-
Το 1966, το περιοδικό "Road Test" είχε δημοσιεύσει αυτό το άρθρο, με το οποίο αμφισβητούσε το κυρίαρχο αφήγημα για την ανωτερότητα των Ferrari έναντι όλων των άλλων σπορ αυτοκινήτων.
-
Αλήθεια είναι τέλη '60 όταν οι Ferrari σάρωναν το Leman και άλλους αγώνες αντοχής που εκείνη την εποχή είχαν μεγαλύτερο prestige απο την F 1 δεν χρειάστηκε παρα ενα μεγάλου κυβισμού μοτερ απο το ford galaxy που στρόφαρε μεχρι τις ...5000 σαλ και λίγη βοήθεια στην αεροδυναμική απο την NASA και άντε γειά ! FORD GT 40 και τα άλογα των ferrari πήγαιναν για σανό ...
επίτηδες το έγραψα έτσι να το δει ο Realzeus
-
Μα αυτός ειναι ο βασικός λόγος (το πόσο κακοφτιαγμένες ήταν) που ο Φερούτσιο αποφάσισε να φτιάξει αυτοκίνητα. Ειδικά όταν είδε ότι είχαν το ίδιο σασμάν με τα τρακτέρ του!
ΥΓ: ποτέ δεν συμπάθησα τις Φεράρρι...με εξαίρεση την Testarossa και την F40. Πάντα προτιμούσα μια 911.
-
@monman2 said in Ένα πολύ σκληρά επικριτικό άρθρο για τις Ferrari απ'τα παλιά:
Αλήθεια είναι τέλη '60 όταν οι Ferrari σάρωναν το Leman και άλλους αγώνες αντοχής που εκείνη την εποχή είχαν μεγαλύτερο prestige απο την F 1 δεν χρειάστηκε παρα ενα μεγάλου κυβισμού μοτερ απο το ford galaxy που στρόφαρε μεχρι τις ...5000 σαλ και λίγη βοήθεια στην αεροδυναμική απο την NASA και άντε γειά ! FORD GT 40 και τα άλογα των ferrari πήγαιναν για σανό ...
Μοτέρ 7 λίτρων, όταν οι Ferrari ήταν 3λιτρες, και προϋπολογισμός μιας μικρής χώρας. Αν δεν κέρδιζε κι έτσι... Βέβαια στο τέλος έχασε πάλι.
@fanis75 said in Ένα πολύ σκληρά επικριτικό άρθρο για τις Ferrari απ'τα παλιά:
Ειδικά όταν είδε ότι είχαν το ίδιο σασμάν με τα τρακτέρ του!
Συμπλέκτης, όχι σασμάν.
@fanis75 said in Ένα πολύ σκληρά επικριτικό άρθρο για τις Ferrari απ'τα παλιά:
ποτέ δεν συμπάθησα τις Φεράρρι
Από άνθρωπο που του αρέσουν τα αμερικάνικα πλοία και ο μετατροπέας δεν περίμενα τίποτα καλύτερο...
Σχετικά με το αρχικό θέμα: Οι νίκες και τα πρωταθλήματα σε όλες τις μορφές αγώνων είναι η αποστομωτική απάντηση στους haters.
-
@fanis75 said in Ένα πολύ σκληρά επικριτικό άρθρο για τις Ferrari απ'τα παλιά:
Μα αυτός ειναι ο βασικός λόγος (το πόσο κακοφτιαγμένες ήταν) που ο Φερούτσιο αποφάσισε να φτιάξει αυτοκίνητα. Ειδικά όταν είδε ότι είχαν το ίδιο σασμάν με τα τρακτέρ του!
ΥΓ: ποτέ δεν συμπάθησα τις Φεράρρι...με εξαίρεση την Testarossa και την F40. Πάντα προτιμούσα μια 911.
εισαι άδικος η GTO είναι απιστευτα όμορφη, πιο ομορφη από αυτές που λες αλλά υπάρχουν πάρα πολλές ακόμα πανεμορφες. Από τις πολύ απλές και γω μια 911 θα προτιμούσα αλλά πολλες φερραρι ήταν κοσμήματα.
Η Ford Ξοδεψε ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ ΧΡΗΜΑΤΑ και κατέβαλε τεράστιες προσπάθειες μεχρι να τις κερδίσει στο LE MAN με το εκπληκτικο GT40. Τα κατάφερε γιατί υπήρχαν άπειρα χρήματα.
