-
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Τίποτα δεν αποκλείεται αλλά σαν τι έχεις στο νού σου;; Γιατί δυσκολεύομαι πολύ να σκεφτώ κάτι μηχανικό σχετικό με τη λειτουργία της μίζας που να έρχεται και να φεύγει όποτε λάχει...Δεν έχω κατι συγκεκριμένο στο νού μου αλλά κανείς δεν είπε οτι παρουσίασε καποια δυσλειτουργία η μιζα, εμείς γιατί το δεσαμε κόμπο οτι φταίει η μίζα? Μπορεί να φταίει κάτι άλλο στον κινητήρα...
-
Υπάρχει κανένα προμήνυμα που να δείχνει ότι η μπαταρία θέλει αλλαγή, ρωτάω επειδή όταν τα φτύσει δεν την βγάζεις καθόλου καθαρή.
-
Τώρα που κρυώνει ο καιρός, ίσως στις πρωϊνές μιζιές, να ζορίζεται να γυρίσει.
Πάντως μου κάνει εντύπωση, που τουλάχιστον εγώ, δεν έχω δει κάποιο κύκλωμα σε αυτοκίνητα με ένδειξη για την κατάσταση της μπαταρίας. -
Υπάρχει κανένα προμήνυμα που να δείχνει ότι η μπαταρία θέλει αλλαγή, ρωτάω επειδή όταν τα φτύσει δεν την βγάζεις καθόλου καθαρή.
α) Δυσκολία στο μιζάρισμα
β) Μέτρηση με πολύμετρο ύστερα από τη μεγαλύτερη δυνατή ακινησία. (αν πχ μείνει 1-2 μέρες ακίνητο και βλέπεις κάτω από 11.9V ξεκινάει να τα φτύνει
γ) Πρακτικότερη μέτρηση με εσωτερικό βολτόμετρο που μπαίνει στον αναπτήρα και έχει και θύρες USB για φόρτιση κινητού. Σαφώς δεν παίρνεις το πιο φθηνό noname της αγοράς αλλά ένα επώνυμο.
ΜΠΑΤΑΡΙΑ?