-
Ειστε ανεργος; Ζορίζεστε οικονομικα; Το εχετε ριξει στον ΟΠΑΠ ελπιζοντας 'να σας κατσει';
Το μονο που εχετε να κανετε είναι να κλεισετε μια πτηση στην Aegean σε περιοδο υψηλης ζητησης. Φιλος λοιπον ηρθε χθες από Θεσ/κη για μια δουλεια Αθηνα -270 το εισιτηριο λογω τριημερου 28ης παρακαλω-. Ηδη από την Θεσ/κη του ζητησαν εθελοντικα να μπει σε επομενη πτηση αφου ειχαν κανει υπεράριθμες κρατησεις, οπου αν δεχοταν θα του εδιναν 125ευρω. Αρνηθηκε, αφου η δουλεια του ηταν σημαντικη και αυθημερόν. Παει να φυγει λοιπον το βραδυ πισω για Θεσ/κη και παλι λογω υπεράριθμων του προτείνεται το ιδιο με 250ευρω αυτή τη φορα! Φυσικα λεει ναι αφου δεν ειχε πιεση χρονου. Γυρω στις 10 σημερα ξαναπηγαινει οπου ΚΑΙ ΠΑΛΙ το ιδιο και αλλα 250!!! Η τρολια είναι ότι ο συγκεκριμένος είναι καθηγητης στο ανοικτο πανεπιστημιο οποτε το εισιτηριο δεν το πληρωνει αυτος ούτως ή αλλως...
Αυτά είναι. 'Μου φαινεται πως ένα λαμπρο επαγγελματικο μελλον ανοίγεται μπροστα σου και ταυτοχρονα προαγεις τον εθελοντισμο' του λεω.
Ελπιζω να φυγει καποτε ρε παιδια,μη μεινει εγκλειστος στο Βενιζέλος σαν τον Tom Hanks στο 'The Terminal'... -
Ειστε ανεργος; Ζορίζεστε οικονομικα; Το εχετε ριξει στον ΟΠΑΠ ελπιζοντας 'να σας κατσει';
Το μονο που εχετε να κανετε είναι να κλεισετε μια πτηση στην Aegean σε περιοδο υψηλης ζητησης. Φιλος λοιπον ηρθε χθες από Θεσ/κη για μια δουλεια Αθηνα -270 το εισιτηριο λογω τριημερου 28ης παρακαλω-. Ηδη από την Θεσ/κη του ζητησαν εθελοντικα να μπει σε επομενη πτηση αφου ειχαν κανει υπεράριθμες κρατησεις, οπου αν δεχοταν θα του εδιναν 125ευρω. Αρνηθηκε, αφου η δουλεια του ηταν σημαντικη και αυθημερόν. Παει να φυγει λοιπον το βραδυ πισω για Θεσ/κη και παλι λογω υπεράριθμων του προτείνεται το ιδιο με 250ευρω αυτή τη φορα! Φυσικα λεει ναι αφου δεν ειχε πιεση χρονου. Γυρω στις 10 σημερα ξαναπηγαινει οπου ΚΑΙ ΠΑΛΙ το ιδιο και αλλα 250!!! Η τρολια είναι ότι ο συγκεκριμένος είναι καθηγητης στο ανοικτο πανεπιστημιο οποτε το εισιτηριο δεν το πληρωνει αυτος ούτως ή αλλως...
Αυτά είναι. 'Μου φαινεται πως ένα λαμπρο επαγγελματικο μελλον ανοίγεται μπροστα σου και ταυτοχρονα προαγεις τον εθελοντισμο' του λεω.
