-
Προτιμω b class!
Στάλθηκε από το SM-A510F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης kostserb έγραψε:
απο Σπανο μου ειχαν πει οτι η κατηγορια ειναι η ταχυτερη αναπτυσσομενη για την Ευρωπη.Ταχύτερη αναπτυσσόμενη τα MPV; Έχω την εντύπωση πως και στην Ευρώπη η ταχύτερη αναπτυσσόμενη κατηγορία είναι τα SUVs.
-
Ο χρήστης kostserb έγραψε:
απο Σπανο μου ειχαν πει οτι η κατηγορια ειναι η ταχυτερη αναπτυσσομενη για την Ευρωπη. Σε εμας φυσικα τα MPV δεν πανε καλα, αλλα νομιζω η 2 παει καλα για τα δεδομενα της Ελλαδας. Εξαλλου βλεπω καθημερινα 1-2 και νομιζω ειναι το πιο ομορφο της κατηγοριας με διαφορα.Καλησπέρα ,
Θα συμφωνήσω με τον φίλο ότι παρότι τον λίγο σχετικά χρόνο κυκλοφορίας & την αρμυρούτσικη τίμή(με τα ελληνικά δεδομένα) βλέπω αρκετά αυτοκίνητα να κυκλοφορούν στους Αθηναικούς δρόμους...
Προσωπικά πάντως εμένα εξωτερικά τουλάχιστον μου αρέσει πιο πολύ απο την MB B' CLASS.. -
-
Άμα κι αυτοί μπερδεύουν την παλιά Active Tourer με την Grand Tourer... Ναι, δείχνουν Gran Tourer για τη σύγκριση του εξωτερικού!
-
Και το iDrive, είναι εξαιρετικά λειτούργικό. Μέσα σε λίγες μέρες έμαθα τις βασικές λειτουργίες να τις κάνω με την αφή, χωρίς καν να κοιτώ την οθόνη. Τouch Screen οδηγώντας είναι στα ίδια επίπεδα επικινδυνότητας με το κινητό. Μάλλον μου φαίνεται για βήμα πίσω η αφαίρεση των κανονικών χειριστηρίων.
-
Απορώ πότε θα τους το επιβάλουν από κάποιον οργανσιμο.
-
Πάντως τι όμορφα αυτοκίνητα που βγάζει η BMW ρε παιδί μου.
Από μικρό παιδάκι δε θυμάμαι να έβγαλε ένα μοντέλο που να πω ότι είναι άσχημο (Εντάξει εκτός από το i3).
Θυμάμαι πιτσιρικάς όταν είχε βγάλει την Ε30 είχα πάθει πλάκα. Είχα πάρει τους 4T όταν την πρωτοπαρουσίαζαν και την ξεπατίκωνα σε δικά μου σχέδια βάφοντάς την σε διάφορα χρώματα.
Έβλεπες τα 2002 στο δρόμο και τα λιγουρευόσουν.
Απωθημένο το έχω μια μέρα να πάρω ένα BMW. Όχι για λόγους κοινωνικής κατάστασης που μπορεί πάρα πολλοί Έλληνες να το ήθελαν στο παρελθόν ή ακόμη και σήμερα, αλλά γιατί πραγματικά μου αρέσουν και θεωρώ ότι είναι από τα πιο ευχάριστα αυτοκίνητα στην οδήγηση.
Αν δεν υπήρχαν αυτά τα θέματα αξιοπιστίας που ακούγονται και πρέπει να κουβαλάς ένα τσουβάλι λεφτά για τις συντηρείς και να τις χαίρεσαι, ίσως να ήταν η κορυφαία επιλογή για εμένα. -
Ένα άχαρο κούτσουρο ήταν η Ε30., Ωραίες BMW, τα τελευταία 40 χρόνια, βγήκαν από την Ε36 Coupe και μετά.
-
Για εμένα, σχεδιαστικά για την εποχή της ήταν πολύ ωραία.
-
@realzeus said in BMW 2 series Active Tourer:
Ένα άχαρο κούτσουρο ήταν η Ε30., Ωραίες BMW, τα τελευταία 40 χρόνια, βγήκαν από την Ε36 Coupe και μετά.
Και η πρώτη σειρά 6....πανέμορφη! Και η 8αρα φυσικά. Έβγαζαν ωραία σχέδια, όπως η Ε34 (5αρα)!
Η Ε30 ήταν τετράγωνη και η 190 ήταν πολύ πιο όμορφη (και αεροδυναμική) και με πολύ καλύτερη ανάρτηση, αλλά σε σχέση με το τι κυκλοφορούσε τότε είναι όμορφη η Ε30 και με φανταστικό εσωτερικό, ακόμα και σήμερα σεμινάριο εργονομίας.
-
-
Weekend test της νέας 2 Αctive Τourer από τη BMW Σφακιανάκης.
1500 κυβικά mild hybrid 170HP (156 θερμικός και 14 μπαταρία 48V) 7αρι αυτόματο εννοείται, με πολλά εξτρα! (μοντέλο 220i).Πρώτες εντυπώσεις απόλυτα θετικές.
