-
http://www.newsauto.gr/euroncap-ta-pio- ... ftokinita/
Με αμείωτους ρυθμούς συνεχίζει τις δοκιμές πρόσκρουσης ο ανεξάρτητος οργανισμός EuroNCAP, ξεπερνώντας τις όποιες αντιδράσεις προκύπτουν κατά καιρούς, από… εποχικούς αμφισβητίες των μεθόδων που εφαρμόζει. Και αναφερόμαστε για “εποχικούς αμφισβητίες”, γιατί συνήθως αυτοί εμφανίζονται μετά απο κάποιο αρνητικό αποτέλεσμα μοντέλου τους.
Οπως και να έχει ο EuroNCAP, απολαμβάνει της πλήρης αποδοχής των αυτοκινητοβιομηχανιών, και των περισσοτέρων Ευρωπαϊκών Κυβερνήσεων.Οι βαθμολογίες που δημοσιεύει ο οργανισμός αφορούν την προστασία των ενήλικων επιβατών (Adult), των παιδιών -παιδικό κάθισμα κλπ.- (Child), των πεζών (Pedestrian), ενώ τελευταία έχει εντάξει και μια βαθμολογία αξιολόγησης για την προστασία που προσφέρουν τα ηλεκτρονικά συστήματα που διαθέτει το αυτοκίνητο (Safety assist).
Απο το 2015 μέχρι και σήμερα στις πλατφόρμες των crash test έχουν δοκιμαστεί 43 νέα ή ανανεωμένα (facelift) αυτοκίνητα.
Ασφαλέστερο αυτοκίνητο όλων των εποχών, απο τα χιλιάδες που έχει δοκιμάσει ο EuroNCAP, έχει αναδεχθεί το Volvo XC90, παίρνοντας ουσιαστικά τη σκυτάλη, απο το μικρότερο V40. Το πολυτελές SUV των Σουηδών έλαβε 97% στην προστασία των επιβατών και το απόλυτο 100% στην προστασία απο τα ηλεκτρονικά συστήματα που διαθέτει.
Είναι χαρακτηριστικό οτι στη δεύτερη και τρίτη θέση των δοκιμών του 2015 και του 2016 είναι δύο Γερμανοί ανταγωνιστές του XC90, η GLC της Mercedes και το νέο Q7 της Audi, αντίστοιχα. -
http://www.newsauto.gr/euroncap-ta-pio- ... ftokinita/
Με αμείωτους ρυθμούς συνεχίζει τις δοκιμές πρόσκρουσης ο ανεξάρτητος οργανισμός EuroNCAP, ξεπερνώντας τις όποιες αντιδράσεις προκύπτουν κατά καιρούς, από… εποχικούς αμφισβητίες των μεθόδων που εφαρμόζει. Και αναφερόμαστε για “εποχικούς αμφισβητίες”, γιατί συνήθως αυτοί εμφανίζονται μετά απο κάποιο αρνητικό αποτέλεσμα μοντέλου τους.
Οπως και να έχει ο EuroNCAP, απολαμβάνει της πλήρης αποδοχής των αυτοκινητοβιομηχανιών, και των περισσοτέρων Ευρωπαϊκών Κυβερνήσεων.Οι βαθμολογίες που δημοσιεύει ο οργανισμός αφορούν την προστασία των ενήλικων επιβατών (Adult), των παιδιών -παιδικό κάθισμα κλπ.- (Child), των πεζών (Pedestrian), ενώ τελευταία έχει εντάξει και μια βαθμολογία αξιολόγησης για την προστασία που προσφέρουν τα ηλεκτρονικά συστήματα που διαθέτει το αυτοκίνητο (Safety assist).
Απο το 2015 μέχρι και σήμερα στις πλατφόρμες των crash test έχουν δοκιμαστεί 43 νέα ή ανανεωμένα (facelift) αυτοκίνητα.
Ασφαλέστερο αυτοκίνητο όλων των εποχών, απο τα χιλιάδες που έχει δοκιμάσει ο EuroNCAP, έχει αναδεχθεί το Volvo XC90, παίρνοντας ουσιαστικά τη σκυτάλη, απο το μικρότερο V40. Το πολυτελές SUV των Σουηδών έλαβε 97% στην προστασία των επιβατών και το απόλυτο 100% στην προστασία απο τα ηλεκτρονικά συστήματα που διαθέτει.
Είναι χαρακτηριστικό οτι στη δεύτερη και τρίτη θέση των δοκιμών του 2015 και του 2016 είναι δύο Γερμανοί ανταγωνιστές του XC90, η GLC της Mercedes και το νέο Q7 της Audi, αντίστοιχα. -
http://www.newsauto.gr/euroncap-ta-pio- ... ftokinita/
Με αμείωτους ρυθμούς συνεχίζει τις δοκιμές πρόσκρουσης ο ανεξάρτητος οργανισμός EuroNCAP, ξεπερνώντας τις όποιες αντιδράσεις προκύπτουν κατά καιρούς, από… εποχικούς αμφισβητίες των μεθόδων που εφαρμόζει. Και αναφερόμαστε για “εποχικούς αμφισβητίες”, γιατί συνήθως αυτοί εμφανίζονται μετά απο κάποιο αρνητικό αποτέλεσμα μοντέλου τους.
