-
@fanis75 said in Νέο Ford Focus MK4:
@lap said in Νέο Ford Focus MK4:
Άλλο όμως αυτό και άλλο η διατύπωση "είναι σαν μανιβέλα και τσοκ."
Αυτό το λέω για τα χειροκίνητα, όχι για τα διπλοσύμπλεκτα. Τα χειροκίνητα ναι όντως είναι αναχρονιστικά και έχουν την ίδια χρησιμότητα με το τσοκ, το χειροκίνητο αβάνς, το μηχανικό τιμόνι, τα μηχανικά φρένα και την μανιβέλα. Ο μοναδικός λόγος ύπαρξης των χειροκίνητων κιβωτίων σήμερα είναι το κόστος, κανένας άλλος. Κανονικά δεν θα έπρεπε να υπάρχουν καν ως τεχνολογία.
Κι όμως βλέπουμε περιπτώσεις στο εξωτερικό όπου ξηλώνουν τα αυτόματα και τα μετατρέπουν σε χειροκίνητα! Σε αυτοκίνητα διάφορων κατηγοριών... Λες να το κάνουν για θέμα κόστους Φάνη;
Υπάρχει και ο παράγοντας του γούστου... Υπάρχουμε και εμείς που απολαμβάνουμε να οδηγάμε ένα καλό χειροκίνητο, κι ας είναι πιο αργό ενδεχομένως σε απόλυτα νούμερα... Γιατί; Για τον ίδιο λόγο που υπάρχει ακόμα το παραδοσιακό ξύρισμα με πινελάκι και φαλτσέτα στην εποχή που υπάρχουν ηλεκτρικές ξυριστικές μηχανές που μαζεύουν ακόμα και τις τρίχες και δεν κόβεσαι ποτέ!
-
@fanis75 said in Νέο Ford Focus MK4:
@realzeus said in Νέο Ford Focus MK4:
Μια χαρά κιβώτια είναι τα διπλοσύμπλεκτα και καλύτερα για γρήγορη οδήγηση.
Μα εδώ μιλάμε για καθημερινά αυτοκίνητα για τον κάθε οδηγό, τη μητέρα με τα παιδιά κλπ. Δεν συζητάμε για σπορ κατασκευές και γρήγορη οδήγηση. Άσε που είναι αστείο να λέμε για γρήγορη οδήγηση με 125 άλογα...το DCT μπήκε καθαρά και μόνο για λόγους κόστους και CO2.
Και ναι είμαι δογματικός όταν ένα κιβώτιο δεν είναι κατάλληλο για την χρήση που προορίζεται...μέσα στην πόλη και σε crawling το DCT θα ανάψει και θα βγάλει ζημιές. Σε μια 911 των €250.000 είναι αδιάφορες οι ζημιές αλλά σε ένα Φόκους των €20.000 δεν είναι.
Είσαι δογματικός γιατί νομίζεις ότι όλος ο κόσμος που παίρνει αυτόματο μικρομεσαίο είναι όλην την μέρα με 1η-2α μέσα σε ένα πηγμένο κέντρο. Ο περισσότερος κόσμος το έχει ως όχημα γενικών καθηκόντων, άρα πηγαίνει και εκδρομές, ο γκαζιάρης το ευχαριστιέται και στο βουνό κλπ.
-
@lap said in Νέο Ford Focus MK4:
Μιας και είσαι των αγορών.
Όταν υπάρχει καταναλωτικό κοινό που το ζητά τότε είναι αναχρονιστικό;
Υπάρχει καταναλωτικό κοινό που ζητά το τσοκ;
Πως λοιπον βάζεις στο ίδιο τσουβαλι δύο διαφορετικά πράγματα με διαφορετική ζήτηση από τους αγοραστές;Και τι σημαίνει το ότι το ζητάει ο κόσμος? Απολύτως τίποτα...ο κόσμος ζητάει και τσιγάρα και αλλαντικά που προκαλούν καρκίνο...τι μας λέει αυτό για την εξυπνάδα του κόσμου? Το ότι κάποιος ζητάει κάτι δεν σημαίνει ότι αυτό το κάτι δεν είναι παρωχημένο.
Τεσπα...ξεφεύγει η συζήτηση και πάει και σε προσωπικές αιχμές και δεν μου αρέσει. Το σταματάω εδώ εγώ. Όποιος κατάλαβε, κατάλαβε.
