι με τα ηλεκτρικα, ηταν αντιπροσωπεια κανενα διμηνο χωρις εξηγηση βλαβης,
και το κορσα καμποσες φορες εχει μπει μεσα για το αντ μπλου βασικα, οποτε γουσταρει σου λεει οτι δεν εχει και ας ειναι γεματο και μενει,
απο το νεο κλιο δεν εχω ιδεα, ενα παλιο που εχει η γατα ειναι μια χαρα αν και με κατω απο 50k. πανακριβα ομως σερβις, δεν θυμαμαι να εχω πεσει κατω απο 500αρα. πετρελαιο του 2015. μαλιστα αυτο με τους ιμαντες ηταν για γιουπορν το ποσο.
εχω βεβαια μια ψιλοεμπειρια απο νεο μικρα με ιδια μηχανη. ηλεκτρικα θεματα. χωρις να εχει κατι σουπερ ντουπερ.
οποτε το πολυ-πολυ κλιο.
βασικα για μικρο θα πηγαινα σε ενα δυαρι ματσουντα να κοιμαμαι ησυχος.Ευχαριστώ για την παρέμβαση. Δεν μπόρεσα να βρω τις παλιές αναρτήσεις σου σε σχέση με το Corsa που χρησιμοποίησες (επειδή δεν διάβασες πίσω, κάποιος είχε αναφερθει ότι είχες καποια θεματα με Corsa).
Οπότε μόνο το adblue είχε θέμα και τελικά λύθηκε; Το έχεις ακόμη το αμάξι; Τα Σέρβις λογικές τιμές;Τι είναι το ματσουντα οεο;;;
-
@vinternoll said in Νέο αυτοκίνητο Corsa / Clio / 208:
Ευχαριστώ πολύ όλους για τις απαντήσεις.
Οπότε πρέπει να παίξω τέτρις με έξτρα εξοπλισμό και μπάτζετ για να φτιάξω ένα καλό πακέτο. Θέλω διαφορά από τα έξτρα συστήματα αλλά αν τα βάλω όλα τότε ανεβαίνει πολύ η τιμή.Επειδή πάντα παρκάρω με καθρέφτες χωρίς να γυρίζω κεφάλι, στα τεστ ντραιβ βρήκα την κάμερα μαζί με τα μπιπ μπιπ πολύ χρήσιμα οπότε την έχω στα βασικά του εξοπλισμού. Θα προσπαθήσω να στρίμωξω μέσα και τους μπροστινούς αισθητήρες για περισσότερη ευκολία.
@ad276 said in Νέο αυτοκίνητο Corsa / Clio / 208:
@Vinternoll γιατι οχι Κλιο σε ντιζελ;
Ανεβαίνει στα 23.000€ και με 23 500€ μέχρι την προηγούμενη Παρασκευή έπαιρνες το νέο 308 πετρέλαιο.
@gatoz said in Νέο αυτοκίνητο Corsa / Clio / 208:
δεν διαβαζω παραπισω.
να πω μονο οτι το κορσα ειναι μια χαρα αμαξακι, πολυ πιο σφιχτο απο το ιδιο σε 208.
το 208 εχει πολλα θεματα με τα ηλεκτρικά ή οχι με τα ηλεκτρικα, ηταν αντιπροσωπεια κανενα διμηνο χωρις εξηγηση βλαβης,
και το κορσα καμποσες φορες εχει μπει μεσα για το αντ μπλου βασικα, οποτε γουσταρει σου λεει οτι δεν εχει και ας ειναι γεματο και μενει,
απο το νεο κλιο δεν εχω ιδεα, ενα παλιο που εχει η γατα ειναι μια χαρα αν και με κατω απο 50k. πανακριβα ομως σερβις, δεν θυμαμαι να εχω πεσει κατω απο 500αρα. πετρελαιο του 2015. μαλιστα αυτο με τους ιμαντες ηταν για γιουπορν το ποσο.
εχω βεβαια μια ψιλοεμπειρια απο νεο μικρα με ιδια μηχανη. ηλεκτρικα θεματα. χωρις να εχει κατι σουπερ ντουπερ.
οποτε το πολυ-πολυ κλιο.
βασικα για μικρο θα πηγαινα σε ενα δυαρι ματσουντα να κοιμαμαι ησυχος.Ευχαριστώ για την παρέμβαση. Δεν μπόρεσα να βρω τις παλιές αναρτήσεις σου σε σχέση με το Corsa που χρησιμοποίησες (επειδή δεν διάβασες πίσω, κάποιος είχε αναφερθει ότι είχες καποια θεματα με Corsa).
