-
@djtony said in Προβλημα με στραβωμα δισκοπλακας:
Πήγαινε στον ΜΩΡΑΡΗ. Δεν υπάρχει περίπτωση να μη σου βρει λύση. Ψάξε στο Google για Moraris BRAKES. Πήγαινε από εκεί και θα σου λύσει ΚΆΘΕ ΠΡΌΒΛΗΜΑ ΣΟΥ
Μίλησα σήμερα μαζι του,φαινεται καλος στη δουλεια τού ακ με προθεση να βοηθησει,απο εβδομάδα λογικά θα τον επισκεφτώ...σε ευχαριστώ
-
@otokomae said in Προβλημα με στραβωμα δισκοπλακας:
@stathis_kar said in Προβλημα με στραβωμα δισκοπλακας:
@otokomae said in Προβλημα με στραβωμα δισκοπλακας:
Τα maff δεν είναι μαλακά τακακια. Δοκίμασε κάτι άλλο της προκοπής πχ βάλε brembo στην επόμενη αλλαγή δισκοπλακων. Κάποιοι θα σου προτείνουν τορνο, αλλά εφ οσον υπάρχει στρέβλωση θα ξαναγίνει με το πρώτο θερμικό στρες.
Φιλε μου δεν πιστεύω πως εχει νοημα να παιζω με τη μία μαρκα η την αλλη,απο την στιγμη που έβαζα τα ιδια αξιόλογα υλικά χρόνια κ δεββειχα προβλημα το θεμα ειναι να βρω το προβλημα.... να βρω τι αλλαξε κ πλέον σταβωνουν...
Φίλε εσύ είπες ότι τοποθετήσεις 2-3 δισκοπλακες επώνυμες αλλά εξακολουθείς να εμπιστεύεσαι τα ίδια τακάκια που εβαζες εδώ και κάμποσα χρόνια αυτά τα μαφ τα οποία βγάζουν 17 διαφορετικά εργοστάσια Κίνα εδώ εκεί και κάπου αλλού και απόδειξη είναι και η τιμή τους που κατατάσσεται με τα no name. Τι άλλο να σου πω.
Στην πρόθεση μου είναι την επομενη φορα που θα περάσω τορνο τους δίσκους να δοκιμασω να αλλάζω κ τακακια,ferodo σκεφτομουν η textar
-
Και τα aisin είναι πολύ τίμια. Αυτά έβαλα πρόσφατα με συντελεστή τριβής 0.45-0.55 και στο κρύο αλλά και στο παρατεταμένο φρενάρισμα. Σου συνιστώ να προτιμήσεις να γίνει ο τορνος με τα δισκόφρενα επάνω.
-
Δοκιμασμένα ζευγάρια από μένα και γνωστούς, με αντοχή και μακροζωία Zimermann-Ate και Zimermann-pagid. Αντί Zimermann μπορεί να βάλεις και TRW, κι αυτά δοκιμασμένα.
Κι αν σου πουν ότι φταίνε τα μέταλλα πάλι και στραβώνουν οι δίσκοι, να τους φέρουμε αυτοκίνητα να τα δούν.
