-
Θα ήθελα την άποψη σας για το παρακάτω θέμα.Ψάχνω για μεταχειρισμένο αυτοκίνητο, γύρω στα 3.000-4.000 ευρώ. Όσο αναφορά τη χρήση , το θέλω και για εντός πόλης, και να κάνει και τα ταξίδια του με άνεση και γενικά να έχει μια δύναμη (όσο το δυνατόν με τέτοιο budget), οπότε μιλάμε για 1.300-1.400cc max (τεκμήρια κλπ)
Προς το παρών, είμαι ανάμεσα σε Opel Astra,Seat Ibiza, Fiat Punto, και αν παω σε λίγα περισσότερα λεφτά Υaris ,Corolla. Όλα αυτά, μοντέλα του 2002 και μετά,
(επι τη ευκαιρία, έχω κοιτάξει και κάποια απο τα παραπάνω,με υγραέριο. τι λέτε;)
Θα ήθελα την άποψη σας απο προσωπικές εμπειρίες ,οικονομική (ανταλλακτικά , κατανάλωση κλπ) και αν έχετε να προτείνετε κάποιο άλλ, ευχαρίστως!
Υ/Σ: όχι γαλλικά! -
Θα ήθελα την άποψη σας για το παρακάτω θέμα.Ψάχνω για μεταχειρισμένο αυτοκίνητο, γύρω στα 3.000-4.000 ευρώ. Όσο αναφορά τη χρήση , το θέλω και για εντός πόλης, και να κάνει και τα ταξίδια του με άνεση και γενικά να έχει μια δύναμη (όσο το δυνατόν με τέτοιο budget), οπότε μιλάμε για 1.300-1.400cc max (τεκμήρια κλπ)
Προς το παρών, είμαι ανάμεσα σε Opel Astra,Seat Ibiza, Fiat Punto, και αν παω σε λίγα περισσότερα λεφτά Υaris ,Corolla. Όλα αυτά, μοντέλα του 2002 και μετά,
(επι τη ευκαιρία, έχω κοιτάξει και κάποια απο τα παραπάνω,με υγραέριο. τι λέτε;)
Θα ήθελα την άποψη σας απο προσωπικές εμπειρίες ,οικονομική (ανταλλακτικά , κατανάλωση κλπ) και αν έχετε να προτείνετε κάποιο άλλ, ευχαρίστως!
Υ/Σ: όχι γαλλικά! -
Θα ήθελα την άποψη σας για το παρακάτω θέμα.Ψάχνω για μεταχειρισμένο αυτοκίνητο, γύρω στα 3.000-4.000 ευρώ. Όσο αναφορά τη χρήση , το θέλω και για εντός πόλης, και να κάνει και τα ταξίδια του με άνεση και γενικά να έχει μια δύναμη (όσο το δυνατόν με τέτοιο budget), οπότε μιλάμε για 1.300-1.400cc max (τεκμήρια κλπ)
Προς το παρών, είμαι ανάμεσα σε Opel Astra,Seat Ibiza, Fiat Punto, και αν παω σε λίγα περισσότερα λεφτά Υaris ,Corolla. Όλα αυτά, μοντέλα του 2002 και μετά,
(επι τη ευκαιρία, έχω κοιτάξει και κάποια απο τα παραπάνω,με υγραέριο. τι λέτε;)
Θα ήθελα την άποψη σας απο προσωπικές εμπειρίες ,οικονομική (ανταλλακτικά , κατανάλωση κλπ) και αν έχετε να προτείνετε κάποιο άλλ, ευχαρίστως!
Υ/Σ: όχι γαλλικά! -
1ον. Μεταχειρισμένο με υγραέριο... είναι ρίσκο (μεγαλύτερο του μεταχειρισμένου με τουρμπίνα που είναι μεγαλύτερο του ατμοσφαιρικού μεταχειρισμένου. Ψάξου για αξιοπιστο πωλητή, καμιά εγγύηση αν παίζει.
2ον. Από 2002 είναι 14 χρόνια. Πρέπει να περιμένει κάποια έξοδα, ό,τι και να διαλέξεις (μεγάλο σερβις, κάνα συμπλέκτη ή δισκους). Όχι απαραίτητα αλλά με περίπου 200.000 χλμ σιγουρέψου για το τι παίρνεις σε κάποιον δικό σου μηχανικό.
3ον. Τα toyota κ το astra έχουν ακριβότερο σέρβις κ ανταλλακτικό αλλά η πιθανότητα να χρειαστείς κάτι περαν του σέρβις είναι μικρότερη. Το Punto της εποχής αν θυμάμαι είχε προβλήματα στα ηλεκτρικά. Για το Ibiza επίσης κάποια έκδοσή του. Το μεγάλο πρόβλημα σου είναι η στεγανότητα. Δηλαδή όταν βρέχει τι παθαίνει το όχημα (αν βραχυκυκλώνει κάτι). Γενικά βλέπεις ότι τα φώτα ανάβουν όταν γυρίζεις τον διακόπτη. Το θέμα είναι να μην σου καίει ασφάλειες (καλό σενάριο) ή να μην κάψει κάτι ηλεκτρικό. Κοίτα το όχημα και το βιβλίο του για αλλαγές σε ηλεκτρικά.
