-
το δικο μου νομιζω λεει 1.3 στα 100.
χαχαχ
9.2
8 φορες πανω -
@super-t said in Μη ρεαλιστικές εργοστασιακές καταναλώσεις:
@antoniokon said in Μη ρεαλιστικές εργοστασιακές καταναλώσεις:
@lap said in Μη ρεαλιστικές εργοστασιακές καταναλώσεις:
Γατάκια..... Νιαου νιάου
Και για όσους δεν κατάλαβαν το λινκ...
Τα 62 miles per gallon αντιστοιχούν σε 3,8 λίτρα ανά 100 χλμ...4,6 λίτρα ανά 100 χλ. Είναι UK gallon.
4,2 με 4,8 έχω εγώ με απαλή χρήση ανάλογα την εποχή και το κλίμα. Κανονικά δηλαδή αλλά όχι απότομη επιτάχυνση. Ακολουθοντας τη ροή χωρίς να εμποδίσω το κύμα αλλά χωρίς και να πιέζω τον μπροστινό.
Γατάκια
-
Επίσης η χρήση σε αστικό κύκλο διαφέρει. Άλλος κάνει 15 χιλιόμετρα και σταματάει σε φανάρια 5 φορές και αλλος κάνει 8 χιλιόμετρα και σταματάει 12 φορές.
-
@lakisof said in Μη ρεαλιστικές εργοστασιακές καταναλώσεις:
Το δικό μου πάντως 4.9 λίτρα ανά 100 χλμ κατά WLTP έλεγε και τόσο έχω όντως πραγματική.
( αρκετές φορές κι αρκετά λιγότερο ).Μιλάς για τα νούμερα του trip computer? Καλά... Κάνε μια πραγματική μέτρηση μόνος σου και ξαναπες μας. Εγω βέβαια έχω και το ST line με τις 17αρες ζάντες που επιβαρύνουν αρκετά, αλλά σοβαρά οι μετρήσεις του trip computer ειδικά στα ford είναι εκτός πραγματικότητας.
-
@dimgeo said in Μη ρεαλιστικές εργοστασιακές καταναλώσεις:
@lakisof said in Μη ρεαλιστικές εργοστασιακές καταναλώσεις:
Το δικό μου πάντως 4.9 λίτρα ανά 100 χλμ κατά WLTP έλεγε και τόσο έχω όντως πραγματική.
( αρκετές φορές κι αρκετά λιγότερο ).Μιλάς για τα νούμερα του trip computer? Καλά... Κάνε μια πραγματική μέτρηση μόνος σου και ξαναπες μας. Εγω βέβαια έχω και το ST line με τις 17αρες ζάντες που επιβαρύνουν αρκετά, αλλά σοβαρά οι μετρήσεις του trip computer ειδικά στα ford είναι εκτός πραγματικότητας.
Ξέχασα να πω ότι είναι πετρέλαιο.
-
Εγώ έτσι όπως οδηγώ, σε βενζίνη είχα πάντα τρελά νούμερα (και διψήφια, ειδικά σε C ήταν συνήθως διψήφια), με τα diesel βρήκα την ησυχία μου, ότι και να κάνεις δεν μπορείς να ξεφύγεις πολύ πάνω από 6. Για δοκιμή μερικές φορές είχα πετύχει και πολύ χαμηλά νούμερα, αλλά για 1-1.5 λίτρο πάνω κάτω δεν θα καταπιεστώ κι' όλας.
Πάντως οι παλιές NDEC ήταν για γέλια.
-
Το να αμφισβητούνται οι εργοστασιακές μετρήσεις καταναλώσης έχει μια λογική. Εκεί που δε βρίσκω καμμια λογική είναι να βρίσκεις λάθος στις μετρήσεις του μετρητή κατανάλωσης μέσου όρου. Σε κάποιο άλλο τοπικό γράφτηκε το εξής κουφό. Να αφήσεις το αμάξι να μείνει από καύσιμο για να βρεις γιατί δεν μπορείς να βάλεις όσο λέει ο κατασκευαστής. Όταν ανάβει η λυχνία καυσίμου σαφώς υπάρχει ακόμη ικανή ποσότητα καυσίμου. Εκεί γίνεται όλο το μπέρδεμα.