-
@stathis_kar said in Προβλημα με στραβωμα δισκοπλακας:
@djtony said in Προβλημα με στραβωμα δισκοπλακας:
Πήγαινε στον ΜΩΡΑΡΗ. Δεν υπάρχει περίπτωση να μη σου βρει λύση. Ψάξε στο Google για Moraris BRAKES. Πήγαινε από εκεί και θα σου λύσει ΚΆΘΕ ΠΡΌΒΛΗΜΑ ΣΟΥ
Μίλησα σήμερα μαζι του,φαινεται καλος στη δουλεια τού ακ με προθεση να βοηθησει,απο εβδομάδα λογικά θα τον επισκεφτώ...σε ευχαριστώ
Και εγώ σε αυτόν είχα πάει τελευταία. Ζήτα τη γνώμη του καλύτερα να σε κατευθύνει. Η εμπειρία παίζει μεγάλο ρόλο μιας και κυκλοφορούν "επώνυμα" από αμφίβολες πηγές και χώρες προέλευσης. Πιστεύω αν δεί το αυτοκίνητο και του εξηγήσεις όπως εδώ στο τέλος θα βγάλετε άκρη. Καλή τύχη
-
Για vag κάτι μεταξύ ate, textar, jurid θα κοιτούσα που είναι και oem κατασκευαστές...στο δικό μου (golf mk6) έχω βάλει και ferodo premier και bosch και brembo....τα καλύτερα μέχρι στιγμής τα textar
-
Δεκτά οσα λετε για ολες τις μαρκες,μην ξεχνατε ομως οτι εδω μιλαμε για ενα επαγγελματικο αυτοκίνητο κ οχι ενα ιχ που κάνει τουλάχιστον 200χλμ την ημερα μεσα στην κίνηση κ ολα του τα υλικά τα ωθει στα άκρα τούς....
-
@stathis_kar said in Προβλημα με στραβωμα δισκοπλακας:
Δεκτά οσα λετε για ολες τις μαρκες,μην ξεχνατε ομως οτι εδω μιλαμε για ενα επαγγελματικο αυτοκίνητο κ οχι ενα ιχ που κάνει τουλάχιστον 200χλμ την ημερα μεσα στην κίνηση κ ολα του τα υλικά τα ωθει στα άκρα τούς....
Αυτόματο?
-
Πριν από πολλά χρόνια που είχα το ΖΧ απέκτησα το ίδιο πρόβλημα. Από ένα σημείο και πέρα οι δισκόπλακες στράβωναν. Τι αλλάγή, τι τόρνο, πάλι στράβωναν. Έμαθα να ζω με το κλώτσημα μέχρι που πήγε για απόσυρση.
-
Μετά απο τοσα χλμ γιατί δεν αλλάζεις και τις βάσεις της δαγκάνας ; Τι τους κάνει να πιστευουν τους φρεναδόρους ότι τα μέταλλα τους δεν έχουν πάρει ούτε χιλιοστό ;
Να ρωτήσω και πως τις στρώνεις τις νέες ;
Γιατί αν αμέσως τις βάζεις στην ''μάχη'' λογω εργαλείου δουλειάς, παίζει και αυτό τον ρόλο του. -
@w202-amg said in Προβλημα με στραβωμα δισκοπλακας:
@stathis_kar said in Προβλημα με στραβωμα δισκοπλακας:
Δεκτά οσα λετε για ολες τις μαρκες,μην ξεχνατε ομως οτι εδω μιλαμε για ενα επαγγελματικο αυτοκίνητο κ οχι ενα ιχ που κάνει τουλάχιστον 200χλμ την ημερα μεσα στην κίνηση κ ολα του τα υλικά τα ωθει στα άκρα τούς....
Αυτόματο?
Οχι....λίγα τα αυτοματα στα επαγγελματικά, δεν αντέχουν
-
@lancianos said in Προβλημα με στραβωμα δισκοπλακας:
Μετά απο τοσα χλμ γιατί δεν αλλάζεις και τις βάσεις της δαγκάνας ; Τι τους κάνει να πιστευουν τους φρεναδόρους ότι τα μέταλλα τους δεν έχουν πάρει ούτε χιλιοστό ;
Να ρωτήσω και πως τις στρώνεις τις νέες ;
Γιατί αν αμέσως τις βάζεις στην ''μάχη'' λογω εργαλείου δουλειάς, παίζει και αυτό τον ρόλο του.Δεν υπάρχει καποιος ιδιαίτερος τροπος στρωσιματος...απλα ξεκινας με οσο πιο απαλα φρεναρισματα μπορεις...αν δεν εχεις τρακαρει κ χτυπήσει στο συγκεκριμένο σημείο δεν σταβωνουν...εχω αρχίσει να εχω μια υποψια μόνο ότι φταίνε τα κυλινδρακια της δαγκανας εκεί πάνω πού κινητε η δαγκανα
-
@tgd said in Προβλημα με στραβωμα δισκοπλακας:
Πριν από πολλά χρόνια που είχα το ΖΧ απέκτησα το ίδιο πρόβλημα. Από ένα σημείο και πέρα οι δισκόπλακες στράβωναν. Τι αλλάγή, τι τόρνο, πάλι στράβωναν. Έμαθα να ζω με το κλώτσημα μέχρι που πήγε για απόσυρση.
