-
Αναθεωρώ: τέλος ο 1.5 βενζίνης, τέλος το καλό 8αρι στα βενζίνης (μόνο powershift βλακεία), μάλλον τέλος και οι πολλαπλοί....μεγάλη οπισθοδρόμηση. Όλο το δελτίο τύπου μιλάει για την οθόνη των 13", τίποτε άλλο...αλλα και τον εξηλεκτρισμό...αχαχα!!
-
Η οθόνη είναι τεράστια, πολύ καλή κίνηση το SYNC4 που σημαίνει ότι θα έχει υποστήριξη για πολύ καιρό.
Ωραίο το νέο σχέδιο, ανησυχητική η μηδαμινή αναφορά στον 1.5Τ. Λογικά πάπαλα. Μόνο 1000αρι πλέον για μείωση κόστους παραγωγής πιθανώς.
Σίγουρα και με την διακοπή του Civic για το 2022 θα παίζει μόνο του μαζί με το Leon στα hatchback με στόχευση την οδήγηση. Αν αλλάξουν ρότα στην FMH και το προμοτάρουν έχουν ελπίδες για πωλήσεις. Έρχονται και το Astra βέβαια και το 308 αλλά αυτά λογικά κοιτάνε σε άλλο κοινό. -
@fanis75 said in Νέο Ford Focus MK4:
Αναθεωρώ: τέλος ο 1.5 βενζίνης, τέλος το καλό 8αρι στα βενζίνης (μόνο powershift βλακεία), μάλλον τέλος και οι πολλαπλοί....μεγάλη οπισθοδρόμηση. Όλο το δελτίο τύπου μιλάει για την οθόνη των 13", τίποτε άλλο...αλλα και τον εξηλεκτρισμό...αχαχα!!
Πραγματικά όλα τα καλά αυτοκίνητα θα γίνουν ηλεκτρικά. Τα υπόλοιπα σταδιακά θα γινουν αυτοκίνητα του λαού.
Ζούμε μια παράνοια. Που θα φορτίζουμε καλοί μας άνθρωποι. Το μυαλό σας μέσα.
-
Κάθε πέρσι και καλύτερα, στην κυριολεξία...
Μπήκα να δω Γερμανία, που βρίσκεις πιο λογικές τιμές, μη τυχόν και γίνει κάποια στιγμή αντικατάσταση του παλιού μας βάγκον...
Υπάρχουν αυτοκίνητα, το χιλιάρι αυτόματο βάγκον μάλιστα, θα ήταν και φορολογικά μια πολύ καλή επιλογή για εισαγωγή ως δεύτερο αμάξι, καθώς έχω ήδη πρόσφατο αυτόματο ντίζελ σιτροέν...τυχαίνει όμως να βρω αυτά τα σχόλια:
"1. Owner= car dealership, 2. yes
I am a new transmission at
72,000 km NEW engine
and NEW turbocharger at 78,500 km Up to 100,000
km or until 18.07.2026 runs the FORD Protect warranty Marder Protection: high frequency and electric shock
All maintenance intervals made at the FORD
dealer Summer tires on aluminum rims
Winter tires on aluminum rims
Technically and optically a top vehicle
car is in 86473 Ziem etshausen, commutes daily to 86156 Augsburg
(Mon-Fri) mileage on 19.9.21:80,200 km air conditioning with dust and pollen
filter 8 speed automatic transmission (replacement incl. converter at 72,000 km - on warranty at FORD workshop with new original FORD spare parts)Engine 1.0 (exchange at 78,500 km - on warranty at FORD workshop with new original FORD spare part)"
Δηλαδή ρε παιδιά, στις 70Κ τα παιξε η μηχανή και λίγο μετά και το κιβώτιο κι άλλαξαν και μερατροπέα!?
Έχουν ακοουστεί κι άλλα τέτοια;
Υποτίθεται είναι απ' τα "καλά" τα αξιόπιστα, το αμάξι... -
@piliourits said in Νέο Ford Focus MK4:
Κάθε πέρσι και καλύτερα, στην κυριολεξία...
