-
Ματιζ= κάσα για μελλοθάνατους το αμάξι είναι τραγικο, σε crash test του ncap τα πήγε χειρότερα και από το μοντέλο που αντικατέστησε.
Τα Panda είναι σούπερ αξιόπιστα τουλάχιστον δεν έχω ακούσει κανένα παράπονο από αρκετούς γνωστούς που έχουν. -
Ave Caesar, morituri te salutant .
-
Έχω οδηγήσει το Panda και πραγματικά δεν μου άρεσε.
Επιπλέον, το κόστος του ξεπερνά τα 10500 ευρώ, αφού στην βασική έκδοση δεν έχει ούτε καν ηλεκτρικά παράθυρα και αερόσακο συνοδηγού.
Από ότι βλέπω κανένας δεν έχει Cuore δυστυχώς.
-
εχω μπει σε cuore και μου αρεσε πολυ. οταν θα πας να το δεις, παρατηρησε κατι. οι πορτες ανοιγουν σχεδον 90 μοιρες. μπορει να ειναι λεπτομερια και να ακουγεται χαζο, αλλα διευκολινει απιστευτα την εισοδο-εξοδο. ειδικα αν το χρησημοποιειες συνεχεα. απιστευτη ευκολια
ειναι και απο τις λιγες εταιριες που κατασκευαζουν ολα τους τα μοντελα στην ιαπωνια ακομη και ειναι θυγατρικη της τογιοτα
νομιζω πως για αυτο που θελεις ειναι οτι πρεπει.
οικονομικο πολυ (παναλαφρο), χωρους πολυ καλους,ευχρηστο αξιοποιστιο.
σε μεταπωληση λογικα θα χανει αφου δεν πολυκυκλοφορει
-
O dmitspan δεν έχει να μας πει ακόμα σχόλια;
-
Στην αρχή θα έλεγα ξεκάθαρα το Cuore. Αλλά εάν υφίσταται πρόβλημα με τα ανταλλακτικά τότε Citroen C1 1.0 Young [68hp] στα 9700.
3θυρο με αερόσακκους, a/c, ηλεκτρικα παραθυρα, κεντρικο κλείδωμα, ηχοσύστημα.
(φορά το μοτέρ της Toyota)
-
Ο χρήστης Spike έγραψε:
Στην αρχή θα έλεγα ξεκάθαρα το Cuore. Αλλά εάν υφίσταται πρόβλημα με τα ανταλλακτικά τότε Citroen C1 1.0 Young [68hp] στα 9700.3θυρο με αερόσακκους, a/c, ηλεκτρικα παραθυρα, κεντρικο κλείδωμα, ηχοσύστημα.
(φορά το μοτέρ της Toyota)
Δεν φορά το μοτέρ της Toyota ακριβώς. Είναι Toyota.
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Στην αρχή θα έλεγα ξεκάθαρα το Cuore. Αλλά εάν υφίσταται πρόβλημα με τα ανταλλακτικά τότε Citroen C1 1.0 Young [68hp] στα 9700.
3θυρο με αερόσακκους, a/c, ηλεκτρικα παραθυρα, κεντρικο κλείδωμα, ηχοσύστημα.
(φορά το μοτέρ της Toyota)
Δεν φορά το μοτέρ της Toyota ακριβώς. Είναι Toyota.
όλο;;
και γιατί η Τοyota το έδωσε αυτούσιο στην PSA ; Τι όφελος είχε ;
-
-
Ο χρήστης Nikos997 έγραψε:
και γιατί η Τοyota το έδωσε αυτούσιο στην PSA ; Τι όφελος είχε ;
Πρόκειται για συνεργασία PSA (Peugeot-Citroen) με Toyota. Αν δεν κάνω λάθος όπως μπορείς να πεις πως το μοτέρ του C1 είναι Toyota άλλο τόσο του Toyota είναι Peugeot ή Citroen.