Καταλαβαινω τι λες,αν ήταν κ μένα ιχ δεν θα το εξαχνα καν.... αλλα σκεψου οτι καθε μερα δουλεύω με αυτό
-
Καλημέρα σε όλους σας. Ούσα παντελώς άσχετη με την μηχανική, ξεκίνησα μία μίνι έρευνα για το ίδιο ζήτημα (στράβωμα δισκόπλακων) διότι έχω αγανακτήσει (και πληρώσει ένα σκασμό λεφτά μαζί με αυτά που είναι τώρα σε ...τροχιά) οπότε είπα να απευθυνθώ και στο φόρουμ σας. . Εχω ενα vw Polo αυτόματο του 2009 με 110.000 km. Μέχρι το 2020 όλα ήταν μια χαρά και φορούσε μαμίσιες δισκόπλακες. Από τότε όμως που τις άλλαξε ο μηχανικός του συνεργείου που το πήγα ( σημ : τις άλλαξε και ίσως να έπρεπε όντως να αλλαχθούν , όμως δεν είχα πριν κάποιο θέμα στην οδήγηση ή κάποια ένδειξη) , από τότε λοιπόν έχουν συνεχώς θέμα : στραβώνουν μέσα σε μερικούς μήνες( παρ ΄όλο που λόγω καραντίνας τα δρομολόγια μου έχουν γενικώς μειωθεί τα τελευταία αυτά 2 χρόνια). Την πρώτη φορά είχε χρησιμοποιήσει Brembo , μετέπειτα Zimmerman και τώρα που είναι το τρίτο στράβωμα ( η ένδειξη που είχα είναι ότι τρέμει το τιμόνι με φρενάρισμα απο 70-80km/h και πάνω) έχω φάει πακέτο διότι μου είπε ότι θα αλλάξει και τα μουαγιέ ( που δεν φαίνονται όμως να είναι στραβά κατά δήλωση του ιδίου) και θα βάλει και τις ρόδες (μπρος πίσω) ανάποδα για να αποκλείσει την πιθανότητα να φταίει κάποια στραβωμένη ζάντα. Ενω έχουμε συμφωνήσει να γίνουν αυτές οι εργασίες , με παίρνει τηλ προχθές για να μου πει ότι ο μπιλιοφόρος ο ένας έχει πολλή σκουριά στην βίδα και δεν μπορούν να τον αφαιρέσουν και θα χρειαστεί να τον σπάσουν (!) . Εχθές με ξαναπαίρνει τηλ και μου λέει ότι ο μπιλιοφόρος επειδή είναι σε κάποιο σημείο πιο μακρύς από αυτόν που κυκλοφορεί για τα αντίστοιχα πόλο με χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων δεν υπάρχει πουθενά στην Ελλάδα και θα τον παραγγείλει από το εξωτερικό- με αποτέλεσμα να φάω και ένα σωρό μέρες χωρίς αυτοκίνητο). Τον ξαναρωτάω αν τα μουαγιέ είναι απαραίτητο να αλλαχθούν και μήπως θα έπρεπε απλώς να εστιάσουμε στο να βάλουμε τις ορίτζιναλ δισκόπλακες και η απάντηση ήταν "όχι" διότι είναι πανάκριβες κι αν ξαναστραβώσουν σε ένα χρόνο θα τις έχεις χρυσοπληρώσει τζάμπα". Το ότι μετά από όλα αυτα που θα κάνει μου λέει ότι υπάρχει περίπτωση να ξαναστραβώσουν με έφερε στο αμήν. Κύριοι δώστε τα φώτα σας ( με εκλαικευμένο τρόπο αν μπορείτε) . Μερσί. ( σημ: το συνεργείο δεν είναι εξουσιοδοτημένο μεν, ειδικεύεται όμως μόνο στα vw και έχει πολύ καλές και πολλές κριτικές κι εκεί έρχομαι και σκαλώνω ακόμη περισσότερο )