Μπήκα να δω Γερμανία, που βρίσκεις πιο λογικές τιμές, μη τυχόν και γίνει κάποια στιγμή αντικατάσταση του παλιού μας βάγκον...
Υπάρχουν αυτοκίνητα, το χιλιάρι αυτόματο βάγκον μάλιστα, θα ήταν και φορολογικά μια πολύ καλή επιλογή για εισαγωγή ως δεύτερο αμάξι, καθώς έχω ήδη πρόσφατο αυτόματο ντίζελ σιτροέν...τυχαίνει όμως να βρω αυτά τα σχόλια:
"1. Owner= car dealership, 2. yes
I am a new transmission at
72,000 km NEW engine
and NEW turbocharger at 78,500 km Up to 100,000
km or until 18.07.2026 runs the FORD Protect warranty Marder Protection: high frequency and electric shock
All maintenance intervals made at the FORD
dealer Summer tires on aluminum rims
Winter tires on aluminum rims
Technically and optically a top vehicle
car is in 86473 Ziem etshausen, commutes daily to 86156 Augsburg
(Mon-Fri) mileage on 19.9.21:80,200 km air conditioning with dust and pollen
filter 8 speed automatic transmission (replacement incl. converter at 72,000 km - on warranty at FORD workshop with new original FORD spare parts)Engine 1.0 (exchange at 78,500 km - on warranty at FORD workshop with new original FORD spare part)"
Δηλαδή ρε παιδιά, στις 70Κ τα παιξε η μηχανή και λίγο μετά και το κιβώτιο κι άλλαξαν και μερατροπέα!?
Έχουν ακοουστεί κι άλλα τέτοια;
Υποτίθεται είναι απ' τα "καλά" τα αξιόπιστα, το αμάξι...Περίεργα πράγματα.... Ειδικά αν σκεφτείς πως το 1000άρι δεν έχει μετατροπέα ροπής αλλά διπλού συμπλέκτη... Εκτός αν στη γερμανία βάζανε το καλό αυτόματο στα 1000άρια. Γίνεται αυτό; Φάνη; Ίσως στα σκέτα βενζινοκίνητα 1000άρια και όχι στα mhev;
Αν είναι να φέρεις κάτι απ' έξω σίγουρα αξίζει με τον 1.5 ecoboost. Οχι 1000άρι.
Κοίτα κάποιο άλλο...
-
@dimitriscsd said in Νέο Ford Focus MK4:
Περίεργα πράγματα.... Ειδικά αν σκεφτείς πως το 1000άρι δεν έχει μετατροπέα ροπής αλλά διπλού συμπλέκτη... Εκτός αν στη γερμανία βάζανε το καλό αυτόματο στα 1000άρια. Γίνεται αυτό; Φάνη; Ίσως στα σκέτα βενζινοκίνητα 1000άρια και όχι στα mhev;
Το 1.000αρι είχε κανονικά το 8αρι με μετατροπέα (το "καλό" που λέμε). Η αλλαγή με το DCT εγινε τώρα στο F/L, για λόγους κόστους προφανώς και CO2.
-
@fanis75 said in Νέο Ford Focus MK4:
@dimitriscsd said in Νέο Ford Focus MK4:
Περίεργα πράγματα.... Ειδικά αν σκεφτείς πως το 1000άρι δεν έχει μετατροπέα ροπής αλλά διπλού συμπλέκτη... Εκτός αν στη γερμανία βάζανε το καλό αυτόματο στα 1000άρια. Γίνεται αυτό; Φάνη; Ίσως στα σκέτα βενζινοκίνητα 1000άρια και όχι στα mhev;
Το 1.000αρι είχε κανονικά το 8αρι με μετατροπέα (το "καλό" που λέμε). Η αλλαγή με το DCT εγινε τώρα στο F/L, για λόγους κόστους προφανώς και CO2.
Και γω έτσι ήξερα... και μου κάνει εντύπωση που τα φτυσε...
-
Μάλιστα. Δεν το ήξερα. Περίεργο λοιπόν που δεν το βάλανε ποτέ σε Fiesta και Puma αφού προφανώς μπαίνει...
