-
-
@iceman7 said in SUV/Crossovers Forum:
Ο φόρος πολυτελείας με κριτήριο τα κυβικά είναι από τα πιο άθλια και αντισυνταγματικά σκαρφίσματα των Ταλιμπάν του Υπουργείου.
Και να τα έχεις τα λεφτά απλά δεν τους τα δίνεις. Είναι ντροπή !Ετσι ακριβώς είναι.
Πάρα πολλοί θα είχαν προτιμήσει ένα αυτοκίνητο πολλών κυβικών μεταξύ τους και εγω αν δεν ήταν έτσι.
-
@lap said in SUV/Crossovers Forum:
πολυ καλό και ευρύχωρο φαίνεται lap. Θα είναι φαντάζομαι μακράν το ποιο φτηνο επταθέσιο και θα βολέψει πολλούς πολύτεκνους
-
Αξίζει να το δείτε για την σημασία στην ουσιώδη ποιότητα κατασκευής πέρα από τα μπιχλιμπιδια που έχουν τα αυτοκίνητα τους.
Αν ερχόταν εδώ λογικα θα ήταν αρκετά φθηνότερο κάποιων διάσημων και παρόλα αυτά φαίνεται σοβαρή πρόταση τουλαχιστον στην θεωρία.
-
-
κανά κουφέτο θα φάμε;
βλέπω σεβντά του μέλλοντος πάτερ φαμίλια, απ' την εποχή της Κούλας ακόμα...άντε να χουμε και κανα σούπερ ευχάριστο στο φόρουμ, αν όχι από κοντά, να το γλεντήσουμε διαδικτυακά τουλάχιστον!
-
@katafractos17 said in SUV/Crossovers Forum:
Δεν ξέρω αν ταιρίαζει περισσότερο εδώ ή στην ηλεκτροκίνηση.
Νομίζω πως όοολα αυτά "είναι ο ορισμός" του Crossover, κι αμφιβάλω αν θα σκονίσει ποτέ τα λάστιχά του κάποιο τέτοιο όχημα...
-
Αααα!!! προσωπικά δεδομένα!!!!!
Θα αφήσω τον Χάρη να αναρωτιέται.Το σούπερ dacia το έβαλα για τον πολύτεκνο.
Γενικά από την Κούλα (baleno) έχω μια τάση για έξυπνα οικογενειακα αυτοκίνητα. Μου φαινοται πιο λογικά για να τοποθετήσω τα χρήματα μου. Επειδή και βγαίνουν με κόπο και έχω πολλά πάγια έξοδα δεν μένει χώρος για μερακλήδικες επιλογές.
Κοιτώ σε καφετέριες κάτι φτιαγμένα και κάτι τουρμπατα και δεν μου κάνουν πλέον τόσο μεγάλη αίσθηση.
Γερνάω και το νιώθω... -
Σήμερα το απόγευμα βρεθήκαμε οικογενειακώς στο Μαρούσι κοντά στο Atrina για μια δουλειά που είχε η σύζυγος, οπότε εγώ με τα παιδιά είχαμε καμιά ώρα να σπαταλήσουμε.
Τους λέω "Θέλετε να πάμε να δούμε κάνα αυτοκίνητο"; Ο μικρός (6 χρονών) άλλο που δε θέλει όταν ακούει για αυτοκίνητα, αλλά και η μικρή (13 χρονών) ψιλογουστάρει.Ξεκινήσαμε από Hyundai και είδαμε το Tuscon. Τους άρεσε αρκετά και η αλήθεια είναι ότι δεν το περίμενα. Τους εντυπωσίασαν τα φώτα, το ταμπλό και οι χώροι.
Πάμε μετά στην Peugeot και βλέπουμε το 3008. Βλέπω παρόμοιο ενθουσιασμό και ξεκινάει ο κάτωθι διάλογος με την κόρη μου:
- "Ωραίο και αυτό ε; καλύτερο από το άλλο".
- "Τι λες ρε μπαμπά, πολύ ωραίο, αλλά το άλλο ήταν καλύτερο".
- "Μα βρε αγάπη μου αυτό θεωρείται πιο ποιοτικό, πιο έτσι, πιο αλλιώς, κτλ, και πιθανόν και πιο όμορφο".
- "Καλό είναι, με ωραίο εντυπωσιακό ταμπλό, αλλά... το άλλο".
"Γιατί το άλλο;".
"Γιατί είναι μεγαλύτερο, πιο άνετο, έχει περισσότερους χώρους και αυτά τα ωραία φώτα μπροστά.". - "Εδώ που τα λέμε, βγαίνει και πιο φθηνό".