Μάλλον λάθος κάνεις. Όλο το αυτοκίνητο είναι 100% Τoyota, από το μοτέρ και το σασμάν, μέχρι τους διακόπτες στο εσωτερικό του αυτοκινήτου, το ηχοσύστημα, το κλειδί της μίζας και τη λαβή του λεβιέ ταχυτήτων. Τα ίδια μηχανικά μέρη φοράνε και τα Subaru Justy και Daihatsu Sirion. Τώρα, τι απολαβές προς το PSA περιλαμβάνει η συνεργασία, αυτό δεν το γνωρίζω.
Το αυτό συμβαίνει και με τα Fiat Sedici / Suzuki SX-4. Μπορεί να είναι προϊόν συνεργασίας, μπορεί να φτιάχνονται στο ίδιο εργοστάσιο και να έχουν διαφορετική πολιτική πωλήσεων, αλλά το αυτοκίνητο είναι 100% Suzuki, με όποιο σήμα στο καπό κι αν το πάρεις.
-
Σήμερα έκανα test-drive στο Cuore και είδα από κοντά τα C1/C2.
Δεν μπορώ να πω ότι ενθουσιάστηκα. Πραγματικά μου είναι δύσκολο να συνηθίσω τις πόρτες - τσιγαρόχαρτα και την πολύ ψηλή θέση οδήγησης.
Επίσης το Cuore έχει ασαφές κιβώτιο ταχυτήτων, αλλά τουλάχιστον μου άρεσε η απόσβεση κραδασμών (εις βάρος του κρατήματος βέβαια). Οι πίσω θέσεις έχουν μεγαλύτερο χώρο από το Opel Astra που επίσης έχω (!), αλλά βέβαια ο χώρος αποσκευών δεν χωρά ούτε πτώμα (τεμαχισμένο ). Επίσης έχει καλή χρηματοδότηση (μισά προκαταβολή και 3 χρόνια άτοκες), ενώ το C2 δεν έχει καθόλου άτοκες. Άρα πάει για ντούκου.
Το C2 που επίσης μου γυάλισε ξεφεύγει σαν τιμή. Το πρόβλημα είναι ότι θέλω να αντικαταστήσω το Ibiza αλλά όχι και να δώσω 4-5 χιλιάρικα για να πάρω ένα σαφώς κατώτερο αυτοκίνητο. Έχει γράψει μόνο 46.000χλμ και καμιά φορά σκέφτομαι ότι με 3 χιλιάρικα γίνεται καλύτερο και από καινούριο.
ΥΓ. Έχω την εντύπωση ότι η Toyota είναι θηγατρική της Daihatsu και όχι το αντίθετο.
-
H Toyota πάντως απολαμβάνει ένα diesel μοτέρ 1400 κυβικών που δεν είχε και επίσης τον σχεδιασμό του εσωτερικού by PSA.
Kατα τα άλλα...
http://www.euroncap.com/tests/chevrolet ... 5/233.aspx
http://www.euroncap.com/tests/daewoo_matiz_2000/65.aspx
http://www.euroncap.com/tests/citroen_c1_2005/218.aspx
http://www.euroncap.com/tests/fiat_panda_2004/198.aspx -
Ο χρήστης yandr έγραψε:
ΥΓ. Έχω την εντύπωση ότι η Toyota είναι θηγατρική της Daihatsu και όχι το αντίθετο.Τίποτα από τα δύο δεν πρέπει να ισχύει. Η Daihatsu είναι βέβαια η αρχαιότερη αυτοκινητοβιομηχανία της Ιαπωνίας, αλλά πλέον ανήκει στην Τογιότα.
H Toyota πάντως απολαμβάνει ένα diesel μοτέρ 1400 κυβικών που δεν είχε και επίσης τον σχεδιασμό του εσωτερικού by PSA.
