-
Καλησπέρα σε όλους , είμαι κάτοχος ford fiesta 08' mk5 , θα ήθελα να κάνω 2-3 ερωτήσεις για όποιον μπορεί να με κατευθύνει.
Η πρώτη έχει να κάνει με συνθήκες βροχής, πριν 3 χρόνια όντας νέος οδηγός , είχα περάσει με μεγάλη ταχύτητα μία μικρή λίμνη με νερά μέσα στην πόλη και φυσικά το αμάξι το επόμενο πρωι που πήγα να βάλω μπροστά σκόρτσαρε απίστευτα πολύ και στο ρελαντί αλλά και όταν επιτάχυνα σταδιακά δίνοντας γκάζι.Πήγα στο μάστορα και μου είπε οτι πιθανώς πήραν νερά τα μπουζί τα άλλαξε και επανήλθε στα φυσιολογικα του με 0% διακοπές. Μετά σαφώς ήμουν πολύ πιο προσεκτικός και σε αντίστοιχες καιρικές συνθήκες οδηγούσα και οδηγάω το πολυ 30-40χλμ όταν βρέχει ωστόσο το φαινόμενο αυτο εμφανίστηκε πάλι αλλά σε μικρότερο βαθμό....αυτό το εκνευριστικό σκορτσάρισμα το συναντάμε και σε άλλους τύπους αυτοκινήτων ? είναι φυσιολογικό να οδηγάς τόσο αργά και να εμφανίζεται πάλι?είναι θέμα του συγκεκριμένου μοντέλου ? ? ή όλα τα αυτοκίνητα παλιάς χρονολογίας το αντιμετοπίζουν αυτο? υπάρχει κάποια πατέντα ίσως για να απαλαχτώ μια και καλή απο αυτό?
Και το τελευταίο ερώτημα...
Αγόρασα μεταχειρισμένο το αυτοκίνητο τον απρίλιο του 2018, όπου και άλλαξα τα λάστιχα αμέσως μετά. Μέχρι σήμερα 30-01-2022 έχω κάνει μια πολύ περιορισμένη χρήση ( μόλις 11.000χλμ σε 4 χρόνια δλδ) επιφανειακά τα λάστιχα μοιάζουν ακόμα οτι ειναι σε καλή κατάσταση, άρα με αυτά τα χρονικά δεδομένα η αλλαγή ελαστικών είναι αδιαπραγμάτευτη και πάλι? ή μπορω να το αναβάλω για τα επόμενα 1-2 χρόνια ισως?Ευχαριστώ για τις απαντήσεις.
-
Σχετικά με το σκορτσαρισμα είναι αρκετοί παράγοντες οπότε καλύτερα να το δει εξειδικευμένος μηχανικός.
Σχετικά με τα λαστιχα, αν δεν γλυστρανε τα κρατάς κάνα χρόνο ακόμα και βλέπεις. Πάντως θεωρώ ότι ανεξαρτήτως χιλιομέτρων ο πολυμερισμός έρχεται κοντα στη 5ετια -
Με αυτό που είπες με τα νερά μου θυμισες αυτό το κανάλι στο you tube που έχει πολύ πλάκα με αυτοκίνητα να περνάνε μέσα σχεδόν από το νερό.
Έχω δει αρκετά από αυτά και δεν υπάρχει ρε παιδιά ένα Ford που να πέρασε αλώβητο!
Τι fiesta ( δες το δικό σου στο 6:50) https://youtu.be/fPSiUx851Qo
τι focus, τι Μοndeo, τι kuga , επαγγελματικά .
Τι διάολο που την έχουν την εισαγωγή αερα στο ύψος των προβολέων ομίχλης;;;; -
Τα βενζινοκίνητα συνήθως την πατάνε από υγρασία στο ηλεκτρικό κύκλωμα, όχι από εισρόφηση νερού στην εισαγωγή.
Σχετικά με τα λάστιχα, η Michelin λέει ότι με σωστή φροντίδα, ένα λάστιχο μπορεί να πάει μέχρι 10 χρόνια. Εξαρτάται βέβαια από την ποιότητα του ελαστικού και τις συνθήκες. Σε κάθε περίπτωση το καταλαβαίνουμε στον δρόμο. Δεν είναι τυρί για να χαλάσει σε μια συγκεκριμένη ημερομηνία.
-
Η michellin μπορεί να λέει, εμείς την πιστεύουμε;
-
@otokomae said in Σκορτσάρισμα στη Βροχή /Αλλαγή ελαστικών με περιορισμένη χρήση εντός πόλης:
Η michellin μπορεί να λέει, εμείς την πιστεύουμε;
Η michelin παντως λογο να πει ψεματα δεν εχει. Θα την συνεφερε αλλωστε πολυ περισσοτερο να πει οτι τα λαστιχα μετα την 3ετια ειναι για πεταμα για να πουλαει πολυ περισσοτερα.