-
Ακριβώς όπως το λες οι άνθρωποι αγοράζουν λόγω επιλογών.
Εσύ λοιπόν από την στιγμή που υπάρχει αυτοκίνητο που πωλείται με αυτόνομη οδήγηση, άρα υπάρχει αυτή η τεχνολογική δυνατότητα -όλοι οι παράγοντες σταθεροί- θα το επέλεγες για κάθε μετακίνηση σου ή θα προτιμούσες να οδηγούσες ο ίδιος;
Αν έχεις την καλοσύνη απάντησε σε αυτό.Όχι δεν πάνε σε προσωπικές αιχμές, ειλικρινά δεν υπάρχει τέτοιος σκοπός. Είναι απάντηση και ειλικρινή απορια στα άπειρα ποστς σου χαρακτηρίζοντας ως "βλακείες" και "ηλιθιότητα" τις επιλογές άλλων, δηλαδή τα χειροκίνητα κιβώτια, τσουβαλιαζοντας την επιλογή αυτή με άλλες που κανείς όμως δεν έχει δηλώσει ότι τις επιθυμεί σε ένα σύγχρονο αυτοκίνητο, πάρα μόνο εσύ στο λογικό άλμα που κανεις. Δεν συζητούμε περί τσοκ και πλατινες συζητούμε για την οδηγική αίσθηση και ευχαρίστηση ενός χειροκίνητου κιβωτίου. Όταν συζητήσουμε περί τσοκ και πλατινες ίσως, (σίγουρα δηλαδή) θα συμφωνήσουμε. Άλλο όμως τα πορτοκάλια και άλλο τα μήλα. Κάθε θέμα έχει τα δικά του χαρακτηριστικά. Και οι γενικεύσεις είναι για τον κόσμο....τι μας λέει αυτο για την εξυπνάδα του κόσμου;
-
@babisstinson said in Νέο Ford Focus MK4:
Η οθόνη είναι τεράστια, πολύ καλή κίνηση το SYNC4 που σημαίνει ότι θα έχει υποστήριξη για πολύ καιρό.
Ωραίο το νέο σχέδιο, ανησυχητική η μηδαμινή αναφορά στον 1.5Τ. Λογικά πάπαλα. Μόνο 1000αρι πλέον για μείωση κόστους παραγωγής πιθανώς.
Σίγουρα και με την διακοπή του Civic για το 2022 θα παίζει μόνο του μαζί με το Leon στα hatchback με στόχευση την οδήγηση. Αν αλλάξουν ρότα στην FMH και το προμοτάρουν έχουν ελπίδες για πωλήσεις. Έρχονται και το Astra βέβαια και το 308 αλλά αυτά λογικά κοιτάνε σε άλλο κοινό.Ναι παίζει τόσο μόνο του το φοκους στην Ευρώπη που το πρώτο εξάμηνο ήταν ...8ο!
-
@tkin73 said in Νέο Ford Focus MK4:
@babisstinson said in Νέο Ford Focus MK4:
Η οθόνη είναι τεράστια, πολύ καλή κίνηση το SYNC4 που σημαίνει ότι θα έχει υποστήριξη για πολύ καιρό.
Ωραίο το νέο σχέδιο, ανησυχητική η μηδαμινή αναφορά στον 1.5Τ. Λογικά πάπαλα. Μόνο 1000αρι πλέον για μείωση κόστους παραγωγής πιθανώς.
Σίγουρα και με την διακοπή του Civic για το 2022 θα παίζει μόνο του μαζί με το Leon στα hatchback με στόχευση την οδήγηση. Αν αλλάξουν ρότα στην FMH και το προμοτάρουν έχουν ελπίδες για πωλήσεις. Έρχονται και το Astra βέβαια και το 308 αλλά αυτά λογικά κοιτάνε σε άλλο κοινό.Ναι παίζει τόσο μόνο του το φοκους στην Ευρώπη που το πρώτο εξάμηνο ήταν ...8ο!
O Μπάμπης αναφέρεται σε άτομα που επιλέγουν με βάση την καλή αίσθηση οδήγησης. Με αυτά τα κριτήρια αναφέρει το Leon και το Focus ως "μόνα τους", με δεδομένο ότι δεν υπάρχει (για τώρα) Civic. Εσύ ποιο άλλο θα έβαζες; Εκτός αν δε κατάλαβες σωστά τι έγραψε...
