-
Καλησπέρα σας.
Μάρκα & Μοντέλο Αυτοκινήτου: OPEL CORSA D 2008
Χιλιόμετρα: 152.000Εδώ και μερικούς μήνες έχω παρατηρήσει ότι υπήρχε μία ελαφριά στρώση μαγιονέζας στο καπάκι του δοχείου του ψυκτικού υγρού. Τίποτα το ιδιαίτερο, απλώς στην τελευταία συντήρηση που έγινε πριν ένα έτος (στα 142.000 χλμ) ο μηχανικός μου τόνισε ότι αυτό είναι περίεργο και να το κοιτάξω για οτιδήποτε (μέχρι και φλάτζα κεφαλής).
Ωστόσο εδώ και 3 εβδομάδες, τα νερά τελειώνουν γρήγορα (όπως και τον προηγούμενο χειμώνα), αλλά όταν αδειάζει το ψυγείο διαπίστωσα μια στρώση λαδιού κάτω κάτω. ( επισυνάπτονται φωτογραφίες παρακάτω). Ο ρυθμός απώλειας του νερού είναι 1lt ανά 2 εβδομάδες από τότες που άρχισαν τα ΕΝΤΟΝΑ κρύα.
Θα ήθελα αρχικώς την γνώμη σας για το πως να κινηθώ? Το προγραμματισμένο σέρβις είναι για αρχές Γενάρη. Λόγω εργασίας δεν μπορούσα τόσο καιρό να πάω και να αφήσω το αυτοκίνητο να το δει ενδελεχώς. Να το αφήσω και να ζητήσω να δει κάτι συγκεκριμένο? Είναι κάποιος ο οποίος γνωρίζει πιθανούς λόγους? ( Φλάτζα Κεφαλής? Κάποια άλλη φλάτζα? Κάποιος άλλος λόγος? ) Σε κάθε περίπτωση αντίστοιχα θα ήταν εύκολο να μου αναφέρετε και ένα εκτιμώμενο κόστος?
Θα ήθελα να σας ευχαριστήσω εκ των προτέρων για την βοήθειά σας.
-
Σε διακρίνει μια αμεσότητα πάντως. Σου είπε ο μηχανικός να το πας να ελεγχθεί για το θέμα πέρυσι και εσύ ρωτάς του χρόνου. Τι περιμένεις; Στο δια ταύτα, μπορεί να είναι από ψυγείο λαδιού (εναλλάκτης). Μπορεί και φλάντζα αν και δε νομίζω. Πάντως μετά από τόσα λάδια στο ψυκτικο πρέπει να γίνει καθαρισμός ψυγείου και κύκλωμα καλοριφερ. Καλή τύχη.
-
@otokomae said in Λάδια στο δοχείο ψυκτικού υγρού:
Σε διακρίνει μια αμεσότητα πάντως. Σου είπε ο μηχανικός να το πας να ελεγχθεί για το θέμα πέρυσι και εσύ ρωτάς του χρόνου. Τι περιμένεις; Στο δια ταύτα, μπορεί να είναι από ψυγείο λαδιού (εναλλάκτης). Μπορεί και φλάντζα αν και δε νομίζω. Πάντως μετά από τόσα λάδια στο ψυκτικο πρέπει να γίνει καθαρισμός ψυγείου και κύκλωμα καλοριφερ. Καλή τύχη.
Χαχα... με διακρίνει η αμεσότητα. Πάντως ήταν πολύ αρχικό και ο άνθρωπος δεν μπορούσε να αξιολογήσει χωρίς να ανοίξει μηχανή, και όταν δουλεύεις 6/7, δύσκολα να το αφήσεις off το αμάξι. Σε ευχαριστώ πάντως για την απάντηση σου.
-
φλατζα κεφαλης αλλα πιθανο να εχει καποια αλλη διαρροη
-
Φλατζα κεφαλης και πιθανο καποια ταπα.
-
@pan33 said in Λάδια στο δοχείο ψυκτικού υγρού:
Καλησπέρα σας.
Μάρκα & Μοντέλο Αυτοκινήτου: OPEL CORSA D 2008
Χιλιόμετρα: 152.000Εδώ και μερικούς μήνες έχω παρατηρήσει ότι υπήρχε μία ελαφριά στρώση μαγιονέζας στο καπάκι του δοχείου του ψυκτικού υγρού. Τίποτα το ιδιαίτερο, απλώς στην τελευταία συντήρηση που έγινε πριν ένα έτος (στα 142.000 χλμ) ο μηχανικός μου τόνισε ότι αυτό είναι περίεργο και να το κοιτάξω για οτιδήποτε (μέχρι και φλάτζα κεφαλής).
Ωστόσο εδώ και 3 εβδομάδες, τα νερά τελειώνουν γρήγορα (όπως και τον προηγούμενο χειμώνα), αλλά όταν αδειάζει το ψυγείο διαπίστωσα μια στρώση λαδιού κάτω κάτω. ( επισυνάπτονται φωτογραφίες παρακάτω). Ο ρυθμός απώλειας του νερού είναι 1lt ανά 2 εβδομάδες από τότες που άρχισαν τα ΕΝΤΟΝΑ κρύα.
Θα ήθελα αρχικώς την γνώμη σας για το πως να κινηθώ? Το προγραμματισμένο σέρβις είναι για αρχές Γενάρη. Λόγω εργασίας δεν μπορούσα τόσο καιρό να πάω και να αφήσω το αυτοκίνητο να το δει ενδελεχώς. Να το αφήσω και να ζητήσω να δει κάτι συγκεκριμένο? Είναι κάποιος ο οποίος γνωρίζει πιθανούς λόγους? ( Φλάτζα Κεφαλής? Κάποια άλλη φλάτζα? Κάποιος άλλος λόγος? ) Σε κάθε περίπτωση αντίστοιχα θα ήταν εύκολο να μου αναφέρετε και ένα εκτιμώμενο κόστος?
Θα ήθελα να σας ευχαριστήσω εκ των προτέρων για την βοήθειά σας.
Κακώς το άφησες τόσο διάστημα . Το αμάξι μήπως κάνει κοντινές αποστάσεις γενικά ;
Αυτά τα μοτέρ συνήθως πονάνε στη φλάντζα καθρέφτη και εμφανίζουν τη λεγόμενη μαγιονέζα . Ξεκίνα με ένα καθαρισμό του κυκλώματος ψυξης και το παρακολουθείς . Εάν το ανοίξει μόνο για φλάντζα κεφαλής άλλαξε και το σέτ καδένας μαζί με αντλία νερου . Το αμάξι έχει ανεβάσι ποτε θερμοκρασία ;
Λάδια στο δοχείο ψυκτικού υγρού