Οπότε μόνο το adblue είχε θέμα και τελικά λύθηκε; Το έχεις ακόμη το αμάξι; Τα Σέρβις λογικές τιμές;Τι είναι το ματσουντα οεο;;;
Είδες άμα δεν ξέρεις τη γατίσια γλώσσα?
Ματσούντα=MAZDA
-
Ναι, καλά λέει ο γάτος. Μην παίρνεις κανένα από τα 3 ολοκαίνουργια του τίτλου, αλλά πάρε το παμπάλαιο Μάζντα που δεν έχει κυκλοφορήσει σχεδόν καθόλου στην αγορά, που δεν θα υπάρχει βίδα σε 10 χρόνια, και που αλλάζει σε λίγα μηνάκια.
-
@dstou said in Νέο αυτοκίνητο Corsa / Clio / 208:
Ναι, καλά λέει ο γάτος. Μην παίρνεις κανένα από τα 3 ολοκαίνουργια του τίτλου, αλλά πάρε το παμπάλαιο Μάζντα που δεν έχει κυκλοφορήσει σχεδόν καθόλου στην αγορά, που δεν θα υπάρχει βίδα σε 10 χρόνια, και που αλλάζει σε λίγα μηνάκια.
To Mazda 2 χανει μονο σε χωρους σε τιποτα αλλο.Ειναι πολυ παρεξηγημενο.Ειναι ατμοσφαιρικο 1500αρι με ηπιο υβριδικο συστημα σε καποιες εκδοσεις και ειναι και made in japan.Το υφισταμενο δεν θα καταργηθει και θα πωλειται παραλληλα.Και φυσικα ειναι πολυ ομορφο ειδικα στο κοκκινο.
-
Οδήγησα πρόσφατα το κλιό Γιατί είχα σε σέρβις παρατεταμένο το ντάτσια. Απίστευτο πάτημα και άνεση, θύμιζε μεγαλύτερη κατηγορία, μεγκάν δηλαδή. Το μάζντα είναι μικρό, σφικτό, παλιό, ανύπαρκτο και με πολύ περιορισμένη γκάμα καυσίμων και κινητήρα. Μόνο σαν ανέκδοτο η συνολική σύγκριση με τα 3 του τίτλου παρά τα όποια άλλα πλεονεκτήματα μπορεί να έχει. Το αμάξι τελείωσε πριν καν αρχίσει στην ντόπια αγορά, μηδέν ανταλλακτικά σε μερικά χρόνια, θα με θυμηθείτε.
-
Απο που πηγαζουν οι πληροφοριες σου περι μη υπαρξης ανταλακτικων;Παντως σε συνολικο μηκος ηταν μεχρι πριν το νεο Φαμπια το μακρυτερο σουπερμινι χωρις ομως να ειναι το πιο χωροταξικα ανετο.
-
Το clio το έχω οδηγήσει και σε πάτημα είναι πολύ ανώτερο από corsa, i20. Πραγματικά σαν να οδηγείς αυτοκίνητο μεγαλύτερης κατηγορίας. Για 208 και Mazda δεν έχω άποψη.
Το τιμόνι στο clio δεν ακούει πολύ καλά, αλλά οκ δεν νομίζω ότι θα είναι πρόβλημα για το μέσο οδηγό. -
το παραπονο παντως της γατας απο τη χρηση του κλιο, μηπως και με ψησει για κατι αλλο καθως και δικο της ονειρο ειναι ενα αυτοματο μαζντα δυο, σε σχεση με το προηγουμενο που ειχε, ενα σουιφτ 1.2 βενζινη, ειναι πως δεν παει καθολου, δεν τραβαει πουθενα, ειναι πασατεμπος στο δρομο και αδιαφορο, και σε οτι ζημια βγαλει χρειαζεται να με παρει τηλεφωνο να πληρωσω πολλα που μετα θα τα στερηθει απο αμεση χρηματοδοτηση.... ακομη θυμαμαι το πρωτο σερβις με τα 500 μονο λαδια και θελω να ξεχασω το ασεμνο των πεντε ετων με τους ιμαντες.
η τελευταια μου πολυετης εμπειρια με ματσουντα δυο σταματαει στα 2011 που μου κλεψανε ενα πρασινακι. ηταν γαματο. σε ολα του. τελος. οτιδηποτε αλλο οσο και σε καποιους δειχνει πιο σενσιμπλ ειναι γαλλικη οδοντοκρεμα -
Πληροφορίες για μη ύπαρξη ανταλλακτικών δεν έχω ούτε για το Μάζντα, ούτε για κανένα άλλο ιχ. Ξέρω όμως απλή αριθμητική. 190 Μάζντα πουλήθηκαν πέρισυ, πιθανόν την τελευταία χρονιά του ως μοντέλο στην αγορά. Την ίδια χρονιά οι άλλοι είχαν 1.900 Κλιό, 3.500 208, και 3.200 Κόρσα, χώρια τον αμαζόνιο ποταμό των μεταχειρισμένων που θα έρθουν από τα εν λόγω μοντέλα σε λίγα χρόνια από ευρώπη. Σκέφτομαι εγώ τώρα, βρε λες το Μάζντα σε μερικά χρόνια να έχει ανταλλακτικά?