-
Καλά η εμφάνιση είναι υποκειμενική, αλλά τέτοια αγάπη για τον Σκαραβαίο; Από εκεί και πέρα πάντως δεν υπάρχει σύγκριση, η μικρότερη Ferrari έχει διπλάσια ισχύ και τιμή από την μικρότερη 911. Δεν είναι ανταγωνιστικές εταιρείες, παρά μόνο σε ελάχιστα μοντέλα.
-
To άρθρο είναι κατά βάση σωστό και απηχεί σε σημαντικό βαθμό τα προβλήματα που είχαν τα πρώτα φερραρικά. Τα οποία κυρίως ήτο η χαμηλή ποιότητα κατασκευής, το φινίρισμα, τα εργονομικά λάθη, ο έλεγχος ποιότητας, κ.ο.κ. Να σημειώσουμε ότι έχει γραφτεί πριν την κατακλυσμιαία αλλαγή στα ιδιοκτησιακά της εταιρείας, την εξαγορά της από τους πληβείους της Φίατ. Η οποία Φίατ όμως έβαλε το μαγαζί στη σωστή τροχιά, εγκαθιστώντας σύγχρονες γραμμές παραγωγής και ποιοτικού ελέγχου, με αποτέλεσμα, και με διαδοχικά άλματα επί κοντώ, να μαζευτεί αρκετό από το χαμένο έδαφος. Και πάλι, ποτέ τα φερράρια δεν έφτασαν την ποιότητα κατασκευής και την προσοχή στο φινίρισμα των θρυλικών Μπουγκάττι του μεσοπολέμου, τα Ντούζενμπεργκ ή τα ρολς ρόις, ή τα ακριβά Μερσεντέ και ούτε τώρα νομίζω φτάνουν την ποιότητα καμπίνας των Πόρσε ή και άλλων πανάκριβων αμαξιών. Και επίσης είναι γνωστό ότι τα φερράρια των πρώτων δεκαετιών τα πήγαιναν πολλοί ιδιοκτήτες τους σε αμαξοποιούς για να αναβαθμίσουν την εικόνα και την ποιότητα της καμπίνας τους (Φρούα, ΠινίνΦαρίνα, κ.α.)
Χάουέβερ, το άρθρο είναι παράλληλα σε λάθος κατεύθυνση, διότι παρακάμπτει βολικά τους δύο κύριους λόγους που οι άνθρωποι τότε αγόραζαν φερράρια : το εξεζητημένο στάιλινγ και την εξκλουσιβιά τους. Και αυτοί οι δύο λόγοι είναι κυρίαρχοι και τώρα. Να μην μιλήσουμε που επιχειρεί- ρηχές- συγκρίσεις ακόμη και με ...Πόντιακ με βάση την ιπποδύναμη και τις επιδόσεις τους ή τη φωτογράφηση δίπλα σε έναν σκουπιδοντενεκέ για να δημιουργούνται οι αναγκαίοι συνειρμοί. Να ορίσουμε και το χρονικό πλαίσιο όμως : ήταν η χρυσή εποχή των αμερικάνοι με τα μουσκουλάμαξά τους, αξιέπαινα μεν αλλά όχι στο ίδιο μήκος κύματος με φερράρι δε.
Και φυσικά, έστω και εκ των υστέρων, όποιος επέλεξε Φερράρι στα σίξτις, δικαιώθηκε και οικονομικά. Δείτε μόνο πόσο πουλιούνται τα μετάχειρα εκείνης της εποχής.Κάτι άλλο. Αυτά τα άρθρα για μένα είναι θησαυρός παρά τα όποια θέματά τους. Έχω ΒΑΡΕΘΕΙ εδώ και χρόνια να διαβάζω άρθρα-λιβανιστήρια από σύγχρονους συντάκτες που λένε ότι ουρανομήκη και ανιστόρητη πίπα τους έρθει, ΠΑΝΤΑ ως ερμηνευτές του παρελθόντος, ...αλλά από την σιγουριά του παρόντος. Για όποιο αυτοκίνητο και να δοκιμάζουν.
-
Οι παλιές Ferrari ήταν μέτρια κατασκευασμένα αυτοκίνητα. Ούτε καν το συζητάμε αυτό. Γελοίο επιχείρημα όμως, Οι Ferrari ήταν το τελειότερο μοτέρ, σε ένα αμάξωμα που μπορούσε να κερδίσει αγώνα, λόγω του κινητήρα. Ο Enzo έλεγε ότι πουλούσε μοτέρ και έβαζε και ένα αμάξωμα τριγύρω. Ακόμα και σήμερα όποιος έχει οδηγήσει Ferrari, έχει οδηγήσει κυρίως τον κινητήρα.
