Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Προτάσεις για μεσαίο οικογενειακό.
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Προτάσεις για μεσαίο οικογενειακό.
    • 1
    • 2
    • 3
    • 2 / 3
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    17
    45
    88
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • K
      kon5 last edited by

      Δεν του αρέσει Κωνσταντίνε.

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • F
        funkyreverend last edited by

        Κωνσταντίνε βιάζεται πολύ ή μπορεί να περιμένει νέες αφίξεις;

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • K
          kon5 last edited by

          Funky το κακό είναι ότι δεν βιάζεται καθόλου. Τον πιέζω να το αλλάξει επιτέλους. 280.000 χλμ κουβαλάει.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • K
            kon5 last edited by

            Ο χρήστης drdino έγραψε:
            Κωνσταντίνε τι θα έλεγες για 2λιτρη C5;

            Κωνσταντίνε νόμιζα την παλαιά c5 εννοούσες. Έδειξα στον πατέρα μου από το φόρουμ την ερχόμενη c5 και του άρεσε πάρα πολύ! Οπότε πρώτα ο θεός μάλλον προς τα εκεί θα πάει η οικογένεια και θα αποκτήσει μια γαλλιδούλα

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • H
              highfidelity last edited by

              Ο χρήστης konstantinosV έγραψε:

              Κωνσταντίνε τι θα έλεγες για 2λιτρη C5;

              Κωνσταντίνε νόμιζα την παλαιά c5 εννοούσες. Έδειξα στον πατέρα μου από το φόρουμ την ερχόμενη c5 και του άρεσε πάρα πολύ! Οπότε πρώτα ο θεός μάλλον προς τα εκεί θα πάει η οικογένεια και θα αποκτήσει μια γαλλιδούλα

              Nαι, αλλά να μην βιαστεί να την παντρευτεί! Οι γαλλιδούλες μας ξεμυαλίζουν και μετά εκτός από τα μυαλά μας , χάνουμε και τα ...μαλλιά μας από το ...τράβηγμα!

              Κάθε σύγχρονη Citroen που ...σέβεται τον εαυτό της, βγάζει προβλήματα στα πρώτα μοντέλα της παραγωγής... Ν' αγοράσει μετά τον πρώτο χρόνο καλύτερα, αφού ακόμη δεν βιάζεται...
              Και εννοείται, με υδροπνευματική ανάρτηση! Μετά δεν θ' αγοράσει λογικά άλλο αυτοκίνητο από Citroen...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • K
                kon5 last edited by

                μην μου το χαλάς τώρα βρε HighFidelity . Είναι σίγουρο ότι θα βγάλει πρόβλημα? Ειδικά η citroen δηλαδή πάντα βγάζει πρόβλημα στην αρχή?

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • A
                  aserf last edited by

                  Νομίζω ότι πάνω κάτω σε πολλά νέα μοντέλα τα πρώτα αυτοκίνητα βγάζουν προβλήματα νεότητας. Για τη C5 συγκεκριμένα ξέρω ότι στα πρώτα μοντέλα βγήκε προβληματική σε πολλά αυτοκίνητα η υδροπνευματική ανάρτηση, η οποία έκανε πολύ θόρυβο. Ενοχλητικά πολύ θόρυβο.
                  Απ' ότι ξέρω το πρόβλημα λύθηκε στην πορεία, συνάδερφος του πατέρα μου όμως που είχε αγοράσει ένα από αυτά τα μοντέλα απογοητεύτηκε ιδιαίτερα και ζήτησε αντικατάσταση του αυτοκινήτου. Από τη Citroen αρνήθηκαν, τους απείλησε ότι θα κυκλοφορεί εφεξής με ένα πανώ στο πίσω τζάμι που θα έγραφε 'Citroen C5, το χειρότερο αυτοκίνητο', οπότε και πήραν το αυτοκίνητο πίσω και του επέστρεψαν πίσω ΟΛΑ τα λεφτά που είχε δώσει. Εν συνεχεία πήγε και αγόρασε Audi A4

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • H
                    highfidelity last edited by

                    Ο χρήστης konstantinosV έγραψε:
                    :sorry: μην μου το χαλάς τώρα βρε HighFidelity . Είναι σίγουρο ότι θα βγάλει πρόβλημα? Ειδικά η citroen δηλαδή πάντα βγάζει πρόβλημα στην αρχή?

