-
Καλησπέρα,
Ζω στην κύπρο, και όσοι έχουν έρθει θα ξέρουν ότι τα όρια ταχύτητας εδώ είναι περισσότερο από ασφυκτικά και οι αστυνομικοί καραδοκούν σε κάθε γωνία (εντάξει υπερβάλλω λίγο - σε κάθε 2 γωνίες). Εφόσον λοιπόν δεν μπορώ να έχω την ευχαρίστηση της γρήγορης (έστω σβέλτης) οδήγησης είπα να ρίξω το βάρος από τον κινητήρα σε κάτι πιο ευχάριστο για τα όρια ταχύτητας - συγγνώμη - βόλτας, την οροφή, η μάλλον την έλλειψη αυτής. Μετά από σύντομη έρευνα αγοράς λοιπόν είδα και μου άρεσε πολύ το C3 Pluriel. Δεδομένης της χαμηλής του τιμής σε σχέση με τα cc της κατηγορίας και με τον 1400 κινητήρα (το ξέρω, θα σερνεται) μου φαίνεται καλή επιλογή. Τι λέτε;
ΥΓ όχι δεν παίρνω μίκρα μου φαίνεται κακάσχημο
-
Καλησπέρα,
Ζω στην κύπρο, και όσοι έχουν έρθει θα ξέρουν ότι τα όρια ταχύτητας εδώ είναι περισσότερο από ασφυκτικά και οι αστυνομικοί καραδοκούν σε κάθε γωνία (εντάξει υπερβάλλω λίγο - σε κάθε 2 γωνίες). Εφόσον λοιπόν δεν μπορώ να έχω την ευχαρίστηση της γρήγορης (έστω σβέλτης) οδήγησης είπα να ρίξω το βάρος από τον κινητήρα σε κάτι πιο ευχάριστο για τα όρια ταχύτητας - συγγνώμη - βόλτας, την οροφή, η μάλλον την έλλειψη αυτής. Μετά από σύντομη έρευνα αγοράς λοιπόν είδα και μου άρεσε πολύ το C3 Pluriel. Δεδομένης της χαμηλής του τιμής σε σχέση με τα cc της κατηγορίας και με τον 1400 κινητήρα (το ξέρω, θα σερνεται) μου φαίνεται καλή επιλογή. Τι λέτε;
ΥΓ όχι δεν παίρνω μίκρα μου φαίνεται κακάσχημο
-
Καλησπέρα,
Ζω στην κύπρο, και όσοι έχουν έρθει θα ξέρουν ότι τα όρια ταχύτητας εδώ είναι περισσότερο από ασφυκτικά και οι αστυνομικοί καραδοκούν σε κάθε γωνία (εντάξει υπερβάλλω λίγο - σε κάθε 2 γωνίες). Εφόσον λοιπόν δεν μπορώ να έχω την ευχαρίστηση της γρήγορης (έστω σβέλτης) οδήγησης είπα να ρίξω το βάρος από τον κινητήρα σε κάτι πιο ευχάριστο για τα όρια ταχύτητας - συγγνώμη - βόλτας, την οροφή, η μάλλον την έλλειψη αυτής. Μετά από σύντομη έρευνα αγοράς λοιπόν είδα και μου άρεσε πολύ το C3 Pluriel. Δεδομένης της χαμηλής του τιμής σε σχέση με τα cc της κατηγορίας και με τον 1400 κινητήρα (το ξέρω, θα σερνεται) μου φαίνεται καλή επιλογή. Τι λέτε;
ΥΓ όχι δεν παίρνω μίκρα μου φαίνεται κακάσχημο
-
Αν σου αρέσει εμφανισιακά και εφόσον ξέρεις το μοτέρ των 75 ίππων τι το σκέφτεσαι;;
Το αντίστοιχο πεζό το έχεις αποκλήσει;;Σε ντήζελ βγαίνει;;
-
Μόνο εγώ ψήφισα; Ψηφισα λοιπόν μπλέ, για σένα... Για μια κοπέλα ή εγώ ειδικότερα θα το έπαιρνα στο ασπρο...
Εφόσον ξέρεις ακριβώς τί σημαίνει 75ιπποι κτλ αλλά σ'αρεσει, πάρτο!
Και εμένα μ'αρέσει σαν αυτοκίνητο πάρα πολύ! Εχει το γούστο του!
-
Βγαίνει σε ντιζελ. Δε ξέρω λες να αξίζει; δε μ'αρέσει ο ήχος ρε γαμώτο...
το πεζο αν εννοείς το 207cc κοστίζει το πιο φτηνό 12.300 λιρες (21000
-
μπα μάλλον δεν το φέρνουν το ντίζελ είναι αγγλικό το προσπεκτους και στο ένθετο με τα κυπριακά χαρακτηριστικά δεν το έχει. Αυτό που με τρώει είναι ότι το 1.6 ειναι πιο οικονομικό (!) σύμφωνα με τη citroen. Προβλήματα αξιοπιστίας ξέρετε αν έχει;
-
βλέπω ψήφους να μην το πάρω, πείτε μου και γιατι....