Αν ενα αυτοκινητο δεν το βλεπει τρελα ο ηλιος, δουλευει με σωστες πιεσεις κι εγω πιστευω οτι το ελαστικο βγαζει ανετα 6-7 χρονια αρκει να μην εχει ξεπερασει τα 50κ σε χιλιομετρα.
-
Εγω παλι ειμαι της αποψης οτι το ελαστικο πρεπει να το παρακολουθεις και να μπορεις να σταθμισεις την συμπεριφορα του. Τι εννοω? Τα λαστιχα μετριουνται με δεικτες φθορας που δειχνουν αν τα πελματα εχουν ομοιομορφη αλλοιωση. Τα αυλακια τα ιδια λεν πολλα απο μονα τους, ακομη και αν χρειαζεται ευθυγραμμιση στην επομενη αντικατασταση... Καθως τα χρονια και χλμ περνούν η συμπεριφορα του οχηματος (κρατηματα, φρεναρισματα) χειροτερευει. Ολα αυτα ενας απλα προσεκτικος οδηγος μπορει ευκολα να τα διαπιστωσει στις ιδιες διαδρομες του. Πανω απο 4 χρονια δεν εχω κρατησει λαστιχο, μα εφτασα να κανω πολυ περισσοτερα απο 50000χλμ γιατι απλα τα λαστιχα εβγαζαν ικανοποιητικη συμπεριφορα. Οι δρομοι και το στυλ οδηγησης επιρεαζουν επισης το χρονο ζωης του ελαστικου. Αλλοι παραγοντες οπως ο ήλιος το αλατι και τα διαστηματα πλυσιματος επισης εχουν ρολο. Τα ιδια ισχυουν σε μεγαλο βαθμο και στα αμορτισερ. Δικιο εχει η Μισελιν μα δεν εννοει δεκαετια πχ σε ενα νησι των κυκλαδων που μετα απο 2, 3 καλοκαιρια τα λαστιχα παραδιδουν το πνευμα. Ουτε θα το βρει το δικιο της σε κατσικοδρομους. Ουτε σε περιοδους καλοκαιριου με θερμοκρασιες οδοστρωματος τους 50 +
Για το λογο αυτο και ενω μπορει να υπαρξει ιδανικο στυλ οδηγησης, η πολυκαιρια κατεβαζει τα χρονια στην 5ετια στην καλυτερη περιπτωση. -
@vagkirk said in Σκορτσάρισμα στη Βροχή /Αλλαγή ελαστικών με περιορισμένη χρήση εντός πόλης:
Με αυτό που είπες με τα νερά μου θυμισες αυτό το κανάλι στο you tube που έχει πολύ πλάκα με αυτοκίνητα να περνάνε μέσα σχεδόν από το νερό.
Έχω δει αρκετά από αυτά και δεν υπάρχει ρε παιδιά ένα Ford που να πέρασε αλώβητο!
Τι fiesta ( δες το δικό σου στο 6:50) https://youtu.be/fPSiUx851Qo
τι focus, τι Μοndeo, τι kuga , επαγγελματικά .
Τι διάολο που την έχουν την εισαγωγή αερα στο ύψος των προβολέων ομίχλης;;;;Ford Ka συναδέλφου πήρε νερά απο την εισαγωγή αέρα και το μοτέρ βγήκε για ολική επισκευή λόγω υδραυλικής. Η εισαγωγή όντως ήταν λίγο πάνω απο τα ομίχλης!
-
@vagkirk said in Σκορτσάρισμα στη Βροχή /Αλλαγή ελαστικών με περιορισμένη χρήση εντός πόλης:
Με αυτό που είπες με τα νερά μου θυμισες αυτό το κανάλι στο you tube που έχει πολύ πλάκα με αυτοκίνητα να περνάνε μέσα σχεδόν από το νερό.
Έχω δει αρκετά από αυτά και δεν υπάρχει ρε παιδιά ένα Ford που να πέρασε αλώβητο!
Τι fiesta ( δες το δικό σου στο 6:50) https://youtu.be/fPSiUx851Qo
τι focus, τι Μοndeo, τι kuga , επαγγελματικά .
Τι διάολο που την έχουν την εισαγωγή αερα στο ύψος των προβολέων ομίχλης;;;;
Περίπου ναι!
Σκορτσάρισμα στη Βροχή /Αλλαγή ελαστικών με περιορισμένη χρήση εντός πόλης