                    Μπα, όχι ειδικά η Citroen για να είμαι πιο ακριβής, είναι κάτι που παρουσιάζεται στα περισσότερα αυτοκίνητα , μόλις ξεκινούν την καριέρα τους και είναι λογικό: όσες δοκιμές κι αν έχει κάνει το εργοστάσιο, κάτι θα έχει ξεφύγει, κάτι δεν θα γίνεται σωστά και τα καλύτερα πειραματόζωα είναι όσοι αγοράσουν το αυτοκίνητο πρώτοι!
                    Παράδειγμα: ξάδερφος αγόρασε Xsara VTS μόλις βγήκε το facelift. Ε, είχε πρόβλημα με διάφορα ηλεκτρονικά που είχε ενσωματώσει η Citroen, πότε το μοτέρ του καλοριφερ, πότε της ανακύκλωσης, πότε ο ένας αισθητήρας, πότε ο άλλος. Ολα αλλάχτηκαν στην εγγύηση βέβαια και πλέον εδώ και καιρό δεν έχει χαλάσει τίποτε άλλο και κάνει μονο τα service του. Ο πατέρας μου αγόρασε την Xsara , ένα χρόνο πριν βγει η C4. Το μόνο που αλλάχτηκε προληπτικά ήταν ένας αισθητήρας για τον αυτόματο κλιματισμό που ακουγόταν λίγο. Τίποτε άλλο.
                    Το ίδιο αυτοκίνητο λοιπόν, απλά 2 χρόνια μετά αγορασμένο, αποδείχτηκε ουσιαστικά απροβλημάτιστο.
                    Μπορεί να είναι και τυχαίο... Εγώ νομίζω πως όχι: όσοι βιάζονται ν' αγοράσουν, συχνά αναφέρουν προβλήματα. Οσοι αγοράζουν αργότερα δεν έχουν συνήθως... Οι πιο ευχαριστημένοι βέβαια, είναι όσοι αγοράζουν στο τέλος της ζωής του μοντέλου: δεν έχουν ποτέ προβλήματα και ελαφρώνει λιγότερο η τσέπη τους...
                    Εγώ ΓΕΝΙΚΑ δεν θ' αγόραζα ένα αυτοκίνητο που μόλις βγήκε. Ούτε Citroen , ούτε Toyota, ούτε τίποτε! Ίσως και με μεγάλη επιφύλλαξη, ένα Lexus, επειδή εκεί η Toyota δεν αφήνει τίποτε να πέσει κάτω... Αλλά σίγουρα όχι κάποιο από τα 'κοινά' Toyota.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • K
                      krusenstern last edited by

                      Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:

                      :sorry: μην μου το χαλάς τώρα βρε HighFidelity . Είναι σίγουρο ότι θα βγάλει πρόβλημα? Ειδικά η citroen δηλαδή πάντα βγάζει πρόβλημα στην αρχή?

                      Μπα, όχι ειδικά η Citroen για να είμαι πιο ακριβής, είναι κάτι που παρουσιάζεται στα περισσότερα αυτοκίνητα , μόλις ξεκινούν την καριέρα τους και είναι λογικό: όσες δοκιμές κι αν έχει κάνει το εργοστάσιο, κάτι θα έχει ξεφύγει, κάτι δεν θα γίνεται σωστά και τα καλύτερα πειραματόζωα είναι όσοι αγοράσουν το αυτοκίνητο πρώτοι!

                      Υπερβάλλεις λίγο Γρηγόρη. Όχι γιατί έχεις άδικο, αλλά υπερβάλλεις όσον αφορά στη σιγουριά που έχεις ότι de facto 'κάτι έχει ξεφύγει, κάτι δεν γίνεται σωστά'.

                      Εγώ ΓΕΝΙΚΑ δεν θ' αγόραζα ένα αυτοκίνητο που μόλις βγήκε. Ούτε Citroen , ούτε Toyota, ούτε τίποτε! Ίσως και με μεγάλη επιφύλλαξη, ένα Lexus, επειδή εκεί η Toyota δεν αφήνει τίποτε να πέσει κάτω... Αλλά σίγουρα όχι κάποιο από τα 'κοινά' Toyota.

                      Μαζί σου. Για την ακρίβεια, ίσως προτιμούσα αυτοκίνητο στη λήξη της καριέρας του. Όχι λόγω αξιοπιστίας όμως. Οι πιθανότητες εν έτει 2007 να πέσεις σε monday car είναι πραγματικά ελάχιστες, έτσι όπως έχουν εξελιχθεί οι γραμμές παραγωγής (αντιπαραδείγματα έχω κι εγώ πολλά ωστόσο). Ο λόγος είναι κυρίως οικονομικός: ένα αυτοκίνητο στη λήξη της καριέρας του προσφέρεται εξελιγμένο εντελώς (πχ. κάποια μοτέρ που δεν υπήρχαν στην αρχή), σε πολύ καλές τιμές και φουλ εξοπλισμένο. Ε, αυτό από μόνο του είναι λόγος.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • N
                        neos last edited by