- "Είδες... και πιο φθηνό και καλύτερο".
Εν τω μεταξύ επειδή κοιτούσαμε πιο πολύ την Active plus έκδοση που είναι πιο προσιτή, μου λέει: - "Και τι χάλια ζάντες είναι αυτές. Και το σχέδιο χάλια και φαίνονται και σαν πλαστικές. Λες και πήραν ζάντες από playmobil και τις έβαλαν. Τα άλλα (εννοώντας τα Allure & Allure plus) έχουν καλύτερες". (Εντάξει λέω, αυτό είναι σίγουρα παιδί μου. Χαχαχα...)
- "Έχεις δίκιο, αλλά αυτά κοστίζουν ακόμη πιο ακριβά".
- "Είδες. Οπότε καλά σου λέω. Το άλλο.
Βέβαια μετά, συμφώνησαν και τα δύο, ότι τα Volvo τους αρέσουν περισσότερο.
Πιο πολύ όμως τα XC70 και XC90.- "Υπό την προϋπόθεση ότι θα αυξηθούν τα οικονομικά μας, μαζί με κάποιες άλλες προϋποθέσεις που μπορεί να υπάρξουν, το πολύ πολύ να βολευτείτε με το XC40", τους λέω.
Τέλος ρίξαμε και μια ματιά στη BMW και τη Χ1 πιο κάτω.
Μου λέει η μικρή:- "Πολύ ωραίο εξωτερικά, αλλά το ταμπλό μέσα σχεδιαστικά έχει τα χάλια του. Πρέπει να αλλάξουν σχεδιαστή εσωτερικών".
Χαχαχα... (εντάξει... σίγουρα παιδί μου)
-
Αυτοκινητάκι να πηγαίνεις για ψώνια και μπάνιο σε παραλίες
6500 ευρώ
Και αν θεωρείτε ότι θα είναι ψεύτικο...Άντε να δω ποιος θα φέρει κανένα tata εδώ να τα δουμε.
Και 3 να έπιανε εδώ σε εμάς καλό είναι.
Και ας μην κόστιζε εδώ 6500 ας κόστιζε 10000 με όλα τις απαραίτητες ευρωπαϊκές προδιαγραφές όπως πλευρικούς αερόσακους και adas φρέναρισμα κτλ.
-
Ζιιιιιικοοοοο
Κοίτα εδώ.
Σχεδιαστικά τα ινδικά είναι πολύ καλύτερα από τα κορεατικά
Αυτό σε πολύ δελεαστική τιμή (ινδική) θα ξέσκιζε για αυτοκίνητο πόλης στην Αθήνα.
4 μέτρα, τεράστιοι χώροι, future proof ηλεκτρικό, ενδιαφέρουσα οδηγική συμπεριφορά, άμεση ηλεκτρική επιτάχυνση, τζάμπα μετακίνηση, εντυπωσιακές γραμμές.
Το φουλ έξτρα με τα πάντα όλα μέσα, (δέρματα, ηλιοροφες, σκατακια)= 20 χήνες .
-
@lap said in SUV/Crossovers Forum:
Ζιιιιιικοοοοο
Κοίτα εδώ.
Σχεδιαστικά τα ινδικά είναι πολύ καλύτερα από τα κορεατικά
Αυτό σε πολύ δελεαστική τιμή (ινδική) θα ξέσκιζε για αυτοκίνητο πόλης στην Αθήνα.
4 μέτρα, τεράστιοι χώροι, future proof ηλεκτρικό, ενδιαφέρουσα οδηγική συμπεριφορά, άμεση ηλεκτρική επιτάχυνση, τζάμπα μετακίνηση, εντυπωσιακές γραμμές.
Το φουλ έξτρα με τα πάντα όλα μέσα, (δέρματα, ηλιοροφες, σκατακια)= 20 χήνες .
lap το ξέρεις ότι η παθητική ασφάλεια στην Ινδία ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ σαν έννοια έτσι?
απλά θάβουμε και πάμε στον επόμενο δεν έγινε και τίποτα είναι εκατομμύρια
-
Έχει και παιχνίδια λέει για να παίζεις όταν θα πέφτεις σε κίνηση...
Χαχαχα... Η ασφάλεια πάνω απ' όλα. -
Όχι cirus μη μπερδεύεσαι.
Ναι δεν έχουν πολλά ινδικά αυτοκίνητα ασφάλεια αλλά βαθμολογούνται με μηδέν αστέρια υπό το πρότυπο του global ncap.
Αυτό πείρε 5 αστέρια, όπως και το άλλο πιο πάνω.
