-
Ο χρήστης mariadne έγραψε:
Εντύπωση μου κάνει, από τις φωτογραφίες, ότι η δοκιμή του φρεναρίσματος από τα 100 γίνεται σε ένα καρόδρομο που χωρά 1 αυτοκίνητο, και ότι όλοι σχεδόν γελάνε μετά το ατύχημα (θα περίμενα άλλη αντίδραση, εκνευρισμό, σοκ)Σπύρος
γιατί εκεί αποκλείεται να φρενάρει ένα αυτοκίνητο ; Απ' όσο καταλαβαίνω εγώ είναι μέρος δοκιμών η εν λόγω διαδρομή.
-
Ο χρήστης submariner έγραψε:
Πώς συμπεραίνεις ότι η συγκεκριμένη φωτογραφία είναι του αυτοκινήτου της δοκιμής; Ή καταπίνεις αμάσητα ότι σου πασάρουν;
Είμαι καλοπροαίρετος άνθρωπος, Ουδείς είναι ένοχος μέχρι αποδείξεως του εναντίον. Αυτό έχει πολύ μεγάλη διαφορά από το να θεωρείς όλοι είναι ένοχοι μέχρι αποδείξεως του εναντίον... Στην τελική όποιος αμφισβητεί προσφεύγει στα δικαστήρια. Απλά τα πράγματα. Απορώ λοιπόν με την εμπάθεια σας….
Προφανώς εδώ δικαιώνεις τη φίατ, αφού εν προκειμένω αυτή είναι η 'κατηγορούμενη'.
-
Eμπάθεια είναι η αμφισβήτηση κάτι προκλητικά αναληθούς; Καλά...
Εντωμεταξύ, δείτε πρωτοσέλιδο.
(και με ωραίο χρώμα τα γράμματα)...
-
Ο χρήστης Petros έγραψε:
Πώς συμπεραίνεις ότι η συγκεκριμένη φωτογραφία είναι του αυτοκινήτου της δοκιμής; Ή καταπίνεις αμάσητα ότι σου πασάρουν;
Είμαι καλοπροαίρετος άνθρωπος, Ουδείς είναι ένοχος μέχρι αποδείξεως του εναντίον. Αυτό έχει πολύ μεγάλη διαφορά από το να θεωρείς όλοι είναι ένοχοι μέχρι αποδείξεως του εναντίον... Στην τελική όποιος αμφισβητεί προσφεύγει στα δικαστήρια. Απλά τα πράγματα. Απορώ λοιπόν με την εμπάθεια σας….
Προφανώς εδώ δικαιώνεις τη φίατ, αφού εν προκειμένω αυτή είναι η 'κατηγορούμενη'.
Πως δικαιώνεται η ΦΙΑΤ? Εκανε αγωγή? ¨εβγαλε κάποια ανακοίνωση? Μήπως θα τρελαθούμε τελειώς?
-
Κοιμαται η Φιατ.... Αντι να τους τραβηξει τη μηνυσαρα κααααθεται...
-
Ένα λεπτό, γιατί εγώ εξακολουθώ κάτι να μην καταλαβαίνω. Έχω ένα Clio 1200άρι του 2002, που δεν έχει ιδιαίτερα μεγάλα δισκόφρενα, αλλά είναι από τα βαριά αμάξια της κατηγορίας του (οι 4Τ νομίζω το είχανε ζυγίσει κάπου στα 1150 κιλά, αν δεν κάνω λάθος). Μας λένε δηλαδή τώρα οι 'κύριοι' της 'Αυριανής του αυτοκινητιστικού Τύπου εν Ελλάδι', ότι με αυτά τα φρένα ένα μικρομεσαίο δεν μπορεί να σταματάει; Σε μια συνήθη διαδρομή στην εθνική, ήμουν αναγκασμένος με το αυτοκίνητό μου φορτωμένο μ'εμένα (68 κιλά) + 50 λίτρα καυσίμου (τώρα πόσο είναι αυτό σε κιλά δεν ξέρω) + καμμιά 50αριά κιλά αποσκευές να σταματήσω απ'τα 100 και βάλε καμμιά δεκαριά φορές. Παρ'όλο που έχει φρενάκια, δεν αντιμετώπισά ΠΟΤΕ πρόβλημα 'κόπωσης'. Ούτε έμεινα ποτέ από φρένα ούτε τίποτα.
Όχι ότι δεν παίζει ρόλο το μέγεθος των δισκόφρενων. Παίζει και παραπαίζει. Αλλά να μας λένε ότι... με δυο φρεναρίσματα πάπαλα τα φρένα, ε είναι ΠΑΡΑ ΜΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΧΟΝΤΡΟ. Επίσης, η Xantia 1.8 που είχε ο πατέρας μου είχε μπροστά δισκόφρενα 266 χιλιοστών. Για αυτοκίνητο βαρύτερο από 1300 (κενό). ΠΟΤΕ δεν μας άφησε από φρένα. Ούτε 'κουράστηκαν'.