Ελπιζω να φυγει καποτε ρε παιδια,μη μεινει εγκλειστος στο Βενιζέλος σαν τον Tom Hanks στο 'The Terminal'... -
Ειστε ανεργος; Ζορίζεστε οικονομικα; Το εχετε ριξει στον ΟΠΑΠ ελπιζοντας 'να σας κατσει';
Το μονο που εχετε να κανετε είναι να κλεισετε μια πτηση στην Aegean σε περιοδο υψηλης ζητησης. Φιλος λοιπον ηρθε χθες από Θεσ/κη για μια δουλεια Αθηνα -270 το εισιτηριο λογω τριημερου 28ης παρακαλω-. Ηδη από την Θεσ/κη του ζητησαν εθελοντικα να μπει σε επομενη πτηση αφου ειχαν κανει υπεράριθμες κρατησεις, οπου αν δεχοταν θα του εδιναν 125ευρω. Αρνηθηκε, αφου η δουλεια του ηταν σημαντικη και αυθημερόν. Παει να φυγει λοιπον το βραδυ πισω για Θεσ/κη και παλι λογω υπεράριθμων του προτείνεται το ιδιο με 250ευρω αυτή τη φορα! Φυσικα λεει ναι αφου δεν ειχε πιεση χρονου. Γυρω στις 10 σημερα ξαναπηγαινει οπου ΚΑΙ ΠΑΛΙ το ιδιο και αλλα 250!!! Η τρολια είναι ότι ο συγκεκριμένος είναι καθηγητης στο ανοικτο πανεπιστημιο οποτε το εισιτηριο δεν το πληρωνει αυτος ούτως ή αλλως...
Αυτά είναι. 'Μου φαινεται πως ένα λαμπρο επαγγελματικο μελλον ανοίγεται μπροστα σου και ταυτοχρονα προαγεις τον εθελοντισμο' του λεω.
Ελπιζω να φυγει καποτε ρε παιδια,μη μεινει εγκλειστος στο Βενιζέλος σαν τον Tom Hanks στο 'The Terminal'... -
-
Overbooking καλά κραττεί.
Το 2008 η SAS έδινε 10,000 σουηδικές κορώνες (περίπου 1000 ευρώ χονδρικά) για να μην μπεις στην πτήση προς Αθήνα.
Τα τελευταία 5 χρόνια κάνω 14 ταξίδια ανά έτος στην Ευρώπη, κυρίως με Aegean & Brussels. Δεν μου έχει ξανασυμβεί. -
Πάγια τακτική εδώ και δεκαετίες από όλες τις εταιρίες του κόσμου . Δεν είναι απαραίτητα κάτι μεμπτό καθώς χάρη σε αυτή την τακτική παίρνουμε ΟΛΟΙ φθηνότερα εισιτήρια . Απλά μπορεί μια στις τόσες να δημιουργηθεί πρόβλημα. Όρο δεκαετίας ταξίδευα Παρασκευή βράδυ από μιλανο Παρίσι και μου συνεβειτο ίδιο....πήρα 600 ευρώ στο χέρι (cash) και 1000 ευρώ εισιτήρια για να πάω με την πτήση που πήγαινε μια ώρα αργότερα. Not bad
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Είπα κι εγώ... Ποιά είναι αυτή η λύση που δίνει ο 'βασιλιάς' του εποχικού προσωπικού??
Η υπερκράτηση θέσεων είναι σύνηθης τακτική, γιατί μόνο έτσι διασφαλίζεται πως δεν θα υπάρξουν κενές θέσεις. Το ποσοστό των επιβατών που θα χάσει την πτήση (και ο ναύλος δεν επιστρέφεται), καλύπτεται απο τους υπεράριθμους, οι οποίοι στην ουσία πληρώνουν για μια θέση ...ήδη πληρωμένη!
Στις λίγες περιπτώσεις που οι υπολογισμοί θα πέσουν έξω και θα χρειαστεί πράγματι να προωθηθεί κάποιος επιβάτης σε επόμενη πτήση, το πραγματικό κόστος που βαρύνει την εκάστοτε αεροπορική εταιρεία, είναι οι φόροι του αεροδρομίου και όχι το πλήρες αντίτιμο του εισιτηρίου. -
Ο χρήστης p__nat έγραψε:
Είπα κι εγώ... Ποιά είναι αυτή η λύση που δίνει ο 'βασιλιάς' του εποχικού προσωπικού??Η υπερκράτηση θέσεων είναι σύνηθης τακτική, γιατί μόνο έτσι διασφαλίζεται πως δεν θα υπάρξουν κενές θέσεις. Το ποσοστό των επιβατών που θα χάσει την πτήση (και ο ναύλος δεν επιστρέφεται), καλύπτεται απο τους υπεράριθμους, οι οποίοι στην ουσία πληρώνουν για μια θέση ...ήδη πληρωμένη!