Δεν σημαίνει δηλαδή ότι επειδή είναι από την Ινδία αυτομάτως θα έχει την ίδια ασφάλεια με άλλα οχήματα αυτής της χώρας.
Αν ψάξεις η Tata και η mahindra κάνουν μεγάλες επενδύσεις στον τομέα της παθητικής ασφάλειας.Είχα αναλύσει σε κάποια ποστς πως τα πρότυπα αξιολόγησης του global ncap και του latin ncap στην εμπρόσθια πρόσκρουση είναι ταυτόσημα με τα euro ncap. Έχουν και τα ίδια ανώτατα και κατωτατα όρια αξιολόγησης.
Στις πλευρικές δοκιμες όντως υπάρχουν κάποιες διαφορές και για αυτό βαθμολογούνται με τοσα αστέρια αυτά τα αυτοκίνητα χωρίς όμως να διαθέτουν πλευρικούς αερόσακους.Φυσικά αν εισαχθούν εδώ θα έχουνε εμπρόσθιος, πλευρικούς λεκάνης και θώρακα και κουρτίνα κεφαλής διότι είναι υποχρεωτικό. Από το 2022 θα είναι υποχρεωτικό και το αυτόματο φρέναρισμα και lane assist και η αναγνώριση πεζών. Για αυτό και η τιμή τους στο υποτιθέμενο σεναριο εισαγωγης τους θα είναι μεγαλύτερη αλλά και πάλι μια επιβάρυνση των 3-4000 ευρώ θεωρώ θα κάλυπτε όλα αυτά τα συστήματα. Και πάλι τζάμπα είναι.
Οπότε οποιο από τα σύγχρονα tata έρθει εδώ δεν θα έχει κάποιο σοβαρό θέμα. Φυσικά δεν περιμένω να φτάσει την κορυφή αλλά μια βαθμολογία με 3 αστέρια θα ήταν υπεραρκετή.
Εδώ η δοκιμή στο global ncap και αυτού και ενός άλλου Tata
Youtube Video -
@lap said in SUV/Crossovers Forum:
Όχι cirus μη μπερδεύεσαι.
Ναι δεν έχουν πολλά ινδικά αυτοκίνητα ασφάλεια αλλά βαθμολογούνται με μηδέν αστέρια υπό το πρότυπο του global ncap.
Αυτό πείρε 5 αστέρια, όπως και το άλλο πιο πάνω.
Δεν σημαίνει δηλαδή ότι επειδή είναι από την Ινδία αυτομάτως θα έχει την ίδια ασφάλεια με άλλα οχήματα αυτής της χώρας.
Αν ψάξεις η Tata και η mahindra κάνουν μεγάλες επενδύσεις στον τομέα της παθητικής ασφάλειας.Είχα αναλύσει σε κάποια ποστς πως τα πρότυπα αξιολόγησης του global ncap και του latin ncap στην εμπρόσθια πρόσκρουση είναι ταυτόσημα με τα euro ncap. Έχουν και τα ίδια ανώτατα και κατωτατα όρια αξιολόγησης.
Στις πλευρικές δοκιμες όντως υπάρχουν κάποιες διαφορές και για αυτό βαθμολογούνται με τοσα αστέρια αυτά τα αυτοκίνητα χωρίς όμως να διαθέτουν πλευρικούς αερόσακους.Φυσικά αν εισαχθούν εδώ θα έχουνε εμπρόσθιος, πλευρικούς λεκάνης και θώρακα και κουρτίνα κεφαλής διότι είναι υποχρεωτικό. Από το 2022 θα είναι υποχρεωτικό και το αυτόματο φρέναρισμα και lane assist και η αναγνώριση πεζών. Για αυτό και η τιμή τους στο υποτιθέμενο σεναριο εισαγωγης τους θα είναι μεγαλύτερη αλλά και πάλι μια επιβάρυνση των 3-4000 ευρώ θεωρώ θα κάλυπτε όλα αυτά τα συστήματα. Και πάλι τζάμπα είναι.
Οπότε οποιο από τα σύγχρονα tata έρθει εδώ δεν θα έχει κάποιο σοβαρό θέμα. Φυσικά δεν περιμένω να φτάσει την κορυφή αλλά μια βαθμολογία με 3 αστέρια θα ήταν υπεραρκετή.