Και μπορώ να θυμηθώ πολλά άλλα αυτοκίνητα εξ ίσου βαριά με το σημερινό Bravo, τα οποία είχαν εξ ίσου μικρά δισκόφρενα, αλλά δεν αντιμετώπισαν ποτέ το παραμικρό πρόβλημα πέδησης.
Η 'επιχειρηματολογία' της Motorpress μου θυμίζει τη βύθιση του 'Τζέλλα Δέλτα' επειδή... 'δεν είχε φουγάρα' (θυμηθείτε την ταινία 'Το κλάμα βγήκε απ'τον παράδεισο').
-
Ο χρήστης pasxos έγραψε:
Κοιμαται η Φιατ.... Αντι να τους τραβηξει τη μηνυσαρα κααααθεται...Ακόμα και ο καλοπροαίρετος εδώ θα πει 'κάθεται γιατί μπορεί να έχει λερωμένη την ουρά της'.....
-
Ο χρήστης submariner έγραψε:
Κοιμαται η Φιατ.... Αντι να τους τραβηξει τη μηνυσαρα κααααθεται...
Ακόμα και ο καλοπροαίρετος εδώ θα πει 'κάθεται γιατί μπορεί να έχει λερωμένη την ουρά της'.....
Η 'επιχειρηματολογία' της Motorpress (και των υποστηρικτών της) μου θυμίζει τη βύθιση του 'Τζέλλα Δέλτα' επειδή... 'δεν είχε φουγάρα' (θυμηθείτε την ταινία 'Το κλάμα βγήκε απ'τον παράδεισο').
-
Έλα μωρέ skull που κάθεσαι και το ψάχνεις!
Προφανώς όροι όπως 'υλικά τριβής', 'πιστόνια', 'επιφάνεια επαφής' κ.λπ. ανήκουν στη σφαίρα της επιστημονικής φαντασίας για τους 'δημοσιογράφους' του περιοδικού.Submariner,
για το 'δια τάυτα' έχεις να πεις κάτι, ή να πάω για καφέ; -
Μα το άρθρο τελικά βγάζει ποιο είναι το πρόβλημα!
Στο τέλος καταλήγει
Είναι εμφανές λοιπόν που οφείλεται το πρόβλημα.
Το νέο Bravo 1.4 χρειάζεται μεγαλύτερα δισκόφρενα για να γίνει ανταγωνιστικό.Για να γίνει ανταγωνιστικό και όχι ασφαλέστερο... Θεωρούν ότι είναι ασφαλές αλλά καλό θα ήταν να του βάλουν τα δισκόφρενα του Turbo. Κάτι σαν δωράκι;
Περίεργα πράγματα. Σκέφτομαι τα παρακάτω...
-
Mάλλον κάποιος θέλει να πάρει το Bravo με μεγαλύτερα δισκόφρενα...και προσπαθεί να βρει τον τρόπο...(καλά μην γελάτε! Το ξέρω ότι είναι ακραίο!!!!!)
-
Κάποιες άλλες εταιρείες είναι περισσότερο ανταγωνιστικές γιατί έχουν μεγαλύτερα δισκόφρενα. Περίεργο...Εκεί παίζεται ο ανταγωνισμός;...
-
-
Ο χρήστης submariner έγραψε:
ΠΑντως εγω τοσο λερωμενο ακρομπαρο εχω δει μονο σε αμαξι που εχει σκισει φουσκα μπιλιοφορου.Ασε που η φουσκα του ακρομπαρου ειναι σκισμενη.Σε καινουργιο αμαξι ολα αυτα;
Και εγώ το ίδιο ακριβώς σκέφτηκα ...
Μπορεί το παρακάτω να είναι από καινούριο αυτοκίνητο;;;;
Εχεις δει τα FORD? Χειρότερα είναι.... Και μιλάω για καινούρια αυτοκίνητα πάντα...
Δεν εχω δει φορντ αλλα σε τοσα φιατ και αλφα που εχω στην κατοχη μου ποτε δεν εχω δει τοση σκουρια.Συν το οτι η σκουρια αυτη πανω στην πλυμνη μου κανει για αμαξι με σιδερενια ζαντα και οχι αλουμινιου.
-
Στην φωτό μάλλον από Tipo(αν είναι FIAT) είναι γιατί στα FIAT έχει 2 ακόμα βίδες που δεν υπάρχουν στην φωτό (θα βγάλω και θα στείλω)
Φρένα με 257mm (τα ίδια ακριβώς) έχουν και τα παραπλήσιου βάρους Alfa 146 1.6 τα οποία δεν έχουν κάνενα πρόβλημα στο φρενάρισμα (το αντίθετο μάλιστα) και γενικά είναι πολυδοκιμασμένο εξάρτημα.
Επιτέλους πόσο ακόμα ρόμπα θα γίνουν στο Αutotriti...
-
Έλεος ρε παιδιά.
Με τι μαλακίες καθόμαστε και ασχολούμαστε;
Και επιτέλους μην απαντάτε στο troll...