-
Ακόμα και την εποχή που έκανα 2500-3000 χλμ το μήνα μέσα στο λεκανοπέδιο (με κύριο όγκο χλμ στις διαδρομές Νέα Χαλκηδόνα-Μαρουσι-Ηλιουπολη-Βοτανικο-Περιστερι-Βουλα-Ηλιουπολη-Μαρουσι-Νεα Χαλκηδόνα),δλδ 2016-2019, δεν ξεπέρασα το 1,5 λιτ/100χλμ πάνω από την εργοστασιακή.
Αν ήταν διαδρομές Νέα Χαλκηδόνα-Κεντρο θα ήταν σημαντικά ψηλότερες
Αυτό που παίζει καθοριστικό παράγοντα έχει να κάνει με τον τρόπο επιτάχυνσης με εξωτερικές θερμοκρασίες, κίνηση, ακόμα και πίεση ελαστικών να παίζουν ρόλο έως και συν πλην 0,5λιτ/100χλμ.
Προφανώς οι εργοστασιακές τιμές κατανάλωσης είναι σε καταστάσεις εργαστήριου και απέχουν από την πραγματικότητα. Το πόσο εξαρτάται και από τον κατασκευαστή εκτός από τους παράγοντες που ανέφερα παραπάνω -
Η αλήθεια είναι πως με το WLTP έχουν εξορθολογιστεί αρκετά οι καταναλώσεις με την πραγματικότητα σε σχέση με το NEDC.
-
@panormus772 said in Μη ρεαλιστικές εργοστασιακές καταναλώσεις:
Η αλήθεια είναι πως με το WLTP έχουν εξορθολογιστεί αρκετά οι καταναλώσεις με την πραγματικότητα σε σχέση με το NEDC.
Το περίεργο γιατρέ είναι ότι η κατανάλωση στο αουρις 1.4vvti του 2007 που έχω εγώ η κατανάλωση σίγουρα δεν είναι υπολογισμένες με wltp
-
Μόλις γύρισα από ταξίδι, 604 χλμ με 33λτ στην αντλία, βγαίνει 5.4 στα 100 νομίζω, ενώ ο μεσος όρος στην εφαρμογή, δείχνει 5.2λτ.
Δεν ξέρω πόσο είναι εργοστασιακή μέτρηση για τον 1.5HDi 120 με 17αρες κι αυτόματο.
-
Εκτός πόλης ειδικά με cc πέφτεις πολύ κοντά στις καταναλώσεις του κατασκευαστή. Η μεγάλη διαφορά υπάρχει εντός πόλης.
-
Με τη Lancia Delta III (1.4 T-Jet, 150PS) δεν έχω δει στο trip computer ΠΟΤΕ κάτω από 12,5 λίτρα/100 χλμ στην πόλη, ούτε κάτω από 10 λίτρα/100 χλμ εκτός.
-
Έχω πετύχει τις τιμές του κατασκευαστή σε μια περίοδο που είχα σοβαρό οικονομικό πρόβλημα και μετρούσα και την κάθε σταγόνα βενζίνης. Αλλά:
1ον πήγαινα πάντοτε με την πιο οικονομική ταχύτητα.
2ον στις μετακινήσεις εντός πόλης απέφευγα διαδρομές με έντονες ανηφορες, πιθανότητα μποτιλιαρίσματος, φανάρια κλπ. Επίσης προτιμούσα να παρκάρω μακριά από τον προορισμό μου, από το να περιφέρομαι σε στενά ψάχνοντας θέση.
3ον σε επαρχιακούς δρόμους, όταν είχε κατηφόρα έβαζα την μεγαλύτερη ταχύτητα (5η) και αξιοποιούσα την φόρα που είχα πάρει για όσο μπορούσα. Επίσης φρόντιζα να ξεκινώ αρκετά νωρίς γιατί γνώριζα ότι το ταξίδι θα διαρκούσε πολύ περισσότερο.
Όμως, αυτός ο τρόπος οδήγησης είναι επικίνδυνος. -
@skullone said in Μη ρεαλιστικές εργοστασιακές καταναλώσεις:
Με τη Lancia Delta III (1.4 T-Jet, 150PS) δεν έχω δει στο trip computer ΠΟΤΕ κάτω από 12,5 λίτρα/100 χλμ στην πόλη, ούτε κάτω από 10 λίτρα/100 χλμ εκτός.
