-
Γεια σας, είμαι νέος στο forum και οδηγήθηκα εδώ κάνοντας αναζήτηση νέου αυτοκινήτου.
Θα ήθελα τα φώτα σας σε 2-3 θεματάκια.Έχω καταλήξει στα Opel Corsa (Diesel)/Peugeot 208 (Diesel) και Renault Clio (LPG/Βενζίνη).
Λόγω δουλειάς κάνω περίπου 15 με 17.00 χλμ το χρόνο σε διαδρομές 40-80 λεπτών στην επαρχία, οπότε έχοντας μετατρέψει ένα Opel Corsa D 2007 ώστε να παίρνει LPG έχω βγάλει 15 χρόνια και 236.000 χλμ.ΜΕΡΟΣ 1ο ΚΑΥΣΙΜΟ Diesel, LPG ή Υβριδικό;
-
Κάποιες χρονιές έτυχε να κάνω λιγότερη χρήση του αυτοκινήτου και αντί των 550-600 χλμ τη βδομάδα έκανα περίπου 200 χλμ με 3-4 μέρες τη βδομάδα το αμάξι να κάνει 3-4 χλμ μέσα στην πόλη μόνο. Αν ξανασυμβεί αυτό και έχω Diesel, υπάρχει περίπτωση να δημιουργήσει θέματα; Βλέπω πως όλοι λένε ότι το Diesel πρέπει να γράφει χιλιόμετρα αλλά δεν ξέρω αν αυτό σημαίνει σώνει και καλά καθημερίνη χρήση και κίνηση.
-
Έχω απορρίψει τα υβριδικα Yaris/i20 γιατι διάβασα ότι είναι οικονομικα κυρίως μέσα σε πόλη. Δεν ξερώ αν σε επαρχιακό δρόμο με αυξομειώσεις ταχύτητας και για αποστάσεις 45χλμ μπορεί να ένα υβριδικό να είναι όσο οικονομικό είναι ένα Diesel ή LPG. Αναρωτιέμαι αν τα άρθρα που διάβασα αναφέρονται κυρίως σε μεγάλους δρόμους με μεγάλες ταχύτητες για μεγάλα διαστήματα. Οπότε καλά κάνω και τα απορρίπτω;
ΜΕΡΟΣ 2ο Ποιο μοντέλο τελικά
Μιας και έχω ανοίξει το θέμα για να ρωτήσω για το καύσιμο, όποιος έχει διάθεση και έχει διαβάσει μέχρι εδώ, θα ήθελα και απόψεις για την αξιοπιστία στων μοντέλων του τίτλου.Το καύσιμο και διάφοροι παράγοντες (ομορφιά, εξοπλισμός, budget) με οδήγησαν στα μοντέλα του τίτλου. Θέλω να μείνω στα 20-21.000 Ευρώ (έχοντας ήδη ανέβει αρκετά προσπαθώντας να έχω διάφορα extras που τα θεωρώ σημαντικά). Δεν με ενδιαφέρει ο χώρος των πίσω επιβατών και είμαι ικανοποιημένος με τον χώρο αποσκευών που έχει αυτή η κατηγορία.
-
Clio: Διαβάζω για τα ηλεκτρολογικά (κυρίως) θέματα του Clio και σε συνδυασμό με την έλλεψη του Radar/Camera για ανίχνευση πεζων κλπ αναρωτιέμαι αν πρέπει να το απορρίψω ένω στην ουσία το LPG είναι στο μυαλό μου αυτό που προτιμώ. Οι αντιπροσωπείες δεν έχουν καμία πληροφόρηση για το πότε το σύστημα ασφαλείας θα είναι ξανά διαθέσιμο για παραγγελίες σε νέα αυτοκίνητα και για την ώρα προσφέρουν μια μικρή έκπτωση για να καλύψουν το κενό.