-
Το μονο σιγουρο που μπορω να πω ειναι πως το Autotriti η τα εχει σπασει με την FAH, η προσπαθει να βγάλει 'δημοσιογραφικο λαυρακι' αλα A-class στυλ... Ασχετως του αν το γεγονος εχει καποια δοση αληθειας, η προσπαθεια εντυπωσεων ειναι κατι παραπανω απο χτυπητη οταν την ιδια στιγμη δεν μιλανε για ουσιαστικα στοιχεια.
Ειναι σαν να βγαινω να λεω πως ο Χ ειναι κλεφτης, αλλα να αρνουμε να μιλησω με πειστηρια η να πω κατι παραπανω επι της ουσιας. Με μερικες φωτογραφιες αοριστες δεν απαντας...
Εαν εχει κατι το Autotriti να πει, ας το πει και ας μας δωσει και τα στοιχεια του διαφορετικα μιλαμε για λασπολογια...
-
Συγνώμη, να ρωτήσω κάτι; Και στα 2 μπροστινά δισκόφρενα πάει το τακάκι; Και τα πίσω δεν κάνανε τίποτα; Σίγουρα δεν θα φρενάρει το ίδιο, αλλά δε θα βοηθούσαν τα πίσω;
-
Συγγνώμη, ΟΛΟΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ αυτοκίνητο (ΟΚ, ενός μηνός περίπου), πότε πρόλαβε κι απέκτησε τόση σκουριά στην πλήμνη; Το δικό μου που είναι πενταετίας δεν είναι έτσι!
ΠΟΙΟΥΣ ΚΟΡΟΪΔΕΥΕΙ Η MOTORPRESS ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ;
-
Δεν βαζουν στην φιατ πλεον αυτες τις βιδες/καρφια που βοηθουν να κεντραρεις την ζαντα;
ΤΟ τεστ με τα υπολοιπα αμαξια απο το τεστ ποτε θα το δουμε; -
Ο χρήστης submariner έγραψε:
Πώς συμπεραίνεις ότι η συγκεκριμένη φωτογραφία είναι του αυτοκινήτου της δοκιμής; Ή καταπίνεις αμάσητα ότι σου πασάρουν;
Είμαι καλοπροαίρετος άνθρωπος, Ουδείς είναι ένοχος μέχρι αποδείξεως του εναντίον. Αυτό έχει πολύ μεγάλη διαφορά από το να θεωρείς όλοι είναι ένοχοι μέχρι αποδείξεως του εναντίον... Στην τελική όποιος αμφισβητεί προσφεύγει στα δικαστήρια. Απλά τα πράγματα. Απορώ λοιπόν με την εμπάθεια σας….
Προφανώς εδώ δικαιώνεις τη φίατ, αφού εν προκειμένω αυτή είναι η 'κατηγορούμενη'.
Πως δικαιώνεται η ΦΙΑΤ? Εκανε αγωγή? ¨εβγαλε κάποια ανακοίνωση? Μήπως θα τρελαθούμε τελειώς?
Δλδ θεωρεις ενοχη την φιατ;Εσυ δεν λες οτι ειναι ολοι αθωοι μεχρι αποδειξης του εναντιων;Εκτος αν ισχυει μονο για τα εντυπα αυτο.
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Δεν βαζουν στην φιατ πλεον αυτες τις βιδες/καρφια που βοηθουν να κεντραρεις την ζαντα;ΝΑΙ! στα δικα μας τα Punto τουλαχιστον εχει...
Περι σκουριας: Καλα... δεν την αποκλειω ακομα και σε νεο αμαξι! Μας εχουν δειξει στην αυτοκινητοβιομηχανια γενικοτερα πως μπορουν να κανουν γερα ατοπηματα.
-
Ο χρήστης skullone έγραψε:
Συγγνώμη, ΟΛΟΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ αυτοκίνητο (ΟΚ, ενός μηνός περίπου), πότε πρόλαβε κι απέκτησε τόση σκουριά στην πλήμνη; Το δικό μου που είναι πενταετίας δεν είναι έτσι!ΠΟΙΟΥΣ ΚΟΡΟΪΔΕΥΕΙ Η MOTORPRESS ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ;
Το συγκεκριμένο εξάρτημα υπάρχει στα παρακάτω:
Alfa 155
Alfa 146
FIAT Stilo
FIAT Doblo Cargo (με 800+ κιλά ωφέλιμο φορτίο)
FIAT Coupe 1.8 16V
FIAT Palio
FIAT Grande Punto 1.9 JTD (πιο βαρύ από το Bravo 1.4)
και άλλα αρκετά που βαριέμαι να βρώ.άλλα βαρύτερα άλλα ελαφρύτερα του Bravo.
Ειναι εξάρτημα δοκιμασμένο πολλά χρόνια και δεν έχει δημιουργήσει ποτέ προβλήματα.
To νέο μικρομεσαίο απέτυχε στα τεστ αντοχής φρένων