-
Ο χρήστης qwazix έγραψε:
βλέπω ψήφους να μην το πάρω, πείτε μου και γιατι....Μου φαίνεται πολύς μπελάς αυτό το βάλε-βγάλε των τόξων για να το κάνεις 'ξεσκούφωτο'. Άσε που αν σε πιάσει καμιά βροχή και έχεις αφήσει τα 'τόξα' σπίτι, το μπουγέλο δεν το γλυτώνεις...
Χαριτωμένο αυτοκινητάκι είναι πάντως (για συγκεκριμένο κοινό), αλλά κάπου στην υλοποίηση μας τα χάλασαν...
-
Εμένα μου αρέσει και θα το έπαιρνα επειδή είναι με διαφορά το αυτοκίνητο της κατηγορίας που είναι πιο ξεχωριστό.
Από την άλλη ίσως πρέπει να σκεφτείς ότι δεν είναι και πολύ πρακτική η οροφή του με τα τμήματα που πρέπει να αφαιρέσεις για να γίνει εντελώς ανοικτό (αν και η συρόμενη κουκούλα είναι πολύ βολική) αλλά και ότι δεν πρέπει να περιμένεις και την τέλεια στεγανοποίηση με αυτό το κόστος αγοράς. Βέβαια, θα μου πεις, δεν έχετε και τόσες πολλές βροχές εκεί ( ).
Επίσης, γενικά πιστεύεται οτι δεν είναι ιδιαίτερα αξιόπιστα αυτοκίνητα αλλά προσωπικά δεν έχω την αυτή άποψη. Τουλάχιστον δεν πιστεύω ότι είναι λιγότερο αξιόπιστα από πολλά άλλα που διαφημίζονται για την υπεροχή τους ( )σε αυτό τον τομέα.
Όσο αφορά τον κινητήρα, πιστεύω οτι για το είδος του αυτοκινήτου είναι μια χαρά και το 14άρι...σιγά τις φωτιές που θα θέλει να βάζει ο/η οδηγός ενός C3 στην άσφαλτο. Το αυτοκίνητο θα το απολαμβάνεις όταν είναι ανοικτό, όχι όταν το πιέζεις. Για νορμάλ κίνηση πρέπει να είναι μια χαρα.Για την ιστορία, σε μπλέ!
-
Το βασικότερο μεινέκτημα είναι ότι είναι αρκετά χρόνια στην αγορά και πλέον υπάρχουν πολύ πιο σύγχρονα μοντέλα από τον ανταγωνισμό (συν ότι σου δίνουν και την αίσθηση του πιο στιβαρού). Αν τα κάνεις ένα test drive με ανοιχτή την οροφή, θα δεις πως δεν αποκομίζεις την ίδια αίσθηση στιβαρότητας σε όλα.
-
Θα πρότεινα να το αποφύγεις. Η εφαρμογή των τόξων μετά από αρκετά βάλε-βγάλε υπάρχει πιθανότητα να μην είναι τόσο καλή (έχει συμβεί σε γνωστό μου να του μπάζει νερά σε βροχή μετά από 1,5 χρόνο), ενώ είναι σημαντικό μειονέκτημα ότι όταν την αφαιρέσεις και φύγεις με το αμάξι θα είσαι μονίμως χωρίς οροφή, ούτε καν κουκούλα για να το κλείσεις και να το αφήσεις μόνο του. Μπελά θα το χαρακτήριζα προσωπικά.
Μπορείς να δεις το Tigra 1.4 που έχει πολύ καλή ποιότητα κατασκευής.
-
Ο χρήστης tazz έγραψε:
βλέπω ψήφους να μην το πάρω, πείτε μου και γιατι....
Μου φαίνεται πολύς μπελάς αυτό το βάλε-βγάλε των τόξων για να το κάνεις 'ξεσκούφωτο'. Άσε που αν σε πιάσει καμιά βροχή και έχεις αφήσει τα 'τόξα' σπίτι, το μπουγέλο δεν το γλυτώνεις...
.Πράγματι αλλά και να φάει και λίγη βροχή δε λιώνει το εσωτερικό (μιλάω εκ πείρας)
Α, ξέχασα να σου πω ότι τρίζει λιγάκι, ε;
Αν κάνεις πως δεν το ακούς, όμως, δεν έχει ανάγκη!
Όπως λεν και οι Εγγλέζοι, it's not a problem, it's a feature! -
το σκεφτόμουν κι εγώ αυτό με τα τόξα, αλλά και με τα τόξα πάνω επειδή δεν έχει κεντρική κολόνα λίγο διαφέρει απο παλίο cabrio με κεντρικό roll bar. Και με αυτά τα λεφτά σε ανοιχτό, εκτός από το micra μάλλον μόνο μεταχειρισμένο παιρνεις (νομίζω). Έχετε καμιά άλλη ιδέα; Πάντως θέλω πίσω θέσεις περισσότερο από διακοσμητικές.