-
Η άποψη μου είναι οτι η Ferrari έφτιαξε όνομα απο 2-3 συγκυρίες και τελικά επέζησε και αυτή μόνο μετα την εξαγορά απο την FIAT αλλιώς θα είχε μείνει στα βιβλία της ιστορίας όπως πχ η bugati πριν την αναβίωση απο την VW .
Πρώτη συγκυρία το οτι η Ιταλία άλλαξε έγκαιρα στρατόπεδο στον Β΄ΠΠ απο το Σεπ του 1943 , αυτό εκτός του οτι έκανε πιο εύπεπτες τις μεταπολεμικές εξαγωγές στις συμμαχικές χώρες έδωσε ενα προβάδισμα 5 ετίας + στο αγωνιστικό τμήμα σε σχέση με τους μισητούς Γερμανούς που τα αγωνιστικά αυτοκίνητα τους ήταν οι κύριοι ανταγωνιστές των Ιταλικών αντίστοιχων με την Mercedes κυρίως να τους εχει κατανικήσει στους προπολεμικούς αγώνες .
Η Mercedes φυσικά μόλις πήρε μπροστά άρχισε να νικάει παντού μεχρι το ατύχημα του '55 στο LeMan (το πιο πολύνεκρο όλων των εποχών) που αποσύρθηκε για παρα πολλά χρόνια , δεύτερη συγκυρία που άνοιξε το δρόμο για να δημιουργηθεί ο θρύλος των αγωνιστικών Ferrari του΄60 .
Υπόψη τα καλλίτερα αυτοκίνητα μαζικής παραγωγής της του 50-60 ήταν με διαφορά τα αμερικάνικα ποιότητα κατασκευής εγγυήσεις μοτεράκλες και πολλές πρωτοποριακές ιδέες το άρθρο που ξεκίνησε το νήμα το λεει καθαρά .
Το παραπάνω μας οδηγεί στην τρίτη συγκυρία τα χρόνια του Ρήγκαν το χρήμα έρεε άφθονο για τους πλουσίους της wall street και ο νεοπλουτισμός έπρεπε να επιδεικνύεται με σέξυ κόκκινα Ιταλικά σπορ αυτοκίνητα γιατί φυσικά τα Αμερικάνικα είχαν χάσει την πρωτοπορία στα πάντα δεν ήταν τα καλλίτερα το ΄80 μάλλον τα χειρότερα!
Τότε όλοι ανακάλυψαν τα χρόνια της αγωνιστικής κυριαρχίας και οι τιμές στις δημοπρασίες των παλιών 250GTO αρχίσαν την ανοδική πορεία.
Μετά πήραν και τον Σουμάχερ άρχισαν να νικάνε στην F1 και ο realzeus άρχισε να γεμίζει το εφηβικό του δωμάτιο με μοντέλα ferrari τον οποίο συμπαθώ ιδιαιτέρως γιαυτό αποφεύγω περεταίρω αναφορές στο ... GT40
-
Χαχαχα...
Η απανταχού λάσπη, απλά γλιστράει στις όμορφες και καλίγραμμες καμπύλες της κάθε Ferrari και πέφτει κάτω.
Όλα τα υπόλοιπα είναι πράσινα δαμάσκηνα και ψιλές ελιές. -
Μετά πήραν και τον Σουμάχερ άρχισαν να νικάνε στην F1 και ο realzeus άρχισε να γεμίζει το εφηβικό του δωμάτιο με μοντέλα ferrari τον οποίο συμπαθώ ιδιαιτέρως γιαυτό αποφεύγω περεταίρω αναφορές στο ... GT40
Η Ferrari κέρδιζε πρωταθλήματα στην F1 από την δεκαετία του 50 και στο εφηβικό μου δωμάτιο είχα μαχητικά και άρματα κυρίως, κ. συνάδελφε. Άλλωστε επί κυριαρχίας Σουμάχερ δεν ήμουν έφηβος.
-
Ο Ένζο έδινε βάση στη μηχανολογία και στην κατασκευή κινητήρα επιδόσεων. Όπως πολύ σωστά ειπώθηκε αυτό που έλεγε ήταν ''I don’tsell cars; I sell engines'', ''I build engines and attach wheels to them.''
οπότε η προσέγγισή του ήταν αυτή. Φυσικά έδινε βάση και στην εξωτερική εμφάνιση αλλά έπασχε σε ποιότητα καμπίνας.
Ένα πολύ σκληρά επικριτικό άρθρο για τις Ferrari απ'τα παλιά