                        Ένας συμφοιτητής μου με Golf V 1.6 FSI (το είχε αγοράσει 21.000 ευρώ πριν 2 χρόνια) διαφώνησε με την επιλογή του αυτοκινήτου μου επειδή λέει είναι παλιό πλέον, οδεύει σε αντικατάσταση, το έχει βαρεθεί ο κόσμος κλπ. Όταν του εξήγησα ότι με 18.800 ευρώ πριν 2 χρόνια που πήρε αυτός το 1.6, δεν αγόραζες καλά καλά ατμοσφαιρικό 1.400άρι Golf ενώ τώρα παίρνεις 140 άλογα, μου τα μάσησε και έλεγε ότι αλλά πλέον το αμάξι είναι παλιό και δεν τραβάει τα βλέματα
                        Γενικώς, αυτοκίνητο πριν την λήξη της καριέρας του είναι συνήθως συμφέρουσα επιλογή.

                        Στο θέμα τώρα, γενικώς καλύτερα απέφυγε τις 'premium' εταιρείες γιατί θα πληρώσεις χρήματα για ποιότητα και όνομα, που σε αυτή την κατηγορία χρημάτων μπορείς να τα βάλεις για να πάρεις κάτι αξιοποιήσιμα καλύτερο. Corolla-Focus 1.6 για μικρότερο και γιατί όχι Jetta TSI. Διαφορετικά Mondeo, Mazda 6 είναι επίσης ισορροπημένες επιλογές.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • D
                          drdino last edited by

                          Ιατρική είσαι;

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • N
                            neos last edited by

                            Όχι αλλά τα καπιταλωνόπαιδα και τα αμάξια που κυκλοφορούν πλέον στην πανεπιστημιούπολη είναι άλλη ιστορία (20χρονοι με RΧ-8, TT 3.2, Cooper S είναι συνηθισμένο φαινόμενο πια - ας είναι καλά οι μπαμπάδες)

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • Q
                              qsisvts last edited by

                              Ο χρήστης travelman έγραψε:
                              Αυτοί που πήραν Α3 όντως δεν είναι θύματα. Είναι θύματα τεραστίων διαστάσεων!!!

                              Έδωσαν αρκετά πιο πολλά χρήματα για να πάρουν ένα ελαφρά παλαίοτερο μοντέλο με 4 αστέρια παθητικής ασφάλειας όταν το γκόλφ έχει 5, με μάλλον χειρότερους χώρους και όλα αυτά για την πριμιουμίλα των 4 κύκλων!

                              Για την μικρή τζάγκουαρ τι να πω. Δυσκολεύτηκα αρκετά να χωνέψω ότι η τζάγκουαρ έβγαλε προσθιοκίνητο μοντέλο.

                              Από την άποψη λοιπόν ενός αγοραστή που αναζητά ένα τεχνικά άρτιο προιόν ναι είναι θύματα. Όμως αν το πουλ μουρ αποτελεί βασικό κριτήριο αγοράς για μερικούς τότε με γειά τους και χαρά τους αρκεί να μην τρέφουν αυταπάτες ότι πήραν σουηδική τεχνολογία ή πολυτέλεια από το κόβεντρυ. Άλλωστε τα άλογα πολλοί εμίσησαν το πουλ μουρ ουδείς!

                              το γιατι πηρε βεβαια το golf τα 5 αστερια ειναι ενα αλλο θεμα αφου πρακτικα εχουν την ιδια ασφαλεια...παντως ειναι προριμοτερο να παρεις γκολφ απο Α3 μη σου πω ακομα και leon αν αντεχεις την εμφανιση του...παντως το R32 στα ιδια λεφτα ειναι μαπα μροστα στο s3 αρα καμια φορα το αδερφακι της ακριβοτερης μαρκας συμφερει....

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • Q
                                qsisvts last edited by

                                παντως το καλυτερο οκογενειακο για καθημερινη χρηση απο ολες τις αποψεις(χωρους,ποιοτητα,συμεριφορα,επιδοσεις) και κυριως οικονομικης ειναι το mondeo

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • H
                                  highfidelity last edited by

                                  Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:

                                  :sorry: μην μου το χαλάς τώρα βρε HighFidelity . Είναι σίγουρο ότι θα βγάλει πρόβλημα? Ειδικά η citroen δηλαδή πάντα βγάζει πρόβλημα στην αρχή?