Υ.Γ : Υπάρχει περίπτωση να φταίει το γεγονός ότι φοράει ελαστικά 195/155/R15 και αρα να θελει μεγαλύτερες (σε διάμετρο) δισκόπλακες; - κοιτούσα σε σάιτ ανταλλακτικών και εβλεπα ότι πχ για αυτο το μοντέλο οι ζιμμερμαν ηταν από 256 έως 288mm , oι brembo 256mm & oι bosch από 238 'εως 312 mm. Υπάρχει κάποιος λόγος για τις διαφορετικές διαστάσεις ή δεν παίζει κανένα ρόλο; Το αυτοκίνητο πάντως το οδηγώ μόνο εγώ και προφανώς δεν έχει αλλάξει η οδηγική μου συμπεριφορά ( όπως υπαινίχθηκε ο μηχανικός) , ούτε το πλένω ζεστό, ούτε πέφτω σε νερολακούβες όλη την ώρα ( που τα ακουσα και αυτα απο τον μηχανικό ως...αιτίες) ούτε το κατουράει ο σκύλος μου με το που παρκάρω ( ναι, το είδα κι αυτό ως σχόλιο σε αλλου ομοιοπαθή το ποστ) !!! . Επιμένω στο ότι όσο είχε τις μαμίσιες ήταν σούπερ κι όλα άρχισαν από την πρώτη αλλαγή & μετά.... -
@aquamarine said in Προβλημα με στραβωμα δισκοπλακας:
Καλημέρα σε όλους σας. Ούσα παντελώς άσχετη με την μηχανική, ξεκίνησα μία μίνι έρευνα για το ίδιο ζήτημα (στράβωμα δισκόπλακων) διότι έχω αγανακτήσει (και πληρώσει ένα σκασμό λεφτά μαζί με αυτά που είναι τώρα σε ...τροχιά) οπότε είπα να απευθυνθώ και στο φόρουμ σας. . Εχω ενα vw Polo αυτόματο του 2009 με 110.000 km. Μέχρι το 2020 όλα ήταν μια χαρά και φορούσε μαμίσιες δισκόπλακες. Από τότε όμως που τις άλλαξε ο μηχανικός του συνεργείου που το πήγα ( σημ : τις άλλαξε και ίσως να έπρεπε όντως να αλλαχθούν , όμως δεν είχα πριν κάποιο θέμα στην οδήγηση ή κάποια ένδειξη) , από τότε λοιπόν έχουν συνεχώς θέμα : στραβώνουν μέσα σε μερικούς μήνες( παρ ΄όλο που λόγω καραντίνας τα δρομολόγια μου έχουν γενικώς μειωθεί τα τελευταία αυτά 2 χρόνια). Την πρώτη φορά είχε χρησιμοποιήσει Brembo , μετέπειτα Zimmerman και τώρα που είναι το τρίτο στράβωμα ( η ένδειξη που είχα είναι ότι τρέμει το τιμόνι με φρενάρισμα απο 70-80km/h και πάνω) έχω φάει πακέτο διότι μου είπε ότι θα αλλάξει και τα μουαγιέ ( που δεν φαίνονται όμως να είναι στραβά κατά δήλωση του ιδίου) και θα βάλει και τις ρόδες (μπρος πίσω) ανάποδα για να αποκλείσει