Πρέπει να της έπινες το αίμα...
-
@alexandros-s said in Μη ρεαλιστικές εργοστασιακές καταναλώσεις:
...Όμως, αυτός ο τρόπος οδήγησης είναι επικίνδυνος.
Γιατί είναι επικίνδυνο;
Πήγαινες πολύ κάτω / πάνω απο τα όρια ταχύτητος;
Με νεκρά δεν πήγαινες στις κατηφόρες, ταχύτητα είχες μέσα ...
Περπάταγες και λίγο ...καλό στην υγεία σου έκανες
Τι επικίνδυνο εκανες δηλ; -
@realzeus said in Μη ρεαλιστικές εργοστασιακές καταναλώσεις:
@skullone said in Μη ρεαλιστικές εργοστασιακές καταναλώσεις:
Με τη Lancia Delta III (1.4 T-Jet, 150PS) δεν έχω δει στο trip computer ΠΟΤΕ κάτω από 12,5 λίτρα/100 χλμ στην πόλη, ούτε κάτω από 10 λίτρα/100 χλμ εκτός.
Πρέπει να την έπινες το αίμα...
Μπααααα... Είναι βαρύ αμάξι, τουρμπάτο, που ο κινητήρας της δεν είναι σχεδιασμένος ώστε να "τσιμπάει" λίγο λάδι για να ρίχνει τεχνητά την κατανάλωση βενζίνης (σε αντίθεση, π.χ. με τα μοτέρ του VAG).
-
@skullone said in Μη ρεαλιστικές εργοστασιακές καταναλώσεις:
Με τη Lancia Delta III (1.4 T-Jet, 150PS) δεν έχω δει στο trip computer ΠΟΤΕ κάτω από 12,5 λίτρα/100 χλμ στην πόλη, ούτε κάτω από 10 λίτρα/100 χλμ εκτός.
με τη ντι άι που ειχε εφτα εργαστασιακη ειχα 14+ στη πολη και κατι 16αρια αλλου...
αμα πηγαινες καλα το πρωτο ψηφιο αλλαζε.
θυμαμαι οτι χανια-βολο που δοκιμασα απο βιτσιο να κατεβω απο 10, εκανα 12.
κουκλαρα ομως και αμαξαρα. χαλαλι της -
@gatoz said in Μη ρεαλιστικές εργοστασιακές καταναλώσεις:
@skullone said in Μη ρεαλιστικές εργοστασιακές καταναλώσεις:
Με τη Lancia Delta III (1.4 T-Jet, 150PS) δεν έχω δει στο trip computer ΠΟΤΕ κάτω από 12,5 λίτρα/100 χλμ στην πόλη, ούτε κάτω από 10 λίτρα/100 χλμ εκτός.
με τη ντι άι που ειχε εφτα εργαστασιακη ειχα 14+ στη πολη και κατι 16αρια αλλου...
αμα πηγαινες καλα το πρωτο ψηφιο αλλαζε.
θυμαμαι οτι χανια-βολο που δοκιμασα απο βιτσιο να κατεβω απο 10, εκανα 12.
κουκλαρα ομως και αμαξαρα. χαλαλι τηςΝα'χε και ποιότητα κατασκευής κι ένα στοιχειωδώς αξιοπρεπές after sales... Αλλά είπαμε, τότε βασίλευε ο ΑΡΙΣΤΟΣ Μαρκιόνε.
Για περισσότερα, ένα έντιμο review της φτωχής ντιζελοκίνητης έκδοσης είναι εδώ: https://driventowrite.com/2017/08/29/2008-lancia-delta-road-test-review/
-
@lap said in Μη ρεαλιστικές εργοστασιακές καταναλώσεις:
Γατάκια..... Νιαου νιάου
Οδήγησα ένα swift 1,2 '17 πολύ οικονομικό, γενικά δεν είχα πρόβλημα ποτέ να πιάσω wltp η και λίγο καλύτερα.
Πολύ ευρύχωρο αλλά τριγμοί, ανάρτηση υπό διάλυση, κινητήρας με προαναφλεξη, απογοήτευση. Βέβαια έχει να κάνει να τον χρήστη, αλλά δεν μου έκανε καλή εντύπωση.
Μη ρεαλιστικές εργοστασιακές καταναλώσεις