Ποιο 1.4 diesel? Αυτό που φοράνε τα Yaris είναι D-4D
Ο σχεδιασμός του εσωτερικού στα τρίδυμα είναι όντως PSA, αλλά τα επιμέρους κομμάτια 'βρωμάνε' τογιοτίλα από μακρυά. Έχεις δει διακόπτη καθαριστήρων σε PSA να γράφει... 'MIST' και λεβιέ από Starlet? -
Άλλο μοτέρ το ένα άλλο μοτέρ το άλλο
Των τριδύμων είναι αυτό
http://en.wikipedia.org/wiki/Ford_DLD_engine#DLD-414
του Yaris είναι αυτό
http://en.wikipedia.org/wiki/Toyota_ND_engine
Για τα υπόλοιπα δεν διαφωνώ καθόλου. Ακόμα και αν δεν δείς όλα αυτά που λές ο λεβιές από Corolla του 88 κάνει μπάμ από χιλιόμετρα
H συνεργασιά πάντως Daihatsu-Toyota είναι πολύ παλιά, απλά απο το 1999 η Toyota έχει στην κατοχή της το 51% της εταιρείας και πλεόν αυτή καθορίζει την πορεία της στην αγορά -
-
Ο χρήστης G60 έγραψε:
Ti να το κάνει το cuore ρε μιράγκε,να ψάχνει να βρει ανταλλακτικά με το καλάμι?
Γιατί, υπάρχει θέμα;
Τι θέμα,με τα ανταλλακτικά?
Ε δεν είναι κι αστροπελέκια στις παραγγελίες κι από τιμές αστα να πάνε.
Τι θέλετε και μπλέκετε με αμάξια που δεν κυκλοφοράνε?
Να ψάχνεις ντίζα χειροφρένου κάνα δίμηνο και να σου λένε κάνα 100ευρω τη μια?
Μακριαααα
Από γιαπωνέζικο αμάξι σε θέμα ανταλλακτικού μόνο toyotaΓια πέρνα και μια βόλτα από το Έρευνα διαθεσιμότητας ανταλλακτικών εταιρειών... να μας πεις τις εντυπώσεις σου...
_
-
Από την στιγμή που είναι για την πόλη, άρα το θέμα πάει καθαρά σε οικονομικό αυτοκίνητο και σε θέματα χρημάτων νομίζω ότι το Matiz είναι καλύτερη περίπτωση.
Είναι ποιο φθηνό, οπότε η διαφορά θα καλύψει τα έξοδα τουλάχιστον για 2 χρόνια. Από την άλλη το Matiz έχει φθηνότερα service και αν δεν κάνω λάθος στην μεταπώληση προσφέρεται πολύ ποιο εύκολα ειδικά στο γυναικείο φύλο.
Νομίζω ότι είναι μονόδρομος...
-
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
O dmitspan δεν έχει να μας πει ακόμα σχόλια;δεν το πολύπαρακολουθώ αυτό το μέρος του φόρουμ
Λοιπόν, ωσάν απ'τους πρώτους κατόχους του νέου Cuore, μπορώ να σου πω ότι συμφωνώ με αυτά που γράφουν τα περιοδικά στα τεστ σύγκρισης. Μόνο για το 0-100 δε ξέρω να σου πω γιατί δε το έχω κάνει ακόμα. `Οσο από ροπή, 2-4Κ στροφές τραβάει τέλεια ό,τι πρέπει για την πόλη, και παρκάρεται άνετα.
-
αναμεσα στα δυο σαφως daihatsu cuore ΑΛΛΑ το καλυτερο ολων και συμφωνουν ολοι γι'αυτο ειναι το kia picanto.. Η αποφαση δικη σου..
-
Ο χρήστης Storm έγραψε:
Από την στιγμή που είναι για την πόλη, άρα το θέμα πάει καθαρά σε οικονομικό αυτοκίνητο και σε θέματα χρημάτων νομίζω ότι το Matiz είναι καλύτερη περίπτωση.Είναι ποιο φθηνό, οπότε η διαφορά θα καλύψει τα έξοδα τουλάχιστον για 2 χρόνια. Από την άλλη το Matiz έχει φθηνότερα service και αν δεν κάνω λάθος στην μεταπώληση προσφέρεται πολύ ποιο εύκολα ειδικά στο γυναικείο φύλο.
Νομίζω ότι είναι μονόδρομος...
2,5 αστέρια...
Daihatsu Cuore vs Chevrolet Matiz