-
Corsa: Για κάποιο λόγο δεν εχω βρεi καποιο πρόσφατο thread εδω στο forum που να συζητιέται το Corsa. Αναρωτιέμαι αν το μοντέλο που κυκλοφορεί έχει θέματα με συμπλήρωση λαδιών που εχω στο Corsa D μου και (από κάτι που πήρε το μάτι σε κάποιο άρθρο) και τα Corsa E.
-
208: Έρωτας με την πρώτη ματιά αλλά τσιμπημένη τιμή σε σχέση με τα άλλα δύο και 1-2 μειονεκτήματα στον εξοπλισμό. Παρολαυτα έχω καταλάβει ότι δεν υπαρχουν τεχνικά θέματα σε αυτο το μοντέλο.
-
-
Πάρα πολύ απλή η απάντηση: Corsa!
Αναλυτικά:
-
Πάς για diesel με την χρήση που κάνεις. Υβριδικό για επαρχία θα καίει περισσότερο από ντήζελ. LPG δεν θα αγόραζα, υπολείπεται σε επιδόσεις και ευκολία. Θέμα με το ντήζελ δεν θα έχεις, με την χρήση που περιγράφεις. Δεν θέλει κάθε μέρα αποστάσεις, απλά καλό είναι να κάνεις μια μεγάλη απόσταση 1 φορά τον μήνα, εσύ από ότι κατάλαβα θα την κάνεις 3-4 φορές την εβδομάδα!
-
Corsa/208 το ίδιο αυτοκίνητο είναι στην ουσία. Πιο όμορφο το 208, λίγο πιο καλοστημένο (λένε) το Κόρσα. Οπότε αγοράζεις όποιο είναι σε καλύτερη τιμή, δλδ. το Κόρσα! Προσωπικά το Κόρσα θα αγόραζα, αλλα είναι καθαρά προσωπικό θέμα, αφού ουσιαστικά ειναι το ίδιο αυτοκίνητο με τον ίδιο εισαγωγέα πλέον.
ΥΓ: έχει αναφέρει αρκετά θέματάκια με τα ηλεκτρικά του Κόρσα ο gatoz, που το έχει leasing.
-
-
από αυτά που έβαλες Corsa και από μένα. αν συζητας και για άλλα εγώ θα προτιμούσα fiesta diesel
-
Πολύ καλά στα είπε ο Φάνης, παρόμοια αυτοκίνητα είναι τα Corsa/208, διάλεξε όποιο σου αρέσει καλύτερα, και σε συμφέρει περισσότερο. Οδήγησέ τα και τα 2 γιατί έχουν λίγο διαφορετικό στήσιμο.
Δεν θα έχεις κανένα θέμα με diesel, ακούγονται απίστευτοι αστικοί μύθοι.
Θυμάμαι τις στρατιές των επαγγελματικών άσπρων Opel Corsa του 2006 που είχαν έρθει από Γερμανία με γυρισμένα χιλιόμετρα τα πρώτα χρόνια της μόδας των diesel. Φαντάζομαι κάτι θα έχουν να κάνουν με τις ιστορίες που ακούμε για ακριβές βλάβες που βγήκαν αργότερα. Μιλάμε για αυτοκίνητα με 500-700.000 πραγματικά χλμ που ήρθαν σαν "ευκαιρίες" Ελλάδα με 120-160.000χλμ στο κοντέρ.
-
Οποιο και να πάρεις από τα τρία μια χαρά είναι. Αρα, ή αυτό που κάνει κλικ ή το φτηνότερο.
Δεν νομίζω ότι κάποιο παλιότερο corsa έχει ίδιο κινητήρα με το τωρινό που αναρωτιέσαι. -
Το 2006 είχαμε Euro 4 και δεν ήταν υποχρεωτικό το dpf.
-
Ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις σας.
@fanis75 said in Νέο αυτοκίνητο Corsa / Clio / 208:
Πάρα πολύ απλή η απάντηση: Corsa!