Σε άλλα νέα, άσχετα με το facelift, μου ήρθε σήμερα μετά από αναμονή μηνών το AAWireless. Θα το δοκιμάσω μετά τη δουλειά (αν δεν πνιγόμαστε από τη βροχή) και θα μεταφέρω τις πρώτες εντυπώσεις.
Σαν μέγεθος είναι αρκετά μικρό και αν μπορεί να δουλέψει με την θύρα μέσα στο armrest θα είναι απλά τελειο! Θα το κολλήσω εκεί μέσα με διπλής όψης και δε θα φαίνεται καν!
-
@piliourits said in Νέο Ford Focus MK4:
Κάθε πέρσι και καλύτερα, στην κυριολεξία...
Μπήκα να δω Γερμανία, που βρίσκεις πιο λογικές τιμές, μη τυχόν και γίνει κάποια στιγμή αντικατάσταση του παλιού μας βάγκον...
Υπάρχουν αυτοκίνητα, το χιλιάρι αυτόματο βάγκον μάλιστα, θα ήταν και φορολογικά μια πολύ καλή επιλογή για εισαγωγή ως δεύτερο αμάξι, καθώς έχω ήδη πρόσφατο αυτόματο ντίζελ σιτροέν...τυχαίνει όμως να βρω αυτά τα σχόλια:
"1. Owner= car dealership, 2. yes
I am a new transmission at
72,000 km NEW engine
and NEW turbocharger at 78,500 km Up to 100,000
km or until 18.07.2026 runs the FORD Protect warranty Marder Protection: high frequency and electric shock
All maintenance intervals made at the FORD
dealer Summer tires on aluminum rims
Winter tires on aluminum rims
Technically and optically a top vehicle
car is in 86473 Ziem etshausen, commutes daily to 86156 Augsburg
(Mon-Fri) mileage on 19.9.21:80,200 km air conditioning with dust and pollen
filter 8 speed automatic transmission (replacement incl. converter at 72,000 km - on warranty at FORD workshop with new original FORD spare parts)Engine 1.0 (exchange at 78,500 km - on warranty at FORD workshop with new original FORD spare part)"
Δηλαδή ρε παιδιά, στις 70Κ τα παιξε η μηχανή και λίγο μετά και το κιβώτιο κι άλλαξαν και μερατροπέα!?
Έχουν ακοουστεί κι άλλα τέτοια;
Υποτίθεται είναι απ' τα "καλά" τα αξιόπιστα, το αμάξι...Αν και είμαι κάτοχος σε καμία περίπτωση δεν θεωρώ πως είναι από τα πιο αξιόπιστα αυτοκίνητα. Μακάρι να βγω ψεύτης αλλά τα τόσο πολλά ηλεκτρονικα με φοβιζουν. Επίσης αν διαβάσει κάποιος σε ξένα φόρουμ μπορεί να το διαπιστώσει...
-
@fanis75 said in Νέο Ford Focus MK4:
Αναθεωρώ: τέλος ο 1.5 βενζίνης, τέλος το καλό 8αρι στα βενζίνης (μόνο powershift βλακεία)
Πονάς Φάνη που έβαλαν γρήγορο κιβώτιο επιτέλους;
-
@dimitriscsd said in Νέο Ford Focus MK4:
Μάλιστα. Δεν το ήξερα. Περίεργο λοιπόν που δεν το βάλανε ποτέ σε Fiesta και Puma αφού προφανώς μπαίνει...
Καθόλου περίεργο...ξεκάθαρα θέμα κόστους και CO2. Ααα και μεγαλύτερα έσοδα από τα σέρβις και τις βλάβες.
@realzeus said in Νέο Ford Focus MK4:
Πονάς Φάνη που έβαλαν γρήγορο κιβώτιο επιτέλους;
Καθόλου, ποσώς με ενδιαφέρει αφού δεν πρόκειται να το αγοράσω. Απλά θα πονέοσυν οι μελλοντικοί κάτοιχοι με τις ζημιές και το κόστος αυτών...! Βλακεία κιβώτιο είναι έτσι και αλλιώς!