4ον. Σκέφτηκες τους κορεάτες; Accent π.χ. (το είχα 13 χρόνια, το έδωσα με βαριά καρδιά). Ή την Ford; Το focus II ήταν πολύ ωραίο όχημα. -
Σε αυτό το ποσό για αυτοκίνητα μετα του 2002 υπάρχουν αρκετές επιλογές οπότε πιο σημαντικό είναι η κατάσταση στην οποία μπορεί να βρεθεί κάτι. Θα πρόσθετα mazda 2, micra, getz, focus, colt, mazda 3, stilo και αρκετά ακόμη... Υγραέριο σημαίνει κατα κανόνα αυτοκίνητο με πολλά χιλιόμετρα και δεν θα το σκεφτόμουν εύκολα. Συνήθως όσο νεότερο το αυτοκίνητο τόσο καλύτερα... Ακόμα και ένα αξιόπιστο corolla αν δεν έχει συντηρηθεί σωστά μπορεί να σου ζητήσει πολλά...
Το astra είναι αδιάφορο στο δρόμο... Το punto φαντάζομαι θα πας στο grande... -
Καταρχήν, ευχαριστώ πολύ για το χρόνο και τις απαντήσεις σας!
Όσο αναφορά το υγραέριο, άκουσα ακριβώς αυτά τα λόγια.. να ψάξω αρκετά καλά την εταιρία εγκατάστασης κλπ.. παραμένοντας βέβαια ως καλή επιλογή.
Η αλήθεια είναι οτι για Focus μου έχουν πει καλά λόγια,όπως και για Accent/Getz, απλά απο τελείως προσωπική άποψη δεν τα προτιμώ.Πιο εύκολα κάποιο Fiesta.
H αλήθεια πάντως είναι αυτή , με τέτοιο budget δεν μπορεί κανείς να περιμένει, οτι δεν θα έχει τα έξοδα του δεν πάει να είναι και Toyota.Μάλλον λέω να ανέβω 2-3 χιλιάρικα,για να πάω σε Υaris 2ης γενειάς, Corolla/ Αuris, i20-30 , Swift,Fiesta
Για το Opel Corsa Twinport 1400cc (2005 περίπου) και για Golf 1.4 (5η γενιά,μετά το '04 νομίζω) τι λέτε;
Υ/Σ Punto εννοούσα και 2ης γενιάς! -
Ο χρήστης TimZr έγραψε:
για Golf 1.4 (5η γενιά,μετά το '04 νομίζω) τι λέτε;Θα αναβεις και θα σβηνεις τσιγαρο μεχρι να προσπερασεις... οπως και το focus II 1.4
-
Ο χρήστης TimZr έγραψε:
Μάλλον λέω να ανέβω 2-3 χιλιάρικαΚαλή ιδεα, αν βγαίνεις...
Υaris 2ης γενειάς πολύ καλή επιλογή κ για αυτό κοστίζει
Corolla/ Αuris επίσης.
i20 εξαιρετικό. απέφυγε το 1.2 βενζίνη λόγω κιβωτίου
i30 λάτρης της 2ης γενιάς (αυτό που κυκλοφορεί) αλλά το 1ης γενιάς κ πάλι όχι λόγω κιβωτίου (γενικά η hyundai άργησε να βάλει νέο κιβώτιο (καλό/6άρι)
Swift,Fiesta Αν κ με πεντάρι κιβώτιο καλά αυτοκίνητα.
Opel Corsa Twinport 1400cc (2005 περίπου) Καλή επιλογή
Golf 1.4 (5η γενιά,μετά το '04 νομίζω) Συμφωνώ ότι είναι λίγο αργό. Έχει μεγάλο βάρος κ ο 1400 δεν...Από τα ανωτέρω θα διάλεγα τα toyota (ανάλογα τους χώρους που ζητάς) αλλά θέλει βαθειά το χέρι στην τσέπη.
Ειδάλως το Corsa 1.2 ή 1.4 ή το i20 1.4
Αφού αυξάνει το ποσό για να έρθεις πιο μπροστά στα χρόνια βάλε κ τα Ibiza, Fabia σε 1400 βενζίνη. (Απέφυγε το 1.2 tdi)Από την στιγμή που δεν λέει να πάρεις όχημα 14 ή 8 ετών με υγραέριο, γιατί δεν κοιτάς ένα ατμόσφαιρικό στο κασέ σου -800€ και υπολόγισε τα υπόλοιπα στο να βάλεις εσύ το υγραέριο. Θα βάλεις σύστημα τελευταίας γενιάς, με συνδέσεις δίχως πατέντες (τρυπήματα στην τροφοδοσία κτλ) και με υποστήριξη υγρή υγραεριοκίνησης (ψεκάζει λίγο βενζίνη μαζί με το υγραέριο για να μην έχει πρόβλημα ξηρασίας).
-
Σωστό αυτό που λες με το υγραέριο..να είμαι και σίγουρος.
Σε ευχαριστώ πολύ για το χρόνο σου!
Αγορά μεταχειρισμένου αυτοκινήτου 3.000-4.000