Αναλυτικά:
-
Πάς για diesel με την χρήση που κάνεις. Υβριδικό για επαρχία θα καίει περισσότερο από ντήζελ. LPG δεν θα αγόραζα, υπολείπεται σε επιδόσεις και ευκολία. Θέμα με το ντήζελ δεν θα έχεις, με την χρήση που περιγράφεις. Δεν θέλει κάθε μέρα αποστάσεις, απλά καλό είναι να κάνεις μια μεγάλη απόσταση 1 φορά τον μήνα, εσύ από ότι κατάλαβα θα την κάνεις 3-4 φορές την εβδομάδα!
-
Corsa/208 το ίδιο αυτοκίνητο είναι στην ουσία. Πιο όμορφο το 208, λίγο πιο καλοστημένο (λένε) το Κόρσα. Οπότε αγοράζεις όποιο είναι σε καλύτερη τιμή, δλδ. το Κόρσα! Προσωπικά το Κόρσα θα αγόραζα, αλλα είναι καθαρά προσωπικό θέμα, αφού ουσιαστικά ειναι το ίδιο αυτοκίνητο με τον ίδιο εισαγωγέα πλέον.
ΥΓ: έχει αναφέρει αρκετά θέματάκια με τα ηλεκτρικά του Κόρσα ο gatoz, που το έχει leasing.
Ευχαριστώ πολυ για την απαντηση.
Θα αναζητήσω τις αναρτήσεις του gatoz να παρω μια ιδέα.@cirus said in Νέο αυτοκίνητο Corsa / Clio / 208:
από αυτά που έβαλες Corsa και από μένα. αν συζητας και για άλλα εγώ θα προτιμούσα fiesta diesel
Απ' ότι έχω δει στους Configurators τη Ford, δεν δίνει καθόλου Diesel κινητήρες.
-
-
@vinternoll said in Νέο αυτοκίνητο Corsa / Clio / 208:
Ευχαριστώ πολυ για την απαντηση.
Θα αναζητήσω τις αναρτήσεις του gatoz να παρω μια ιδέα.Καλή τύχη, θα χρειαστείς μεταφραστή..
-
Έχω ένα νέο ερώτημα.
Επειδή κοιτάζω τα διάφορα συστήματα ασφαλείας και κάπως ξεσηκωνομαι και λέω "νέο
αμάξι, ίσως πρέπει να βάλω κάποια έξτρα", αξίζει να προσθέσω πακέτα που περιέχουν ας πουμε:Ένδειξη και προειδοποίηση πλευρικής απόστασης Ειδοποίηση Πλευρικού Νεκρού σημείου Οδηγού Adaptive Cruise Control Προηγμένο σύστημα Ανίχνευσης Πεζών & Ποδηλάτων Park assist, Εμπρός & Πίσω
Έχουν ουσιαστική λειτουργικότητα τα συστήματα ενημέρωσης του χρόνου φρεναρίσματος απο το προπορευόμενο όχημα ή η αυξημένη ανίχνευση πεζών και δικύκλων ή εν τέλει είναι εκέι μόνο για να λέμε οτι απλως υπάρχουν;
Είδα στο site της NCAP ότι κάποια μοντέλα δεν τα πήγαν πολύ καλα στην αποτελεσματικότητα των ραντάρ τους.@mastoras78 said in Νέο αυτοκίνητο Corsa / Clio / 208:
@vinternoll said in Νέο αυτοκίνητο Corsa / Clio / 208:
Ευχαριστώ πολυ για την απαντηση.
Θα αναζητήσω τις αναρτήσεις του gatoz να παρω μια ιδέα.Καλή τύχη, θα χρειαστείς μεταφραστή..
Πωπω, έχει 4000+ posts
Με μια αναζήτηση ανα 10 σελίδες δεν πέτυχα τα post. -
Σε καινούργιο αυτοκίνητο θα ήθελα τα συστήματα ασφαλείας που αναφέρεις...