-
@fanis75 said in Νέο Ford Focus MK4:
@dimitriscsd said in Νέο Ford Focus MK4:
Μάλιστα. Δεν το ήξερα. Περίεργο λοιπόν που δεν το βάλανε ποτέ σε Fiesta και Puma αφού προφανώς μπαίνει...
Καθόλου περίεργο...ξεκάθαρα θέμα κόστους και CO2. Ααα και μεγαλύτερα έσοδα από τα σέρβις και τις βλάβες.
@realzeus said in Νέο Ford Focus MK4:
Πονάς Φάνη που έβαλαν γρήγορο κιβώτιο επιτέλους;
Καθόλου, ποσώς με ενδιαφέρει αφού δεν πρόκειται να το αγοράσω. Απλά θα πονέοσυν οι μελλοντικοί κάτοιχοι με τις ζημιές και το κόστος αυτών...! Βλακεία κιβώτιο είναι έτσι και αλλιώς!
Focus μόνο χειροκίνητο Φάνη..!!!
-
@babisstinson said in Νέο Ford Focus MK4:
Focus μόνο χειροκίνητο Φάνη..!!!
Δεν διαφωνώ για το Φόκους, αλλά προσωπικά έχω αποκλείσει τα χειροκίνητα κιβώτια...για εμένα απλά δεν υπάρχουν τα αυτοκίνητα με χειροκίνητο κιβώτιο!
-
Καθόλου δογματικός δεν είσαι Φάνη...
Μια χαρά κιβώτια είναι τα διπλοσύμπλεκτα και καλύτερα για γρήγορη οδήγηση.
-
Αυτη η φήμη ότι δεν χαλούν οι μετατροπείς ροπής είναι λάθος. Δείχνει άγνοια. Μια χαρά χαλούν όλα τα κιβώτια σε διάφορα εξαρτήματα τους.
Απλώς δεν υπάρχουν στοιχεία φθοράς κατα τη μεταφορά της ροπης σε κίνηση μέσα στην πόλη και εκτός δρόμου. Άλλο αυτό και άλλο το "δεν χαλούν". Το ένα έχει ως βασικό στοιχείο της λειτουργίας τους την τριβή. Αυτό δίνει γραμμικότητα μεταξύ κινητήρα και κιβωτίου και σπορτίφ αίσθηση αλλά χάνει σε αυτά που ανέφερα πιο πάνω.
Αυτη είναι η σωστή διατύπωση πιστεύω.
-
@realzeus said in Νέο Ford Focus MK4:
Μια χαρά κιβώτια είναι τα διπλοσύμπλεκτα και καλύτερα για γρήγορη οδήγηση.
Μα εδώ μιλάμε για καθημερινά αυτοκίνητα για τον κάθε οδηγό, τη μητέρα με τα παιδιά κλπ. Δεν συζητάμε για σπορ κατασκευές και γρήγορη οδήγηση. Άσε που είναι αστείο να λέμε για γρήγορη οδήγηση με 125 άλογα...το DCT μπήκε καθαρά και μόνο για λόγους κόστους και CO2.
Και ναι είμαι δογματικός όταν ένα κιβώτιο δεν είναι κατάλληλο για την χρήση που προορίζεται...μέσα στην πόλη και σε crawling το DCT θα ανάψει και θα βγάλει ζημιές. Σε μια 911 των €250.000 είναι αδιάφορες οι ζημιές αλλά σε ένα Φόκους των €20.000 δεν είναι.
-
Αυτή είναι πιο σωστή διατύπωση.
Πως για το σκοπό που φτιάχτηκε κάνει σωστά την δουλειά του.Αυτό λέω και εγώ για διάφορα κιβώτια.
Δεν υπάρχουν πανάκεια, ειδάλλως θα είχαμε όλοι σουπερκαρς ή λιμουζίνες με εξαιρετικά κιβώτια και άπειρα λεφτά να τα αγοράζουμε και να τα συντηρούμε.
Άλλο όμως αυτό και άλλο η διατύπωση "είναι σαν μανιβέλα και τσοκ."