την πιθανότητα να φταίει κάποια στραβωμένη ζάντα. Ενω έχουμε συμφωνήσει να γίνουν αυτές οι εργασίες , με παίρνει τηλ προχθές για να μου πει ότι ο μπιλιοφόρος ο ένας έχει πολλή σκουριά στην βίδα και δεν μπορούν να τον αφαιρέσουν και θα χρειαστεί να τον σπάσουν (!) . Εχθές με ξαναπαίρνει τηλ και μου λέει ότι ο μπιλιοφόρος επειδή είναι σε κάποιο σημείο πιο μακρύς από αυτόν που κυκλοφορεί για τα αντίστοιχα πόλο με χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων δεν υπάρχει πουθενά στην Ελλάδα και θα τον παραγγείλει από το εξωτερικό- με αποτέλεσμα να φάω και ένα σωρό μέρες χωρίς αυτοκίνητο). Τον ξαναρωτάω αν τα μουαγιέ είναι απαραίτητο να αλλαχθούν και μήπως θα έπρεπε απλώς να εστιάσουμε στο να βάλουμε τις ορίτζιναλ δισκόπλακες και η απάντηση ήταν "όχι" διότι είναι πανάκριβες κι αν ξαναστραβώσουν σε ένα χρόνο θα τις έχεις χρυσοπληρώσει τζάμπα". Το ότι μετά από όλα αυτα που θα κάνει μου λέει ότι υπάρχει περίπτωση να ξαναστραβώσουν με έφερε στο αμήν. Κύριοι δώστε τα φώτα σας ( με εκλαικευμένο τρόπο αν μπορείτε) . Μερσί. ( σημ: το συνεργείο δεν είναι εξουσιοδοτημένο μεν, ειδικεύεται όμως μόνο στα vw και έχει πολύ καλές και πολλές κριτικές κι εκεί έρχομαι και σκαλώνω ακόμη περισσότερο )
Υ.Γ : Υπάρχει περίπτωση να φταίει το γεγονός ότι φοράει ελαστικά 195/155/R15 και αρα να θελει μεγαλύτερες (σε διάμετρο) δισκόπλακες; - κοιτούσα σε σάιτ ανταλλακτικών και εβλεπα ότι πχ για αυτο το μοντέλο οι ζιμμερμαν ηταν από 256 έως 288mm , oι brembo 256mm & oι bosch από 238 'εως 312 mm. Υπάρχει κάποιος λόγος για τις διαφορετικές διαστάσεις ή δεν παίζει κανένα ρόλο; Το αυτοκίνητο πάντως το οδηγώ μόνο εγώ και προφανώς δεν έχει αλλάξει η οδηγική μου συμπεριφορά ( όπως υπαινίχθηκε ο μηχανικός) , ούτε το πλένω ζεστό, ούτε πέφτω σε νερολακούβες όλη την ώρα ( που τα ακουσα και αυτα απο τον μηχανικό ως...αιτίες) ούτε το κατουράει ο σκύλος μου με το που παρκάρω ( ναι, το είδα κι αυτό ως σχόλιο σε αλλου ομοιοπαθή το ποστ) !!! . Επιμένω στο ότι όσο είχε τις μαμίσιες ήταν σούπερ κι όλα άρχισαν από την πρώτη αλλαγή & μετά....Δυστυχώς εχω την υποψία πως αν του βάζαν τα εργοστασιακά φρένα απο την αρχή δεν θα είχες πρόβλημα , επειδή είναι αυτόματο και επιβαρύνει παραπάνω τα φρένα νομίζω πως η VW ξέρει καλλίτερα .