                                  Μπα, όχι ειδικά η Citroen για να είμαι πιο ακριβής, είναι κάτι που παρουσιάζεται στα περισσότερα αυτοκίνητα , μόλις ξεκινούν την καριέρα τους και είναι λογικό: όσες δοκιμές κι αν έχει κάνει το εργοστάσιο, κάτι θα έχει ξεφύγει, κάτι δεν θα γίνεται σωστά και τα καλύτερα πειραματόζωα είναι όσοι αγοράσουν το αυτοκίνητο πρώτοι!

                                  Υπερβάλλεις λίγο Γρηγόρη. Όχι γιατί έχεις άδικο, αλλά υπερβάλλεις όσον αφορά στη σιγουριά που έχεις ότι de facto 'κάτι έχει ξεφύγει, κάτι δεν γίνεται σωστά'.

                                  Κοίτα, έχεις ένα δίκιο αγαπητέ Σπύρο (εεεε, είσαι και mod, οπότε δεν πρέπει να σου πάω κόντρα... ). Σοβαρά τώρα, ναι, υπερβάλλω λίγο στο τι μπορεί να έχει πάει στραβά, αλλά έχω ακούσει τόσες φορές οι πρώτες παρτίδες να έχουν πρόβλημα, που θέλω να βαδίζω στα σίγουρα! Στην τελική, υπάρχουν πολλά καλά αμάξια εκεί έξω, πχ αντί να πάρω το Bravo, παίρνω το Golf. Ενώ αν ήταν να πάρω σε ένα χρόνο που θα κυκλοφορούσε το νέο Golf, θα προτιμούσα το Bravo κ.ο.κ...

                                  Εγώ ΓΕΝΙΚΑ δεν θ' αγόραζα ένα αυτοκίνητο που μόλις βγήκε. Ούτε Citroen , ούτε Toyota, ούτε τίποτε! Ίσως και με μεγάλη επιφύλλαξη, ένα Lexus, επειδή εκεί η Toyota δεν αφήνει τίποτε να πέσει κάτω... Αλλά σίγουρα όχι κάποιο από τα 'κοινά' Toyota.

                                  Μαζί σου. Για την ακρίβεια, ίσως προτιμούσα αυτοκίνητο στη λήξη της καριέρας του. Όχι λόγω αξιοπιστίας όμως. Οι πιθανότητες εν έτει 2007 να πέσεις σε monday car είναι πραγματικά ελάχιστες, έτσι όπως έχουν εξελιχθεί οι γραμμές παραγωγής (αντιπαραδείγματα έχω κι εγώ πολλά ωστόσο). Ο λόγος είναι κυρίως οικονομικός: ένα αυτοκίνητο στη λήξη της καριέρας του προσφέρεται εξελιγμένο εντελώς (πχ. κάποια μοτέρ που δεν υπήρχαν στην αρχή), σε πολύ καλές τιμές και φουλ εξοπλισμένο. Ε, αυτό από μόνο του είναι λόγος.

                                  Αλλος ένας σοβαρός λόγος κι αυτός! Ενα αυτοκίνητο είναι στα καλύτερά του συνήθως λίγο πριν...αντικατασταθεί! Αμαρτία όμως: πάνω που το έχουν βελτιστοποιήσει, το αλλάζουν κυρίως γιατί οι αγοραστες....έχουν βαρεθεί να το βλέπουν!

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • T
                                    travelman last edited by

                                    Μπάα εγώ δεν πιστεύω σε νεανικές ασθένειες μιας και μερικές μάρκες τις θεωρώ ...εμβολιασμένες

                                    Για μένα όσο πιο νέο το μοντέλο τόσο καλύτερα. Θα έχεις ένα σασί όσο πιο σύγχρονο γίνεται (ασφαλές, με καλές αναρτήσεις) που θα αργήσει να απαξιωθεί και το βασικότερο όλων θα κάνεις το κέφι σου όταν για λίγους έστω μήνες θα έχεις το exclusivity ακόμα και άν μιλάμε για ...πόλο ή φιέστα!!! Και παιδική ασθένια να κάτσει μία στις χίλιες δόξα το θεο υπάρχουν ανακλήσεις και εγγυήσεις.