Η Active Tourer είναι ένα αριστο και με πολύ καλους χώρους οικογενειακό αυτοκίνητο.
Η νέα Χ1, αν είναι έτσι, θα σπάσει πάλι ταμεία, αλλά και αυτό αξίζει την προσοχή σας !Μου αρεσαν:
- Ψηφιακή τεχνολογία στο απόγειο της, τρελά animations, το idrive8 εκπληκτικό, πολλές δυαντότητες παραμέτροποίησης, συνδεσιμότητα αριστη, πελώρια οθόνη, ευκολα χειρίσιμη με το δάχτυλο, μοντέρνο εσωτερικό
- Πάρα μα παρα πολυ καλοί χώροι,
- Δύναμη. Σαφώς περισσότερη δύναμη και επιτάχυνση από την απλή έκδοση του Β38 των 136/140 ίππων που έχουμε στη Χ1 με ίδια και λίγο καλύτερη οικονομία (μην ξεχνάμε ότι το συγκεκριμένο αυτοκίνητο ήταν άστρωτο). Με αρκετές καφριλες και ανοίγματα (επιταχύνει ευκολα) δεν ξεπέρασα τα 7.4 σε αυτοκινητόδρομο και επαρχιακό. Επίσης σε συνθήκες κίνησης το αμαξι είναι τελικά οικονομικότερο απο τη Χ1, όχι οπως ένα πληρως υβριδικό ή PHEV αλλά σίγουρα δεν καις στην Κηφισίας προς κέντρο 9-10 αλλά κινείσαι στα επιπεδα των 7. Σε συνδυασμό με το auto hold και το blind spot detector είναι απόλαυση.
Με ξένισαν:
- έλλειψη του idrive button,
- διαφορετική εργονομία σε αρκετά σημεία από ότι έχουμε συνηθίσει ως τώρα (η λογική και ορολογία είναι ίδια αλλά οι θέσεις διαφορετικές),
- μια αίσθηση λεπτότερης ίσως κατασκευής στις λαμαρίνες (αίσθηση κλεισίματος πόρτας) και μια λίγο διαφορετική αίσθηση στο τιμόνι. Πιο ελαφρύ στατικά και με μικρή ταχύτητα.
Σε επίπεδο κρατήματος και ανάρτησης δεν είχα κάποιο πρόβλημα να μπω με πολλά σε στροφή, άλλωστε είναι χαμηλότερο από τη Χ1 αλλά τα λαστιχα ήταν τουμπανιασμένα (3 bar) και είχα κάποια κοπανηματα (205/60/17 λάστιχο)
Μερικές φωτό γι αρχή και βιντεάκι με εκτενή παρουσιάση από εβδομάδα!!
!
!
!
!
!
!
! -
Πολύ ωραίο αυτοκίνητο.
Τιμή συγκρτικα με την x1; -
@lap said in BMW 2 series Active Tourer:
Πολύ ωραίο αυτοκίνητο.
Τιμή συγκρτικα με την x1;Στα ίδια επίπεδα.
Το mild hybrid ξεκινάει από 35 με καλό στάνταρ εξοπλισμό.
Αυτό της δοκιμής με ηλιοροφές, καμερες, κλπ πηγαινε πάνω από 45 αλλά δεν τα θες όλα αυτά! -
@iceman7 said in BMW 2 series Active Tourer:
Αυτό της δοκιμής με ηλιοροφές, καμερες, κλπ πηγαινε πάνω από 45 αλλά δεν τα θες όλα αυτά!
Φυσικά τα θές και ακόμα περισσότερα...κάτω από τα €50Κ είναι άδεια!
-
@iceman7 said in BMW 2 series Active Tourer:
Weekend test της νέας 2 Αctive Τourer από τη BMW Σφακιανάκης.
1500 κυβικά mild hybrid 170HP (156 θερμικός και 14 μπαταρία 48V) 7αρι αυτόματο εννοείται, με πολλά εξτρα! (μοντέλο 220i).Πρώτες εντυπώσεις απόλυτα θετικές.
Η Active Tourer είναι ένα αριστο και με πολύ καλους χώρους οικογενειακό αυτοκίνητο.