-
Έτυχε να οδηγήσω για μερικές ημέρες ένα τέτοιο (νοικιασμένο αλλά με λίγα χιλιόμετρα) και οι εντυπώσεις μου είναι οι παρακάτω.
Από ποιότητα κατασκευής μάλλον μέτριο.
Αρκετοί έως πολλοί τριγμοί από το αμάξωμα.
Κινητήρας που ζορίζεται αρκετά σε ανηφόρες και με φορτίο.
Άνετη ανάρτηση που όμως «ακούγεται»
Άνετοι χώροι για επιβάτες και αποσκευές για την κατηγορία του με «έξυπνη» πίσω πόρτα.
Και με τα τόξα είναι ΟΚ.
Αρκετά σταθερό στο δρόμο.
Αρκετά οικονομικό.Προσωπικά δεν θα το αγόραζα κυρίως λόγω κινητήρα ενώ η γυναίκα μου θα το αγόραζε με κλειστά μάτια λόγω εμφάνισης σε πορτοκαλί.
Αφού σου αρέσει και μάλλον το έχεις αποφασίσει προχώρα (αφού πριν κάνεις test drive βέβαια).
-
δεν εχεις και πολλες εναλακτικες
υπαρχει και σε αυτο το χρωμα.Proton παρε
-
Δυστυχώς και εγώ ψήφισα την τελευταία επιλογή. Καταρχάς δεν είναι κάμπριο, μιας και άμα πας για μία ωραία βόλτα το καλοκαίρι χωρίς τα τόξα και σκάσει μία μπόρα θα βρεθείς σε χειρότερη θέση από τον ιδιοκτήτη μίας ...μουρσιελάγκο κάμπριο (θέλει 15 λεπτά για να βάλεις την οροφή). Ο δεύτερος λόγος έχει να κάνει με την αξιοπιστία του C3 μιας και έχω ακούσει τα χειρότερα ( http://www.topgear.com/content/carsurve ... itroen/c3/ ) αλλά και όλα τα περιοδικά το περιγράφουν σαν να έχει ακαμψία πλαστελίνης. Ο τρίτος λόγος είναι ότι δεν μου αρέσει καθόλου το εσωτερικό του μιας και έχει μία πολύ φτηνή αίσθηση.
Στα σύν του οι 4 θέσεις μιας και δεν βρίσκεις εύκολα κάμπριο με πραγματικές 4 θέσεις σήμερα και η απήχηση του στο ασθενές φύλο σε ηλικίες κάτω από τα 25!
Βασικά ξανασκέψου αν θέλεις πραγματικά 4 θέσεις μιας και μπορείς να βρεις πολύ καλά μεταχειρισμένα ρόουνστερ (mx-5, mr2, mgf, μπαρκέτα) που να έχουν και το στοιχείο της οδηγικής απόλαυσης. Το μικρα που λες δεν έχει 4 θέσεις αλλά 2 στενόχωρες μπροστά και 2 θέσεις για λάτρεις του BDSM πίσω για όσουε είναι άνω των ...12 ετών!!!
-
Το μόνο που μπορεί να βρει μεταχειρισμένο με λίγα χρόνια στη πλάτη και μεταφέρει 4 άτομα (με υποχωρήσεις όμως) είναι το 307 CC.
Στα 2 χρόνια χρήσης του δεν είχε παρουσιάσει κανένα πρόβλημα. Πέρα από μια παροδική δυσλειτουργία της οροφής που επισκευάστηκε άμεσα και χωρίς περαιτέρω προβλήματα.
-
παιδιά ευχαριστώ πολύ,
πολύ ενδιαφέροντα όλα αυτά αν και με έβαλαν σε σκέψεις για ένα 1600άρι 207 (με οροφή) ίσως και το GT (150hp) αφού δεν μπορώ να πάρω κάμπριο...
Γιατί τις πίσω θέσεις δεν τις παραχωρώ. Εδώ στην παρέα δεν έχουν όλοι αμάξι και είμαστε πολύ συχνά 3, 4 ενίοτε και 5 στο υπαρχον αμάξι (bye bye KA) ακόμα και στο πήγαινε έλα από τη σχολή. Με τις BDSM όμως θα μπορούσα να συμβιβαστώ (θα μπορούσα;;;).
Αν ήταν για 2 θέσεις έχει η ford εδώ το τελευταίο καινούριο StreetKa με 8000λκ. Επίσης η Hertz μου πρότεινε πρώην ενοικιαζόμενο του 2005 megane cc με 8000 (13600€) περίπου.ΥΓ. Έχουμε μπει και 7 στο ΚΑ (lol)
Citroen C3 Pluriel. Να το πάρω;