-
@dimitriscsd said in Νέο Ford Focus MK4:
@tkin73 said in Νέο Ford Focus MK4:
@babisstinson said in Νέο Ford Focus MK4:
Η οθόνη είναι τεράστια, πολύ καλή κίνηση το SYNC4 που σημαίνει ότι θα έχει υποστήριξη για πολύ καιρό.
Ωραίο το νέο σχέδιο, ανησυχητική η μηδαμινή αναφορά στον 1.5Τ. Λογικά πάπαλα. Μόνο 1000αρι πλέον για μείωση κόστους παραγωγής πιθανώς.
Σίγουρα και με την διακοπή του Civic για το 2022 θα παίζει μόνο του μαζί με το Leon στα hatchback με στόχευση την οδήγηση. Αν αλλάξουν ρότα στην FMH και το προμοτάρουν έχουν ελπίδες για πωλήσεις. Έρχονται και το Astra βέβαια και το 308 αλλά αυτά λογικά κοιτάνε σε άλλο κοινό.Ναι παίζει τόσο μόνο του το φοκους στην Ευρώπη που το πρώτο εξάμηνο ήταν ...8ο!
O Μπάμπης αναφέρεται σε άτομα που επιλέγουν με βάση την καλή αίσθηση οδήγησης. Με αυτά τα κριτήρια αναφέρει το Leon και το Focus ως "μόνα τους", με δεδομένο ότι δεν υπάρχει (για τώρα) Civic. Εσύ ποιο άλλο θα έβαζες; Εκτός αν δε κατάλαβες σωστά τι έγραψε...
Αυτό ακριβώς..! Άμα θες hatchback στριφτερό οι επιλογές είναι πολύ περιορισμένες πλέον.
-
@dimitriscsd said in Νέο Ford Focus MK4:
@tkin73 said in Νέο Ford Focus MK4:
@babisstinson said in Νέο Ford Focus MK4:
Η οθόνη είναι τεράστια, πολύ καλή κίνηση το SYNC4 που σημαίνει ότι θα έχει υποστήριξη για πολύ καιρό.
Ωραίο το νέο σχέδιο, ανησυχητική η μηδαμινή αναφορά στον 1.5Τ. Λογικά πάπαλα. Μόνο 1000αρι πλέον για μείωση κόστους παραγωγής πιθανώς.
Σίγουρα και με την διακοπή του Civic για το 2022 θα παίζει μόνο του μαζί με το Leon στα hatchback με στόχευση την οδήγηση. Αν αλλάξουν ρότα στην FMH και το προμοτάρουν έχουν ελπίδες για πωλήσεις. Έρχονται και το Astra βέβαια και το 308 αλλά αυτά λογικά κοιτάνε σε άλλο κοινό.Ναι παίζει τόσο μόνο του το φοκους στην Ευρώπη που το πρώτο εξάμηνο ήταν ...8ο!
O Μπάμπης αναφέρεται σε άτομα που επιλέγουν με βάση την καλή αίσθηση οδήγησης. Με αυτά τα κριτήρια αναφέρει το Leon και το Focus ως "μόνα τους", με δεδομένο ότι δεν υπάρχει (για τώρα) Civic. Εσύ ποιο άλλο θα έβαζες; Εκτός αν δε κατάλαβες σωστά τι έγραψε...
Ναι δεν πρόσεξα το κριτήριο που έβαλε.
Σε πωλήσεις πάντως το φοκους δεν πάει καλά ούτε στην Ευρώπη που μέχρι πέρυσι ήταν δεύτερο πίσω από το γκόλφ...μας αντιγράφουν οι Ευρωπαίοι!
-
Με την έλλειψη chips, οι πωλήσεις είναι περισσότερο θέμα προσφοράς, παρά ζήτησης πλέον. Οι πωλήσεις είναι αδιάφορες πάντως σχετικά με το πόσο καλό είναι ένα προϊόν.
Θα έβαζα και την BMW 1 στα οδηγοκεντρικά, όπως φυσικά και το Mazda 3, αλλά δίλιτρο + Ελλάδα = πρόβλημα.