Εννοώ να υπάρχουν διαθέσιμα εδώ και όχι σε κάποιο ράφι στη Χιροσίμα, και σε νορμάλ τιμές.
Και εν πάσει περιπτώσει, μπείτε στο μυαλό του ερωτώντος.
Θέλει ένα αμάξι να πηγαίνει κάθε μέρα Ελευσίνα- Κόρινθο. Γιατί να πάρει το Μάζντα έναντι των 3 του τίτλου? Που υπερτερεί σε αυτό το προφίλ χρήσης?
Γιατί έχω γράψει 4-5 τρανταχτά μείον και τα περνάτε ντούκου, ας ακούσουμε και τα προτερήματά του. Μη γράψετε ότι με το Μάζντα θα πάρει τη χ στροφή με 80 χαω ενώ με π.χ. το Κλιό με μόλις 78, γιατί αφ' ενός θα την πάρει και κάθε ένα του τίτλου με 80, αφεδύο θα κρασάρει ο σέρβερ, δεν είναι επιχείρημα αυτό. -
Το πε ο gatos, δε χρειάζονται επιχειρήματα
-
Πάντως το 2 , τουλάχιστον μπροστά δεν έχει κακούς χώρους.
-
@dstou said in Νέο αυτοκίνητο Corsa / Clio / 208:
Πληροφορίες για μη ύπαρξη ανταλλακτικών δεν έχω ούτε για το Μάζντα, ούτε για κανένα άλλο ιχ. Ξέρω όμως απλή αριθμητική. 190 Μάζντα πουλήθηκαν πέρισυ, πιθανόν την τελευταία χρονιά του ως μοντέλο στην αγορά. Την ίδια χρονιά οι άλλοι είχαν 1.900 Κλιό, 3.500 208, και 3.200 Κόρσα, χώρια τον αμαζόνιο ποταμό των μεταχειρισμένων που θα έρθουν από τα εν λόγω μοντέλα σε λίγα χρόνια από ευρώπη. Σκέφτομαι εγώ τώρα, βρε λες το Μάζντα σε μερικά χρόνια να έχει ανταλλακτικά?
Εννοώ να υπάρχουν διαθέσιμα εδώ και όχι σε κάποιο ράφι στη Χιροσίμα, και σε νορμάλ τιμές.
Και εν πάσει περιπτώσει, μπείτε στο μυαλό του ερωτώντος.
Θέλει ένα αμάξι να πηγαίνει κάθε μέρα Ελευσίνα- Κόρινθο. Γιατί να πάρει το Μάζντα έναντι των 3 του τίτλου? Που υπερτερεί σε αυτό το προφίλ χρήσης?
Γιατί έχω γράψει 4-5 τρανταχτά μείον και τα περνάτε ντούκου, ας ακούσουμε και τα προτερήματά του. Μη γράψετε ότι με το Μάζντα θα πάρει τη χ στροφή με 80 χαω ενώ με π.χ. το Κλιό με μόλις 78, γιατί αφ' ενός θα την πάρει και κάθε ένα του τίτλου με 80, αφεδύο θα κρασάρει ο σέρβερ, δεν είναι επιχείρημα αυτό.Με την ίδια λογική δεν πρέπει να πάρουμε ούτε Άλφα Ρομεο, ούτε Μιτσουμπισι αλλά ούτε Τζαγκουαρ. Και δεν υπάρχει πληροφορία ότι θα σταματήσει άμεσα το 2αρι.Ειπαμε θα πωλείται ταυτόχρονα με το Γιαρις εεεε συγνώμη με το υβριδικό 2αρι
-
Ανταλλακτικά για τα Mazda υπάρχουν εντός 3-4 ημερών, από τα κεντρικά της Mazda Νονιανατολικής Ευρώπης, στην Αυστρία. Βρίσκω ανταλλακτικά για το δικό μου Mazda του 1993...
-
@realzeus said in Νέο αυτοκίνητο Corsa / Clio / 208:
Ανταλλακτικά για τα Mazda υπάρχουν εντός 3-4 ημερών, από τα κεντρικά της Mazda Νονιανατολικής Ευρώπης, στην Αυστρία. Βρίσκω ανταλλακτικά για το δικό μου Mazda του 1993...
Αυτά πες τα στον φίλο dtsou.
Νέο αυτοκίνητο Corsa / Clio / 208