Ειδικά το blind spot και το adaptive cruise control τα έχω δοκιμάσει και με ικανοποίησαν απόλυτα...
-
Το σύστημα ανίχνευσης Πεζών και Ποδηλάτων το θεωρώ απολύτως απαραίτητο. Νομίζω είναι και υποχρεωτικό, δεν ξέρω ποιο αυτοκίνητο κοιτάς και το δίνουν σαν extra.
Το park assist λογικά είναι αισθητήρες παρκαρίσματος μπρος-πίσω. Οι πίσω πολύ χρήσιμοι στο παρκάρισμα, οι εμπρός δεν πολυχρειάζονται.
Τα υπόλοιπα συστήματα είναι θέμα επιλογής του οδηγού σε συνάρτηση με τα λεφτά που θέλει να δώσει. -
Το φόρουμ δεν είναι Όπελ φρέντλυ. Παρόλα αυτά, το τωρινό Κόρσα, το οποίο είναι ουσιαστικά ένα Πεζώ, είναι μια αγορά που ενδείκνυται για τις ανάγκες σου.
-
@andya3 said in Νέο αυτοκίνητο Corsa / Clio / 208:
Το σύστημα ανίχνευσης Πεζών και Ποδηλάτων το θεωρώ απολύτως απαραίτητο. Νομίζω είναι και υποχρεωτικό, δεν ξέρω ποιο αυτοκίνητο κοιτάς και το δίνουν σαν extra.
Το park assist λογικά είναι αισθητήρες παρκαρίσματος μπρος-πίσω. Οι πίσω πολύ χρήσιμοι στο παρκάρισμα, οι εμπρός δεν πολυχρειάζονται.
Τα υπόλοιπα συστήματα είναι θέμα επιλογής του οδηγού σε συνάρτηση με τα λεφτά που θέλει να δώσει.Στο Opel Corsa κοιτάω προσπαθώντας να φτιάξω το πακέτο μιας και για εκεί με κόβω να καταλήγω. Γενικά στις ιστοσελίδες τους οι εταιρίες τα έχουν μπερδεμένα κάποιες φορές.
Η ανίχνευση πεζών προσφέρεται ως στάνταρ εξοπλισμός στο Corsa αλλά στα έξτρα πακέτα εμφανίζεται ως μέρος πακέτου ένα «Προηγμένο σύστημα Ανίχνευσης Πεζών & Ποδηλάτων».
Ενδιαφέρον το σχόλιο για τους μπροστινούς αισθητήρες παρκαρίσματος γιατί παρατήρησα ότι οι πιο πολλές εταιρίες δίνουν τους πίσω ως βασικούς και τους μπροστά ως έξτρα σε κάποιο πακέτο. Σκεφτόμουν να τους προσθέσω για λόγους πληρότητας.
-
@vinternoll said in Νέο αυτοκίνητο Corsa / Clio / 208:
@andya3 said in Νέο αυτοκίνητο Corsa / Clio / 208:
Το σύστημα ανίχνευσης Πεζών και Ποδηλάτων το θεωρώ απολύτως απαραίτητο. Νομίζω είναι και υποχρεωτικό, δεν ξέρω ποιο αυτοκίνητο κοιτάς και το δίνουν σαν extra.
Το park assist λογικά είναι αισθητήρες παρκαρίσματος μπρος-πίσω. Οι πίσω πολύ χρήσιμοι στο παρκάρισμα, οι εμπρός δεν πολυχρειάζονται.
Τα υπόλοιπα συστήματα είναι θέμα επιλογής του οδηγού σε συνάρτηση με τα λεφτά που θέλει να δώσει.Στο Opel Corsa κοιτάω προσπαθώντας να φτιάξω το πακέτο μιας και για εκεί με κόβω να καταλήγω. Γενικά στις ιστοσελίδες τους οι εταιρίες τα έχουν μπερδεμένα κάποιες φορές.