-
Πάντως αν γίνουν όλα αυτά που λέτε στο f/l ταυτόχρονα θα είναι μέγιστο ξενέρωμα. Μα δεν άφησαν ΤΙΠΟΤΑ όρθιο! Όλα κόντρα, είναι τρελό! Ούτε πολλαπλούς, ούτε 1.5T, ούτε φυσικοί διακόπτες, ούτε tcat; Για να δώσουν τι; Καινούργιο σχέδιο σε φώτα προφυλακτήρες και +5" Infotainment;
Θέλω ειλικρινά να δω που είναι ικανή να φτάσει η Ford με το θέμα των κινητήρων κυρίως. Δηλαδή όταν με το καλό έρθει κάποια στιγμή το f/l του Kuga θα κόψουν και από εκεί τον 1,5T βενζίνης και θα βάλουν τον 1000αρι με τα 155ps; Τέλος δείχνει κατ'εμε μέγιστο θράσος να επαναφέρεις το "powershit". Πφφφ..
-
@sabas_thess said in Νέο Ford Focus MK4:
Για να δώσουν τι; Καινούργιο σχέδιο σε φώτα προφυλακτήρες και +5" Infotainment;Θέλω ειλικρινά να δω που είναι ικανή να φτάσει η Ford με το θέμα των κινητήρων κυρίως. Δηλαδή όταν με το καλό έρθει κάποια στιγμή το f/l του Kuga θα κόψουν και από εκεί τον 1,5T βενζίνης και θα βάλουν τον 1000αρι με τα 155ps; Τέλος δείχνει κατ'εμε μέγιστο θράσος να επαναφέρεις το "powershit". Πφφφ..
-
Αφού δυστυχώς οι υποφήφιοι αγοραστές με αυτά ασχολούνται....ποιος την έχει (την οθόνη) πιο μεγάλη! Τα 2/3 από το δελτιο τύπου είναι αιφερωμένα στις 13 ίντσες!
-
Δεν θα κρατήσει πολύ τα θερμικά, φουλ για ηλεκτρικά τα επόμενα.
-
Θεωρητικά είναι νέο το Powershift (ιδιο μάλλον με της Renault), χωρίς τα προβληματα του παρελθόντος. Εαν το εμπιστεύομαι? Φυσικά και όχι!
-
-
Την οθόνη αυτή θα ντρέπονταν να την σχεδιάσουν και να την πουλήσουν ακόμη και οι τελευταίοι των Κινέζων στο AliExpress! Απίστευτα παράταιρη, χωρίς καμία άλλη αλλαγή στην σχεδίαση του ταμπλό απλά την πέταξαν στην μέση! Έτσι όπως την βλέπω στη θέση αυτή είναι σαν να κόβει την ορατότητα στο μισό παρμπρίζ.
Και μαζί με τα υπόλοιπα που διαβάζω , μήπως τελικά λίγο πριν τη νέα εποχή που έρχεται δεν τους ενδιαφέρει καθόλου η τύχη του focus ;
Σχετικό - άσχετο , ως προς την συζήτηση για τα κιβώτια , σήμερα πάντως όσοι λάτρεις των χειροκίνητων είχαν την τύχη να βρεθούν στο κέντρο με κατεύθυνση προς Κηφισίας πρέπει να απόλαυσαν την ηδονή της συμπλεξης αποσυμπλεξης 1-2-N-1-2-N κ.ο.κ κάνα...2χιλιαδες φορές...
(Πέρα από την πλάκα αυτό το πράγμα που ζήσαμε σήμερα νομίζω δεν έχει ξαναγίνει στα 20+ χρόνια που οδηγώ στην Αθήνα) -
@vagkirk said in Νέο Ford Focus MK4:
Την οθόνη αυτή θα ντρέπονταν να την σχεδιάσουν και να την πουλήσουν ακόμη και οι τελευταίοι των Κινέζων στο AliExpress! Απίστευτα παράταιρη, χωρίς καμία άλλη αλλαγή στην σχεδίαση του ταμπλό απλά την πέταξαν στην μέση! Έτσι όπως την βλέπω στη θέση αυτή είναι σαν να κόβει την ορατότητα στο μισό παρμπρίζ.
Και μαζί με τα υπόλοιπα που διαβάζω , μήπως τελικά λίγο πριν τη νέα εποχή που έρχεται δεν τους ενδιαφέρει καθόλου η τύχη του focus ;
Σχετικό - άσχετο , ως προς την συζήτηση για τα κιβώτια , σήμερα πάντως όσοι λάτρεις των χειροκίνητων είχαν την τύχη να βρεθούν στο κέντρο με κατεύθυνση προς Κηφισίας πρέπει να απόλαυσαν την ηδονή της συμπλεξης αποσυμπλεξης 1-2-N-1-2-N κ.ο.κ κάνα...2χιλιαδες φορές...