-
@nascar1 said in Νέο Ford Focus MK4:
@a-ctive said in Νέο Ford Focus MK4:
@nascar1 said in Νέο Ford Focus MK4:
@fragsp said in Νέο Ford Focus MK4:
@a-ctive said in Νέο Ford Focus MK4:
@nascar1 said in Νέο Ford Focus MK4:
@tsoyis said in Νέο Ford Focus MK4:
Ευτυχώς πρόλαβα και παρέλαβα μετά απο 7 μήνες αναμονή... https://youtu.be/LzVjegYfe3c
Καλά χιλιόμετρα να έχεις με το αμάξι και να το χαρείς!!!
Ερώτηση!!! Έχει κανένας καταφέρει να ενεργοποιήσει με το Forscan adaptive Cruise control στο focus;;
Έχει line assist και sign recognition... Έχω βρει κάποιους οδηγούς...
Παρων ! Το εχω κανει.
Ωραιος!! Κάποια στιγμή φετος ειχα ρωτησει τα περισσοτερα συνεργεια στην Αθηνα-Πειραια εξουσιοδοτημενα αν μπορουν στο δικο μου connected να το κανουν και μου απαντησαν οτι δεν αναλαμβανει κανεις τεχνικος ακομα και σε μικρο εξουσιοδοτημενο γιατι δεν εχουν το λογισμικο αλλα ακομα και να το ειχαν δεν θα εβαζαν χερι λογω της εγγυησης.Το δικο μου εχει και το lane assist και τα αυτοματα φωτα και τους υαλοκαθαριστηρες.
Εμένα είναι το business. Οπότε αν κατάλαβα καλά χωρίς την αγορά extra hardware θα είμαστε τυχεροί αν καταφέρουμε το auto High Beam και την αναγνώριση επιπλέον σημάτων. Το acc το ξεχνάμε..
Πιστευω οτι δεν θα καταφερεις το auto high beam, Αν θες να μαθεις ανοιξε το καλυμμα της καμερας και δες αν ο κωδικος hardware τελειωνει σε δυο γραμματα Cx η Gx (το χ δεν μας ενδιαφερει). Στην περιπτωση που εχεις το C γινετε, αν εχεις G δεν γινετε.
Η ολη ιστορια ειναι για την εγγυηση, επειδη ομως οπως το αλλαζεις, ειναι ευκολο και να το γυρισεις σε "μαμα" κατασταση, την εγγυηση την κρατας.Άλλος τρόπος εκτός από το να βγάλω το κάλυμμα της κάμερας δεν υπάρχει;; πχ από το Forscan η το Ford etis δεν υπάρχει πρόσβαση στην πληροφορία;;;
Βασικά ο αρχικός σκοπός μου ήταν μπας και καταφέρω και εμφανίσω στην οθόνη το ποσοστό πληρότητας του dpf αλλά εκεί και αν δεν έβγαλα άκρη!!! Καμία πληροφορία επ αυτού...
Σε ευχαριστώ πάντως για τον χρόνο σου τόσο εσένα όσο και τον Δημήτρη!!!Ναι μπορεις και σπο το Forscan na to deiw
-
@lap said in Νέο Ford Focus MK4:
Άλλο όμως αυτό και άλλο η διατύπωση "είναι σαν μανιβέλα και τσοκ."
Αυτό το λέω για τα χειροκίνητα, όχι για τα διπλοσύμπλεκτα. Τα χειροκίνητα ναι όντως είναι αναχρονιστικά και έχουν την ίδια χρησιμότητα με το τσοκ, το χειροκίνητο αβάνς, το μηχανικό τιμόνι, τα μηχανικά φρένα και την μανιβέλα. Ο μοναδικός λόγος ύπαρξης των χειροκίνητων κιβωτίων σήμερα είναι το κόστος, κανένας άλλος. Κανονικά δεν θα έπρεπε να υπάρχουν καν ως τεχνολογία.
-
Μιας και είσαι των αγορών.
Όταν υπάρχει καταναλωτικό κοινό που το ζητά τότε είναι αναχρονιστικό;
Υπάρχει καταναλωτικό κοινό που ζητά το τσοκ;
Πως λοιπον βάζεις στο ίδιο τσουβαλι δύο διαφορετικά πράγματα με διαφορετική ζήτηση από τους αγοραστές;
Ford Focus MK4