Η ανίχνευση πεζών προσφέρεται ως στάνταρ εξοπλισμός στο Corsa αλλά στα έξτρα πακέτα εμφανίζεται ως μέρος πακέτου ένα «Προηγμένο σύστημα Ανίχνευσης Πεζών & Ποδηλάτων».
Ενδιαφέρον το σχόλιο για τους μπροστινούς αισθητήρες παρκαρίσματος γιατί παρατήρησα ότι οι πιο πολλές εταιρίες δίνουν τους πίσω ως βασικούς και τους μπροστά ως έξτρα σε κάποιο πακέτο. Σκεφτόμουν να τους προσθέσω για λόγους πληρότητας.
Το corsa, άρα μιλάς για τα συστήματα ασφαλείας των Γάλλων. Λογικά αυτό το «Προηγμένο σύστημα Ανίχνευσης Πεζών & Ποδηλάτων» σημαίνει ότι το σύστημα μπορεί να δουλέψει και το βράδυ, η ημερήσια λειτουργία είναι στάνταρντ. Τη βραδινή ο Γάλλοι τη δίνουν extra.
Μπροστινούς αισθητήρες παρκαρίσματος χρειάζεται το Corsa? Μικρό είναι, δεν θα είναι ιδιαίτερα δύσκολο στο παρκάρισμα. Δώσε τα λεφτά για κάτι άλλο, αν έχεις επιλογή.
-
Τι σημασια εχει μικρο ή μεγαλο? Οι αισθητηρες ειναι αισθητηρες. Κανουν τους ελιγμους παιχνιδακι και σε καλυπτουν κι απο απροσεξιες.
Εννοειται πως οτι και να προσθεσει κανεις, αναβαθμιζει δραματικα την εμπειρια χρησης του αυτοκινητου. Συν φυσικα η ασφαλεια του.
-
@vinternoll said in Νέο αυτοκίνητο Corsa / Clio / 208:
@andya3 said in Νέο αυτοκίνητο Corsa / Clio / 208:
Το σύστημα ανίχνευσης Πεζών και Ποδηλάτων το θεωρώ απολύτως απαραίτητο. Νομίζω είναι και υποχρεωτικό, δεν ξέρω ποιο αυτοκίνητο κοιτάς και το δίνουν σαν extra.
Το park assist λογικά είναι αισθητήρες παρκαρίσματος μπρος-πίσω. Οι πίσω πολύ χρήσιμοι στο παρκάρισμα, οι εμπρός δεν πολυχρειάζονται.
Τα υπόλοιπα συστήματα είναι θέμα επιλογής του οδηγού σε συνάρτηση με τα λεφτά που θέλει να δώσει.Στο Opel Corsa κοιτάω προσπαθώντας να φτιάξω το πακέτο μιας και για εκεί με κόβω να καταλήγω. Γενικά στις ιστοσελίδες τους οι εταιρίες τα έχουν μπερδεμένα κάποιες φορές.
Η ανίχνευση πεζών προσφέρεται ως στάνταρ εξοπλισμός στο Corsa αλλά στα έξτρα πακέτα εμφανίζεται ως μέρος πακέτου ένα «Προηγμένο σύστημα Ανίχνευσης Πεζών & Ποδηλάτων».
Ενδιαφέρον το σχόλιο για τους μπροστινούς αισθητήρες παρκαρίσματος γιατί παρατήρησα ότι οι πιο πολλές εταιρίες δίνουν τους πίσω ως βασικούς και τους μπροστά ως έξτρα σε κάποιο πακέτο. Σκεφτόμουν να τους προσθέσω για λόγους πληρότητας.
Ανάλογα την έκδοση έχουν 2, την απλή αναγνώριση πεζών, και την πιο advanced που καλύπτει και ποδηλάτες ΚΑΙ νύχτα (λείπουν αισθητήρες από την απλή έκδοση όπως καταλαβαίνεις). Εγώ σε άλλο αυτοκίνητο τη βρήκα πολύ σημαντική διαφορά.