(Πέρα από την πλάκα αυτό το πράγμα που ζήσαμε σήμερα νομίζω δεν έχει ξαναγίνει στα 20+ χρόνια που οδηγώ στην Αθήνα)Εννοείται ότι κάποιος που έχει σκοπό να είναι σε κύρια βάση σε τέτοιες καταστάσεις, θα αγοράσει αυτόματο. Πολλοί έχουν άλλη καθημερινότητα ή άλλο αυτοκίνητο γι αυτές τις δουλειές.
Εμένα πάντως στο πικάντο που έχω για κέντρο και χαμαλίκια, δε με κουράζει καθόλου το χειροκίνητο γιατί απλά ο συμπλέκτης είναι πανάλαφρος και ο λεβιές δεν έχει καμία αντίσταση! Για κάθε μέρα πάντως εννοείται θα προτιμούσα αυτόματο!
-
προσωπικα για μενα ολες καλες αλλαγες για να πετυχει στην ευρωπη..ειδικα η αλλαγη αυτοματου κιβωτιου.Το νεο powershift δεν εχει καμια σχεση με το παλιο.Ειναι το υγρου συμπλεκτη της getrag (τωρα πλεον Magna) =7DCT300 — 7-speed dual-wet-clutch - Renault EDC and Mini/BMW Steptronic Doppelkupplung since MY2018 in FWD applications, Ford Puma and Ford Fiesta since MY2020
Το εχω δοκιμασει εδω και 3 χρονια (κυριως σε BMW) ,ειναι αψογο, το πιο smooth απο οσα εχω δοκιμασει και αξιοπιστο.Με διαφορα το καλυτερο και πιο αξιοπιστο διπλου συμπεκτη κιβωτιο στην αγορα σε αυτες τις τιμες. Με αλλα λογια οτι ειναι η Aisin για τα κλασσικα αυτοματα και cvt, ειναι και η getrag(magna) για του διπλου συμπλεκτη, δηλ η πιο αξιοπιστη λυση.αα για να ξερετε και η φερραρι τα ιδια κιβωτια φοραει .
Τωρα το κλασσικο 8αρι αυτοματο που ειχε το φοκους ητανε το χειροτερο κλασσικο αυτοματο που υπαρχει την αγορα με διαφορα.(ισως μαζι με το 9αρι της Fiat).καθολου smooth,καθολου εξυπνο,καθολου αξιοπιστο ,οχι γρηγορο, και το χειροτερο για να βαλεις οπισθεν απο πρωτη και το αντιστροφο περιμενεισ 2-3 δευτεροπλεπτα πραγμα που σε κανει εξωφρενων. Αυτο οφειλεται οτι αυτο το κιβωτιο το εξελιξε η ford με τη GM σαν 9αρι αλλα μετα ειπε η ford οτι δεν μειωνει ρυπους και καταναλωση και το αλλαξε ειδικα για την ευρωπαικη αγορα.(του εβγαλε τη 4 σχεση και ουσιαστικα κολλησε 2 κιβωτια σε 1 ενα ,το παλιο δικος της και το νεο 9αρι)..Με αλλα λογια αχταρμας για αυτο εφαγε κραξιμο και μηνυσεις για το ποσο ασχημο ειναι σαν κιβωτιο!! -
@plev said in Νέο Ford Focus MK4:
προσωπικα για μενα ολες καλες αλλαγες για να πετυχει στην ευρωπη..ειδικα η αλλαγη αυτοματου κιβωτιου.Το νεο powershift δεν εχει καμια σχεση με το παλιο.Ειναι το υγρου συμπλεκτη της getrag (τωρα πλεον Magna) =7DCT300 — 7-speed dual-wet-clutch - Renault EDC and Mini/BMW Steptronic Doppelkupplung since MY2018 in FWD applications, Ford Puma and Ford Fiesta since MY2020
Το εχω δοκιμασει εδω και 3 χρονια (κυριως σε BMW) ,ειναι αψογο, το πιο smooth απο οσα εχω δοκιμασει και αξιοπιστο.Με διαφορα το καλυτερο και πιο αξιοπιστο διπλου συμπεκτη κιβωτιο στην αγορα σε αυτες τις τιμες. Με αλλα λογια οτι ειναι η Aisin για τα κλασσικα αυτοματα και cvt, ειναι και η getrag(magna) για του διπλου συμπλεκτη, δηλ η πιο αξιοπιστη λυση.αα για να ξερετε και η φερραρι τα ιδια κιβωτια φοραει .