                                    Εξαιρέσεις αποτελούν καθαρόαιμα σπορ μοντέλα (106Ρ, ιμπρέζα) που είναι σαφές ότι ο διάδοχος θα χάσει τον σπορ χαρακτήρα του οπότε τρέχεις για να προλάβεις...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • H
                                      highfidelity last edited by

                                      Ο χρήστης travelman έγραψε:
                                      Μπάα εγώ δεν πιστεύω σε νεανικές ασθένειες μιας και **μερικές μάρκες τις θεωρώ ...εμβολιασμένες **

                                      Για μένα όσο πιο νέο το μοντέλο τόσο καλύτερα. Θα έχεις ένα σασί όσο πιο σύγχρονο γίνεται (ασφαλές, με καλές αναρτήσεις) που θα αργήσει να απαξιωθεί και το βασικότερο όλων θα κάνεις το κέφι σου όταν για λίγους έστω μήνες θα έχεις το exclusivity ακόμα και άν μιλάμε για ...πόλο ή φιέστα!!! Και παιδική ασθένια να κάτσει μία στις χίλιες δόξα το θεο υπάρχουν ανακλήσεις και εγγυήσεις.

                                      Εξαιρέσεις αποτελούν καθαρόαιμα σπορ μοντέλα (106Ρ, ιμπρέζα) που είναι σαφές ότι ο διάδοχος θα χάσει τον σπορ χαρακτήρα του οπότε τρέχεις για να προλάβεις...

                                      Για πες μια δυο...
                                      (παρακαλούνται οι ταλαιπωρημένοι κάτοχοι, αμέσως μετά να τον διαψεύσουν, για να γίνει το τοπικ πουτ@ν@ )

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • T
                                        travelman last edited by

                                        Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:

                                        Μπάα εγώ δεν πιστεύω σε νεανικές ασθένειες μιας και **μερικές μάρκες τις θεωρώ ...εμβολιασμένες **

                                        Για μένα όσο πιο νέο το μοντέλο τόσο καλύτερα. Θα έχεις ένα σασί όσο πιο σύγχρονο γίνεται (ασφαλές, με καλές αναρτήσεις) που θα αργήσει να απαξιωθεί και το βασικότερο όλων θα κάνεις το κέφι σου όταν για λίγους έστω μήνες θα έχεις το exclusivity ακόμα και άν μιλάμε για ...πόλο ή φιέστα!!! Και παιδική ασθένια να κάτσει μία στις χίλιες δόξα το θεο υπάρχουν ανακλήσεις και εγγυήσεις.

                                        Εξαιρέσεις αποτελούν καθαρόαιμα σπορ μοντέλα (106Ρ, ιμπρέζα) που είναι σαφές ότι ο διάδοχος θα χάσει τον σπορ χαρακτήρα του οπότε τρέχεις για να προλάβεις...

                                        Για πες μια δυο...
                                        (παρακαλούνται οι ταλαιπωρημένοι κάτοχοι, αμέσως μετά να τον διαψεύσουν, για να γίνει το τοπικ πουτ@ν@ )

                                        Τρελός είσαι? Να το κάνουμε αυτό το θέμα ,

                                        Τι τα έχουμε τα θέματα με άλφα ρομέο?

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • K
                                          krusenstern last edited by

                                          Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:

                                          Μαζί σου. Για την ακρίβεια, ίσως προτιμούσα αυτοκίνητο στη λήξη της καριέρας του. Όχι λόγω αξιοπιστίας όμως. Οι πιθανότητες εν έτει 2007 να πέσεις σε monday car είναι πραγματικά ελάχιστες, έτσι όπως έχουν εξελιχθεί οι γραμμές παραγωγής (αντιπαραδείγματα έχω κι εγώ πολλά ωστόσο). Ο λόγος είναι κυρίως οικονομικός: ένα αυτοκίνητο στη λήξη της καριέρας του προσφέρεται εξελιγμένο εντελώς (πχ. κάποια μοτέρ που δεν υπήρχαν στην αρχή), σε πολύ καλές τιμές και φουλ εξοπλισμένο. Ε, αυτό από μόνο του είναι λόγος.

                                          Αλλος ένας σοβαρός λόγος κι αυτός! Ενα αυτοκίνητο είναι στα καλύτερά του συνήθως λίγο πριν...αντικατασταθεί! Αμαρτία όμως: πάνω που το έχουν βελτιστοποιήσει, το αλλάζουν κυρίως γιατί οι αγοραστες....έχουν βαρεθεί να το βλέπουν!

                                          Μερικά αυτοκίνητα, απλώς δεν τα βαριέσαι ποτέ. Και στην τελική, ας έχουν βαρεθεί. Εγώ μπήκα αρκετές φορές στον πειρασμό να μπουκάρω στη Fiat και να χρεωθώ ως το λαιμό για μια 156 (σαμπανί ), τον καιρό που έληγε η καριέρα της

                                          Αυτήν:

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • T
                                            toyotaman last edited by

                                            Ισως και το νέο Skoda Octavia 1.8TSI - 160 hp.......

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 2 / 3
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr