-
@piliourits said in SUZUKI SX4 SCROSS:
Ρε παιδιά, για να καταλάβω κι εγώ, αν έχει καταλάβει κανείς.
Αυτά τα Σουζούκι, ΔΕΝ έχουν το υβριδικό σύστημα της ΤΟΥΟΤΑ, έχουν άλλο;
Έχουν το κλασικό ΑΤ6 κιβώτιο και τον ατμοσφαιρικό 1.5 που μπαίνει και στο Τζνίμνυ;
Και είναι κάτι σαν μεγεθυμένο mild hybrid το σύστημά τους;Πάμε να τα ξεδιαλύνουμε, αφού η Σούζι έχει 2 συστήματα:
-
Τον κλασσικό boosterjet 1.4 mHEV με το 6αρι Aisin.
-
HEV (Full hybrid δηλαδή), με 1.5 ατμοσφαιρικό και ηλεκτρομοτέρ, συνδυασμένο με ένα 6αρι αυτοματοποιημένο χειροκίνητο.
-
-
Άλλο το mild hybrid άλλο το hybrid έχουν διαφορά στη μπαταρία.
Ναι είναι δικό της υβριδικό σύστημα. Παράλληλου τύπου δηλαδή όχι τόσο εξελιγμένο και πρωτότυπο όσο της τογιοτα. Και φορά ένα ρομποτικό αυτόματο κιβώτιο με συμπλέκτη που όταν αλλάζει σχέση στο κενό των αλλαγών το ηλ. Μοτέρ συμπληρώνει την ροπή για να μην υπάρχει λοξιγκας.
Στην πράξη όπως λένε κάποιοι που το δοκίμασαν στο ιαπωνικό full hybrid swift είναι αρκετά καλό αλλά όχι όσο σμουθ όσο ένα ecvt. Από την άλλη κερδίζεις σε γραμμικότητα και αίσθηση αλλαγών σχέσεων.
-
@lap said in SUZUKI SX4 SCROSS:
Ωχ το οθόνη είναι αυτή...
ΜπλιαχΕίναι η μικρή του GL+ και όντως φαίνεται κάπως... Fisher Price...
-
@fanis75 said in SUZUKI SX4 SCROSS:
@piliourits said in SUZUKI SX4 SCROSS:
Ρε παιδιά, για να καταλάβω κι εγώ, αν έχει καταλάβει κανείς.
Αυτά τα Σουζούκι, ΔΕΝ έχουν το υβριδικό σύστημα της ΤΟΥΟΤΑ, έχουν άλλο;
Έχουν το κλασικό ΑΤ6 κιβώτιο και τον ατμοσφαιρικό 1.5 που μπαίνει και στο Τζνίμνυ;
Και είναι κάτι σαν μεγεθυμένο mild hybrid το σύστημά τους;Πάμε να τα ξεδιαλύνουμε, αφού η Σούζι έχει 2 συστήματα:
-
Τον κλασσικό boosterjet 1.4 mHEV με το 6αρι Aisin.
-
HEV (Full hybrid δηλαδή), με 1.5 ατμοσφαιρικό και ηλεκτρομοτέρ, συνδυασμένο με ένα 6αρι αυτοματοποιημένο χειροκίνητο.
το πρώτο το ξέρουμε, είναι και αποδεδειγμένη κι αξιόπιστη λύση για όποιον χρειάζεται την τετρακίνηση, ίσως όχι τόσο λύση οικονομίας.
το δεύτερο σαν κιβώτιο είναι πρωτοεμφανιζόμενο;
θα είναι "απλά ΟΚ" ή μεγάλο ρίσκο για όποιον το αγοράσει;
σαν οικονομία κι επιδόσεις (κι αξιοπιστία), συγκρίνεται με της ΤΟΥΟΤΑ;
και πόσο πίσω μένουν οι επιδόσεις του απ' το 1.4λτ
το βγάζουν και το πλήρως υβριδικό με 4κίνηση; -
-
Όχι, είναι παλαιό το χρησιμοποιεί η Σουζούκι σε διάφορες αγορές. Όπως γιαπωνια και Ινδία κυρίως.
Για 6αρι πρώτη φορά το ακούω αλλά η φιλοσοφία είναι ίδια.
Αξιόπιστο απλά το θέμα είναι ότι έχει λοξιγκα στις αλλαγές και φθηρει τον συμπλέκτη σε μποτιλιάρισμα.
Αυτα τα προβλήματα όμως μετριάζονται εως και εξαφανίζεται με την σωστή συμπλήρωση του ηλεκτροκινητήρα κατά τις αλλαγές για γραμμική μετακίνηση.
Επίσης όταν ξεκινά από στάση, ξεκινά με ηλεκτρισμό οπως όλα τα υβριδικά έτσι η φθορά του συμπλέκτη σε κατάσταση κίνησης και μποτιλιαρίσματος δεν υπάρχει.Στην ουσία έχει ανοιχτό τον συμπλέκτη και κινείται με ηλεκτρισμό μέχρι μια ταχύτητα και μετά μπαίνει και το κιβώτιο στην εξίσωση.
Ο ηλ. Κινητήρας είναι αν δεν κάνω λάθος συνδεδεμένος μεταξυ κιβώτιου και διαφορικούΝαι και full hybrid (έστω παράλληλου τύπου) Και Awd (την αντρικια)
-
@dimitriscsd said in SUZUKI SX4 SCROSS:
@lap said in SUZUKI SX4 SCROSS:
Ωχ το οθόνη είναι αυτή...
ΜπλιαχΕίναι η μικρή του GL+ και όντως φαίνεται κάπως... Fisher Price...
Τελείως χαλιά...
Αυτό εννουν οθόνη στην gl+;;;Κρίμα! Τότε πας μόνο σε glx. Αλλά ανεβαίνει η τιμή.
-
@lap said in SUZUKI SX4 SCROSS:
@dimitriscsd said in SUZUKI SX4 SCROSS:
@lap said in SUZUKI SX4 SCROSS:
Ωχ το οθόνη είναι αυτή...
ΜπλιαχΕίναι η μικρή του GL+ και όντως φαίνεται κάπως... Fisher Price...
Τελείως χαλιά...
Αυτό εννουν οθόνη στην gl+;;;Κρίμα! Τότε πας μόνο σε glx. Αλλά ανεβαίνει η τιμή.
GLX 4wd Auto 32 χιλιάρικα κλειδί. (χωρίς ηλιοροφή)
Ζούμε τρελές εποχές... Αλλά το σύνολο αυτό δεν έχει ανταγωνισμό.
-
Α καλά!!!!
28.000 νομίζω είχε αυτό.. και μου φαινόταν ακριβό.
-
Στα αυτοκίνητα πάει να συμβεί ότι περίπου και με τις κάρτες γραφικών.
Στις κάρτες όμως, άντε να πληρώσεις 500€ αυτό που πραγματικά αξίζει 200€ σε μια κανονική εποχή... Τα αυτοκίνητα όμως τιμολογούνται ως μικρές περιουσίες και είναι και αναλώσιμα.
Για όσους δεν έχουν λεφτά για πέταμα, απλά δεν αγοράζουν τώρα, δεν υπάρχει άλλη λογική προσέγγιση.
Και με παραδόση ανήμερα της μεθεπόμενης πανηγύρεως του γνωστού Αγίου, τί νόημα έχει;
Μόνο όποιος χρειάζεται επειγόντως όχημα να κάνει τη δουλειά του (οι 12 μήνες δεν είναι "επειγόντως"), ή έχει και κάνα δυο πεντοχίλιαρα για πέταμα, παραγγέλνει... αλλιώς, μέχρι Yaris Cross Active, αυτή την εποχή. -
-
@panormus772 said in SUZUKI SX4 SCROSS:
Μια πρώτη εντύπωση:
https://www.motorone.gr/odigoume/proti-epafi/20325/odigoume-to-neo-suzuki-s-cross/δεν το οδηγησαν. εκτος και αν εχουμε στο περαμα dawson street που φαινεται στο gps.
χαχαχα -
@gatoz said in SUZUKI SX4 SCROSS:
@panormus772 said in SUZUKI SX4 SCROSS:
Μια πρώτη εντύπωση:
https://www.motorone.gr/odigoume/proti-epafi/20325/odigoume-to-neo-suzuki-s-cross/δεν το οδηγησαν. εκτος και αν εχουμε στο περαμα dawson street που φαινεται στο gps.
χαχαχαTo motorone είναι βρετανικό και η ελληνική έκδοση αποτελεί απλά μετάφραση. Πάνω πάνω αναφέρει και το όνομα του συντάκτη άλλωστε που είναι Βρετανός.
-
@dimitriscsd said in SUZUKI SX4 SCROSS:
@gatoz said in SUZUKI SX4 SCROSS:
@panormus772 said in SUZUKI SX4 SCROSS:
Μια πρώτη εντύπωση:
https://www.motorone.gr/odigoume/proti-epafi/20325/odigoume-to-neo-suzuki-s-cross/δεν το οδηγησαν. εκτος και αν εχουμε στο περαμα dawson street που φαινεται στο gps.
χαχαχαTo motorone είναι βρετανικό και η ελληνική έκδοση αποτελεί απλά μετάφραση. Πάνω πάνω αναφέρει και το όνομα του συντάκτη άλλωστε που είναι Βρετανός.
ακομη χειροτερα.
αγγλος να κρινει αυτοκινητο! -
GL+ AWD με χρώμα, 26.800 παράδοση Φεβρουάριο, αρχές Μαρτίου το αργότερο.
Το αντίστοιχο QQ (N-Connecta) 34.000.
"Ουσιαστικές" διαφορές: προφανώς το QQ είναι μεγαλύτερο, αλλά μάλλον πρέπει να πας στα 158 άλογα για να κουνηθεί ικανοποιητικά, οι οθόνες του QQ (12.3" όργανα/9" κεντρική), κατά τα άλλα έχει 3-4-5 πράγματα παραπάνω το Suzuki. Σαν μείον βάλαμε το αυτόματο (στις εκδόσεις του QQ), καθώς και ο κολλητός δεν το θέλει (μάλλον είναι κόλλημα της παρέας!).