Οπως και να έχει ο EuroNCAP, απολαμβάνει της πλήρης αποδοχής των αυτοκινητοβιομηχανιών, και των περισσοτέρων Ευρωπαϊκών Κυβερνήσεων.Οι βαθμολογίες που δημοσιεύει ο οργανισμός αφορούν την προστασία των ενήλικων επιβατών (Adult), των παιδιών -παιδικό κάθισμα κλπ.- (Child), των πεζών (Pedestrian), ενώ τελευταία έχει εντάξει και μια βαθμολογία αξιολόγησης για την προστασία που προσφέρουν τα ηλεκτρονικά συστήματα που διαθέτει το αυτοκίνητο (Safety assist).
Απο το 2015 μέχρι και σήμερα στις πλατφόρμες των crash test έχουν δοκιμαστεί 43 νέα ή ανανεωμένα (facelift) αυτοκίνητα.
Ασφαλέστερο αυτοκίνητο όλων των εποχών, απο τα χιλιάδες που έχει δοκιμάσει ο EuroNCAP, έχει αναδεχθεί το Volvo XC90, παίρνοντας ουσιαστικά τη σκυτάλη, απο το μικρότερο V40. Το πολυτελές SUV των Σουηδών έλαβε 97% στην προστασία των επιβατών και το απόλυτο 100% στην προστασία απο τα ηλεκτρονικά συστήματα που διαθέτει.
Είναι χαρακτηριστικό οτι στη δεύτερη και τρίτη θέση των δοκιμών του 2015 και του 2016 είναι δύο Γερμανοί ανταγωνιστές του XC90, η GLC της Mercedes και το νέο Q7 της Audi, αντίστοιχα. -
Σχετικοασχετο.. υπαρχει πλεον στην αμερικη ενα αλλο test πολυ σημαντικο που θα θελα να το δω και στην Ευρωπη.. μετωπικα στο 1/4 της εμπροσθιας επιφανειας και φυσικα προς τη μερια του οδηγου...
-
Aυτο σίγουρα δεν το κάνουν; Εκτός αν το έχει πάρει το μάτι μου σε βίντεο εκτός Ευρώπης όπως γράφει ο nonos...
-
-
volvo for life ...
-
-
Ας δώσω και ένα χαρακτηριστικό, ακραίο, παράδειγμα, ώστε να γίνουν κατανοητά τα παραπάνω:
αν ένα δωδεκάτονο φορτηγό το κοπανήσουμε με 100 χιλιόμετρα σε ένα άκαμπτο τοίχο, ενδέχεται να διαλυθεί από το ίδιο του το βάρος, με τον οδηγό του χωρίς ελπίδα.
Αυτό το ίδιο όχημα, αν συναντήσει στον δρόμο του ένα επιβατικό αυτοκίνητο, ας πούμε...δέκα αστέρων, με την ίδια ταχύτητα, απλά θα το...καταναλώσει.
-
Νέες δοκιμές Tiguan, Ateca και Guilia
https://www.youtube.com/watch?v=YaQQ_d3901Y
https://www.youtube.com/watch?v=GgxIM1BeoXg
Youtube Video -
Ο χρήστης Syncro for ever έγραψε:
Ας δώσω και ένα χαρακτηριστικό, ακραίο, παράδειγμα, ώστε να γίνουν κατανοητά τα παραπάνω:αν ένα δωδεκάτονο φορτηγό το κοπανήσουμε με 100 χιλιόμετρα σε ένα άκαμπτο τοίχο, ενδέχεται να διαλυθεί από το ίδιο του το βάρος, με τον οδηγό του χωρίς ελπίδα.
Αυτό το ίδιο όχημα, αν συναντήσει στον δρόμο του ένα επιβατικό αυτοκίνητο, ας πούμε...δέκα αστέρων, με την ίδια ταχύτητα, απλά θα το...καταναλώσει.
Μόνο που το 12τονο φορτηγό έχει κόφτη στα 90χλμ/ωρα.
-
Έχει ή μπορεί απλά να 'έχει'
-
-
@panormus772 said in EuroNCAP: Αυτά είναι τα πιο ασφαλή αυτοκίνητα:
Tα καλύτερα ανά κατηγορία του 2021
Ωχχ βλέπω να ανεβαίνει και άλλο η αναμονή για το Yaris Cross ...
-
Εντυπωσιακά τρακαρίσματα παλιών βς νέων ιχ, για να φανούν οι διαφορές στην παθητική ασφάλεια.
-
Κρας τεστ σε υπεράμαξα σαν αυτό που τράκαρε στη βούλα προχτές, αλλά και άλλα όπως ροζ-ρόυς, σ-κλάσε, θα δούμε ποτέ?
-
-
Μήπως ξεφτιλιστούν τελείως, και γι' αυτό δεν το κάνουν. Πάντως σε ιδιωτικές δοκιμές πριν από 30 χρόνια περίπου, η Ε-κλάσε είχε ξεφτιλίσει τη Σ-κλάσε και η ερμηνεία ήταν καθαρά τεχνική, το μεγάλο μεταξόνιο δε βοηθάτε και ο σκελετός 'δίπλωνε' πιο εύκολα.
-
Δεν το κάνουν και σε μικρότερα. Καλύπτονται νομικά ότι χρησιμοποιούν το ίδιο πάτωμα. Για παράδειγμα δεν έχω δει τεστ της Gran Tourer, ενώ υπάρχει της Active Tourer και του Countryman που έχουν το ίδιο πάτωμα και συγκρότημα ισχύος.
-
Το βιντάκι δεν λέει ένα βασικό πράγμα.
Η απόσταση του οδηγού από το εμπρός τμήμα της AMG είναι τεράστια, άρα λογικό να απορροφήσει ευκολότερα την ενέργεια απ' ότι το κοντό (και άδειο) ρύγχος μιας Ferrari ή Lambo.
EuroNCAP: Αυτά είναι τα πιο ασφαλή αυτοκίνητα