-
http://www.worldcarfans.com/9070905.004 ... renderings
-
...?
-
Picolo 599 είναι
Δεν θα αντέξω όμως τρίτο re-post....
-
οταν λεμε μικρη,ποσο μικρη?
25-50Κ πανω απο την Cayman? -
Σαν να λέμε πως όταν η 430 κάνει 240 με 270 χιλιάρικα αυτή θα κάνει μεταξύ 180-200...
Τόσο μικρή την εκτιμώ καθώς δεν υπάρχει περίπτωση να κοστίσει λιγότερο από την Maserati GranTourismo.
Με βάση αυτό το 'άνοιγμα' τιμής δεν την βλέπω κάτω από 200 χιλιάρικα (εδώ πάντα μιλάμε ) καθώς μάλιστα η αντικαταστάτρια της 430 θα βγει κι αυτή λίγο πιο πάνω από την απερχόμενη σουπερ-μοντέλ του dream garage μας...Το βρίσκεις παράλογο;
-
Φήμες μιλάνε για την Ferrari των 100k ευρώ πάντως
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Φήμες μιλάνε για την Ferrari των 100k ευρώ πάντωςTων 100k έξω όμως; Όταν στην Ιταλία π.χ. κοστίζει η 430 150+k, η τιμή των 50k κάτω είναι λογική.
-
Δεν θα ήθελα ποτέ να βγεί Ferrari κάτω απο 200k. Εκεί ψηλά και όποιος μπορεί. Οι υπόλοιποι Porsche με 70k 4Χ4 και στα βουνά... Όχι οτι θα με χαλούσε η Porsche αλλα ο θρύλος της Ferrari ως dream car πρέπει να παραμείνει...
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Φήμες μιλάνε για την Ferrari των 100k ευρώ πάντως**Δεν μπορεί **βγει baby Φερράρι φτηνότερη από το entry level Maserati!
Εσείς θα βγάζατε;;;
Το κατοστάρικο πάντως που αναφέρεις σαφέστατα και αφορά την ευρωπαϊκή αγορά. και πιθανότατα υποδεικνύει την CIF αξία!
-
Ο χρήστης theoM5 έγραψε:
Φήμες μιλάνε για την Ferrari των 100k ευρώ πάντως
**Δεν μπορεί **βγει baby Φερράρι φτηνότερη από το entry level Maserati!
Ντροπή και αίσχος που κατάντησαν τη Maserati φτωχό συγγενή!!!!
-
Ήταν είναι και θα είναι ένα μόλις σκαλί πιο κάτω από την Φερράρι και όσα σκαλιά πιο πάνω θες ώστε να κανείς πάραυτα την GranTurismo , από κάθε 997 (πλην των GT2/3)...
-
Ο χρήστης theoM5 έγραψε:
Ήταν είναι και θα είναι ένα μόλις σκαλί πιο κάτω από την Φερράρι και όσα σκαλιά πιο πάνω θες ώστε να κανείς πάραυτα την GranTurismo , από κάθε 997 (πλην των GT2/3)...Ε, όχι ακριβώς, theo, δε συμφωνώ! Τα αυτοκίνητα δρόμου της ήταν πάντοτε πιο εκλεπτισμένα και σοφιστικέ από τα αντίστοιχα ferrari, ενώ στις πίστες έχει γράψει ιστορία με τα 250F, birdcage, A6CGS κλπ κλπ.
Ήταν διαφορετικά αυτοκίνητα αλλά σε καμία περίπτωση 'ένα σκαλί πιο κάτω'. Άλλωστε πάντοτε είχαν και διαφορετικό κοινό (και εκεί είναι η ουσιαστική διαφορά, αγαπητέ! Όταν η ferrari έβγαζε αυτοκίνητα για αστέρες, η maserati έβγαζε αυτοκίνητα για βασιλείς... )!
Να είσαι σίγουρος πως, αν διέθετα χρήματα για την αγορά τέτοιας κατηγορίας αυτοκινήτου, αυτό θα ήταν Maserati. Τις σύγχρονες ferrari τις θεωρώ πολύ φανταχτερές για τα γούστα μου ενώ δε θα έδινα ποτέ 100+Κ ευρώ για μια 997 τη στιγμή που με το 1/3 από αυτά αγοράζω την 911 που μου αρέσει... -
+911**!** (Για το 911 σχόλιό σου!)
Όσο για το περί βασιλέων, και αστέρων και με βάση τα ιστορικά στοιχεία να έχεις και ένα και δυο και όσο θες point που λέμε και στο χωριό μου!
Ίσως τα σύγχρονα Maserati να μου έχουν περάσει αυτή την εντύπωση...
Διαφωνείς; -
Επομένως έρχεσαι στα λόγια μου... :
Ντροπή και Αίσχος... -
Σε τί χρώμα είπαμε πως θες την GranTurismo; ; ;
-
Ο χρήστης D-Jet έγραψε:
Επομένως έρχεσαι στα λόγια μου... :
Ντροπή και Αίσχος...Εδώ κατήντησε η Alfa Romeo φτωχός συγγενής... τι το ψάχνουμε τώρα;
-
Ο χρήστης sv2 έγραψε:
Για να επανέλθουμε στο θέμα μας, έχω να πώ ότι θα παρουσιαστεί επισήμως σε 13 μήνες και θα είναι 2+2.Η τιμή θα κυμαίνεται γύρω στις 200.000 στην Ελλάδα.Το καλοκαίρι θα με καλέσουν να την δώ στο εργοστάσιο 5 μήνες πριν την επίσημη παρουσίασηΤο προνόμιο αυτό δίνεται σε όλους τους πρόσφατους πελάτες της Ferrari ; Αποτελεί κάποιο είδος promotion ; Ή είναι θέμα κάλων προσωπικών σχέσεων
-
Αρκεί να είσαι μέλος του 4ΤF.
-
Σιγα το προνομιο!
Εδω το Λιαγκα τον ξεναγουσαν 2 μερες στο εργοστασιο συναρμολογησης...
-
Ο χρήστης Omikrone3 έγραψε:
Σιγα το προνομιο!Εδω το Λιαγκα τον ξεναγουσαν 2 μερες στο εργοστασιο συναρμολογησης...
Αυτό ονομάζεται διαφήμιση και δημόσιες σχέσεις
Ferrari California