Οι αισθητήρες μπροστά σε ένα τόσο μικρό αυτοκίνητο είναι πραγματικά περιττοί, θα παρκάρεις 10 φορές, όταν βγεις δες το χώρο ανάμεσα στον μπροστινό σου και εσένα και θα του έχεις πάρει τον αέρα μετά. Είναι μικρά αυτοκινητάκια και πολύ μανιτζεβελα, χρυσή τομή αυτά τα Β, θα πας και τα ταξίδια σου άνετα, θα παρκάρεις και εύκολα, θα το κρατήσεις για πάντα μάλλον, τουλάχιστον μέχρι το 2050 που θα τελειώσουν τα καύσιμα, αλλά και μετά κάτι θα πετάμε μέσα, ίσως κομποστ από τις περισσειες ακρίδες, γρύλους και φύκια που θα τρώμε τότε!
-
Προσωπικά πάντως οι αισθητήρες ειδικά για πίσω με βολεύουν πολύ πολύ περισσότερο από κάμερα. Ήθελα καιρό να το πω και διαβάζοντας τα θέματα περί εξοπλισμού το θυμήθηκα... Ίσως επειδή όταν κάνω όπισθεν από συνήθεια κοιτάω πίσω ή καθρέπτες οπότε βρίσκω απείρως πιο χρήσιμο τον ήχο...
-
@nascar1 said in Νέο αυτοκίνητο Corsa / Clio / 208:
Προσωπικά πάντως οι αισθητήρες ειδικά για πίσω με βολεύουν πολύ πολύ περισσότερο από κάμερα. Ήθελα καιρό να το πω και διαβάζοντας τα θέματα περί εξοπλισμού το θυμήθηκα... Ίσως επειδή όταν κάνω όπισθεν από συνήθεια κοιτάω πίσω ή καθρέπτες οπότε βρίσκω απείρως πιο χρήσιμο τον ήχο...
Επαυξάνω!
-
@nascar1 said in Νέο αυτοκίνητο Corsa / Clio / 208:
Προσωπικά πάντως οι αισθητήρες ειδικά για πίσω με βολεύουν πολύ πολύ περισσότερο από κάμερα. Ήθελα καιρό να το πω και διαβάζοντας τα θέματα περί εξοπλισμού το θυμήθηκα... Ίσως επειδή όταν κάνω όπισθεν από συνήθεια κοιτάω πίσω ή καθρέπτες οπότε βρίσκω απείρως πιο χρήσιμο τον ήχο...
Ναι! H πρώτη αισθητήρια γραμμή ενός θηλαστικού είναι συνήθως η ακοή. Όπως πολύ σωστά αναφέρεις, πρακτικά χρησιμοποιώντας τον ήχο και την όραση για κάποια άλλη ενέργεια, αποδίδεις καλύτερα, γρηγορότερα, ασφαλέστερα.
"Hearing is our fastest sense. Horowitz says that it takes our brain at least one-quarter of a second to process visual recognition. But sound? You can recognize a sound in 0.05 seconds. And our brain is so adept at hearing the differences between sounds, we can sense changes of sound that occur in "less than a millionth of a second," according to Horowitz's book. Why this need for auditory speed? It's our evolutionarily-shaped emergency response system. It let our ancestors hear a twig snap in the woods at night, when all was supposed to be quiet and they couldn't see. Yet, for most of us, we're wired to tune out non-essential sound, so the world doesn't feel like a sensory overload."
-
Το πλεονέκτημα με την ηχητική προειδοποίηση είναι ότι δεν χρειάζεται να κοιτάς την οθόνη, αλλά έχεις και περιφερειακή εποπτεία του οχήματος.
Νέο αυτοκίνητο Corsa / Clio / 208