Η αντιπροσωπία πολλές φορές φαίνεται ακριβή στο τέλος όμως μάλλον πιο οικονομικά και με μικρότερη φασαρία και ταλαιπωρία λύνεις το πρόβλημα. -
@Aquamarine από αυτά που γράφεις μόνο "άσχετη" δε θα σε σε έλεγε κάποιος, άμα παθαίνεις μαθαίνεις θα μου πεις.
Όλοι κατά καιρούς έχουμε μπλέξει με παλιότερα αυτοκίνητα σε τέτοιες καταστάσεις. Εγώ στη θέση σου θα πήγαινα το αυτοκίνητο σε εξειδικευμένο συνεργείο που ασχολείται με φρένα. Αν είσαι στην Αττική υπάρχουν επιλογές. Επειδή είπες για τρεμουλο να υποθέσω ότι έχει γίνει έλεγχος ζυγοστάθμισης σε βουλκανιζατερ σωστά?
Τώρα αν ο μάστορας το έχει ξεκινήσει και είναι δύσκολο να το πάρεις από εκεί είναι ένα θέμα βέβαια.. Σε τέτοιες περιπτώσεις εμπιστευόμαστε το ένστικτο μας και όταν κάτι δε μας αρέσει αλλάζουμε μηχανικούς σαν τα πουκάμισα
-
@mastoras78 Ναι , είχε γίνει πριν κάτι μήνες , αμέσως αφότου άλλαξα δισκόπλακες , οπότε το πήγα κατ'ευθείαν για ελαστικά και ζυγοστάθμιση. Φευ.... (όχι δεν μπορώ καν να το πάρω πλέον από το συνεργείο διότι δεν εχει μπιλιοφόρο το αυτοκίνητο- και έστω ότι καλούσα την οδική να μου το πάει έτσι λυμένο αλλού (εξουσιοδοτημένο ή αντιπροσωπεία) , νομίζω ότι θα έμπλεκα χειρότερα...... Τι θα έλεγα; Ο άλλος μου φαίνεται "λάθος" και το έφερα σε εσάς; Χμ.......
-
@monman2 - Δυστυχώς κι εγώ την ίδια υποψία έχω συν ότι του συμπεριφέρονται σαν να είναι ένα συνηθισμένο Πόλο , ενώ δεν είναι. Δυστυχώς είχαν κυκλοφορήσει πολύ λίγα αυτόματα προ του 2009 στα 1400 cc (οπότε και άλλαξε η σειρά) και παίζει να είναι το μοναδικό που παρουσιάζεται στο (όποιο) συνεργείο το πάω.....
-
Τα μουαγε στα αλλαζει , γιατι αν ειναι στραβα τα μουαγε , αυτα στραβωνουν τις δισκοπλακες
Υπαρχει και η λυση του τορνου. Δλδ τις στραβες δισκοπλακες τις "τροχίζουν" στον τορνο και ισιώνουν. Στις δικες σου που ειναι καινουριες , μπορει να τις παει στον τορνο, στοιχιζει λιγοτερο απο το να βαλεις καινουριες ξανα
Αλλαζεις και τακακια καθε φορα που αλλαζεις δισκοπλακες?Δεν φταινε τα λαστιχα που ρωτησες παραπανω. Απο διαμετρο δισκοπλακας , θα βαλεις οσο ηταν και η μανισια . Πχ αν ηταν 280, 280 θα βαλεις ξανα .Επισης παιζει ρολο και το παχος της δισκοπλακας. Οσο παχος ειχε η παλια, τοσο πρεπει να εχει και η καινουρια
-
Ναι, φυσικά αλλάζω και τακάκια. Τώρα σε ό,τι αφορά τις διαστάσεις των εργοστασιακών, αυτές δεν μπορώ να τις ξέρω (πλέον) αφού ποτέ δεν μου δόθηκαν ΄πίσω τα παλιά ανταλλακτικά ούτε και ξέρω από που μπορεί να βρει κανείς τις διαστάσεις τους στο διαδίκτυο. (any ideas?)
Προβλημα με στραβωμα δισκοπλακας