Τωρα το κλασσικο 8αρι αυτοματο που ειχε το φοκους ητανε το χειροτερο κλασσικο αυτοματο που υπαρχει την αγορα με διαφορα.(ισως μαζι με το 9αρι της Fiat).καθολου smooth,καθολου εξυπνο,καθολου αξιοπιστο ,οχι γρηγορο, και το χειροτερο για να βαλεις οπισθεν απο πρωτη και το αντιστροφο περιμενεισ 2-3 δευτεροπλεπτα πραγμα που σε κανει εξωφρενων. Αυτο οφειλεται οτι αυτο το κιβωτιο το εξελιξε η ford με τη GM σαν 9αρι αλλα μετα ειπε η ford οτι δεν μειωνει ρυπους και καταναλωση και το αλλαξε ειδικα για την ευρωπαικη αγορα.(του εβγαλε τη 4 σχεση και ουσιαστικα κολλησε 2 κιβωτια σε 1 ενα ,το παλιο δικος της και το νεο 9αρι)..Με αλλα λογια αχταρμας για αυτο εφαγε κραξιμο και μηνυσεις για το ποσο ασχημο ειναι σαν κιβωτιο!!Εσύ σε ποιο μοντέλο το δοκίμασες; Στο Focus;
Έφαγε μηνύσεις επειδή αργεί να αλλάξει από πρώτη σε όπισθεν; Αυτό όντως ήταν θέμα που λύθηκε στην πορεία με software update στο ανάλογο module. Δείξε μας καμιά πηγή να το δούμε αν σου είναι εύκολο. Πρώτη φορά ακούω κάτι για το 8άρι.
-
Η Ford και η κάθε Ford δεν είναι χαζή. Προφανώς και ξέρει τι αφαιρεί και τι προσθέτει στο νέο focus. Εγώ πιστεύω ότι θα είναι καλύτερο αυτοκίνητο για το 95% των χρηστών. Σε αυτούς τι 150 από 1.5, τι 155 από 1.0 λίγη σημασία έχει. Ο πίσω ήμι άκαμπτος απέδειξε πόσο καλός είναι. Η νέα οθόνη με το νέο sync απογειώνει την εμπειρία. Το νέο κιβώτιο αν ισχύουν αυτά που ανάφερε ο συμ φορουμιτης θα είναι καλό και 2ου συμπλέκτη. Άρα;;; Εμένα μου φαίνεται ότι θα πουλήσει μια χαρά.
-
Αφού το fl καθιερώνει παντού ημιακαμπτο δεν μπορούσαν να ξανά σχεδιάσουν τον χώρο αποσκευών μπας και κέρδιζαν αυτά τα 40-50λτ που του λείπουν;
Αλλά αυτό απαιτεί εμπλοκή χοντρή του σχεδιαστικού και μάλλον θα κόστιζε πολύ. -
Για το 9 Άρι της φίατ έχει γραφτεί πολύ πως είναι ψηλοκακό κιβώτιο. Περίεργο έχει και μετατροπέα.....δεν μπορεί να συμβαίνει αυτό.
-
Θεωρώ το f/l του Φοκους πιο επιτυχημένο από αυτό του Φιέστα, το έκαναν πιο όμορφο, κατά τη γνώμη μου.
Κρίμα όμως που σε μια ακόμη παρουσίαση αυτοκινήτου δίνουμε έμφαση στα "μπιμλικια" του αυτοκινήτου και όχι στα τεχνικά ή οδηγίκα χαρακτηριστικά του.. Αλλά, είπαμε, ο πολύς κόσμος ζητάει γκατζετ.... -
@plev said in Νέο Ford Focus MK4:
Με αλλα λογια οτι ειναι η Aisin για τα κλασσικα αυτοματα και cvt, ειναι και η getrag(magna) για του διπλου συμπλεκτη, δηλ η πιο αξιοπιστη λυση.
Απλά να σημειώσω ότι και το 6αρι powershift με τα άπειρα προβλήματα (για αυτό το κιβώτιο έφαγε μηνύσεις) της Gertrag ηταν. Δεν λέω ότι το 7αρι δεν είναι βελτιωμένο (είναι, το έγραψα ότι είναι ίδιο με αυτά των Ρενώ)....
Ford Focus MK4