Στις λίγες περιπτώσεις που οι υπολογισμοί θα πέσουν έξω και θα χρειαστεί πράγματι να προωθηθεί κάποιος επιβάτης σε επόμενη πτήση, το πραγματικό κόστος που βαρύνει την εκάστοτε αεροπορική εταιρεία, είναι οι φόροι του αεροδρομίου και όχι το πλήρες αντίτιμο του εισιτηρίου.plus το χρηματικό κίνητρο μέχρι να βρεθεί ο επιβάτης που δέχεται να πετάξει με επόμενη πτήση.
το Overbooking είναι βασικό συστατικό του pricing στις αερομεταφορές. -
+1
Ξέρουν τι κάνουν αυτοί, τίποτα δεν είναι 'τυχαίο'... Θυμάμαι, τον Φεβρουάριο του 2004 έκλεισε ο Βενιζέλος 1-2 μέρες, γιατί δεν υπήρχαν εκχιονιστικά μηχανήματα να καθαρίσουν τους διαδρόμους τροχοδρόμησης και απο/προσγειώσεων. Γκρίνια και φασαρίες δίχως προηγούμενο, κυρίως γιατί 'ήταν ανεπίτρεπτο καινούριο αεροδρόμιο να μην είναι άρτια εξοπλισμένο'. Όπως κυκλοφόρησε λίγες μέρες αργότερα, ασφαλώς και δεν επρόκειτο περί παράλειψης, απλώς το ύψος της αποζημίωσης σε αεροπορικες/επιβάτες ήταν σαφώς μικρότερο απο το να αγοραστούν/συντηρηθούν μηχανήματα (με αντίστοιχες προσλήψεις χειριστών), απλά για 'να υπάρχουν' τις υπόλοιπες 364 μέρες του χρόνου...
-
Χείριστες εκχιονιστικών υπήρχαν από την πρώτη ήμερα στο Ελ. Βενιζέλος (άσχετα εάν τα φαινόμενα τούς βρήκαν απροετοιμαστους ίσως...)και δεν κάνουν κάθε μέρα εκχιονισμό υπάρχουν και άλλες εργασίες συντήρησης καθημερινά σε ένα αεροδρόμιο...και ποιος ειναι αυτος που θα αποφασισει να εγκλωβίσει τόσες χιλιάδες κόσμου που ταξιδεύουν...και να κρατήσει για Χ ήμερες στο έδαφος αεροσκάφη εταιριών τα οποία θα λείψουν από τον προγραμματισμο των δρομολογίων τους ανά την υφήλιο...ελπίζω να καταλαβαινεις για τι ποσά μιλάμε...
Αυτά τα γράφω γιατί τις συγκεκριμενες ήμερες εργαζόμουν στον τομέα αυτό...
-
Τότε, να σε ευχαριστήσω προσωπικά (έστω και μετά απο 14 χρόνια ) για τις επιπλέον μέρες που χρειάστηκε να παραμείνω εκεί που ήμουν!
Να διευκρινήσω, οτι την πληροφορία αυτή δεν την “τσίμπησα” ως περαστικός επιβάτης, αφού η σχέση μου με τον χώρο ξεκινάει πολύ πριν και συνεχίζεται αρκετά μετά του 2004. Αν λοιπόν η παραπληροφόρηση μεταξύ “συναδέλφων” αγγίζει τέτοια επίπεδα, αναρωτιέμαι ως που μπορεί να φτάνει σε ζητήματα τα οποία είναι λιγότερο προσβάσιμα.
Τα έτη 2014-2015 ήσουν ακόμη εκεί?
-
1994-2008 η θητεια μου....
-
Μου χει τύχει με Aegean, απλα μου ζητησαν να μπω στην ΚLM που πετουσε την ιδια ωρα, για να πετάξει μια οικογένεια ολοι μαζί και μου εδωσαν 250ε,και δυο φορες με Ryanair, ειχα κλεισει με επιστροφη για Αγγλία ,σε καλοκαιρι High Season αλλα δεν ειχα προθεση να πεταξω πισω απλα πηγαινα στο αεροδρομιο νωρις και μου λεγανε αν θελω να δωσω τη θεση μου και μου δινανε χρηματα και μια βδομαδα free hotel στη Χαλκιδική..
Λυση στην ανεργια by aegean airlines