Η νέα Χ1, αν είναι έτσι, θα σπάσει πάλι ταμεία, αλλά και αυτό αξίζει την προσοχή σας !Μου αρεσαν:
- Ψηφιακή τεχνολογία στο απόγειο της, τρελά animations, το idrive8 εκπληκτικό, πολλές δυαντότητες παραμέτροποίησης, συνδεσιμότητα αριστη, πελώρια οθόνη, ευκολα χειρίσιμη με το δάχτυλο, μοντέρνο εσωτερικό
- Πάρα μα παρα πολυ καλοί χώροι,
- Δύναμη. Σαφώς περισσότερη δύναμη και επιτάχυνση από την απλή έκδοση του Β38 των 136/140 ίππων που έχουμε στη Χ1 με ίδια και λίγο καλύτερη οικονομία (μην ξεχνάμε ότι το συγκεκριμένο αυτοκίνητο ήταν άστρωτο). Με αρκετές καφριλες και ανοίγματα (επιταχύνει ευκολα) δεν ξεπέρασα τα 7.4 σε αυτοκινητόδρομο και επαρχιακό. Επίσης σε συνθήκες κίνησης το αμαξι είναι τελικά οικονομικότερο απο τη Χ1, όχι οπως ένα πληρως υβριδικό ή PHEV αλλά σίγουρα δεν καις στην Κηφισίας προς κέντρο 9-10 αλλά κινείσαι στα επιπεδα των 7. Σε συνδυασμό με το auto hold και το blind spot detector είναι απόλαυση.
Με ξένισαν:
- έλλειψη του idrive button,
- διαφορετική εργονομία σε αρκετά σημεία από ότι έχουμε συνηθίσει ως τώρα (η λογική και ορολογία είναι ίδια αλλά οι θέσεις διαφορετικές),
- μια αίσθηση λεπτότερης ίσως κατασκευής στις λαμαρίνες (αίσθηση κλεισίματος πόρτας) και μια λίγο διαφορετική αίσθηση στο τιμόνι. Πιο ελαφρύ στατικά και με μικρή ταχύτητα.
Σε επίπεδο κρατήματος και ανάρτησης δεν είχα κάποιο πρόβλημα να μπω με πολλά σε στροφή, άλλωστε είναι χαμηλότερο από τη Χ1 αλλά τα λαστιχα ήταν τουμπανιασμένα (3 bar) και είχα κάποια κοπανηματα (205/60/17 λάστιχο)
Μερικές φωτό γι αρχή και βιντεάκι με εκτενή παρουσιάση από εβδομάδα!!
!
!
!
!
!
!
!Ωραίο αυτοκίνητο ! Αν σκάσει προσφορά αντίστοιχη της 1 (sport line dynamic με έκπτωση), θα είναι τέλειο.
-
@fanis75 said in BMW 2 series Active Tourer:
@iceman7 said in BMW 2 series Active Tourer:
Αυτό της δοκιμής με ηλιοροφές, καμερες, κλπ πηγαινε πάνω από 45 αλλά δεν τα θες όλα αυτά!
Φυσικά τα θές και ακόμα περισσότερα...κάτω από τα €50Κ είναι άδεια!
Ηηηη...καλά'συ εχς ξεφυγ.
-
@lap said in BMW 2 series Active Tourer:
Ηηηη...καλά'συ εχς ξεφυγ.
Όχι εγώ, η BMW....χρόνια τώρα. Εαν είναι να πάρεις BMW θέλει εξοπλισμό, αλλιώς δεν έχει νόημα...
-
@fanis75 said in BMW 2 series Active Tourer:
@iceman7 said in BMW 2 series Active Tourer:
Αυτό της δοκιμής με ηλιοροφές, καμερες, κλπ πηγαινε πάνω από 45 αλλά δεν τα θες όλα αυτά!
Φυσικά τα θές και ακόμα περισσότερα...κάτω από τα €50Κ είναι άδεια!
Καλά ρε συ Φάνη, υπερβάλλεις! Στα 46 εφτανε εκ των οποίων 2 περίπου ήταν το πακέτο με την πανοραμική και άλλα τόσα κάτι χαζομάρες με το comfort access...
Η δε Luxury Line οπως αυτή που ειχα ξεκινάει από 38 (35 η βασική) και έχει επιπλεόν της βασικής τη δερματίνη και τις 17αρες ζάντες)Δες βασικό εξοπλισμό:
Εξωτερικό
Προβολείς LED και πίσω φως LED
ζάντες ελαφρού κράματος
Αυτόματη λειτουργία πόρτας χώρου αποσκευών
Εσωτερικό
BMW Live Cockpit Plus με BMW Κυρτή Οθόνη
BMW Λειτουργικό Σύστημα 8 με λειτουργία πλοήγησης
Αυτόματος κλιματισμός, με έλεγχο 2 ζωνών και αεραγωγούς πίσω χώρου
Σπορ δερμάτινο τιμόνι
Σύστημα φόρτωσης 40:20:40 με ρύθμιση κλίσης πλάτης καθίσματος
Πακέτο φωτισμού
Μετάδοση κίνησης/ανάρτηση
Αυτόματο κιβώτιο με διπλό συμπλέκτη
BMW My Modes: PERSONAL, SPORT, EFFICIENT
Υποστήριξη οδηγού
Σύστημα Υποβοήθησης Στάθμευσης με Ενεργό Έλεγχο Απόστασης Παρκαρίσματος και Κάμερα Οπισθοπορείας
Cruise control με λειτουργία φρεναρίσματοςΜακάρι να έρθει στα ίδια επίπεδα και η νέα Χ1.
BMW 2 series Active Tourer