Ενταξει σε πιστεύω, παρόλα αυτά εγώ σε Tata και mahindra (Σκύλα και Χάρυβδη) δεν θα εμπιστευόμουν την ζωή μου
-
Ώστε έτσι ε;
Δηλαδή δεν θα αγόραζες αυτό το mahindra το οποίο έχει πολύ μελετημένο πάτωμα ανεξάρτητη ανάρτηση μπροστά και πολλαπλών συνδέσμων στα πρότυπα του νέου wrangler και όχι σούστες πολύ καλό turbodiesel γνωστό για την αξιοπιστία του στα δισεκατομμύρια των Ινδών και αυτόματο της aisin και με κατ επικογη κοντό κιβώτιο για εξτριμ καταστάσεις.
4 αστέρια στο global n cap
https://www.globalncap.org/news/four-star-tharΔες το βίντεο και θα καταλάβεις.
Του βάζεις άλλη μάσκα που πωλείται από οίκους αναβάθμισης, του βγάζεις και το σήμα της mahindra να μη σοκάρεις τον κόσμο και πας για καφέ στα ΒΠ.
Οπότε cirus αν υπήρχε εισαγωγέας που θα τον έφερνε εδώ και το έβρισκες σε τιμή σκάνδαλο......θα έλεγες όχι;;;;;
Υ.γ Ακόμα και τα ηχεία στην οροφή του wrangler αντέγραψαν οι αθεοφοβοι
Εδώ το wrangler
https://i.pinimg.com/originals/e9/22/5c/e9225cad8b87be3be67e12340514944b.jpgΕδώ το thar.
https://www.autobics.com/wp-content/uploads/2020/08/2020-Mahindra-Thar-Roof-mounted-speakers.jpg -
Κολλάς ρε Λαπ με ό,τι τρικοτοκοσμικό βλέπεις. Το συγκεκριμένο μπορεί να το έπαιρνα, αλλά για το βουνό, όχι για κανονική κυκλοφορία. Όπως ένα Νίβα δηλαδή.
-
Vfm να ναι και ο λαπ το ψάχνει.
Πολλές φορές υπάρχουν διαμαντακια σε τέτοιες επιλογές. Χάνεις φυσικά σε κάτι που ομως δεν έχει τοσο σημασία όπως οθόνες και μαλακά πλαστικά, φήμη αλλά κερδίζεις σε άλλα καλά.
Για πααδειγμα ο κινητήρας του είναι διαμάντι. Πολυδοκιμασμένος στην Ινδία σε πληθώρα αυτοκινήτων και μικρών φορτηγών. Τώρα έχει εξελιχθεί στο τελευταίο στάδιο του.Ε, ναι για το βουνό, χιόνια, παραλίες είναι. Αλλά από τα τεστ που διαβάζω μέχρι να πας σε όλα αυτά καθώς κίνησε στην άσφαλτο με 110-120 χλμ μια χαρά πάει και ταξιδεύει ιδιαίτερα το αυτόματο είναι και πολύ ευκολοδηγητο.
Συγκριτικά με το παλιό thar που όντως ήταν τριτοκοσμικό με σούστες και χοντροκομμένη μετάδοση αυτό είναι σαν μαγικό χαλί. Σταθερό, σύγχρονο με σύγχρονη ανάρτηση, πολλά επίπεδα σύγχρονη πλατφόρμα και πολύ καλο συνδιασμό κινητήρα /μεταδοση.
Θα ξεκσιζε και στην Ελλάδα ένα τέτοιο όχημα.Ένα αλλο καλό ήταν το ssangyong korado.
Αυτοκίνηταρα και τζάμπα με κοστος όσο ένα πλούσια εξοπλισμενο vw poloΚαι 5 αστέρια
https://www.euroncap.com/en/results/ssangyong/korando/38099 -
Πρέπει να μπορούν να έρχονται και στην Ευρώπη όμως.
-
Σωστά, δεν έχεις άδικο.
Και η tata είχε παρουσία στην Ευρώπη και στην Ελλάδα και η mqahindra . Το καλοκαίρι μάλιστα είδα ένα ελληνικό αγροτικό Mahindra όχι πολύ παλιό αλλά ψηλό συγχρονο. Αν το δείτε από κοντά είναι διπλάσιο από τα toyota pick up, αλλά κάπως δύσμορφο.
https://www.drive.gr/test-drives/dokimi/test-mahindra-goa-hawkΜετά εξασθένησε η παρουσία τους διότι τα μοντέλα τους ήταν αρκετά πίσω τεχνολογικά.
Πλέον έχουν εξελιχθεί πολύ και δεν μοιάζουν τριτοκοσμικά οπότε επιχειρούν να ξανακάνουν είσοδο στην ευρωπαϊκή αγορά.https://www.companycartoday.co.uk/fleet-first-for-tatas-uk-entry/
Η tata έχει r&d κέντρο στην Ευρώπη
SUV/Crossovers Forum