Μέσα, με μικρές αλλαγές, η εικόνα είναι πιο σύγχρονη, βέβαια έχει κάποια κουμπιά/διακόπτες από γενιές πίσω, και το τιμόνι λίγο ξεχασμένο στον χρόνο..
Σίγουρα value for money, αλλά δείτε το πρώτα, κάποιους μπορεί να τους ξενίσει η έντονη Suzukιλα, αλλά επίσης το Duster έχασε και τους τελευταίους πελάτες του που ήθελαν κάτι μεγαλύτερο και λίγο πιο σύγχρονο από Vitara..
-
Μμμμμ suzukila, ευωδία
-
@lap said in SUZUKI SX4 SCROSS:
Μμμμμ suzukila, ευωδία
"Κάποιους" είπα!
Αν έχεις δει όλες τις επιλογές μέχρι 35.000, ίσως "κάποιοι" να μην ικανοποιηθούν από το design/εσωτερικό/κουμπιά/υφάσματα/υλικά/Operating system για το έτος 2022.
Από όλα όσα είδαμε, τελικά το QQ είναι μάλλον η Χρυσή τομή, και το προσωπικό μου κόλλημα παραμένει το C5 Aircross, αλλά έχει πάρει αρκετά σε τιμή τελικά - και αυτό, οπότε δεν είναι όσο value for money ήταν όταν πρώτο βγήκε. Περισσότερη λογική επιλογή φαντάζει το QQ, αλλά με το μειονέκτημα ότι οι ενδιαφέρουσες εκδόσεις είναι με αυτόματο.
Το Duster είναι πλέον εκτός τόπου και χρόνου, και με το καινούργιο S Cross έχασε και το πλεονέκτημα της φθηνής τετρακίνησης σε C αμάξωμα (έστω και αν πλέον και τα 2 θεωρούνται μικρά για την κατηγορία).
Με το Tucson είχαμε ανάμικτα συναισθήματα. Από την μία ωραίο και τα είχε όλα και συμφέρει (έβγαινε περίπου 1.000€ λιγότερα από το QQ αλλά με λίγο περισσότερο εξοπλισμό ταυτόχρονα) από την άλλη κάποιες επιλογές (π.χ τα 7489 κουμπιά touch) το έβαζαν πίσω στην εξίσωση. Το QQ μας φάνηκε πιο ορθολογική επιλογή, και πίσω το Tucson δεν βλέπεται, είναι σαν να το σχεδίασε 15χρονος Κορεάτης.
1 σημαντικό στοιχείο που δεν περίμενα, ήταν τελικά ότι ενώ ο φίλος έχει μονοκατοικία, στη δουλειά του έχει δικό του πάρκινγκ, δεν εμπλέκεται σχεδόν καθόλου με δαχτυλιο ή κέντρο Αθήνας, και κοιταγε μέχρι και Rav4, τελικά μάλλον θα παίξει ρόλο το μέγεθος, καθώς του φαίνονται πολύ μεγάλα όσα πλησιάζουν πολύ κοντά στα 4.5μ. Νομίζω δείχνει την τάση για εξορθολογισμό του μεγέθους, αφού τα 4.30μ με 430λιτρα χώρο αποσκευών προσφέρουν τα περισσότερα για μία 4μελης οικογένεια. Προσωπικά, έχω μπαγκαζιερα, που ακόμη δεν έχει μπει ποτέ στο 2008, και φορτώνω πολύ πράγμα..Δεν ξέρω τι θα γίνει στο μέλλον, αλλά αν χρειαστεί μία μπαγκαζιερα στα 3 χρόνια, ε.. νομίζω το C5 Aircross που ήθελα θα ήταν μάλλον πολυτέλεια ..
Όλοι οι άλλοι στην παρέα τελικά προτίμησαν B suv (μέχρι και Stonic που παραγγέλθηκε προχθές), και αυτός, που περιμέναμε να πάει για μεγάλο, τελικά φαίνεται να προτιμάει το μικρότερο (και φθηνότερο 4Χ4).
-
https://m.youtube.com/watch?v=ROkESn-dkaY&feature=emb_title
Σε αυτήν την έκδοση είναι πολύ ωραίο.
-
@lap said in SUZUKI SX4 SCROSS:
https://m.youtube.com/watch?v=ROkESn-dkaY&feature=emb_title
Σε αυτήν την έκδοση είναι πολύ ωραίο.
πολύ όμορφο το τοπίο γυρω γύρω από την ασχήμια.
Εχει έκδοση το μέρος αυτό?
ΥΓ απλά σε πειράζω
-
Το τοπίο πρέπει να είναι τα μέρη γύρω από την πίστα Σουζουκα, λογικά έκδοση mild HYBRID
-
Από τα πιο όμορφα πραγματικά SUV που κυκλοφορούν. Όπως πρέπει να είναι.
Όχι κουπέ καραγκιοζιλίκια σαν άλλα κι άλλα...
SUZUKI SX4 SCROSS